Ασυμβίβαστος
Από τότε που βαρέθηκα να ψάχνω, έμαθα να βρίσκω..
30 Απριλίου 2009, 15:20
ZeitGeist (το πνεύμα των καιρών)
ταινίες  

Η ταινία zeitgeist αποτελείτε από δύο γερμανικές λέξεις τον χρόνο (zeit) και το φάντασμα (geist). Σαν ελεύθερη μετάφραση σημαίνει το πνεύμα των καιρών.
Είναι ένα documanter δημιουργημένο από τον Peter Joseph. Χωριζεται σε τρεις θεματικες ενοτητες: Θρησκεία, Τρομοκρατία (9/11 Δίδυμοι Πύργοι), Οικονομία (Τραπεζικο συστημα)
Το zeitgeist δημιουργηθήκε ως μια δωρεάν πηγή προβληματισμού για να εμπνεύσει τον κόσμο να αρχίσει να βλέπει τα πράγματα γύρω του με μια πιο κριτική ματιά και να κατανοησει οτι συχνά τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά από όσο νομίζουμε...

Στα πρότυπα του Fahrenheit 9/11 και του Loose Change, αποτυπώνει την 'πραγματική' αλήθεια πίσω από τις καθημερινές μας εικόνες. Πίσω από όλα όσα μας μεταφέρουν οι πολιτικοί, τα ΜΜΕ κι η εκκλησία. Από τις αμφιβολίες της πίστης μας, μέχρι τα ψέματα των ηγετών του κόσμου στην αέναη προσπάθεια τους για παγκόσμια κυριαρχία. Συνομωσίες του παρελθόντος, του παρόντος, αλλά και του μέλλοντος. Σχέσεις αστρολογίας και χριστιανισμού, επιθέσεις των Αμερικάνων στον ίδιο τον λαό τους με απώτερο στόχο την οικονομική τους επέκταση στην Ανατολή μέσω των "προληπτικών" τους πολέμων, ο ρόλος των ΗΠΑ στους μεγαλύτερους πολεμους της ιστορίας, η καταδυνάστευση ολόκληρου του κόσμου από μία πολύ μικρή ομάδα ανθρώπων.

Προσωπικά Σχόλια:
1. Στο πρώτο μέρος, το οποίο ασχολείται με την θρησκεία και τις ομοιότητες που παρουσιάστηκαν κατά καιρούς. Δεν μου άρεσε η ειρωνεία γύρω από το θέμα της θρησκείας, όμως οφείλω να ομολογήσω ότι σε κάποια από τα πράγματα που αναφέρεται είχα διαβάσει κάποτε ένα βιβλίο, που δυστυχώς μου διαφεύγει ο τίτλος. Συγκεκριμένα γύρω στα 500 π.Χ. υπήρχε ένας 'μεσσίας'΄όπου εμφάνιζε τα χαρακτηριστικά του Ιησού. Γεννημένος 25 Δεκεμβρίου, από μητέρα παρθένα, πέθανε στον σταυρό και αναστήθηκε μετά από τρεις μέρες. Σε ερώτηση που είχε κάνει ο συγγραφέας στο Βατικανό, η επίσημη απάντηση ήταν ότι ο διάολος γνώριζε για τον ερχομό του Ιησού και ήθελε να αμφισβητήσει την ύπαρξή του εμφανίζοντας μία ιστορία επαναλαμβανόμενη (σε γενικές γραμμές η περίληψη του βιβλίου).
2. Αρκετά κατατοπιστικό το documanter εξηγεί με πραγματογνώμονες πως η πτώση των δίδυμων πύργων ήταν προμελετημένη και επιτυγχάνθηκε με μηχανισμούς κατέρρευσης κτιρίων.
3. Το πιο καλό video κατά την γνώμη μου.

Εκτίμηση μου είναι ότι ανεξαρτήτως από τα πιστεύω μας πρέπει να είμαστε ανοιχτοι και σε άλλες θέσεις και αντιλήψεις. Θεωρώ την ταινία καλογυρισμένη. Στην επίσημη ιστοσελίδα (source: http://www.zeitgeistmovie.com/) είναι εφικτή η προβολή της, αλλά και από τα google.videos: http://video.google.com/videoplay?docid=-7492068823950286254&ei=s4_5SePcN4Pq2gLm3PS7CA&q=zeitgeist+greek+subtitles

Εκτιμάται ότι ανά τον κόσμο την έχουν δει περίπου 100 εκατομμύρια φορές (Δεν σημαίνει ότι την έχουν δει 100 εκατομμύρια άνθρωποι, αλλά ουτως ή άλλως είναι εντυπωσιακό νούμερο).

2 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
28 Απριλίου 2009, 10:56
Σε Αποστολή με τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα
Αλληλεγγύη  

Μια πρωτότυπη έκθεση - πρόσκληση θα παρουσιαστεί στην Ελλάδα με σκοπό να δούμε τι αντιμετωπίζουν οι εθελοντές καθημερινά. 

Η έκθεση περιλαμβάνει έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, ο οποίος αναπαριστά έναν καταυλισμό προσφύγων. Ο επισκέπτης φορά ακουστικά και καλείται να επιλέξει έναν από τους τρεις ρόλους: του γιατρού, του τεχνικού ή του νοσηλευτή. Μέσα από το ηχογραφημένο σενάριο και ανάλογα με το ρόλο που έχει επιλέξει ο επισκέπτης, για 15 περίπου λεπτά έρχεται αντιμέτωπος με τα διλήμματα που αντιμετωπίζουν συχνά οι εθελοντές μας στο πεδίο και παίρνει αποφάσεις που πραγματικά σώζουν ζωές περιηγούμενος μέσα σε ένα ειδικά διαμορφωμένο όχημα.

«Μόλις έχετε περάσει τα σύνορα. Βρίσκεστε σε μια χώρα που είναι σε εμπόλεμη κατάσταση. Ολόκληρες οικογένειες τρέπονται σε φυγή από τα χωριά τους για να γλιτώσουν απ’ τις μάχες. Την τελευταία εβδομάδα περίπου 30.000 ανθρωποι έχουν βρει καταφύγιο σε μια απομονωμένη περιοχή που δεν έχει καμιά απολύτως υποδομή. Στον καταυλισμό ακούγεται ότι χιλιάδες ακόμα άνθρωποι είναι στο δρόμο και καταφθάνουν. Άλλοι είναι απόλυτα εξουθενωμένοι, άλλοι άρρωστοι. Όλοι έχουν κάτι κοινό:
δεν τους έχει απομείνει τίποτα πια.
Εδώ αρχίζει το δικό σας έργο. Από εσάς εξαρτάται η επιβίωσή τους. Αυτή είναι η πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν οι εθελοντές των αποστολών μας στα διάφορα μέρη του κόσμου». Αυτήν ακριβώς την εμπειρία θέλουμε να σας μεταφέρουμε μέσα από την έκθεσή που θα φιλοξενηθεί στην Πάτρα (Θα ακολουθήσει και σε άλλα μέρη της Ελλάδας).

Στον εξωτερικό χώρο θα υπάρχει έκθεση φωτογραφίας με εικόνες από το διεθνές πρακτορείο Magnum Photos, από τις αποστολές της οργάνωσης ανά τον κόσμο. Σας προσκαλούμε λοιπόν σε μια περιήγηση που θα σας βάλει στη θέση του εθελοντή των Γιατρών Χωρίς Σύνορα. Ζήστε για 15 λεπτά αυτό που ζούμε κάθε μέρα.

Το πρόγραμμα της έκθεσης περιλαμβάνει τις εξής πόλεις:
Θεσσαλονίκη 16-22/3 – Σέρρες 26-28/3 – Αλεξανδρούπολη 1-4/4 – Κοζάνη 8-11/4 – Κέρκυρα 22-25/4Πάτρα 29/4-2/5 – Καλαμάτα 6-9/5 – Ρόδος 13-16/5 – Πειραιάς 19-21/5 – Αθήνα 23-27/5

Για περισσότερες πληροφορίες:
Μαρία Πασχούλα, Υπεύθυνη Έκθεσης, 210-5.200.500 (εσωτ. 109) και 693-66.99.142
Νώντας Πάσχος, Διευθυντής Επικοινωνίας, 210-5.200.500 (εσωτ. 102) και 693-66.99.022

Προσωπικά Σχόλια:

1. Άκρως ενδιαφέρον μου φαίνεται αυτή η έκθεση. Δεν σας κρύβω ότι περνάει πολλές φορές η σκέψη μου για τους εθελοντές στους ΓΧΣ. Σκοπεύω να πάω σε αυτήν την έκθεση και θα ήθελα να κάνω μία πρώτη επαφή για μία μελλοντική κίνηση εθελοντισμού. Θα ήταν νομίζω μία καλή εμπειρία για τρείς μήνες να ξεφύγουμε από όλα τα καλά του πολιτισμού μας και να προσφέρουμε εκεί που πραγματικά έχουν ανάγκη τα πάντα.

2. Σε μία συνέντευξη ενός γιατρού μέλος των ΓΧΣ που είχε επισκεφτεί εμπόλεμες περιοχές (προ 15ετίας) είχε αναφέρει ένα περιστατικό. Όταν γύρισε στο σπίτι του (αδυνατισμένος κατά 15 κιλά) του ζήτησε η γυναίκα του να πάει να πάρει αυγό για το παιδί τους. "Μα τι μου λες τώρα, τι μου λες τώρα!" είχε πει έντονα. Δεν χρειαζόταν άλλα σχόλια, νομίζω όλοι καταλαβαίνουμε την διαφορά και τα ασύγκριτα μεγέθη επιβίωσης.

3. Μια ταινία που όλοι πρέπει να δείτε είναι "Ο Επίμονος Κηπουρός". Η ταινία είναι Αγγλικής παραγωγής και βασισμένη σε ένα πραγματικό περιστατικό, όπου ένα κοριτσάκι στη Νιγηρία πέθανε μετά από υπερβολική δόση αντιβιοτικών που της χορηγήθηκαν σε πιλοτικό πρόγραμμα προφύλαξης και αποτελεσματικότητας φαρμάκων της εταιρείας Pfizer (ως πειραματόζωο).

4. Διάβασα πρόσφατα σε μία εφημερίδα για τα φάρμακα που στέλνουν σε περιοχές με μειωμένη ή ελάχιστη περίθαλψη. Τα φάρμακα έχουν έρθει από διάφορες Ευρωπαϊκες χώρες, περισυλλέγονται ένα με δύο μήνες πριν λήξουν και φυσικά φτάνουν στον προορισμό τους ληγμένα.

8 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
27 Απριλίου 2009, 11:26
Gallop περί μειονοτήτων.. (Χιούμορ)
Χιούμορ  

Σε μία πρόσφατη έρευνα που έγινε στην Ελλάδα, το ερώτημα που τέθηκε για να συμπληρώσουν γραπτώς οι ερωτηθέντες ήταν:

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΜEΓΑΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ;

- 21% AΠΑΝΤΗΣΕ : NAI


- 17% ΑΠΑΝΤΗΣΕ : OXI





KAI




- 62% ΑΠΑΝΤΗΣΕ : عهد الأمن العالمي بواشنط

9 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
23 Απριλίου 2009, 12:24
Food, Taste and Hunger
φτώχεια  

Πρόσφατα έπεσα σε ένα video με τίτλο Chicken ala Carte. Δεν ήξερα τι θα ακολουθήσει γιατί ο πρωταγωνιστής χασκογελούσε κατά την διάρκεια του video. Έντρομος κυριολεκτικά έμεινα με ανοιχτό στόμα, όταν είδα ότι έπαιρνε τα αποφάγια από ένα τοπικό εστιατόριο, για να τα πάει σε άπορα παιδάκια. Μεγαλύτερο δέος μου προκάλεσε η χαρά των παιδιών που θα έτρωγαν, σαν να τους είχαν χαρίσει το πιο όμορφο παιχνίδι του κόσμου, αλλά και η μάνα με προχωρημένη εγκυμοσύνη και τον σεβασμό που είχαν για το φαΐ που θα έτρωγαν..

video 


Το video βραβεύτηκε στο φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους του Βερολίνου το 2006.
Η θεματολογία ήταν Food, Taste and Hunger. Στην διάρκεια του video ακούγεται ένα πολύ γλυκό τραγουδάκι, που μας λέει πολύ απλά ότι δεν μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια μας, βλέποντας αυτές τις εικόνες, ούτε αν γνωρίζουμε ότι καθημερινά, πεθαίνουν 25000 άνθρωποι από την πείνα.

LET ME TELL THEIR STORY
THAT NO ONE ELSE CAN HEAR
HOW CAN SOMEONE'S LAUGHTER
BRING ME CLOSE TO TEARS

AND YOU'LL NEVER KNOW
CAUSE YOU'RE NEVER THERE
AFTER WHAT WE'VE SEEN
CAN WE CLOSE OUR EYES AGAIN

LET ME TELL THEIR STORY
YOU WON'T THINK IS TRUE
I HAVE NOT FORGOTTEN
SO I'M SHARING IT WITH YOU

FOR ALL THE THINGS WE KNOW
WHAT HAVE REALLY LEARNED?
THOUGHT I CLOSE MY EYES
THE IMAGES REMAIN

AND THEIR STORY...
BEGINS AGAIN.

Πρόκειται για πραγματική ιστορία. Το video επιμελείθηκε ο Ferdinand Dimadura.

- Στείλε Σχόλιο
22 Απριλίου 2009, 12:12
O αλυσοδεμένος ελέφαντας
Διδάγματα  

«O αλυσοδεμένος ελέφαντας.» Του Χόρχε Μπουκάι
Μια αληθινή ιστορία με δίδαγμα

-Δεν μπορώ του είπα. Δεν μπορώ!
-Σίγουρα; με ρώτησε αυτός.
-Ναι. Πολύ θα ήθελα να να μπορούσα να σταθώ μπροστά της και να της πω τι νιώθω... Ξέρω, όμως, ότι δεν μπορώ!!!

Ο Χόρχε κάθισε σαν το Βούδα πάνω σ΄ εκείνες τις φριχτές μπλε πολυθρόνες του γραφείου του.Χαμογέλασε, με κοίταξε στα στα μάτια και, χαμηλώνοντας τη φωνή όπως έκανε κάθε φορά που ήθελε να τον ακούσουν προσεκτικά, μου είπε:
-Να σου πω μια μια ιστορία... Και χωρίς να περιμένει να συμφωνήσω, ο Χόρχε άρχισε να αφηγείται:
"Όταν ήμουν μικρός μου άρεσε πολύ το τσίρκο, και στο τσίρκο μου άρεσαν πιο πολύ τα ζώα. Μου έκανε τρομερή εντύπωση ο ελέφαντας που, όπως έμαθα αργότερα, είναι το αγαπημένο ζώο όλων των παιδιών. Στην παράσταση, το θεόρατο ζώο έκανε επίδειξη του τεράστιου βάρους του, του όγκου και της δύναμής του...
Όμως, μετά την παράσταση και λίγο προτού επιστρέψει στη σκηνή, ο ελέφαντας στεκόταν δεμένος συνεχώς σ΄ ένα μικρό ξύλο μπηγμένο στο έδαφος. Μια αλυσίδα κρατούσε φυλακισμένα τα πόδια του. Ωστόσο, το ξύλο ήταν αληθινά μικροσκοπικό κι έμπαινε σε ελάχιστο βάθος μέσα στο έδαφος.
Μολονότι η αλυσίδα ήταν χοντρή και ισχυρή, μου φαινόταν ολοφάνερο ότι ένα ζώο που μπορούσε να ξεριζώνει δέντρα με τη δύναμη του, θα μπορούσε εύκολα να λυθεί και να φύγει. Το θεωρούσα αληθινό μυστήριο. Μα τι τον κρατάει; Γιατί δεν το σκάει;

Όταν ήμουν πέντε ή έξι ετών ετών πίστευα ακόμα στη σοφία των μεγάλων. Ρώτησα τότε κάποιον δάσκαλο ,τον πατέρα μου ή ένα θείο μου, για το μυστήριο του ελέφαντα. Κάποιος μου εξήγησε ότι ο ελέφαντας είναι δαμασμένος. Έκανα τότε την προφανή ερώτηση: Κι αφού είναι δαμασμένος, γιατί τον αλυσοδένουν;
Δε θυμάμαι να πήρα κάποια ικανοποιητική απάντηση. Με τον καιρό, ξέχασα το μυστήριο του ελέφαντα με το παλούκι, και το θυμόμουν μόνο όταν βρισκόμουν με κάποιους που είχαν αναρωτηθεί κάποτε πάνω στο ίδιο θέμα

Πριν από μερικά χρόνια ανακάλυψα - ευτυχώς για μένα - ότι κάποιος είχε αρκετή σοφία ώστε ν΄ ανακαλύψει την απάντηση. Ο ελέφαντας του τσίρκου δεν το σκάει γιατί τον έδεναν σ΄ένα παρόμοιο παλούκι από τότε που ήταν πολύ, πολύ μικρός.
Έκλεισα τα μάτια και φαντάστηκα τον νεογέννητο ανυπεράσπιστο ελέφαντα δεμένο στο παλούκι. Είμαι βέβαιος ότι τότε το ελεφαντάκι είχε σπρώξει, τραβήξει και ιδρώσει πασχίζοντας να λευτερωθεί. Μα, παρόλες τις προσπάθειές του, δεν τα είχε καταφέρει, γιατί το παλούκι ήταν πολύ γερό για τις δυνάμεις του.
Φαντάστηκα ότι θα κοιμόταν εξαντλημένο και την επόμενη μέρα θα προσπαθούσε ξανά, και τη μεθεπόμενη το ίδιο... …Ώσπου μια μέρα, μια φρικτή μέρα για την ιστορία του, το ζώο θα παραδεχόταν την αδυναμία του και θα υποτασσόταν στη μοίρα του.
Αυτός ο πανίσχυρος και θεόρατος ελέφαντας που βλέπουμε στο τσίρκο δεν το σκάει γιατί νομίζει ότι δεν μπορεί, ο δυστυχής.Η ανάμνηση της αδυναμίας που ένιωσε λίγο μετά τη γέννησή του είναι χαραγμένη στη μνήμη του. Και το χειρότερο είναι ότι ποτέ δεν αμφισβήτησε σοβαρά αυτή την ανάμνηση. Ποτέ μα ποτέ δεν ξαναπροσπάθησε να δοκιμάσει τις δυνάμεις του..."

-Έτσι είναι, Ντεμιάν. Όλοι είμαστε λίγο - πολύ σαν τον τον ελέφαντα του τσίρκου. Περιδιαβαίνουμε τον κόσμο δεμένοι σε εκατοντάδες παλούκια που μας στερούν την ελευθερία. Ζούμε πιστεύοντας ότι δεν μπορούμε να κάνουμε ένα σωρό πράγματα, απλώς επειδή μια φορά, πριν από πολύ καιρό, όταν είμαστε μικροί, προσπαθήσαμε και δεν τα καταφέραμε.
Πάθαμε τότε το ίδιο με τον ελέφαντα. Χαράξαμε στη μνήμη μας αυτό το μήνυμα: Δεν μπορώ, δεν μπορώ και ποτέ δε θα μπορέσω.

Ο Χόρχε έκανε μια μεγάλη παύση. Ύστερα πλησίασε, κάθησε στο πάτωμα μπροστά μου και συνέχισε: Αυτό σου συμβαίνει, Ντέμι. Ζεις μέσα στα όρια της ανάμνησης ενός Ντεμιάν που δεν υπάρχει πια, εκείνου που δεν τα κατάφερε. Ο μοναδικός τρόπος να μάθεις εάν μπορείς, είναι να προσπαθήσεις πάλι με όλη σου την ψυχή...Με όλη σου την ψυχή!

Αφιερωμένο, σε όλους όσοι παραμένουμε δεμένοι σε μικρά ή μεγάλα παλούκια και μη συναισθανόμενοι την τρομερή μας δύναμη, δειλιάζουμε και δεν κάνουμε ένα βήμα μπροστά...

12 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
14 Απριλίου 2009, 14:29
Μείωση τροχαίων: μία πρόταση από την Λετονία


Στη Λετονία, μια δημιουργική, τολμηρή αλλά και αρκετά αμφιλεγόμενη
διαφημιστική εκστρατεία κατάφερε, σε αρκετά μεγάλο βαθμό, να πετύχει
αυτό που όλοι συμφωνούν ότι πρέπει να γίνει, αλλά και όλοι ξέρουν πόσο
δύσκολο είναι: Να αλλάξουμε νοοτροπία. Ή, πιο ωμά ακόμα: Νά αλλάξουμε
μυαλά!

Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ εταιρεία Mooz!, έπεισε με την δική της τολμηρή
προσέγγιση στο θέμα των τροχαίων, την κυβέρνηση, να της αναθέσει τη
συγκεκριμένη καμπάνια. Βασικός «στόχος», ήταν οι οδηγοί, κυρίως
άνδρες, ηλικίας 20-35 ετών, που ανήκουν, σύμφωνα με έρευνες, στην
ομάδα «άμεσου κινδύνου», με τις υπερβολικές ταχύτητες που αναπτύσσουν,
την επιθετική συμπεριφορά που αναπτύσσουν στο οδήγημα, και την
αλαζονεία που έχουν για τις ικανότητές τους, αφού τα περισσότερα
θανατηφόρα τροχαία προκαλούνται με ευθύνη ανθρώπων που πίστευαν ότι
είναι οι καλύτεροι οδηγοί στον κόσμο, εννοώντας με αυτό, ότι ήταν ...
περίπου Σουμάχερ.

Η ΔΙΑΦΗΜIΣΗ που βγήκε τελικά, και που προκάλεσε αρκετές συζητήσεις,
δεν ήταν από αυτές τις «διδασκαλικού τύπου», όπου πάντα κάποιος σου
κουνάει επιδεικτικά το δάχτυλο και σου λέει «μή τρέχεις». Η Mooz!,
εκτός από την υπερβολική ταχύτητα, επικέντρωσε την προσοχή της και σε
ένα άλλο θέμα: την σοβαρή έλλειψη οργάνων για μεταμοσχεύσεις. Και τι
έκανε, λοιπόν; Αντί κάποιου ενημερωτικού εντύπου, δημιουργήθηκε ένα
Πιστοποιητικό Δωρεάς Οργάνων το οποίο λάμβαναν οι οδηγοί κατευθείαν
από την αστυνομία
.

ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, όσοι υπερέβαιναν το όριο ταχύτητας (και κανονικά θα
έπρεπε να λάβουν κλήση), αναγκάζονταν από την αστυνομία να υπογράψουν
το πιστοποιητικό με το οποίο δήλωναν διατεθειμένοι να γίνουν δωρητές
οργάνων! Το αποτέλεσμα ήταν ο αριθμός των θυμάτων από τροχαία, μέσα σε
έναν χρόνο, να μειωθεί κατά 29%, και ταυτόχρονα να σημειωθεί και
σημαντική αύξηση, κατά 39% στην, έστω και διʼ αυτού του τρόπου, δωρεά
οργάνων. Μπορεί, λοιπόν, οι οδηγοί να μην θυμόνταν ένα οποιοδήποτε
διαφημιστικό, όμως δεν θα μπορούσαν να ξεχάσουν ποτέ την ημέρα που,
άθελά τους, έγιναν δωρητές οργάνων...

Το Συμβόλαιο

Η ΗΜΕΡΑ εκείνη, είναι όταν, έπειτα από κάποια σοβαρή παράβασή τους,
υποχρεούνται να υπογράψουν το παρακάτω Πιστοποιητικό Δωρητή Οργάνων:

«Υπάρχουν άνθρωποι που θα έδιναν τα πάντα για να βρίσκονται στη θέση
μου, και εάν βρίσκονταν, δεν θα έπαιζαν ποτέ με τη ζωή τους.

Εγώ ο/η , ____ _________________, εφόσον έχω την τάση να υπερβαίνω το
όριο ταχύτητας στο δρόμο και/ή να οδηγώ επιθετικά, με το παρόν δηλώνω
ότι η ζωή μου δεν είναι πρώτης προτεραιότητας για μένα και ευχαρίστως
θα την αποχωριζόμουν. Έχοντας σώας τας φρένας, κατανοώ ότι αργά ή
γρήγορα θα εμπλακώ σε ατύχημα και αφού αυτό συμβεί, αφήνω την καρδιά
μου, τα νεφρά μου και όποια άλλα όργανα του σώματός μου δεν
καταστραφούν από το ατύχημα, σε εκείνους που τα χρειάζονται
πραγματικά.

Επίσης, ζητώ εκ των προτέρων να με συγχωρέσουν οι άνθρωποι και τα
αγαπημένα πρόσωπα εκείνων για τους οποίους θα είμαι εγώ υπεύθυνος για
το θάνατο ή την αναπηρία τους, εξαιτίας ατυχήματος

__, _______, 200_

Υπογραφή

____ _________"
6 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
13 Απριλίου 2009, 11:57
Περι νηστείας..
Γνώμες  

Επίκαιρο το θέμα.. κάθε φορά που πλησιάζει το Πάσχα πλακώνουν όλοι οι θρησκόληπτοι και θυμούνται ότι πρεπει να νηστέψουν. Βάση ορισμού νηστεία ονομάζεται η εκούσια ή ακούσια αποχή από τροφή. Γιατί νηστεύουμε άραγε. Η απάντηση είναι για να συνηθίσουμε στην εγκράτεια. Να εξασκήσουμε τον εαυτό μας να μην παρασύρεται στην αμαρτία, στις κακές πράξεις και στους πειρασμούς.

Η νηστεία ιστορικά συναντιέται από την Αίγυπτο (σύμφωνα με τον Ηρόδοτο). Τη νηστεία την επέβαλαν προκειμένου να ετοιμασθούν οι πιστοί για τη συμμετοχή τους σε θρησκευτικές τελετές ή για να τιμήσουν ή για να εξιλεώσουν κάποιο θεό. Νήστευαν κυρίως στις μεγάλες εορτές της Ίσιδας. Από τους Αιγυπτίους η συνήθεια της νηστείας πέρασε στους Έλληνες και τους Εβραίους, από τους οποίους την παρέλαβαν αργότερα οι Χριστιανοί και Μωαμεθανοί.

Οι Χριστιανοί κρατάνε αυτό το έθιμο (προσωπικά για έθιμο πρόκειται) από τον Χριστό όταν μετά την Βάπτιση του στον Ιορδάνη ποταμό, παρέμεινε επί σαράντα μέρες νηστεύοντας στην έρημο.

Σε μία συζήτηση που είχα με έναν φίλο μου ιερέα, μου είχε πει ότι στα παιδιά ζητάει από τους γονείς να μην τα νηστεύουν από βασικές τροφές. Να τα νηστεύουν όμως από αυτά που τους αρέσουν. Από τα γαριδάκια, τα γλυκά, τα παιχνίδια.

Κάθε φορά που γίνεται μία συγκέντρωση φίλων κοντά σε περίοδο νηστείας γίνομαι πάντα στόχος από όλους.
-Γιατί δεν νηστεύεις;
-Νηστεύω με τον τρόπο μου.
-Αφού τρως κρέας.
-Ναι, αλλά τρώω λίγο κρέας. Δεν τρώω τρία πιάτα φακές, απλά για να πω ότι νηστεύω.
-Τρως και την μεγάλη εβδομάδα;
-Δηλαδή εσας σας φτάνει μία εβδομάδα να γίνεται καλοί χριστιανοί;
....
και η συζήτηση συνεχίζεται.. για όλο το βράδυ.

Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο υπάρχει αυτή η υποκρισία στους ανθρώπους. Οι περισσότεροι νηστεύουν για τα μάτια του κόσμου, τρώνε υποκατάστατα και σαβουρώνουν ότι υπάρχει από μαλακοειδή στην αγορά. Θες να νηστέψεις. Γιατί; Για να είσαι καθαρός στην ψυχή; Για να προσευχηθείς μακριά από όλα. Τότε νήστεψε με την ψυχή σου. Φάε λίγο κρέας και μην φας ότι νηστήσιμο υπάρχει. Φάε μικρές μερίδες. Μην δεις τηλεόραση. Μην καπνίσεις. Στερήσου ότι σε ευχαριστεί. Μην βγεις βόλτα. Μην δεις φίλους. Μην κάνεις έρωτα. Μην πιεις αλκόολ.

Θα κλείσω με έναν άνθρωπο των πνευμάτων και πραγματικά χριστιανό τον Ιωάννη τον Χρυσόστομο: "Δείξε μου την νηστεία σου δια των έργων σου. Αν δεις φτωχό, ελέησέ τον. Αν δεις κάποιο εχθρό σου συμφιλιώσου. Αν δεις φίλο σου να προοδεύει, μην τον φθονήσεις. Διατήρησε τα χέρια σου, τα πόδια σου, τα μάτια σου, τα αυτιά σου καθαρά από αμαρτίες. Διότι ποιο το όφελος, όταν δεν τρώμε κρέας, όμως κατατρώμε τους αδελφούς μας;"

8 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
09 Απριλίου 2009, 00:14
Γονιός είναι αυτός που μεγαλώνει ένα παιδί
Γνώμες  

Σε μία συζήτηση που παρεβρέθηκα πρόσφατα υπήρξα μάρτυρας της αδικίας των ανθρώπων. Το θέμα μας ήταν ένας κοινός γνωστός όπου μετά από ένα γολγοθά ιατρικών προσπαθειών για απόκτηση παιδιού, αυτός και η γυναίκα του υιοθέτησαν ένα παιδάκι. Δεν θα μιλήσω εδώ για το πόσο πίσω βρίσκεται η Ελλάδα στο θέμα των υιοθεσιών. Η συζήτηση ξέφυγε από τα καθιερωμένα και αναφέρθηκαν και άλλες περιπτώσεις υιοθεσίας, ενός ανθρώπου για παράδειγμα που μετά από δύο αποβολές της γυναίκας του έγινε ανάδοχος ενός παιδιού από το ορφανοτροφείο. Σε αυτό το κομμάτι ήμουν απλά παρατηρητής. Κάποια στιγμή ο πρεσβύτερος της παρέας είπε πως ο λόγος που ο Θεός δεν του έδωσε παιδί, ήταν επειδή πίστευε πως δεν ήταν ΑΞΙΟΣ, να γίνει πατέρας. Τότε έγινε η εσωτερική μου έκρηξη.

-Αυτό που λέτε είναι απαράδεκτο, του είπα.
-Μα χαρτοπαίζει και έχει χάσει μία περιουσία, μου απάντησε.
-Ίσως το παιδάκι να τον κρατήσει από το πάθος, του απάντησα βεβιασμένα.

Κούνησε το κεφάλι του.

-Τόσοι γονείς ανώριμοι που παρατάνε τα παιδάκια στο δρόμο, ναρκωμανείς που χτυπούν τις σύριγγες μπροστά στα αγγελούδια τους, κομπλεξικοί άνθρωποι που ξεσπούν στα παιδιά τους χτυπώντας τα και βασανιζοντάς τα είναι επιλεγμένοι από τον Θεό; συνέχισα.

Ο γονιός είναι αυτός που μεγαλώνει ένα παιδί και όχι αυτός που το γεννάει
. Για να μην μιλήσω για την γενιά μου, που λόγω των οικονομικών δυσχερειών και την υποχρεωτική εργασία και των δύο, τα παιδιά δεν είναι η επιστέγαση της ευτυχίας, αλλά πηγή μίας γκρίνιας.
Να μην μιλήσω για όλους αυτούς που μου λένε, αν δεν γίνεις πατέρας δεν θα καταλάβεις.. και το μόνο που καταλαβαίνω είναι πως μόνο στα χαρτιά είναι γονείς, πως γυρνούν από την δουλειά τους αργά γιατί δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στον ρόλο τους ως γονείς, και προφασίζονται τα μεγάλα έξοδα και ότι πρέπει να εργάζονται περισσότερο.

Είναι βράδυ, θα ευχηθώ τις πιο γλυκές καλημέρες για όλους και ελπίζω κάποιοι να μην κρίνουν βιαστικά κάποιους. Δεν είναι όλα θέλημα θεού.
6 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
06 Απριλίου 2009, 18:02
Είμαι Έλληνας γιατί είμαι Μακεδόνας
ιστορία  

Με αφορμή ένα άρθρο  του κου Matthew Brunwasser για τα Σκόπια υπό τον τίτλο «Letter From Macedonia: Owning Alexander» (πηγή: http://www.archaeology.org/0901/abstracts/letter.html), που δημοσιεύθηκε στο προηγούμενο τεύχος Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου του καταξιωμένου αμερικανικού περιοδικού «Archaeology», ένας διάσημος αμερικανός ιστορικός, απάντησε με μία επιστολή. Αυτήν την επιστολή του, σας παρουσιάζω. Ο Stephen Miller καθηγητής αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο του Berceley, απάντησε με μία επιστολή (πηγή: http://www.scribd.com/doc/12901173/Professors-Stephen-G-Miller-Letter-to-Archaeology-Magazine) ανατρέποντας το «θεμελιώδες ιδεολόγημα» των Σκοπίων, τεκμηριώνοντας πως η περιοχή εκείνη ήταν η Παιονία και πως δεν έχουν δικαίωμα οι σημερινοί Σκοπιανοί κάτοικοί της, να αποκαλούν το κράτος τους «Μακεδονία», αλλά ούτε και τους εαυτούς τους «Μακεδόνες».

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ - ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΠΑΙΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ …«ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ»!
   Συγκεκριμένα, γράφει κατά λέξη ο διάσημος Αμερικανός Καθηγητής προς τον Εκδότη του Archaeology:
   «Ανοίγοντας σήμερα το τεύχος Ιανουαρίου/Φεβρουαρίου του περιοδικού Archaeology, ανέτρεξα με ενδιαφέρον στο «Γράμμα από τη Μακεδονία» και διαπίστωσα ότι στην πραγματικότητα ήταν ένα γράμμα από την Παιονία – περιοχή βόρεια του όρους Βαρνούς και του όρους Όρβηλος. Η περιγραφή του Livy για τη δημιουργία της ρωμαϊκής επαρχίας της Μακεδονίας (45.29.7 και 12) κάνει σαφές ότι οι Παίονες ζούσαν βόρεια των εν λόγω βουνών, (τα οποία σήμερα αποτελούν γεωγραφικά τα φυσικά όρια της Ελλάδας) και νότια της Δαρδανίας, που σήμερα βρίσκεται το Κόσοβο.

Κατά το Στράβωνα είναι ακόμη περισσότερο σαφές να λεχθεί, ότι η Παιονία βρισκόταν βόρεια της Μακεδονίας και η μόνη δίοδος από την μία στην άλλη περιοχή ήταν (και παραμένει σήμερα) η διάβαση μέσω του στενού περάσματος του Αξιού ποταμού (ή Βαρδάρη). Με άλλα λόγια η περιοχή την οποία περιγράφει ο Matthew Brunwasser στο άρθρο του “Owning Alexander”, ήταν στην αρχαιότητα η Παιονία.

Αν και είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι εκείνοι υποτάχτηκαν στον Φίλιππο τον Β΄, πατέρα του Αλεξάνδρου το 359 π.Χ. , δεν ήταν ποτέ Μακεδόνες και ποτέ δεν έζησαν στη Μακεδονία. Πραγματικά, ο Δημοσθένης, μας λέγει ότι είχαν σκλαβωθεί από τον Μακεδόνα Φίλιππο και σαφώς κατά συνέπεια δεν ήταν Μακεδόνες. Ο Ισοκράτης σημειώνει τα ίδια. Ομοίως, για παράδειγμα, οι Αιγύπτιοι, οι οποίοι υποτάχτηκαν από τον Αλέξανδρο, ήταν υπό μακεδονική μεν διοίκηση, συμπεριλαμβανομένης και της Κλεοπάτρας, αλλά ποτέ δεν υπήρξαν οι ίδιοι Μακεδόνες και η Αίγυπτος ποτέ δεν ονομαζόταν Μακεδονία (και από όσα γνωρίζω δεν επιζητεί αυτή την ονομασία σήμερα).

ΠΑΙΟΝΕΣ ΕΣΤΩ, “ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ” ΠΟΤΕ!
   Βεβαίως (συνεχίζει ο Καθηγητής), όπως μας λέει ο Θουκυδίδης, οι Μακεδόνες είχαν καταλάβει «μία στενή λωρίδα της Παιονίας, που εκτείνεται από το εσωτερικό μέχρι την Πέλλα και τη θάλασσα, κατά μήκος του Αξιού ποταμού. Θα ήταν ίσως κατανοητό εάν οι σημερινοί κάτοικοι της δημοκρατίας των Σκοπίων ονόμαζαν τους εαυτούς τους Παίονες και θεωρούσαν ότι τους ανήκει η περιοχή που περιγράφει ο Θουκυδίδης. Αλλά γιατί, αντίθετα, προσπαθούν οι σημερινοί κάτοικοι της αρχαίας Παιονίας να ονομάζονται Μακεδόνες  και η περιοχή τους Μακεδονία;

ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ!
   O κ. Brunwasser, (Σ.55) αναφέρεται στους Ελληνικούς ισχυρισμούς, ότι η στάση αυτή αποτελεί «ένδειξη διεκδικήσεων Ελληνικών εδαφών» και επισημαίνει ότι «η βόρεια περιοχή της Ελλάδας, ονομάζεται επίσης Μακεδονία». Αφήνοντας κατά μέρος ότι αυτή η βόρεια περιοχή της Ελλάδας ονομάζεται συνεχώς Μακεδονία για περισσότερα από 2500 χρόνια, (βλέπε μεταξύ άλλων και Ηρόδοτος 5.17 – 7.128 και αλλού) η πλέον σύγχρονη Ιστορία καταδεικνύει ότι οι Ελληνικές ανησυχίες είναι. 


Η ίδια διεκδίκηση είναι διακριτή και σε χαρτονόμισμα τράπεζας της “Δημοκρατίας της Μακεδονίας”, που δείχνει ως ένα από τα Μνημεία της τον Λευκό Πύργο της Θεσσαλονίκης, που βρίσκεται στην Ελλάδα. Υπάρχουν πολλά ακόμη παραδείγματα ημερολογίων, χριστουγεννιάτικων καρτών, αυτοκόλλητων για αυτοκίνητα κτλ, με τις ίδιες διεκδικήσεις.

ΣΕ ΠΟΙΑ “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ” ΠΗΓΕ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ;
   Ο κ. Brunwasser έχει επί πλέον αναδείξει συμφωνώντας, (International Herald Tribune 10-1-2008), εργασία του «Μακεδονικού Ινστιτούτου Στρατηγικών Ερευνών 16:9» που αναφέρεται στην Καινή Διαθήκη (16:9), κατά την οποία ένας Μακεδόνας παρουσιάστηκε στον Απόστολο Παύλο, παρακαλώντας τον «Έλα στη Μακεδονία να μας βοηθήσεις». Σε ποίες περιοχές της Μακεδονίας  πήγε ο Απόστολος Παύλος;
Πήγε στη Νεάπολη (Καβάλα), στους Φιλίππους, στην Αμφίπολη, στη Απολλωνία, στη Θεσσαλονίκη και στη Βέροια (Πράξεις 16:11-17:10). Όλες αυτές οι περιοχές αποτελούν την ιστορική Μακεδονία και καμία δεν βρίσκεται στην Παιονία. Τι είδους απαίτηση εγείρεται από ένα Ινστιτούτο των Σκοπίων, που αναφέρεται σε περιγραφή της αρχαίας Μακεδονίας και στη σημερινή περιοχή της σημερινής βόρειας Ελλάδας;

“Η ΜΕΓΑΛΗ …ΦΛΩΡΙΔΑ”
   Δεν ξέρω τι θα συμπεραίναμε, εάν ένα μεγάλο νησί κοντά στις νοτιοδυτικές ακτές των ΗΠΑ άρχιζε να αυτοαποκαλείται Φλώριδα και εμφάνιζε σε χαρτονομίσματά του εικόνες της από το Disney World, ενώ παράλληλα κυκλοφορούσε χάρτες που θα παρουσίαζαν τη “Μεγάλη Φλώριδα”!

Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΣΤΕΤΤΙΝΙΟΥΣ,1944
   Σίγουρα δεν υπάρχει αμφιβολία για το τι είχε στο μυαλό του ο Υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Edward Stettinious, όταν στις 26 Δεκεμβρίου 1944 έγραφε
[Πηγή: U.S. State Department, Foreign Relations vol viii,    Washington, D.C., Circular Airgram (868.014/26Dec.1944)]:
  “Το Υπουργείο (Εξωτερικών) σημείωσε με σημαντικό ενδιαφέρον αυξανόμενες προπαγανδιστικές διαδόσεις και ημιεπίσημες δηλώσεις υπέρ μιας αυτόνομης Μακεδονίας, που προέρχονται κυρίως από τη Βουλγαρία, αλλά επίσης και από Γιουγκοσλαβικές πηγές παρτιζάνων και άλλων, με την πρόθεση να συμπεριληφθούν και ελληνικές περιοχές στο υπό διαμόρφωση κράτος. Η Κυβέρνηση των ΗΠΑ θεωρεί τις συζητήσεις περί μακεδονικού «κράτους», Μακεδονικής «πατρίδας» ή Μακεδονικής «εθνικής συνειδήσεως» αδικαιολόγητη δημαγωγία που δεν αντιπροσωπεύει εθνική ή πολιτική πραγματικότητα και διαβλέπει με τη σημερινή της επανεμφάνιση σε μια πιθανή συγκάλυψη επιθετικών προθέσεων κατά της Ελλάδας.”

ΕΛΛΗΝΑΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ!
   Ο κάτοικος Βουλγαρίας κ. Brunwasser αναφέρει στη συνεχεία (συνεχίζει πάντα στην Επιστολή του ο Καθηγητής), με έκδηλη καταφρόνηση, ότι η Ελλάδα ισχυρίζεται πως ο “Αλέξανδρος Γ΄, ο Μέγας Αλέξανδρος είναι .....Έλληνας”. Αυτή η στάση με περιπλέκει. Τι “διεκδίκηση” υπάρχει; 

Ο προ-προ-πάππος του Αλεξάνδρου, ο Αλέξανδρος Α΄ είχε πιστοποιηθεί ως Έλληνας στην Ολυμπία και σύμφωνα με τα λεγόμενα του πατέρα της ιστορίας: “Συμβαίνει να γνωρίζω ότι [οι πρόγονοι του Αλεξάνδρου] είναι Έλληνες” (Ηρόδοτος 5.22) 

Ο πατέρας του Αλεξάνδρου, ο Φίλιππος, είχε νικήσει σε διάφορα ιππευτικά αθλήματα στην Ολυμπία και τους Δελφούς (Πλούταρχος, Αλέξανδρος 4.9; Ηθικά 105A), που αποτελούν τα πλέον Ελληνικά από όλα τα Ιερά της αρχαίας Ελλάδας, στα οποία δεν ήταν επιτρεπτή η συμμετοχή μη Ελλήνων σε αγώνες. Εάν ο Φίλιππος ήταν Έλληνας, δεν ήταν επίσης και ο γιός του Αλέξανδρος Έλληνας;

Γραμμένα με ελληνικά γράμματα, τα νομίσματα της Μακεδονίας, 2.300 χρόνια πριν, πιστοποιούν αδιαμφισβήτητα την ελληνικότητα των Μακεδόνων και της Μακεδονίας, που με τον Αλέξανδρο τον Α΄ έσωσε στις Πλαταιές την Ελλάδα, με τον Φίλιππο ετοίμασε το όραμα και το στράτευμα και με τον Αλέξανδρο Γ΄ τον Μέγα, πέτυχε την κατάλυση της απέραντης και πανίσχυρης Περσικής Αυτοκρατορίας, στο όνομα όλων των Ελλήνων

ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ
   Ο Ευριπίδης, ο οποίος πέθανε και ετάφη στη Μακεδονία (Θουκυδίδης apud Pal. Anth. 7.45; Παυσανίας   1.2.2; Διόδωρος ο Σικελός 13.103), έγραψε το έργο Αρχέλαος, προς τιμή τού προγόνου του Αλεξάνδρου, στη Σλαβική γλώσσα;
   Όταν έγραψε τις Βάκχες, ευρισκόμενος στην Αυλή του Αρχέλαου, δεν το έγραψε στα Ελληνικά, όπως έχει διασωθεί μέχρι τις ημέρες μας;
   Μήπως πρέπει να υποθέσουμε ότι ο Ευριπίδης ήταν «Μακεδόνας», που έγραφε στα Σλαβικά (σε μια εποχή που αυτή η γλώσσα δεν υπήρχε) και μετά τα έργα του μεταφράστηκαν στα Ελληνικά; 

ΣΕ ΠΟΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΕ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ;
   Ποια ήταν η γλώσσα στην οποία ο Αριστοτέλης δίδασκε τον Αλέξανδρο;
   Ποια γλώσσα μετέφερε ο Αλέξανδρος στις εκστρατείες του στην Ανατολή;
   Γιατί έχουμε σήμερα αρχαίες επιγραφές στην Ελληνική, σε πόλεις που ίδρυσε ο Αλέξανδρος, φθάνοντας μέχρι το Αφγανιστάν, και όχι στη Σλαβική;
   Γιατί η Ελληνική επικράτησε παντού στην Αυτοκρατορία του Αλεξάνδρου, εάν αυτός ήταν πραγματικά όχι Έλληνας αλλά “Μακεδόνας”; (σ.σ. εν. εθνικά “Μακεδόνας”)
   Γιατί η Καινή Διαθήκη γράφτηκε στην Ελληνική και όχι στη Σλαβική;

“ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ” ΤΟΥ MATTHEW BRUNWASSER
   Παρά το ότι είναι καλοδεχούμενη η αναφορά του κ. Brunwasser σε αρχαιολογικά θέματα της Παιονίας, η εκ μέρους του υιοθέτηση και η προβολή συγχρόνων πολιτικών επιδιώξεων των κατοίκων της ως προς την χρήση της ονομασίας Μακεδονία, δεν είναι μόνο μη καλοδεχούμενη, αλλά αποτελεί παροχή κακών υπηρεσιών προς τους αναγνώστες του περιοδικού Archaeology, οι οποίοι φαντάζομαι ότι ενδιαφέρονται για ιστορικές αλήθειες. Αλλά τότε, η απόφαση εκ μέρους του περιοδικού Archaeology – ενός εντύπου του Αρχαιολογικού Ινστιτούτου των ΗΠΑ - για την διάδοση αυτής της ιστορικής ανοησίας, αποτελεί εγχείρημα σε βάρος της αξιοπιστίας του.

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΜΟΝΑΧΑ ΜΙΑ
   Ας λεχθεί ακόμη μία φορά: Η περιοχή της αρχαίας Παιονίας, ήταν μέρος της Μακεδονικής Αυτοκρατορίας, όπως ήταν επίσης η Έφεσος, η Τύρος, η Παλαιστίνη, η Μέμφις, η Βαβυλώνα, τα Τάξιλαe και δωδεκάδες ακόμη. Όλες αυτές είχαν γίνει «Μακεδονικές» για μία περίοδο, αλλά καμία από αυτές δεν ήταν ποτέ η «Μακεδονία».

“ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ” ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ
   Ας μου επιτραπεί να περατώσω αυτή τη επεξήγηση κάνοντας μία πρόταση, για την επίλυση του ερωτήματος της σύγχρονης χρήσεως της ονομασίας «Μακεδονία». Η Ελλάδα πρέπει να προσαρτήσει την Παιονία, όπως έκανε ο Φίλιππος  Β΄ το 359 π.Χ. Αυτό θα φαινόταν αποδεκτό από τους σύγχρονους κατοίκους της εν λόγω περιοχής, δεδομένου ότι ισχυρίζονται πως είναι Ελληνική, ενστερνιζόμενοι το όνομα της Μακεδονίας και του πλέον διάσημου τέκνου της. Τότε οι σύγχρονοι κάτοικοι αυτής της νέας Ελληνικής περιοχής, θα μπορούσαν να ασχοληθούν να μάθουν, να μιλούν και να γράφουν Ελληνικά, ας ελπίσουμε τόσο καλά, όσο τα ήξερε και ο Μέγας Αλέξανδρος.

Ειλικρινώς,

Stephen G. Miller, Επίτιμος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Berkley, Καλιφόρνια, ΗΠΑ

Υ.Γ. Για μία πληρέστερη εξέταση αρχαίων αποδείξεων περί της Παιoνίας, βλέπε I. L. Merker, “The Ancient Kingdom of Paionia,” Balkan Studies 6 (1965) 35-54

6 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
03 Απριλίου 2009, 12:26
Μεταξύ ζωής και θανάτου (Χιούμορ)
Χιούμορ  

.....Χθες το βράδυ, καθόμασταν με τη γυναίκα μου στο τραπέζι και όπως βλέπαμε τις βραδινές ειδήσεις για ένα θέμα ευθανασίας που έχει προκύψει πρόσφατα στην ιταλια με μία κοπέλα, και έτσι αρχίσαμε να μιλάμε για την ευθανασία.

Στο θέμα της επιλογής μεταξύ ζωής και θανάτου, της είπα:
" Μην μ' αφήσεις ποτέ να ζω σαν φυτό και σε αυτή την απαίσια κατάσταση, να εξαρτώμαι από μία μηχανή και να ταΐζομαι από το υγρό μιας μπουκάλας.

Εάν με δεις σε τέτοια κατάσταση, αποσύνδεσε άμεσα τα μηχανήματα που με κρατάνε στη ζωή".

Οπότε η γυναίκα μου σηκώθηκε από το τραπέζι, τράβηξε την πρίζα για την τηλεόραση, έσβησε τον υπολογιστή και πέταξε τη μπύρα μου. Η μαλακισμένη!!

**** ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΕΙΝΑΙ, ΟΧΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ****

9 σχόλια - Στείλε Σχόλιο
Συγγραφέας
oraclas
Τ.Χ.Κ.
DBA
από ΒΥΡΩΝΑΣ


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/oraclas

Στίχοι, μουσική, αποφθέγματα και όσα πράγματα αγαπώ και θέλω να μοιράζομαι..

Tags

Neruda Άγγελος αγάπη Διδάγματα Αγάπη Ελπίδα ελπίδα παιδιά Φιλία φτώχεια Αλαζονεία Αλληλεγγύη Αστεία Βιβλία Γνώμες Διακοπές Θυμός Προσωπικά φιλία Εμπειρία Ενδιαφέρον ετυμολογία Ενδιαφέροντα Επικαιρότητα έρευνα Έρευνα Μουσική έρωτας τραγούδι ποίηση ευτυχία ιστορία Ιστορίες_Καθημερινής_Τρέλας νοσταλγία Παιδιά Παράξενα Περίεργα πίστη Ποίηση πόλεμος προσωπικά Στρατός Χιούμορ ρητά στιχάκια Συμβουλές Ταινία ταινίες Τζόγος Τρίτη Ηλικία φιλοσοφία Φόβος χιούμορ Πληροφορική χρήμα Ψυχολογία



Επίσημοι αναγνώστες (18)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...

Links