Σημείωση: Μπορείς όπου: "δο, να το αντικαταστήσεις με: "γα"
Το πρόβλημά μας είναι το "δομημένο" DVD της τσόντας του αιώνα....
Το πρόβλημά μας είναι η "δομημένη" κόντρα του Μάκη και του Λάκη....
Το πρόβλημά μας είναι ο "δομημένος" δικηγόρος και η "δομημένη" μοντέλα....
Το πρόβλημά μας είναι η "δομημένη" μίζα της ΖΙΜΕΝΣ....
Το πρόβλημά μας είναι η "δομημένη" εκκλησιαστική κατάντια.....
Το πρόβλημά μας είναι οι λακκούβες στους δρόμους....
Είναι?
Ή μήπως είναι παρελθόν...?
Μήπως πήρατε χαμπάρι πως εντός των επόμενων 4 χρόνων θα είναι πραγματικότητα οι νέοι αυτοκινητόδρομοι που τόσα χρόνια περιμένουμε.....?
Θα "πάρει μπρος" η Ιόνια Οδός, και οι δυο νέοι αυτοκινητόδρομοι της Πελοποννήσου(Ανατολική Οδός, 205χλμ, και Βορειοδυτική Οδός, 365,4χλμ)!!!!!
’ντε με το καλό να το γιορτάσουμε κιόλας.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΥΓ. ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑαααααααααααααααααα.............................. Για να μη το ξεχάσω....
Αλλάζει το σύστημα διοδίων. Οι σταθμοί θα είναι αμφίδρομοι (και στις δύο κατευθύνσεις του δρόμου) και θα είναι τοποθετημένοι σε πολλά περισσότερα σημεία από ό,τι σήμερα. Η χρέωση θα γίνεται ανάλογα με την απόσταση που διανύεται επί το τέλος διοδίου ανά χιλιόμετρο. Αυτό σημαίνει πως σε ορισμένες περιπτώσεις ο οδηγός θα πληρώνει λιγότερο από ό,τι σήμερα, ενώ σε άλλες περισσότερο.
Η τελική τιμή διοδίου αναμένεται να ισχύσει με την ολοκλήρωση των εργασιών κατασκευής και καθορίζεται στο 0,04 ευρώ ανά χιλιόμετρο χωρίς ΦΠΑ σε τιμές του 2003. Προβλέπεται ετήσια τιμαριθμική αναπροσαρμογή.
Επομένως αν ένας οδηγός ξεκινήσει από την Κόρινθο με τελικό προορισμό την Καλαμάτα, θα πληρώσει 8,2 ευρώ τουλάχιστον, ενώ η διαδρομή από την Αθήνα μέχρι την Πάτρα θα κοστίζει 7,5 ευρώ τουλάχιστον.
Οι νέες τιμές διοδίων θα εφαρμοστούν σταδιακά. Αρχίζουν να «τρέχουν» από την έναρξη της παραχώρησης του έργου, ωστόσο δεν προβλέπονται αυξήσεις για τα πρώτα δύο χρόνια. Το σύστημα είσπραξης θα είναι ηλεκτρονικό, αλλά θα υπάρχει μία, τουλάχιστον, «χειροκίνητη» πύλη ανά κατεύθυνση.
Στην Ανατολική Οδό Πελοποννήσου προβλέπονται έξι σταθμοί διοδίων, στις θέσεις: Ακροκόρινθος, Τρίπολη, Αφαία, Μεγαλόπολη, Καλαμάτα, Σπάρτη.
Στη Βορειοδυτική Οδό Πελοποννήσου προβλέπονται εννέα σταθμοί διοδίων. (!!!!!!!!)
Διατηρούνται οι υφιστάμενοι σταθμοί Ελευσίνας και Καλαμακίου και δημιουργούνται νέοι στα τμήματα μεταξύ των ανισόπεδων κόμβων Ζευγολατιού - Κιάτου, Ξυλοκάστρου - Αιγίου, Αραχωβίτικων - Ρίου, ΒΙΠΕ - Κάτω Αχαγιάς, Αμαλιάδας - Πύργου, Ανεμοχωρίου - Σαμικού και Αετού - Ζευγολατιού. Η Περιμετρική Πάτρας δεν έχει διόδια.
ΕΡΩΤΗΣΗ 1η: Τόσα χρόνια, που πηγαίνουν τα "δομημένα" λεφτά μας στα "δομημένα" διόδια που πληρώνουμε?
ΕΡΩΤΗΣΗ 2η: Γιατί κανένα ΜΜΕ δεν έχει αναφέρει για ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ να εκμεταλλευτεί η ανάδοχος εταιρεία του έργου τα έσοδα των διοδίων του οδικού δικτύου ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ - ΚΟΡΙΝΘΟΥ, που υποτίθεται πως είναι ολοκληρωμένο? ΔΕ τους φτάνουν οι νέοι σταθμοί που θα δημιουργηθούν?
11 σχόλια - Στείλε Σχόλιοαπλές αναφορές σε καθημερινές στιγμές σχιζοφρένειας και μη...
On&Off Προσφορές Δισκοκατεβάσματα Φωτογραφίες Μουσική Στίχοι Αστεία ’σχετα Βίντεο Κόσμος Ελλάδα Κοινωνία Σάτιρα Πολιτική Ημερολόγιο Εμού του ιδίου Συναυλίες Έλλαδα Μουσική Στίχοι Πολιτισμός Τεχνολογία Τέχνη Παρτιτούρες Εγκυκλοπαίδεια στίχοι μουσική