29 Μαΐου 2008, 15:24
ημ(α+β)=ημασυνβ+συναημβΓια γέλια μπορεί και για κλάματα Δεν έχω ιδέα αν γράφω σωστά τον τύπο. Δεν έχω ιδέα σε τι χρησιμεύει αυτός ο τύπος. Δεν έχω ιδέα γιατί έμαθα αυτόν τον τύπο και αποστήθισα την απόδειξη. Μήπως επειδή αύριο γράφω Άλγεβρα; Μήπως επειδή πρέπει πάση θυσία να πιάσω την θεωρία; Μήπως επειδή δεν έχω τίποτα καλύτερο να κάνω;
Για να πω την αλήθεια δεν με απασχολεί καθόλου πόσο θα γράψω. Όταν είσαι χαμένος από χέρι οτιδήποτε και αν γράψεις είναι ευπρόσδεκτο! Πάντως μου κάνει εντύπωση: δεν μαθαίνω παπαγαλία την ιστορία και μαθαίνω παπαγαλία τις αποδείξεις των μαθηματικών...άστα να πάνε!
Η σχέση μου με τα μαθηματικά κατά την διάρκεια των πρώτων σχολικών μου χρόνων ήταν άριστη. Σχεδόν αμέσως έβρισκα ότι 2+2=4 και χωρίς καν να το σκεφτώ και δεύτερη φορά. Στο δημοτικό διέπρεπα ως μαθηματικό μυαλό και έφτασα στο σημείο να δηλώνω ότι ναι! θέλω να γίνω αστροφυσικός! Βέβαια στο γυμνάσιο μου κόπηκαν τα φτερά και κατάλαβα ότι αν τελικά υλοποιούσα το όνειρό μου, θα θρηνούσαμε πολλές διαστημικές αποστολές λόγω λανθασμένων υπολογισμών. Δεν μπορώ να πω πόνεσα πολύ και ακόμα το φέρνω βαρέως αλλά τελικά αποτίναξα από πάνω μου αυτήν την φιλοδοξία.
Από τότε λοιπόν παλεύω με αριθμούς και εξισώσεις. Πολλοί προτάθηκαν να με βοηθήσουν. Κύριο θύμα της όλης υπόθεσης είναι η ξαδέρφη μου που με αυταπάρνηση και σθένος προσπάθησε(μάταια) να με διδάξει την τέχνη του...προσθέτειν, διαιρείν, και αφαιρείν. Εγώ αποδείχτηκα κάτι παραπάνω από ανεπίδεκτη με βαρύγδουπες δηλώσεις όπως "Δεν θα τα μάθω που να σκάσετε!". Τελικά, και μετά από θεαματικές βαθμολογικές πτώσεις, άρχισα ιδιαίτερα μαθήματα. Ο καθηγητής ήταν τρομερός! Άκουγε ροκ, είχε αμέτρητα βυνίλλια και ήξερα τα πάντα για συγκροτήματα, τραγουδιστές κλπ. Δεν πολυκατάλαβα αν τελικά δίδασκε καλά μαθηματικά. Πάντως υπέμενα σιωπηλά το μαρτύριο(δεν μπορούσα να κάνω κι αλλιώς!) μέχρ που έφτασε η φετινή χρονιά που με τόση αγωνία περίμενα!
"Κατεύθυνση;"
"Θεωρητική!"
"Μπα;"
"Ρε ουστ από δω που θα κάνεις και μπα!"
Πήγα θεωρητική! Οι μαθηματικοί, οι φυσικοί και οι χημικοί του σχολείου μου κατέβηκαν σε στάση εργασίας ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την απώλεια αυτού του υπέρλαμπρου μυαλού από τις θετικές επιστήμες. Οι φιλόλογοι από την άλλη σκέφτονταν με τον τρόμο στα μάτια τους "ωχ...τι έχουν να δουν τα ματάκια μας και τι θα ακούσουν τα αυτάκια μας...".
Ακολουθώ λοιπόν τις κλίσεις μου και αγνοώ επιδεικτικά ό,τι δεν υπάγεται σε αυτές. Το μόνο κακό είναι ότι τα μαθηματικά(και όλα τα συναφή) δεν με αγνοούν. Στην αρχή προσπάθησα να τους το φέρω με τρόπο.
"Τί είχατε τί χάσατε! Μην φοβάστε! Θα περνάω και θα σας βλέπω!"
Και αντί να εκλάβουν ως απειλή το τελευταίο αυτά τίποτα! Μετά είπα να τα πάρω με το καλό.
"Δεν βαριέστε! Δεν σας κακοποίησα εγώ, θα σας κακοποιήσει ένας άλλος! Υγεία να'χουμε! Δόξα τον ύψιστο υπάρχουν ουκ ολίγα τούβλα!"
"Ναι αλλά εμείς θέλουμε εσένα, εσύ είσαι το αγαπημένο μας τούβλο!"
Με αποστόμωσαν! Σειρά είχε ο εκφοβισμός!
"Δεν σας συμφέρει! Θα αμαυρώσω την φήμη σας! Θα φτιάξω δικούς μου τύπους! Θα...θα...θα..."
Ούτε τότε πείστηκαν. Μετά είπα να το ρίξω στο κλάμα...
"Σας παρακαλωωωωωω! Μπουχαχα! Δεν έχω στον ήλιο μοίρα! Αφήστε με στην ησυχία μου! Κλαψ κλαψ! Κοιτάξτε πόσο γοερά κλαίω!"
Τζίφος. Τελικά καταφύγαμε στην διπλωματική λύση.
"Πόσα θέλετε για να με αφήσετε ήσυχη;"
"Βγάλε το μπλοκ επιταγών και γράψε έναν αριθμό με πολλά μηδενικά!"
Αισχροκέρδεια παντού! Όχι μόνο υπερχρεώθηκα σε δόσεις αλλά ξέχασα να συμπεριλάβω στην συμφωνία τις εξετάσεις! Έτσι πρέπει να στρωθώ(δεν σφάξαμε!) και να διαβάσω(εδώ γελάμε χαχαχα) για να καλύψω κενά ενός χρόνου(εφτά χρόνων για την ακρίβεια. Στα δέκα σταμάτησα να ασχολούμαι με μαθηματικά). Δεν πρόκειται βέβαια! Θα κάνω ό,τι κάνω και σε όλα τα υπόλοιπα μαθήματα: θα αυτοσχεδιάσω! Και όποιον πάρει ο Χάρος...
-
esta (29.05.2008)
xaxaxa!!γι'αυτό ήταν κλαμμένος ο μαθηματικός!γιατί σε έχασε από την κατεύθυνση!!!:ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
Όσο για τον τύπο...είναι σωστός!!!ναι!!!!!
και,ναι,όσον αφορά στην τελευταία φράση του κειμένου....τα μαθηματικά θα τα πάρει ο Χάρος!!!!:ΡΡΡΡΡ!!!cat22 (29.05.2008)
λυπαμαι τα μαθηματικα!!!Vanna (29.05.2008)
Ουαο! Ένας ολόκληρος τύπος σωστός! Τρελή πρόοδος! Ξέρω και την απόδειξη!
Τα μαθηματικά έχουν χάσει ο κύρος τους λόγω της απουσίας μου!
Ντάξει γελάω τώρα αλλά αύριο θα τα βάψω μαύρα...Vanna (29.05.2008)
cat22 κι εγώ! Αλλά εμένα κανείς δεν με λυπάται! Μία τους και μία μου!kithara-woman (29.05.2008)
χαχαχαχαχαχα!!Χαίρομαι που τα αντιμετωπίζεις με χιούμορ.
Πόσο πίσω με γύρισες με τον μαθηματικό τύπο...
Εγώ πάλι ήμουνα άσχετη με τη φυσική,μαθηματικά ήμουνα καλή.Δεν πήγα 1η δέσμη λόγω φυσικής.Και τα αρχαία όμως μου αρέσαν αλλά η 3η δέσμη είχε βλακείες σχολές.Πήγα τελικά 4η(που είχε μαθηματικά αλλά ΟΧΙ φυσική)
Κάποτε,προιστορικά,υπήρχαν οι δέσμες. :-))))
Σας φορτώνουν πολύ,κοριτσάκι,έχεις δίκιο ό,τι και να πεις...Πολλά μαθήματα...Πολύ πίεση...Εμείς 4 δίναμε τότε.Vanna (29.05.2008)
Απ'όσα μου λένε έχω καταλάβει ότι οι δέσμες ήταν καλύτερες από το τωρινό σύστημα...
Αυτοί μας φορτώνουν, εμείς δεν τους παίρνουμε στα σοβαρά!rompa (29.05.2008)
Ολόσωστος ο τύπος ! Καλή επιτυχία αύριο ..
Τον χρησιμοποιείς για να υπολογίσεις το ημίτονο ενός αθροίσματος γωνιών ... χιχι
Θα σκίσεις!!Vanna (29.05.2008)
Ευχαριστώ για την διευκρίνηση! Μπορεί να μην λύσω άσκηση αλλά τουλάχιστον θα ξέρω που θα τον χρησιμοποιούσα αν έλυνα!
Κοίτα...και να θέλω δεν πρόκειται! Βλέπεις η θετική ενέργεια δεν είναι αρκετή...πάντως σ'ευχαριστώ!JaNick (29.05.2008)
Καλή μου Vanna, θα σου πώ κάτι τώρα που μου μένει μόλις ένα πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα Τεχνολογικής Κατεύθυνσης... Νομίζω πως δεν αξίζει να πορωνόμαστε με τις κατευθύνσεις και τα Αρχαία και τα Μαθηματικά και να αρχινάμε πολέμους για το ποιός είναι καλύτερος και πιο έξυπνος και πιο αδικημένος... Για τον καθένα μας υπάρχουν οι κλίσεις του και το προσωπικό του γούστο... Βλέπω πως κυκλοφορούν τα στερεότυπα οτι οι θεωριτικοί δεν ξέρουν μαθηματικά (και δεν μιλάω για τα δικά μας που είναι εξωφρενικά αλλα και για καθημερινές πράξεις ακόμα) ή οτι εμείς οι υπόλοιποι δεν ξέρουμε να μιλάμε και δεν έχουμε μεστό λόγο... Μα τι έγινε??? Ξαφνικά τα ξεχάσαμε, μέσα σε μια μέρα που διαλέξαμε κατεύθυνση?? Εγω σε συμβουλεύω την επόμενη χρονιά, που κατα γενική ομολογία είναι δύσκολη (εγω διαφωνώ, πανέμορφη είναι) να προσπαθήσεις να απολαύσεις το σχολείο συνολικά... Είναι κοινός τόπος πως οτιδήποτε του βάζουμε ταμπέλες το χαλάμε ολοσχερώς.... ;-) Vanna (29.05.2008)
Έχεις απόλυτο δίκιο όσον αφορά τα στερεότυπα περί κατευθύνσεων. Γενικά κυριαρχεί αυτή η αντίληψη ότι και καλά οι θεωριτικοί δεν ξέρουν μαθηματικά και οι θετικοτεχνολογικοί δεν ξέρουν να μιλήσουν. Βέβαια αυτά δεν ισχύουν καθώς ξέρω παιδιά που πετάνε σε όλα τα μαθήματα. Ο διαχωρισμός σε κατευθύνσεις είναι ό,τι χειρότερο καθώς αυτόματα αναιρείται η έννοια των γενικών γνώσεων.
Πάντως εγώ από μικρή είχα πρόβλημα με τα μαθηματικά...και είναι λογικό τώρα, αφού "πρέπει" να δώσουμε βάση στην κατεύθυνση, να μην τους δίνω την πρέπουσα σημασία. JaNick (30.05.2008)
Δεν είναι πολύ οξύμωρο στη χώρα που γέννησε το μαθηματικό λογισμό, μέσα απο την αρχαία ελληνική γραμματεία, το σχολείο που θα έπρεπε να μας τα διδάσκει ως ένα και το αυτο, να τα διαχωρίζει και τελικά να μας διδάσκει πως τα μαθηματικά φτιάχτικαν στην Κεντρική ευρώπη το 19ο αιώνα, και πως οι αρχαίοι δεν γνώριζαν το μηδεν, και πως γράψαν μόνο γεωμετρία τη στιγμή που έχουν ανακαλύψει πολλά παραπάνω πράγματα???? Ζήτω η Ελλάδα μας!! renabill (30.05.2008)
Εμένα πάλι ο μαθηματικός έκανε πάρτι που δεν πήγα στην κατεύθυνση του!Κι εγώ έκανα τριήμερο πάρτι που δεν τον είχα.ΑΘΛΙΟΣ ΗΤΑΝ!!!Vanna (30.05.2008)
JaNick συμφωνώ απόλυτα μαζί σου αλλά όταν εμένα έρχονται και μου λένε στο τέλος της Α' Λυκείο "κοίτα πρέπει να διαλέξεις ποια μαθήματα θα διαβάζεις για τα επόμενα δύο χρόνια" τότε οι ίδιοι υποβαθμίζουν την σπουδαιότητα των μαθημάτων. Ακόμα και τα αρχαία υποβαθμίζουν γιατί ενώ να μας μαθαίνουν τον τρόπο σκέψεις και τα διαχρονικά μαθήματα που υπάρχουν σε κάθε κείμενο, αντίθετα κολλάμε στην σύνταξη και σητν γραμματική. Άστα ας μην αρχίσουμε να μιλάμε για το σύστημα παιδείας γιατί θα πικραθούμε!
renabill χαχα! Ευτυχώς οι μαθηματικοί μας είναι καλοί και με κατανόηση...
Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.
Επιστροφή στο blog