ελληνική μουσική
    674 online   ·  210.832 μέλη
    Nektarios
    15.06.2004, 15:58
    Αυτές τις μέρες ακούμε πολλά για την λεγόμενη ‘μουσική ακαδημία’ ( για την ακρίβεια τα ΜΜΕ μας βομβαρδίζουν καθημερινά ακατάπαυστα! ). Διάβασα μερικές κριτικές τις οποίες όμως θεωρώ απαράδεκτες καθώς όλες συνοδεύονταν από το σχόλιο ‘ξέρω ότι είναι χάλια η εκπομπή αλλά εγώ δεν την έχω παρακολουθήσει ποτέ μου’. Από τη μία δηλαδή ασκούμε την κριτική μας ,η οποία είναι και πολύ αυστηρή, άνετοι και από την άλλη για να διατηρήσουμε άθικτο το δικό μας επίπεδο στην ουσία καταδικάζουμε κάτι για το οποίο ό,τι γνωρίζουμε δεν προέρχεται από προσωπική εμπειρία. Δεν θα σταθώ σε αυτό και ούτε θα αναλύσω το αν θα έπρεπε να υπάρχει η εκπομπή, αν προάγει την μουσική παιδεία ή όχι κτλ κτλ. Θα ήθελα απλά να επιστήσω την προσοχή όλων στους ‘πρωταγωνιστές’ αυτής της παρωδίας. Αν και οι πραγματικοί πρωταγωνιστές δεν είναι αυτοί που καθημερινά βλέπουμε, εγώ θα ήθελα να μιλήσουμε για αυτά τα παιδιά που καθημερινά βάλλονται από το κόστος που επιβάλει η ‘σύγχρονη’ Ελληνική τηλεόραση. Οι παίκτες λοιπόν ή καλύτερα τα πιόνια του παιχνιδιού αυτού είναι κατά την ταπεινή μου άποψη οι μόνοι αθώοι για τα τόσα εγκλήματα που έχουν διαπράξει και οι ίδιοι αλλά και οι καθηγητές τους και κριτές τους εναντίον της Ελληνικής και όχι μόνο μουσικής. Μην ξεχνάμε ότι το μόνο θετικό που μπορεί να προέλθει από μία εκπομπή τέτοιου είδους είναι να παρουσιαστεί και κάποια αξιόλογη μορφή πράγμα που κάθε άλλο παρά θα βλάψει την Ελληνική μουσική. Στο κάτω κάτω μια τέτοια ευκαιρία προβολής δεν έρχεται κάθε μέρα. Αν έστω και για μία φορά προβληθεί κάποιος που αξίζει η ‘ακαδημία’ αποκτά νόημα. Να θυμίσω εδώ ότι έτσι είδαμε επιτέλους ταλέντα όπως ο Γρηγόρης Πετράκος, ο οποίος είναι πραγματικά αξιόλογος μουσικός με φοβερό ταλέντο στην κιθάρα ( Το γνωρίζω από πρώτο χέρι αφού έχουμε μοιραστεί και την ίδια μουσική σκηνή ). Δεν βρίσκω λοιπόν πουθενά το κακό στο να δίνονται ευκαιρίες σε νέα ταλέντα έστω και με αυτόν τον τρόπο αναλογιζόμενος πάντα ότι η παραδοσιακή οδός έχει γίνει δύσβατη για να μην πω αδιάβατη εξαιτίας της κυριαρχίας των εταιρειών στο χώρο. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων δεν λέω πως αυτή η κατάσταση είναι η ιδανικότερη αλλά αν μπορεί να βγει κάτι θετικό από όλα αυτά ας μην το καταδικάσουμε πριν δούμε την εξέλιξη του. Αν και έχω δει κατά καιρούς διάφορα άρθρα στο musicheaven για το fame story ( τα οποία βέβαια ήταν πιο πολύ χιουμοριστικά και καταδικαστικά στην πλειονότητά τους ) θα ήθελα την γνώμη σας για τα παραπάνω ( μην κολλήσετε στα άτομα πχ θα ήθελα να αποφύγουμε σχόλια του τύπου η Καλομοίρα είναι έτσι ή η Μάρω είναι αλλιώς…Αυτό είναι το δέντρο…το δάσος είναι αλλού…).


    [ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: Nektarios on 15-06-2004 16:03 ]
    Hastaroth
    15.06.2004, 22:37
    Μ'άλλα λόγια δηλαδή,"στην αναβροχιά καλό και το χαλάζι" ;

    Η καταδίκη δέν έγκειται στο οτι κάπου-κάπου πάνε σε τέτοιες εκπομπές άτομα με αξιόλογο μουσικό υπόβαθρο αλλά στο οτι με τέτοιες εκπομπές δίνεται προβολή κυρίως σε "ψώνια" ατάλαντα.Ο κ.Πετράκος μπορεί να είναι αξιόλογος κιθαρίστας,άλλωστε γιά να το λές εσύ που τον είδες και από κοντά σίγουρα κάτι παραπάνω ξέρεις.Ομως εγώ τα μόνα ονόματα που ακούω να συζητιούνται από αυτή την εκπομπή είναι η Καλομοίρα (που φαντάζομαι δέν έχει καμμιά σχέση με τον Καλομοίρη),η Μάρω και η γνωστή Ρουσλάνα τής Euroβύζιον.Αφού λοιπόν οι αξιόλογοι καλλιτέχνες ούτως ή άλλως δέν προβάλλονται από τέτοιου είδους εκπομπές,νομίζω οτι μάλλον κακό κάνουν στην τέχνη γενικώτερα παρά καλό....
    XeniaRodo
    28.09.2004, 12:55
    Bρε παιδια να πω κι εγώ κάτι?

    Aπ' ότι ακούγεται η Pαλλία, θα είναι φέτος με τον Kότσιρα αν δεν κάνω λάθος???
    Aυτό τι λέει?
    Eμένα αυτό μου λέει ότι πρώτα απ'ολα ο Kότσιρας και ο κάθε Kότσιρας ή πχ η Aρβανιτάκη, ή ο Nταλάρας ή -όπως το παραδέχτηκε κα ιο ίδιος- ο Σαββοπουλος και πολλοί άλλοι "ποιοτικοί" βλέπουν fame story.
    Kαι απευθύνονται σε ακροατές που κι αυτοί βλέπουν fame story, αφού τους παρουσιάζουν μια παίκτρια του παιχνιδιού την οποία πήραν για να προσελκύσουν κόσμο στο μαγαζι, σωστά?

    και ερωτώ: για να έχεις την ευκαιρία να δουλεψεις στην προκειμένη περίπτωση με τιν Kότσιρα πρεπει να πας σε reality?
    Eίναι σωστό αυτό?
    Σιγουρα η κοπέλα αυτή είναι καλή....
    Σίγουρα όμως υπάρχουν και άλλα παιδια που είναι ίσως και καλύτερα και δεν χρησιμοποιούν τέτοια μέσα προβολής, αλλά παλευουν να κάνουν κάτι απο μόνα τους. Aν δηλαδή πήγαιναν σε ένα ωδείο ή ανακοίνωναν μια οντισιόν νομίζετε δε θα έβρισκαν κάποιον εξίσου καλό?
    Προς Θεού δεν έχω τίποτα με τη συγκεκριμμένη κοπέλα, και δε νομίζω ότι φταίει αυτή σε κάτι.
    Kαλά έκανε και πήγε αφού αυτό της βγήκε σε καλό...
    Ήταν ανάγκη όμως αυτή η κοπέλα να πάει εκεί για να κάνει κάτι?

    από τη μία κατηγορούμε αυτά τα παιχνίδια και από την άλλη τα χρησιμοποιούμε... περίεργο δεν είναι?

    jorge
    28.09.2004, 13:17
    Quote:

    Το μέλος XeniaRodo στις 28-09-2004 στις 12:55 έγραψε:

    Eμένα αυτό μου λέει ότι πρώτα απ'ολα ο Kότσιρας και ο κάθε Kότσιρας ή πχ η Aρβανιτάκη, ή ο Nταλάρας ή -όπως το παραδέχτηκε κα ιο ίδιος- ο Σαββοπουλος και πολλοί άλλοι "ποιοτικοί" βλέπουν fame story.
    Kαι απευθύνονται σε ακροατές που κι αυτοί βλέπουν fame story, αφού τους παρουσιάζουν μια παίκτρια του παιχνιδιού την οποία πήραν για να προσελκύσουν κόσμο στο μαγαζι, σωστά?




    Οι εταιρίες τα κανονίζουν όλα Ξένια μου. Αλλά και ο Κότσιρας να το κανόνιζε, μιλάμε για έναν καλλιτέχνη, ο οποίος ναι μεν έχει πολύ καλή φωνή, όμως βαδίζει (τον "βαδίζει" η εταιρία καλύτερα) εδώ και καιρό σε εμπορικά μονοπάτια... Ο Κότσιρας δυστυχώς δεν χτίζει το μέλλον του μακροπρόθεσμα.
    XeniaRodo
    28.09.2004, 13:34
    χμμμ μαλιστα...
    έχεις δίκιο... αυτό δεν το σκέφτηκα....
    pianopassion
    28.09.2004, 15:19
    Το μεγάλο πρόβλημα σήμερα είναι ότι όλοι θέλουν να γίνουν τραγουδιστές και κανένας δεν ασχολείται με τη "μουσική". Σε λίγο όλοι εμείς που αγαπάμε ένα μουσικό όργανο θα παίζουμε ότι "υπήρχε γραμμένο" γιατί απλούστατα δεν υπάρχει κάτι καλύτερο σήμερα.
    Συμφωνώ απόλυτα με τον Jorge περί Κότσιρα. Αυτή η "καραμέλα" με το έντεχνο έχει μπερδέψει πολύ κόσμο. Εντάξη υπάρχουν και χειρότερα ακούσματα σαφώς αλλά μην τους κάνουμε και λυτρωτές της σύνχρονης μουσικής. Έντεχνο... Εγώ δεν βλέπω κάποια ιδιαίτερη τέχνη σε αυτή τη μουσική. Έντεχνος για μένα ήταν ο ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ. Έντεχνοι ήταν οι PINK FLOYD. Οπως πάει η μουσική σήμερα κάποιοι σαν και μένα θα ακούμε ακόμα γέρους και πεθαμένους καλλιτέχνες.
    yiannisyiannis
    28.09.2004, 16:01
    Επειδή έχω μάθει να τα βάζω πρώτα με τον εαυτό μου κι έπειτα με τους άλλους, δεν θεωρώ ότι βασικοί υπεύθυνοι αυτής της κατάστασης είναι τα media και οι εταιρείες. Εμείς φταίμε, ή μάλλον εκείνοι που παρακολουθούν αυτές τις εκπομπές και μ’ αυτό τον τρόπο δίνουν αξία σ’ αυτά τα υποπροϊόντα που προβάλλονται.

    Τα media και οι εταιρείες πειραματίζονται για να ανακαλύψουν νέους κερδοφόρους ορίζοντες. Όταν λοιπόν δημιουργούν ένα τηλεοπτικό σκουπίδι -άντε καλά προϊόν και το προβάλλουν, περιμένουν την ανταπόκριση του κοινού. Αν κανείς δεν το παρακολουθούσε, θα το έκοβαν στο πι και φι. Αντ’ αυτού όμως η πλειοψηφία χάσκει μπροστά στο κουτί για να παρακολουθήσει τα καθημερινά κατορθώματα της κάθε Καλομοίρας – ή κακομοίρας άραγε. Οπότε και οι εταιρείες χαζές δεν είναι, αφού βλέπουν ότι πουλάει, συνεχίζουν να μας σερβίρουν το ίδιο πιάτο.

    Τελικά όλοι εμείς σαν κοινό δεν είμαστε άμοιροι ευθυνών.
    tsuku_elf
    28.09.2004, 16:02
    Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί όλοι μας ξαφνικά "αισχυνόμεθα" για τα όσα συμβαίνουν στο χώρο της μουσικής. Ο Κότσιρας επιλέγει τη Ραλλία ως έναν σίγουρο και ασφαλή τρόπο για να "κοψει εισιτήρια", ο κος Σαββόπουλος την Καλομοίρα ομοίως κλπ κλπ.
    Στην "α-πολίτικη" εποχή που διανύουμε, με τη δημοσιότητα και την αναγνωρισιμότητα ως αυτοσκοπό μιας ολόκληρης κοινωνίας, τα φαινόμενα αυτά είναι πλήρως εξηγήσιμα. Πάντοτε η μουσική και η τέχνη συνδέθηκαν με τις ευαισθησίες, τις αγωνίες, τις επιδιώξεις και τους στόχους του κοινού στο οποίο απευθύνθηκαν.
    Μήπως ο κ. Νταλάρας ασχολούμενος με το κυπριακό είχε ως μόνο κίνητρο την ανιδιοτελή προσφορά? Πολύ αμφιβάλλω (sorry Jorge....)Στην ευαισθησία του κόσμου απευθυνόταν για να κερδίσει την αποδοχή του, που τότε εστίαζε σε ζητήματα τέτοιας φύσεως. Σήμερα η ευαισθησία μας αναλώνεται και εξαντλείται στα προβαλλόμενα από τη μεγάλη οθόνη. Πώς λοιπόν μπορούν οι "καλλιτέχνες" μς να αδιαφορήσουν για τις επιθυμίες, τις ασχολίες και τις αγωνίες του κοινού τους? Πώς γίνεται να κωφεύσουν μπροστά στην ηχηρή παρουσία και αποδοχή των ηρώων αυτών της TV από τη σύγχρονη κοινωνία; Λυπάμαι που μακρυγόρησα αλλά....Εμείς φταίμε φίλοι μου, εμείς και μόνο, γιατί εξαντλήσαμε την αγωνία και την ευαισθησία μας για τα μικρά και ασήμαντα και απωλέσαμε την αίσθηση του σημαίνοντος.
    jorge
    28.09.2004, 16:33
    Quote:

    Το μέλος yiannisyiannis στις 28-09-2004 στις 16:01 έγραψε:

    Εμείς φταίμε, ή μάλλον εκείνοι που παρακολουθούν αυτές τις εκπομπές και μ’ αυτό τον τρόπο δίνουν αξία σ’ αυτά τα υποπροϊόντα που προβάλλονται.




    Και το τραγικό της υπόθεσης είναι πως άμα κάποιος ψάξει, λίγο, θα ανακαλύψει μουσικά διαμάντια.

    Νιώθω τυχερός γιατί κάθε μήνα παίρνω στα χέρια μου νέες κυκλοφορίες από διάφορες δισκογραφικές (επιλεγμένες) και τις ακούω. Ανάμεσα σε αυτές τις παραγωγές νιώθω πως έχω ανακαλύψει μουσικές που μου φέρνουν συναισθήματα παρόμοια με όσα είχα νιώσει όταν ήμουν έφηβος ακούγοντας Scorpions, Bon Jovi, Νταλάρα (tsuku_elf σε 10 μέρες έρχεσαι, το νου σου!), Παπακωσταντίνου, Irob Maiden κ.α.

    Πόσοι άλλοι έχουν ακούσει αυτές τις μουσικές, σήμερα 3 μήνες μετά την κυκλοφορία τους; 100; 200 άνθρωποι; Πόσοι θα τα ακούσουν συνολικά τα επόμενα 50 χρόνια; 1000; 2000;

    Δεν είναι κρίμα; Το σκέφτομαι και αγανακτώ γιατί τέτοιες δουλειές δεν παίζουν ούτε στους σταθμούς που υποστηρίζουν αυτή τη μουσική! Μόνο στόμα με στόμα μπορείς να μάθεις για αυτές!

    Και δε μιλάμε για κουλτουριάρικη, ψαγμένη, "δύσκολη" μουσική ρε παιδιά. Μιλάμε για κομμάτια που μπορεί να τα ακούσει ο καθένας και να πει "Τι ωραία μουσική!". Τα έχω βάλει σε αρκετούς φίλους και η άποψή τους με οδηγεί να σας λέω όλα τα παραπάνω.

    Ας αφήσουμε την κριτική μας ελεύθερη επιτέλους. Είναι κουραστικό, όμως αξίζει.
    Wraith
    28.09.2004, 19:48
    Είναι όντως αυτοί οι άνθρωποι μικροί ήρωες της καθημερινότητας,στυγεροί θύτες ή αθωά θύματα σε αυτό το "έγκλημα" ενάντιον της κουλτούρας της Ελλάδος;Κατά την άποψή μου,δεν υπάρχει έγκλημα.Οι άνθρωποι αυτοί κάνουν ότι μπορούν για να επιβιώσουν και καλά κάνουν.Στην Ελλάδα είμαστε εξαιρετικά περιορισμένοι και στενόμυαλοι ως κοινό,οπότε ο καθένας προσπαθεί να επιβιώσει.No crime there!Όσον αφορά το "ηρωες",δεν βρίσκω κάτι ιδιαίτερα ηρωικό στην όλη κατάσταση,αλλά μπορεί να είναι απλά ιδέα μου.

    Όσον αφορά τα μουσικά διαμάντια;Διαμάντια υπάρχουν και βρίσκονται,αλλά πρέπει ο αγοραστής να είναι σε διαρκεί αναζήτηση.Αυτό είναι μία προυπόθεση που δεν μπορεί κάποιος να την απαιτήσει από τον μέσο αγοραστή.Αφού υπάρχει πρόβλημα κυκλοφορίας σε ευκολοάκουστη μουσική,η δύσκολη μουσική (γνωστή και ως "κουλτουριάρικη" ή "πομπώδεις αηδίες") απλά πνέει τα λοίσθια (σε αυτή τη χώρα τουλάχιστον).Ο μέσος αγοραστής δεν θέλει να κουράζεται,θέλει απλά να ακούει,να χορεύει και να ξεχνιέται...και καλά κάνει.
    Hastaroth
    29.09.2004, 23:16
    "Ο μέσος αγοραστής δεν θέλει να κουράζεται,θέλει απλά να ακούει,να χορεύει και να ξεχνιέται...και καλά κάνει."

    1.Αυτό μπορεί να το κάνη ο μέσος αγοραστής με κάτι που θα είναι ΚΑΙ αισθητικά αξιόλογο.

    2.Πέρα απ'αυτό,και ο μέσος αγοραστής φαντάζομαι οτι θα έπρεπε πού και πού να κάνη και κάποιες αναζητήσεις,να ψάχνη ν'ακούση κάτι πιό διαφορετικό απ'ό,τι ακούει συνήθως.Αλλοιώς θα μετατραπούμε όλοι,ώς κοινό,σε ένα σύνολο χαζοχαρούμενων "πάντα γελαστών και γελασμένων" ανθρώπων...

    Sideline
    30.09.2004, 01:26
    Κρίνοντας απο κάποιους γνωστούς μου-οι οποίοι πολλές φορές όταν ακούω π.χ. Μελωδία FM μου λένε "τι είναι αυτές οι σάχλες που ακούς" ή "Καλά αυτοί γιατί δεν βάζουνε τον Ρουβά/Κοκκίνου,Ζήνα κλπ" μάλλον υπάρχουν πολλοί που δεν αναζήτησαν ποτέ τους κάτι, ούτε και θα αναζητήσουν ποτέ..

    Είναι και η δεύτερη κατηγορία-αυτοί που μπορεί να ακούνε ένα πιο ποιοτικό τραγούδι αλλά μόνο όταν ο καλιτέχνης γίνει φίρμα και όποιος τον ακούει είναι "ιν"...π.χ Κότσιρας.Δηλαδή θέλω να πώ ότι αυτή η κατηγορία "μουσικόφιλων" πάνε όπου φυσά ο άνεμος χωρίς μάλλον να νιώθουν ή να εκτιμούν αυτό που ακούνε- ούτε και θα ψάξουν ποτέ τους να βρούνε δίσκους απο λιγότερο διάσημους καλλιτέχνες...(π.χ "Ενας κύκνος κλαίει" με τον Απόστολο Ρίζο)

    Σχόλια ευπρόσδεκτα
    revekka
    30.09.2004, 12:34
    αν ευχαριστιέται ο κόσμος μ' αυτα που ακούει πάω πάσο. πάντως μεγάλο μέρος της ευθύνης φέρουν και οι ραδιοφωνικοί σταθμοί, θα μπορούσαν να εισάγουν στον κόσμο πολλά είδη μουσικής.

    υ.γ έχω κι εγώ τον κύκνο που κλαίει
    leila
    18.11.2004, 10:46
    kapios bori na mou stili ta logia tou "mila mou" i na mou pi pou boro na ta vro. efharisto


    [ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: leila on 18-11-2004 10:49 ]
    jorge
    18.11.2004, 11:27
    Θα το βρεις στις Παρτιτούρες στο γράμμα Μ...
    efi23preb
    19.11.2004, 11:43
    Καλημέρα και καλώς σας βρίσκω..
    Δε ξέρω σε ποιά ενότητα έπρεπε να κάνω post μια ερώτηση, γι'αυτό την κάνω εδώ..
    Πού μπορώ να βρώ παρτιτούρες για αρμόνιο/πιάνο;
    Θέλω Ελληνικά τραγούδια (κυρίως ότι ακούγεται έξω στα μαγαζιά,αλλά και έντεχνα..)
    Ευχαριστώ για την κατανόηση για το λάθος μου
    composer
    19.11.2004, 12:38
    Quote:

    Το μέλος efi23preb στις 19-11-2004 στις 11:43 έγραψε:

    Καλημέρα και καλώς σας βρίσκω..
    Δε ξέρω σε ποιά ενότητα έπρεπε να κάνω post μια ερώτηση, γι'αυτό την κάνω εδώ..
    Πού μπορώ να βρώ παρτιτούρες για αρμόνιο/πιάνο;
    Θέλω Ελληνικά τραγούδια (κυρίως ότι ακούγεται έξω στα μαγαζιά,αλλά και έντεχνα..)
    Ευχαριστώ για την κατανόηση για το λάθος μου





    Kalimera kai kalws mas irthes
    I katallili katigoria sto forum gia vreis tragoudia, stixous klp einai i katigoria " Τραγούδια " alla partitoures boreis na vreis kanontas klick sto panw meros tis selidas sto link Partitoures

    Kalimera sou kai kala mousika taxidia
    revekka
    22.11.2004, 21:33
    Έγιναν τραγουδιστές περισσότεροι από το κοινό. Και όπως έλεγαν οι παλιοί: "τα πολλά τσιμπούρια και τον ελέφαντα εξαφανίζουν"

    το είδα τωρα στο τάδε έφη, λόγια του Μανώλη Λιδάκη, και συμφωνώ όσο δε γίνεται. κάθε μέρα βγαίνουν δίσκοι, 'τραγουδιστές', έχουμε τρελλαθεί.... και προσωπικά τραγουδάω απο μικρή, έχω κάνει φωνητικά, κάνω μαθήματα μουσικής απο 5 χρονών, και απο αυτούς που ακούω κάθε μέρα είμαι καλύτερη αλλά...γιατί να πρέπει να βγάλω δίσκο? υπερπληθυσμός.......με τους φίλους τραδουδάμε για την ανάγκη μας και τελείωσε

    Hastaroth
    22.11.2004, 22:54
    Πολύ σωστά.Εχουμε πήξει στους τραγουδιστές "μιάς χρήσεως" που τραγουδούν "τραγούδια,τραγουδάκια,τής ώρας σουξεδάκια,πολύχρωμα μπαλλάκια,που τελικά θα πέσουν στο κενό".Τους "σπρώχνουν" δέ οι εταιρείες (αλλά όχι σε κανένα γκρεμό,να γλυτώσουμε από δαύτους) και έτσι αποθαρρύνονται δυστυχώς αρκετοί νέοι ταλαντούχοι με καλή φωνή και αρκετοί από αυτούς με σημαντικές σπουδές πίσω τους.

    Το να κάνης μιά δισκογραφική δουλειά,όπως πολύ σωστά λές revekka,δέν πρέπει να είναι αυτοσκοπός.Αυτό που εχει σημασία είναι να κάνης αυτό που σού αρέσει.Από εκεί και πέρα,άν προκύψη κάποια ευκαιρία με σοβαρές προοπτικές,είναι άλλο θέμα....

    XeniaRodo
    23.11.2004, 10:10
    Quote:

    Το μέλος revekka στις 22-11-2004 στις 21:33 έγραψε:

    και προσωπικά τραγουδάω απο μικρή, έχω κάνει φωνητικά, κάνω μαθήματα μουσικής απο 5 χρονών, και απο αυτούς που ακούω κάθε μέρα είμαι καλύτερη αλλά...γιατί να πρέπει να βγάλω δίσκο? υπερπληθυσμός.......με τους φίλους τραδουδάμε για την ανάγκη μας και τελείωσε






    Γιατί κοπέλα μου, αν ο Kαζαντζίδης, η Aλεξίου, η Bιτάλη, H Mαρινέλλα, ο Παπακωνσταντίνου, Άλκίνοος και κάποιοι άλλοι τραγουδούσαν μόνο για τον εαυτό τους τι θά είχαμε τώρα εμεις να ακούμε και να γιατρευόμαστε?