Σκόρπιες σκέψεις και ιδέες ενός ανήσυχου μυαλού
Η ζωή θέλει χαμόγελο
22 Ιουλίου 2008, 01:38
Σίφνος:Η επιστροφή

Γύρισα!!Κλαψ,κλάψ!Τι ωραίο νησί!!Το βλέπω να αρχίσω να πηγαίνω συνέχεια!

Γύρισα με πλούσιο φωτογραφικό υλικό.Μέσα σε δυο μέρες τράβηξα 80 φωτογραφίες!!!!Οι φωτογραφίες που βγάλανε και οι 2 φίλες μου μαζί δεν ήταν 80!Αφού τράβηξα τα πάντα!Μίνι Περιστερώνες έξω από μαγαζί,πειρατές(όχι αληθινούς)έξω από μπαρ στο λιμάνι,ανεμόμυλους έξω από μαγαζί,πυθάρια,εκκλησίες,άλογα(!),μποκαμβίλιες σε τοίχους,παιδικές χαρές(!),πουλιά(!),ψάρια(!),και γενικώς ότι στεκόταν ή περπάταγε ή κολυμπούσε σε κοντινή απόσταση και με προκαλούσε να το τραβήξω.

Τα πουλιά που αναφέρω,πρέπει να ήταν σπάνιο είδος,δεν τα έχω ξαναδεί,μαύρο-γκρί χρώμα,διπλάσια σχεδόν σε μέγεθος από περιστέρι.Τα τράβηξα πάνω στη σκεπή της Χρυσοπηγής,της εκκλησίας που φαίνεται στη φωτογραφία.Εδώ την έχω τραβήξει έξω από την ταβέρνα,στην παραλία που κάναμε μπάνιο.Είναι 6.30 περίπου το απόγευμα και περιμέναμε το ταξί να μας πάει πίσω στο ξενοδοχείο.Τελικά η αναζήτηση που είχα κάνει τότε στο ίντερνετ και τα τηλέφωνα που είχα σημειώσει,όχι απλά μας φάνηκαν χρήσιμα,και κάτι παραπάνω.

Σε δυο μέρες δυστυχώς δεν προλαβαίνεις να δεις πολλά πράγματα και μάλιστα με λεωφορεία,αν και ήταν πολύ τακτικά στη Σίφνο,σε αντίθεση με άλλα νησιά.Μέναμε στο λιμάνι και πήγαμε μόνο στην Απολλωνία,την πρωτεύουσα του νησιού,στην Χρυσοπηγή,και στον Αρτεμώνα,ο οποίος μου άρεσε πιο πολύ από όλα τα άλλα μέρη.Τι απίστευτο χωριουδάκι!!!

Μετά από αυτά τα πανέμορφα σπιτάκια που είδα,με τις αυλίτσες,τις πήλινες γλάστρες με τα γεράνια,και τις μποκαμβίλιες στους τοίχους,πως μπορώ να έρθω στο σπίτι μου,στο μπαλκόνι μου,και να ανοίγω το παράθυρο να βλέπω απέναντι τους αντιπαθητικούς γείτονες;;Σχεδόν πονάω...Νιώθω σαν ψάρι έξω απ'το νερό,που σπαρταράει προσπαθώντας να ζήσει...Πως ζούμε έτσι ρε παιδιά εδώ στην Αθήνα;;Η κόλαση είναι επιεικής χαρακτηρισμός...Θα πάω και Ιταλία και μετά να δω πως θα μαζέψω το μυαλό μου,να επιβιώσω...Πιστεύω πως ο κύκλος έχει κλείσει.Όταν θα έχω τα λεφτά από το ερευνητικό στα χέρια μου και ρυθμίσω ένα θεματάκι με την υγεία μου,μια επέμβαση που πρέπει να κάνω,μετά θα δρομολογηθούν αλλαγές.Δεν μπορώ άλλο αυτή τη μιζέρια σκηνικού...Να ζούμε με φόβο,αδιάφορα,άχρωμα...

Δεν είναι αρκετά πλέον να με κρατήσουν στην Αθήνα,2-3 συναυλίες που πάω και 2-3 σινεμά.Με τους φίλους μου δεν θα χαθώ όπου και να πάω,και δεν θα ρίξω μαύρη πέτρα.Αλλά δεν μπορώ άλλο εδώ.

Φέτος πήγα αρκετές συναυλίες,δεν λέω,και γενικά βγήκα περισσότερο από άλλες χρονιές.Τον υπόλοιπο καιρό όμως που όλοι πηγαίναν και πίνανε τον καφέ τους στις παραλίες,και κάνανε το μπάνιο τους στις παραλίες,εγώ που ήμουνα;Στην λευκή οθόνη μπροστά...Γιαυτό έχω τα περισσότερα post...Όταν είμαι συνέχεια στο σπίτι...Ειδικά καλοκαίρι...Πολύ μοναξιά...Και τον χειμώνα βέβαια,αλλά το καλοκαίρι περισσότερο που όλοι λείπουν.Τον Αυγουστο πάντα είμαστε μόνοι μας στην πολυκατοικία,για να μην πω και στη γειτονιά,δεν είμαι σίγουρη.Πάντως αν δεν λείπουν όλοι στη γειτονιά,θα είναι εδώ σε 3-4 διαμερίσματα,σε όλο το δρόμο.

Το πρόβλημα ξεκινάει στο ότι δεν θέλω να πάω πουθενά,μου αρέσει να είμαι στο σπίτι,εκτός αν έχω μια καλή πρόταση για έξοδο.Κι αυτό όχι επειδή είμαι σπιτόγατα,καθόλου.Αλλά 1.έχω κορεστεί από εξόδους,γιατί όλα αυτά που μου αρέσουν τα έχω πια δει τα τελευταία 15 χρόνια,2.για να πάω κάπου είναι απίστευτη ταλαιπωρία,και αναμονή ωρών σε στάσεις λεωφορείων.Αρα κάθομαι σπίτι και έχω την ηρεμία μου.’σε που δεν μπορώ να έρχομαι σε επαφή με κομπλεξικές συμπεριφορές(ας μην τις αναλύσω καλύτερα,θα λέτε ότι γκρινιάζω).Όταν φέρεσαι με έναν τρόπο που δεν ενοχλεί τους άλλους,όταν οι άλλοι φέρονται με έναν τρόπο που φανερώνει έλλειψη παιδείας και αγένεια,σου χτυπάει απίστευτα άσχημα...Είναι θέμα πως μεγαλώνεις.Δεν το παίζω υπεράνω όλων ή ψηλομύτα,αλλά οι γονείς μου με μεγάλωσαν μαθαίνοντας μου να σέβομαι τους άλλους.Δεν μπορώ να διανοηθώ να κάνω κάτι που θα ενοχλεί.Γιαυτό είμαι διακριτική και δεν μου αρέσει να ρωτάω,να φέρνω σε δύσκολη θέση τους άλλους ή να κάνω φασαρία.

Πάλι ξέφυγα απ'το θέμα.

Τι να πω για τη Σίφνο...Όποιος δεν έχει πάει,να πάει σύντομα!!Αξίζει.

Μου άρεσε που μέναμε στο λιμάνι.Ήταν πολύ ήσυχα.Η θέση του ξενοδοχείου ήταν τέτοια,που ήταν πολύ ήσυχα.Δεν είχε δρόμο κεντρικό μπροστά.Η θάλασσα ήταν απίστευτα κοντά.

Γενικά οι ντόπιοι μου 'δώσαν την εντύπωση ότι αγαπάνε και προσέχουν πολύ τον τόπο.Ηταν παντού πολύ καθαρά,υπήρχαν καλαθάκια για σκουπίδια παντού,μέχρι και μια κατασκευή για να πετάνε στην παραλία τις γόπες,υπήρχε,ένα ξύλινο κουτάκι,θα το βάλω στο επόμενο post,εννοείται ότι το τράβηξα φωτογραφία.Η παραλία έλαμπε,δεν υπήρχε ούτε σκουπιδάκι.Επίσης όπου πήγα και ψώνισα,σε μαγαζάκια,νερό κυρίως που πίνω λίτρα όλη μέρα,ήταν όλοι πολύ ευγενικοί.

Σε έναν φούρνο στο λιμάνι πήρα το μικρό νεράκι 40 λεπτά!!!!Απίστευτο!!!Και μια λεμονάδα σε γυάλινο,που εδώ την παίρνω 1 ευρώ,εκεί είχε 80 λεπτά!!Αντί να είναι πιο ακριβά λόγω μεταφορικών,ήταν όλα πιο φτηνά.Στις 2 ταβέρνες που φάγαμε,3 άτομα φάγαμε πλουσιοπάροχα,το πιάτο μας,και 2-3 ορεκτικά συν κοκα-κόλες και νεράκια,όλα αυτά με 37 ευρώ,στον Αρτεμώνα και 40 στη Χρυσοπηγή!!Και η ταβέρνα στη Χρυσοπηγή τα σκαλάκια της βγαίνανε στην άμμο της παραλίας!!!!!!!Στις Καμάρες φάγαμε παγωτό με 3,60 και εδώ στην Αθήνα να φας σε καφετέρια παγωτό κάτω από 5 ευρώ δεν βρίσκεις!!!

Πήρα και κάτι ωραίες φρουτοχαλβαδόπιτες!Δεν έχω ξαναφάει.Και ένα ωραίο κεραμικό τασάκι.Έρχονται φίλοι μου σπίτι που καπνίζουν και δεν έχω ένα τασάκι,τώρα θα έχω κεραμικό!Τέλειο!

Η πλάκα είναι ότι κλείνουν νωρίς τα μαγαζιά στο λιμάνι και ψάχναμε να πάρουμε νερό Σάββατο βράδυ και είχαν σχεδόν όλα κλείσει.Πολύ γέλιο!Καναμε βόλτα,μεχρι να πάμε στο περίπτερο είχε κλείσει,γυρίζαμε προς το φούρνο,είχε κλείσει,πηγαίναμε στο μινι-μάρκετ είχε κλείσει,τελικά πήραμε από μια καφετέρια.Μετά από εκείνο το βράδυ,δεν τους έμεινε νερό εμφιαλωμένο!!χαχαχαχαχα!!Πήρα 4 μπουκαλάκια!!Πίνω τόνους νερό!!Γιαυτό και ιδρώνω απίστευτα.

Έτσι κερδιζεις τον τουρίστα,Ελληνα ή ξένο,αν οι τιμές είναι καλές.Αν πας κάπου και σε γδάρουν στις τιμές δεν θα ξαναπάς.Αλλά φταίμε και εμείς που πάμε στα μέρη που μας εκμεταλλεύονται,επειδή θεωρούνται "in".Μην  %^$& !!!!!!!

Προσωπικά κάποια μέρη τα έχω σε black list,όχι μόνο για τις τιμές τους,αλλά και για πολλούς άλλους λόγους.ΠΧ είχαμε πάει πριν 3 χρόνια,για έναν γάμο στην Πάρο.Το τονίζω ότι είχα πάει για γάμο γιατί σε αυτό το νησί δεν πατάω να μου δίνεις ένα εκατομύριο και να μου τα έχεις και όλα πληρωμένα.Συγνώμη αν προσβάλω κάποιον με αυτό που λέω,που έχει από εκεί καταγωγή,αλλά γενικά σε μέρη που πέφτει πολύ διαφήμιση πάει η σάρα,η μάρα και το κακό συναπάντημα, όπως και στη Μύκονο,το άλλο μισητό μου νησί.Όταν πάω Νάξο και φτάνει το καράβι στην Πάρο,κατεβαίνουν όλοι οι "κανίβαλοι" της Αθήνας και μετά έχει μια τέλεια ησυχία στο καράβι!Μέχρι εκείνη την ώρα έχουμε κάνει ένα κεφαλάκι διπλάσιο σε μέγεθος από τη βαβούρα.Αλλά αλλού θέλω να καταλήξω.Πες ότι τα παραβλέπεις όλα αυτά.Πως να παραβλέψεις όμως να πληρώσεις Ιούνιο μήνα,στη Νάουσα της Πάρου,3 μερίδες κατεψυγμένα καλαμάρια,3 πατάτες γεμιστές στο φούρνο με τυρί,ζαμπον,και από ένα αναψυκτικό,55 ευρώ;Μπορείς να το παραβλέψεις;Ακούω Νάουσα Πάρου και μου έρχεται δεν ξέρω κι εγώ τι...Δεν ξαναπατάω με τίποτα!!!!!Δεν είμαι τσιγκούνα,δεν υπάρχει πιο ανοιχτοχέρης και σπάταλος άνθρωπος από μένα,αλλά μου τη σπάει να υποτιμάνε τη νοημοσύνη μου και να με εκμεταλλεύονται.Εκείνη την εποχή ήταν η μόνη ανοιχτή ταβέρνα εκεί και δεν είχαμε άλλη επιλογή,αλλιώς ούτε τη φωτογραφία μας δεν θα είχανε δει,όχι εμάς τις ίδιες.Αυτή την ταβέρνα την διαφημίζουν σε όλα τα περιοδικά.Έλεος δηλαδή!Ούτε κατάλογο δεν μας έφερε,το οποίο το θεωρώ αίσχος.Δεν παραγγέλνουμε ποτέ χωρίς κατάλογο.Αυτοί ήταν παράνομοι από χίλιες πλευρές...Αλλά και να καταγγείλεις κάτι;Σιγά μην τους κάνουν και τίποτα.Θα έλεγα κάτι τώρα,τι θα τους κάνουν,αλλά είναι πρόστυχο.

Το ακριβως αντίθετο σκηνικό είναι η Σίφνος.Όπως και η Νάξος,και δεν το λέω επειδή την λατρεύω.Όπως και η ’νδρος.Πανέμορφα νησιά,άψογη εξυπηρέτηση και πολύ καλές τιμές.Αν κάτι είναι καλό θα το πω,αν δεν είναι,επίσης,είμαι δίκαιη,δεν θα παινέψω κάτι αν δεν το αξίζει.Πέρυσι πήγα στη Νάξο,ξενέρωσα και έφυγα,δεν είπα είναι τέλεια,επειδή την λατρεύω.Αφού δεν πέρασα ωραία;Ψέματα θα πω;Προφανώς οι ίδιοι "κανίβαλοι" που έλεγα πιο πριν,ήρθαν μια βόλτα και από εκεί να αναστατώσουν το νησί με την φασαρία...Μια βλακεία έγινε ο Παράδεισος μου...

Στα μισητά νησιά ξέχασα και την Κέα.Τι αίσχος!Η ταβέρνα ήταν σφηκοφωλιά,κοπάδι οι σφήκες,μέχρι μέσα στη σαλάτα κολυμπήσανε και η φίλη μου είναι αλλεργική,να τα 'χω παίξει.Και επιπλέον δεν έχω δει χειρότερη εξυπηρέτηση,το ψωμί το έφερνε σε χαρτοπετσέτα τυλισμένο(!)βρωμιά στα τραπέζια,δεν έστρωσε τίποτα το καθάρισε με ένα πανάκι βρεγμένο,τα πιάτα τα έφερνε με τα χέρια,περίμενες μια ώρα,και μας γδάρανε επιπλέον  για όλο αυτό το αίσχος!!!Έλεος δηλαδή!!Ακούω Τζια και παίρνω δρόμο!!!

Δεν ξέρω πως είναι η Σίφνος από αποψη κόσμου τον ’υγουστο,πάντως τώρα ήταν χαλαρά.Η καλύτερη μου.

Δεν θέλω να πάω στις διακοπές να ξεσαλώσω,όπως άλλοι.Γούστα είναι αυτά.Αν θέλω μπαράκια και ξενύχτια,δεν τα βρίσκω και στην Αθήνα;Την ησυχία όμως δεν την βρίσκω στην Αθήνα.Αυτή αποζητώ.Γιαυτό στις διακοπές θέλω να ξυπνάω πρωί.Να απολαμβάνω το πρωινό αεράκι και την σιωπή.Δεν το χάνω με τίποτα αυτό.

Ξύπνησα πολύ πρωί,αλλά όχι από μόνη μου.Με τρέλανε ένα κουνούπι,5.30 το πρωί,ξυνόμουνα σε όλο το σώμα.Σαν κλέφτης άνοιγα τσαντάκια να βρω fenistil,την αλλοιφή για τα τσιμπήματα,να πάω στο μπάνιο να βάλω,να μην ξυπνήσω τα κορίτσια,είχαμε κοιμηθεί 2.30 η ώρα.Μετά πως να κοιμηθώ.Δύσκολα.Πρέπει να κοιμήθηκα ένα μισάωρο,6.30-7.00,και μετά σηκώθηκα,7.30 το πρωί,μια τρελή τριγυρνούσε στο λιμάνι.Όλα σχεδόν κλειστά.Έβγαλα όμως τις πιο ωραίες φωτογραφίες.

Αυτά λοιπόν.Θα ακολουθήσουν 2 μίνι-post,για να δείτε κάποιες φωτογραφίες,που μου αρέσαν πολύ.

Στο καράβι βαρέθηκα απίστευτα στο γυρισμό.Ήταν και ένα σαπιοκάραβο.Λέει Αγ.Γεώργιος,αλλά μέχρι και η μάνα μου που το είδε γνώρισε ποιο είναι...Έχει φάει βάπτιση...Ηταν όλη δική του!!Ήμουνα νια και γέρασα όταν ταξιδεύαμε Νάξο με αυτό το καράβι,έχει κάτι πολύ χαρακτηριστικό που μόνο αυτό το είχε.Να κάνουμε τόσο λάθος;Μπορεί να έχει δίδυμο αδελφάκι,τι να πω;Αλλά...Ο νοών νοείτο...Να πω την αλήθεια,με φόβο μπήκα,αλλά δεν είπα τίποτα στα κορίτσια μην τις τρομάξω...Λίγα ακούμε να γίνονται με καράβια;Όλο το καλοκαίρι ξεπατώνονται στα δρομολόγια.Μηχανές είναι,δεν έχουν κι αυτές ενα σημείο που χαλάνε;Έχουν βγει διάφορες "βρώμες" για το τι παίζετε με τις ναυτιλιακές και το χειρότερο από έγκυρη πηγή τα ξέρω που δουλεύει μέσα...Τέλος πάντων...Ο Θεός να βάλει το χέρι του...Αν είναι να τύχει κάτι και μες το σπίτι σε βρίσκει.

Αναμονή τώρα...Η Ιταλία με περιμένει!!!

Τραγουδάκι;Λαικό σήμερα.Στο καράβι στην επιστροφή,στη Σέριφο μετά-από εκεί έχει πει σε συνέντευξη ότι κατάγεται-,πέρασε εκεί που καθόμασταν ο Κορακάκης.Να λοιπόν ένα αγαπημένο μου τραγούδι.Όταν το λαικό τραγούδι έχει τέτοιους εκπροσώπους που προσφερουν τόσο όμορφα και αξιοπρεπή τραγούδια και όχι τα σαχλοτράγουδα που κυκλοφορούν,το αποτέλεσμα είναι πολύ όμορφο.Ερμηνεία Δημήτρης Μητροπάνος.Όχι η πρώτη ερμηνεία του τραγουδιού νομίζω, αλλά σίγουρα η καλύτερη.

Έτυχε να με γεννήσεις
και ζωή να μου χαρίσεις
στον πιο δύσκολο καιρό
μάνα πού ζω

Το βαρκάκι που με φέρνει
εμπατάρησε και γέρνει
πες μου πού να κρατηθώ
πού να σταθώ

Η ελπίδα μας χαμένη
και η μοίρα μας γραμμένη
στου διαβόλου το κιτάπι
να του βγει το μάτι

Ένα τέτοιο χαρακτήρα
μάνα μου από ποιον τον πήρα
σε ποιον έμοιασα να ξέρω
που υποφέρω

να του βγει το μάτι.

4 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

Vanna (22.07.2008)
Welcome back Αυγή! Αχ...ωραία πρέπει να ήταν! Πως συνηθίζεις τώρα την πόλη και την ρουτίνα? Ευτυχώς υπάρχουν και οι φωτογραφίες!
kithara-woman (22.07.2008)
Καλως σας βρήκα!!Αααααχχχ...Δεν συνηθίζεται με τίποτα η πόλη και η ρουτίνα...Ακόμα κι αν φύγω για μισή μέρα,μια κοντινή εκδρομή,πάλι δύσκολα γυρίζω.Οι φωτογραφίες είναι τέλειες όπου το τοπίο είναι τέλειο!! :-)))
esta (22.07.2008)
καλωσήρθες πίσω στην ...κόλαση!από ότι βλ΄πεω και από τα τρία ποστ,πέρασες πολύ καλά!!!πάντα τέτοια!
ΥΓ.Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες!:-)
kithara-woman (22.07.2008)
Ευχαριστώ!!Πολύ ωραία ήταν,αλλά είμασταν λίγο στο τρέξιμο για να δούμε όσα περισσότερα μέρη μπορούμε.Αν δεν έχεις αυτοκίνητο είναι δύσκολα.Πάντως και για τόσο λίγο είναι ωραία,ξεφεύγεις απ'τη ρουτίνα και αλλάζεις παραστάσεις.

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog

blogs.musicheaven.gr/kithara-woman

σκέψεις,ιδέες,ποιήματα,χιουμοριστικά κείμενα και σχόλια

Tags

αγάπη ελπίδα ζωή ταξίδι αλλαγή αναμνήσεις σκέψεις γνώσεις παράξενα σοφίες δημιουργία διάφορα στιγμές ευχές χαρά χαμόγελο όνειρο ιδέες νοσταλγία συμπεράσματα συνταγές συνταγή ανέκδοτα φιλία θυμός μοναξιά ιστορία λιμάνι ψυχή λέξεις Μουσική παραμύθι περι ζωής μουσικής φιλίας έρωτα χαμόγελου ποιήμα σιωπή πιστεύω συμπέρασμα χιούμορ χιουμορ ζωγραφική συμβουλές τραγούδια ταινία ταινίες γάμος μετακόμιση παρέα ευτυχία χρήσιμα site ψηφιδωτό στιγμες

Επίσημοι αναγνώστες (21)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!