Κάποια Δήθεν Λόγια......
Οποιος Μπορει Κανει, οποιος δεν μπορει διδασκει!!!
31 Μαρτίου 2009, 15:34
η δυστυχία του να είσαι έλληνας


 

 

 

Ξεσκονίζοντας κάποια παλιά βιβλία στο πατρικό μου (όπου, πότε - πότε γυρίζω, ίσως για να ξαναβρώ κάποια χαμένα σημάδια από τις ρίζες μου, ίσως πάλι την χαμένη μου παιδική αθωότητα), ξετρύπωσα ένα βιβλίο που στιγμάτισε μια εποχή!  

 

 

 

Παρά το κίτρινο (πια) χρώμα του, ο τίτλος ευκρινής : «η δυστυχία του να είσαι έλληνας» του Νίκου Δήμου, ενδεκάτη έκδοση (δεν ξέρω αν υπήρξε και δωδεκάτη)! 

 

 

 

Με νοσταλγία (ίσως και από μαζοχισμό) διέκοψα την αναζήτηση μου, έκατσα στο πάτωμα και ακούμπησα την πλάτη μου στο κρεβάτι όπως έκανα παιδί όταν ήθελα να διαβάσω κάτι ενδιαφέρον! Εκεί στον μικρόκοσμο της παιδικής μου κάμαρας, στην ασφάλεια και την αφέλεια των παιδικών μου αναμνήσεων!  

 

Άνοιξα ξανά με την ίδια (σαν την πρώτη) λαχτάρα το βιβλίο και βυθίστηκα στο διάβασμα: 

 

 

 

[Υπάρχουν Έλληνες που προβληματίζονται με τους εαυτούς των και Έλληνες που δεν προβληματίζονται. Οι σκέψεις αυτές αφορούν περισσότερο τους δεύτερους. Είναι όμως αφιερωμένες στους πρώτους.

 

Ø  Ορίζουμε σαν ευτυχία την (συνήθως προσωρινή) κατάσταση, όπου η πραγματικότητα συμπίπτει με τις επιθυμίες μας

 

Ø  Σε αναλογία, δυστυχία πρέπει να είναι η μη σύμπτωση ανάμεσα σε επιθυμία και πραγματικότητα.

  

Ø  Με άλλα λόγια, δυστυχία μπορούμε να ονομάσουμε την απόσταση ανάμεσα σε επιθυμία και πραγματικότητα.

 

Ø  Όσο μεγαλύτερη η απόσταση, τόσο πιο δυστυχισμένοι είμαστε.

 

Ø  Αξίωμα: Ένας Έλληνας κάνει ότι μπορεί για να μεγαλώσει το άνοιγμα ανάμεσα σε επιθυμία και πραγματικότητα.

 

Ø  Ο Έλληνας ζει κυκλοθυμικά σε μόνιμη έξαρση ή ύφεση. Μία συνέπεια: απόλυτη αδυναμία αυτοκριτικής και αυτογνωσίας.

 

Ø  Το Έθνος πρέπει να θεωρεί εθνικό, ό,τι είναι αληθές». Εμείς χρόνια τώρα, προσπαθούμε να πεισθούμε για το ανάποδο.

 

Ø  Ο Έλληνας, όταν βλέπει τον εαυτό του στον καθρέπτη, αντικρίζει είτε τον Μεγαλέξανδρο είτε τον Κολοκοτρώνη, είτε τουλάχιστον τον Ωνάση. Ποτέ τον Καραγκιόζη.

 

Ø  Κι όμως στην πραγματικότητα είναι ο Καραγκιόζης, που ονειρεύεται τον εαυτό του σαν Μεγαλέξανδρο. Ο Καραγκιόζης με τα πολλά επαγγέλματα, τα πολλά πρόσωπα, την μόνιμη πείνα και την μία τέχνη: της ηθοποιίας.

 

Ø  Πόσοι είναι οι Έλληνες, εκτός από τον Εμμανουήλ Ροΐδη, που έχουν δει το πρόσωπό τους στον καθρέφτη;

 

Ø  Για τούτο ο Έλληνας δεν συγχώρησε ποτέ όσους «μισέλληνες» ζωγράφισαν το πορτραίτο του (Καημένε Αμπού!).

 

Ø  Ο Έλληνας προσπαθεί σε κάθε τομέα, να είναι εκτός πραγματικότητας. Και μετά είναι δυστυχής, διότι είναι εκτός πραγματικότητας (και μετά είναι ευτυχής... διότι είναι δυστυχής).

 

Ø  Βασικά ο Έλληνας αγνοεί την πραγματικότητα. Ζει δύο φορές πάνω από τα οικονομικά του μέσα. Υπόσχεται τα τριπλά από αυτά που μπορεί να κάνει. Γνωρίζει τα τετραπλάσια από αυτά που πραγματικά έμαθε. Αισθάνεται (και συναισθάνεται) τα πενταπλάσια από όσα πραγματικά νοιώθει.

Ø  Η υπερβολή δεν είναι μόνο εθνικό ελάττωμα. Είναι τρόπος ζωής των Ελλήνων. Είναι η συνισταμένη του εθνικού τους χαρακτήρα. Είναι η βασική αιτία της δυστυχίας τους αλλά και η μεγάλη τους δόξα. Γιατί στο αυτοσυναίσθημα, η υπερβολή λέγεται λεβεντιά. 

 

Ø  Ο Νεοέλληνας μοιάζει ευτυχισμένος όταν είναι δυστυχισμένος. Όταν όλα πάνε καλά, αισθάνεται ανήσυχος και απροσάρμοστος. Αν δεν έχει αίτια δυστυχίας, θα ψάξει να βρει.

Ø  Η ευτυχία της δυστυχίας του Νεοέλληνα εκφράζεται τέλεια στην «ελληνική γκρίνια»!]

  

 

 

Έκλεισα με προσοχή το βιβλίο!

 

 Άφησα το βλέμμα μου να πλανηθεί αργά στο δωμάτιο!

  

Μπορεί να ήταν η ιδέα μου, μα οι κάθε λογής παλιάτσοι που κρέμονται χρόνια τώρα από τους τοίχους με κοίταζαν και πάλι έντονα, σαν τότε …..

Κι εκείνη η αφίσα να μου θυμίζει ότι, όπου και να ταξίδεψα, τελικά δεν έφυγα ποτέ …..

Όλα τριγύρω αλλάζουν κύριε Δήμου μου, μα όλα τα ίδια μένουν!!

Εσύ κύριε Νίκο με ένδεκα ή δώδεκα ή δεκατρείς εκδόσεις (δεν ξέρω) έβαλες μπροστά μας τον καθρέφτη, μα εμείς κλείναμε πάντα πεισματικά τα μάτια! Κι όταν κάποιες φορές τα ανοίγουμε, δεν βλέπουμε ποτέ το είδωλο μας, μα το είδωλο των άλλων!

Κι έτσι πορευόμαστε ευτυχισμένοι που είμαστε δυστυχείς ….. αιώνες τώρα!

Ίσως πάλι η αιτία της όποιας δημιουργικότητας μας, τελικά, να είναι η δυστυχία μας, που μας κάνει ευτυχείς!

 

Ένας παλιάτσος δάκρυσε …….

ή το φαντάστηκα πάλι σαν τότε …..;;

 

 

 

 

**(ακουστε το τραγουδακι διπλα, αξιζει)

 

 

     

9 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
27 Μαρτίου 2009, 16:04
Ο Έρωτας Θαρρώ ...


 

 

 

Ότι μου χει μείνει,

 

το πρώτο βλέμμα! 

 

Εκείνο το ξάφνιασμα στο φιλί,

 

πόθος μαζί και φόβος! 

 

Ποτέ δεν το ξανάδα,

μα έρωτας ήταν θαρρώ! 

Η μουσούδα που χωνόταν

 

στην καμπύλη του λαιμού! 

 

Εδώ είναι η θέση μου, είπες,

 

κι οι ώρες ατελείωτες! 

 

Ποτέ δεν τις ξαναξόδεψα,

μα έρωτας ήταν θαρρώ!

Και το κορμί που έτρεμε

 

κάθε φορά στο άγγιγμα! 

 

Η αγωνία του γυρισμού,

 

η ηρεμία του μαζί! 

 

Ποτέ δεν το ξανάνιωσα,

μα έρωτας ήταν θαρρώ! 

Η ματιά που σφράγιζε τα χείλη,

 

και οι λέξεις που δεν χρειάζονταν πια! 

 

Το τραγούδι που έπαιρνε χρώμα

 

μόνο από δυο φωνές! 

 

Ποτέ δεν το ξανάκουσα,

μα έρωτας ήταν θαρρώ! 

Η βροχή που δεν μούσκευε,

 

σαν ευλογία και σαν σημάδι! 

 

Το γέλιο που γέμιζε,

 

ψυχές και σώματα! 

 

Ποτέ δεν ξαναγέλασα,

μα έρωτας ήταν θαρρώ! 

Η παρουσία του χθες

 

και η απουσία του σήμερα! 

 

Όσα πήγαμε,

 

και όσα ακόμα περιμένουν! 

 

Μια θάλασσα που δεν γιατρεύτηκε,

μα κάπως έτσι είναι ο έρωτας θαρρώ …..

5 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
20 Μαρτίου 2009, 14:27
Και πριν προλάβω τρις να σ’ αρνηθώ


 

 

 

Μια ακόμα εβδομάδα ολοκληρώνει (σαν την Πετρούλα) τις μέρες της! 

 

 

 

Πέρασε κι αυτή με όσα έφερε για όλους! 

 

 

 

Ως ευχή για όμορφο Σαββατοκύριακο ένα τραγούδι …… 

 

 

 

Ένα από τα ομορφότερα ερωτικά τραγούδια και ίσως το ΑΡΤΙΟΤΕΡΟ μουσικά και ακουστικά που έχει γραφτεί ποτέ, και έχει αποτυπωθεί με την Δωρική ερμηνεία του Μανώλη Μητσιά!  

 

 

 

Τέλειος εναρμονισμός στοίχων και μουσικής! 

 

 

 

Το ίδιο άψογα, αν και με διαφορετικό τρόπο, το έχει ερμηνεύσει και η αξεπέραστη Χαρούλα Αλεξίου, για την οποία είχα ακούσει (δεν ξέρω αν ευσταθεί) ότι θα το ερμήνευε πρώτη, αλλά λόγω διαφορετικής δισκογραφικής εταιρίας τελικά δόθηκε για πρώτη εκτέλεση στον Μητσιά, ο οποίος το ανέδειξε με την υπέροχη και απέριττη ερμηνεία του!      

 

 

 

ΕΡΩΤΙΚΟ 

 

 

 

Στίχοι: Άλκης Αλκαίος
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Πρώτη εκτέλεση: Μανώλης Μητσιάς


 

 

 

Με μια πιρόγα φεύγεις και γυρίζεις

τις ώρες που αγριεύει η βροχή

στη γη των Βησιγότθων αρμενίζεις

και σε κερδίζουν κήποι κρεμαστοί

μα τα φτερά σου σιγοπριονίζεις


Σκέπασ’ αλμύρα το γυμνό κορμί σου

σου 'φερα απ' τους Δελφούς γλυκό νερό

στα δύο είπες πως θα κοπεί η ζωή σου

και πριν προλάβω τρις να σ' αρνηθώ

σκούριασε το κλειδί του παραδείσου


Το καραβάνι τρέχει μες στη σκόνη

και την τρελή σου κυνηγάει σκιά

πώς να ημερέψει ο νους μ' ένα σεντόνι

πώς να δεθεί η Μεσόγειος με σχοινιά

αγάπη που σε λέγαμ' Αντιγόνη


Ποια νυχτωδία το φως σου έχει πάρει

και σε ποιο γαλαξία να σε βρω

εδώ είναι Αττική φαιό νταμάρι

κι εγώ ένα πεδίο βολής φτηνό

που ασκούνται βρίζοντας ξένοι φαντάροι … 

 

 

 

Και κάτι άλλο έτσι ως επιστέγασμα μιας περίεργης εβδομάδας …… 

 

 

 

Το θάρρος δεν βρίσκεται μόνο στην τόλμη και την δύναμη. Το μεγαλύτερο θάρρος είναι να μπορείς να ξεπερνάς την οργή σου και ν’ αγαπάς αυτόν που σε προσέβαλε! 

 

 

 

Καλό Σαββατοκύριακο!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
7 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
10 Μαρτίου 2009, 17:08
Δήθεν Ιστορία ....


 

 

 

Μοναχικός εξ’ ορισμού! 

Την ώρα που γεννιότανε μια μοίρα μόνο τ’ άγγιξε: «η ευτυχία σου θα είναι να κερδίζεις με κόπο ότι πόθησες, μόνο έτσι θα φχαριστιέσαι»! 

Ποτέ δεν τον έβρισκαν ….. κανέναν δεν έψαχνε! Περηφάνια μα και εσωτερικότητα! 

Κοινωνικός! Γνωστούς πολλούς, μα στο τέλος κανένας φίλος! 

Κανένας δεν τον βρήκε ακόμα και στ’ όνειρο του!  

Σκοπός ζωής να δίνει … ακόμα και τα φτερά του! Κι όταν δεν μπορούσε να πετάξει, δεν ζήτησε … έγλυφε τις πληγές και περίμενε! Περίμενε να φυτρώσουν ξανά για την συνέχεια του ταξιδιού! 

Όλα για το ταξίδι! 

Χώρες πήγε, είδε, δούλεψε, τις έκανε δίκες του! Δική του κάθε γωνιά των ξένων, δική του και η γνώση των στιγμών! 

Για άλλου ξεκίναγε, μα πάντα αλλού κατέληγε! Έλειπε τις σωστές στιγμές, από την ζωή του, από την ζωή τους! Μια νύκτα δική του, ολόκληρη η ζωή των άλλων! Τι να πει και σε ποιον να εξηγήσει; Προτίμαγε την σιωπή ….. 

Αγάπες πέρασαν! Πολλές, καμιά φορά του φαίνονται αμέτρητες! Αμέτρητες και οι νυκτερινές! Αυτές που δεν θυμάσαι την αίσθηση το πρωί! Άλλες τον τσάκισαν, άλλες τις τσάκισε! Θυμάται ακόμα τον γέρο ψαρά, κάπου ανάμεσα σε Πόρο και Αίγινα: «Για να πληγώσεις πρέπει να πληγωθείς»! Έτσι παιζόταν πάντα το παιχνίδι! 

Τίποτα δεν κράταγε! Ούτε μια ανάμνηση! Έτσι ένιωθε ελεύθερος! Ειλικρινής όμως! Ποτέ δεν κορόιδεψε, ίσως μονάχα κάποιες φορές τον εαυτό του!   

Κάθε μέρα από την ίδια μεριά ξημέρωνε ο ήλιος! Όσο άντεχε να του χαμογελά προχώραγε! Άλλη μια μέρα!  

Έκλεινε κύκλους! Άρχιζε καινούργιους …. ή έτσι νόμιζε! Δεν ήξερε! «Δεν βγαίνεις ποτέ από τους κύκλους, απλά κάποια μέρα γίνονται όλοι μαζί ένα πελώριο ζωνάρι που σε σφίγγουν και τότε …. ή το σπας και βρίσκεσαι στο κενό ή αφήνεσαι να πεθάνεις»!  

Κάποιες φορές ξένο σώμα! Σερνότανε στις γειτονιές του κόσμου! Ίδια νεκρός! Μα η αύρα τον κράταγε! Το χάδι τον ζωντάνευε, κι ας ήταν ξένο και λίγο! Έτσι το θελε για να αφήνεται να ταξιδεύει στο άγνωστο κάθε ηλιοβασίλεμα! 

Δοκίμασε πολλά! Σ’ όλα πετύχαινε! Μα τα’ άφηνε πριν κλείσει ο κύκλος!  «Ότι κάνεις και ότι μάθεις σ’ αυτή την ζωή είναι χρήσιμο»! Μα η ζωή στερεύει μέρα με την μέρα και δεν προλαβαίνεις να χρησιμοποιήσεις τίποτα! «Τίποτα δεν παίρνεις τελικά μαζί σου, ούτε εμπειρίες, ούτε λεφτά»! Μόνο την μοναξιά σου! 

Μια μέρα το χαμόγελο χάθηκε! Ο ήλιος βγήκε όπως συνήθιζε μα δεν το βρήκε απέναντι του! Όλα έγιναν ένα! 

Τίποτα πια δεν άξιζε να πάει …. 

Η γνώση τώρα δεν ήταν όπλο, μα βάσανο! Μαρτύριο τρομερό!  

Τελικά δεν βρήκε ποτέ τίποτα πίσω από τον μύθο! 

Κι όλα έγιναν ένα, με μιας! 

Έπεσε χάμω με ορμή!

 

 

 Άφησε την βροχή να κτυπάει με λύσσα το πρόσωπο … να ξεπλένει το προτεταμένο στήθος! Ένα adagio του Albinoni έφθανε από μακριά …… σαν λύτρωση και σαν συνοδεία! 

«Τώρα πάρε με ….. καθάρισα πια»! 

Ένα ζεστό χέρι του καθάρισε τα μαλλιά από την λάσπη ….. γύρισε το βλέμμα ….. 

...... Το χαμόγελο!

  
5 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
08 Μαρτίου 2009, 23:08
Αλλού σε λέγανε Γιουδήθ, εδω Μαρία ...


ΓΥΝΑΙΚΑ

 

Χόρεψε πάνω στο φτερό του καρχαρία.

 Παίξε στον άνεμο τη γλώσσα σου και πέρνα.

Αλλού σε λέγανε Γιουδήθ, εδώ Μαρία.

Το φίδι σκίζεται στο βράχο με τη σμέρνα. 

Από παιδί βιαζόμουνα, μα τώρα πάω καλιά μου.

Μια τσιμινιέρα με όρισε στον κόσμο και σφυρίζει.

Το χέρι σου, που χάιδεψε τα λιγοστά μαλλιά μου,

για μια στιγμή αν με λύγισε, σήμερα δε με ορίζει. 

Το μετζαρόλι ράγισε και το τεσσαροχάλι.

Την τάβλα πάρε, τζόβενο, να ξαναπάμε αρόδο.

Ποιος σκύλας γιος μας μούντζωσε κι έχουμε τέτοιο χάλι,

που γέροι και μικρά παιδιά μας πήραν στο κορόιδο; 

Βαμμένη. Να σε φέγγει κόκκινο φανάρι.

Γιομάτη φύκια και ροδάνθη, αμφίβια Μοίρα.

Καβάλαγες ασέλωτο με δίχως χαλινάρι,

πρώτη φορά, σε μια σπηλιά, στην Αλταμίρα. 

Σαλτάρει ο γλάρος το δελφίνι να στραβώσει.

Τι με κοιτάς; Θα σου θυμίσω εγώ που μ' είδες.

Στην άμμο πάνω σ' είχα ανάστροφα ζαβώσει

τη νύχτα που θεμέλιωναν τις Πυραμίδες. 

Το τείχος περπατήσαμε μαζί το Σινικό.

Κοντά σου ναύτες απ' την Ουρ πρωτόσκαρο εβιδώναν.

Ανάμεσα σε ολόγυμνα σπαθιά στο Γρανικό

έχυνες λάδι στις βαθιές πληγές του Μακεδόνα.

 

Πράσινο. Αφρός, θαλασσινό βαθύ και βυσσινί.

Γυμνή. Μονάχα ένα χρυσό στη μέση σου ζωστήρι.

Τα μάτια σου τα χώριζαν εφτά Ισημερινοί

μες στου Giorgione το αργαστήρι. 

Πέτρα θα του 'ριξα και δε με θέλει το ποτάμι.

Τι σου 'φταιξα και με ξυπνάς προτού να φέξει.

Στερνή νυχτιά του λιμανιού δεν πάει χαράμι.

Αμαρτωλός που δε χαρεί και που δε φταίξει.

 

Βαμμένη. Να σε φέγγει φως αρρωστημένο.

Διψάς χρυσάφι. Πάρε, ψάξε, μέτρα.

Εδώ κοντά σου, χρόνια ασάλευτος να μένω

ως να μου γίνεις Μοίρα, Θάνατος και Πέτρα.

  

Ινδικός Ωκεανός 1951

Νικος Καββαδιας

«Τραβερσο», 1975

 

  

3 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
06 Μαρτίου 2009, 12:05
Η Τελευταία Ελληνίδα Θεά


 

 

 

Μελίνα Μερκούρη 

1920 - 1994  

 

 

 

Ποιος δεν την λάτρεψε ως την Στέλλα που κράταγε μαχαίρι; 

 

 

 

Ποιος άραγε δεν θαμπώθηκε όταν την είδε να γίνεται κομμάτια ως Μπλανς στο «Λεωφορείον ο Πόθος»;  

 

 

 

Ποιος δεν τραγούδησε έστω και μια φορά μαζί της τα «Παιδιά του Πειραιά»; 

 

 

 

Ποιος, αναρωτιέμαι, δεν ένιωσε περήφανος και δεν την θαύμασε ως πολίτικο και μπροστάρισσα αγωνίστρια σε διαδηλώσεις και αγώνες για τα δίκαια του Ελληνισμού και τα δικαιώματα του Ελληνικού λαού; 

 

 

 

Ποιος αντιστάθηκε να ταξιδέψει στη βαθιά μελαγχολική φωνή της, όταν μίλαγε για την ζωή, την τέχνη και την Ελλάδα; 

 

 

 

Η Μελίνα της Ελλάδας! Η Μελίνα του Ελληνισμού! Η Μερκούρη του Πολιτισμού!  

 

 

 

Η Μαρία Αμαλία Μερκούρη (Μέλινα) γεννήθηκε στις 18 Οκτωβρίου του 1920. 

 

 

 

Ήταν κόρη του Βουλευτή της ΕΔΑ και υπουργού Σταμάτη Μερκούρη και εγγονή του πιο, ίσως, επιτυχημένου Δημάρχου Αθηναίων, Σπύρου Μερκούρη

 

 

 

Σπούδασε θέατρο στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και έκανε το ντεμπούτο της στη σκηνή το 1944. Ο ρόλος της Μπλανς στο «Λεωφορείον ο Πόθος» του Τεννεσί Ουίλιαμ το 1949 την καθιέρωσε ως πρωταγωνίστρια.  

 

 

 

Η πρώτη της κινηματογραφική δουλειά ήταν η ταινία του Μιχάλη Κακογιάννη «Στέλλα» (1955). Με το ρόλο, όμως, της Ίλια στην ταινία «Ποτέ την Κυριακή» (1960) και την θεατρική μεταφορά του έργου στη Νέα Υόρκη, η Μελίνα έσπασε τα στενά σύνορα της τέχνης στην Ελλάδα και κέρδισε διεθνή καταξίωση και παγκόσμια φήμη. 

 

 

 

Το 1965 παντρεύτηκε τον Αμερικανό σκηνοθέτη του «Ποτέ την Κυριακή», Ζυλ Ντασέν. Ο Ντασέν τη σκηνοθέτησε αργότερα και στις ταινίες «Φαίδρα» (1962), «Τοπκαπί» (1964) και «A dream of Passion» (1978).  

 

 

 

Βρισκόμενη σε αυτό-εξορια κατά τα χρόνια της Δικτατορίας, η Μελίνα πάλεψε σκληρά για την ανατροπή της χούντας στην Ελλάδα. Μετά την αποκατάσταση της Δημοκρατίας γύρισε στην Ελλάδα και πολιτεύτηκε στις τάξεις του Πανελλήνιου Σοσιαλιστικού Κινήματος του Ανδρέα Παπανδρέου. Το 1981 εκλέχτηκε βουλευτής με το ΠΑ.ΣΟ.Κ και ανέλαβε καθήκοντα υπουργού Πολιτισμού, αξίωμα που διατήρησε ως το τέλος της πρώτης οκταετίας των κυβερνήσεων Παπανδρέου. 

 

 

 

Όραμα της υπήρξε η επιστροφή των μαρμάρων του Παρθενώνα στην Ελλάδα από το Βρετανικό Μουσείο. Για τον σκοπό αυτό πάλεψε με ιδιαίτερο πάθος μέχρι και το θάνατο της. Ως υπουργός Πολιτισμού δημιούργησε τα Δημοτικά Περιφερειακά Θέατρα με στόχο το θέατρο να φτάσει στην επαρχία. Δική της έμπνευση ήταν και η δημιουργία του θεσμού της «Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης»

 

 

 

Η Μαρία Αμαλία Μερκούρη έφυγε στις 6 Μαρτίου του 1994!  

 

 

 

Το Άστρο της Μελίνας όμως δεν έσβησε ποτέ! 

 

 

 

Η Μελίνα της Ελλάδας είχε ως ηθοποιός, ως πολίτικος και ως Άνθρωπος, δώσει νόημα στον όρο «ΕΛΛΗΝΙΔΑ»

 

 

 

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!

 

 

 

 

 

 
5 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
Συγγραφέας
dithen
Προσωπικά Δεδομένα
Να ζώ, να παθιάζομαι και να Φεύγω το τέλος πριν να δώ......
από Οδός Ονείρων


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/dithen

Τα λόγια δεν ήταν ποτέ αρκετά θέλει δουλεία για να γυρίσει ο Ήλιος......



Επίσημοι αναγνώστες (9)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...


Φιλικά Blogs

Links
Photo courtesy of Sotiris Kouvopoulos - www.cadu.gr
Template design by Jorge