Η ΖΩΗ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΕΣ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ Η ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ (ΓΚΑΝΤΙ)
31 Ιανουαρίου 2008, 03:05
ΟΙ ΣΥΝ«ΑΝΘΡΩΠΟΙ» ΤΩΝ ΦΑΝΑΡΙΩΝ


 Ξεκινάμε όπως  όπως.

Γιατί κύριοι με κάνετε και νοιώθω τύψεις; Γιατί να έχω εγώ την ενοχή τη δική σας μέσα στη ψυχή μου;

κουτσός βλέπεις ο  ανθρωπάκος, μεγάλος σε ηλικία, έχει κι ένα παρουσιαστικό που σε γεμίζει θλίψη ...... Κι αν είναι παιδάκι; Μέσα στη βρώμα και τη μιζέρια; Αν φοράει κοντομάνικο μακό μπλουζάκι, την ώρα που εσύ φοράς μπουφάν ( μάρκα ) πάνω από το μάλλινο πουλόβερ, πάνω από το polo το πουκάμισο, πάνω από το φανελάκι, πάνω από την τσίπα σου, κι όλα αυτά μέσα στο αυτοκίνητό σου, με το καλοριφέρ στο φουλ και τα παράθυρα ανοιχτά να μην πάθεις καμιά αποπληξία και......... Τι λέγαμε; Για τα ρούχα μας; Από που ξεκινήσαμε; Α!! Για το γυμνό παιδάκι που ζητιανεύει ξυπόλητο μέσα στη βροχή και το κρύο. Κι αν μαζί με το παιδάκι είναι και η μαμά του, μαζί με μερικά αδελφάκια; Δεν θα ζητιανεύουν απαραίτητα, στην καλλίτερη περίπτωση  θα εμπορεύονται προϊόντα πρώτης ανάγκης, άμεσης προσέγγισης του πελάτη, χαρτομάντιλα, στυλό και πάλι χαρτομάντιλα. Ένα πακέτο πενήντα λεπτά. Ακριβά το πουλάει, αλλά ποιος το καταλαβαίνει εκείνη την στιγμή; Αυτός που θέλει να βοηθήσει πληρώνει για να βοηθήσει και όχι γιατί έχει συνάχι. Αυτός που δεν θέλει να βοηθήσει δεν μπαίνει καν στο κόπο να ακούσει το πρόβλημα του ανθρώπου, πόσο μάλλον το είδος  και  την τιμή της πραμάτειας του. Αυτός ο δεύτερος ,εκείνη τη στιγμή έχει πείσει όλες του τις αισθήσεις μαζί με το μυαλό του ότι δεν υπάρχει κανείς εκείνη τη στιγμή που να του πουλάει κάτι, σίγουρα  όμως δεν νοιώθει άνετα. Αναρωτιέται αν πράττει σωστά, αν τον κατακρίνουν οι τριγύρω του, αν τον επικρίνουν αν.......χίλια δυο.

Γιατί δεν βοήθησε;

Άλλος  γιατί θεωρεί όλους τους αναξιοπαθούντες, κλέφτες, ψεύτες , εκμεταλλευτές του πόνου και των ευαίσθητων , αφελών ανθρώπων.

Άλλος, γιατί έδωσε στους 500 προηγούμενους  και του τελείωσαν τα ψιλά.

Άλλος, γιατί δεν τον έπεισε το ποιηματάκι του επαίτη.

Άλλος, γιατί η αύξηση της καχυποψίας του έχει φτάσει στο ζενίθ και τον βάζει να κάνει υπολογισμούς. Δηλαδή:

Οδηγάς το αμάξι σου. Ανάβει κόκκινο φανάρι. Πόση ώρα είσαι σταματημένος με το κόκκινο; Περίπου ένα με δύο λεπτά. Σταμάτησες στο αριστερό μέρος του δρόμου και έχεις μπροστά σου πέντε αυτοκίνητα κι άλλα τόσα πίσω σου. Ο έχων την ανάγκη μας ξεκινάει από τον πρώτο οδηγό και σε πλησιάζει. ( Θα υπολογίσω σε δραχμές για να μειώσω το την αξία του αποτελέσματος ).Του δίνεις ένα κατοστάρικο που είχες μέσα στο ντουλαπάκι. Πριν από σένα  άλλοι τον αγνόησαν κι  άλλοι  κάτι του έδωσαν. Το ίδιο έγινε και με τους επόμενους. Πράσινο το φανάρι φύγαμε. Στο επόμενο κόκκινο άλλα δέκα αυτοκίνητα. Στους δέκα οδηγούς το λιγότερο δύο θα τον συνδράμουν. Όσοι τον βοηθήσουν θα του δώσουν κατά μέσο όρο, τουλάχιστον ένα κατοστάρικο.

Ανακεφαλαιώνουμε :

Δύο λεπτά στάση στο κόκκινο φανάρι δέκα αυτοκίνητα.

Δύο οδηγοί, τουλάχιστον, δίνουν εκατό δραχμές.

Σε  2 λεπτά ο επαίτης έχει πάρει 200 δρχ.  δηλ.

σε  10 λεπτά  έχει  1000 δρχ.  δηλ.

σε μία ώρα  (60 λεπτά ),  έχει βγάλει 6.000 δρχ..

Αν  δουλέψει οκτάωρο τι μεροκάματο βγάζει; Ώρα να αλλάξουμε επάγγελμα, γιατί μάλλον θα δυσκολευτούμε να έχουμε 48.000 δρχ. μεροκάματο. Για να επιστρέψουμε  την κατάσταση στο σήμερα με το , ακριβότερο νόμισμα  !! Αν το αποφασίσουμε να αλλάξουμε επάγγελμα, θα δυσκολευτούμε λίγο στην αρχή, γιατί θέλει αρκετό θάρρος και πολύ θράσος, στην αρχή θα είναι δύσκολο με τον καιρό όμως και αφού γλυκαθούμε θα το συνηθίσουμε. Ας γυρίσουμε στο ζητιανάκι και να φανταστούμε τι γίνεται, από οικονομικής απόψεως, αν βγει όλη η οικογένεια μαζί ..........!!!;;;

Αν όμως ο συλλογισμός μου δεν είναι σωστός; Αν όντως και ανάγκη έχουν και το μεροκάματο δεν βγαίνει; Δώσε το μωρέ το παλιοκέρμα!! Απ’ αυτό θα σωθούμε; «Κάνε το καλό και ρίξ’ το στο γιαλό».

Και η επαιτεία έχει τον ανταγωνισμό της. Το ένα πόστο είναι καλύτερο από το άλλο. Έχει περισσότερη κίνηση, ανάβει πιο γρήγορα το φανάρι, περνάνε πιο πολλοί  φιλάνθρωποι, κλπ. Λόγω αυτού του ανταγωνισμού  υπάρχουν και διαπληκτισμοί μεταξύ των αναξιοπαθούντων. Κάποτε  ήμουν σταματημένος σε ένα φανάρι, σε ένα κεντρικό δρόμο του Περιστερίου. Βλέπω έναν νεαρό γύρω στα 25, φανερά ταλαιπωρημένο ( άγνωστο αν ήταν θέατρο) με κάτι ξεθωριασμένα χαρτιά στο χέρι και μερικά κέρματα να ζητιανεύει. Δέκα μέτρα πιο μπροστά του ένας παππούς, γύρω στα 80, δέκα φορές πιο ταλαιπωρημένος από τον προηγούμενο, πάει δεν πάει, προσπαθεί να μαζέψει κι αυτός κανένα κέρμα. Η εικόνα του παππού σαφώς πιο δυστυχισμένη και από εμφάνιση και από ηλικία και.....ρίχνει τις μετοχές του νεαρού. Αν κάποιος είχε ένα κατοστάρικο και ήθελε να το δώσει , οι πιθανότητες να το πάρει ο νεαρός ήταν ελάχιστες. Τις μετοχές του πεσμένες τις είδε και ο νεαρός, οπότε πλησιάζει τον παππού και του λέει με αγριάδα: « δεν σου έχω πει να μην έρχεσαι εδώ, σήκω και φύγε να πάς αλλού...........»

Δεν συνεχίζω γιατί θα  θυμώσω πάλι.

Ντρέπομαι που η πολιτεία με φέρνει σε αυτήν τη θέση, αντί να ντρέπεται η πολιτεία.

Θεωρώ ότι θα έπρεπε να έχει μαζέψει όλους τους πραγματικά αναξιοπαθούντες και δίνοντάς τους τροφή στέγη και ένα έργο να κάνουν να τους φτιάξει ανθρώπους και στην εμφάνιση, διότι αυτοί οι άμοιροι μόνο « άνω θρώσκω » δεν είναι.

 (άνω θρώσκω =κοιτάζω απάνω. Εκ του οποίου η λέξη άνθρωπος - κατά μία εκδοχή)

Και να έκλεινε στη φυλακή όλους του ταλαίπωρους τύπου «μαϊμού».

Αρκετά καταθλιπτική είναι η ζωή μας από την μονότονη καθημερινότητα.

Ας μην την επιβαρύνουμε κι άλλο !!

. -

 

14 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

mnk (31.01.2008)
Εσύ καλά τα λες, αλλά ποιος σε ακούει; ..
margo (31.01.2008)
η πολιτεία δεν πρόκειται να ντραπεί αν δεν ντραπούμε όλοι μαζί και ο καθένας ξεχωριστά.Μας κατακλύζουν με τόσα άλλα που επικρατεί πλήρης αδιαφορία από εμάς άρα και από την πολιτεία.
Τελευταία είχα μια συζήτηση για παρόμοιο θέμα και οι απόψεις που άκουσα ήταν
πάνω-κάτω το εξής πράγμα:
-έτσι είναι,όλα πρέπει να υπάρχουν και ο ζητιάνος και ο ναρκομανής και ο φτωχός
αλλιώς δεν γίνεται!
neerie (31.01.2008)
Έχεις τόσο δίκιο... Εδώ μόλις τώρα άρχισε να παρατηρείται δειλά δειλά αυτό το φαινόμενο και ειλικρινά με προβληματίζει. Η μόνη λύση που βρίσκω είναι να αγοράζουμε ένα σάντουιτς αντί να δώσουμε λεφτά σε κάποιον που βλέπουμε ότι έχει ανάγκη. Σε καμιά περίπτωση δε λύνει αυτό το πρόβλημα αλλά τουλάχιστον νοιώθεις ότι έκανες κάτι και όντως έκανες!
....
movflower (31.01.2008)
το πρόβλημα δεν λύνεται με ένα δωρεάν γεύμα ή ένα κρεββάτι για τη νύχτα, δυστυχώς.
Τόσο η Αρχιεπισκοπή στην Αθήνα όσο και το κράτος (δεν θυμάμαι αν είναι ο Δήμος ή κάποιο κυβερνητικό ίδρυμα) προσφέρει δωρεάν ζεστό γεύμα, μα οι απελπισμένοι της πρωτεύουσας είναι περισσότεροι.
Στην Αγγλία, ένας πρώην ζητιάνος που κατάφερε να ανέβει στα πάνω στρώματα της κοινωνίας, δηλώνει πως δεν πρέπει να δίνουμε τίποτα, να τους αναγκάσουμε να βγούνε από τους δρόμους.
Στο παρίσι, οι νεαρές τσιγγάνες οργώνουνε την πόλη ξυπόλυτες, αξιολύπητες. Σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις, μια από τα ίδια.
Δεν ξέρω τί είναι σωστό και τί όχι.
Συνήθως δίνω. Δεν μπορώ να συνεχίσω το δρόμο μου με το αγκάθι.
CASPER (31.01.2008)
Γεια και χαρά σε όλους σας και ευχαριστώ για τα σχόλιά σας.

** mnk ποιος μ’ ακούει; Κατ’ αρχήν εσείς. Αν συμφωνείτε και προβληματίζεστε το συζητάτε και με άλλους. Αυτοί με άλλους και ένα δέντρο με πολλά κλαδιά μπορεί ίσως να φέρει και καρπούς

**γεια σου margo. «Επικρατεί πλήρης αδιαφορία από εμάς». Μα από εκεί πηγάζουν όλα. Από τον δερμάτινο καναπέ μας.
Το « δε βαριέσαι» είναι το πιστεύω μας.
Δεν κουνάμε το χεράκι μας ούτε για να ξυθούμε. Περιμένουμε να μας ξύσει η πολιτεία, ο δήμαρχος. Βρίζουμε το κράτος για την λακκούβα που πέσαμε με το αμάξι μας γιατί δεν την μπαζώσανε.
Δεν μπήκαμε όμως στον κόπο να το ενημερώσουμε για την τρύπα. Οπότε θα πέσει και ο επόμενος. Και αυτός αντί να βρίσει εμάς που δεν κάναμε τίποτα θα τα βάλει με το κράτος. Το αποτέλεσμα είναι ότι μετά από αρκετό καιρό, θα πέσεις και εσύ μέσα στην ίδια τρύπα.
Το κακό είναι ότι η τρύπα αυτή αύριο θα είναι διαρροή, ζητιάνος, ναρκομανής, επικινδυνότητα, ληστεία, φόνος, αδικία. Κι εμείς θα είμαστε απλά παρατηρητές. Θα περιμένουμε τους άλλους.
Για τον λόγο αυτό « έτσι είναι - αλλιώς δεν γίνεται»
Να κάνω μία σημαντική διόρθωση.
Το πρόσωπο δεν είναι πρώτο πληθυντικού.
Δεν ανήκω εκεί. Και ίσως ούτε και εσείς.
Άρα, οι άλλοι, τρίτο πληθυντικού.
Εμείς δεν φταίμε ποτέ, πάντα οι άλλοι.

**neerie Διαφωνώ ότι τώρα άρχισε το φαινόμενο, τώρα είναι κανόνας. Συμφωνώ στο σάντουιτς. Ειδικά στα παιδάκια δεν πρέπει να τους δίνουμε λεφτά. Ένα γλύκισμα και συμπόνια. Όλα τα άλλα είναι συνυπευθυνότητα για την κατάστασή τους. Όσο κερδίζουν χρήμα, τόσο πιο πολύ κάποιοι τα εκμεταλλεύονται.

**movflower. «Ένα δωρεάν γεύμα ή ένα κρεβάτι για τη νύχτα» μπορεί να μην είναι λύση, αλλά είναι κάτι. Μία αρχή. Ένα πιάτο φαΐ και ένας ανθρώπινος ύπνος θα τους δώσει την δύναμη να ξεκινήσουν την ημέρα για να ψάχνουν λύσεις για την ζωή τους. Δεν θα χρειάζεται το πρωί να ξεκινάνε από το να ψάξουν να βρουν το φαΐ της ημέρας και το επόμενο κρεβάτι της νύχτας. Ξεκινάνε από ένα σκαλί πιο πάνω.
mnk (01.02.2008)
1. Η neerie γράφει από Κύπρο.
Και στην Αθήνα αυτά, πριν από 20 χρόνια, ήταν ανύπαρκτα ή σπανιότατα φαινόμενα, περισσότερο προσωπικής παρά κοινωνικής υφής.
Μετά το '90 άρχισαν και έκτοτε μας πήρε το ποτάμι.
Κάποτε τα διαβάζαμε ότι συμβαίνουν στην "πολιτισμένη Δύση" και γουρλώναμε τα μάτια.

2. Μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι, χαίρομαι που είσαι εδώ.

3. Αν το δεις από πολιτική άποψη, είναι σωστό αυτό που λέει η movflower, ώστε το σύστημα να αναγκαστεί να έρθει αντιμέτωπο με τις συνέπειες.
Οταν το σύστημα, όμως είναι τελείως ξετσίπωτο και αναίσθητο ;;;
Ισως αυτό να είχε αποτέλεσμα σε μια Ευρώπη που θα διατηρούσε ίχνη των ανθρωπιστικών και κοινωνικών παρακαταθηκών της.
Στην αλλοτριωμένη Ευρώπη του τούρμπο-καπιταλισμού, με συγχωρείς για την έκφραση, αλλά χέστηκε το σύστημα, το πολύ-πολύ θα βγάλει τα ΜΑΤ.
Οταν πεινάς, θες φαΐ κι όταν κρυώνεις θες στέγη και ρούχο.
Ακόμα και για να βγεις στους δρόμους πρέπει να έχεις φάει πρώτα.


CASPER (02.02.2008)
** mnk Χαίρομαι και εγώ που είμαι εδώ και το ότι σου αρέσει το σκεπτικό μου.
Το θέμα της πολιτικής απόψεως, αν είναι έτσι. Αν το σύστημα μας έχει γραμμένους στα παλιά του τα παπούτσια. Αν τα ΜΑΤ κάνουν υπερωρίες. Αν πεινάνε και δεν βγαίνουν στους δρόμους. Αν …………αδιέξοδο ;!!
(όπως απάντησα και στη margo παραπάνω.)
Εμείς που είμαστε; Δεν κάνουμε τίποτα. Πάλι οι άλλοι φταίνε.
mnk (02.02.2008)
Πάντα ήμουν της γνώμης ότι είμαστε όλοι συνυπεύθυνοι.
Ας πούμε ότι ένα 15 % κάνει ο,τι μπορεί καλλίτερο, μπορεί ν' αλλάξει τα δεδομένα ;
Ειδικά μάλιστα όταν κι αυτοί κάνουν ο καθένας το δικό του ;;
Μακάρι να είχα απαντήσεις έτοιμες, δεν έχω.
CASPER (02.02.2008)
** mnk δυστυχώς απαντήσεις δεν έχω ούτε και εγώ. Αν σήμερα το ποσοστό είναι 15%, και εκτός του ότι θα κάνει το καλλίτερο μπορεί και το προωθεί - προβάλει, με συζητήσεις με φίλους, συναδέλφους κλπ, αύριο θα είναι 18% και πάει λέγοντας. Φυσικά το να κάνει ο καθένας ότι του έρθει δημιουργεί χάος και χάνεται πολύτιμο δυναμικό. Πρέπει να μπορέσουμε να συντονιστούμε. Για να συντονιστούμε πρέπει να είμαστε σε ένα κοινό σύνολο. Δουλειά; Σύλλογο; Σωματείο; Παρέα; Clab; Σε κάτι οργανωμένο. Ας ξεκινήσουμε από την οικογένειά μας, μετά τους φίλους μας, από εδώ, ….. ας ξεκινήσουμε κάτι, για κάτι. Όχι αύριο, αλλά χθες.
mnk (02.02.2008)
Για να συντονιστούμε πρέπει να συμφωνήσουμε.
Εδώ είναι το πρόβλημα, καθένας έχει διαφορετική γνώμη για το τι πρέπει να γίνει, πως πρέπει να γίνει κλπ κλπ, δεν είναι τόσο απλό.
Και ας πούμε, συντονιζόμαστε στο να δώσουμε φαΐ σε 100 ανθρώπους, με τις αιτίες τι γίνεται;
Εκεί μπαίνει η πολιτική και γινόμαστε μαλλιά-κουβάρια !!
Είναι πολύ βαθιές οι αιτίες και είναι πολλά τα λεφτά (τα κλεμμένα, που κανονικά θα έπρεπε να βρίσκονταν στα χέρια όλων αυτών, ώστε να μην πένονται).

Αδιάκριτη ερώτηση :Πόσων χρονών είσαι;
margo (02.02.2008)
εννοείται ότι συμφωνούμε casper.
Kαι επαυξάνω στο εξής που είπες:

"Ας ξεκινήσουμε από την οικογένειά μας, μετά τους φίλους μας, από εδώ.."

όπως είπε και η mnk είναι δύσκολο να συντονιστούμε ΑΛΛΑ πρέπει να γίνει η αρχή από εμάς έστω κι αν το αποτέλεσμα έρθει σε 100 χρόνια.
Για το περιβάλλον και όλα τα προβλήματα που ανέφερες.
CASPER (03.02.2008)
** mnk μην πάμε για αρχή από τα αρνητικά. Για να συντονιστούμε δεν πρέπει να συμφωνούμε σε όλα. Ας ξεκινήσουμε από τα κοινά.. Να βρούμε τι μας ενώνει και που μπορούν να συγκλίνουν οι στόχοι μας. Διαφορετικές γνώμες δεν σημαίνει αντιπαλότητα. Σημαίνει άνοιγμα οπτικού πεδίου. Η γνώμη η δική σου θα μου επιτρέψει να δω κάτι από μια οπτική γωνία που δεν είχα φανταστεί. Αν τα επιχειρήματά σου είναι δυνατά, και αν εγώ δεν έχω σαν στόχο μου, την επιβολή της γνώμης μου με το στανιό, τότε θα δράσουμε σύμφωνα με την λογικότερη πρόταση. Θα ταΐσουμε τους 100; Δεν θα είναι κι άσχημα για αρχή! Αλλά ο στόχος μας θα είναι ένας αριθμός; Η μάχη της διαφορετικότητας απόψεων, ήταν για τον αριθμό και την μέθοδο σίτισης; Νομίζω ότι από τις αιτίες θα ξεκινούσαμε, για να βρούμε την μέθοδο να τις εξαλείψουμε και να φτάσουμε στον αριθμό. Μπήκε η πολιτική; Αν ναι, εμείς την βάλαμε. Μαλλιά κουβάρια, εμείς τα κάναμε. Εμείς μπερδέψαμε την πολιτική με την κομματική. Η πολιτική δίνει λύσεις. Η κομματικοποίηση έχει για κάθε λύση, τουλάχιστον ένα πρόβλημα.. Η πολιτική, είμαστε εμείς. Τα λεφτά υπάρχουν, τα διαχειρίζονται οι κομματικοί μηχανισμοί και δεν αφήνουν την πολιτική να τα μετατρέψει σε λύσεις προβλημάτων. Ηλικία….; να αφήσω κάποιο υπονοούμενο; Μήπως να σου πω καλλίτερα πόσα κιλά είμαι; Συγνώμη για το μακροσκελές της απαντήσεως μου ( θα μπορούσα και πιο αναλυτικά, αλλά σας λυπήθηκα :) )


** margo το ένοιωσα ότι συμφωνείτε. Μου αρέσει και η επαύξηση. Για την δυσκολία συντονισμού έχω να πω ότι: δύσκολο δεν σημαίνει και αδύνατον. Ας κάνουμε κάτι. Ας προσπαθήσουμε και ας αποτύχουμε. Θα μπορούμε να πούμε στον εαυτό μας «εγώ προσπάθησα, έκανα ότι μπορούσα». Τα προβλήματα που αναφέρθηκαν είναι παραδείγματα. Εκπροσωπούν ότι πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπίσει ο άνθρωπος. Για ότι μας απασχολεί, ή έστω για κάτι από αυτά, πρέπει να κάνουμε κάτι, πρώτα ΕΜΕΙΣ.
Μερικά άσχετα - σχετικά:
$ Ότι δεν δρα δεν υπάρχει.
$ Με δύο είναι καλλίτερα από ένα, με τρία καλλίτερα από δύο, με ........
$ Ένας κούκος δεν φέρνει την άνοιξη, αλλά ξυπνάει τους άλλους
$ Ότι δεν προχωρεί, οπισθοχωρεί
$ Πέτρα που κυλάει δεν χορταριάζει
$ με στραβό θα κοιμηθείς το πρωί θα αλληθωρίσεις ΩΧ !! λάθος, αυτό είναι από αλλού.
Μάλλον έχω νυστάξει αρκετά.
Καλή σας νύχτα ! :)


mnk (03.02.2008)
"..αν εγώ δεν έχω σαν στόχο μου, την επιβολή της γνώμης μου με το στανιό."

Γι αυτό ακριβώς σε ρώτησα πόσων χρονών είσαι, όχι από περιέργεια.
Μου έκανε εντύπωση η αισιοδοξία σου, έχω χρόνια να την συναντήσω.

Να σε ρωτήσω : Εσύ, στο περιβάλλον σου, ξέρεις πολλούς που δεν "προσπαθούν να επιβάλουν τη γνώμη τους με το στανιό.";

Δυστυχώς, στην πράξη βλέπουμε ότι όλες οι ομαδικές ενέργειες καταλήγουν στο μαλλιοτράβηγμα και όλες οι γνήσια πολιτικές διεκδικήσεις καταλήγουν να γίνουν κόμματα.

Είμαι απογοητευμένη, οκ, να μη στο χαλάω κι εσένα.
CASPER (03.02.2008)
**mnk καλημέρα. Η ηλικία μου…., αχ ! θέμα που με πονάει. Δεν το περίμενα αλλά με πόνεσε όταν πάτησα την δεκαετία του δικού σου προφίλ.
Η αισιοδοξία είναι επιλογή μας. Έχει να κάνει με τον τρόπο που περιγράφουμε το γεγονός. Το ποτήρι είτε μισοάδειο το πούμε, είτε μισογεμάτο, το γεγονός είναι το ίδιο. Η στάθμη του είναι στη μέση. Η διαφορά είναι ότι η έκφραση μισογεμάτου μας δίνει μεγαλύτερη πληρότητα, δύναμη, ώθηση για την συνέχεια.
Άρα δεν έχεις χρόνια να συναντήσεις «αισιοδοξία», έχεις χρόνια να αποφασίσεις να την δεις.
Στο περιβάλλον μου, όπως και σε όλα τα περιβάλλοντα όλοι έχουν το δικαίωμα να θέλουν να επιβάλουν την γνώμη τους, ακόμα και με το στανιό. Ταυτόχρονα όμως , όλοι έχουμε το δικαίωμα να αποφασίσουμε αν θα επιτρέψουμε στον εαυτό μας να αποδεχθεί μία τέτοια γνώμη.
Το μαλλιοτράβηγμα της πραγματικότητας δεν είναι και η συντέλεια του κόσμου. Σιγά, μία τούφα από τα μαλλιά μου στα χέρια σου, ούτε εσένα σε εξυπηρετεί σε κάτι γιατί σου είναι άχρηστη, ούτε εμένα με στερεί από κάτι σημαντικό, που να μου αλλάξει την ζωή. Έτσι κι αλλιώς και εσύ να μην την έπαιρνες θα μου την έπαιρναν στο κούρεμα. Το μόνο κακό, ότι θα μου χαλάσεις την εικόνα μου για λίγο καιρό.
Πιο σοβαρό θεωρώ ότι είναι το να αδρανοποιηθούμε, με τον φόβο του μαλλιοτραβήγματος, ή της αποτυχίας.
Για να με χαλάσεις εμένα πρέπει να στο επιτρέψω. Όσο πιστεύω ότι μπορώ να σου δείξω πιο αισιόδοξες πλευρές δεν έχω λόγο να χαλαστώ. Αν τελικά δεν θέλεις να δεις την αισιόδοξη πλευρά, πάλι δεν θα χαλαστώ γιατί θα έχεις κάνει την επιλογή σου. Θα έχεις αποφασίσει εσύ για σένα. Την ελευθερία μας την διαχειριζόμαστε μόνοι μας. Από σήμερα κιόλας μπορείς να μην είσαι απογοητευμένη. Αφού θα κάνεις ότι θέλεις με απώτερο σκοπό το καλό, θα είσαι χαρούμενη για την προσπάθεια. Το αποτέλεσμα προέρχεται από πολλούς παράγοντες, εσύ είσαι ο ένας. Να μην ξεχνάμε ότι το σημαντικό δεν είναι να φτάσουμε στην Ιθάκη, αλλά το ταξίδι για την Ιθάκη.

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog