Blogάκι μέ σπιράλ
Είναι σίγουρο οτι υπάρχει θεός,αλλά δέν είναι ο Θεός
18 Αυγούστου 2008, 19:18
Tellas,Τρελλάς,μάθε νά ζητάς (χωρίς αυτό νά σημαίνη καί ότι θά σού δώσουν...)


Η προσφορά ήταν δελεαστική:μέ 80 ευράκια μηνιαίως,απεριόριστες αστικές κλήσεις,internet κλπ κλπ καί έτσι δέχτηκα.Αφού συμπλήρωσα τά σχετικά έντυπα καί παρήλθε το απαραίτητο εικοσαήμερο "αναμονής",στις αρχές Ιουλίου έλαβα ένα SMS που μου ανακοίνωνε οτι πλέον ο αριθμός τηλεφώνου τού σπιτιού μου,μετά από 40 καί πλέον έτη πιστής συγκατοίκησης μέ τον ΟΤΕ,μεταπήδησε στο δίκτυο τής Tellas.

Δύο μέρες μετά,χτύπησε το τηλέφωνο.

-Ελα,καλημέρα,φςςφςςςχουιςςςςς είμαι ο τάδε.

-Βρέ καλώς τον,φςςςςφςςςςχουιςςςςς,τί γίνεται;

-Καλά είμαι,φςςςςςφςςςχουιςςςςς αλλά γιατί ακούγεται αυτός ο φςςςφςςςχουιςςςς βόμβος στη γραμμή σου;

-Αα,είναι που φςςφςςχουιςςςςς άλλαξα από τον φςςςςφςςςχουιςςςςς ΟΤΕ καί πήγα στην φςςςςςφςςςχουιςςςς Tellas.Θά τους πώ φςςςφςςςχουιςςς οτι υπάρχει βόμβος στη γραμμή,νά το φςςςςφςςχουιςςς ρυθμίσουν.

Την επόμενη καθώς ήμουν στό γραφείο,χτύπησε το κινητό μου.

-Ναί,από τήν εταιρεία τού συναγερμού είμαστε,δέν έχουμε σήμα από το σταθερό σας τηλέφωνο.

-Ισως πρέπει να κάνετε καποις ρυθμίσεις,επειδή άλλαξα δίκτυο και το πήγα στην Tellas τό νούμερο.

-Καλά,θά το κυττάξουμε.

Μόλις έκλεισαν,έκανα έναν έλεγχο καλώντας το τηλέφωνο τού σπιτιού μου καί διαπίστωσα οτι έδειχνε κατειλημμένο.Επειδή η γάτα μου -μόνος κάτοικος τού σπιτιού εκτός από μένα- δέν συνηθίζει να τηλεφωνή σέ άλλες γάτες,κατάλαβα οτι κάτι συμβαίνει.Και πραγματικά,μόλις γύρισα στο σπίτι,σήκωσα το ακουστικό και διαπίστωσα οτι η γραμμή ήτο νεκρά.

Κάλεσα -από το κινητό μου- το νούμερο επικοινωνίας τής Tellas καί αφού άκουσα το σχετικό τηλε-μενού (τού στύλ "άν είστε ψηλός λεπτός και όμορφος πατήστε το 1,άν είστε κοντός παχύς και άσχημος πατήστε το 2" κλπ ),κάποια στιγμή ηκούσθη φωνή από την άλλη άκρη:

-Καλημέρα σας,ονομάζομαι Μυγοξύγκης,πώς μπορώ να εξυπηρετήσω;

-Εχω τό τάδε νούμερο,έκανα τηνε νεργοποίηση πριν λίγες μέρες αλλά τώρα διαπιστώνω οτι η γραμμή είναι νεκρή.

-Μισό λεπτό νά το κοιτάξω (κρρκρρκκρρ) ναί,βλέπω εδώ οτι υπάρχει βλάβη,θά το προωθήσω στούς τεχνικούς καί εντός 48 ωρών θά έχη επιλυθεί.

Μετά από δύο μέρες πράγματι έκανα έναν έλεγχο καί διαπίστωσα οτι η γραμμή είχε επανέλθει.Δυστυχώς όχι γιά πολύ όμως.Την επόμενη μέρα ξαναδέχτηκα ειδοποίηση από τήν εταιρεία τού συναγερμού οτι "δέν έχουμε σήμα".Ξανά μανά η ίδια ιστορία μέ την "υποστήριξη πελατών τής Tellas":

-Ναί,θά το προωθήσω στούς τεχνικούς και εντός 48 ωρών...

-Ετσι είπατε και την προηγούμενη φορά αλλά δέν επιλύθηκε.

-Οχι,μήν ανησυχήτε,τώρα θά επιλυθή.

Μετά από δύο μέρες η γραμμή επανήλθε αλλά επειδή δέν χρειάστηκε να κάνω κανένα τηλεφώνημα,ούτε μέ πήρε κανείς (δέν το ξέρουν πολλοί αυτό το νούμερο) δέν μέ απασχόλησε το ζήτημα.Εφυγα λοιπόν γιά διακοπές.Μιά-δυό φορές έκανα ένα τέστ καί είδα οτι η γραμμή ήταν ΟΚ και επαναπαύθηκα.

Μέ το πού γύρισα όμως,τσούπ πάλι "δέν έχουμε σήμα" από την εταιρεία τού συναγερμού.Καί όντως,η γραμμή είχε ξαναπεθάνει...

Τά γνωστά,τηλέφωνο στην Tellas.

-Το θέμα θά επιλυθή εντός 48 ωρών

-Καί τί θα κάνω εγώ εν τώ μεταξύ,δέν θα έχω τηλέφωνο;

-Δυστυχώς κύριε,δέν μπορώ να κάνω τίποτε άλλο εγώ.Ηδη το προώθησα στούς τεχνικούς μέ άμεση προτεραιότητα.

Την τρίτη μέρα,η γραμμή δέν είχε ανανήψει.

-Τί γίνεται,τους είπα μέ άγρια φωνή,πέρασαν 48 ώρες κι'ακόμα τίποτε.

-Ξέρετε,είναι περίπλοκο το θέμα,είναι βλάβη στά κεντρικά καλώδια τού ΟΤΕ καί για να μπής στο κτιριο αυτό θέλεις άδεια από το κράτος καί πρέπει να περιμένουμε.Είναι και 15αύγουστο στη μέση.

-Ωραία καί εν τω μεταξύ εγώ είμαι χωρίς τηλέφωνο,έτσι;

-Δυστυχώς εγώ δέν μπορώ να κάνω κάτι άλλο.Θά σάς καλέσουν οι τεχνικοί,οι οποίοι τό ψάχνουν το θέμα.

Εδώ πρέπει να αναφέρω οτι πράγματι κάποιοι προσπάθησαν να μέ πάρουν στο κινητό αλλά το είχα κλειστό.Μόλις είδα το νούμερο που μέ είχε καλέσει,έσπευσα να τηλεφωνήσω εγώ,πλήν όμως απήντησε μιά γλυκειά γυναικεία φωνή που επαναλάμβανε κάτι μαγνητοφωνημένα ακαταλαβίστικα "ιντι ντου ντά,ίντυ ντου ντάου" καί δέν μπορούσα να μιλήσω.Κάλεσα λοιπόν πάλι την Tellas.

-Ενα νούμερο τάδε που είδα κάτι κλήσεις στό κινητό μου,ήταν από τους τεχνικούς σας;

-Μάλιστα.

-Καί γιατί δέν μπορώ να το καλέσω και να μιλήσω εγώ;

-Ετσι είν'αυτό το νούμερο κύριε.Δέν μπορείτε να καλέσετε εσείς,μονο οι τεχνικοί μπορούν να σάς καλέσουν απ'αυτο.

-Ωραία,καί αφού πήραν και είδαν οτι το κινητό μου ήταν κλειστό,γιατί δέν άφησαν ένα μήνυμα στον τηλεφωνητή μου "σάς καλούμε από την Tellas,πάρτε μας στό τάδε νούμερο να κανονίσουμε πότε να περάσουμε να λύσουμε το πρόβλημά σας";

-Δέν ξέρω κύριε,εγώ το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να προωθήσω το θέμα κλπ κλπ.

Μέ τούτα και μέ κείνα λοιπόν,η γραμμή μου εξακολουθεί να παραμένη νεκρή,μιά βδομάδα περίπου.Κάθε μέρα παίρνω από την Tellas την ίδια στερεότυπη απάντηση "θά σάς καλέσουν οι τεχνικοί,το έχουμε βάλει σέ υψηλή προτεραιότητα" αλλά οι τεχνικοί είτε δέν με καλούν,ή καλούν σέ κάτι άσχετες ώρες (π.χ. κατά τίς 10 το βράδυ ή ντάλα μεσημέρι,που είναι βέβαια πολύ πιθανό να έχω το κινητό κλειστό -άν κοιμάμαι- ή στο αθόρυβο -τό βράδυ που συνήθως πάω σινεμά,μιά και είμαι ακόμη εν αδεία) καί φυσικά,παρ'όλο που έχω επιμείνει,κανείς από τους τεχνικούς αυτούς δέν μπαίνει στον κόπο νά μού αφήση ένα μήνυμα σέ ποιό νούμερο να επικοινωνήσω μαζί του.

Καί το κερασάκι στην τούρτα είναι οτι μού έστειλαν και λογαριασμό,να πληρώσω για την γραμμή που δέν λειτουργεί.Αμ'δέ! 

ΥΓ.Τό παρόν κείμενο εγράφη εντός internet-cafe επί μέλανος πληκτρολογίου τού οποίου τά περισσότερα γράμματα έχουν σβηστεί από το λίπος τών πολυαρίθμων χρηστών,οπότε αναγκάστηκα να μαντεύω ποιό γράμμα πάει σέ ποιό πλήκτρο.Συνεπώς είμαι μάντης,καί επειδή οι περισσότεροι μάντεις ήσαν τυφλοί,μπορώ να υπερηφανεύομαι οτι κατέχω πλέον το "τυφλόν σύστημα δακτυλογραφήσεως".....

12 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

margo (18.08.2008)
Αχ βρε Αλβέρτο..δεν ήξερες ..δε ρώταγες?
Να σου πω εγώ τα βάσανα που έχω τραβήξει απ'αυτούς να σου τρέχει το δάκρυ κορόμηλο!
:P
Προτείνω να κάνεις κιόλας αίτηση για διακοπή γιατί ακόμα και γι αυτό σου λένε ένα μήνα και μπορεί να περιμένεις τρεις.
Προτείνω επίσης να μην πληρώσεις δεκάρα τσακιστή.Κι εμένα μου ζητούσαν χρήματα για το διάστημα που δεν είχα σύνδεση(3 μήνες πέρασα να ακούω για το γνωστό 48ωρο..)Τελικά έκανα καταγγελία και όχι μόνο δεν πήραν φράγκο,αλλά μου έστειλαν και επιστολή-βεβαίωση πως δεν χρωατάω τίποτα.
Εύχομαι καλά ξεμπερδέματα :)
emmanuella (18.08.2008)
Όοοοχιιι ... μην με λες τέτοια !!! Πριν 1 μήνα έκανα λογαριασμό ... αλλά ακόμα forthnet έχομεν !!!! Άσε που κανένα τηλέφωνο δεν σηκώνουν!!!
fantasma (18.08.2008)
τελικα δε μας ειπες... ποιον αριθμο πατησες στην αναμονη?
το 1
το 2
η κατι άλλο...???

:))))
mprizas (19.08.2008)
σε καλό σου βγήκε η ταλαιπωρία βρε!
θα μάθεις και τυφλό σύστημα! άσε τους καπνούς που θα στέλνεις σ' όσους θέλουν να μιλήσουν μαζί σου!

Το σύνθημα της Τελλάς είναι ένα:

ΕΜΠΡΟΣ...ΠΙΣΩ!φσσσθθσ==φξφνσξσμποινγκ!
chocolat (19.08.2008)
αχ πλοίαρχε μου, δεν ήξερες, δε ρώταγες που λέει και η margo?

Πριν μπείτε σε τέτοιες περιπέτειες, είναι καλά να κάνετε μια μικρή έρευνα και να μαθαίνετε κατιτις περί δικτύων για να μπορείτε να παίρνετε σωστές αποφάσεις.

Ο ΟΤΕ και ο κάθε εθνικός παροχέας σταθερής τηλεφωνίας διαθέτει χάλκινα σύρματα περασμένα κάτω από το έδαφος τα οποία χρησιμοποιούνται για τη μετάδοση των δεδομένων. Η συντήρηση αυτών των χάλκινων συρμάτων κοστίζει, και γι΄ αυτό μας χρεώνουνε τόσα λεφτά.

Οι νέες εταιρείες που μπαίνουν τώρα στην αγορά, σίγουρα δεν σκάβουνε τους δρόμους για να περάσουν σύρματα. Χρησιμοποιούν δίκτυα IP, τα ίδια που έχουνε για το ιντερνετ, και στήνουνε πομπούς εδώ κι εκεί στην πόλη μεταδίδοντας σήμα.

Η διαφορά είναι ότι το σήμα του IP δεν έχει σταθερότητα στην ταχύτητα μετάδοσης δεδομένων (γι’ αυτό ακούς υπερήχους στο τηλ).

Η τηλεφωνία μέσω IP είναι κατάλληλη μόνο για άτομα που δεν χρειάζονται αξιόπιστη σταθερή γραμμή. Στην περίπτωση σου αυτό δεν ισχύει μια κι έχεις συναγερμό και γάτα. Οπότε, σε συμβουλεύω να πας πίσω στον ΟΤΕ.


Και σε περίπτωση που αναρωτιέσαι, αυτά εγώ τα έμαθα πρόσφατα στη Σιγκαπούρη. :)

Στη διάθεση σας για οποιεσδήποτε άλλες απορίες


Καλή σας μέρα

Chocolat
margot (19.08.2008)
Eγώ πάλι μάλλον είμαι από τις τυχερές της υπόθεσης. Αν εξαιρέσεις ότι αντί 1 ημέρας που μου είπαν ότι θα χρειαστεί για την αλλαγή γραμμής χρειάστηκε μία εβδομάδα και μία φορά που δε λειτουργούσε το ιντερνετ για 24 ώρες (με τον οτε είχα μείνει 15 μέρες χωρίς σύνδεση και πλήρωσα κανονικά το λογαριασμό) δεν αντιμετώπισα άλλο πρόβλημα με την εν λόγω εταιρεία . Φτου φτου μην το ματιάσω!!!!!!!!!!!!!
renabill (19.08.2008)
Μια γνωστή μου της χρεώναν τηλέφωνα που δεν έκανε! Εσύ τουλάχιστον όντως μπορείς να το αφήσεις απλήρωτο γιατί δεν είχες τηλέφωνο!
Hastaroth (19.08.2008)
Μαργαρίτα:σήμερα πήγα στά γραφεία τους αυτοπροσώπως καί μίλησα μέ μιά ευτραφή πλήν αποτελεσματική κοπέλα η οποία ενώπιόν μου τηλεφώνησε σέ τεχνικούς και κανόνισε ραντεβού γιά αύριο το πρωϊ να έρθουν στο σπίτι να δούν τί συμβαίνει καί να λύσουν το πρόβλημα.Τους δίνω λοιπόν μιά δεύτερη ευκαιρία καί ελπίζω να μήν μέ απογοητεύσουν γιατί αλλιώς αλλοίμονό τους...

emmanuella:τά τηλέφωνα τά σηκώνουν (άν και όχι πάντα...) αλλά δέν αρκεί αυτό,πρέπει να δίνουν και λύσεις στά προβλήματα τών πελατών...

fantasma:το 2 πάτησα,όχι όμως επειδή είμαι κοντός παχύς και άσχημος αλλά επειδή είναι η επιλογή γιά τους ήδη πελάτες τής Τελλάς...

Κύριε ρευματολήπτα,όντως ουδέν κακόν αμιγές καλού.Ο καπνός μόνο μ'ενοχλεί αλλά πρό τού ενδεχομένου να στέλνω περιστέρια (καί να κολλήσω καμμιά γρίππη τών πτηνών),δύο κακών το μή χείρον βέλτιστον,σκεπάζω καί τη μύτη μου μ'ένα μαντήλι και το πρόβλημα λύθηκε :)

chocolat:Εμ,δέν με πήρες μαζί σου στην Σιγκαπούρη να τά μάθω κι΄εγώ όλα αυτά να μήν πέφτω στίς παγίδες :).Ας ελπίσουμε οτι αύριο θά λυθή το πρόβλημα,αλλιώς θά τους κάνω μέγα χουνέρι..

Μαργαρίτα Β' (margot):Παντού υπάρχουν και οι εξαιρέσεις :) Ομως μού φαίνεται περίεργο που εμεινες 15 μέρες χωρίς σύνδεση από τον ΟΤΕ καί σού ζήτησαν να πληρώσης λογαριασμό.Επρεπε να πάς στά γραφεία τους και να τούς το κάνης θέμα.Εμένα πάντως μού είχαν πεί 28 μέρες γιά την αλλαγή της γραμμής και όντως τόσο έκαναν (καί μάλιστα ήταν περίπλοκη η αλλαγή επειδή στον ΟΤΕ η γραμμή ήταν στο όνομα τού πατέρα μου,ο οποίος όμως έχει πεθάνει εδώ και 7 χρόνια και εγώ δέν είχα πάει τότε να αλλάξω το όνομα).Επίσης μού έδωσαν και modem (το οποίο όμως προφανώς ακόμα δέν έχω εγκαταστήσει).

renabill:Λές να πάθω κι'εγώ κανένα τέτοιο πράγμα;Καλό πάντως είναι σέ τέτοιες περιπτώσεις να αρχίσουμε να επισκεπτόμαστε και το ΙΝΚΑ (τό Ινστιτούτο Καταναλωτών είναι,όχι κανένας Ινδιάνος χεχε),μήπως και βάλουν μυαλό όλοι αυτοί...
margot (20.08.2008)
To έκανα θέμα στον ΟΤΕ αλλά όπως είπαν ήταν αδύνατο να αφαιρεθεί από το πάγιο του διμήνου το ποσό που αντιστοιχούσε σε εκείνες τις ημέρες που δεν είχα Internet. Γί' αυτό και αποφάσισα να αλλάξω εταιρεία.
margo (20.08.2008)
Πάω στοίχημα οτι θα σου πουν :
φταίει ο ΟΤΕ !

;)
StavmanR (20.08.2008)
Είμαι από εκείνους που όταν "βρίζουν" το δημόσιο, αμέσως αντιλαμβάνονται ότι υπάρχουν και χειρότερα, τα ιδιωτικά. Έτσι, κάθε τί ιδιωτικό είναι αντικοινωνικό και παραφράζω την πρόταση: "τα εν ιδίω μή εν δήμω".

Επιμένω προς το παρόν ΟΤΕ, κι ας πληρώνω λίγα περισσότερα για λίγο παλαιότερες υπηρεσίες. Μέχρι να γίνει τουλάχιστον κι αυτός ιδιωτικός, οπότε θα επιστρέψω μαλλόν στα ΕΛΤΑ.

Καλησπέρα Hastaroth :)
Hastaroth (21.08.2008)
margot:δηλαδή ο ΟΤΕ ανερυθρίαστα σού είπε οτι σε κλέβει,αφού σέ υποχρεώνει να πληρώνης γιά υπηρεσίες που δέν σού παρέχει.Εγώ βέβαια ποτέ δέν έτυχε επί ημερών ΟΤΕ να μείνω χωρίς τηλέφωνο (εκτός από ένα διήμερο γιά τό οποίο όμως έφταιγα εγώ,αφού δέν είχα πληρώσει έγκαιρα τόν λογαριασμό),αλλά άν συμβαίνουν τέτοια πράγματα,τότε καλά έκανες και άλλαξες εταιρεία.

margo:τελικά ούτε ο ΟΤΕ έφταιγε,ούτε η Tellas (τουλάχιστον γιά την πρόσφατη περίπτωση),αφού ο τεχνικός της που όντως ήρθε χτές στό σπίτι μου καί έψαξε όλες τίς μπρίζες μού απέδειξε περίτρανα οτι σέ κάποιο σημείο μέσα στο σπίτι υπάρχει βραχυκύκλωμα (η γραμμή μέχρι το "κουτί" τής εισόδου λειτουργούσε τέλεια),οπότε κάλεσα ηλεκτρολόγο διά τά περαιτέρω.

Σταύρο,πάντα να έχης υπ'όψιν σου οτι τά ιδιωτικά ζούν μέ τον φόβο τού "πώς να μή χάσω πελάτες".Οπως είδες στο πιό πάνω μήνυμα τής margot,ο ΟΤΕ μέ δική του υπαιτιότητα την είχε αφήσει επί μέρες χωρίς Internet καί όμως τής ζητούσε να πληρώση γιά τίς μέρες αυτές.Δηλαδή κατ'ουσίαν την κλέβει.
Αντιθέτως,στην Tellas μού είπαν οτι άν μέ υπαιτιότητα τής εταιρείας μείνω χωρίς σύνδεση,μού αφαιρούνται οι μέρες αυτές από τό πάγιο που πρέπει να πληρώσω.
Βέβαια,άν και τελικά δέν φταίει η Tellas γιά την βλάβη,είναι αχαρακτήριστο το γεγονός οτι επί ένδεκα μέρες μέ ταλαιπώρησαν μέσω τηλεφώνου γιά να στείλουν τεχνικό,ενώ ήρκεσε να πάω αυτοπροσώπως στά γραφεία τους γιά να κανονιστή η επίσκεψή του στό τσάκ-μπάμ (καί να έρθη μάλιστα ο τεχνικός ακριβώς την ώρα που τού είχα ορίσει)....

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
hastaroth
Επιμελητής πτήσεων & TRI κουνουπιών
από Urantia


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/hastaroth

Τά πάντα όλα...καί τά κοάλα τίποτα!



Επίσημοι αναγνώστες (11)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...


Φιλικά Blogs

Links