Αγαπητοί φίλοι, φίλες,
ευτυχώς που έχω αυτή την γωνιά στο site που με φιλοξενεί και μπορώ να λέω ευθαρσώς την γνώμη μου για οτιδήποτε , όμως χωρίς φόβο και πάθος. Ότι γράφω, πάντα έχει σαν στόχο την καλώς εννοούμενη κριτική, απηχεί την γνώμη μου και βέβαια έχει σαν στόχο, να βελτιώνουν οι λεγόμενοι επώνυμοι την συμπεριφορά τους, όταν είναι στην τηλεόραση και να εκπέμπουν διδάγματα και καλά μηνύματα σε όσους-ες τους παρακολουθούν. Εμφανίζομαι στο blog μου ύστερα από αρκετό καιρό και γράφω για ένα δέμα που κυριολεκτικά με ταρακούνησε.
Ότι ακολουθεί το απευθύνω προς την κ. Ευγενία Μανωλίδου, που αν λάβει γνώση, λίγο δύσκολο το βλέπω, θα ήθελα να απαντήσει στον σχολιασμό μου, που γίνετε πάντα με καλή διάθεση, σε οτιδήποτε και οποιονδήποτε.
Κυρία Ευγενία,
μπήκατε στην ζωή των τηλεθεατών και την δική μου βέβαια, ως διάττοντας αστέρας, που δεν ξέρω πόσο θα διαρκέσει η πτήση του. Μας ήρθατε από το πουθενά και από την ευτελή εκπομπή σας με την οποία γίνατε γνωστή-θα μου επιτρέψετε να την λέω έτσι λόγω του αντικειμένου που είχε, όπου παρουσιάζατε διάφορα ανθρωπάκια, που κοινοποιούσαν από την τηλεόραση τα συμβαίνοντα κυρίως σεξουαλικά τους γεγονότα στον οίκο τους-, στη συνέχεια βρεθήκατε στην κριτική επιτροπή επιλογής ταλέντων στην γνωστή εκπομπή, αφού περάσατε και από κάπου αλλού….
Μας μπήκατε στο σβέρκο, αφού έτσι γουστάρει ο Καναλάρχης σας, όπως όλοι αυτοί που μας επιβάλουν τα κανάλια, καλοί, κακοί, δεν έχει σημασία, για όσους βέβαια σας παρακολουθήσανε στην προηγούμενη εκπομπή σας, από το πουθενά όπως αναφέρω και πιο πάνω και εκεί που δεν σας ήξερε ούτε η μάνα σας , βοηθούντος και του «συζύγου σας λόγω διασημότητας» βρεθήκατε καλώς, κακώς στο κέντρο της προβολής και του ενδιαφέροντος από τα μέσα δημοσιότητας, γίνατε και εσείς διάσημη. Η διασημότητα πάντως θέλει καλή διαχείριση, γιατί ο κίνδυνος απόρριψης από το Σταρ Σύστεμ, πάντα ελλοχεύει.
Γιατί όποιον παίρνει το «γυαλί», ακόμα και με αρνητική διαφήμιση, τον κάνει διάσημο. Μα η προσγείωση , όταν γίνεται είναι ανώμαλη και οδυνηρή. Το κακό με σας τους διάσημους είναι, ότι ο τηλεθεατής έχει το δικαίωμα να σας κρίνει, να σας επιβραβεύει, να σας θαυμάζει, να σας ζηλεύει, να σας κάνει αντικείμενο συζήτησης στον κύκλο του, και να σας σέρνει τα μύρια όταν του κάθεστε στο στομάχι ή η συμπεριφορά σας δεν είναι η πρέπουσα ή σύμφωνα με τις αρχές του, που όμως δεν τα μαθαίνετε ποτέ, γιατί είστε αποκομμένοι από εμάς τους «κοινούς θνητούς» και ζείτε όπως και πολλοί άλλοι που τους ακούμπησε η διασημότητα, στον δικό σας κόσμο. Και όλα αυτά είναι ενέργειες που συμβαδίζουν με την ανθρώπινη συμπεριφορά.
Σας είδα και δυο φορές στο χορό των επωνύμων, όπως σας λένε τα διάφορα μέσα δημοσιότητας εσάς, ενώ εμείς, ο ΛΑΟΣ δεν έχουμε επώνυμο. Είδα εκεί μια φοβισμένη κυρία, η αλήθεια πολύ αρχοντική, με ζωγραφισμένη όμως, όταν χόρευε, την αγωνία στο πρόσωπό της, όπως τα μικρά παιδιά δηλαδή, και με την ίδια αγωνία μετά το τέλος της επίδειξής της, περίμενε το αποτέλεσμα του διαγωνισμού, φοβούμενη μήπως το κοινό πάρει ανάποδες και την απορρίψει. Αυτά έβλεπα εγώ, με το μάτι του ανθρώπου, που η ζωή τον έχει φορτώσει με χίλια δυο.
Και αυτό κάποια στιγμή στην πορεία της εκπομπής θα γίνει, όχι τόσο γιατί δεν αξίζετε παντελώς, αλλά γιατί κάποιος, κάποια θα κερδίσει την πρώτη θέση. Και φαίνεται κατά την εκτίμησή μου, αλλά και την μέχρι τώρα βαθμολογία, πως υπάρχουν και καλύτεροι, καλύτερες από εσάς.
Και είμαι σίγουρος, πως τότε, μπορεί και να κλάψετε, όπως προχθές στην άλλη εκπομπή σας, πήγε να κλάψει η κ. Μαρκέα που πιστεύοντας ότι το παιδάκι της έχει ταλέντο, το έφερε εκεί, για να το κρίνετε εσείς, και εσείς προσωπικά με περισσή σκληρότητα, μίσος μπορώ να πω , κάνατε επίδειξη των υποτιθέμενων προσόντων σας της ειδικού, για τα οποία εμένα δεν με έχετε πείσει. Και αυτό είναι δικαίωμά μου να το πιστεύω.
Είδατε λοιπόν πως εγώ ο τηλεθεατής σας κριτικάρω και σας απορρίπτω; Μάλιστα αν ήμουν εγώ ο Καναλάρχης, θα σας είχα διώξει, γιατί αυτές οι εκπομπές θέλουν υπομονή, γλυκύτητα, πραότητα, ανθρωπιά, γνώση, ψυχολογικές και κριτικές ικανότητες και προπαντός ευγένεια κυρία Ευγενία, που δεν την έχετε παρ’ ότι το όνομά σας παραπέμπει σ’ αυτήν.
Γιατί αν διαθέτατε αυτά τα ολίγα από πολλά άλλα που χρειάζεται αυτή η θέση επιλογής ταλέντων, θα απορρίπτατε χωρίς σχόλια την φοβισμένη πιτσιρίκα, γιατί έτσι γουστάρατε, χωρίς τραυματισμούς, εξευτελισμούς και υποκριτικές κορώνες, και δεν θα πυροβολούσατε με «Μπαζούκας» την μητέρα του, σεβόμενη και την θέση της στην κοινωνία και την θέση της ως μητέρα, αλλά και το ότι κάπου είσαστε και συνάδελφοι, εκτός αν θεωρείς τον εαυτό σου κάτι πολύ παραπάνω , που έχεις εξάλλου και το δικαίωμα να το πιστεύεις, που καθότανε μπροστά σας, σαν μελλοθάνατη σε ηλεκτρική καρέκλα, και μπροστά, στα μάτια χιλιάδων τηλεθεατών, που πιστεύω στο σύνολό τους σας έκριναν και σας κρίνουν δυσμενώς, εσείς εκτοξεύσατε τα καταιγιστικά πυρά της κριτικής σας. Και η κ. Μαρκέα, αδύναμη, με χαμένο το ηθικό της, πιο πολύ από το σημάδι του φακού που την έδειχνε στους τηλεθεατές και ασυνήθιστη από τέτοιες ιστορίες, δεν μπόρεσε να αρθρώσει λέξη, που εγώ αν ήμουν στην θέση της, θα αντιδρούσα πολύ άγρια απέναντι στην συμπεριφορά σας.. Και το ίδιο θα έκαναν χιλιάδες άνθρωποι στην θέση της.
Πρέπει κ. Ευγενία να διαθέτει πολλά προσόντα κάποιος για να μπορεί να κρίνει. Δεν έχετε ακόμα και υπομονή κυρία μου , να περιμένετε την ετυμηγορία του κ. Ψινάκη, ο οποίος έχει το γνωστό του χιούμορ, και σέρνει και αυτός μαζί του κάποιες υπερβολές, αλλά κάποιες φορές λέει και μερικές έξυπνες-σοφές κουβέντες, και παρά την φαινομενική σκληράδα του, αλλά και τον ζαμανφουτισμό του, αποπνέει ανθρωπιά, είναι πολύ προσεκτικός στις αποφάσεις του, που μερικές φορές με το έτσι θέλω τις ολοκληρώνετε εσείς,-ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΛΗΘΕΙΑ;- πατώντας το κουμπί της απόρριψης, που μόνο αυτός έχει δικαίωμα να το πατήσει.
Λέτε αυτά δεν τα βλέπει ο τηλεθεατής; Λέτε να μη θέλει να σας πετάξει έξω από την εκπομπή;
Και ο λαλίστατος σύζυγός σας δεν σας λέει τίποτα;
Ούτε ο Καναλάρχης, οι φίλοι σας, οι σύμβουλοί σας, ο ψυχολόγος σας; Δεν σας λέει να είστε λιγότερο ή και καθόλου νευρική;
Να έχετε μεγάλη καρδιά, να αφήνετε τον κακό εαυτό σας στο σπίτι( όλοι μας διαθέτουμε κακό εαυτό, κανένας δεν είναι τέλειος).
Λέτε μόνο εγώ να σας απορρίπτω για πολλούς και για τους αναφερόμενους πιο πάνω λόγους;
Κυρία Ευγενία διδάξατε ποτέ σε παιδιά μουσική;
Φάγατε την μέχρι τούδε ζωή σας κοντά σε αυτά;
Νομίζετε πως δεν τραυματίσατε το παιδάκι της κ. Μαρκέα, επειδή το βγάλατε έξω, όπως μια κρατούμενη, ευτυχώς χωρίς δεσμοφύλακες;
Εγώ κ. Ευγενία θα είχα παραιτηθεί αν ήμουν στην θέση σας, αναλογιζόμενος την λάθος συμπεριφορά μου, το κακό, την προσβολή που έκανα σε μητέρα και παιδί.
ΜΕΤΑ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ δεν το επιλέξατε όταν πριν ξεκινήσετε την εκπομπή επιλέγετε τους καλύτερους;
Ήταν τόσο πολύ ανίκανο που μετανιώσατε γιατί το επιλέξατε; Και ποιος φταίει γι’ αυτό; Πάντως όχι το παιδί, ούτε η μητέρα του.
Δεν μπορούσατε να μην το επιλέξετε;
ΒΕΒΑΙΑ ΦΤΑΙΕΙ κάπου και η κ. Μαρκέα, μια προσωπικότητα της μουσικής που συμπεριφέρθηκε όπως ένας απλός άνθρωπος , δηλαδή να ζητήσει την κριτική μιας επιτροπής τρέφοντας κάποιες ελπίδες προβολής για το παιδάκι της, και έφερε ένα τόσο μικρό παιδί να παίξει στο τάκα-τάκα, φάλτσα ομολογουμένως από τρακ πιστεύω,το βιολί του, που δεν πιστεύω να το έπαιζε έτσι με άλλες συνθήκες, αφού η μητέρα του κατέχει μια υψηλόβαθμη θέση στην μουσική παιδεία, αυτή της Μουσικής Συμβούλου και αποκλείεται να το έφερνε να το κρίνετε εσείς, αν ήταν όπως παρουσιάστηκε, αν δηλαδή δεν είχε τη γνώμη και την γνώση πως το παιδί της έχει κάποιο ταλέντο, έστω και μέτριο.
Στο φλάουτο το κοριτσάκι δεν έπαιξε και άσχημα, παρά την τρεμούλα του από τον φόβο του, που το κυβερνούσε.
Και στο τραγούδι, χωρίς ενθάρρυνση μπροστά στους «ιεροεξεταστές», δεν ήταν για πέταμα. Αν είχατε την ικανότητα να κρίνετε σωστά, και ήσασταν πιο ήρεμη, θα διακρίνατε πως διαθέτει ένα μέταλλο φωνής μοναδικό, -ξέρω εγώ τι λέω κ. Ευγενία, από τα χέρια μου και την κρίση μου πέρασαν εκατοντάδες παιδιά και ποτέ δεν έπεσα έξω- που μεγαλώνοντας θα είναι αρκετά πρωτότυπο και αν βοηθηθεί και πέσει σε καλά χέρια (δάσκαλο εννοώ), θα έχει καλή έως άριστη εξέλιξη.
Μπορούσατε να απορρίψετε το παιδάκι ευγενικά, χωρίς υποκριτικές κορώνες και την υποτιθέμενη σιγουριά της ειδικού, σεβόμενη αυτό και την μητέρα του.
Να του πείτε να έρθει μετά από μερικά χρόνια, όταν αυτό θα έχει εξελιχθεί, αλλά εσείς χαμπάρι δεν παίρνετε, αρκεί να το παίξετε ειδική, άτεγκτη και να προβάλετε τον εγωιστή εαυτό σας και να κερδίσετε πόντους στο φιλοθεάμον κοινό. Όμως πιστεύω πως «πέσατε» στα μάτια των τηλεθεατών σας με την προχθεσινή σας συμπεριφορά και αντί να κερδίσετε , χάσατε.
Εγώ , παρ’ ότι δεν παρακολουθώ , παρά ελάχιστα, τηλεόραση και κάποιες φορές τυχαία, σας υπόσχομαι να σας παρακολουθώ πλέον, όσο μπορώ περισσότερο, για να δω πως θα αισθανθείτε, αν σας βγάλουν έξω από τον διαγωνισμό του χορού η και αν κερδίσετε ακόμα. Γιατί δεν θα είστε ικανή να κρύψετε την ταραχή σας. Εγώ αυτό έχω εισπράξει. Μακάρι να με διαψεύσετε, και να αποδειχθείτε ψύχραιμη.
Πάντως και στις δυο περιπτώσεις θα μου θυμίζετε την κ. Μαρκέα και το πιτσιρίκι της, τον κάθε άνθρωπο, που κερδίζει ή χάνει.
Οι εγωιστές όμως άνθρωποι, τραυματίζονται όταν χάνουν. Ξέρω εγώ τι λέω και μου έχουν τύχει πολλά παραδείγματα στην ζωή μου.
Ελπίζω εσείς να έχετε την δέουσα ψυχραιμία και να το περάσετε ξώφαλτσα, κερδίσετε, δεν κερδίσετε. Να προσγειωθείτε ομαλά κ. Ευγενία. Επί του παρόντος σας προσγείωσε πάρα πολύ καλά, μάλλον σας έβαλε στη θέση σας ο κ. Περρής, που απεδείχθη πως ξέρει από παιδιά και από συμπεριφορά προς αυτά, αλλά και σας διέσωσε από παραπέρα σχολίαση, και ο κ. Ψινάκης με πολύ μαλακό αλλά και έξυπνο τρόπο που έκλεισε το θέμα.
Πλανιέται όμως για σας η απερίσκεπτη κατά την γνώμη μου στάση σας, στο μυαλό των τηλεθεατών. Ελπίζω πως άλλη φορά θα είστε πιο προσεκτική, με λιγότερη αυτοπροβολή και φυσικά θα είστε λογικότερη αλλά και ταπεινή.
Έξω κ. Ευγενία από την συμπαθή εμφάνισή σας, αποδεικνύετε κατά την γνώμη μου, πως δεν κάνετε και τόσο για κυνηγός ταλέντων.
Και αν θέλετε την γνώμη μου, έπρεπε να είστε πολύ περισσότεροι από τρεις στην επιλογή τους. Ίσως τότε να καταλαβαίνατε πως δεν είστε και το 10 το καλό. Και βέβαια ο κ. Περρής τοποθετήθηκε απέναντί σας με πολύ σωστό τρόπο, όπως αναφέρω και πιο πάνω, αλλά έτσι εκτεθήκατε ακόμα περισσότερο.
Διαφορετικά από την κριτική μου,
με πολύ εκτίμηση και συναδελφικούς χαιρετισμούς, αν μπορείτε να με δεχθείτε ως συνάδελφο. ..γιατί δεν ξέρω και ποιους μπορείτε να δεχθείτε για συναδέλφους, με την εγωιστική διάθεση που έχετε.
Adreo
και κατά κόσμον
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ
Υ.Γ Έψαξα και βρήκα τις παρακάτω πληροφορίες για την κ. Μαρκέα. Διαβάστε τις και βγάλετε συμπεράσματα.
Η Γεωργία Γ. Μαρκέα είναι Διδάκτορας του Πανεπιστημίου του Λονδίνου (PhD Μουσική Εκπαίδευση με καθηγητή τον Keith Swanwick και υποτροφία του ΙΚΥ). Στο ίδιο πανεπιστήμιο εκπόνησε μεταδιδακτορική έρευνα στη Φιλοσοφία της Μουσικής με καθηγητή τον Graham Welch και θέμα τη φύση του μουσικού ταλέντου. Έχει πτυχία Φιλοσοφικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου πέτυχε πρώτη στις εισαγωγικές εξετάσεις, Ανώτερης Σχολής Κοινωνικών Λειτουργών της Αθήνας, μεταπτυχιακό στην Εκτέλεση του Πιάνου, Δίπλωμα και Πτυχίο πιάνου με «Άριστα Παμψηφεί» από το «Ωδείο Αθηνών» και Ανώτερων Θεωρητικών της Μουσικής (Φούγκας, Αντίστιξης και Αρμονίας). Ως πιανίστα έχει λάβει μέρος σε συναυλίες (Ελλάδα και εξωτερικό) με άριστες κριτικές σε γνωστές εφημερίδες. Από το 1988 είναι καθηγήτρια Μουσικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Από τον Ιούνιο του 2003 η οργανική της θέση ήταν στο Μουσικό Ενιαίο Λύκειο Πειραιά με ειδικότητα το Πιάνο. Τον Αύγουστο του 2007 διορίστηκε Σχολική Σύμβουλος Μουσικής ΠΕ16 με έδρα την Α΄ Διεύθυνση Δ.Ε. Αθήνας με το βαθμό Παρέδρου επί θητεία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου για τέσσερα έτη. Έχει εργαστεί ως Εθνομουσικολόγος για την Ακαδημία Αθηνών, καταθέτοντας σημαντική έρευνα για τη διάσωση της ελληνικής μουσικής κληρονομιάς. Έχει κάνει δεκάδες εισηγήσεις και έχει υπάρξει μέλος σε επιστημονικές και οργανωτικές επιτροπές σε διεθνή συνέδρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Από το 2003 έως το 2007 ήταν αποσπασμένη στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και υπεύθυνη για τα νέα βιβλία Μουσικής της Ε΄ Δημοτικού. Επίσης από το 2003 έχει διδάξει σε σεμινάρια στο Πανεπιστήμιο Αθηνών μετεκπαιδευόμενους δασκάλους και στα ΠΕΚ εκπαιδευτικούς για τα νέα διδακτικά πακέτα καθώς και νεοδιόριστους καθηγητές Μουσικής. Είναι Αντιπρόεδρος της Ένωσης Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΕΕΜΑΠΕ), μόνιμο μέλος του AT.IN.E.R., μέλος της επταμελούς επιτροπής της Ομάδας Εργασίας Παιδαγωγικής Πιάνου (Ο.Ε.Π.Π.) της ΕΕΜΕ (από το 2002 έως το 2007 ήταν επικεφαλής της ομάδας) και ιδρυτικό μέλος του Καλλιτεχνικού και Πνευματικού Συλλόγου Αιγάλεω (υπεύθυνη στο Μουσικό τμήμα). Είναι αξιολογήτρια του Υπουργείου Εργασίας και Απασχόλησης στον Πολιτισμό, Αθλητισμό και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και Επικοινωνίας. Το συγγραφικό έργο της αποτελείται από εννέα βιβλία και δεκάδες άρθρα δημοσιευμένα σε ελληνικά και αγγλικά επιστημονικά περιοδικά και βιβλία με κριτές. Στις 3 Σεπτεμβρίου 2008 είχε την τιμή να αναγνωρισθεί το έργο της στον τομέα της Μουσικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό και να τη συμπεριλάβουν στον τόμο του 2009 των «Who is Who» με τις προσωπικότητες στην Ελλάδα.
22 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
Σκοπός του BLOG μου είναι η προώθηση και προαγωγή της ΜΟΥΣΙΚΗΣ, οποιασδήποτε μορφής τέχνης (των λεγόμενων ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ) και του λόγου, (ΠΟΙΗΣΗ, ΣΤΙΧΟΣ, ΔΙΗΓΗΜΑ, ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ), σχετική αρθρογραφία και προσωπικές απόψεις, κρίσεις και εκτιμήσεις.
Γάτες να αφυπνιστούμε ολοι ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ www.musicheaven.gr/html/story.php?id=1523 ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΔΙΗΓΗΜΑ Η ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ