ελληνική μουσική
    611 online   ·  210.851 μέλη
    uranous88
    07.12.2006, 20:46
    Γεια σε όλους! Σίγουρα θε έχετε βαρεθεί να απαντάτε σε τέτοιου είδους ερωτήσεις. Είμαι αρχάριος (ή μάλλον θέλω να γίνω) και θέλω να μάθω ηλεκτρική κιθάρα. Έψαξα έψαξα και στο τέλος κατέληξα σε αυτόν τον συνδιασμο:
    -Κιθάρα FENDER SQUIER FAT STRAT
    ή
    FENDER SQUIER AFFINITY FAT STRAT
    Ποια από τις δύο λέτε?
    -Ενισχυτής FENDER FRONTMAN 15G NEW

    Επίσης να πάρω κουρδιστήρι?
    Δε θέλω να ξοδέψω πάνω από 400-450 ευρά.

    Γνώμες & προτάσεις ευπροσδεκτες. (Μουσική μ'αρέσει σε στυλ White Stripes αλλά και alternative ήχοι. Γενικά δε μου πολυαρέσουν τα βαριά μέταλλα)
    dimko
    07.12.2006, 22:18
    Γενικά έχεις ωραίο γούστο. Να ξέρεις όμως ότι οι διπλοί μαγνήτες σε τραβάνε λίγο πρός το μέταλ, χωρίς αυτό όμως να είναι απόλυτο...
    vouliakis
    07.12.2006, 22:44
    Και οι δυο κιθάρες, πολύ καλές.
    Για τον ενισχυτή, έχω αντίρρηση. Θα προτιμούσα τον Fender Frontman 15R (ολόιδιος με τον 15G, αλλά με reverb, "βάθος" δηλαδή).

    Ο Στόλλας (αντιπρόσωπος) τον έχει γύρω στα 147 ευρώ, όμως σε αρκετά καταστήματα θα τον βρεις φθηνότερο...





    matthias16
    08.12.2006, 01:48
    μια squier γυρω στα 300 ευρα ειναι πολυ καλη για αρχη!
    για ενισχυτη εγω θα σου προτεινα μαρσαλ,30 βαττ με ενσωματομενα 4 εφε 200 ευρα (παιζω 4,5 χρονια και αυτον τον εχω 2 χρονια τωρα,πολυ ευχαριστημενος)
    uranous88
    08.12.2006, 15:52
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Απ'ότι έχω καταλάβει οι διπλοί μαγνήτες (το humbucker δεν είναι αυτό?) βγάζουν πιο βαρύ ήχο, έτσι? Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι ποια είναι η διαφορά μία κιθάρα να έχει τρεις μονούς μαγνήτες και όχι δύο.
    odis13
    08.12.2006, 17:24
    Παράθεση:

    Το μέλος uranous88 στις 08-12-2006 στις 15:52 έγραψε...