Άλλα λέει η θειά μου...
...άλλα ακούν τ' αυτιά μου!
30 Οκτωβρίου 2007, 17:46
Παιδιά, τα πράγματα δεν πάνε καλά...


 

Τι ήταν αυτό το χτεσινό ρε παιδιά, ακόμα να συνέλθω. Με παίρνει η σύζυγος  το πρωί τηλέφωνο:

-Με έχουν καλέσει σήμερα το απόγευμα σε μία εκδήλωση

-Α, μπράβο, να πας

-Τι, μόνη μου να πάω;

-Γιατί, θα σε φάει ο δράκος;

-Έλα βρε ζουζούνι μου (το ζουζούνι είμαι εγώ, με ύψος 1.80 και 90 κιλά βάρος…) βαριέμαι να πάω μόνη μου, αλλά πρέπει να πάω, ξέρεις τώρα…

-(Τρομάρα σου, εγώ θα την πληρώσω πάλι) και το παιδί, ποιος θα το κρατήσει;

-Μην ανησυχείς, το έχω κανονίσει. Θα έρθει η μάνα μου απ’ το σπίτι το απόγευμα

-(Αμ δε που θα το άφηνες έτσι…) Καλά, τι ώρα είπες ότι είναι;

-Αχ μπράβο, στις επτάμισι, και πως το βαριόμουν αυτόοοο (τώρα τι της λες….)

 

Το απόγευμα λοιπόν, πάμε στην εν λόγω εκδήλωση. Ήταν για τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου όπως καταλάβαμε μπαίνοντας στην αίθουσα τελετών (αν και από τον κόσμο που είχε μέσα έπρεπε να την έλεγαν αίθουσα σκελετών, ο μέσος όρος ηλικιών ήταν γύρω στο 77,5, είχα πολύ καιρό να νιώσω έτσι πιτσιρίκος, ίσως από την προηγούμενη εκδήλωση της «Εν Αθήναις Αρχαιολογικής Εταιρείας»). Η αίθουσα,  γεμάτη από τα ζόμπι που σας είπα, ήταν διακοσμημένη μπροστά από την έδρα που σου θύμιζε συμβούλιο εφετών με ένα τραπεζάκι πάνω στο οποίο ήταν ακουμπισμένο ένα τουφέκι και ένα κάδρο δαφνοστολισμένο με έναν Έλληνα στρατιώτη σε έφοδο με την επιγραφή «Έλα να τα πάρης». Πηγαίνουμε και καθόμαστε σε μιαν άκρη περιμένοντας να αρχίσει η «εκδήλωση» θυμούμενοι ότι είχαμε να πάμε σε γιορτή για εθνική επέτειο από το σχολείο. Το πήρα στην αρχή το πράγμα στην πλάκα, όπως το συνηθίζω άλλωστε, περιμένοντας μια γιορτή «πολιτικώς ορθή» που εξαίρει τον πατριωτισμό και την ομόνοια των Ελλήνων στις δύσκολες στιγμές του έθνους…

Αντ’ αυτού, η εκδήλωση άρχισε με βιντεοπροβολή γνωστών αποσπασμάτων από την εκστρατεία της Αλβανίας, του ηχητικού ντοκουμέντου «Εδώ ραδιοφωνικός σταθμός Αθηνών. Από της ώρας 5:30 πρωινής της σήμερον αι ημέτεραι δυμάμεις αμύνονται του πατρίου εδάφους…κλπ κλπ», γίνεται ανάκρουση του εθνικού ύμνου και τέλος εμφανίζονται τέσσερις γνωστές και μη εξαιρετέες φωτογραφίες. Τότε το λόγο παίρνει ο πρόεδρος, όπου αρχίζει ένα παραλήρημα εναντίον των σκοτεινών κύκλων που αυτοαποκαλούνται προοδευτικοί και θέλουν να υποβαθμίσουν το νόημα της 28ης Οκτωβρίου υπονομεύοντας και κοροϊδεύοντας τις παρελάσεις και μας καλεί να τιμήσουμε τους τέσσερις εικονιζόμενους πραγματικούς, όπως κατά λέξη είπε, πρωταγωνιστές του έπους του 40, δηλαδή τον Ιωάννη Μεταξά (!), τον Βασιλέα Γεώργιο τον Β’ (!), τον στρατάρχη Παπάγο και τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών Χρύσανθο. Τον λόγο παίρνει μετά ο βασικός ομιλητής ο οποίος κάνει μια ιστορική αναδρομή στα γεγονότα πριν τον πόλεμο σε όλη τη δεκαετία του ’30 κινούμενος στα ίδια πλαίσια που πιθανώς καταλάβατε. Οι πατριώτες ήταν ο δικτάτορας Μεταξάς, ο συνεργός του Παπάγος και ο Βασιλέας (ναι έτσι τον έλεγε συνεχώς) Γεώργιος ο Β’ ο οποίος ευτυχώς που ήρθε και έφερε ηρεμία στον τόπο μετά από τα τραγικά λάθη του Ελευθερίου Βενιζέλου, ο οποίος άκουσε τα μύρια όσα, τι εθνικές τραγωδίες, τι τεράστια πολιτικά λάθη, τι εθνικός διχασμός αυτός και όλη η αντιβασιλική παράταξη και το κόμμα των Φιλελευθέρων. Το παραλήρημα συνεχίστηκε με το όνειδος να χρώνεται η «δήθεν» εθνική αντίσταση στο ΕΑΜ-ΕΛΑΣ (πως και δεν έπλυνε το στόμα του με οινόπνευμα και μόνο που το ξεστόμισε), υπεύθυνου για όλα τα κακά του Έθνους…

Είπε, ειρωνεύτηκε, κατηγόρησε… Δεν ανέφερε όμως τίποτα για τις διώξεις της Μεταξικής δικτατορίας και παραδόξως ούτε και για τις θηριωδίες των ναζί στα ελληνικά χωριά, ούτε και για την τραγική κατάσταση εξαθλίωσης και πείνας των αστικών πληθυσμών.  Μόνο να εκθειάζει τους «πατριώτες» του…

Σηκωθήκαμε με την πρώτη ευκαιρία και την κοπανήσαμε τρέχοντας.

Τα πράγματα δεν πάνε καλά…

9 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
25 Οκτωβρίου 2007, 13:32
Αν ήξερα ότι...


 

Είχα μια συνάντηση προ καιρού με οικογενειακό γνωστό που τυγχάνει ποιητής, χρονογράφος και εκδότης, πολύ γνωστός στους λογοτεχνικούς κύκλους. Ο φίλος αυτός γνωρίζει τρομερές λςπτομέρειες, κουτσομπολιά και παραλειπόμενα από το καλλιτεχνικό στερέωμα και ιδαίτερα από παλιούς ηθοποιούς, καθώς οι γνωριμίες του σε αυτούς τους χώρους είναι εντυπωσιακές. Την τελευταία φορά λοιπόν, μου είπε το εξής πραγματικό ανέκδοτο περιστατικό.

Δεκαετία του '50, Εθνικό (τότε Βασιλικό) Θέατρο, το γνωστό επί της οδού Αγ. Κωνσταντίνου κτήριο του Τσίλερ που το βλέπω πρόσφατα να ανακατασκευάζεται. Δύο από τους ηθοποιούς, ο πολύς Αλέξης Μινωτής και ο Άρης Μαλιαγρός (γνωστός και στο ευρύ κοινό από τις κινηματογραφικές του εμφανίσεις σε ρόλους αριστοκράτη, χαρακτηριστική φιγούρα με μουστακάκι και μονόκλ) διαπληκτίστηκαν άσχημα για ένα ρόλο. Μεταξύ των ύβρεων και των χαρακτηρισμών που αντάλλαξαν (ναι τα κάνουν αυτά και τα "ιερά τέρατα" και δη στο πρώτο θέατρο της χώρας), ήταν και αυτός του "σιφυλιάρη"-ειρήσθω εν παρόδω ότι η σίφυλη τότε θέριζε και ήταν ένδειξη ανθρώπου ακόλαστου και φιλήδονου. Ο Μινωτής, ο οποίος εδέχθη και αυτόν το χαρακτηρισμό από τον Μαλιαγρό έγινε μπαρούτι και αποχώρησε από το θίασο. Ο διευθυντής και σκηνοθέτης Δημήτρης Ροντήρης άρχισε να παρακαλάει τους δύο ηθοποιούς να τα βρουν και να δώσουν τόπο στην οργή διότι η παράσταση θα τιναζόταν στον αέρα, ήταν στις τελικές πρόβες. Και οι δύο ανένδοτοι, δεν υποχωρούσαν. Τελικά ο Ροντήρης παρακαλά τον Μαλιαγρό να ζητήσει συγγνώμη και να απολογηθεί στον Μινωτή ενώπιον όλων και ο Μαλιαγρός δέχεται:

"Ζητώ ταπεινά συγγνώμη από τον Αλέξη, παραφέρθηκα. Αν ήξερα ότι πράγματι αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα, να είστε σίγουροι ότι ποτέ δεν θα έλεγα κάτι τέτοιο"

5 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
24 Οκτωβρίου 2007, 14:49
Τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω


 

Πολλές φορές όλοι μας έχουμε αναρωτηθεί αν το επάγγελμα που διαλέξαμε (ή μας διάλεξε) ήταν το καλύτερο δυνατό, αυτό που μας ταιριάζει, αυτό που πραγματικά γουστάρουμε. Λένε, ότι αν κάνεις το χόμπι σου επάγγελμα τότε θα είσαι ευχαριστημένος. Σε αυτό μπορούν να μας απαντήσουν οι φίλοι επαγγελματίες μουσικοί που πιθανότατα διαβάζουν τις κρυάδες μου. Ως γνωστόν, ο επαγγελματικός προσανατολισμός στα σχολεία δεν υφίσταται, εγώ θυμάμαι στο Λύκειο όταν είχαμε ΣΕΠ ήταν η ώρα του παιδιού, γινόταν το έλα να δεις και η δύσμοιρη η καθηγήτρια δεν έβλεπε την ώρα να την κάνει μια ώρα αρχύτερα. Ένιγουαίυ (όπως λέμε και στην Κέρκυρα που μου θύμισε κάποιος στο blog του) ότι έγινε, έγινε. Σου μένουν όμως κάποια απωθημένα. Κάποτε π.χ,. στο γυμνάσιο, είχα πρωταγωνιστήσει σε σχολική παράσταση και μου μπήκε το μικρόβιο της υποκριτικής. Ευτυχώς για την Τέχνη, μου πέρασε γρήγορα ως σοβαρό ενδεχόμενο, μου έχει αφήσει όμως την πετριά της θεατροφιλίας (δυστυχώς σε πολλούς άλλους και άλλες δεν πέρασε και έτσι τους τρώμε στη μάπα ακόμα).

Υπάρχουν όμως κάποια επαγγέλματα που δεν υπάρχουν ούτε στα μηχανογραφικά για τις πανελλήνιες των ΑΕΙ και ΤΕΙ, ούτε σε ωδεία και δραματικές σχολές, ούτε σε ΤΕΕ, ούτε σε ΚΟΡΕΛΚΟ και ΣΒΙΕ. Αυτό λοιπόν που έχω ζηλέψει, εκτός φυσικά από τους τυχερούς επαγγελματίες στο Γκουάμ (βλ. προηγούμενο ποστ με τίτλο “φύγαμε για Γκουάμ”) είναι αυτοί οι δημοσιογράφοι-συντάκτες των περιοδικών τύπου “Αθηνόραμα” που κάνουν κριτική σε ρεστοράν. Οι τύποι αυτοί, πηγαίνουν με έξοδα του περιοδικού σε χάι, γκλαμουράτα, γκουρμέ μέρη ή και σε ταβέρνες επιπέδου, τρώνε τον κακό ξεκ%^$μό, πίνουν κρασιά εσοδείας 1994, 84 ευρώ η φιάλη, ή γκουρμέ μπύρες περιορισμένης παραγωγής 30 ευρώ το ποτήρι, στο τέλος κατεβάζουν και τα γλυκά τους με τη συνοδεία σαμπάνιας 160 ευρώ/φιάλη και μετά γράφουν παπαριές ψωνίστικες του τύπου: “Η Τ-μπον μπριζόλα ήταν όσο έπρεπε τρυφερή και γέμιζε τον ουρανίσκο με χυμούς, όμως το πράσινο πιπέρι δεν τόνιζε όσο έπρεπε τον χαρακτήρα της”, “η ανταπόκριση του τζίτζερ με το προσούτο είναι φτωχή, όμως αποζημιωθήκαμε από την κορυφαία και εκρηκτική συνομιλία της ντομάτας, του κάρυ και του φιλέτου πέστροφας”, “οι νότες βανίλιας, φρεσκοψημένου αμύγδαλου και άγουρης χλόης έδιναν προσωπικότητα στο παγωτό που λουζόταν σε διακριτικό σιρόπι φραγκοστάφυλου”, “το σουφλέ σοκολάτας ήταν βελούδινο και η γέμιση  μίλαγε’”, “η κάβα ήταν αποδεκτή σε γενικές γραμμές, χρειάζεται όμως ενίσχυση (έστω κιαν έχει ήδη 50 επιλογές)“Το κρασί ήταν φρουτώδες με υποψία πορτοκαλιού, χαμηλές ταννίνες και φτωχή επίγευση” κλπ κλπ.

Αυτή είναι δουλειά!

Αν μάλιστα συνδυαστεί και με κάνα θεατράκι ή έστω σινεμαδάκι πριν, έτσι για να σου ανοίξει η όρεξη, τόσο το καλύτερο. Λέτε όμως κι’ αυτή να καταντάει ρουτίνα; Μη μου χαλάτε τη φαντασίωση

3 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
22 Οκτωβρίου 2007, 13:53
Τι έγινε ρε παιδιά;!;!;


Δεν μπορεί να λείψει κανένας για δυο μέρες και έρχονται τα πάνω-κάτω. Είχα πάει επαγγελματικό ταξίδι στη Θεσσαλονίκη όπου με είχαν στείλει σε ένα συνέδριο. Έκανα τις βόλτες μου στην Καμάρα, στη Ροτόντα και στην Τσιμισκή, πήρα φεύγοντας και τα τσουρέκια μου από τον Τερκενλή της πλατείας Αριστοτέλους. Σήμερα το πρωί, ένα βροχερό χινοπωριάτικο μελαγχολικό πρωινό (πάλι μ΄ έπιασε το ποιητικό μου τον κερατά), ερχόμουν στη δουλειά με το τσουρέκι για τους συναδέρφους ανά χείρας και προσβλέποντας στον απαραίτητο πρωινό μου καφέ. Όμως αντί για το γραφείο μου αντικρίζω τη Βενετία! Όλο το βράδυ η βρόχα έπεφτε ράιτ θρου” που έλεγε και ο Ζαμπέτας και τρύπωνε μέσα από μια χαραμάδα του παραθύρου ποτίζοντας όλα τα έγγραφα που είχα στοιβάξει ως εκκρεμότητες πάνω στο γραφείο μου το οποίο είχε την ατυχία να βρίσκεται ακριβώς δίπλα στο εν λόγω παράθυρο. Έτσι αντί για καφέ και τσουρέκι αρχίζω να μαζεύω πανικόβλητος τα έγγραφα και να τα απλώνω να στεγνώσουν πάνω σε πάγκους επιστρατεύοντας και ένα σεσουάρ, στεγνώνοντας με χαρτοπετσέτες και το γραφείο. Εικόνα απείρου κάλους στις 7.45πμ.

Αφού έσωσα τα έγγραφα, έστω και κατσαρωμένα από το βρέξιμο, φτιάχνω επιτέλους αυτόν τον ρημαδιασμένο τον καφέ, κάθομαι στον υπολογιστή και μπαίνω στο ΜΗ. Και τι να δω!

Κοσμογονία!

Η σελίδα των αναρτήσεων των μπλογκ αλλαγμένη! Το μεγάλο σοκ όμως το έπαθα όταν κατάλαβα ότι ο φίλος KTG απώλεσε το αστεράκι του! Και το ακόμα μεγαλύτερο σοκ το υπέστην όταν αντιλήφθηκα και τον λόγο! Ένα post για τους γκέι που σήκωσε θύελλα διαμαρτυριών! Εντάξει, ο αγαπητός φίλος είχε την ειλικρίνεια να πει ότι δεν συμπαθεί τους γκέι. Και λοιπόν; Είναι ρατσιστής; Εσείς όλοι οι άλλοι έστω και αν είστε “gay friendly” (και εγώ είμαι άλλωστε, έχω διασκεδάσει και έχω κάνει πολύ ωραίες συζητήσεις με γκέι, ακόμα και με τρανσέξουαλ άτομα) είστε τόοοσο άνετοι με όλους τους άλλους;

Ο ρατσισμός και η μισαλλοδοξία είναι πράγματι κατακριτέα. Συμφωνώ. Πρέπει να δεχόμαστε τους άλλους έστω και αν δεν συμφωνούμε με τις σεξουαλικές τους προτιμήσεις ή με τις πολιτικές τους ή θρησκευτικές απόψεις, ή λόγω καταγωγής και φυλής. Όμως είναι δυστυχώς στην ανθρώπινη φύση να κοιτάζει με δυσπιστία το διαφορετικό και δεν εξαιρώ ούτε τον εαυτό μου παρότι κάνω προσπάθεια να είμαι όσο γίνεται λιγότερο ρατσιστής, πιο ανοιχτός, πιο κουλτουριάρης”.

Αυτό που με εξοργίζει είναι η υποκρισία των δήθεν “κουλτουριάρηδων”. ΟΚ, οι γκέι είναι μια χαρά παιδιά, έξυπνοι, με αίσθηση του χιούμορ και καλλιτεχνικές ευαισθησίες. Γι’ αυτό και όταν ανάβεις το χαζοκούτι, ειδικά τις μεσημεριανές ώρες που βλέπουν και μικρά παιδιά, κάνεις αμάν να δεις έναν στρέιτ αφού οι εν λόγω κύριοι μονοπωλούν πλέον τον κόσμο του θεάματος μαζί με τις ανεγκέφαλες ξεϊγκλωτες συνήθως ξανθές μπάρμπι-πιπαπαίρνογλου. Μήπως αυτό το τελευταίο, δεν ήταν ρατσιστικό; γιατί δεν διαμαρτύρεται κανένας;

Θα κάνατε κολλητό σας, αγαπητοί κύριοι και κυρίες, έναν Αλβανό;

Θα παντρευόσασταν Τούρκο ή Εβραίο;

Θα στέλνατε το παιδί σας
σε ένα σχολείο πχ του Αγίου Παντελεήμονα Αχαρνών όπου τα τρία τέταρτα των παιδιών είναι αλλοδαποί, αλβανάκια, ρωσάκια, βουλγαράκια, πακιστανάκια, ταϋλανδεζάκια, αιθιοπάκια κλπ;

Θα πηγαίνατε σε γιατρό μουσουλμάνο;

Θα κάνατε παρέα με έναν καταθλιπτικό ή έναν με ψυχολογικά προβλήματα;

Δεν έχετε, αφού οι περισσότεροι τυγχάνετε μουσικόφιλοι, υποτιμήσει κάποιον λόγω ακόμα και μουσικών προτιμήσεων (“σκυλάς”, “μεταλάς”, “κουλτουριάρης της κλασικής”, “ποιοτικός”, “ρειβάς κλπ)

Θα προσλαμβάνατε μια άσχημη γυναίκα ως γραμματέα σας με πέντε γλώσσες με επάρκεια και δύο πτυχία ή μια θεογκόμενα με μόνο ένα ξερό λόουερ και απολυτήριο λυκείου με 12;

Εσείς αγαπητές φίλες θα θέλατε να σας κάνει ιδιαίτερο μάθημα ένας εξηντάρης άσχημος με 35 χρόνια πείρα ή ένα εικοσιπεντάρικο θεότεκνο που μόλις έχει πάρει πτυχίο;

Ποτέ δεν έχετε κοιτάξει υποτιμητικά τους επαρχιώτες χωρικούς και δεν τους έχετε αποκαλέσει βλάχους”;

Μήπως οι βορειοελλαδίτες δεν αποκαλείτε υποτιμητικά και κομπλεξικά “χαμουτζήδες” τους Αθηναίους;

Δεν γελάτε όλοι με τα ανέκδοτα με τους πόντιους;

Θα πηγαίνατε επίσκεψη σε καταυλισμό τσιγγάνων (δεν τους έχετε πει γύφτους ποτέ;) να φάτε μαζί τους και μετά να ρίξετε και έναν υπνάκο στο τσαντήρι;

 

Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω, λοιπόν.

5 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
15 Οκτωβρίου 2007, 11:59
στον αστερισμό του Ζυγού


Αφήστε τώρα τη φωτογραφία και συγκεντρωθείτε στο κείμενο.

Το ένα τρίτο των παιδιών της τάξης του γιου μου είναι
Zυγοί, γεννημένα όλα τα σκασμένα αυτή την περίοδο, συμπεριλαμβανομένου και του δικού μου. Αφού προσπαθώ να θυμηθώ αν τον Γενάρη εκείνης της χρονιάς είχε καμιά διακοπή ρεύματος ή είχαν διακοπεί τα πρωταθλήματα σε όλα τα σπορ ή απλώς θέλαμε να χάσουμε τα κιλά από τα φαγοπότια των γιορτών.

Είπαμε, αφήστε τη φωτογραφία και συνεχίστε.

Το ΠΣΚ που μόλις τελείωσε ήταν πλήρες κοινωνικών υποχρεώσεων, με τέσσερα πάρτι γενεθλίων και μία βάπτιση (κατά το γνωστό τέσσερις γάμοι και μια κηδεία). Αρχής γενομένης των πάρτι από την Παρασκευή το βράδυ, συνεχίστηκαν Σάββατο μεσημέρι, Σάββατο βράδυ, Κυριακή μεσημέρι και κερασάκι στην τούρτα μια βάπτιση την Κυριακή το απόγευμα. Προσθέτοντας και τα δύο πάρτι του περασμένου ΣΚ, είμαι πλέον ένα τέλειο kid party animal.

Θα αλληθωρίσετε φίλοι μου, συγκεντρωθείτε στην ανάγνωση.

Αυτές τις μέρες η διατροφή μου αποτελούνταν ουσιαστικά από τυροπιτάκια, κεφτεδάκια και “μπόμπες” ζαμπόν-τυρί ή τόνου ενώ έγινα και ειδήμων στις τούρτες κάθε απόχρωσης, σχεδίου και γεύσης. Σκέφτομαι μάλιστα να αλλάξω επάγγελμα και να ανοίξω κέτερινγκ όταν έμαθα και τις τιμές που καπελώνουν για αυτές τις αηδίες, η δε κυρά μου ψήνεται άσχημα να ανοίξει παιδότοπο από τη στιγμή που έμαθε ότι για να κλείσεις έναν τέτοιο αποκλειστικά για τρεις ώρες
ξηλώνεσαι μια χιλιαρού και βάλε στο νερό.

Θα συνεχίσετε να διαβάζετε ή θα βγάλω τη φωτογραφία;

Ένα από τα πάρτυ αυτά έγινε σε ένα χώρο διαμορφωμένο σε “ντίσκο”, τρομάρα τους, που αν υπήρχε στον ποινικό κώδικα το παράπτωμα της αισθητικής κακοποίησης θα έπρεπε να φάει τουλάχιστον 20 χρόνια κάθειρξη επιεικώς, διότι υπάρχουν και χειρότερα και άλλα 20 λόγω προσβολής εφηβικών αναμνήσεων. Άσε που μας γάνωσαν τα φρύδια με Χατζηγιάννη. Το μεγαλύτερο, όμως, αισθητικό έγκλημα διεπράχθη σε πάρτι σπιτιού, όπου και παρευρίσκετο μια περασμένης ηλικίας και οικτρής εμφάνισης θλιβερή κλόουν που προσπαθούσε αγωνιωδώς να απασχολήσει τα 7χρονα που την πήραν στο μεζέ. Τρις ισόβια χωρίς αναστολή. Σε ένα άλλο πάρτι σε κήπο σπιτιού, τα καμάρια μου μάδησαν όλα τα λεμόνια μιας λεμονιάς με τα οποία έπαιζαν λεμονοπόλεμο και δεν έμεινε όρθιο ούτε ποτήρι, ούτε λουλούδι, ούτε γλάστρα και τα γατιά είχαν ανέβει τρομοκρατημένα στα δέντρα. Σε άλλο πάρτι σε παιδότοπο, αυτούς με τα σχοινένια κλουβιά που σκαρφαλώνουν σαν τα πιθήκια, τα απασχόλησε μια “ανιματέρ” με τουμπερλέκι (ακούς antreas_dr, Che και Hastaroth;) που όπως έμαθα έχει ταρίφα 150 ευρώπουλα την ώρα και έπαθα μια συντριβή, όταν θυμήθηκα ότι εγώ με δέκα-και χρόνια σπουδών έπαιρνα σε ιδιαίτερα 25 την ώρα…

Αισίως τη σκαπουλάραμε και αυτό το ΠΣΚ. Τώρα ηρεμώ στη ρουτίνα του γραφείου αν και δεν θα ‘λεγα και όχι σε κανένα λουκανικοπιτάκι. Έχουμε όμως πολύ μέλλον

(Σιγά μη διάβασε κανένας το κείμενο τελικά…δεν έπρεπε να τη βάλω τη φωτογραφία)

7 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
11 Οκτωβρίου 2007, 13:02
Τύφλα να΄χει ο Παπακαλιάτης


Αναγεννησιακός πίνακας του Henderik Goltzius (1616), απεικονίζων τον Λωτ με τις θυγατέρες του.

 

Μπροστά στις Γραφές και ιδιαίτερα στην Παλαιά Διαθήκη, τα σενάρια του Παπακαλιάτη, του Φώσκολου ή ακόμα και του Στίβεν Κινγκ είναι κάτι μεταξύ ρομάντζου σε συνέχειες του “Θησαυρού” και σε “Σούπερ Κατερίνα”. Ο Θεός της Παλαιάς Διαθήκης είναι ένα τρομερό Ον, Κριτής και Τιμωρός, που όχι μόνο δεν κάνει διακριτική την παρουσία Του, αλλά διψά για αίμα και εκδίκηση, φοβίζοντας και τρομοκρατώντας τους δυστυχείς ανθρώπους παραγγέλνοντας ανθρωποθυσίες, καταστρέφοντας ολοσχερώς πόλεις με χιλιάδες κατοίκους, φέρνοντας κατακλυσμούς, στέλνοντας διάφορα δεινά σε εχθρούς του περιούσιου λαού, που και η πιο προχωρημένη σύγχρονη φαντασία αδυνατεί να συλλάβει.

Διάβαζα εχθές για την ιστορία του Λωτ. Το μόνο που ήξερα από τα σχολικά μου χρόνια γι΄ αυτόν, είναι ότι ο Θεός του παρήγγειλε να φύγει από τα αμαρτωλά Σόδομα που θα τα κατέστρεφε χωρίς να κοιτάξουν πίσω και η γυναίκα του, ως περίεργο και ανυπάκουο θηλυκό, γύρισε και μετατράπηκε σε στήλη άλατος. Βέβαια, σε σχολικά εγχειρίδια δεν μπορεί παρά να υπάρχει λογοκρισία στις πικάντικες λεπτομέρειες της όλης ιστορίας. Ο Λωτ λοιπόν, ανιψιός του Αβραάμ, επιστρέφοντας από την Αίγυπτο στη Χαναάν μαζί με το θείο του, στο δρόμο χώρισαν οι δρόμοι τους και αποφάσισε να μείνει στην περιοχή των Σοδόμων και και Γομόρρων, όπου βρίσκονταν συνολικά πέντε πόλεις (Γένεσις 13:10-12). Όμως ο Λωτ ατύχησε, διότι βρέθηκε σε μια άκρως αμαρτωλή πόλη, τα Σόδομα, όπου οι κάτοικοι επιδίδονταν σε κάθε είδους ακολασία: παρά φύσιν ασέλγειες, ομοφυλοφιλικές επαφές, κτηνοβασίες, ομαδικές ερωτικές συνευρέσεις μετά δημοσίων θεαμάτων κλπ. Ο αυστηρός Θεός δεν τα σηκώνει όμως κάτι τέτοια. Αποφάσισε να εξολοθρεύσει μια κι΄έξω όλη την περιοχή, όμως ήθελε να σώσει τον ευσεβή Λωτ. Στέλνει τότε στον Λωτ δύο αγγέλους Tου με τη μορφή νεαρών ανδρών για να τον συμβουλεύσουν να φύγει και να του δώσουν οδηγίες. Έλα όμως που τους είδαν κάτι τύποι και έπεσε σύρμα ότι ήρθε νέο αίμα στην πόλη. Μαζεύτηκε λοιπόν έξω από το σπίτι του Λωτ ο όχλος των ακόλαστων και απαιτούσε να βγάλει ο Λωτ έξω τους ξένους για να …(τι άλλο;) τους σοδομίσουν! (Γένεσις 13:5) (στην μετάφραση λέει τους γνωρίσουν, αλλά σαφώς εννοείται “βιάσουν”). Ο ευσεβής και σεμνός Λωτ φρίττει και τους λέει αδερφοί μου, δεν μπορώ να κάνω τέτοιο πράγμα στους ξένους μου, η φιλοξενία είναι ιερή. Μπορώ όμως να σας δώσω τις δύο μου κόρες, που είναι παρθένες, δεν έχουν πάει ποτέ με άντρα, να τους κάνετε ό, τι θέλετε” (!!!) (Γένεσις 19:8). Οι ξαναμμένοι Σοδομίτες όμως ήθελαν τους ξένους και απογοητεύτηκαν, όμως για την αγένειά τους τιμωρήθηκαν από τους φιλεύσπλαχνους αγγέλους με τύφλωση. Φεύγοντας ο Λωτ και η οικογένειά του προς το παρακείμενο βουνό, ο Θεός καταστρέφει τα Σόδομα και τα Γόμορρα καθώς και τις άλλες πόλεις και η γυναίκα του υποπίπτει στο ασυγχώρητο έγκλημα της περιέργειας και τιμωρείται μετατρεπόμενη σε στήλη άλατος! (πολύ δίκαιο αυτό, να πετρώνεις για την περιέργεια ενώ για την προσφορά σε βιασμό των θυγατέρων σου να τη βγάζεις καθαρή!). Ο Λωτ με τις κόρες του πήγαν στο βουνό και έμεναν σε μια σπηλιά. Στις κόρες όμως άρχισε να λείπει δραματικά η αρσενική παρέα”, χτύπησε και το βιολογικό καμπανάκι μέσα τους για τη διαιώνιση του είδους. Έτσι, η μεγάλη κόρη είχε την ιδέα να μεθύσουν τον Λωτ για να κάμψουν τις αντιστάσεις του (Γένεσις 19:30-38). Το πρώτο βράδυ του μεθυσιού, η μεγάλη κόρη συνουσιάσθηκε με τον πατέρα της και κατέστη έγγυος. Την επόμενη νύχτα, ήταν η σειρά της μικρότερης. Με την ίδια μέθοδο, έκαμψε τις όποιες αντιστάσεις του Λωτ και κατέστη έγγυος και αυτή. Τον Θεό όμως δεν Τον ένοιαξε καθόλου αυτό. Η πρώτη γέννησε τον Μωάβ και η δεύτερη τον Άμμωνα (ή Μπεν-Αμί), γενάρχες και οι δύο στα ομώνυμα έθνη.

Συνοψίζοντας, η ιστορία έχει βιασμούς, σοδομισμούς,
εκπορνεύσεις, ολοκαυτώματα, τυφλώσεις και αιμομιξίες και οπωσδήποτε εξυψώνει τη θέση της γυναίκας. Το παιδί του Λωτ από την κόρη του είναι ταυτόχρονα τέκνο και εγγόνι, το παιδί της κόρης είναι ταυτόχρονα τέκνο και αδερφός, για την κάθε κόρη του Λωτ το παιδί της άλλης είναι ταυτόχρονα αδερφός και ανιψιός ενώ το κάθε παιδί για το άλλο είναι ταυτόχρονα ετεροθαλής αδερφός και πρώτος ξάδερφος.

Τώρα έχω άδικο ότι μπροστά στην Παλαιά Διαθήκη τα σενάρια του Παπακαλιάτη δεν πιάνουν μία;

13 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
10 Οκτωβρίου 2007, 11:31
Αν ήμουν κινέζος...


 

Μπορείτε αγαπητοί φίλοι να διαβάσετε την παραπάνω επιγραφή;

Όχι;

Για δοκιμάστε να τη διαβάσετε τραβώντας τα μάτια σας προς τα πίσω σαν να ήσασταν κινέζοι!

9 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
05 Οκτωβρίου 2007, 12:17
Απαγορεύεται η είσοδος στους κάτω των 17 ετών


 

Σε ένα από τα αρχικά μου posts είχα γράψει για τον πρώτο μου “οικιακό” υπολογιστή των θρυλικών 80’s και τα παιχνίδια που παίζαμε τότε με τα φτωχά γραφικά και κίνηση που όμως μας κρατούσαν καθηλωμένους στις οθόνες. Δεν ήταν όμως μόνο αυτά. Βιντεοπαιχνίδια υπήρχαν και σε μαγαζιά, τα λεγόμενα “ουφάδικα”. Οι πρόδρομοι αυτών ήταν τα μπιλιάρδα, τα ποδοσφαιράκια με τις βέργες και τα φλιπεράκια, ενώ ως απόγονοί τους μπορούν να θεωρηθούν τα intrernet cafι. Τα παιχνίδια αυτά ήταν συνήθως σαφώς πιο εντυπωσιακά από αυτά των υπολογιστών, όμως είχαν δύο πολύ βασικά μειονεκτήματα: για να παίξεις έπρεπε να βάλεις κέρμα και για να σου επιτραπεί η είσοδος έπρεπε να είσαι πάνω από 17. Έλα μου όμως που τόσο εγώ όσο και η υπόλοιπη σκυλοπαρέα ήμασταν γύρω στα 16 και οι τύποι, οι “ουφάρχες” ζητούσαν ταυτότητα, διότι, έλεγαν, κάνει ελέγχους η αστυνομία και θα τους κλείσουν το μαγαζί. Το τι εξευτελισμούς είχαμε υποστεί, να μας διώχνουν σαν τα σκυλιά από τα ουφάδικα δεν λέγεται, τώρα το σκέφτομαι και μου φαίνεται αδιανόητο. Όποιος με ξέρει θα το καταλάβει αυτό. Π.χ. ποτέ δεν έχω δεχτεί να μπω στην αναμονή σε καφέ ή εστιατόριο για να αδειάσει τραπέζι. Αν δεν υπάρχει τραπέζι, έχω φύγει με τη μία και πάω αλλού. Όπως δεν έχω πάει ποτέ σε μαγαζί που έχει “πόρτα”. Δεν πρόκειται με τίποτα να μπω στη διαδικασία να με “κόψει” καλά-καλά ο κάθε αληταράς ανεγκέφαλος homo erectus, αν κάνω για πελάτης του κάθε κωλοχανείου όπου τους αφήνουμε τα λεφτά μας. Ένιγουέι, ας επανέλθω στο θέμα γιατί άρχισα να φορτώνω άσχημα μόνο και με τη σκέψη, είμαι και σε επικίνδυνη ηλικία…

Ποτέ βέβαια δεν κατάλαβα γιατί απαγορευόταν η είσοδος για κάτω των 17. Αν είναι να παίξεις videogames σε εκείνη την ηλικία θα τα παίξεις, αργότερα αρχίζεις άλλα “παιχνίδια” πιο επικίνδυνα αλλά και πιο ενδιαφέροντα… Πάντως όταν κλείναμε τα 17, την επομένη των γενεθλίων μπαίναμε θριαμβευτικά με την ταυτότητα ανά χείρας και την κολλούσαμε στα μούτρα του τύπου. Όμως, μετά από λίγες φορές, τουλάχιστον για μένα, δεν είχε το ίδιο ενδιαφέρον, άρχιζε λίγο-λίγο να ατονεί και οι επισκέψεις στα ουφάδικα άρχισαν να αραιώνουν. Η γλύκα του απαγορευμένου και του παράνομου, που όταν γίνει νόμιμο αρχίζει να γίνεται ρουτίνα και η έκκριση αδρεναλίνης παύει.

Η τελευταία αναλαμπή των βιντεοπαιχνιδιών ήταν στην τρίτη Λυκείου. Πίεση, διάβασμα, δέσμες, φροντιστήριο. Παραδίπλα από το φροντιστήριο ήταν ένα καφενείο-ουφάδικο όπου και πηγαίναμε, εγώ και άλλοι τρεις συμμαθητές, στα διαλείμματα από τα οποία επιστρέφαμε κατά 10 και 15 λεπτά καθυστερημένοι ακούγοντας την κατσάδα του μαθηματικού: “πάλι στα μηχανάκια ήσασταν ρε μ@λ@%^&*α;Εκεί, λοιπόν, υπήρχε ένα ποδοσφαιράκι, που λεγόταν World Cup 86 ή κάτι τέτοιο, σαν τραπεζάκι σαλονιού, η οθόνη ήταν οριζόντια προς τα πάνω, έβλεπες το γήπεδο σαν να ήσουν σε ελικόπτερο από πάνω (φωτό) και οι παίκτες κάθονταν αντικριστά στις δύο πλευρές του τραπεζιού. Όταν έπαιζες με το μηχάνημα άρχιζες με την Σκωτία και μετά συνέχιζες όσο κέρδιζες, με Τσεχία, Ολλανδία, Βραζιλία, Αγγλία, Αργεντινή και τελικό έπαιζες με τη Γερμανία με αυξανόμενο βαθμό δυσκολίας. Μετά από κάποια πενηντάρικα που σου έτρωγε το δραχμοβόρο μηχάνημα μάθαινες τα κόλπα για την κάθε αντίπαλο και έφτανες εύκολα τελικό. Η μεγάλη φάση όμως γινόταν με τα διπλό που παίζαμε ο ένας αντίπαλος του άλλου, αυτοσχέδια τουρνουά, όπου βάζαμε και στοιχήματα. Κόλαση, το τι καντήλι έπεφτε δε λέγεται, ούτε και γράφεται. Η εκτόνωση ήταν δεδομένη και επιβεβλημένη μετά από ένα δίωρο ασκήσεων σε ολοκληρώματα

Μετά από αρκετά χρόνια, ήμουν πια τριαντάρης μαντράχαλος, ταξίδευα με κάποιο φέρρυ-μποτ και εκεί που έπινα τον καφέ μου βλέπω στο βάθος του σαλονιού ένα τσούρμο πιτσιρίκια 11-12 ετών να βρίσκονται πάνω από ένα τέτοιο τραπεζάκι, απολίθωμα των 80΄s, και προσπαθούσαν απεγνωσμένα να βάλουν έστω και ένα γκολ. Ζήλεψα, και πήγα να παίξω και εγώ με συνοδεία την πρόγκα της γυναίκας μου, “δε ντρέπεσαι λίγο ολόκληρος άντρας να πας να παίξεις με τα πιτσιρίκια κλπ, την οποία βεβαίως και αγνόησα. Αφού παρακάλεσα τα πιτσιρίκια που δεν με άφηναν (ναι, τόσο χαμηλά έπεσα), τελικά για ένα μόνο παιχνίδι τα έπεισα να με αφήσουν. Αφού φιλοδώρησα τις πρώτες ομάδες με πέντε-έξι γκολ, έφτασα και στον τελικό όπου και κέρδισα με 3-1, αφήνοντας τα πιτσιρίκια με το στόμα ανοιχτό να με κοιτάνε λες και έβλεπαν τον Πάπα Βενέδικτο με μπικίνι τάγκα ή τον Ε. Βενιζέλο χορευτή με κολάν στα μπολσόι με παρτενέρ τον Πάγκαλο με τούλι και πουέντ.

Τελικά, η τέχνη δεν ξεχνιέται, όπως επίσης το κολύμπι, το ποδήλατο και το σεξ.

 

6 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
Συγγραφέας
analystis
Νίκος
Μεγαλο-πολυ μεγαλο-εισοδηματίας
από ΠΛΑΤΕΙΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑΣ


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/analystis

"ΛΗΣΤΕΙΕΣ" ΚΑΙ "ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ"

Tags

βιογραφίες επιστήμη μουσική χιούμορ σχέσεις χιούμορ παιδί



Επίσημοι αναγνώστες (8)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...


Φιλικά Blogs

Links