MusicHeaven blog Blogs
Home
-
17 2008, 23:42
.


Στις 18 Φεβρουαρου 1883 γεννιται στο Ηρκλειο της Κρτης ο σημαντικτερος, πιθαντατα λληνας μυθιστοριογρφος, ποιητς και θεατρικς συγγραφας, αλλ και αμφιλεγμενος λληνας συγγραφας και φιλσοφος του 20ου αινα, γνωσττερος για τα ργα του Βος και Πολιτεα του Αλξη Ζορμπ και Ο Τελευταος Πειρασμς που χουν γνει και ταινες. Εναι ο περισστερο μεταφρασμνος σγχρονος λληνας συγγραφας.

Με θαρρον λγιο, διανοομενο, γραφι.

Και δεν εμαι τποτε απ' αυτ.

Τα δχτυλ μου, ταν γρφω,

δεν μελαννουνται, αιματνουνται.

Θαρρ δεν εμαι παρ τοτο:

μια απροσκνητη ψυχ.


Mε τα λγια τοτα περιγραψε
τον εαυτ του
το 1950 ο Νκος Καζαντζκης.

 

Το 1952 προσβλθηκε απ μα μλυνση στο μτι, γεγονς που τον υποχρωσε να νοσηλευτε αρχικ στην Ολλανδα και αργτερα στο Παρσι ωστσο τελικ χασε την ρασ του απ το δεξ μτι. Εν ο Καζαντζκης εχε επιστρψει στην Αντμπ, στην Ελλδα, η Ορθδοξη Εκκλησα επιχειροσε τη δωξη του. Κατηγορθηκε ως ιερσυλος, με βση αποσπσματα του Kαπετν Mιχλη και ολκληρου του Τελευταου Πειρασμο 1953, ο οποος δεν εχε ακμα κυκλοφορσει στην Ελλδα. Το 1954 η Ιερ Σνοδος με γγραφ της ζητοσε απ την κυβρνηση την απαγρευση των βιβλων του.

Αξζει να μεταφρουμε εδ το «κατηγορητριο» της Ιερς Συνδου:

«1. Δι του μυθιστορματος "Καπετν Μιχλης" διασρεται η Εκκλησα, διαπομπεονται οι ιερο αυτς θεσμο και καθυβρζεται το τριαδικν του Θεο.

2. Το μυθιστρημα "Ο Χριστς ξανασταυρνεται", εκτς του παραδξου και ασεβος ττλου του, περιχει διθεση ασεβος χρησιμοποισεως ιστορικν αληθειν του Ευαγγελου. Εξ λλου, δι του βιβλου τοτου γνεται διδασκαλα σοσιαλιστικν και κομμουνιστικν θεωριν και περιυβρζονται οι ποιμνες της Εκκλησας.

3. Ο εκδοθες εις Γερμαναν "Τελευταος πειρασμς" θεωρεται βιβλον σκανδαλδες και επικνδυνον δι κθε Χριστιανν και, ως εκ τοτου, επιβλλεται πως -πση θυσα- αποφευχθε η εις την Ελληνικν μετφρασς του. Ειδικτερον, αναφρεται, τι δι του "Τελευταου πειρασμο" υβρζεται το Θεανδρικ πρσωπο του Χριστο, τι επιδικεται να καταρριφθε η θετης Αυτο, ως και η χριστιανικ ηθικ. Τονζεται, εξ λλου, τι με μεγλην φαντασιοκοπαν και αχαλνωτον αυθαιρεσαν, παραποιεται εις αυτ, η διδαχ του Ευαγγελου, και ,τι εναι γραμμνο βσει των θεωριν του Φρυντ και του ιστορικο υλισμο.

4. Ολα τα εκδοθντα ργα του Καζαντζκη εναι του αυτο ασεβστατου και αντεθνικο περιεχομνου με τα ανωτρω βιβλα».

Η απντηση του Καζαντζκη:

«Μου δσατε μια κατρα, Αγιοι Πατρες, σας δνω μια ευχ: Σας εχομαι να 'ναι η συνεδησ σας τσο καθαρ σο η δικ μου και να 'στε τσο ηθικο και θρσκοι σο εμαι εγ».

Και σε συνντευξ του στον Μανλη Γιαλουρκη στον «Ταχυδρμο» της Αλεξνδρειας, στις 5 Σεπτεμβρου 1954:

«Να τους εχα τους παπδες πληρσει, δε θα μου κνανε τση διαφμιση».

Τελικ η Εκκλησα της Ελλδος δεν τλμησε να προχωρσει στον αφορισμ του Νκου Καζαντζκη, καθς ταν αντθετος σε κτι ττοιο ο οικουμενικς πατριρχης Αθηναγρας. Ο Τελευταος Πειρασμς καταγρφτηκε και στον Κατλογο των Απαγορευμνων Βιβλων της Ρωμαιοκαθολικς Εκκλησας, το καταργηθν πλον Index Librorum Prohibitorum. Ο Καζαντζκης απστειλε ττε τηλεγρφημα στην Επιτροπ του Index με τη φρση του χριστιανο απολογητ Τερτυλλιανο «Ad tuum, Domine, tribunal apello», δηλαδ «στο Δικαστρι σου, Κριε, κνω φεση».

Στις αρχς του 1954, δημοσιετηκε στη Γαλλα το μυθιστρημα Βος και πολιτεα του Αλξη Ζορμπ, για το οποο ο Καζαντζκης βραβετηκε, καθς ανακηρχθηκε καλτερο ξνο βιβλο της χρονις. (Το 1947 εκδθηκε ο "Ζορμπς" στο Παρσι, σχετα αν πρε το ΑΒραβεο ξνου μυθιστορματος το 1954). Το 1955 ανλαβε μαζ με τον Κακριδ την κδοση της μετφρασης της Ιλιδας, με προσωπικ τους ξοδα εν την δια χρονι κυκλοφρησε τελικ στην Ελλδα ο Τελευταος Πειρασμς. Τον επμενο χρνο, τιμθηκε με το Βραβεο Ειρνης στη Βιννη.

Το τλος του φιλοσοφικο του ργου, την Ασκητικ…

Μσα στη βαθι Σιγ, ρθιος, φοβος, πονντας και παζοντας, ανεβανοντας ακατπαυτα απ κορυφ σε κορυφ, ξροντας πως το ψος δεν χει τελειωμ, τραγουδ, κρεμμενος στην βυσσο, το μαγικ τοτο περφανο ξρκι:

ΠΙΣΤΕΥΩ Σ ΕΝΑ ΘΕΟ, ΑΚΡΙΤΑ, ΔΙΓΕΝΗ, ΣΤΡΑΤΕΥΟΜΕΝΟ, ΠΑΣΧΟΝΤΑ, ΜΕΓΑΛΟΔΥΝΑΜΟ, ΟΧΙ ΠΑΝΤΟΔΥΝΑΜΟ, ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ ΣΤ ΑΚΡΟΤΑΤΑ ΣΥΝΟΡΑ, ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΣ, ΤΙΣ ΟΡΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΟΡΑΤΕΣ.

ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤ ΑΝΑΡΙΘΜΗΤΑ, ΕΦΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ Ο ΘΕΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΚΑΙ ΞΕΚΡΙΝΩ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΥΤΗ ΡΟΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΑΚΑΤΑΛΥΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ.

ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟΝ ΑΓΡΥΠΝΟ ΒΑΡΥΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΔΑΜΑΖΕΙ ΚΑΙ ΚΑΡΠΙΖΕΙ ΤΗΝ ΥΛΗ· ΤΗ ΖΩΟΔΟΧΑ ΠΗΓΗ ΦΥΤΩΝ, ΖΩΩΝ ΚΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.

ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΤΟ ΧΩΜΑΤΕΝΙΟ ΑΛΩΝΙ, ΟΠΟΥ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΥΧΤΑ ΠΑΛΕΥΕΙ Ο ΑΚΡΙΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ.

"ΒΟΗΘΕΙΑ!" ΚΡΑΖΕΙΣ, ΚΥΡΙΕ. "ΒΟΗΘΕΙΑ!" ΚΡΑΖΕΙΣ, ΚΥΡΙΕ, ΚΙ ΑΚΟΥΩ.

ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΚΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΚΙ ΟΙ ΡΑΤΣΕΣ ΟΛΕΣ, ΚΙ ΟΛΗ Η ΓΗΣ, ΑΚΟΥΜΕ ΜΕ ΤΡΟΜΟ, ΜΕ ΧΑΡΑ, ΤΗΝ ΚΡΑΥΓΗ ΣΟΥ.

ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΣΟΙ ΑΚΟΥΝ ΚΑΙ ΧΥΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΣΕ ΛΥΤΡΩΣΟΥΝ, ΚΥΡΙΕ, ΚΑΙ ΛΕΝ: "ΕΓΩ ΚΑΙ ΣΥ ΜΟΝΑΧΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ."

ΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΣΟΙ ΣΕ ΛΥΤΡΩΣΑΝ, ΣΜΙΓΟΥΝ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, ΚΥΡΙΕ, ΚΑΙ ΛΕΝ: "ΕΓΩ ΚΑΙ ΣΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ."

ΚΑΙ ΤΡΙΣΜΑΚΑΡΙΟΙ ΟΣΟΙ ΚΡΑΤΟΥΝ, ΚΑΙ ΔΕ ΛΥΓΟΥΝ, ΑΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΩΜΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΜΕΓΑ, ΕΞΑΙΣΙΟ, ΑΠΟΤΡΟΠΑΙΟ ΜΥΣΤΙΚΟ:

ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΑ ΤΟΥΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!

 

Μετ απ να δετερο ταξδι στην Κνα, προσκεκλημνος της κινεζικς κυβρνησης, επστρεψε με κλονισμνη την υγεα του προσβληθες απ λευχαιμα που και νοσηλετηκε στην Κοπεγχγη της Δανας και το Φριμπουργκ (Fribourg im Brisgau) της Γερμανας, που και πθανε στις 26 Οκτωβρου του 1957 σε ηλικα 74 ετν.

Η σορς του μεταφρθηκε στο στρατιωτικ αεροδρμιο της Ελευσνας. Η Ελνη Καζαντζκη ζτησε απ την Εκκλησα της Ελλδος να παραμενει η σορς στην Αθνα, αλλ το ατημ της δεν γινε δεκτ. τσι, η σορς μεταφρθηκε στο Ηρκλειο. Η κηδεα γινε μετ απ μεγλη λειτουργα στον Να του Αγου Μην, παρουσα του Αρχιεπισκπου Κρτης Ευγενου και 17 ακμη ιερων. Τη σορ του συνδευσαν ο ττε υπουργς Παιδεας Αχιλλας Γεροκωστπουλος και ο ιερας Σταρος Καρπαθιωτκης. Στον τφο του χαρχθηκε η επιγραφ: Δεν ελπζω τποτα. Δε φοβʊμαι τποτα. Εμαι λφτερος.


21 -


16 2008, 22:34
: .


νομα χρστη: Μκα. Κωδικς πρσβασης: ****. Ηλικα: 14. Η ανλικη «Μκα» - το ψευδνυμο που χρησιμοποησαν «ΤΑ ΝΕΑ» σε δο απ τα πιο δημοφιλ chat rooms του Διαδικτου - μσα σε μλις τσσερις ημρες παρενοχλθηκε σεξουαλικ απ επτ ενηλκους! Ο καθνας χρησιμοποησε διαφορετικ τρπο προσγγισης, για κανναν, μως, η ηλικα της «Μκας» δεν αποτλεσε εμπδιο οτε για ερωτικς συνομιλες, οτε για προτσεις συναντσεων.

«Εναι σως το πιο απλ πργμα στον ψηφιακ κσμο να προσεγγιστε να παιδ. Ιδιατερα ταν εναι μεταξ 13 και 16 ετν, αφο ττε τα παιδι, πνω στην κρηξη της εφηβεας τους, θλουν να κνουν την επανστασ τους», τονζει η δρ Βερνικα Σαμαρ, επικεφαλς του Εθνικο Κμβου Ασφαλος Δικτου. Ωστσο, αυτ την επαναστατικ διθεση των εφβων εκμεταλλεονται κποιοι ενλικοι, οι οποοι «ψαρεουν» παιδι για σεξουαλικ παρενχληση.
«Οι παιδφιλοι χορεουν καθημεριν στην πλτη των παιδιν μας, κι εν μπορομε να εντοπσουμε το χνος τους, δεν μπορομε να προχωρσουμε σε διξεις του φυσικο δρστη. Ετε μας εμποδζει το απρρητο των επικοινωνιν ετε δεν το προβλπει ο νμος, ο οποος θεσπστηκε το 1994, ττε που η παιδοφιλα δεν εχε πρει φωτι στο Διαδκτυο», επε πρσφατα στη Βουλ ο προστμενος του Τμματος Δωξης Ηλεκτρονικο Εγκλματος της Διεθυνσης Ασφαλεας Αττικς, κ. Μανλης Σφακιανκης, ενημερνοντας τους βουλευτς- μλη της Επιτροπς ρευνας και Τεχνολογας.
Ενμερα τα παιδι. πως τονζει η κ. Λζα Τσαλκη, λκτορας του Πανεπιστημου Αθηνν στο Τμμα Μσων Μαζικς Ενημρωσης και συνεργτιδα στο Ευρωπακ Πργραμμα «Εu Κids Οn Line», το ενθαρρυντικ εναι τι τα περισστερα παιδι σε αυτς τις ηλικες εναι ενμερα για τους κινδνους που κρβει το ντερνετ. Αυτ λλωστε προκπτει και απ τα στοιχεα του Ευρωβαρμετρου για το 2007, τα οποα δεχνουν τι η πλειοντητα των παιδιν 13- 14 ετν αποφεγουν να δνουν σε αγνστους προσωπικ στοιχεα κατ τις διαδικτυακς τους συνομιλες. «Αυτ ββαια δεν σημανει τι δε θα πρπει να αφυπνιστον γονες και παιδι».
Το προφλ των ενηλκων που «ψαρεουν» στα chat rooms δεν μπορε εκολα να προσδιοριστε, λει η κ. Σαμαρ. «Μπορε να εναι οποιοσδποτε, ο νθρωπος που περπατ δπλα μας ο κριος της διπλανς πρτας. Αυτο που ψχνουν να ικανοποιηθον μσω του Διαδικτου χωρς να υπολογζουν ηλικες μπορε να εναι νθρωποι μοναχικο, παιδφιλοι ακμα και κποιοι που θλουν απλ να περσουν την ρα τους μπροστ σε ναν υπολογιστ». πως σημεινει πντως η κ. Σαμαρ, «δεν μπορομε να τα ισοπεδνουμε λα. σοι εναι μλη σε chat rooms δεν εναι απαρατητα κακο». Οι ερωτσεις αγνστων, πως λει, που θα πρπει να προβληματσουν τους χρστες του ντερνετ, δεν εναι λλες απ αυτς που αφορον προσωπικ ζητματα. «Στελε μου τη φωτογραφα σου. Πο μνεις; Τι φορς; Πο συχνζεις; Δσε μου το τηλφων σου. Σε αυτς τις ερωτσεις τα παιδι δεν θα πρπει να απαντον». πως αναφρει η κ. Σαμαρ, οι γονες εναι αυτο που πρπει να παξουν τον ρλο του φλακα. «Θα πρπει λοιπν να γνωρζουν σε ποιους εικονικος κσμους σερφρουν τα παιδι τους. Κι αυτ θα μπορσουν να το κνουν μνο εν γνωρσουν οι διοι το ντερνετ και τις δυναττητς του». Συμπληρνει δε τι οι γονες θα πρπει να κερδσουν την εμπιστοσνη του παιδιο και σε περιπτσεις παρενχλησης εκενο να απευθνεται σε αυτος. «Να μθουν τα παιδι τους να μη δημοσιεουν προσωπικ δεδομνα. Τα παιδι δεν γνωρζουν, ζουν στον ψηφιακ κσμο και θεωρον αυτονητο να μοιραστον δεδομνα με τους ιντερνετικος τους φλους. Δεν γνωρζουν μως τι δνοντας μια φωτογραφα, αυτ μπορε να αλλοιωθε να δημοσιευθε σε κποιον ιστοχρο ακατλληλο για ανλικους».


Το χρονικ των δικτυακνεπιθσεων
Ο ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ
Ο ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟΣ
Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ

9 -


10 2008, 23:20
.


Νκος Καββαδας.


Απνω μου χω πντοτε στη ζνη μου σφιγμνο να μικρ αφρικνικο, ατσλινο μαχαρι πως αυτ που συνηθον και παζουν οι αραπδες που απ ναν γρον μπορο τ’ αγρασα στ’ Αλγρι Θυμμαι ως τρα να ’τανε το γρο παλαιοπλη που μοιαζε με μια παλι ελαιογραφα του Γκγια ορθ πλι σε μακρι σπαθι και σε στολς σκισμνες να λει με μια βραχν φων τα παρακτω λγια Ετοτο το μαχαρι εδ που θλεις ν’ αγορσεις με ιστορες αλλκοτες ο θρλος το ’χει ζσει κι λοι το ξρουν πως αυτο που κποια φορ το ’χαν καθνας κποιον νθρωπο δικ του χει σκοτσει Ο Δον Μπασλιο σκτωσε μ’ αυτ τη Δνα Τζολια την μορφη γυνακα του, γιατ τον απατοσε Ο Κντε Αντνιο μια βραδι το δστυχο αδελφ του με το μαχαρι τοτο εδ κρυφ δολοφονοσε νας αρπης τη μικρ ερωμνη του απ ζλια και κποιος νατης ιταλς να γραικ λοστρμο Χρι σε χρι ξπεσε και στα δικ μου χρια Πολλ χουν δει τα μτια μου, μ’ αυτ μου φρνει τρμο Σκψε και δες το, μια γκυρα κι να οικσημο χει Εναι ελαφρ, για πισε το, δεν πει οτε να κουρτο Μα εγ θα σε συμβολευα κτι λλο ν’ αγορσεις Πσο χει; Μνο φργκα εφτ, αφο το θλεις, πρτο να στιλτο χω μικρ στη ζνη μου σφιγμνο που η ιδιοτροπα μ’ κανε και το ’κανα δικ μου κι αφο κανναν δε μισ στον κσμο να σκοτσω φοβμαι μην καμι φορ το στρψω στον εαυτ μου

6 -


08 2008, 00:08



Σαν σμερα στις 8 Φλεβρη του 1972, ο Μρκος Βαμβακρης πρασε στην ιστορα, αφνοντας τερστια παρακαταθκη: Το μπουζοκι, γινε λακ ργανο, και καταξιθηκε ως ττοιο, χρις σ' αυτν. Η λακ ορχστρα με κυραρχα τα μπουζοκια, που πρτος εισγαγε, ταν πλον θεσμς .Ο διος, πθανε αποθεωμνος, θρλος του λακο τραγουδιο, και αινιος πατριρχης.

Ο Τεκς


Και τι δεν χει ειπωθε για τοτον.
Ο Σπρος Παπαωννου µου εχε δκει να βιβλο µε διηγματα.
Το υπγραφε, αν θυµµαι καλ. Αρχιτκτονας, Κωνσταντινουπολτης.
Εμπεριεχε κει μσα να μακρ αφγημα, «Ο τεκς του Χατζηµην».
Κεµενο ιερς λογοτεχνας. Ο Μρκος, σαν περιγραφε τους τεκδες,
εξεκναγε πρωτστως: «πηρχεν κρα ησυχα». Για ν' ακοσουν.
πως και στα Καφ Αµν στις ερμους, ταν οι καμηλιρηδες
κατβαιναν να ξαποστσουν, ξεκναγαν τα ντρτια τους
µ να αµααααν, μακρσυρτο.
Και πνω στο μακµι και στο µακρ σρσιµο της φωνς, εφερισκαν το στιχκι.
Απ' εκε εγεννθη ο αµανς και το καµηλιρικο ζεμπκικο, στο ρυθμ της γκαμλας,
για να µην πει σ' λλο ρυθµ ο ζεµπκης και στη φορλα, σπσει καµι µση.
Ε, λοιπν, οι τεκδες εναι οι παπποδες των θετρων τχνης,
πως ο διθραµβος εναι η αρχ της τραγωδας.
Γιατ στους τεκδες πηρχεν ο επλεκτος χρος. Με επλεκτους, στο κουσµα
και στα ργανα.
Στην ερυθρλευκη φυλ των Ταραχουµρας, στο Μεξικ στο Μπαλ,
ακµα στα τεµνη των Γιουροκων στη Να Ορλενη, στους χρους των µπλουζ
στην φρικα µε τις τουµπνες, υπρχει το κτταρον που εγννησε τα πρωτοποριακ θατρα.
Μια φορ, λοιπν, ο Μρκος υπ βροχν επστρεφε απ τον τεκ στο σπιτικ του.
Στο δρµο σκνταψε σ' να παλιξυλο. Το σκωσε. Το περιεργστηκε και στον µο, το 'φερε στο κονκι. Την εποµνη το πγε στον Ζοζφ. «Πο το 'βρες;»
«Στο δρµο». «σ' το. Καλ εναι». Τι καλ... τριακσια χρνια µουρι το.
Ο Ζοζφ βγαλε τσσερα ργανα. να κρτησε ελγου του και τα τρα στο Μρκο.
Η ψχα. Η καρδι του ξλου της µουρις εναι κκκινη.
Εκενο το κκκινο µπουζοκι απ την ψχα της µουρις το 'πιανε στις χεροκλες του κι αναστναζε. Πσα απογµατα. Σορουπα. Πσα ταξµια... Σαν πγε κατ κτω ο Μρκος, τοτο το µπουζοκι ο Ντοµινκος και ο Στλιος του το βλανε κοντ.
Καλ κµανε. Ποιος θα το κρατοσε στα χρια του για να το παξει, µετ το Μρκο
και σαν το Μρκο.

 

(Απ το βιβλο Μθος ρεμπτικος- Μρκος Βαμβακρης)


9 -


03 2008, 20:21
.


λα πνε καλ. Ζομε στον παρδεισο.

Δεν καταλαβανω γιατ γκρινιζετε. Δεν σας φτνουν τσα λεφτ που παρνετε ?

Ττοια ποιτητα ζως, ττοιος πολιτισμς. θελα να ξερα τι σας λεπει?

Αυτος που λνε διφορα γρψτε τους στα παλι σας τα παποτσια. Τι να ξρουν αυτο τρα τους καταδκασε η ιστορα. Ζομε την καλτερη εποχ της κοινωνας. Με το καλτερο σστημα αυτ τη βαθι δημοκρατα, της απλς αναλογικς, τη φιλελεθερη, της ελεθερης οικονομας. λοι οι δεκτες πνε θαυμσια, τα ελλεμματα κοντεουμε να τα κλεσουμε, τη διαφθορ την πατξαμε και τλος πντων σεμν και ταπειν με λβαρο την πστη μας πουλμε και τα τελευταα κομμτια της περιουσας του λληνα. Και πολ καλ κνουμε, τσα χρνια πληρναμε τις γραμμς του ΟΤΕ τις γραμμς της ΔΕΗ τους σωλνες της ΕΥΔΑΠ , ρθε η ρα να κονομσουμε. Ναι ββαια θα τα κονομσουμε, δικ μας περιουσα εναι . ρθε η ρα να φμε με χρυσ κουτλια.

Λνε και οι Ευρωπαοι τι εναι πολιτισμνοι, μα αν ρθουν εδ θα τα χσουν με τις υπροχες πλεις μας, με την καθαριτητα, την τξη, την οδικ κυκλοφορα, την ασφλεια, τα μσα μεταφορς, τα πρκα μας, τα σχολεα, τις πλατεες, τα γπεδα, τους αθλητικος χρους, τις παιδικς χαρς. Ευδαιμονα σε λο της το μεγαλεο. Ας βρεθε κποιος να μου πει τι κτι μας λεπει, σας προκαλ ρε παιδι, νισφι πια.

λα τα χετε σε πληθρα και εκπληκτικ ποιτητα,

παιδεα?

Υγεα?

Εργασα?

Ισονομα?

Ισοπολιτεα?

Δημοκρατα?

Δικαιοσνη?

Ενημρωση?

Τηλεραση?

Διασκδαση?

Εγ πντως κοιμμαι συχος, γιατ εμαι νας νθρωπος απλς, οτε καλς οτε κακς δεν ενοχλ καννα , σκβω το κεφλι και ακολουθ το κοπδι, ψηφζω με τους πολλος τι και αν πθαναν μερικο στη Γιουγκοσλαβα, ε, ντε και μερικο ακμα στο Αφγανιστν, ντε και κποιοι στο Ιρκ, μη το κνετε και θμα εγ τους βομβρδισα? Εγ αποφσισα τποτα, εμαι καθαρς εγ, χω συχη τη συνεδηση μου και σαν καλς πολτης και υπεθυνος, θα φροντσω να μην μενει ακυβρνητη η χρα μου, χωρς αυτοδναμη κυβρνηση, για δοκιμς εμαστε τρα? Και αν φυσξει διαφορετικς νεμος, ε, δεν εμαι και χαζς με τους πολλος ξαν, τι, δημοκρατα δεν χουμε? Γιατ εσες δεν κνετε το διο θλετε να πετε, αφστε τι λτε στο καφενεο, στη γυνακα σας, στον ντρα σας, στο φλο σας, δεν ξρετε τποτα για το φνο ναιιιι, το διο κνω και εγ, μπως θλετε να σσω εγ τον κσμο. Αν ταν να ψηφζαμε αυτ που λμε μετεκλογικ, που κανες δεν ξρει, η Παπαργα θα ταν κυβρνηση.

Σταματστε λοιπν την γκρνια, … εμαστε εδη στον παρδεισο… χι?

 


17 -



pafa




Blog
blogs.musicheaven.gr/pafa

...





Subscribe Free
Add to my Page






Tags

...




(7)
blog !


...


...




...


Blogs

Links







MusicHeaven.gr, Hosting interTEN


template design: Jorge