ελληνική μουσική
365 online   ·  203.737 μέλη

H Mουσική στήλη του e-go.gr Kάντε Kλικ

XeniaRodo
Βετεράνος
Chat
23.02.2005, 13:04
Oι μουσικές σελίδες του e-go.gr έχουν ενδιαφέρον.
Kάντε κλικ και θα περάσετε καλά...
H κυρία Γεωργία Λαιμού -την οποία μόλις γνώρισα μέσω αυτού του site- δίνει ρέστα.
Θα διαβάσετε κριτικές δίσκων, νέα, αλλά και εμπειρίες από τη νυχτερινή ζωή της Aθήνας.

Kαι για να σας πείσω σας παραθέτω το παρακάτω απόσπασμα, το οποίο περιγράφει την εμπειρία από το μαγαζί που παρουσιάζεται η Δέσποινα Bανδη -έτσι για να ευθυμήσουμε-.

REX: Δέσποινα Βανδή ($?@&%)
19/1/2005 3:41:11 μμ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: Η Δέσποινα Βανδή σε ένα κιτς υπο-θέαμα με μπαλέτο που στριφογυρίζει πλαστικές ασπροκόκκινες ομπρέλες (ευγενώς παραχωρηθείσες από τη μπουτίκ του Θρύλου;), ένα κάθισμα-καρδούλα με πλαστικό λουλούδι γύρω-γύρω (το οποίο κατεβάζει από το ταβάνι την Καλομοίρα) και περί τα πεντέμισι κιλά ζαρτιέρες που θεωρώ ότι αποφάσισαν να τις φοράνε μαζικά εδώ, διότι προφανώς βελτιώνουν την ποιότητα της κίνησης και του τραγουδιού. Πολύ χάλι.

............

Ημουν κι εγώ εκεί...
Ευτυχώς να λες που παίρνω πάντα μαζί μου 2 στυλό διότι αλλιώς δεν θα την είχα βγάλει καθαρή προχτές με όλα αυτά τα «σίγμα» που εισέβαλαν στο έσω ους μου.
(Ναι, εγώ ήμουν το νούμερο με τα δύο στυλό στα αυτιά και την απόγνωση στο μάτι.)
Κυριακή βράδυ και να ?μαι στο πατάρι του REX.
Δεύτερος εξώστης πάνω δεξιά όπως μπαίνεις... Με βλέπεις;
Όχι? Πώς όχι;
Κοτζάμ τρεις άνθρωποι είμαστε.
Σου αναβοσβήνω το φακό, με βλέπεις τώρα;
Μάλιστα, εμείς είμαστε αυτές οι σκιές μέσα στην τρύπα του τοίχου που παριστάνει την «καμάρα» θεωρείου.
Το ξέρω πως «από κάτω» δεν φαινόμαστε.
Ούτε από πάνω φαινόμαστε, αλλά αυτό πως γίνεται θα σου πω μια άλλη φορά.
Ημουν λοιπόν κι εγώ εκεί, στο δεύτερο πατάρι του REX, εκεί δηλαδή που βάζουν οι καλοί επιχειρηματίες τους όρθιους πιτσιρικάδες φαν (έναντι 20 ευρώ το ποτό) αλλά και κάτι κουρελοπαρέες σαν και τη δική μου που είναι μόνο τρία άτομα (έναντι 180 ευρώ το μπουκάλι, την υγειά μας να ?χουμε).
Όχι τώρα, μη με ρωτάς γι? αυτό τώρα, διότι μετράω ζαρτιέρες και θα χάσω το λογαριασμό.
35, 38.. 46..

Τόση πολλή ζαρτιέρα και τόσο τριώροφο τακούνι χρόνια είχα να δω.
Μια βραδιά ολόκληρη έζησα με την αγωνία της ζαρτιέρας που θα έβγαζε το μάτι κάποιου χορευτή και της σταρ Δέσποινας που τρεις φορές κόντεψε να σαβουριαστεί πάνω στο γλιστερό γαρύφαλλο της πίστας και να πέσει από το Empire State τακούνι της στο υπο-κείμενο χάος.
Γι? αυτό και θεωρώ ότι έξω από το REX φέτος πρέπει να αναρτήσουν ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ του Υπουργείου Υγείας που να προετοιμάζει τους πελάτες για το ενδεχόμενο των σοβαρών κρανιοεγκεφαλικών κακώσεων που είναι πολύ πιθανόν να υποστούν αν εμμείνουν στην απόφασή τους να «πάνε Βανδή απόψε».

Ανακοίνωση πρέπει να βγάλει και το υπουργείο Εθνικής Αμυνας για τα καινούργια οπλικά συστήματα (ζαρτιέρα-τακούνι) που προμηθεύτηκε η χώρα χωρίς να γίνει νόμιμος διαγωνισμός.
Μπορούμε επίσης ως έθνος να προτείνουμε στον Πλανητάρχη να χρησιμοποιήσει αυτό το «show» όταν την πέσει στο Ιράν. Είναι «σύγχρονο», δοκιμασμένο και κουλά αποτελεσματικό.


Ο ΗΧΟΘ
Ο ήχοθ λοιπόν που απήλαυσα προχτές ήτο ασταθώς κυμαινόμενος. Στο πρώτο μέρος του προγράμματος, και ειδικά κατά τη διάρκεια της εμφάνισης του Φέιμγιώργος τα συριστικά «σίγμα» είχαν γίνει «θήτα». Παράδειγμα:
Ομωθ θε θκεφτομαι
Ειθαι το άλλο μου μιθό
Όπου και να ?θαι θα ?θαι το άλλο μου μιθό
Την καρδιά μου τη μιθώ
Γιατί με άφηθε να θε αφήθω
Θούπερ!
Αυτό συνεχίστηκε επί κάμποση ώρα (και με όλα τα «ξι» και «ψι», εννοείται), αλλά όταν αργότερα βγήκε η Δέσποινα έβγαλαν κι οι ηχολήπτες τους άσους από τα μανίκια.
Ανέβηκε η ένταση κατά δεκατρία ντεσιμπέλ τουλάχιστον, (με αποτέλεσμα μέχρι και εμείς στο βου πατάρι να ακούμε) μπήκαν και καμιά δεκαπενταριά μέτρα echo και τα συριστικά γίνανε ξυριστικά.

Ο φίλος μου ο Γιώργος, που διατηρεί (λόγω τεμπελιάς μάλλον) ένα μούσι από το ?74 που έκανε διαδηλώσεις με αμπέχονο, βρήκε επιτέλους την ευκαιρία και το ξεφορτώθηκε. Πρώτη φορά πήγα σε μαγαζί που στα «παρελκόμενα» περιλαμβάνει ξηρούς καρπούς, γκαζόζες και κόντρα ξύρισμα, την υγειά τους να ?χουν που μας φρόντισαν.
Κατά τ? άλλα όλα τέλεια ήταν.
Και όλα στη θέση τους.

Ο σύλλογος κυρίων και δεσποινίδων με τις μιζανπλί και το καμένο από τις βαφές μαλλί ήταν εκεί πάλι (όπως και σε όλα τα υπόλοιπα «μεγάλα θεάματα» που έχω δει φέτος) και χαρά στο κουράγιο τους, να τους δίνει ο Θεός χρόνια να ?χουν να γεμίζουν τα μαγαζιά.
Εκεί ήταν επίσης (πρώτο τραπέζι πίστα) και ένας τύπος ονόματι Νίκος (όπως μάθαμε διότι η Δέσποινα του έλεγε συνέχεια διάφορα "Πάλι Νίκο", "Α, ρε Νίκο" κ.λπ.), ο οποίος πρέπει να της πέταξε περί τα 50 κιβώτια γαρύφαλλα. Ηταν ο μόνος που πέταγε γαρύφαλλα (διότι ο σύλλογος με τις γριές το πολύ-πολύ καμιά μασέλα να της πέταγε άμα ερχόταν στο κέφι) και το χαρτζιλίκι των πιτσιρικάδων φαν δεν φτάνει για τετοιου είδους ρίψεις (έναντι 50 ευρώ τα δέκα τεμάχια...)

Τώρα μπορείς να με ρωτήσεις για την Καλομοίρα.
Μόνο που «απάντηση» δεν έχω διότι κάπου μεταξύ μίνι φούστας και «Εγώ, μωρό μου, είμαι η Καλομοίρα» ούτε να χορεύει καλά την είδα ούτε να τραγουδάει την άκουσα.
Αυτό όμως την καλή Καλομοίρα δεν φαίνεται να την πτοεί καθόλου (και καλά κάνει) διότι και Prince τόλμησε (και μάλιστα το τραγούδι «Kiss» που ως γνωστόν στα ελληνικά λέγεται «φιλάκι-α») και «Another one bites the dust» και μετά να ?σου κι άλλα φιλάκι-α που μας έστειλε και μετά έφυγε.
Να ?ναι καλά γιατί θα μπορούσε να είχε μείνει τουλάχιστον άλλη μισή ώρα επάνω (μας).

Α, ξέχασα να σου πω για τα τρίτα ονόματα αυτού του προγράμματος που βγαίνουν στην αρχή-αρχή και λένε διάφορα..
Είδα λοιπόν θηλυκό σαν καλικάντζαρο να εισβάλει επί της πίστας ντυμένο με πρασινόχρυσο εσώρουχο τύπου κορσέ του 16ου αιώνα, στο κάτω μέρος του οποίου εκτός από μαύρο τούλι τι νομίζεις ότι είχε;
Τσακάλι είσαι, φίλε μου.
Φυσικά και η σωστή απάντηση είναι ζαρτιέρες.
Είδα λοιπόν αυτές τις συγκεκριμένες ζαρτιέρες μαζί με έναν εξαιρετικά αδύνατο νεαρό που φορούσε κάτι κανό ή καγιάκ για παπούτσια να κάνουν ντουέτο το «Αναπάντητες κλήσεις» και να τρακάρουν (φωνητικώς) σε όλες τις στροφές του άσματος.

Μετά βγήκε και ο ΦέιμΘάνος Πετρέλης, ο οποίος από σκηνική παρουσία... τι νέα; Όλοι καλά; Τα παιδιά, η σύζυγος; Πάντα καλά!
Αλλά τουλάχιστον αυτός είναι ο μόνος συμμετέχων σ? αυτό το πρόγραμμα που μπορεί να κρατήσει μία ολόκληρη νότα.
Είναι κι αυτό κάτι.
Φαίνεται όμως ότι είχε κάποιο επείγον ραντεβού εκείνο το βράδυ αλλιώς δεν εξηγείται η ταχύτης Φόρμουλα ένα με την οποία «ερμήνευε» όλα τα τραγούδια.
Κάπου μεταξύ σουξέ του Ρέμου και «Κόκκινου» σουξέ δικού του λαχανιάσαμε αλλά ας είναι καλά οι υπεύθυνοι του καταστήματος μας είχαν φέρει νεράκι και επανήλθαμε.
Αν φρενάρει λίγο και πάψει να πηγαίνει μπρος-πίσω και πίσω-μπρος όλη την ώρα, προβλέπω μεγάλη καριέρα στις πίστες.

Για τους χορευτές θα σου πω τώρα
Οι χορευτές λοιπόν ήταν πολύ καλοί.
Θα πρέπει όμως να αναφέρω και μια απορία που μου γεννήθηκε και θα με ταλανίζει το υπόλοιπον της ζωής μου: αυτό το «happening» με εκείνον τον νεαρό που ενώ χορεύει ντυμένος (όπως και οι υπόλοιποι) με μια άσπρη μακριά σαν φούστα, φτιαγμένη από μικρά κουρελάκια, ξαφνικά και χωρίς να καταλάβουμε το σημαινόμενο της κατάστασης βγάζει τη φούστα και μας δείχνει τα γυμνά οπίσθιά του, γιατί μας συνέβη;
Μένει έτσι ακίνητος, μας «χαιρετάει» με την πλάτη του και μετά σβήνουν τα φώτα.
«Μας έδειξε τον κώ... του τώρα αυτός;», με ρωτάει εμβρόντητος ο διπλανός.
Τι να κάνω κι εγώ γνέφω καταφατικώς ενώπιον του εμφανούς.
Αλλά, μεταξύ μας, ακόμα δεν το έχω πιάσει το υπονοούμενο του συμβάντος.
Ενώ το άλλο, με τα κινητά, το κατάλαβα αμέσως.
Διότι με το που βλέπω ένα ζευγάρι χορευτών να βγαίνει επί της σκηνής με δυο κινητά στα αυτιά και να «καταδικάζει την αποξένωση της σύγχρονης κοινωνίας και το μάταιο της ύπαρξης» χορογραφικώς, θυμήθηκα ότι σπόνσορας της Δέσποινας είναι η ΤΙΜ και άναψε το λαμπάκι που έχω πάνω στο κεφάλι.
Πάλι καλά να λες.
Θα μπορούσα να είχα μείνει στην καταγγελία της αποξένωσης και να τρέχω στους γιατρούς τώρα.

Για τα φορέματα της Δέσποινας δε θα σου πω
διότι τα έχεις δει σε όλα τα κανάλια.
Μπορώ να σου πω όμως ότι γύρω στη μία και εικοσιπέντε κάνει την πρώτη εμφάνισή της πάνω σε ένα τύπου «άρμα» ως θριαμβική Κλεοπάτρα που μπαίνει στη Ρώμη με τον Καισαρίωνα δίπλα της και τον Ave Καίσαρ να την παρακολουθεί άναυδος.
Για τις ανάγκες αυτού του κειμένου αναγκάστηκα να κατέβω τουλάχιστον πέντε φορές από τη χελιδονοφωλιά στους κάτω ορόφους (για να ελέγξω αν ακούγαμε όλοι τον ίδιο άθλιο ήχο, κι αν είμαστε όλοι το ίδιο πανευτυχείς που πληρώναμε 60 ευρώ το κεφάλι για αυτό το... πράγμα).
Λίγο μετά την είσοδο της Δέσποινας ξανακατέβηκα λοιπόν, για να κάνω το τσεκ-απ μου και είδα τις κυρίες του «συλλόγου» (που παρεμπιπτόντως κατελάμβαναν τα τρία τέταρτα των τραπεζιών του καταστήματος) εντελώς μπουκωμένες να προσπαθούν να καταβροχθίσουν το «μενού» (μαύρο κρέας, κολλώδης καφέ σος και πατάτες φούρνου) την ώρα που η διεθνής σταρ μας ερμήνευε το «Ανάβεις φωτιές κι όλα τα καις»
Εξ ου και νομίζω πως καλύτερη περιγραφή αυτού του (ξανά άθλιου) προγράμματος περιέχεται στο διεθνές χιτ της Δέσποινας:
«Opa, opa, opa, opa...»
Δεν το ξέρεις -δεν σου το 'πα?


Τελικά αξίζει να πάω;
Εάν είσαι κυρία με μιζανπλί και γκρι ρίζα κάτω από καφέ-κόκκινο μαλλί θα πας Θες δε θες με το σύλλογο.
Οι υπόλοιποι σκεφτείτε το για κάνα δίμηνο κι όταν αποφασίσετε ελπίζω να έχει τελειώσει.



#1   
jorge
Musantiquus , Administrator
Chat
23.02.2005, 14:05
Απολαυστική περιγραφή ...

Γιωργία ... περαστικά
#2   
Aggelina
Σολίστ
Chat
23.02.2005, 18:58
Quote:

Το μέλος XeniaRodo στις 23-02-2005 στις 13:04 έγραψε:

Ευτυχώς να λες που παίρνω πάντα μαζί μου 2 στυλό διότι αλλιώς δεν θα την είχα βγάλει καθαρή προχτές με όλα αυτά τα «σίγμα» που εισέβαλαν στο έσω ους μου.
(Ναι, εγώ ήμουν το νούμερο με τα δύο στυλό στα αυτιά και την απόγνωση στο μάτι.)




Κάτι μου θυμίζει αυτή η περιγραφή... κάτι μου θυμίζει...
#3   
XeniaRodo
Βετεράνος
Chat
24.02.2005, 11:30
Έεεεελα μωρέ μην το ψάχνεις....
#4   
XeniaRodo
Βετεράνος
Chat
20.04.2005, 13:15
Παρουσίαση Δίσκου

Βαλάντης: Κράτα με (ΜΙΝΟΣ ΕΜΙ)

17/4/2005 10:16:50 πμ

Ένας δίσκος λίγες λέξεις

Ένας ακόμη ΠΡΩΤΑΚΟΥΣΤΟΣ δίσκος που σπάει τα ρεκόρ πρωτοτυπίας στο στίχο και στη μουσική διότι "Περνάει καλά", (ενώ η Πέγκυ Ζήνα "περνάει μια χαρά"), και φωνάζει "Κράτα με" (όπως άλλοι δεκατρείς χιλιάδες σουξεδοκαψούρηδες) και κλείνει με ένα "Πάρε με" το οποίο θα σχολιάσω (για μία ακόμη φορά) παρακάτω.
Πονάει κι υποφέρει ΚΑΙ ο Βαλάντης, διότι τον άφησε πάλι "εκείνη", η οποία ομολογώ ότι δεν έχει αφήσει και κανέναν πιστοτραγουδιστή που να μην τον έχει.. αφήσει.
(Κι απορώ τόσα χρόνια πως δεν την έχει πετύχει κανείς να την μπαλαμουτιάσει να ησυχάσει η ελληνική δισκογραφία επιτέλους).
Το στιχουργικό διαμάντι όμως αυτής της σημαντικής δισκογραφικής προσπάθειας θεωρώ ότι είναι το:
"Πέφτουν τ' αστέρια χάμω
σα βότσαλα στην άμμο! "
Διότι αν δεν με απατά η μνήμη μου κανένας Έλλην ποιητής (από τη Σαπφώ, τον Ρωμανό το Μελωδό, τον Ελύτη, τον Ρίτσο, τον Σεφέρη, τον Εγγονόπουλο, και δώθε) δε σκέφτηκε να συνδυάσει αυτό το "χάμω" με τα "βότσαλα στην άμμο". Τόσοι αιώνες ελληνικής ποίησης στράφι δηλαδή.

Ποια κομμάτια πρόσεξες;
Πρόσεξα αυτό που λέει:
"Θα μεγαλώσει και θα στρώσει, λέγαν όλοι
Μα εγώ δεν άκουσα τη γνώμη κανενός"
Γιατί Βαλάντη μου, το έκανες αυτό;

Τα στιχάκια επιμένουν
Πάρε με, πάρε με
Πάρε με μαζί σου
Δώσε μου άλλη μια ζωή
Πάρε με, πάρε με
Μέσα στο κορμί σου
?νοιξη κάθε σου φιλί
[Το έχω ξαναγράψει, αλλά ξανα-ανακεφαλαιώνω: Αλεξίου: Έλα κύμα πάρε με/ στην αγκαλιά του βάλε με , Αρβανιτάκη: Κρύψε με σ' ένα σου χάδι/Πάρε με αγκαλιά και πάμε, Ευρυδίκη: Πάρε με, ποτάμι μαύρο πάρε με/Πάρε με, στην αγκαλιά του βγάλε με, κ.λπ., κ.λπ.
Τι θα γίνει παιδιά; Κάθε ένας που θα κυκλοφορεί δίσκο θα μας ζητάει να τον πάρουμε κιόλας; Αν συνεχίσει έτσι το ελληνικό τραγούδι με βλέπω με τα νεφρά εντελώς .. χάμω.]

Δίσκος:
που περιέχει αποδεικτικά στοιχεία χρόνιας... απαρσίας με όλα τα «α! στερητικά, κι ανάθεμά με αν ξέρω τι γράφω.

Τελικά να τον αγοράσω;
Για να ρωτάς θα πει πως είσαι έτοιμος για όλα. Οπότε πάρε εσύ αυτόν να έχω να ψάχνω μόνο ποιος θα πάρει όλους τους άλλους.

Γεωργία Λαιμού.
Σχόλια και "αντιρρήσεις" δέχομαι καθημερινώς στο mail...: gplemos@e-go.gr

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ/tracks:
1. Για σένα (δεν ήταν ανάγκη)
2. Περνάω καλά (εγώ πάλι όχι)
3. Κι είπες πως έκλαψες (με μπερδεύεις με άλλη)
4. Ναι, σ? αγαπώ! (όχι ρε γμτο)
5. Κράτα με (κρατάτε με είναι το σωστό)
6. Πέφτουν τ? αστέρια (μ? αυτά που ακούνε είναι να απορείς;)
7. Θυμωμένη μου αγάπη (αγρίεψε;)
8. Ηλιος και αγάπη (λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ' αγόρι μου)
9. Θα μεγαλώσει... (Τρώμε!)
10. Η αγάπη θέλει υπερβολή (κι ο έρωτας κουνουπίδι)
11. Αν μπορείς (δε θέλω βρε αδερφέ)
12. Αχ! Και να 'σουνα εδώ («Αχ! είμαι)
13. Μήπως ρώτησε για μένα; (Ναι. Το γιατρό.)
14. Ταξίδι μοναξιάς (Στο καλό)
15. Bonus track: Πάρε με (μετράει κανείς σε ποιο "Πάρε με" της ελληνικής δισκογραφίας βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή; Και η μεν ψυχή μου σπαράζει κάθε φορά, η μέση μου όμως δεν αντέχει, βρε παιδιά, να σας πάρω όλους. Έλεος.)

ΕΡΜΗΝΕΥΤΕΣ:
Βαλάντης, Ημισκούμπρια, Γάννης Παπαμιχαήλ
.....
#5   
jorge
Musantiquus , Administrator
Chat
20.04.2005, 14:48

#6   
Haroulinda
Σολίστ
Chat
20.04.2005, 14:52
πολύ καλά!

Ευχαριστούμε XeniaRodo!

#7   
DeLaSane
Συγχορδία Ματζόρε
Chat
20.04.2005, 14:58
Oriste kai mia antikeimenikh kritikh ths ellinikhs ypo-mousikhs.

Aristh aisthish tou humor!

Poly kalo!

Emptiness, emptiness how do I search for you
Empty everything and strip the walls
make them colorless, invisible


[ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: DeLaSane on 20-04-2005 14:59 ]
#8   
jorge
Musantiquus , Administrator
Chat
20.04.2005, 14:59
Quote:

Το μέλος XeniaRodo στις 20-04-2005 στις 13:15 έγραψε:

15. Bonus track: Πάρε με (μετράει κανείς σε ποιο "Πάρε με" της ελληνικής δισκογραφίας βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή; Και η μεν ψυχή μου σπαράζει κάθε φορά, η μέση μου όμως δεν αντέχει, βρε παιδιά, να σας πάρω όλους. Έλεος.)




Να 'σαι καλά βρε Ξενάκι, γέλασα
#9   
XeniaRodo
Βετεράνος
Chat
03.10.2006, 15:19
Δισκοκριτική


Φλώρα θεοδώρου: Σαν καραμέλα (Virus Music)
16/9/2006 10:56:26 πμ


Ένας δίσκος λίγες λέξεις
Ο εθνικός μας Δάντης της Εθνικής νίκης στη Eurovision έχει ρέντα τελευταία και κυκλοφορεί το ένα κουλό τραγούδι μετά το άλλο.
Στο παρόν δισκίδιο έχει συνθέσει μουσικές για την νεαρή Φλώρα Θεοδώρου της οποίας τα προσόντα συνοψίζονται στο ότι είναι πολύ αδύνατη, στο ότι φοράει πολύ μίνι φορέματα και σέξι μπουστάκια, και στο ότι πηγαίνει τα τραγούδια περπατώντας διότι έτσι θα φτάσουν σίγουρα, όπως προειδοποιεί και η τροχαία τους οδηγούς στην Εθνική. (Υπάρχει αναμφίβολα ένα θέμα με τα "εθνικά" ζητήματα και τον Δάντη, όπως βλέπεις).

Τέλος πάντων στο 2ο track η καραμελωμένη Φλώρα λέει:
"Έκανα υπομονή, έδειξα και αντοχή,
πήρα αχαριστία
δέχτηκα το ψέμα και στο ξένο βλέμμα σου
είδα αδιαφορία
Κάποια μέρα έφυγες, τίποτα δε σκέφτηκες
Θέε μου τι προδοσία
τώρα εμφανίστηκες τα παλιά θυμήθηκες
σχέσεις και ηρεμία
Τώρα είναι αργά, δέσ' το καθαρά
Δε σ' αντέχω πιαααα
Σβήσε το κινητό μου,
ξέχνα τον αριθμό μου
απ' τ' αποθηκευμένα
βάλτο στα σβησμένα και στα ξεγραμμένα"

άσμα το οποίο με έκανε να πάω στο "ΓΕΡΜΑΝΟ" και να ζητάω επίμονα κινητό με "σβησμένα και ξεγραμμένα" διότι θεώρησα ότι ένα τέτοιο κινητό θα το αρπάζανε όλοι από τις βιτρίνες και δεν θα προλάβαινα να πάρω ένα κι εγώ.
Μου είπαν ότι δεν υπάρχει και τους είπα ότι πρέπει αμέσως να φτιάξουν ένα το οποίο επίσης να έχει και κατηγορίες όπως "γραμμένα" και "χε..μένα", "μαλακ..σμένα" και "ξενερωμένα". Θα μπορούσε επίσης να έχει ειδικά συρτάρια για τα βαθιάς κατάψυξης και τα ξεπαγωμένα (ερωτικά ειδύλλια εννοείται).


Μετά όμως άκουσα αυτό που λέει η Φλώρα πιο κάτω (σε στίχους Δάντεως) και στενοχωρήθηκα διότι είναι δραματικό και σπαραξικάρδιο:
"Είμαι απόψε στο σπίτι και διαβάζω
με ένα φως και το ραδιόφωνο ανοιχτό
με τα τραγούδια τη μορφή σου πλησιάζω(?!)
κι η απουσία σου βουτιά μεσ' στο κενό
Βρήκα ένα ρούχο σου πριν λίγο στο συρτάρι
μόλις τ' αντίκρισα τα μάτια μου υγρά
σου τηλεφώνησα και σκέφτηκα μακάρι
να μ' απαντήσεις να σ' ακούσω μια φορά
(μπουμπουνητά η ορχήστρα)
Με συγχωρείς
που πάλι κλαίω
όμως μου λείπεις πάλι δε θα κοιμηθώ
Με συγχωρείς
αλλά δε φταίω
είμαι καινούρια στο συναίσθημα αυτό Με συγχωρείς
που είμαι κομμάτια
και κάθε βράδυ τέτοια ώρα σ' ενοχλώ
μα έχω ακόμα την εικόνα σου στα μάτια
καταλαβαίνεις το μαρτύριο που ζοοο"
[Το "ζω" γράφεται με όμικρον διότι η Δις Φλώρα όλα τα "ω" και "ο" της τα προφέρει "κλειστά" _ έτσι είναι μάλλον πιο σεμνά.

Επίσης δε μας λέει ποιο ακριβώς ρούχο του βρήκε στο συρτάρι, κι έτσι που το αφήνει στη φαντασία μας, το μυαλό το δικό μου πάει προς το χειρότερο]


Ποια κομμάτια πρόσεξες;
Πρόσεξα ότι αυτό το cd τα περιέχει όλα: στην αρχή χαζά παιδιά χαρά γεμάτα και μετά Μάρθα Βούρτση στο χείλος του γκρεμού να σηκώνει το πόδι για το έσχατο βήμα.


Στιχάκια..
«Αφού πια χωρίς εσένα η ζωή
έχει καταντήσει άνοστη πολύ
σ' αγαπώ μαγειρεμένο φαγητό
και να φάω μια μπουκιά πια δεν μπορώ
Έχεις φύγει κι έχει γίνει η καρδιά
ένα πάρτι που τελειώσαν τα ποτά
σαν να λείπει από τραπέζι γιορτινό
το αλατοπίπερο"
[Δε βγάζεις άκρη με τις γυναίκες.
Η μία τον θέλει μαγειρεμένο, η άλλη θέλει να τον ψήσει, η τρίτη τον τρώει ωμό και λέει κι ευχαριστώ και πάει λέγοντας.
Εκείνο που "δεν υπάρχει" στο αληθινό σύμπαν είναι η λέξη "αλατοπίπερο" μέσα σε στίχο τραγουδιού. Επίσης ένιωσα ότι πολύ ελαφρά το έχει πάρει η συγκεκριμένη κυρία που αφού την εγκατέλειψε αυτός τον οποίο αγαπούσε (έστω και μαγειρεμένο) γιατί εκφράζει το.. σπαραγμό της για την απουσία του με λέξεις τύπου "άνοστη", ξενέρωτη κ.λπ.
Δε βγάζεις άκρη με τις γυναίκες, αλλά ούτε και με τους στιχοπλόκους]


CD το οποίο...
όπως λέει και ο τίτλος του track 8, "ποιος με πιάνει"..
Ποιος το πιάνει είναι και η μεγαλύτερη απορία μου.


Λες να το αγοράσω;
Λέω πως ελπίζω να μην είσαι εσύ αυτός που θα το πιάσει, από το ράφι.
Γεωργία Λαιμού.

Σχόλια και «ενστάσεις» δέχομαι καθημερινώς (και αργά τα βράδια) στο mail...: gplemos@e-go.gr

ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ/tracks:
1. Casablanca
2. Σβήσε το κινητό μου
3. Σαν καραμέλα
4. Το αλατοπίπερο
5. Πού θα πάει
6. Αν κάποτε σε χάσω
7. Με συγχωρείς
8. Ποιος με πιάνει
9. Για πάντα Κυριακή
10. Υπάρχω για σένα
11. Λίγο, λίγο
12. Τι αγάπη είναι αυτή
13. Σαν καραμέλα (karaoke version)
14. Casablanca (karaoke version

ΕΡΜΗΝΕΥΤΕΣ:
Φλώρα Θεοδώρου
ΣΥΝΘΕΤΕΣ/ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ:
Χρήστος Δάντης, Πήγασος
ΣΥΝΘΕΤΕΣ:
Κωνσταντίνος Παντζής
ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ:
Δημήτρης Τσάφας, Μαργαρίτα, Ποσειδώνας Γιαννόπουλος


#10   
Haroulinda
Σολίστ
Chat
03.10.2006, 15:24

#11