αρχική σελίδα MusicHeaven κεντρική σελίδα του blog περισσότερα Blogs
Home
Το Πνευμα και το ...Οινοπνευμα!
-
10 Οκτωβρίου 2018, 17:32
Ξέρεις τι Είσαι;
Αγάπη  Βιβλίο  Βόλτες  Γέλιο  Επιθυμία  Έρωτας  Μουσική  Ξενύχτια  Όνειρα  Πάθος  Παιχνίδια  Πόθος  Ποίημα  Σημαντικά  Στιγμές  Συναισθήματα  Ταξίδι  Τραγούδι  Φίλος  Χρόνος  

Ξέρεις Τι Είσαι;

Είσαι ο Χρόνος που αφιέρωσες στους άλλους και ο Χρόνος που οι άλλοι αφιέρωσαν σε σένα.

Γι αυτό, προσπάθησε να γίνεις Έρωτας, Αγάπη και Φίλος.
Να γίνεις Γέλιο, Τραγούδι, Ποίημα και Βιβλίο.
Να γίνεις Μουσική, Παιχνίδι, Όνειρα, Βόλτες και Ξενύχτια.
Να γίνεις Ταξίδι, Πάθος, Πόθος και Επιθυμία.
Να γίνεις Στιγμές και Συναισθήματα.
Να φροντίσεις όμως, να είσαι πάντοτε από αυτά που έχουν αξία.
Τα Σημαντικά.


1 σχόλια - Στείλε Σχόλιο


07 Οκτωβρίου 2018, 09:45
Παιδεία
Άγνωστος  Αδύναμος  Αισθητική  Άνθρωπος  Αξίες  Αξιοπρέπεια  Απάντηση  Γενναιότητα  Διακριτικότητα  Δρόμος  Δύσκολος  Δώρα Μαργέλη  Ελευθερία  Επιμονή  Ερώτηση  Ευθύνη  Θηρίο  Μεγαλοψυχία  Μοναξιά  Παιδεία  Πτυχία  Σύστημα  Σωτηρία  Ταπεινότητα  

"Παιδεία δεν είναι τα πτυχία μας, αλλά η αισθητική μας. Ο τρόπος με τον οποίο συνομιλούμε, φλερτάρουμε, περπατάμε στον δρόμο, κρατάμε την πόρτα να περάσει ο άγνωστος στο ασανσέρ. 

Παιδεία είναι οι λέξεις μας, η διακριτικότητά μας, η ελευθερία μας, τα όρια της ελευθερίας μας, η μουσική που ακούμε, η γλώσσα του σώματός μας, το πόσο αγαπάμε να μαθαίνουμε, να αλλάζουμε, να διαβάζουμε σαν να είμαστε κάθε φορά άγραφα χαρτιά. 

Παιδεία είναι η ταπεινότητα, αλλά και η επιμονή στις αξίες μας, το ότι δεν είμαστε προς πώληση, το ότι σεβόμαστε τον άνθρωπο, το παιδί του άλλου, την κυρία που καθαρίζει το γραφείο μας, τον κύριο που καθαρίζει το πάρκο στο οποίο βγάζουμε βόλτα τον σκύλο μας, την κοπέλα στο ταμείο.

Παιδεία είναι η μεγαλοψυχία μας, το να ποτίσουμε μια άγνωστη γλάστρα, το να φροντίζουμε την πίσω όψη του σπιτιού μας. 

Παιδεία είναι το να προστατεύουν τα χέρια μας τον αδύναμο.

Παιδεία είναι να τα βάζουμε με το θηρίο. 

Παιδεία είναι το πόσο μπορούμε να έρθουμε απέναντι στο σύστημα και τους συστημικούς.

Παιδεία είναι η γενναιότητα και η ευθύνη. 

Παιδεία είναι το να διαλέγεις τον δύσκολο δρόμο της αξιοπρέπειας, της μοναξιάς και συνάμα να καίγεσαι μέσα σου για το κοινό καλό". 

(Το κείμενο είναι της Δώρας Μαργέλη)

"Όποια κι αν είναι η ερώτηση για το ωραίο και τη σωτηρία του, ο άνθρωπος είναι η απάντηση".

André Breton


6 σχόλια - Στείλε Σχόλιο


01 Οκτωβρίου 2018, 10:37
Η Πιθανότητα!
Πιθανότητα  Πραγματικότητα  Όνειρο  Ενδιαφέρουσα  

Η Πιθανότητα!



1 σχόλια - Στείλε Σχόλιο


20 Αυγούστου 2018, 10:56
R.I.P. Blackbird!
Aretha  Aretha Franklin  Flash  Franklin  Goldberg  Jack  Jumping  Jumping Jack Flash  Keith  Keith Richards  Richards  Whoopi  Whoopi Goldberg  

Aretha Franklin: 25 Μαρτίου 1942 - 16 Αυγούστου 2018


- Στείλε Σχόλιο


30 Ιουλίου 2018, 23:08
Ο Ποιητής Είναι Ένας Ψεύτης Που Λέει Πάντα Την Αλήθεια!
Αγαπημένη  Αιώνιο  Αλήθεια  Απλά  Άφθαρτο  Ερωτήματα  Καθημερινότητα  Καθρέφτης  Μαγεμένη  Μέρα  Μόνος  Νύχτα  Ολοκλήρωση  Ομορφιά  Όνειρο  Πικρή  Ποιητής  Πορτραίτο  Πραγματικότητα  Πρόσωπο  Στόμα  Συναισθήματα  Ταπεινά  Ύπαρξη  Φτεροκόπημα  Ψεύτης  Ψυχή  

"Μακριά από μένα φεύγεις τώρα
και το φτεροκόπημά σου με πληγώνει ακόμα.
Μόνος, τι να το κάνω πια το στόμα;
τι τη μέρα μου να κάνω τώρα;
Μόνος, τι να το κάνω πια το στόμα;
τι τη νύχτα μου να κάνω τώρα;

Δεν έχω φίλους, δεν έχω αγαπημένη,
γωνιά δεν έχω η ζωή μου ν’ ακουμπήσει.
Το κάθε τι που του δίνομαι πλουταίνει
και θα με σπαταλήσει.
Το κάθε τι που του δίνομαι πλουταίνει
και θα με σπαταλήσει".

Δες γύρω σου τους ερωτευμένους. Δες τους που ορκίζονται αιώνια πίστη ο ένας στον άλλον: “Θα σ’ αγαπώ για πάντα”, “Δεν θα χωρίσουμε ποτέ” και διάφορα τέτοια, αλλά το “πάντα“ και το “ποτέ“ δεν συμβιβάζονται με τη ροή του χρόνου που τρέχει και παρασέρνει τα πάντα. Το “πάντα“ και το “ποτέ“ είναι λέξεις πλανεύτρες γιατί όλα αλλάζουν συνεχώς και τίποτα δεν μένει ίδιο. Ο άνθρωπος όμως, αισθάνεται ανασφαλής έτσι. Μόλις κερδίσει κάτι, πρέπει να ετοιμαστεί να το χάσει απ’ τη μια στιγμή στην άλλη. Κανείς, μα κανείς, δεν μπορεί να είναι σίγουρος ότι θα ζει αύριο και αφού λοιπόν δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για αυτό, τότε για τίποτα δεν μπορείς να είσαι σίγουρος. Έτσι δεν είναι; Πού κολλάει λοιπόν το “πάντα” και το “ποτέ”; 

Μέσα σ’  αυτή την τυραννική ανασφάλεια που σου τραβάει το χαλί κάτω από τα πόδια, ο ποιητής, νιώθει την ανάγκη να σταματήσει τη ροή του χρόνου. Σκύβει λοιπόν μέσα στους βυθούς της μνήμης του, και επιλέγει τις στιγμές που αξίζουν να τους χαρίσει αιωνιότητα, ομορφιά και δικαίωση. Έτσι ακινητοποιεί τον χρόνο πάνω στο άσπρο χαρτί που έχει μπροστά του, και τον κάνει δικό του. Με τον στίχο του επαναφέρει τις μνήμες και τις ξαναζεί. H ζωή όμως κυλάει και τον συνεπαίρνει -γιατί όντως είναι συναρπαστική- και κυλάει κι αυτός μαζί της και βυθίζεται σε τοπία άλλα, και σε κλίματα καινούργια και αλλιώτικα. Στην ποίηση του, κρύβει μια θάλασσα από συναισθήματα και ποτέ του δεν εφησυχάζει.

Εκεί θα δεις το αληθινό του πρόσωπο και εκεί θα τον βρεις να μετράει με στίχους, τα όνειρα, τις ελπίδες και τις διαψεύσεις.

Εκεί θα τον βρεις με μια εκ βαθέων εξομολόγηση να κρατάει την ανάμνησή της αγάπης, γιατί ο λόγος σκιαγραφεί το πορτραίτο μας και είναι καθρέφτης της ψυχής μας.

Εκεί θα τον βρεις να πλάθει όνειρα γιατί είναι μια πονεμένη ψυχή, που θέλει να προσφέρει την ομορφιά των συγκινήσεων, και αγωνίζεται να μας κοινωνήσει τα συναισθήματα που τον φορτίζουν, με σκοπό όχι μόνο να λυτρωθεί, αλλά και να λυτρώσει.

Εκεί θα τον βρεις να καταθέτει μέσα στους στίχους του τα πιστεύω του,  και να εναποθέτει τις ελπίδες του για τα αναπάντητα αιώνια ερωτήματα του έρωτα και της μοναξιάς της ανθρώπινης ύπαρξης.

Εκεί θα τον βρεις να ανιχνεύει στα βάθη της ψυχής του τα αισθήματα, τη ρευστότητα της ζωής και την πικρή πραγματικότητα, που αλλοιώνει το όνειρο.

Μόνο μέσα από την ποίηση μπορεί ο ποιητής να αντισταθεί στη φθορά, γιατί μόνο η μαγεία της ποίησης μπορεί να μετουσιώσει  την ανιαρή καθημερινότητα σε στιγμές μοναδικές. Τα πιο απλά και τα πιο ταπεινά πράγματα, κλείνουν μέσα τους το άφθαρτο και το αιώνιο που ο στοχασμός αποκαλύπτει. Το μυστικό της ευτυχίας και της ολοκλήρωσης της ύπαρξής μας, βρίσκεται εκεί.

Ο ποιητής δεν είναι απλά μια ψυχή. Ο ποιητής είναι μια μαγεμένη ψυχή.

Γ.Μ.


2 σχόλια - Στείλε Σχόλιο


22 Ιουλίου 2018, 13:17
Ο κύριος Μάνος!
Ελευθερίου  Μάνος  Μάνος Ελευθερίου  Νέο  Ψυχικό  Νέο Ψυχικό  Πεντάγωνο  Τρέξιμο  Περπάτημα  Πατρικό  Παράδεισος  Γείτονες  Μετακόμιση  Περισσός  

Συναντιώμασταν πολύ συχνά πίσω από το Πεντάγωνο (εγώ με το τρέξιμό μου και εκείνος με το περπάτημά του) στο Νέο Ψυχικό όπου ήμασταν γείτονες. Χαθήκαμε όταν μετακόμισα στο πατρικό μου στον Περισσό. Καλό παράδεισο κύριε Μάνο...


1 σχόλια - Στείλε Σχόλιο


24 Απριλίου 2018, 15:41
Ο Άη-Γιώργης και το LSD!
Άη-Γιώργης  Δράκος  LSD  





- Στείλε Σχόλιο


05 Μαρτίου 2018, 10:24
Για την Καρυάτιδα μου…
Αγάπη  Απομεινάρια  Διαδρομές  Ηλιοσκόταδο  Κ  Καρυάτιδα  Λόφος  Μορφή  Μυθιστόρημα  Ντουλάπι  Νύχτα  Σκοτάδι  Σκοτεινιά  Σύμπαντα  Συμπαντικές  Φεγγάρι  Φως  Χάρη  

 Η νύχτα έφτασε ο λόφος πια δεν φαίνεται
που κάποτε είχαμε οι δυο μας σκαρφαλώσει.
Η σκοτεινιά ατέλειωτη αναμένεται
λες και δεν πρόκειται ποτέ να ξημερώσει…

Λες και κλειδώθηκαν απότομα τα Σύμπαντα
σ’ ένα αόρατο κι απόκρυφο ντουλάπι,
παραδομένο στην οργή μεγάλου γίγαντα
που αδιαφορεί για την ανθρώπινη αγάπη…

Όμως εγώ, μεσ’ το σκοτάδι αυτό διέκρινα
τη λατρεμένη και πολύδακρη μορφή Σου,
κι ένιωθα σύγκορμα κι αθόρυβα να νέκρωνα
μπροστά στη θέα μιας παρθένου κυπαρίσσου…

Εσύ στεκόσουν σαν αρχαία Καρυάτιδα
που συγκρατούσε έναν πυρσό σαν το φεγγάρι,
κι όλα όσα ζούμε τα στραβά και τα ανάποδα,
απ’ τη δική Σου λαμποκόπαγαν τη Χάρη…

Κι έχω πιστέψει πως Εσύ μονάχα ζεις
κι όλα τριγύρω μοιάζουν χρόνια πεθαμένα,
απομεινάρια της ζωής μου της πεζής,
με σένα Φως, και ηλιοσκόταδο για μένα…

Γραμμένο για την Καρυάτιδα που ήρθε στη ζωή μου το 1990 και με άντεξε μέχρι το 2002. Τον Φεβρουάριο του 2013 έκλεισε τα μάτια της και "πέταξε" σε άλλους κόσμους.

Υ.Γ.: Το Σύμπαν δεν μας στέλνει τους ανθρώπους που θέλουμε. Μας στέλνει αυτούς που χρειαζόμαστε για να μας βοηθήσουν, να μας αγαπήσουν, να μας αφήσουν, να μας πληγώσουν, να μας διδάξουν και να μας κάνουν αυτό που είμαστε προορισμένοι για να γίνουμε. 

Σημείωση: Το υστερόγραφο είναι από το οπισθόφυλλο του τελευταίου μου μυθιστορήματος με τίτλο "Κ". (Εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές, 2016)
 
 


 
 


7 σχόλια - Στείλε Σχόλιο


18 Ιανουαρίου 2018, 10:40
Η Πυγολαμπίδα
Ανασφάλεια  Αξίες  Αρνητικό  Δότης  Δραστήριος  Δυσοίωνο  Ελπίδα  Ενεργός  Θετικό  Κεφάλι  Κοιλιά  Κρίση  Μέλλον  Οικονομικά  Παραλήπτης  Παρελθόν  Παρόν  Προβλήματα  Πυγολαμπίδα  Φροντίδα  Φως  

Και φυσικά μιλάω παραβολικά και μεταφορικά. Οι πυγολαμπίδες αυτά τα συμπαθέστατα κολεόπτερα φωσφορίζουν είτε για να προσελκύσουν το έτερον ήμισυ για ζευγάρωμα ή για να απωθήσουν τους εχθρούς τους. Και χωρίς να το επιδιώκουν ομορφαίνουν τις νύχτες του καλοκαιριού της υπαίθρου, φωτίζοντας μέσα στα δάση με μια βροχή από μικρές σπίθες!

Όταν ένας άνθρωπος  επιμένει να φωτίζει προς τα πίσω, δηλαδή παραμένει προσκολλημένος στο παρελθόν του, ανίκανος να κάνει βήματα μπροστά,  χάνει όχι μόνο το μέλλον  του,  αλλά κυρίως το παρόν του.

Καθημερινά εγκλωβιζόμαστε σε σκέψεις, συνήθειες και δημιουργούμε  συνθήκες, που ουσιαστικά δεν μας αντιπροσωπεύουν και δεν τις επιθυμούμε πραγματικά, από φόβο και κοινωνικό καθωσπρεπισμό. Άλλοι μας εκπαιδεύουν, άλλοι μας ορίζουν, και μέχρι να ενεργοποιηθούν οι φυσικές μας άμυνες χάνουμε πολύτιμο χρόνο, προσπαθώντας να αποδείξουμε πως μπορούμε να είμαστε κάτι που δεν είμαστε!

Σίγουρα ζώντας, μεγαλώνοντας, οι εμπειρίες μας εμπλουτίζονται. Αρχικές μας πεποιθήσεις άλλες φορές αναπροσαρμόζονται ή ακόμα αλλάζουν ριζικά. Πόσοι όμως από εμάς μπορούμε  να σταματήσουμε να παρελθοντολογούμε, νιώθοντας μια ψευδή ασφάλεια για πράγματα που πέρασαν, για πράγματα που μπορέσαμε, λειτουργήσαμε ή ακόμα διακριθήκαμε; Αυτή η προσφυγή δεν είναι αναγκαστικά κακή, ειδικά όταν χρειαζόμαστε δύναμη για να καταφέρουμε κάτι καινούργιο. Πολλές φορές παίρνουμε κουράγιο από πράγματα που έχουμε καταφέρει κατά το παρελθόν!

Όμως χρειάζεται, κυρίως να φωτίζουμε το παρόν μας, με νέες ιδέες, στόχους και νέα όνειρα. Χρειάζεται να παραμένουμε ενεργοί και δραστήριοι χωρίς να επαναπαυόμαστε στην οποιαδήποτε μεγάλη ή μικρή μας επιτυχία.  Κι αυτό δεν έχει κανένα όριο ηλικίας. Το κάθε μας βήμα ας γίνεται μπροστά κι εκεί πρέπει να πέφτει και το φως, και το φως πέφτει μπροστά όταν φωτίζουμε από το κεφάλι, δηλαδή από τη σκέψη και όχι από την κοιλιά, δηλαδή από τη χωνεμένη κατάσταση, που εδώ που τα λέμε μπορεί και να μας βαρυστομαχιάζει. Υπάρχει μια διαρκής κίνηση παντού γύρω μας, και ο χρόνος λειτουργεί υπέρ αυτού που κινείται συνέχεια. Δεν παραμένει σε μια καθημερινή ρουτίνα αλλά συνεχώς διαφοροποιεί τις συνήθειες του, επαναπροσδιορίζει απαλλαγμένος από εγωισμούς και μικροσυμφέροντα, γίνεται περισσότερο δότης-παραλήπτης, και χρησιμοποιεί το παρελθόν, όχι για να κρυφτεί, αλλά για να φωτίσει καλύτερα το παρόν του.

Μπορεί ο καθένας να βρει τη σπίθα του και να φωτίσει με δύναμη και μοναδικότητα ό,τι επιλέγει να κάνει, αρκεί να το πιστεύει και να το δομεί καθημερινά με την αλήθεια του. Πόσο εύκολο είναι αυτό; Καθόλου εύκολο! Αυτό όμως δεν καθιστά την προσπάθεια ανέφικτη. Καθημερινά συναναστρέφομαι με πολύ κόσμο, και μου αρέσει πολύ να γνωρίζω νέα πρόσωπα, να ακούω την ιστορία τους, τις σκέψεις τους… Αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι όλοι θέλουν να ακουστούν. Υπάρχουν πια λίγοι ακροατές ανάμεσά μας.

Οι περισσότεροι έχουμε τον χρόνο να πούμε τα δικά μας, αλλά ελάχιστο έως καθόλου όταν πρόκειται να ακούσουμε τον άλλον. Κυρίως ακούω για πράγματα του παρελθόντος και λίγα για το παρόν τους. Υπάρχει μια απογοήτευση από τις οικονομικές συνθήκες  που επικρατούν, από τα πολλά καθημερινά προβλήματα και από όλη αυτή την κοινωνική ανασφάλεια και κυρίως από την κρίση αξιών που ζούμε τα τελευταία χρόνια, και είναι λογικό να καταφεύγουμε σε περασμένα καλύτερα δεδομένα, που κάποτε υπήρξαμε τυχεροί και τα βιώσαμε. Η ζωή μας όμως συνεχίστηκε, έφυγε από το παρελθόν και μπήκε στο παρόν. Τι κάνουμε τώρα, τι φωτίζουμε, πώς φωτίζουμε και πώς προχωράμε;

Φροντίζοντας! Τον εαυτό μας, τους ανθρώπους που αγαπάμε, τους άλλους ανθρώπους που δεν γνωρίζουμε αλλά έχουν την ανάγκη μας. Φροντίζουμε να διαψεύσουμε το δυσοίωνο, φροντίζουμε κόντρα στον αρνητισμό να βρούμε το θετικό, να το υλοποιήσουμε και να το αναπτύξουμε! Ας γεμίσουν οι πόλεις  από πυγολαμπίδες, που το φως τους θα πέφτει μπροστά, με μικρές σπίθες που όμως όλες μαζί θα κάνουν μια τόσο φωτεινή βροχή που θα φωτίσει κάθε σκοτεινή γωνιά. Και αυτό θα επιτευχθεί μέσα από τη συνεργασία και την αλληλεγγύη. Το σύνδρομο ας αλλάξει κι ας γίνει προτέρημα και η αρχή μιας αλλαγής που δε θα σβήσει με την πρώτη δυσκολία.

της Φωτεινής Κατσάλη
 
Πηγή


 


- Στείλε Σχόλιο


05 Ιανουαρίου 2018, 16:08
Γιώργο, δεν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα!
Γιώργο  Εσένα  Ζήσω  Μπορώ  Χωρίς.  

Ε μα…


1 σχόλια - Στείλε Σχόλιο


23 Δεκεμβρίου 2017, 18:41
Οδηγός Αναβλητικότητας (A User’s Manual)
Οδηγός  Αναβλητικότητα  User  Manual  

 
 
     "Γιατρέ…".
      "Ναι…".
      "Θέλω να σαμποτάρω τον εαυτό μου".
      "Το θέλεις πολύ;".
      "Like a crazy!".
      "Και τι κάνεις γι αυτό;".
      "Τι να κάνω; Τίποτα δεν κάνω. Δεν προλαβαίνω δηλαδή".
      "Είσαι πολυάσχολος ε;".
      "Ε ναι. Όλη μέρα πάνω-κάτω, μέσα-έξω και γύρω-γύρω είμαι".
      "Μα τι θα πει πάνω-κάτω, μέσα-έξω και γύρω-γύρω; Εσύ παιδί μου είσαι υπερδραστήριος. Πρέπει να φρενάρεις διότι με τον ρυθμό που πας, σαμποτάζ δεν γίνεται".
      "Χμ… όχι ε;".
      "Ε βέβαια όχι. Λοιπόν άκουσε… πρέπει να κάνουμε μερικές συνεδρίες".
      "Λες ε;".
      "Και βέβαια λέω. Πρέπει να ακολουθήσεις κάποια βήματα για να φτάσεις στο ποθητό αποτέλεσμα".
      "Για πες…".
      "Τι έχεις να κάνεις σήμερα;".
      "Ε λέω να ξεκινήσω ένα καινούργιο άρθρο".
      "Άστο για αύριο. Τι άλλο έχεις;".
      "Να συνεχίσω το νέο μυθιστόρημα που γράφω".
      "Άστο για αύριο. Τι άλλο έχεις;"
      "Να τηλεφωνήσω στην Κ. για να βγούμε".
      "Δεν πας καλά. Πού θα την τρέχεις την κοπέλα με τέτοιο κρύο; Άστο για αύριο. Τι άλλο έχεις;".
      "Αααα…. για να σου πω γιατρέ… όλα για αύριο θα τα αφήσω; Δεν γίνεται δουλειά έτσι".
      "Και βέβαια δεν γίνεται δουλειά. Αυτό δεν θέλεις; Άλλωστε,  για να έχει ένα θετικό αποτέλεσμα το σαμποτάζ που επιδιώκεις, πρέπει να  αναβληθούν όλα τα πράγματα που χρειάζεται να γίνουν. Πρέπει να λες «θα το κάνω αργότερα», «άστο για αύριο», ή «πού να τρέχω τώρα», ή «βαριέμαι» και διάφορα τέτοια. Αναβλητικότητα θα πει να αποφεύγεις συστηματικά την πραγματοποίηση συγκεκριμένων στόχων, να αντικαθιστάς επίσης συστηματικά  δραστηριότητες υψηλής προτεραιότητας με χαμηλότερης, να ασχολείσαι μόνο με θέματα που σου δίνουν απόλαυση και ευχαρίστηση, και να αναβάλλεις διαρκώς τις υποχρεώσεις σου με σημαντικές συνέπειες για την προσωπική και την κοινωνική σου ζωή, καθώς και για την υγεία σου. Η συμπεριφορά όμως  αυτή, περιλαμβάνει ένα αίσθημα ανεπάρκειας, ενοχής και άγχους. Με άλλα λόγια, η αναβλητικότητα είναι ουσιαστικά ένας πολύ καλός τρόπος για να σαμποτάρεις τον εαυτό σου. Στις μέρες μας, που οι αξίες έχουν αποκτήσει μεγάλη βαρύτητα, όταν για διάφορους λόγους κάποιος εμφανίζει την παραπάνω συμπεριφορά, χαρακτηρίζεται αρνητικά και θεωρείται άτομο χωρίς ισχυρή θέληση και χωρίς αίσθηση συνέπειας και υπευθυνότητας, με αποτέλεσμα οι άλλοι να μην τον παίρνουν στα σοβαρά".

     “Θα τελειώσουμε με τη δουλειά που αναλάβαμε; Θα κάνουμε πρόβα; Θα οργανώσουμε μία συνάντηση; Θα βγούμε;.
    
Άστο επάνω μου.

Και το αφήνεις επάνω του/της και περνάνε τα …χρόνια χωρίς να συμβαίνει απολύτως τίποτα!

Η αναβλητικότητα παρουσιάζει υψηλή συσχέτιση με την αναποφασιστικότητα που σημαίνει με άλλα λόγια αδυναμία να λάβει κανείς σημαντικές αποφάσεις για τη ζωή του και να αποδεχτεί τις συνέπειες που απορρέουν από αυτές.
 
     "Και τι κατάφερες με την αναβλητικότητα που σε διακρίνει όλα αυτά τα χρόνια που σε ξέρω; Τίποτα. Μία απ’ τα ίδια σε βλέπω. Το σαμποτάζ δηλαδή σε όλο του το μεγαλείο! Εύγε!!!"


 


2 σχόλια - Στείλε Σχόλιο


06 Νοεμβρίου 2017, 10:51
No Sympathy for the Devil
Αγία  Δημήτρης Αθανίτης  Διάβολος  Εκδήλωση  Κώστας Καζανάς  Καμία  Κινηματογραφική  Λένα Κιτσοπούλου  Λέσχη  Μουσική  Γιώργος Μπιλικάς  Παρασκευή  Συμπάθεια  Ταινία  Devil  No  Sympathy  

Ο Γιώργος Μπιλικάς, που έχει γράψει την ιδιαίτερη μουσική της ταινίας, θα είναι μαζί μας για την προβολή και θα μιλήσει με το κοινό. Σας περιμένουμε!

Κινηματογραφική Λέσχη Αγ. Παρασκευής
Σπάρτης 1 & Γραβιάς
(Πολιτιστικό Πάρκο «Στ. Κώτσης»)
Τετάρτη 8 Νοεμβρίου
Ώρα: 20:00


1 σχόλια - Στείλε Σχόλιο


24 Οκτωβρίου 2017, 23:12
"Καμία Συμπάθεια για τον Διάβολο"
Δημήτρης Αθανίτης  Κώστας Καζανάς  Γιώργος Μπιλικάς  Καμία  Συμπάθεια  Διάβολος  No  Sympathy  Devil  


Cineprivates



- Στείλε Σχόλιο


25 Ιουλίου 2017, 21:09
Συνέντευξη!
Γιώργος Μπιλικάς  Έξω  Μέσα  Όμορφη  Συνέντευξη  Λυπημένα  Μάτια  Προφήτες  Adventures  Al-Andalus  Heaven  Heaven Adventures  K.  No. 9  

Γιώργο, καλωσόρισες στο blog "Όμορφη μέσα έξω". Διαβάζοντας το βιογραφικό σου παρατηρεί κανείς ότι είσαι μια πολύπλευρη προσωπικότητα που ασχολείται με τη μουσική, τον κινηματογράφο, την αρθρογραφία και τη συγγραφή βιβλίων. Σε ποιες μορφές τέχνης αφιερώνεις πλέον τον χρόνο σου; 

     Κατ’ αρχήν σε ευχαριστώ και εγώ Μαρία, για τη φιλοξενία στο όμορφο blog σου. Ναι, το βιογραφικό μου, δίνει την εντύπωση σ’ αυτόν που θα το διαβάσει, ότι κάνω πολλά πράγματα μαζί, αλλά δεν είναι έτσι. Το θέμα για μένα είναι να υπάρχει σχετικότητα σ’ αυτό που κάνω. Δυστυχώς είμαι παλιό μοντέλο και δεν διαθέτω κάποιον διακόπτη (χιούμορ) που να τον ανοιγοκλείνω και να λέω: "Τώρα ασχολούμαι με τη μουσική, στοπ η συγγραφή" ή "τώρα ασχολούμαι με τη συγγραφή, στοπ η μουσική". Είναι βλέπεις διαφορετικό το mood για το κάθε concept και το να μεταβαίνεις από το ένα στο άλλο είναι απίστευτη ταλαιπωρία. Έτσι τουλάχιστον το βλέπω εγώ και το εφαρμόζω και στη ζωή μου γενικώς. Αφιερώνομαι σ’ αυτό που κάνω, στο οτιδήποτε κάνω, και άρα -για μένα- δεν γίνεται αυτό που κάνω να είναι δύο πράγματα ταυτόχρονα, γιατί νιώθω να κόβομαι στη μέση και δεν μπορώ να αποδώσω πουθενά. Μπορεί λοιπόν να ασχολούμαι ή να έχω ασχοληθεί με όλα αυτά, αλλά ασχολούμαι με το καθένα κατά περιόδους και σε κάθε περίοδο το αντικείμενο είναι πάντοτε ένα. Από το 2012 λοιπόν που προέκυψε στη ζωή μου η συγγραφή έχω αφιερωθεί σ’ αυτήν. Ήταν βλέπεις για μένα μία  καινούργια εμπειρία που μου χτύπησε την πόρτα, την άνοιξα και με πήρε μαζί της. Δεν ξέρω πως θα καταλήξει όλο αυτό, ούτε κάνω μακρόπνοα σχέδια. Απλώς έχω αφεθεί στο ταξίδεμα και το απολαμβάνω.


Ποια από όλες αυτές τις μορφές πολιτισμού, τις οποίες υπηρετείς, σε γεμίζει περισσότερο ως άνθρωπο ή σε ποια ενδεχομένως θα ήθελες να δώσεις όλο σου το είναι;

     Έτσι κι αλλιώς, κάθε φορά δίνω όλο μου το είναι σε ό, τι κάνω. Για μένα δεν γίνεται διαφορετικά, γιατί αλλιώς πώς θα απολαύσω αυτό που κάνω; Τώρα, όπως είπα και πριν, έχω ανέβει στο τρένο της συγγραφής, ταξιδεύω, και τα βαγόνια είναι …αρκετά!


Περίπου από ποια ηλικία και μετά άρχισες να νιώθειςτην ανάγκη να εξωτερικεύσεις τις καλλιτεχνικές σου ανησυχίες και ποιο ήταν το πρώτο είδος που σε τράβηξε;

     Από τα σχολικά μου χρόνια θα έλεγα, γιατί ήρθα σε επαφή με τον γραπτό λόγο μέσα από το μάθημα των Ελληνικών και τις εκθέσεις που έγραφα. Όμως τα πάντα κινούνται σε έναν ρυθμό έτσι δεν είναι; Ακόμα και ο λόγος είτε είναι γραπτός, είτε είναι προφορικός, έχει κι αυτός έναν ρυθμό, και ο ρυθμός είναι μουσική. Μπορεί λοιπόν ασυνείδητα να είχα ήδη μπει στον κόσμο της συγγραφής αφού είχα αρχίσει να γράφω, συνειδητά όμως, η μουσική ήταν αυτή που με τράβηξε πρώτη.  


Όσοι σε γνωρίζουν από κοντά, σε περιγράφουν ως έναν αθεράπευτα ρομαντικό, ευγενή, με αίσθηση δικαιοσύνης και μετριόφρονα χαρακτήρα. Πιστεύεις ότι ένας καλλιτέχνης θα μπορούσε να διαπρέψει στο είδος του, όποιο κι αν είναι αυτό, αν δεν διέθετε τα παραπάνω χαρακτηριστικά;

     Μα… τα χαρακτηριστικά αυτά, είναι ανθρώπινα και το θέμα είναι να διαθέτεις ήθος ως άνθρωπος. Από κει και πέρα, σε ό,τι κι αν κάνεις, αυτό θα βρει τρόπο να εκφραστεί. Αν όμως δεν το διαθέτεις, τότε  αυτό που θα βρει τρόπο να εκφραστεί θα είναι η άρνηση που θα εκπέμπεις.  


Υπήρξε κάποιο ξεχωριστό γεγονός που σε έστρεψε στη συγγραφή βιβλίων ή ήταν φυσική εξέλιξη των πραγμάτων;

     Μπορεί να ήταν η φυσική εξέλιξη των πραγμάτων, ή μπορεί κάποια μυστική δύναμη να ετοίμαζε το έδαφος χωρίς εγώ να το ξέρω. Η συγγραφή του πρώτου μου μυθιστορήματος, του "Heaven Adventures"   προέκυψε μέσα από μία διαδικτυακή φιλοσοφικο/θρησκευτική συζήτηση και τα θέματα που πραγματεύεται το μυθιστόρημα αυτό, είναι προϊόν δεκαετούς μελέτης. Η αιτία λοιπόν -που ήταν η μελέτη- υπήρχε, αλλά έλλειπε η αφορμή, την οποία μου την έδωσε αυτή η συζήτηση.


Σε ποια είδη του γραπτού λόγου έχεις εξασκηθεί μέχρι τώρα; Υπάρχει κάποιο είδος που σε εκφράζει περισσότερο και για ποιο λόγο;

     Σε κανένα είδος δεν έχω εξασκηθεί. Γράφω αυθόρμητα. Όσο για το είδος που με εκφράζει, αυτό είναι το φανταστικό και με γοητεύουν τα χωρο-χρονικά ταξίδια. 


Τι σημαίνει η συγγραφή για σένα;

     Η συγγραφή είναι για μένα πολλά πράγματα. Είναι εκτόνωση, είναι ψυχοθεραπεία, αυτογνωσία, είναι προσωπική βελτίωση και βέβαια είναι και επικοινωνία.


Έχεις δεχτεί επιρροές από κάποιον ή κάποιους συγγραφείς/ποιητές, και ποιος είναι ο αγαπημένος σου συγγραφέας/ποιητής;

     Το να έχω δεχτεί επιρροές το θεωρώ φυσικό, αλλά δεν ξέρω από ποιον ή από ποιους. Αυτό ίσως να μπορέσουν να το διακρίνουν οι κριτικοί βιβλίων. Ξέρεις… αυτοί που λένε: "Χμ… εδώ διακρίνω επιρροές από τον τάδε, αλλά θα μπορούσα να πω πως μοιάζει και με τον τάδε". Αγαπημένοι μου συγγραφείς είναι οι Tom Robbins & Stephen King. 

Συμμερίζεσαι την άποψη ότι η λογοτεχνία του φανταστικού έχει συγκεκριμένο αναγνωστικό κοινό τουλάχιστον για τα ελληνικά δεδομένα, κι αν ναι, για ποιο λόγο πιστεύεις ότι συμβαίνει αυτό;

     Δεν έχω λόγο να διαφωνήσω με αυτή την άποψη. Νομίζω άλλωστε ότι ο καθένας μας έλκεται από κάποιο είδος. Παντού συμβαίνει αυτό. Και σε όλο τον κόσμο, αλλά και σε κάθε τέχνη. Είτε πρόκειται για ταινίες είτε για βιβλία, άλλος προτιμάει τα αστυνομικά, άλλος τα ερωτικά, άλλος τα τρομακτικά, έτσι είναι αυτά τα πράγματα. Για την Ελλάδα όμως, θα έπρεπε η λογοτεχνία του φανταστικού να βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Και λέω "θα έπρεπε", επειδή στη λογοτεχνία του φανταστικού είμαστε οι πρώτοι διδάξαντες και εννοώ βέβαια τα Ομηρικά έπη "Ιλιάδα" και "Οδύσσεια". Τι πιο κορυφαία λογοτεχνία του φανταστικού απ’ αυτά; Ας μην ξεχνάμε άλλωστε, ότι χωρίς "Ιλιάδα" και "Οδύσσεια", δεν θα είχαμε ούτε την "Αινειάδα" του Βιργίλιου. Έχουμε δηλαδή ένα ολόκληρο σχολείο μέσα στα πόδια μας και τολμάμε να διαβάζουμε …Άρλεκιν; 


Έχεις εκδώσει ως τώρα τέσσερα μυθιστορήματα αλλά και αρκετές συλλογές διηγημάτων. Υπάρχει κάποια λογοτεχνική αλληλουχία μεταξύ των τεσσάρων βιβλίων σου; Μίλησέ μας λίγο για το καθένα από αυτά τα μυθιστορήματα.

    
Τα τέσσερα μυθιστορήματα έχουν κοινό ήρωα τον Ορφέα, αλλά είναι αυτοτελή και εντελώς διαφορετικά στη θεματική τους.

      Αυτό που συμβαίνει στο  "Heaven Adventures" (2012), είναι η αντιπαράθεση του αρχαιοελληνικού τρόπου σκέψης και του εβραϊκού, πράγμα  που σημαίνει ότι κατ’ ανάγκην αγγίζονται  και θέματα που αφορούν στις πατρώες θρησκείες των δύο λαών. Οι δύο πρωταγωνιστές (Ορφέας & Ιησούς), γίνονται περιπατητικοί φιλόσοφοι συζητώντας, αλλά όλο αυτό συμβαίνει μέσα από απίστευτο χιούμορ και σε άκρα φιλική ατμόσφαιρα.

      Η περιπέτεια του "Νο. 9" (2013), μπαίνει σε ενέργεια από τη στιγμή που συμβαίνει ένα δυστύχημα στον ήρωα και η πλοκή αφορά σε ένα αδιάκοπο πήγαινε-έλα ανάμεσα σε δύο παράλληλους κόσμους. Επίσης εδώ, θα συναντήσουμε τη συνύπαρξη των αντιθέτων (καλό-κακό, σκοτεινό-φωτεινό, θετικό-αρνητικό κλπ, αλλά και τα τέσσερα στοιχεία της φύσης: Γη, Νερό, Αέρας, Φωτιά).

      Στο "Al-Andalus" (2014), ο Ορφέας κάνει ένα χωροχρονικό ταξίδι. Πηγαίνει στην Ισπανία του 10ου αιώνα μ.Χ., γίνεται Reconquistador και επιδιώκει την επανάκτηση της λύρας του από τον Χαλίφη Αμπντ Αλ-Ραχμάν Γ’. 


Το πιο πρόσφατο βιβλίο σου έχει ως τίτλο "Κ.". Ποια είναι η πηγή έμπνευσης του και τι μηνύματα θέλεις να περάσεις στους αναγνώστες του;

    
Το "Κ." (2016) που είναι το τέταρτο μυθιστόρημα είναι κι αυτό ένα χωρο-χρονικό ταξίδι, μόνο που αυτή τη φορά δεν προσδιορίζεται ούτε ο τόπος, ούτε ο χρόνος. Η πλοκή αφορά σε ένα ζευγάρι που συναντιέται πολλές φορές μέσα στους αιώνες και που αν θέλω να την κλείσω μέσα σε ελάχιστες λέξεις, θα σε παραπέμψω Μαρία, στο κείμενο που γράφω στο οπισθόφυλλο:

      "Το Σύμπαν δεν μας στέλνει τους ανθρώπους που θέλουμε. Μας στέλνει αυτούς που χρειαζόμαστε για να μας βοηθήσουν, να μας αγαπήσουν, να μας αφήσουν, να μας πληγώσουν, να μας διδάξουν και να μας κάνουν αυτό που είμαστε προορισμένοι για να γίνουμε"

      Εμπνέομαι από όλα όσα συμβαίνουν γύρω μου, από όλα όσα βιώνω ή έχω βιώσει  και γενικώς στα μυθιστορήματά μου, αλλά και στη συλλογή των μικρών ιστοριών που έχω εκδώσει με τίτλο "Οι Προφήτες με τα Λυπημένα Μάτια" (2015), πραγματεύομαι τις ανθρώπινες σχέσεις χωρίς να σκοπεύω να περάσω κάποια μηνύματα. Θέλω να πω ότι αυτό δεν είναι ούτε στόχος ούτε αυτοσκοπός. Είναι καλύτερα να αφήνουμε κάποια πράγματα να συμβαίνουν αντί να τα προκαλούμε. Όπως στη μουσική είμαι πρώτα ακροατής και μετά μουσικός, έτσι και στη λογοτεχνία είμαι πρώτα αναγνώστης και μετά συγγραφέας. Πιστεύω ότι με την ανάγνωση βελτιώνουμε τους εαυτούς μας, και άρα, αυτό που συμβαίνει σε εμένα με την ιδιότητα του  αναγνώστη, ευελπιστώ να συμβαίνει και σε όσους με διαβάζουν. 


Τι είναι εκείνο που σε γοητεύει περισσότερο, όταν αρχίζεις να γράφεις κάτι καινούργιο; Με άλλα λόγια από πού αντλείς έμπνευση;

     Βασικά με γοητεύει η ιδέα ότι ξεκινάω ένα καινούργιο ταξίδι και σε πληροφορώ ότι ταξιδεύω απίστευτα. Η έμπνευση είναι η συνάντηση του τυχαίου με την επιθυμία για δημιουργία και αντλείται από τα πάντα. Από μία ματιά, από ένα άγγιγμα, από μία λέξη… από οτιδήποτε μπορείς να φανταστείς.


Ποιος είναι ο πρώτος άνθρωπος που διαβάζει ολοκληρωμένο κάποιο υπό έκδοση έργο σου και γιατί;

     Καλό είναι να υπάρχει κάποιος που να έχει αυτόν το ρόλο, γιατί ενδεχομένως να σου επισημάνει κάτι που σου έχει ξεφύγει. Εγώ έχω έναν Φύλακα-Άγγελο που κάνει αυτή τη δουλειά.


Θα μας αποκαλύψεις κάτι από τα επόμενα συγγραφικά σου σχέδια;

    
Ναι, έχω έτοιμη μία συλλογή με πεζά ποιήματα, και αυτές τις ημέρες τελειώνω κάτι πολύ σημαντικό που είναι για μένα έργο ζωής και έχω αρχίσει να το γράφω από το 2004. Θα ήθελα όμως να μην αποκαλύψω περί τίνος πρόκειται. Τουλάχιστον όχι ακόμα. Το μόνο που μπορώ να πω, είναι ότι αφορά στη μουσική.


Τι θα συμβούλευες κάποιον που σκέφτεται να εκδώσει για πρώτη φορά λογοτεχνικό του έργο, αλλά ενδεχομένως διστάζει λόγω της οικονομικής κρίσης; Τελικά κατά τη γνώμη σου η κρίση μάς έκανε καλό ή όχι, όσον αφορά στη λογοτεχνική παραγωγή;

    
Αν περιμένει να βγάλει πολλά λεφτά και να γίνει πλούσιος κάνει πολύ καλά που διστάζει, διότι θα απογοητευθεί (χιούμορ). Η κρίση, μας έκανε καλό στις τέχνες γενικώς, γιατί βλέπεις, κλειστήκαμε και το κλείσιμο ζητάει εκτόνωση. Με τα όπλα που διαθέτει λοιπόν ο καθένας εκτονώνεται. Με συναυλίες, με ταινίες, με βιβλία, με ζωγραφικές… όπως ο καθένας μπορεί να εκφραστεί και να εκφράσει αυτό που μας συμβαίνει και όχι μόνο.

      Όσο για τη συμβουλή, δεν ξέρω αν είμαι σε θέση να δίνω συμβουλές. Μάλλον τη γνώμη μου θα πω, κααι η γνώμη μου λοιπόν είναι, ο οποιοσδήποτε μελλοντικός  "συνάδελφος" να μη διστάζει καθόλου. Η συγγραφή δεν είναι μόνο εκτόνωση και  ψυχοθεραπεία. Είναι και επικοινωνία, και δεν έχει κανένα νόημα για κάποιον να γράφει και να τα κλείνει στο συρτάρι. Απολύτως κανένα. Άλλωστε, τις πένες τις χρειαζόμαστε ειδικά σε τέτοιους δύσκολους καιρούς, διότι όπως και να το κάνεις το πράγμα, η δημιουργία, από τα δύσκολα γεννιέται. 


Γιώργο, σε ευχαριστώ θερμά για την τιμή να απαντήσεις στις ερωτήσεις μου δαπανώντας από τον πολύτιμο χρόνο σου! Εύχομαι ολόψυχα κάθε επιτυχία με ό,τι καταπιάνεσαι και να έχεις πάντα έμπνευση και δημιουργικότητα!

      Η τιμή είναι δική μου Μαρία. Σε ευχαριστώ για τη φιλοξενία και εύχομαι καλή συνέχεια στο blog σου.

Η Συνέντευξη: Εδώ!

 


- Στείλε Σχόλιο


07 Ιουλίου 2017, 19:50
Cigarettes After Sex: Sweet
Cigarettes  After  Sex  Sweet  

Cigarettes After Sex: Sweet

?


- Στείλε Σχόλιο


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Συγγραφέας
orfeus
Γιώργος Μπιλικάς
Storyteller...
από Valley Below



Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/orfeus

-









Tags

Al-Andalus Heaven Adventures Άννα Αγγελική Αθηνά Αλεξάνδρα Αντώνης Βάσω Βίκυ Γιώργος Γιάννα Δημήτρης Ειρήνη Ελένη Ερίκα Ζωή Ηρώ Θωμάς Θανάσης Κώστας Λίντα Μυρτώ Μίμης Μαρία Νίκος Νεφέλη Ορφέας Πάνος Ρένα Ρούλα Σπύρος Σοφία Τάσος Τζούλια Χρήστος K. No. 9 Aretha Aretha Franklin Flash Franklin Goldberg Jack Jumping Jumping Jack Flash Keith Keith Richards Richards Whoopi Whoopi Goldberg Bob Dylan Leonard Cohen Έζρα Πάουντ Τ. Σ. Έλιοτ Αρθούρος Ρεμπώ Κάρολος Μπωντλαίρ Ουίλιαμ Μπλέικ Νόμπελ Φαινόμενο Έβερεστ Γιώργος Μπαμπασάκης Μεταίχμιο Cibelle Green Grass Μπαστούνι Ντάμα Cigarettes After Sex Sweet Greg Lake ELP Emerson Lake and Palmer Keith Emerson Carl Palmer Robert Fripp King Crimson From the Beginning Hurt John John Hurt Sir Koop Island Blues Thousand Kisses Deep Love Rolling Rolling Stones Stones We We Love You You Άγνωστος Αδύναμος Αισθητική Άνθρωπος Αξίες Αξιοπρέπεια Απάντηση Γενναιότητα Διακριτικότητα Δρόμος Δύσκολος Δώρα Μαργέλη Ελευθερία Επιμονή Ερώτηση Ευθύνη Θηρίο Μεγαλοψυχία Μοναξιά Παιδεία Πτυχία Σύστημα Σωτηρία Ταπεινότητα Άη-Γιώργης Δράκος LSD Άρης Βασίλης Γερμανός Γκαϊφύλλιας Γλέζος Δημητριάδη Διονύσης Ζιώγαλας Ιατρόπουλος Ισιδώρα Κατερίνα Κωχ Λεττονός Μαρίζα Μαρίνα Μάτσας Μοναχικότητα Ντάλας Ξενουδάκη Σαββόπουλος Τασούλης Τσιλογιάννης Ψαριανός Αγάπη Αδελφή Ακατάλληλη Βιβλίο Γιώργος Μπιλικάς Διαδρομές Ε Ζάνη Κ. Μπιλικάς Νεφέλη Πόπη Ζάνη Πρόλογος Πόπη Στιγμή Συμπαντικές Συμπαντικές Διαδρομές Υπερβατική Ψυχή Support Ανάγκη Αποδοχή Ασφάλεια Βασίλισσα Βουτιά Δεσμός Δεσμά Δύσκολη Έκθεση Εμπιστοσύνη Ζητιάνος Μοίρασμα Οδοντόβουρτσα Ομορφιά Παράδοση Περίπτωση Πραγματικότητα Σιγουριά Συμφωνία Συναλλαγή Σχέση Απομεινάρια Ηλιοσκόταδο Κ Καρυάτιδα Λόφος Μορφή Μυθιστόρημα Ντουλάπι Νύχτα Σκοτάδι Σκοτεινιά Σύμπαντα Φεγγάρι Φως Χάρη Βόλτες Γέλιο Επιθυμία Έρωτας Μουσική Ξενύχτια Όνειρα Πάθος Παιχνίδια Πόθος Ποίημα Σημαντικά Στιγμές Συναισθήματα Ταξίδι Τραγούδι Φίλος Χρόνος Αγαπημένη Αιώνιο Αλήθεια Απλά Άφθαρτο Ερωτήματα Καθημερινότητα Καθρέφτης Μαγεμένη Μέρα Μόνος Ολοκλήρωση Όνειρο Πικρή Ποιητής Πορτραίτο Πρόσωπο Στόμα Ταπεινά Ύπαρξη Φτεροκόπημα Ψεύτης Αγία Δημήτρης Αθανίτης Διάβολος Εκδήλωση Κώστας Καζανάς Καμία Κινηματογραφική Λένα Κιτσοπούλου Λέσχη Παρασκευή Συμπάθεια Ταινία Devil No Sympathy Αθήνα Αίγυπτος Αϊνστάιν Βαστίλη Βιετνάμ Γαλλία Δαρβίνος Διαμάντια Ηλίθιος Ηλιθιότητα Ινδιάνοι Ιράκ Κάστερ Κόρινθος Κουασιμόδος Λιβύη Λουδοβίκος Ναπολέων Ντοστογιέφσκι Παντοτινός Ρωσία Σιου Σεγιέν Συρία Τσιπόλλα Chiquentcento Αθηναίων Πολιτεία Ανατολή Βοηθοί Δύση Ηθοποιοί Ήλιος Θεός Θησείο Κύρα Όψεις Πυγολαμπίδα Σελήνη Σκαθάρι Σοφία Παναηλίδου Σοφοί Συμβούλιο Φανταστικό Αλέξανδρος Καρακαντάς Γλέζου Καραμουσαλής Κρασούδης Μαστοράκη Μπενέτου Παπαθανασίου Πατσιφάς Πετρίδης Ρούσσος Ρωμανός Σαλιάρης Σουγιούλ Σπανουδάκης Στασινόπουλος Τρούσας Aphrodite’s Child Axis Charms Forminx Igloo Juniors Αμβρόσιος Άνθιμος Άρθρο Ασήμαντα Βατικανό Δημόσιο Δυνατός Εκκλησία Επικρατούσα Επίσημη Ευρώ Θεοφάνης Θρησκεία Ιερώνυμος Ιταλία Μεσαίωνας Παπάδες Παπάς Ποσά Προνόμιο Σεβασμός Συγγνώμη Σύνταγμα Ανεπάρκεια Ανοχή Γραμματέας Διαφορετικότητα Εγωκεντρισμός Ευθιξία Ιατρείο Κάμψεις Κατωτερότητα Καφές Κομπλεξικός Κριτική Μητσοτάκης Μισογύνης Ορισμός Πληρότητα Πρόβλημα Ραντεβού Σύλλογος Ψυχολόγος Ανασφάλεια Αρνητικό Δότης Δραστήριος Δυσοίωνο Ελπίδα Ενεργός Θετικό Κεφάλι Κοιλιά Κρίση Μέλλον Οικονομικά Παραλήπτης Παρελθόν Παρόν Προβλήματα Φροντίδα Ανάταση Ανάσταση Ανά(σ)ταση Καλή Ανθοπωλείο Άντρας Αρειανός Διάλειμμα Ευνουχισμός Θάλασσα Θέατρο Ιδρώτας Καρέκλα Κιθάρα Κοπή Κόρνα Κρασί Λογαριασμός Παλαιά Πάλκο Πόρτα Ποτήρι Ταμπούρλο Τιτανικός Τριαντάφυλλο Απιστία Κόλυβα Αποφρακτική Γράμμα Έστειλα Πνευμονοπάθεια Ποτέ Χρόνια Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια ΧΑΠ Βασιλική Βασιλική Μπούζα Θεματοφύλακες Μπούζα Παρουσίαση Βόλος Κανάρια Κυριακή Λάρισα Όψεις του Φανταστικού Πολυχώρος Σάββατο Φουντούλης Ωδείο Καλαμάτα Λογοτεχνία Bodega Γιώργο Εσένα Ζήσω Μπορώ Χωρίς. Γιώργος Βασιλείου Καλό Μάχη Σκληρή Έξω Μέσα Όμορφη Συνέντευξη Λυπημένα Μάτια Προφήτες Adventures Heaven Πάτρα Πρωταπριλιάτικο Ψέμα Bar Ghetto Καλός Κηλαηδόνης Λουκιανός Λουκιανός Κηλαηδόνης Ελευθερίου Μάνος Μάνος Ελευθερίου Νέο Ψυχικό Νέο Ψυχικό Πεντάγωνο Τρέξιμο Περπάτημα Πατρικό Παράδεισος Γείτονες Μετακόμιση Περισσός Εννέα Εύα Κολοκοτρώνη Νο. 9 Στυλάντερ Ευτυχισμένος Πόρνη Τυχερός Χαρούμενος Ωριμότητα Λιμάνι Πλοίο Θοδωρής Θοδωρής Παυλάκος Παυλάκος Strega Χρονιά 2017 Happy New Year Καρό Belongs Daddy Get Heart Marilyn Monroe Want What Καταστροφή Κούφια Ώρα Μαίρη Σπαθί Ana Ana Moura Case Do Fadista Fado Fados Joni Joni Mitchell Mitchell Moura Sou Οδηγός Αναβλητικότητα User Manual Πιθανότητα Ενδιαφέρουσα Πρόσκληση Αθηναίων Πολιτεία Blame Irish Moon Φιλοσοφία Νίκος Ζωιόπουλος Νίκος Χατζόπουλος Φεστιβάλ Δράμα Βραβείο Κινηματογράφος Φρικιό Λαμόγιο Υπάλληλος

Γίνε επίσημος αναγνώστης!


Πρόσφατα...


Δημοφιλέστερα...




Αρχείο...


Φιλικά Blogs


    Links







    Ανάπτυξη MusicHeaven.gr, Hosting interTEN
    Όροι Χρήσης

    template design: Jorge