"Το τÝλειο φιλοσοφικü επιχεßρημα" τþν αθεúστþν, üταν αρχßζουν να μας λÝνε για τον "μαýρο" κüσμο που ζοýμε, για τη "ζωÞ κüλαση" που κÜνουμε, καθþς Ýνας τÝλειος Θεüς δεν μπορεß παρÜ να φτιÜξει Ýναν τÝλειο κüσμο! ¼μως τους διαφεýγουν πολλÜ...
Εßναι ο κüσμος "κολαστÞριο";
Αρχßζει ο Üθεος να μας εξηγεß γιατß δεν πιστεýει στον Θεü. Μας μιλÜει για τη φρικτÞ ζωÞ που ζοýμε στη γη. Για τους πολÝμους, για τα παιδÜκια που πεθαßνουν χωρßς ο Θεüς να επεμβαßνει, για τις θλßψεις και τη "ζωÞ - κüλαση" τÞς γης, για κÜθε τι που μπορεß να μας μαυρßσει την ψυχÞ. Και καταλÞγει: "Αν υπÞρχε Θεüς, θα Þταν Ýτσι ο κüσμος;"
Με μια ΡΗΧΗ σκÝψη σαν τþν αθεúστþν, φαßνεται üτι Ýχει κÜποιο δßκιο σε αυτÜ που λÝει. ¼μως üσο αναλýουμε τα λεγüμενÜ του, αντιλαμβανüμαστε üτι üλα αυτÜ εßναι "προφÜσεις εν αμαρτßαις", þστε να καλýψει την απιστßα του!
Και πρþτα - πρþτα, αν ο κüσμος εßναι τüσο ΦΡΙΚΤΟΣ üσο τον παρουσιÜζει, Γιατß ο ßδιος ο αθεúστÞς δεν αυτοκτονÜει για να γλιτþσει απü αυτÞ την ΚΟΛΑΣΗ; Γιατß εξακολουθεß να ζει σε Ýναν τÝτοιο κüσμο; ΜÞπως γιατß ο κüσμος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ τüσο φρικτüς üσο θÝλει να μας πεßσει; ΜÞπως γιατß üλα αυτÜ τα απαξιωτικÜ που λÝει, εßναι απλþς ΓΕΝΙΚΕΥΣΕΙΣ σπανßων περιστατικþν; ΜÞπως γιατß üσο σýντομη κι αν εßναι η ζωÞ, üσες πßκρες κι αν Ýχει, εßναι Ýνα Θεßο Δþρο; Εßναι το μεγαλýτερο δþρο που δüθηκε ποτÝ; ΜÞπως γιατß οι χαρÝς τοý κüσμου εßναι πολλαπλÜσιες απü τις λýπες του;
"Ναι, αλλÜ μερικοß αυτοκτονοýν!" ºσως μας πει ο Üθεος. Σýμφωνοι! ¼μως αυτοß εßναι "ΜΕΡΙΚΟΙ!" Και αν για "μερικοýς" η ζωÞ εßναι αβÜσταχτη, για τη συντριπτικÞ πλειοψηφßα τþν ανθρþπων εßναι χαρÜ και ευλογßα και ευτυχßα! Και μÜλιστα και για τους ßδιους που αυτοκτονοýν, το ßδιο καλÞ εßναι η ζωÞ, και μüνο κατÜ τον καιρü τÞς αυτοκτονßας τους γßνεται αβÜσταχτη και αυτοκτονοýν. ΠÜλι δηλαδÞ δεν μποροýμε να γενικεýσουμε τις εξαιρÝσεις για να χαρακτηρßσουμε το δþρο τÞς ζωÞς. Η συντριπτικÞ πλειονüτητα τÞς ανθρωπüτητας, θεωρεß τη ζωÞ ΔΩΡΟ και ευλογßα και κÜτι καλü. Ακüμα και η συντριπτικÞ πλειοψηφßα τþν αυτοκτονοýντων, ως τη στιγμÞ που κÜτι "χÜλασε" στη ζωÞ τους, Ýτσι τη θεωροýσαν. Γι' αυτü Ýφθασαν ως αυτÞ την ηλικßα, και δεν αυτοκτüνησαν ενωρßτερα! ΑλλÜ για να μην ξεφεýγει ο Üθεος απü τη συζÞτηση, το ερþτημα δεν Þταν αν αυτοκτüνησαν Üλλοι, αλλÜ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΥΤΟΚΤΟΝΑΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ!
"Θα αυτοκτονοýσα αν δεν εßχα οικογÝνεια να φροντßσω" ßσως μας πει για να ξεφýγει απü το αμεßλικτο ερþτημα. ¼μως κι εδþ μπλÝκει περισσüτερο. Γιατß αν η ζωÞ εßναι τüσο κακÞ, ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΖΗΣΕΙ; Αν ο θÜνατος εßναι λýτρωση, γιατß δεν σκοτþνει (λυτρþνει) την οικογÝνειÜ του, και μετÜ να αυτοκτονÞσει και αυτüς; Αν πßστευε αυτÜ που Ýλεγε, üτι η ζωÞ εßναι τüσο κακÞ, δεν θα Üφηνε την οικογÝνειÜ του σε Ýναν τüσο αβÜσταχτο κüσμο! Και üχι μüνο την οικογÝνειÜ του, αλλÜ θα Ýπρεπε να σκοτþσει μαζß και üσους περισσüτερους συνανθρþπους του μπορεß για να τους... σþσει!
"Μα η οικογÝνειÜ μου και ο υπüλοιπος κüσμος θÝλει να ζÞσει! Δεν Ýχω το δικαßωμα να τους το στερÞσω!" Θα μας απαντÞσει ο Üθεος. Και Ýτσι Ýρχεται στα λüγια μας. ¼τι η ζωÞ εßναι δþρο, ευλογßα και χαρÜ. Δεν εßναι ο μαýρος κüσμος που μας παρουσιÜζει, για να καλýψει την απιστßα του. Κι αν η ζωÞ εßναι δþρο, πρÝπει να αναζητÞσουμε τον ΔωρητÞ!
Αν üλος ο υπüλοιπος κüσμος θεωρεß τη ζωÞ ΕΥΛΟΓΙΑ, και μüνο μερικοß Üθεοι τη θεωροýν "κüλαση", τüτε... κÜτι δεν πÜει καλÜ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ, και üχι με τον υπüλοιπο κüσμο! Αν ο υπüλοιπος κüσμος Ýχει ως αγαθü του τη ζωÞ και αυτοß τον θÜνατο, αν ο υπüλοιπος κüσμος βλÝπει τις χαρÝς τÞς ζωÞς και ευλογεß τον δημιουργü, ενþ αυτοß τα βλÝπουν üλα μαýρα και τον κατηγοροýν, τüτε ßσως θα πρÝπει να επισκεφθοýν κÜποιον ψυχßατρο, (αν üχι τον τοπικü νεκροθÜφτη). ΜÞπως δεν εßναι η δυστυχßα που τους κÜνει να εßναι τüσο απαισιüδοξοι, παρÜ η δικÞ τους ΑΠΙΣΤΙΑ;
Γιατß υπÜρχει η δυστυχßα στον κüσμο;
¼μως ο Üθεüς μας θα επιμεßνει: "Ναι, βÝβαια, ωραßα εßναι η ζωÞ για τους περισσοτÝρους ανθρþπους. Γιατß üμως, Ýστω και αυτοß οι λßγοι να βασανßζονται αν υπÜρχει Θεüς;"
Τþρα πλÝον, ο Üθεüς μας αρχßζει να λογικεýεται. Δεν βλÝπει πια τον κüσμο κολαστÞριο, αλλÜ κÜτι καλü, και μüνο μερικοß εκεß μÝσα δυστυχοýν. Και Ýτσι εßναι πρÜγματι! Γιατß λοιπüν να εßναι Ýτσι;
Ακριβþς λüγω τÞς απιστßας! Ο Θεüς μας Ýδωσε συνεßδηση, που δεßχνει τι εßναι το καλü και τι το κακü. Την ακοýμε; ¹ κÜνουμε ü,τι μας καπνßσει; Και μας απεκÜλυψε μÝσω τοý Χριστοý τι εßναι το σωστü: "Να αγαπÜμε τον συνÜνθρωπü μας σαν τον εαυτü μας". ΑυτÞ εßναι η εντολÞ που συμπεριλαμβÜνει üλες τις Üλλες.
Αν αγαποýσε ο καθÝνας μας τον συνÜνθρωπü του σαν τον εαυτü του θα τον Ýκλεβε; Θα τον σκüτωνε; Θα τον βασÜνιζε; Αν ακοýγαμε την εντολÞ τοý Θεοý, δεν θα Ýπαυαν αυτüματα οι περισσüτερες δυστυχßες τοý κüσμου;
¼μως εßμαστε νοÞμονες, και ο Θεüς τους νοÞμονες τους Ýπλασε ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ να επιλÝξουν πþς θα ζÞσουν. Και την ελευθερßα οι Üνθρωποι την ýμνησαν σε üλους τους αιþνες. Εßναι αγαθü η ελευθερßα, και ο Θεüς ΤΗ ΣΕΒΕΤΑΙ. Και μας αφÞνει ελεýθερους να επιλÝξουμε ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΤΟΥ, (γιατß οι "εντολÝς" Του στην πραγματικüτητα εßναι ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ) και να ζÞσουμε ελεýθεροι απü τα πÜθη με ευτυχßα, Þ να επιλÝξουμε τη δικÞ μας ανεξÜρτητη ΑΘΕΗ πορεßα, και να κÜνουμε τη ζωÞ μας κüλαση.
Η ομοßωση με τον Θεü, (που εßναι ο σκοπüς τοý Θεοý για τον Üνθρωπο), προûποθÝτει ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΟΝΤΑ, üπως Εκεßνος εßναι ελεýθερος.
Η ανθρωπüτητα Ýχει επιλÝξει τη δικÞ της ανεξÜρτητη πορεßα. Και τα üσα παθαßνουμε, εßναι τα αποτελÝσματα αυτÞς τÞς ανυπακοÞς μας προς τον Θεü. ΔικÞ μας η επιλογÞ, δικÞ μας η ταλαιπωρßα. Ο Θεüς δεν φταßει σε τßποτα. Μας προειδοποßησε. Αν ξαφνικÜ üλοι οι Üνθρωποι το κατανοοýσαν αυτü, και τοý ζητοýσαν να Ýρθει να μας σþσει, ΕΚΕΙΝΟΣ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ. ¼μως τþρα η πλειονüτητα τþν ανθρþπων επÝλεξε μια δικÞ της πορεßα, και οýτε καν διανοοýνται να ζητÞσουν βοÞθεια απü τον Θεü. ΜÜλιστα τον κατηγοροýν για τα ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ λÜθη, που τους φÝρνουν σε αδιÝξοδο!
¼μως οι Üγιοι ΑΠΟ ΤΩΡΑ βιþνουν τον ΠαρÜδεισο! ΕπειδÞ πρüσεξαν στα λüγια Του.
Η αιτßα τÞς θλßψης τþν δικαßων
"¼μως ο κüσμος εßναι ατελÞς! Ακüμα και αν τηροýσαν τις εντολÝς τοý Θεοý οι Üνθρωποι θα πÝθαιναν! Και αυτοß που τις τηροýν και τþρα, πÜλι πεθαßνουν!" ºσως θα μας πει ο Üθεος συζητητÞς μας. ¼μως αυτü δεν εßναι σωστü, οýτε για πριν, οýτε για τþρα.
Ο Θεüς επÝλεξε ως "εκπρüσωπο" τÞς ανθρωπüτητας Ýναν αγνüτατο Üνθρωπο, τον ΑδÜμ, για να εγκαταστÞσει τον παρÜδεισο και την αιþνια ζωÞ στον κüσμο. Μüνο ο Χριστüς μποροýσε να συγκριθεß με αυτüν σε αγνüτητα και καλοσýνη. Κανεßς Üλλος Üνθρωπος δεν θα μποροýσε να επιτýχει κÜτι τÝτοιο. ¼μως ακüμα και ο ΑδÜμ απÝτυχε! ΕπÝλεξε ελεýθερα το δικü του δρüμο. Και ΔΕΝ Üνοιξε το δρüμο τÞς ανθρωπüτητας για τον ΠαρÜδεισο.
¼μως αυτü στο οποßο απÝτυχε ο ΑδÜμ, το πÝτυχε ο Χριστüς. Ο Θεüς Ýγινε Üνθρωπος, για να κÜνει αυτü που δεν μποροýσαμε εμεßς. Να νικÞσει για εμÜς την ατÝλεια και τον θÜνατο, και να μποροýμε να ζοýμε για πÜντα με ευτυχßα, (üσοι απü εμÜς θελÞσουμε να δþσουμε σημασßα στον Θεü).
ΑλλÜ η ανθρωπüτητα 2.000 χρüνια μετÜ, εξακολουθεß να αρνεßται τον Χριστü, και να μην επιθυμεß να δεχθεß τη δικαιοσýνη του. ¸τσι ακüμα και οι δßκαιοι, αυτοß που φωτßσθηκαν και θεþθηκαν απü τον Χριστü, εßναι υποχρεωμÝνοι ακüμα να ζουν και ΝΑ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ σε Ýναν ατελÞ κüσμο. Εξ' αιτßας τþν πολλþν, ταλαιπωροýνται και οι λßγοι δßκαιοι. Μüνο που üταν πια φεýγουν απü τον κüσμο αυτü, οι ψυχÝς τους ελεýθερες πια απü τους εναντßους τÞς σωτηρßας, ΖΟΥΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ. ¢ρα δεν πεθαßνουν οι δßκαιοι. Ζουν αιþνια και μοιρÜζονται τη ζωÞ τοý Θεοý. Και üταν η ανθρωπüτητα ενωμÝνη Τον καλÝσει, θα επιστρÝψουν πÜλι εδþ να ζÞσουν με σþματα σε μια Üφθαρτη τÝλεια κτßση.
"ΑυτÜ εßναι φαντασßες! Ποιος μπορεß να αποδεßξει üτι οι δßκαιοι εßναι στον ΠαρÜδεισο; Ποιος τους εßδε ποτÝ;" θα μας ρωτÞσει πÜλι ο Üθεος.
¼μως εδþ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙ! Η ανθρþπινη ιστορßα εßναι γεμÜτη απü εμφανßσεις τþν Αγßων τÞς Εκκλησßας. Εκατομμýρια Üνθρωποι μποροýν σÞμερα να βεβαιþσουν üτι εßδαν και βοηθÞθηκαν απü τους αγßους, που ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ. ΑυτÞ η Üρνηση τþν εκατομμυρßων μαρτυριþν, αφÞνει τους Üθεους αναπολüγητους.
Και οι λüγοι που οι Üθεοι δεν εßχαν φανÝρωση τοý Θεοý και τþν αγßων στη ζωÞ τους, αλλÜ μüνο στους πιστοýς, γßνονται τÝτοιες φανερþσεις, εßναι δýο:
Ο πρþτος επειδÞ σÝβονται την επιθυμßα τþν αθÝων να αρνηθοýν τον Θεü, και ΔΕΝ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥΣ, και ο δεýτερος εßναι, üτι οι Üθεοι που ο Θεüς διÝκρινε στην καρδιÜ τους καλÞ προαßρεση (και κατÜ βÜθος επιθυμßα γι' Αυτüν), üταν τους φανερþθηκε, ΕΠΑΨΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΟΙ!
Η ατÝλεια τοý κüσμου
Ο κüσμος φυσικÜ δεν εßναι τÝλειος. ΜÜλιστα κÜποιοι Üθεοι, Ýχουν σχηματßσει και καταλüγους ατελειþν τοý ανθρþπινου σþματος, για να δεßξουν üτι ο Üνθρωπος δεν εßναι τÝλειο δημιοýργημα, και να αποφανθοýν, üτι μüνο Ýνας ανýπαρκτος (Þ ατελÞς) θεüς, θα Ýφτιαχνε Ýνα ατελÝς δημιοýργημα! Για παρÜδειγμα μας αναφÝρουν το λεγüμενο "τυφλü σημεßο" που υπÜρχει στο ανθρþπινο μÜτι, οφειλüμενο σε κατασκευαστικü εμπüδιο που αφÞνει Ýνα σημεßο τοý οπτικοý πεδßου ακÜλυπτο (αλλÜ απü συνÞθεια δεν το αντιλαμβανüμαστε). ΛÝνε λοιπüν, üτι αν ο Θεüς Þταν "τÝλειος μÜστορας", θα εßχε κατασκευÜσει το μÜτι χωρßς τυφλü σημεßο, κÜτι που εßναι εφικτü, με μια απλÞ μετατüπιση τοý "εμποδßου" που εμποδßζει το φως.
Θα συμφωνÞσουμε μαζß τους üτι οýτε ο Üνθρωπος, οýτε ο κüσμος εßναι τÝλειος. ¢λλωστε αυτü ακριβþς το αναφÝρει ξεκÜθαρα η Αγßα ΓραφÞ, üταν στη ΓÝνεση λÝει σαφþς üτι ο κüσμος πλÜσθηκε "καλüς λßαν" και ΟΧΙ ΤΕΛΕΙΟΣ.
Θα συμφωνÞσουμε επßσης μαζß τους, üτι Ýνας τÝλειος Θεüς, πλÜθει και τÝλεια δημιουργÞματα.
Πüτε üμως εßναι τÝλεια τα δημιουργÞματα τοý τελεßου Θεοý;
Μüνο ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ! ΚατÜ τη διÜρκεια τÞς δημιουργßας, τα πλÜσματα εßναι ΑΤΕΛΗ. ΑτελÝς, δεν εßναι μüνο αυτü που δεν εßναι τÝλειο. Α-τελÝς εßναι και αυτü που δεν Ýχει ακüμα τελειþσει! Και η δημιουργßα τοý Θεοý ακüμα δεν τελεßωσε.
Ο Θεüς δεν εßχε σκοπü να πλÜσει απλþς πλανÞτες και βιολογικÜ üντα. Οýτε καν απλþς νοÞμονα βιολογικÜ üντα. Ο σκοπüς τοý Θεοý Þταν να πλÜσει ΘΕΟΥΣ ΚΑΤΑ ΧΑΡΙΝ. Να πλÜσει üντα που θα Ýφθαναν να μοιρασθοýν τη δικÞ Του Θεßα ΖωÞ. Και μüνο τüτε η δημιουργßα θα θεωρεßται ΤΕΛΕΙΑ.
Η κτßση üλη, (üπως Ýχει δεßξει με εκπληκτικü και δραματικü τρüπο η ΚβαντικÞ ΜηχανικÞ), εξαρτÜ την ßδια της την ýπαρξη απü ΤΟΝ ΝΟΗΜΟΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ. Η νüηση εßναι η κινητÞρια και καθοριστικÞ δýναμη που ορßζει την κτßση. Ο Üνθρωπος, ως το αποκορýφωμα τÞς κτßσης, θα εßναι αυτüς που θα οδηγÞσει και την υπüλοιπη κτßση στην τελεßωση. Ως τüτε, η κτßση που εξαρτÜται απü τον Üνθρωπο, θα εßναι ατελÞς, και θα περιμÝνει την αφθαρτοποßησÞ της, üπως το περιÝγραψε ο απüστολος Παýλος:
"18 Λογßζομαι γαρ üτι ουκ Üξια τα παθÞματα του νυν καιροý προς την μÝλλουσαν δüξαν αποκαλυφθÞναι εις ημÜς. 19 η γαρ αποκαραδοκßα της κτßσεως την αποκÜλυψιν των υιþν του Θεοý απεκδÝχεται. 20 τη γαρ ματαιüτητι η κτßσις υπετÜγη, ουχ εκοýσα, αλλÜ δια τον υποτÜξαντα, επ’ ελπßδι 21 üτι και αυτÞ η κτßσις ελευθερωθÞσεται απü της δουλεßας της φθορÜς εις την ελευθερßαν της δüξης των τÝκνων του Θεοý. 22 οßδαμεν γαρ üτι πÜσα η κτßσις συστενÜζει και συνωδßνει Üχρι του νυν· 23 ου μüνον δε, αλλÜ και αυτοß την απαρχÞν του Πνεýματος Ýχοντες και ημεßς αυτοß εν εαυτοßς στενÜζομεν υιοθεσßαν απεκδεχüμενοι, την απολýτρωσιν του σþματος ημþν" (Ρωμαßους 8/η´ 18-23).
ΔικÞ μας ελεýθερη μετÜφραση: "18 ΕπειδÞ σκÝφτομαι, üτι δεν εßναι Üξια τα παθÞματα τοý τωρινοý καιροý, να συγκριθοýν με τη δüξα που θα αποκαλυφθεß σ' εμÜς. 19 ΕπειδÞ η προσμονÞ τÞς κτßσης περιμÝνει την αποκÜλυψη τþν γιþν τοý Θεοý (τþν τελειοποιημÝνων αγßων). 20 ΕπειδÞ η κτßση υποτÜχθηκε στη ματαιüτητα, üχι επειδÞ το Þθελε, αλλÜ γι' αυτüν που την υπÝταξε. Με την ελπßδα 21 üτι και αυτÞ η κτßση θα ελευθερωθεß απü τη δουλεßα τÞς φθορÜς, στην ελευθερßα τÞς δüξας τþν τÝκνων τοý Θεοý. 22 ΕπειδÞ γνωρßζουμε üτι üλη η κτßση μαζß στενÜζει και πονÜει μÝχρι τþρα. Και üχι μüνο αυτÞ, αλλÜ και εμεßς που Ýχουμε τα πρωτοκÜρπια τοý Πνεýματος, και εμεßς μÝσα μας στενÜζουμε περιμÝνοντας την υιοθεσßα, την απολýτρωση τοý σþματüς μας".
Καλοýμε λοιπüν κÜθε Üνθρωπο, να ενþσει τη φωνÞ του και τις προσπÜθειÝς του με το Σþμα τοý Χριστοý την Εκκλησßα, και να Τον προσκαλÝσει μαζß μας, για να πÜψει κÜθε θλßψη και πüνος στην ανθρωπüτητα:
"Και θα εξαλεßψει ο Θεüς κÜθε δÜκρυ απü τα μÜτια τους. Και ο θÜνατος δεν θα υπÜρχει πια. Οýτε πÝνθος, οýτε κραυγÞ, οýτε πüνος δεν θα υπÜρχουν πια. Γιατß τα πρþτα πÝρασαν. Και εßπε Αυτüς που κÜθεται στο θρüνο: "Να! Τα κÜνω üλα καινοýργια!" (ΑποκÜλυψις 21/κα´ 3-5).
- Óôåßëå Ó÷üëéïΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΓΕΛΑΩ
ΤÜ üσα τþρα ακοýμε καß βλÝπουμε να συμβαßνουν στοýς Πüλους καß τßς εσχατιÝς τÞς γÞς, εßναι τÜ συμπτþματα τÞς αρχÞς πρüς τü τÝλος τοý φθαρτοý κüσμου μας ! Καß εßναι αλÞθεια üτι αυτü, λßγοι τü διαισθÜνονται...
Οß περισσüτεροι δÝν θÝλουν ν´ ακοýνε τÝτοια "φοβερÜ" πρÜγματα, καß κλεßνουν τ´ αυτιÜ τους üπως θÜ τÜ Ýκλειναν εÜν ζοýσαν στÞν εποχÞ τοý Χριστοý κι´ Üκουγαν τα φοβερÜ εκεßνα λüγια Του: " ΥποκριτÝς, τÜ μÝν σημεßα καß τßς αλλαγÝς τοý καιροý γνωρßζετε νÜ ξεχωρßζετε, τÜ δÝ σημεßα τþν καιρþν ποý δεßχνουν üτι Ýφθασε ο καιρüς τÞς παρουσßας μου, δÝν μπορεßτε νÜ τα διακρßνετε; " ( Ματθ.ιστ´3 )
ΤÝτοιες ειδυλλιακÝς εικüνες, εÜν δÝν μετανοÞσουμε καß αλλÜξουμε τακτικÞ, θÜ τßς βλÝπουμε μüνο σε παλιÝς φωτογραφßες...
6 ó÷üëéá - Óôåßëå Ó÷üëéï
ΚΑΙΡΟΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗΣ
Η τελευταßα ανακÜλυψη τοý λατομεßου απü τü οποßο, þς λÝγεται, κτßστηκε ο Δεýτερος Ναüς τÞς ΙερουσαλÞμ ποý 37 χρüνια αργüτερα καταστρÜφηκε απü τοýς Ρωμαßους ( üπως ο Χριστüς εßχε προφητεýσει ), εßναι δυνατüν νÜ σηματοδοτÞσει μßα νÝα προσπÜθεια γιÜ Τρßτο κτßσιμο τοý Ναοý τοý Σολομþντος, κÜνοντας Ýναρξη επαλÞθευσης φοβερþν προφητειþν περß τοý τÝλους τοý κüσμου...
ΝΑΙ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΑΛΛΑ Η αýξηση τÞς εγκληματικüτητας δÝν θÜ σταματÞσει ποτÝ, εÜν δÝν δοθεß Üμεση καß ουσιαστικÞ προτεραιüτητα στÞν, απü παιδικÞς ηλικßας συνετÞ αγωγÞ καß παιδεßα...
ΕÜν οß γονεßς, δÝν σκýψουν μÝ στοργÞ νÜ διδÜξουν τü σωστü στÜ παιδιÜ τους, εÜν οß δÜσκαλοι δÝν μιλÞσουν γιÜ Θεü στοýς μαθητÝς τους, τüτε σßγουρα ο νÝος κüσμος ποý ξανοßγεται μπροστÜ τους θÜ γßνει σýντομα δρüμος αγκαθιþν καß τριβüλων καß μÝ üτι αυτü κακþς συνεπÜγεται...
ΗλεκτρικÞ καρÝκλα, καß δßπλα Ýνας θÜλαμος αερßων ! Δýο απü τÜ μÝσα "απαλλαγÞς τþν κακþν" στßς σýγχρονες κοινωνßες...
- Óôåßëå Ó÷üëéïτο οποßο βρßσκεται στην κατεχüμενη Σαλαμßνα.
Ο Αρχιεπßσκοπος Κýπρου κ. Χρυσüστομος δÞλωσε σε συνÝντευξη του, πως την περασμÝνη ΔευτÝρα εορτÞ της Μεταμορφþσεως μετÝβησαν στην ΙερÜ ΜονÞ του Αποστüλου ΒαρνÜβα ο νÝος Ηγοýμενος της ΜονÞς π. ΓαβριÞλ μαζß με πιστοýς για την τÝλεση Θεßας Λειτουργßας.
Δεν πßστευαν ποτÝ üτι οι Τοýρκοι στρατιþτες θα τους δημιουργοýσαν πρüβλημα την þρα της Θεßας Λειτουργßας, αλλÜ ο Αρχιεπßσκοπος Κýπρου κατÞγγειλε üτι οι Τοýρκοι διÝκοψαν την Θεßα Λειτουργßα λßγο πριν ο Ηγοýμενος π. ΓαβριÞλ κοινωνÞσει τους πιστοýς των ΑχρÜντων Μυστηρßων.
Αυτü το επεισüδιο δεßχνει για Üλλη μια φορÜ τα σοβαρÜ προβλÞματα που αντιμετωπßζει ο λαüς της Κýπρου, και το μßσος των Τοýρκων κατÜ της Ορθüδοξης Εκκλησßας του Χριστοý.
Ο βουλευτÞς του ΛΑ.Ο.Σ. στην Β' Αθηνþν ΚωστÞς Αúβαλιþτης παρενÝβη στην συζÞτηση στην ΕπιτροπÞ Ευρωπαúκþν ΥποθÝσεων της ΒουλÞς ρωτþντας τον παριστÜμενο υφυπουργü Εξωτερικþν κ. ΒαληνÜκη σχετικÜ με τρßα ζητÞματα που προκýπτουν απü τη νÝα «ΜεταρρυθμιστικÞ ΣυνθÞκη» την οποßα τüσο ενθουσιωδþς προσυπÝγραψε η κυβÝρνηση:
Δυστυχþς τα «μαντÜτα» και στα τρßα ζητÞματα κÜθε Üλλο παρÜ ενθαρρυντικÜ εßναι, εξακολουθεß να μην γßνεται αντιληπτü πþς η ΕλλÜδα προσυπÝγραψε Ýνα τÝτοιο κεßμενο (üταν π.χ. η Πολωνßα σθεναρÜ υπερασπιζüταν τα εθνικÜ της συμφÝροντα κατÜ την διαπραγμÜτευση), ενþ μυστÞριο παραμÝνει και το πþς η Ε.Ε. θα συνδρÜμει στρατιωτικÜ την ΕλλÜδα και την Κýπρο üταν οι εθνικιστÝς της ¢γκυρας επιχειρÞσουν Üλλο Ýνα θερμü επεισüδιο...
4 ó÷üëéá - Óôåßëå Ó÷üëéï
ΟΙ ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ
1. "Αυτü μια μÝρα θα γßνη Ρωμαßúκο και καλüτυχος üποιος ζÞση σε εκεßνο το βασßλειο".
(ΣυνÞθιζε να λÝγη εις διÜφορα μÝρη της υποδοýλου ΕλλÜδος, τα οποßα μετÜ ταýτα απηλευθηρþθησαν).
2. Ω ευλογημÝνο βουνü, πüσες ψυχÝς γυναικüπαιδα θα σþσης üταν Ýλθουν τα χαλεπÜ χρüνια!".
(Εßπε την προφητεßα αυτÞν εν Σιατßστη και αλλαχοý αντικρýζων τα βουνÜ, τα οποßα κατÜ τοýς χρüνους της ΕλληνικÞς ΕπαναστÜσεως Ýγιναν κρησφýγετα των γυναικοπαßδων).
3. "Καλüτυχοι σεις, οι οποßοι ευρÝθητε εδþ πÜνω εις τα ψηλÜ βουνÜ, διüτι αυτÜ θα σας φυλÜξουν απü πολλÜ δεινÜ. Θα ακοýτε και δεν θα βλÝπετε τον κßνδυνο. Τρεις þρες η τρεις μÝρες θα υποφÝρετε".
(ΕλÝχθη εις την περιφÝρειαν Σιατßστης).
4. "Το ποθοýμενο θα γßνη στην τρßτη γενεÜ. Θα το ιδοýν τα εγγüνια σας".
(ΕλÝχθη εν ΧειμÜρρα).
5. "ΘÜρθη καιρüς να σας πÜρουν οι εχθροß σας και τη στÜχτη απü τη φωτιÜ, αλλÜ σεις να μην αλλÜξετε την πßστιν σας, üπως θα κÜμουν οι Üλλοι".
(ΕλÝχθη εν Σιατßστη).
6. "Σας λυπÜμαι για την περηφÜνεια, οποý Ýχετε. Το ποδÜρι μου εδþ δεν θα ξαναπατÞση. Και εÜν δεν αφÞσετε αυτÜ τα πρÜγματα που κÜνετε, την αυθαιρεσßα και ληστεßα, θα καταστραφÞτε. Σε κεßνο το κλαρß, που κρεμÜτε τα σπαθιÜ σας, θαρθÞ μια μÝρα που θα κρεμÜσουν οι γýφτοι τα üργανÜ τους".
(ΕλÝχθη εις χωρßον ¢γιος ΔονÜτος Σουλßου).
7. "ΘÜρθουν οι κüκκινοι σκοýφοι κι’ ýστερα οι ¢γγλοι επß 54 χρüνια, και κατüπιν θα γßνη Ρωμαßúκο".
(ΕλÝχθη εν Κεφαλληνßα περß της απελευθερþσεως της ΕπτανÞσου).
8. "Τα üρια του Ρωμαßúκου θÜνε η Βωβοýσα (ο ποταμüς Αþος)".
(ΕλÝχθη εν ΠαλαιÜ ¢ρτη).
9. "Εκεßθε θÜρθη το Ρωμαßúκο".
(Την προφητεßα ταýτην εßπεν ο ¢γιος εν ΠρεβÝζη δεικνýων το μÝρος της ΣτερεÜς, απü το οποßον θα προÞρχετο ο στρατüς της ελευθερßας. Η προφητεßα επραγματοποιÞθη τω 1912).
10. "Τα βÜσανα εßνε ακüμη πολλÜ. ΘυμηθÞτε τα λüγια μου· προσεýχεσθε, ενεργεßτε και υπομÝνετε στερεÜ. ¸ως üτου να κλεßση αυτÞ η πληγÞ του πλατÜνου, το χωριü σας θÜνε σκλαβωμÝνο και δυστυχισμÝνο".
(ΕλÝχθη εις ΤσαραπλανÜ, το σημερινüν Βασιλικüν της Ηπεßρου. Η πληγÞ του πλατÜνου Ýκλεισε τω 1912, Ýτος απελευθερþσεως της Ηπεßρου).
11. "Ποτε θαρθÞ το ποθοýμενον;", ηρþτησαν τον ¢γιον εις ΤσαραπλανÜ της Ηπεßρου. "¼ταν σμßξουν αυτÜ", απÞντησεν ο ¢γιος δεικνýων δýο δενδρýλια.
(Τα δενδρýλια εμεγÜλωσαν, επÜχυναν και Ýσμιξαν τω 1912).
12. "Το ποθοýμενον θα Ýρθη üταν θαρθοýν δýο πασχαλιÝς μαζß".
(ΠρÜγματι τω 1912 αι εορταß Ευαγγελισμοý και ΠÜσχα συνÝπεσαν).
13. "¢μα κλεßση το δÝνδρον και κλεισθÞ μÝσα το παλοýκι, τüτε θα Ýλθη το ποθοýμενον. Θα γßνη κÜποιο σημÜδι και να μη φοβηθÞτε. Να πηγαßνετε βασßλεμα ηλιοý σ’ εκεßνα τα βουνÜ (της ΟμÜλιας και της Μερüπης), üπου θα γλυτþσουν πολλÝς ψυχÝς. Μαζß σας μη πÜρετε τßποτε, μüνον τις ψυχÝς σας να γλυτþσετε. Και δεν θα βαστÜξη το κακü περισσüτερο απü 24 þρες".
14. "Τα χωριÜ του κÜμπου θα πÜθουν χαλÜστρα, ενþ στις ποδιÝς του ΚισσÜβου θα κοιμηθοýν σκλÜβοι και θα ξυπνÞσουν ελεýθεροι".
(ΕλÝχθη εν Λαρßση).
15. "Αν το κυπαρßσσι αυτü ξεραθÞ απü την κορυφÞ, η ΕλλÜς θα ελευθερωθÞ· αν ξεραθÞ απü κÜτω, δεν θα ελευθερωθÞ".
(ΕλÝχθη εν Ζελενßτσα (ΠρασιÜ) της Ευρυτανßας).
16. "Με δυσκολßα θÜρθη".
(Εννοεßται το ποθοýμενον).
17. "¼ταν θα ιδÞτε το χιλιÜρμενο στην ¢σπρη θÜλλασα, θÜρθη το ποθοýμενον".
18. "¼ταν θα ιδÞτε το χιλιÜρμενο στα ελληνικÜ νερÜ, τüτε θÜρθη".
(Πρβλ. προηγουμÝνην).
19. "¼ταν θα ιδÞτε το χιλιÜρμενον στα ελληνικÜ ýδατα, τüτε θα λυθÞ το ζÞτημα της Πολης" .
20. "ΘÜρθη ξαφνικÜ. Να Ýχετε Ýνα σακκοýλι σιτÜρι κρεμασμÝνο στη θýρα. Αυτü θα σας εμποδßση φεýγοντας. Μη το αφÞσετε. Να το πÜρετε μαζß σας, για να φÜνε τα παιδιÜ σας".
21. "Στην Αυλþνα θα γßνη χαλασμüς. Θα Ýλθουν στρατεýματα να ελευθερþσουν τον τüπο".
22. "Στο ΜπουκορμÝ θα χυθÞ πολý αßμα".
23. "¼ταν ακοýετε üτι ο πüλεμος Üρχισε, τüτε κοντÜ εßνε".
24. "¼σα χωριÜ εßνε κοντÜ σε δρομü πολλÜ θα τραβÞξουν".
25. "Η Δρüπολις θα πÜθη, διüτι ο τüπος εßνε γυμνüς".
26. "Η Δρüπολις θα εßνε γεμÜτη στρατεýματα".
27. "Θα χαθÞ η σοδιÜ της χρονιÜς απü την εýφορη Δρüπολι και - μÜνα μου! - αßμα πολý που Ýχει να χυθÞ".
28. "Λακκοι και βρÜχοι στη Δρüπολι θα εßνε γεμÜτοι φεýγοντας" .
29. "Εις τα χωρßα Πεπελη σεις Üδικα θα φοβÜσθε· τßποτε δεν θα πÜθετε. Μονον τα παιδιÜ σας που θα εßνε στοýς δρüμους θα κλαßτε".
30. "Οι αντßχριστοι θα φýγουν, αλλÜ θÜρθουν πÜλι· Ýπειτα θα τοýς κυνηγÞσετε Ýως την Κοκκινη ΜηλιÜ ". ( ΑΡΕ ΤΟΥΡΚΑΛΑΚΙΑ)
31. "ΘÜρθη üταν Ýρθουν δυο καλοκαßρια και δυο πασχαλιÝς μαζß".(ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΦΕΤΟΣ ΤΟ 2007 ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΟΥ)
32. "Ξενος στρατüς θα Ýλθη, Χριστü θα πιστεýη, γλþσσα δεν θα ξÝρη...".(ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΙ ΡΩΣΟΙ, ΕΙΝΑΙ Ο ΞΑΝΘΟΣ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Η ΕΛΛΑΣ)
33. "ΘÜρθη και μια φορÜ ασκÝρι ξÝνο που το Χριστü θα πιστεýη. ΑλλÜ σεις δεν θα το ξÝρετε".
34. "Με Üλλους θα κοιμηθÞτε και με Üλλους θα ξημερþσετε".
35. "Θα ιδÞτε τρεις φαμßλιες σ’ Ýνα σπßτι".
36. "Εσεßς θα πÜτε να κατοικÞσετε αλλοý και Üλλοι θαρθοýν να κατοικÞσουν σε σας".
37. "Θα δÞτε 40 Üλογα να τα δÝνουν σε Ýνα παλοýκι".
38. "Πολλοß θα χÜνωνται απü την πεßνα".
39. "Οι πλοýσιοι θα γßνουν πτωχοß και οι πτωχοß θα πεθÜνουν".
40. "Μια χοýφτα μÜλαμα μια χοýφτα αλεýρι".
41. "Θα Ýρθη καιρüς που οι Ρωμιοß θα τρþγωνται αναμεταξý τους. Εγþ συστÞνω ομüνοιαν και αγÜπην".
42. "Θα ιδÞτε και τακτικü στρατü, θα ιδÞτε και ρÝμπελο (αντÜρτικο)· απü αυτοýς πολλÜ θα υποφÝρετε".
43. "Θα σας ζητÞσουν τα ντουφÝκια· να Ýχετε διπλÜ· να δþκετε το Ýνα και να κρατÞσετε το Üλλο. ¸να ντουφÝκι 100 ψυχÝς θα γλυτþση".
44. "Θα Ýρθη καιρüς που θα διευθýνουν τον κüσμο τα Üλαλα και τα μπÜλαλα".
45. "Η αιτßα του γενικοý πολÝμου θα εßνε απü τη Δαλματßα".
46. "Η αιτßα του γενικοý πολÝμου θÜρθη απü τη Δαλματßα. Πρþτα θα διαμελισθÞ η Αυστρßα και ýστερα η Τουρκßα".(ΤΟΥΡΚΙΑ Η ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ, ΕΡΧΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ)
47. "Ο χαλασμüς θα γßνη απü Ýνα κασσιδιÜρη" .
48. "Θα προσπαθοýν να το λýσουν με την πÝννα, μα δεν θα μποροýν. 99 φορÝς με τον πüλεμο και μια με την πÝννα".
49. "Αν βρεθοýν 3 δυνÜμεις σýμφωνες, τßποτε δεν θα πÜθετε".
50. "Αν το ζÞτημα λυθÞ με τον πüλεμο, θα πÜθετε πολλÝς καταστροφÝς· σε τρεις χþρες μια θα μεßνη...".
51. "Θα Ýρθη καιρüς που δεν θα ακοýτε (μαθαßνετε) τßποτε".
52. "Ο,τι σας ζητοýν, να δßνετε· ψυχÝς μüνον να γλυτþνετε".
53. "Αν βρßσκουν στο δρüμο ασÞμι, δεν θα σκýβουν να το πÜρουν. Για Ýνα üμως αστÜχυ θα σκοτþνωνται ποιüς να το πρωτοπÜρη...".
54. "Το κακü θα σας Ýρθη απü τοýς διαβασμÝνους".
55. "¹ τρεις μÝρες Þ τρεις μÞνες Þ τρßα χρüνια θα βαστÜξη".
56. "ΘÜρθη καιρüς που δεν θα υπÜρχη αυτÞ η αρμονßα που εßνε σÞμερα μεταξý λαοý και κλÞρου".
57. "Οι κληρικοß θα γßνουν οι χειρüτεροι και οι ασεβÝστεροι των üλων"{ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ,Α ΡΕ ΠΑΤΕΡΑ:)}
58. "Στην Πüλι θα χυθÞ αßμα που τριχρονßτικο δαμÜλι θα πλÝξη (πλεýση)".
59. "Καλüτυχος üποιος ζÞσει μετÜ το γενικü πüλεμο. Θα τρþγη με ασημÝνιο κουτÜλι...".
60. "ΜετÜ το γενικü πüλεμο θα ζÞση ο λýκος με τ’ αρνß".
61. "ΘÜρθη πρþτα Ýνα ψευτορωμαßúκο· να μη το πιστÝψετε· θα φýγη πßσω".
62. "Θα μαζωχτÞ το χιλιÜρμενο στο ΣκÜλωμα (¢γιοι ΣαρÜντα) και θÜρθουν κοκκινογÝλεκοι, να πολεμÞσουν για σας".
63. "Οι Τοýρκοι θα φýγουν, αλλÜ θα ξανÜρθουν πÜλι και θα φθÜσουν ως τα Εξαμßλια. Στο τÝλος θα τοýς διþξουν εις Κοκκινη ΜηλιÜ. Απü τοýς Τοýρκους το 1/3 θα σκοτωθÞ, το Üλλο τρßτο θα βαπτισθÞ και μονÜχα το 1/3 θα πÜη στην Κοκκινη ΜηλιÜ" .
64. "Τοσα πολλÜ θα γßνουν, που οι μανÜδες θα γεννÞσουν πρüωρα απü το φüβο τους".
65. "Ζþα δεν θα μεßνουν· θα τα φÜνε. ΦÜτε και σεις μαζß μ’ αυτοýς. Στα ΤζουμÝρκα θα πÜρετε σπüρο" .
66. "Σπßτια μεγÜλα μη κÜμετε. ΛιÜσες να κÜμνετε να μη σας Ýρχωνται μÝσα".
67. "Θα σας επιβÜλουν μεγÜλο και δυσβÜστακτο φüρο, αλλÜ δεν θα προφθÜσουν".
68. "Θα βÜλουν φüρο στις κüτες και στα παρÜθυρα".
69. "Θα ζητÞσουν να σας πÜρουν και στρατιþτας. Δεν θα προφθÜσουν üμως".
70. "Οι Τοýρκοι θα μÜθουν το μυστικü 3 μÝρες γρηγορþτερα απü τοýς Χριστιανοýς" .
71. "¼ταν ακοýσετε üτι ο πüλεμος πιÜστηκε απü κÜτω, τüτε κοντÜ θα εßνε".
72. "Αν ο πüλεμος πιαστÞ απü κÜτω, λßγα θα πÜθετε· αν πιαστÞ απü πÜνω, θα καταστραφÞτε".
73. "Οι βρÜχοι και οι λÜκκοι θα εßνε γεμÜτοι κüσμο".
74. "ΘÜρθη ξαφνικÜ· η το βüúδι στο χωρÜφι η το Üλογο στ’ αλþνι".
75. "Λυπηρüν εßνε να σας το ειπþ· σÞμερον, αýριον καρτεροýμεν δßψες, πεßνες μεγÜλες που να δßδωμεν χιλιÜδες φλουριÜ και να μην ευρßσκωμεν ολßγον ψωμß" .
76. "ΜετÜ τον πüλεμον οι Üνθρωποι θα τρÝχουν μισÞ þρα δρüμο, για να βρßσκουν Üνθρωπο και να τον κÜμνουν αδελφü".
77. "ΑμπÝλια μη φυτεýετε, διüτι θα χαλÜσουν καθþς εκεßνα στη Δρυúνοýπολι".
78. "Θα γßνη Ýνα χαρτοβασßλειο, που θα Ýχη μÝγα μÝλλον στην ΑνατολÞ".
79. "Ο κüσμος τüσον θα πτωχεýση, που θα ζþνεται με κληματσßδες".
80. "Η αιτßα θα Ýλθη απü τα ΔελειατÜ".
81. "Η Γαλλßα θα ελευθερþση πολλÜ ελληνικÜ μÝρη και ιδßως οι Ιταλοß".(ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΙ3Ε ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ)
82. "Η Γαλλßα θα λευτερþση την ΕλλÜδα, την ¹πειρο η Ιταλßα".
83. "Απü τρßα μπουγÜζια στενÜ, Κρα, ΚρÜψη και Μουζßνα, θα περνοýν πολλÜ στρατεýματα για την Πολι. Καλüν εßνε τα γυναικüπαιδα να βγουν στα βουνÜ. Θα σας ρωτοýν αν εßνε μακρυÜ η Πολι· εσεßς να μη λÝτε την αλÞθεια, διüτι θα σας κακοποιÞσουν. Ο στρατüς αυτüς δεν θα φθÜση στην Πολι, στη μÝση του δρüμου θα μÜθη üτι ο πüλεμος ετελεßωσε".
84. "Θα Ýρθη καιρüς, που θα φÝρη γýρες ο διÜβολος με το κολοκýθι του" .
85. "Θα βλÝπετε να πηγαßνουν Üλλοι επÜνω και Üλλοι κÜτω".
86. "Η λευτεριÜ θαρθÞ απü κÜτω απü üπου χýνονται τα νερÜ".
87. "Απü πÜνω και απü τη σκÜλα χαλασμü μη περιμÝνετε".
88. "¸να ψωμß θα χαθÞ το μισü, και Ýνα ολüκληρο".
89. "Θα Ýρθη καιρüς που μια γυναßκα θα διþχνη δÝκα Τοýρκους με τη ρüκα".
90. "Τον ΠÜπαν να καταρÜσθε, διüτι αυτüς θα εßνε η αιτßα".(Α ΡΕ ΑΛΑΝΘΑΣΤΕ, ΑΜΑ ΣΕ ΒΡΙΣΩ ΘΑ ΒΡΩ ΚΑΙ ΜΠΕΛΑ)
91. "Ο χαλασμüς στον τüπο θα γßνη απü Ýνα üνομα αξιωματοýχου... (δυσανÜγνωστον)".
92. "ΠολλÜ χωριÜ θα καταστραφοýν, οι τρεις χþρες θα γßνουν μßα".
93. "Να Ýχετε τρεις θýρες· αν σας πιÜσουν τη μια, να φýγετε απü την Üλλη".
94. "Πßσω απü τη μια θýρα να κρυφθÞ κανεßς, γλυτþνει· θα εßνε βιαστικü".
95. "Να παρακαλÞτε να εßνε μÝρα και üχι νýκτα, καλοκαßρι και üχι χειμþνας".
96. "Οι Üνθρωποι θα μεßνουν πτωχοß, γιατß δεν θÜχουν αγÜπη στα δÝνδρα".
97. "Οι Üνθρωποι θα καταντÞσουν γυμνοß, γιατß θα γßνουν τεμπÝληδες".
98. "Απü ψηλÜ, μÝσα απü το λιμÜνι θÜρθη ο χαλασμüς".
99. "Θα σας ρßξουν παρÜ πολý· θα σας ζητÞσουν να τον πÜρουν πßσω, αλλÜ δεν θα μπορÝσουν".
100. "Εσεßς θα σþσετε Üλλους και οι Üλλοι εσÜς".
101. "Εσεßς θα φýγετε απ’ τ’ αριστερÜ βουνÜ· απü τη δεξιÜ μεριÜ üχι· απü τις σπηλιÝς μη φοβÜστε".
102. "ΘαρθÞ ξαφνικÜ· τ’ Üλογα θ’ απομεßνουν ζεμÝνα στις δουλειÝς τους και σεις θα φýγετε".
103. "ΘÜνε üγδοος αιþνας που θα γßνουν αυτÜ".
104. "Να κρυφθÞτε η κοντÜ στην πüρτα η κοντÜ στην πλÜκα, αν εßνε βιαστικü και γρÞγορο".
105. "ΠολλÜ θα συμβοýν. Οι πολιτεßες θα καταντÞσουν σαν μπαρÜγκες".
106. "θα’ρθη καιρüς ποý θα βγÞ ο καταραμÝνος δαßμονας απü τü καυκß του".
107. "Θα’ρθÞ μια φορÜ Ýνας ψευτοπροφÞτης· μη τον πιστÝψετε και μη τον χαρÞτε. Παλι θα φýγη και δεν θα μεταγυρßση".(ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟΝ ΤΣΙΠΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ)
108. "ΘαρθÞ καιρüς που οι χριστιανοß θα ξεσηκωθοýν ο Ýνας κατÜ του Üλλου".
109. "ΝÜχετε το σταυρü στο μÝτωπο, για να σας γνωρßσουν üτι εßσθε χριστιανοß".
110. "Δεν θα φτÜση ο στρατüς στην Πολι· στη μÝση του δρüμου θÜρθη το μαντÜτο, üτι Ýφθασε το ποθοýμενο".(ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ)
111. "ΠÞγαινε και στο δρüμο θ’ ανταμειφθÞς".
(ΕλÝχθη εν ΔερβιστÜνη περß τινος, üστις ειρωνεýθη τον ¢γιον. Οýτος μετ’ ολßγον ετραυματßσθη καθ’ οδüν υπü τινος εχθροý του).
112. "ΕιπÝ εις τα εßδωλα εκεßνα να μην Ýρθουν εδþ, αλλÜ να γυρßσουν εις τα οπßσω".
( Καθþς ο ¢γιος εδßδασκεν εις ¢σσον της Κεφαλληνßας, διÝκοψε μßαν στιγμÞν το κÞρυγμÜ του και απÝστειλεν Ýνα ακροατÞν του εις την οικßαν του Üρχοντος του τüπου ειπþν τοýς λüγους τοýτους. Οýτος απελθþν εýρε 4 κυρßας της αριστοκρατßας ασÝμνως ενδεδυμÝνας, "κατÜ τον τüτε ενετικüν συρμüν ξεστÞθωτες", αι οποßαι Þσαν Ýτοιμοι να Ýλθουν και να παρακολουθÞσουν το κÞρυγμα του Αγßου).
113. "ΦτιÜνετε σπßτια τορνευτÜ και δεν πρüκειται να κατοικÞσετε σ’ αυτÜ".
(Εßπε τοýς λüγους τοýτους ο Üγιος εις ¢σσον της Κεφαλληνßας, üταν μßαν ημÝραν διÞρχετο προ μιας νεοκτßστου οικßας. Μετ’ ολßγον üλοι οι ιδιοκτÞται απÝθανον πλην μιας μοναχÞς).
114. "Το παιδß αυτü θα προκüψη, θα κυβερνÞση την ΕλλÜδα και θα δοξασθÞ".
(ΕλÝχθη περß του ΙωÜννου ΚωλÝττη).
115. "Θα γßνης μεγÜλος Üνθρωπος, θα κυριεýσης üλη την ΑρβανιτιÜ, θα υποτÜξης την ΠρÝβεζα, την Παργα, το Σοýλι, το Δελβινο, το Γαρδßκι και αυτü το τÜχτι του Κοýτρ πασÜ. Θα αφÞσης μεγÜλο üνομα στην οικουμÝνη. Και στην Πολι θα πας, μα με κüκκινα γÝνεια. ΑυτÞ εßνε η θÝλησι της θεßας προνοßας. Ενθυμοý üμως εις üλην την διÜρκειαν της εξουσßας σου να αγαπÜς και να υπερασπßζεσαι τοýς χριστιανοýς, αν θÝλης να μεßνη η εξουσßα εις τοýς διαδüχους σου".
(ΕλÝχθη εν Τεπελενßω περß του ΑλÞ πασÜ).
116. "Θα βγουν πρÜγματα απü τα σχολεßα που ο νους σας δεν φαντÜζεται".
117. "Θα δÞτε στον κÜμπο αμÜξι χωρßς Üλογα να τρÝχη γρηγορþτερα απü τον λαγü".
(ΕλÝχθη εν ΒουλιαρÜταις παρÜ την Δρüπολιν).
118. "ΘαρθÞ καιρüς που θα ζωσθÞ ο τüπος με μια κλωστÞ".
(ΕλÝχθη εν ¢σσω της Κεφαλληνßας).
119. "ΘαρθÞ καιρüς που οι Üνθρωποι θα ομιλοýν απü Ýνα μακρυνü μÝρος σε Üλλο, σαν νÜνε σε πλαγιανÜ δωμÜτια, π.χ. απü την Πολι στη Ρωσßα".
120. "Θα δÞτε να πετÜνε Üνθρωποι στον ουρανü σαν μαυροποýλια και να ρßχνουν φωτιÜ στον κüσμο. ¼σοι θα ζουν τüτε θα τρÝξουν στα μνÞματα και θα φωνÜζουν: ΕβγÜτε σεις οι πεθαμÝνοι να μποýμε μεις οι ζωντανοß".
121. "Το κακü θα Ýλθη μÝχρι τον Σταυρüν και δεν θα μπορÝση να πÜη κÜτω. Μη φοβηθÞτε. Μη φýγετε απü τα σπßτια σας".
(ΕλÝχθη εις την περιοχÞν Πολυνερßου Γρεβενþν. ΠρÜγματι τω 1940 οι Ιταλοß Ýφθασαν μÝχρι την τοποθεσßαν Σταυρüς, üπου εßχε κηρýξει ο ¢γιος, και εσταμÜτησαν).
122. "¼ταν θα πÝση ο κλþνος (που εßνε στημÝνος ο Σταυρüς), θα γßνη μεγÜλο κακüν, που θα Ýλθη απü το μÝρος üπου θα δεßξη ο κλþνος· και üταν θα πÝση το δÝνδρον, θα γßνη Ýνα μεγαλýτερον κακüν".
(ΕλÝχθη εις χωρßον ΤσιρÜκι (σÞμερον ¢γιος ΚοσμÜς) Γρεβενþν. ΠρÜγματι τω 1940 Ýπεσεν ο κλþνος και ο Σταυρüς προς το μÝρος της Αλβανßας, üθεν επετÝθησαν οι Ιταλοß, και τω 1947 το δÝνδρον, üτε η περιοχÞ κατεστρÜφη εντελþς απü τον συμμοριτοπüλεμον).
ΚΟΙΤΑ3ΤΕ ΤΟ ΤΗΕΜΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ ΤΣΙΠΑΚΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ!!!ΜΙΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ???
https://www.youtube.com/watch?v=TM02m9why-s
6 ó÷üëéá - Óôåßëå Ó÷üëéïΜε βαθιÜ θλßψη ενημερωθÞκαμε üτι ακüμη Ýνας ¸λληνας πιλüτος της ΠολεμικÞς μας Αεροπορßας Ýπεσε εν þρα καθÞκοντος. Η θλßψη Ýγινε οργÞ üταν Ýκπληκτοι πληροφορηθÞκαμε üτι την σωρü του Þρωα πιλüτου μας περισυνÝλεξε τουρκικü πολεμικü πλοßο που βρισκüταν στην περιοχÞ στο πλαßσιο Üσκησης!
Για ακüμη μια φορÜ η ΕλλÜδα απü μια τραγωδßα βγαßνει με σκυμμÝνο το κεφÜλι σε αντßθεση με τους Τοýρκους οι οποßοι και πÜλι πανηγυρßζουν και χαμογελοýν ειρωνικÜ καθþς το κρÜτος μας αποδεικνýεται ανßκανο να περισυλλÝξει ακüμη και τους νεκροýς του Þρωες.
Τα ερωτÞματα που τßθενται προς τους αρμοδßους της κυβÝρνησης εßναι πολλÜ και «καυτÜ»:
Καλü θα Þταν η κυβÝρνηση και το υπουργεßο Εξωτερικþν να αφÞσουν τα «παγωμÝνα χαμüγελα» και το «σεμνÜ και ταπεινÜ» και να ασκÞσουν σοβαρÞ και üπου χρειÜζεται σκληρÞ εξωτερικÞ πολιτικÞ προκειμÝνου να σταματÞσουμε την επιθετικüτητα των γειτüνων μας.
3 ó÷üëéá - Óôåßëå Ó÷üëéï