ΕΔΩ
11 Ιανουαρίου 2012, 01:19
182.
Απόψεις  Τρέχοντα θέματα  

Οδεύουμε προς μια νέα Πανθρησκευόμενη Ελιτοκρατία;


Είναι αρχή του χρόνου και θα μας πέσει βαρύ ίσως αλλά βλέπω πολύ κόσμο να απευθύνεται στον εαυτό του για την κατάσταση που ισχύει κάνοντας το ερώτημα «μήπως φταίω εγώ;…»! Υπέροχη ερώτηση αλλά όταν μετά από λίγες γραμμές βλέπω τη συνέχεια για τους λόγους «…που δεν εισέρχομαι στην 5η διάσταση;» τότε αρχίζω να εισέρχομαι εγώ σε σκέψεις! Σκέψεις που πια δεν τις γράφω για κανέναν άλλον παρά μόνο για μένα! Για να ανοίγω δρόμους μέσα μου! ΟΚ λοιπόν! Τι συμβαίνει με το «κόλπο» του channeling με τους εξωγήινους που μας περνάνε «μηνύματα» τα οποία περιγράφουν το υπέροχο μέλλον μας μαζί τους!


1ο Βήμα: Εκμεταλλευόμενοι τις υπάρχουσες συγκυρίες (πόλεμος, οικονομική κρίση, ασθένειες, φτώχεια, πείνα κλπ) δημιουργούμε μια κατάσταση φόβου διογκώνοντας τα προβλήματα και οδηγώντας τα σε μια κατάσταση που να μην φαίνεται η λύση τους εφικτή.

2ο  Βήμα: Έπειτα ακολουθεί κάποιος, ο οποίος θα ξεκινήσει να διασπείρει ειδήσεις και να δημιουργεί μια ατμόσφαιρα, μια κατάσταση όπου εξωγήινος μεγάλος πολιτισμός, φιλικός προς τον άνθρωπο, ενδιαφέρεται να τον εξελίξει και να τον περάσει σε ένα κόσμο όπου δεν θα έχει πια προβλήματα και άσχημες καταστάσεις!

3ο Βήμα Για να πειστούν περισσότερο, βρίσκουν κάποια πιστευτά επιχειρήματα που να μπορούν να δημιουργήσουν έναν εκλεκτό λαό, μια βάση δηλαδή όπου αξίζει κάποιος σαν τους εξωγήινους να εργαστεί πάνω της. Μια τέτοια βάση που ή έχει γονιδιακή (πατρογονική) ρίζα ή πνευματική αξία!


Για να δούμε τι έχουμε πετύχει τώρα μέχρι στιγμής!


1η Παραδοχή: Έχω τόσο μεγάλα προβλήματα που δεν μπορεί κανένας άλλος να με σώσει παρά ένας πολιτισμός που να έρχεται από το διάστημα που (αν και δεν γνωρίζω ακριβώς) ισούται με αυτό που θεωρώ θεό!

2η Παραδοχή: Ότι ήξερα μέχρι σήμερα για το Θεό δεν ισχύει μιας και φαίνεται πως δεν μπορεί να μου δώσει λύσεις στα προβλήματά μου. Έτσι θα απευθυνθώ στους εξωγήινους που θα τους καλέσω να έλθουν να με βοηθήσουν!

3η Παραδοχή: Αποδέχομαι το τρομακτικό φόβο μου για το μέλλον της ζωής μου! Το μεγαλώνω τόσο πολύ που η απελπισία μου με κάνει να εύχομαι να μπορέσει αυτός ο εξωγήινος να λύσει ως δια μαγείας το δικό μου πρόβλημα, να βολέψει πάλι ήσυχα και ωραία μέσα στο χώρο που έμαθα να ζω και να με αφήσει να ζήσω και να πεθάνω ευτυχισμένος!

4η Παραδοχή Η απελπισία μου με οδηγεί να αλλάξω κάτι στη ζωή μου, αλλά δεν θυμώνω (ο θυμός θα με κάνει να περάσω στη δράση). Αντίθετα δεν δίνω σημασία στο εξωτερικό περιβάλλον αδιαφορώντας για ότι συμβαίνει γύρω μου, αποδεχόμενος έτσι την οποιαδήποτε λύση σαν μοναδική και σωτήρια.

5η Παραδοχή: Αποδέχομαι de facto, ότι εγώ ανήκω σε μια μερίδα ανθρώπων που πρέπει να σωθεί (πόσο άραγε, θα ζω αιώνια;) ενώ όλοι οι άλλοι θα πεθάνουν μιας και δεν μπορούν να μπουν στο «πρόγραμμα» αυτό! Αποδέχομαι ότι ανήκω σε μια ευγενική Ελίτ όπου επιλέχθηκα να αλλάξω τον κόσμο (δεν ξέρω πως αλλά δεν πειράζει)!


Και τότε αρχίζει το πανηγύρι με το channeling! Τι είναι όμως Channeling! Καναλίωση! Όπως λέμε καλωδίωση! Ανοίγω δηλαδή κανάλι με κάποια οντότητα η οποία μου «περνάει» προβλέψεις για γεγονότα ή καταστάσεις που πρόκειται να συμβούν στο μέλλον ή έχουν ήδη συμβεί αλλά δεν γνωρίζω τις λεπτομέρειες! Μάλιστα θεωρούμε σήμερα κάτι ιδιαίτερο ή χαρισματικό το άτομο που μπορεί και κάνει αυτή την καναλίωση! Το channeling! Διότι «λέει» πρέπει να μυηθεί πρώτα! Και μετά όλο αυτό αποκτά αξία και πωλείται σε όλους αυτούς που αγωνιωδώς διερωτώνται τι είναι και πως το καταφέρνουν να το κάνουν!

Ξεχνάνε ότι η γνώση είναι ελεύθερη εκεί έξω! Έξω από το σώμα μας! Παντού! Αγνοούν ότι αυτός που μυείται να κάνει channeling απλά αποδέχεται ότι μπορεί να εισέρχεται στο αιθερικό τμήμα του χρόνου και να διαβάζει τη δυνητικότητα αυτών που πρόκειται να συμβούν σε λίγο ή την πραγματικότητα αυτών που ήδη έχουν συμβεί στο παρελθόν! Πληρώνουν τους «εκλεκτούς» που απλά διαβάζουν τα «όνειρα» της ανθρώπινης μάζας για το μέλλον τους και θεωρούν ότι τελέσαν ένα ιερό μυστήριο, συνδεδεμένοι με τις θεότητες!

Πως γίνεται αυτό; Μια μερίδα από τη βάση της ανθρωπότητας έχει ξεκινήσει και δημιουργεί ένα συνολικό όραμα μέσα στο οποίο υπάρχει όλο αυτό το σχεπτικό που προαναφέραμε πριν με τη σωτηρία από μια εξωγήινη Ελίτ προς μια Γήινη Ελίτ! Δημιουργείται δηλαδή, ένας κόσμος όπου τα προβλήματα είναι άλυτα, δεν υπάρχει πίστη πουθενά και ότι δεν μπορούν να τα λύσουν μόνοι τους και έτσι χρειάζονται μια εξωδιαστατική δύναμη για να τους βοηθήσει! Αυτοί τώρα που αρχίζουν να κάνουν channeling, μπαίνουν μέσα στο αιθερικό μέρος του χρόνου και το διαβάζουν! Διαβάζουν δηλαδή όλο αυτό το συλλογικό σενάριο, το οποίο φέρει σαν μοναδική λύση τις σκεπτομορφές που δημιουργούν χιλιάδες άνθρωποι για το μέλλον τους! Τι δηλαδή έγινε; Δηλαδή, όσοι πίστεψαν το σενάριο για τη λύση από τους εξωγήινους, δημιούργησαν στον αιθερικό χρόνο μια ολογραφική σκεπτομορφή που μπορεί να διαβαστεί από τον οποιοδήποτε που μπορεί να μπει νοητικά σε αυτό το χώρο!


Και τι κατάφεραν έτσι;

1. Μια κατάσταση στην οποία αγνοούν ότι έχουν αποδυναμώσει εντελώς τους εαυτούς τους και στηρίζονται σε κάτι άγνωστο που δεν έχει σχέση με την μέχρι τώρα πίστη τους.

2. Στην οποία αγνοούν ότι έτσι έχουν δημιουργήσει ακριβώς ένα σύμπαν μιας απόλυτης φυλακής εξαρτώμενης από μια αόρατη μέχρι στιγμής δύναμη!

3. Ότι αγνοούν ότι αυτό που διαβάζουν τα channeling είναι οι δικές τους ευχές για το μέλλον τους.

4. Ότι αγνοούν ότι δημιούργησαν το υπόβαθρο για μια συνολική πνευματική αόρατη εξουσία, ξεχνώντας ότι η εξουσία που παραμένει αόρατη στη συνείδησή τους ονομάζεται θρησκεία.

5. Ότι αγνοούν ότι η Ελίτ που δημιούργησαν οδηγεί στη σφαγή όλους τους υπόλοιπους που δεν αποδέχθηκαν το πρόγραμμά τους!


Και τι πρέπει να κάνουν;

1. Να αποδεχθούν ότι ανήκουν σε ένα συλλογικό σώμα που ονομάζεται ανθρωπότητα και πως δεν υπάρχει λύση μόνο για μερικούς και «εκλεκτούς»!

2. Να κατανοήσουν πως ότι σκέφτονται συλλογικά, αυτό δημιουργείται ολογραφικά στην 4η διάσταση του χρόνου και είναι αναγνώσιμο από όσους εισέρχονται νοητικά σε αυτή. Να αντιληφθούν δηλαδή ότι τα μηνύματα από τα channeling είναι οι δικές τους ατομικές –συλλογικές σκέψεις για το μέλλον τους!

3. Να κατανοήσουν ότι το μόνο φταίξιμό τους είναι ότι παραιτήθηκαν από κάθε σκέψη δική τους για λύση των προβλημάτων τους και στηρίζονται σε κάτι που δεν γνωρίζουν

4. Να κατανοήσουν ότι καλώντας σε βοήθεια μια αόρατη και άγνωστη εξωδιαστατική δύναμη, αυτή δημιουργείται και τους εξουσιάζει.

5. Να κατανοήσουν ότι η αόρατη αυτή δύναμη γίνεται εξουσία θρησκευτική! Μια Παγκόσμια πανθρησκευτική δύναμη που αρχίζει να ελέγχει πνευματικά τον πλανήτη εν ονόματι μερικών ανόητων και αφελών!

6. Να κατανοήσουν ότι το τμήμα από τη δύναμη αυτή που καλούν θα δημιουργήσει ένα κοινωνικό αυτόματο σύστημα αόρατης διακυβέρνησης που δεν μπορούν να φανταστούν τις προεκτάσεις τους!

7. Να κατανοήσουν το μερίδιο ευθύνης τους σε όλο αυτό που συμβαίνει και να αναλάβουν τις δυνάμεις τους ξανά! Τις δικές τους δυνάμεις, εντάσσοντας τες στη συλλογική δύναμη της ανθρωπότητας που ανήκουν!

 

Ερισθέας

- Στείλε Σχόλιο
08 Ιανουαρίου 2012, 10:54
181.
Τρέχοντα θέματα  Ανθρωποι  

 

[...]

- Πριν από μερικούς μήνες ζήσατε ακόμη μία τρομερή περιπέτεια στην ούτως ή άλλως περιπετειώδη ζωή σας.Κατ΄ αρχάς,πώς αισθάνεστε σήμερα;

«Βράχος. Το συμβάν βέβαια έχει ακόμη την “ουρά” του γιατί τα άτιμα τα πλευρά θέλουν μήνες να κολλήσουν. Επτά-οκτώ μήνες. Κατά βάθος όμως οφείλω να πω ότι χαίρομαι που το πέρασα».

- Για ποιον λόγο μπορεί κάποιος να χαίρεται που παραλίγο να πεθάνει;

«Το γεγονός με έκανε να δω την πραγματικότητα. Είχα μια ανόητη ευαισθησία και γενναιοδωρία με την είσοδο ή μάλλον την εισβολή των ξένων στην Ελλάδα. Ελεγα ότι της ίδιας γης παιδιά είμαστε, να μπει ο κόσμος στην Ελλάδα, να ευφρανθεί, να νιώσει ασφάλεια, να φάει, να πιει ελληνικό νερό. Ε, από την ώρα του περιστατικού τέρμα όλες αυτές οι εφηβικές μαλακίες. Τέσσερα κτήνη, τέσσερις βάρβαροι που ούρλιαζαν και βρωμούσαν και φορούσαν μάσκες με έκαναν να δω την πραγματικότητα».

- Από εκείνη τη βραδιά τι δεν θα ξεχάσετε ποτέ;

«Εκείνο το “μην τον κρατάς, πνίξ΄ τον, τον πούστη! ” που φώναζε ο μόνος που άκουσα να μιλάει τσάτραπάτρα ελληνικά. Εγώ πούστης; Καλά το “πνίξ΄ τον”, το “πούστης” τι το θέλανε; Από εκεί κινήθηκε ένας μηχανισμός από σκέψεις μου που πέταξε έξω από την Ελλάδα όλους τους μετανάστες. Δεν είναι σωστό όμως και ως κοινωνική συμπεριφορά η Ελλάδα να ανοίγει τις πόρτες της σαν την πουτάνα που ανοίγει τα πόδια της: 1.400.000 ξένοι μέσα στη χώρα; Το 15% της χώρας μετανάστες; Πόσοι Ελληνες μπορούν να απορροφήσουν αυτό το νούμερο; Και όμως, έγινε. Αυτά είναι συνέπειες του κόμπλεξ κατωτερότητας που έχουν οι Ελληνες. Να ΄ναι καλά οι κυβερνήσεις. Οι Γερμανοί θα έπρεπε να έχουν το κόμπλεξ, όχι εμείς».

- Τι το ιδιαίτερο είχε το περιστατικό και σας κάνει να αισθάνεστε έτσι;

«Δεν ήθελαν μόνο να κλέψουν. Ηθελαν να σκοτώσουν. Εναν άλλον κύριο εδώ παρακάτω τον έπνιξαν με μαξιλάρι. Εγώ μόλις που γλίτωσα. Κρατούσαν το μαξιλάρι στο πρόσωπό μου και ίσα που ανέπνεα λίγο από το πλάι. Είδα μια εκδικητικότητα φυλετική, ταξική, κοινωνική, εθνική, όπως θες πες το. Ηταν μίσος. Γιατί αυτό που ήθελαν να πάρουν το είχαν πάρει. Τους το έδωσα. Πήγα στο χρηματοκιβώτιο και τους έδωσα ό,τι είχα. Μπήκαν σε ένα σπίτι που για εκείνους ήταν το Λούβρο και εγώ τους πήγα στο χρηματοκιβώτιό μου να τους δώσω ό,τι λεφτά είχα. Από την ταραχή μου δεν μπορούσα να θυμηθώ τον αριθμό του κωδικού και έκανα ένα λάθος. Μου κοπάνησαν το κεφάλι στο ατσάλι. Μια και δυο και τρεις φορές. Επί δεκαπέντε ημέρες το πρόσωπό μου ήταν μαύρο από το σκοτωμένο αίμα».

- Ετυχε να συναντηθείτε με αλλοδαπό μετά το περιστατικό; Και αν ναι,τι έγινε;

«Μετά το επεισόδιο βρέθηκα συνεπιβάτης στο αυτοκίνητο ενός φίλου δικηγόρου. Ηρθε ένας Πακιστανός να καθαρίσει τα τζάμια. Του λέει ο φίλος “όχι”. Εγώ, που είχα περάσει αυτά που είχα περάσει, του λέω “δώσ΄ του κάτι του νεαρού, δεν πειράζει”. Του έδωσε λοιπόν ένα κέρμα. Το παίρνει ο Πακιστανός, το κοιτάζει και μας το πετά στα μούτρα. Πήδηξα έξω σαν να ΄μουν 18 χρόνων, τον έπιασα από τον σβέρκο και τον έσυρα με μια κακία, με ένα μίσος, στο αυτοκίνητο και του ΄πα “βρες το”. Από πίσω ο κόσμος έβλεπε την εικόνα ενός λευκού που έσουρνε έναν φουκαρά Πακιστανό σαν να ήταν σκύλος. Η εντύπω ση που έδωσα ήταν ότι η λευκή ράτσα ταλαιπωρούσε έναν φουκαρά πακιστανό σκύλο. Και όμως συνέβαινε το ανάποδο. Η παρεξήγηση είναι μέσα στη ζωή μας».

- Θα πρέπει να είναι πολύ παράξενο για έναν άνθρωπο που έχει δει τόσο πολλά: Εμφύλιο,Κατοχή, εκτελέσεις, εξορία στη Μακρόνησο...

«Θα μπορούσα να χαρακτηρίσω το περιστατικό που έζησα κακιά στιγμή, αλλά έτσι θα το εξευτέλιζα. Δεν ήταν σαν το τραμ που με πάτησε στον δρόμο εξαιτίας μιας αδεξιότητάς μου. Ηταν το γέννημα ενός στάτους πολύ ευρύτερου που κυριαρχεί σε όλη την Ελλάδα. Η ταπείνωση ενός έθνους σε σημείο να μην μπορεί να κυκλοφορήσει κανείς στον δρόμο χωρίς το καρδιοκτύπι μη τυχόν του τύχει το απρόσμενο κακό. Οπως μου είπε ο αστυνομικός διευθυντής που με βρήκε τότε, “η Αθήνα είναι μια ανοχύρωτη πόλη όπου κυριαρχούν ο φόβος, η ανησυχία και το απρόσμενο”. Ο καθένας μπορεί να κάνει το οτιδήποτε και ο καθένας μπορεί να υποστεί το οτιδήποτε. Η Αστυνομία, σύμφωνα με τα λόγια του, μπορεί να κάνει πάρα πολύ λίγα πράγματα και ακόμη λιγότερα να κυνηγήσει, πόσω μάλλον να καταδικάσει. Και έτσι είναι. Κακό τέλος είχε η ηρωική ελληνική φυλή μετά το αλβανικό, μετά τον ανταρτοπόλεμο, μετά το ασικλίκι, μετά τη νίκη της Δεξιάς, μετά το Μακρονήσι. Ολα αυτά τα πράγματα σφράγισαν το κακό μέρος από τη μοίρα του Ρωμιού. Ισως μας προόριζε η μοίρα για μια καλύτερη ζωή. Για ελευθερία».

[...]

http://www.eglimatikotita.gr/

- Στείλε Σχόλιο
07 Ιανουαρίου 2012, 23:29
180.
Ιστορία  

.

 

Περί της Ιστορίας των Πομάκων

 

Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΜΑΚΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΚΕΜΑΛΙΣΤΩΝ-Ο ΠΟΜΑΚΟΣ ΗΡΩΑΣ «ΓΚΙΑΟΥΡ ΙΜΑΜ»! 16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 1920!

 

Το 1920 οι λαοί της Μικράς Ασίας γνώριζαν καλά ότι το κεμαλικό κίνημα στην Τουρκία είναι συνέχεια του Νεοτουρκικού κινήματος και ότι έτσι δεν θα αντέξει καμιά άλλη γλώσσα ή διαφορετική εθνική ταυτότητα. Οι Πομάκοι, όταν αντιλήφθηκαν πόσο επικίνδυνο ήταν για αυτούς το κίνημα του Κεμάλ Μουσταφά, προσπάθησαν να ξεσηκωθούν. Αρχηγός τους ήταν ένας Πομάκος ιμάμης, τον οποίο οι Τούρκοι υποτιμητικά απεκάλεσαν «Γκιαούρ Ιμάμ».

Στην προσπάθειά τους οι Πομάκοι είχαν συμμάχους τους μουσουλμάνους Τσερκέζους (Κιρκασίους) και τον αρχηγό τους, Αχμέτ Ανζαβούρ. Ο Ανζαβούρ γύριζε τα χωριά των Τσερκέζων καλώντας τα να ξεσηκωθούν κατά των Τούρκων. Η επανάσταση των Πομάκων και των Τσερκέζων επικεντρώθηκε στην περιοχή των Δαρδανελίων.

Στις αρχές του 1920, ο Πομάκος Καρά Αχμέτ μάζεψε χρήματα από τα πομακικά χωριά της περιοχής για την οργάνωση των ανταρτών. Ο κεμαλιστής Χαμδή Μπέη, ο οποίος είχε συγκεντρώσει στρατό και κλεμμένα πολεμοφόδια από τους Γάλλους, τον φυλάκισε στην πόλη Μπίγκα (ελλ. Πηγές). Ο Χαμδή Μπέη φερόταν βάναυσα προς τους Πομάκους και τους πίεζε να … προσφέρουν φαγητό και ρούχα στους κεμαλιστές στρατιώτες του.

Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με τη φυλάκιση του Πομάκου Καρά Αχμέτ, εξόργισε τους (Πομάκους) κατοίκους της περιοχής οι οποίοι ξεκίνησαν την επανάσταση. Στις 16 Φεβρουαρίου 1920 μία δύναμη 200 ανδρών εξοπλισμένων με όπλα και άλλων 1000, με μαχαίρια και τσεκούρια, έχοντας επικεφαλής οι μεν Πομάκοι, τον Γκιαούρ Ιμάμ, οι δε Τσερκέζοι τον Σαχ Ισμαήλ (Şah İsmail) επιτέθηκαν στην πόλη της Μπίγα.

Στο στρατόπεδο της πόλης, οι στρατιώτες ήταν Πομακικής καταγωγής και έτσι αντί να αντισταθούν, αυτομόλησαν και ενώθηκαν με τους Πομάκους και τους Τσερκέζους επαναστάτες.

Το Πομακικό χωριό Χασάν Μπέη, κοντά στο ΓκιόνενΗ Βίγα έγινε το κέντρο της επανάστασης γι αυτό και ο Τσερκέζος Αχμέτ Ανζαβούρ ήρθε και εγκαταστάθηκε στην πόλη. Δυστυχώς, οι Πομάκοι δεν είχαν προλάβει να απελευθερώσουν τον Καρά Αχμέτ και τους άλλους φυλακισμένους. Ο κεμαλιστής Χαμδή Μπέη έστειλε τον Κιανή Μπέη και δολοφόνησε στη φυλακή τον Καρά Αχμέτ και τους συντρόφους του. Η δολοφονία δεν έμεινε ατιμώρητη. Οι επαναστάτες, εντόπισαν τον Κιανή Μπέη στην κρυψώνα του, τον περικύκλωσαν και τελικά τον σκότωσαν μαζί με άλλους κεμαλιστές αξιωματικούς.

 

Μετά τα γεγονότα αυτά, οι κεμαλιστές προσπάθησαν να οργανωθούν. Ο Χαμδή Μπέη, ηθικός υπεύθυνος της δολοφονίας του Πομάκου Καρά Αχμέτ, κατευθύνθηκε στο χωριό Εμίνομπα. Εκεί, τον αναγνώρισαν οι επαναστάτες χωρικοί και τον συνέλαβαν. Ο Χαμδή Μπέη τους έκανε προπαγάνδα κατά της επανάστασης των Πομάκων και των Τσερκέζων.Οι χωρικοί όμως δεν ήθελαν τον κεμαλικό ζυγό και τον εκτέλεσαν.

Στις 21 Φεβρουαρίου 1920 οι Πομάκοι και οι Τσερκέζοι επαναστάτες μπήκαν στο χωριό Γιένιτζε και το κατέλαβαν.

Οι κεμαλιστές, με αρχηγό τον αντισυνταγματάρχη Ραχμή Μπέη, συγκέντρωσαν στρατό και πυρομαχικά στο Γκιόνεν (ελλ. Άρτεμις Θερμαία) και προχώρησαν κατά των επαναστατών, που είχαν ελλιπή εξοπλισμό. Το μήνα Μάρτιο έγιναν σφοδρές συγκρούσεις. Οι επαναστάτες με τον Γκιαούρ Ιμάμ κέρδισαν την μάχη. Οι κεμαλιστές υποχώρησαν ξανά στο Γκιόνεν.

Στις 4 Απριλίου οι δυνάμεις των Πομάκων και των Τσερκέζων υπό την ηγεσία του Αχμέτ Ανζαβούρ μπήκαν στο Γκιόνεν και διέλυσαν τα κεμαλικά στρατεύματα των Τούρκων. Απελευθέρωσαν και άλλα μέρη όπως το Καρατζά Μπέη και τη Μπαντίρμα (Πάνορμος). Οι επαναστάτες προχώρησαν στο Μπαλικεσίρ (ελλ. Παλαιόκαστρο). Οι Τούρκοι τρομοκρατήθηκαν και ο Μουσταφά Κεμάλ με ανακοίνωσή του κατηγόρησε την κυβέρνηση της Κωνσταντινούπολης για την εξέγερση των Πομάκων και των Τσερκέζων.

 

Οι τοποθεσίες των μαχώνΟι Τούρκοι προσέφυγαν στην προδοσία. Έβαλαν επικεφαλής του κεμαλικού στρατού έναν Τσερκέζο, τον Ετέμ Μπέη ο οποίος κατάφερε να νικήσει τους επαναστάτες (Πομάκους και Τσερκέζους) στις 16 Απριλίου 1920 στο Σουσουρλούκ. Οι κεμαλιστές κέρδισαν, οι επαναστάτες διαλύθηκαν και οι ηγέτες τους χάθηκαν μέσα στο λαό. Ο ίδιος ο Τσερκέζος Ετέμ Μπέη που πολέμησε για τον Κεμάλ Μουσταφά, αργότερα κατάλαβε το λάθος του. Είδε ότι στο κεμαλικό κράτος δεν αναγνωρίζονται τα δικαιώματα των άλλων λαών και έτσι προσεχώρησε στην ελληνική πλευρά και ζήτησε άσυλο.

 

Σελίδες ιστορίας άγνωστες, που όλοι οι Πομάκοι πρέπει να τις γνωρίζουν, να μαθαίνουν για τους προγόνους τους που πολέμησαν τους κεμαλιστές Τούρκους. Η επανάσταση αυτή πέρασε στην τουρκική ιστοριογραφία ως «η Δεύτερη Εξέγερση του Ανζαβούρ». Για εμάς αποτελεί την Πρώτη Πομακική Επανάσταση. Η Επανάσταση των Πομάκων κατά του κεμαλικού καθεστώτος (16 Φεβρουαρίου 1920) πρέπει να καθιερωθεί ως Ημέρα Αντίστασης του λαού μας κατά των κεμαλιστών Τούρκων. Πρέπει να γίνει η επίσημη γιορτή των Πομάκων. Ως Ζαγάλισα δεσμευόμαστε να προβούμε σε όλες τις κατάλληλες κινήσεις προς αυτή την κατεύθυνση.

Σημειώνουμε ότι, το σημερινό άρθρο βασίστηκε στο τεύχος 8 της Ζαγάλισα (22 Απριλίου 1998), όπου για πρώτη φορά στην Ελλάδα, παρουσιάσαμε (με τη συμβολή του κούρδου διανοούμενου και εκλεκτού συναγωνιστή Αλή Καρδούχου), το θέμα του Πομάκου ήρωα και επαναστάτη Γκιαούρ Ιμάμ. Η έρευνά μας συνεχίζεται και σύντομα θα επανέλθουμε.

 

(τεύχος 51, Μάρτιος 2011)

http://zagalisa.gr/

- Στείλε Σχόλιο
Συγγραφέας
mnk

Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/mnk

Ο,τι βγάλουν τα δίχτυα απ΄το δίκτυο. Μαρίδες και Ορκες. Μαργαριτοφόρα όστρακα και γαλότσες.

Tags

Brave New World Επιστήμη-Τεχνολογία Τρέχοντα θέματα Περιβάλλον Ανθρωποι Αθλητισμός Κλαυσίγελως Απόψεις Μουσική Ατάκτως Ιστορία Τέχνες Φιλοζωία



Επίσημοι αναγνώστες (3)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...

Links