ΜΟΥΣΙΚΗ, ΤΕΧΝΕΣ, ΛΟΓΟΣ
Η ΜΟΥΣΙΚΗ, ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΞΥΨΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.
13 Ιουνίου 2009, 16:32
ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ! τρώγοντας, πίνοντας, γλεντώντας, σπάζοντας πιάτα και λοιπά...


 

 

φίλες φίλοι,

ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ! εσείς μπορείτε να το πείτε, τρώγοντας, πίνοντας, γλεντώντας, σπάζοντας πιάτα που από ότι ξέρω απαγορεύεται να γίνεται στα κέντρα διασκέδασης και να προκαλείτε με τον δανεικό πλούτο σας τον Ελληνικό Λαό που περνά πολύ δύσκολες ώρες; Οι περισσότεροι ούτε θα το θέλατε, αλλά ούτε θα μπορούσατε να το κάνετε.

Καιρό τώρα θέλω να γράψω για αυτή την προκλητική εκπομπή της Κρατικής Τηλεόρασης, όπου ο παρουσιαστής της , που ασφαλώς θα αμείβεται αδρά, προσκαλεί κάποιους επωνύμους και ημιεπώνυμους και κυριολεκτικά τα σπάζει μαζί τους.

Στην εν λόγω εκπομπή γίνεται και επίδειξη-διαγωνισμός, του ποιος είναι ο πιο φάλτσος και ποιος πιο αδέξιος στο χορό.

Εγώ βλέπω σε πολλές περιπτώσεις και την επιδεικτική διάθεση των προσκεκλημένων, ότι τάχατες έχουν κάποιες ικανότητες. Εγώ φίλοι, φίλες μου όλους αυτούς τους λυπάμαι και πιο πολύ λυπάμαι που καταδέχονται να μπεκρουλιάζουν, να σπάνε και να φαλτσοτραγουδάνε, σκεπτόμενος πόσο ματαιόδοξος είναι ο άνθρωπος, ιδιαίτερα άμα έχει περάσει η μπογιά του, σχεδόν γελοιοποιείται στα μάτια των τηλεθεατών, που δεν νομίζω να κάθονται να βλέπουν την εν λόγω εκπομπή.

Οφείλει η Κρατική τηλεόραση να ανακοινώσει πόσο στοιχίζει η εν λόγω εκπομπή για να ξέρει ο Έλληνας που πάνε τα χρήματά του. Επίσης τι ακροαματικότητα έχει και αν φέρνει κάποια χρήματα στην Κρατική Τηλεόραση. Όλα ξεκάθαρα.

Για μένα η εκπομπή δεν αξίζει κάτι το ιδιαίτερο, δεν προσφέρει τίποτα στους τηλεθεατές, προκαλεί το Λαϊκό αίσθημα και οι μόνοι κερδισμένοι είναι ο κατά τα άλλα άξιος παρουσιαστής -ηθοποιός και αυτοί που προσκαλούνται, που έχουν και ανάγκη να συντηρούν την ματαιοπονία τους αλλά και την ματαιοδοξία τους.

Αυτά είχα να πω σήμερα. Οι γνωστοί , άγνωστοι, που πάντα εγώ θα μνημονεύω για την μικρότητά τους,  θα πουν τα δικά τους, αλλά εσείς οι απλοί και αγνοί αναγνώστες μου που με διαβάζετε, είμαι εντελώς σίγουρος πως θα συμφωνήσετε μαζί μου .

Και οι υπεύθυνοι της Κρατικής τηλεόρασης, αλλά και ο αρμόδιος Υπουργός, να κοιτάξουν να μην προκαλούν το Δημόσιο αίσθημα με τέτοιες εκπομπές. Ακόμα και τζάμπα να γίνεται η εκπομπή, πρέπει να πάψει να υπάρχει, γιατί μας προκαλεί έντονα. Διαχωρίζει προκλητικά τους Έλληνες, σε επώνυμους-ημιεπώνυμους και αγνώστους και μη προνομιούχους.

Γιατί να γίνεται αυτό και μάλιστα από ένα κανάλι που πληρώνουμε όλοι;

Γεια σας

adreo

 

 

 

17 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

StavmanR (13.06.2009)
Στην βάση της θέσης που εκφράζεις, συμφωνώ σχεδόν καθολικά. Όμως, το πρόβλημα είναι ευρύτερο, είναι κοινωνικό. Ο καθένας προσπαθεί να επιβιώσει, όπως εκείνος καθορίζει την επιβίωση. Κι ο καθένας καταθέτει τις απαραίτητες κατ' αυτόν υπαρξιακές μειοδοσίες στο βωμό του εφήμερου.

Καλησπέρα :)
mardhm (13.06.2009)
Καλησπέρα! Τεράστιο θέμα ανοίγεις φίλε adreo!
Για μένα δεν θά έπρεπε να υπάρχουν καν διαφημίσεις στα κρατικά κανάλια. Υποτίθεται πως όλοι μας δίνουμε τον οβολό μας, (έμεσα και άμεσα) για την συντήρηση των κρατικών καναλιών.
Αν ο οβολός δεν τους φτάνει και πρέπει να βγάλουν χρήματα από τις διαφημίσεις για να συντηρηθούν, τότε ας σταματήσουν να μας χρεώνουν τα "υπέρ της ΕΡΤ" στους λογαριασμούς της ΔΕΗ. Εϊναι κλεψιά αυτό που κάνουν! Αλλά κανείς δεν μιλάει. Οπότε γιατί να σταματήσουν να μας κρατούν τα χρήματα;
Όσο για την εν λόγο εκπομπή, συμφωνω μαζί σου. Δεν συνάδει στο κλίμα ενός κρατικού καναλιού.
Γιατί δεν αφήνουν τα ιδιωτικά κανάλια να ρίχνουν το επίπεδο, και τα καναλια της ΕΡΤ να επιμείνουν ποιοτικά; Γιατί δεν κάνουν ένα γκαλοπ στον κόσμο που υποτίθεται είναι το αφεντικό ( αφού δίνει λεφτα) για να πιάσουν το σφυγμό; Γιατί δηλαδή να πέφτουν στην λούμπα της τηλεθέασης και να τρέχουν να προλάβουν να πούν όσες μπόυρδες δεν είπαν τα ιδιωτικά κανάλια;
adreo (13.06.2009)
Όπως εσείς πάνω-κάτω συμφωνείτε,
και το 90% των ταλαίπωρωρων Ελλήνων επίσης συμφωνούν.
Γι' αυτό αν και τα πληρώνουμε τα κανάλια, μερικοί τα εκμεταλεύονται είτε έχοντας θέσεις, είτε εκπομπές και αυτοί ματσώνονται για τα καλά, δυστυχώς δεν τα παρακολουθούμε, μας διώχνουν με τις προκλήσεις τους και σε κάποιες περιπτώσεις με το χαμηλό επίπεδο. Ενώ θα μπορούσαν να είναι στην πρώτη γραμμή, μένουν ουραγοί.

Oraclas (14.06.2009)
Έχω ακούσει κατά βάση ότι τέτοιες εκπομπές γυρίζονται καθημερινές και σχετικά νωρίς. Που δικαιολογείται λοιπόν το ΄τρελό' κέφι... μα στο 'πότισμα' των καλεσμένων.

Έχω σταματήσει την προβολή της κακής τηλεόρασης. Ραδιοφωνάκι και πάλι ραδιοφωνάκι.

Καλημέρα σε όλους
hithtoly (14.06.2009)
πέρα απο τις κατηγορίες κατα της ερτ κτλ....παιδία αυτή την εκπομπή βρήκατε να κατηγορήσετε από την ελληνική τηλεόραση? πάμε καλά? έλεος!
adreo (14.06.2009)
hithtoly.
Αγαπητέ μου, την εκπομπή την πληρώνει ο Ελληνικός ΛΑΟΣ και είναι προκλητική. Ξέρεις τι είναι να τρώνε, να πίνουν και να σπάζουν-ειδικά αυτό- με τα χρήματα του φτωχού ΛΑΟΥ και μάλιστα να έχει και μικρή ακροαματικότητα το κανάλι; Όχι φίλε μου εγώ δεν το ανέχομαι. Η ιδιωτική τηλεόραση ας κάνει ότι θέλει. Δεν μας παίρνει χρήματα.
Η Δημόσια τηλεόραση όμως πρέπει να δίδει το καλό παράδειγμα και να μην προκαλεί την φτώχια και οι κύριοι επώνυμοι και ημιεπώνυμοι, πρέπει να λένε όχι , και όχι να συνωστίζονται ποιος θα πάει στην συγκεκριμένη εκπομπή. Και αυτό το έλεος που λες αγαπήτέ μου δεν κολλάει παντού. Αδικείται ο φτωχός; Εγώ τα βάζω με αυτούς που εκμεταλεύονται τα χρήματα που πληρώνει δυο-τρει φορές η κάθε Ελληνική οικογένεια και έχω απαίτηση να έχω μια σοβαρή και μη προκλητική Δημόσια τηλεόραση. Ελπίζω να με καταλαβαίνεις... Και αν βάζεις οτιδήποτε άλλο στο μυαλό σου... ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΕΙΣ! ΑΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ και ο παρουσιαστής και η ηγεσία της Δημόσιας τηλεόρασης να βγει να το πει. Ακόμα και τζάμπα να είναι , πάλι πρόκληση δημιουργεί. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΚΠΟΜΠΗ.Εσείς στην Κύπρο γιατί δεν έχετε ανάλογη εκπομπή; Γιατί σέβεστε τον Κπριακό Λαό.
adreo
jorge (15.06.2009)
Να ξέρατε πόσα παιδιά αλλά και πόσοι μεγάλοι, έχουμε μάθει μέσα από τη συγκεκριμένη εκπομπή τους μεγάλους δημιουργούς... Και τους μικρότερους, και ποιός έχει γράψει ποιό τραγούδι... Και μερικές αξιόλογες νέες φωνές (τη Μποφίλιου πως την έμαθε το ευρύ κοινό άραγε;)

Κάποιες εκπομπές όντως δεν είναι καλές, αλλά άλλες είναι υπέροχες και μας μαθαίνουν πολλά.

Και όταν λέμε για λεφτά κλπ, ας δώσουμε στοιχεία. Αλλιώς είμαστε μπακάληδες.
adreo (15.06.2009)
κ. jorge,
είναι ανάγκη να μάθουμε τους δημιουργούς μέσα από προκλητικό γλέντι, με σπασίματα, φάλτσα, αδεξιότητες, μάγκικες συμπεριφορές και λοιπά; Δεν θα μπορούσε ο συγκεκριμένος παρουσιαστής να τους παρουσιάσει με ένα καλύτερο τρόπο;
Συγχωρείτε οποιονδήποτε και οτιδήποτε, αρκεί που κριτικάρει ο adreo. Εσείς θα πάτε αντίθετα.
Τα στοιχεία να τα δώσει η Δημόσια τηλεόραση, αλλά έχω τονίσει ακόμα και τζάμπα να είναι προκαλεί τον Έλληνα. Αλλά δεν αντιλαμβάνεστε πως θέτω το θέμα και κλίνετε τα μάτια κ. jorge.
Για τις καλές εκπομπές είπα κάτι κακό; Όχι βέβαια. Θα ήταν σαν να έρριχνα στην πυρά τεραστίου αναστήματος δημιουργούς. Και αυτό εγώ δεν θα το έκανα ποτέ.
Έχει δώσει και αριστουργήματα η Κρατική τηλεόραση. Τώρα αν εσείς είστε ικανοποιημένος με αυτή την εκπομπή.. εγώ δεν μπορώ να σας αλλάξω γνώμη.
Εγώ γράφω λοιπόν για την συγκεκριμένη εκπομπή ότι προκαλεί και περνά πολλά μηνύματα που άμα χρειαστεί θα τα απαριθμήσω.
Μην νομίζεις πως δεν βλέπω την προσποίηση και την υποκρισία που είναι διάχυτες!
αυτά
adreo
uNick (15.06.2009)

Εκτός από το "κόστος" της εκπομπής - που είναι ιδιαίτερα χαμηλό καθώς είναι πολύ φτηνιάρικη παραγωγή - υπάρχουν και τα έσοδα της ΕΡΤ από τις διαφημίσεις. Μια απλή σύγκριση θα σου δώσει άλλα συμπεράσματα...



adreo (15.06.2009)
κ. uNick,
πάλι δεν κρατήθηκες και μπήκες και έγραψες... τίποτα. Πάλι καλά που δεν άρχισες τις βρισιές και τις γνωστές σου ειρωνείες και λοιπά...
Λες και ξέρεις πόσο στοιχίζει η εκπομπή. Και μιλάς ως ειδικός.
Δηλαδή όλοι οι συντελεστές, παρουσιαστής, τεχνικοί, παράγοντες, διάφοροι παρατρεχάμενοι, δουλεύουν δωρεάν; Ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω. Μάλλον δεν ξέρεις από κοστολόγιο. Παράδειγμα ο παρουσιαστής... εσύ υπολογίζεις πως παίρνει ένα μεροκαματάκι ας πούμε 100 Ευρώ.
Είπα και τζάμπα να είναι δίνει πολύ κακή εντύπωση στους μη έχοντες και μη κατέχοντες..Και κάτι ακόμα είσαι ικανοποιημένος με την φθηνιάρικη εκπομπή εσύ; Άμα είσαι... δικός σου θέμα.
Εγώ έγραψα γιατί δεν πρέπει να υπάρχει η εκπομπή με τον τρόπο που υπάρχει. Να προβάλλονται όλοι οι καλλιτέχνες... ιδιαίτερα οι παλιοί για να τους γνωρίζουν οι νέοι, αλλά με τελείως διαφορετικό τρόπο.
Γεια σου
adreo
uNick (16.06.2009)

Κοίτα μάστορα. Θα μπορούσα πολύ άνετα να αρχίσω να σε προσβάλω, αλλά όπως είδες δεν το έκανα. Άφησα τις κατινιές σε εσένα.

Προσωπικά δεν βλέπω τέτοιου είδους εκπομπές, γιατί δεν ταιριάζουν στη δική μου άποψη περί ψυχαγωγίας. Σε αυτό νομίζω ότι συμφωνούμε. Τις θεωρώ "φθηνές" όχι από πλευράς κόστους (που δεν με πολυαπασχολεί κιόλας) αλλά από πλευράς "προσφερόμενου θεάματος".

Στα οικονομικά, το προηγούμενο σχόλιό μου ήταν πιο εύστοχο από ό,τι ήθελες να καταλάβεις. Ο τηλεοπτικός χρόνος είναι ακριβός, ακόμα και στην ΕΡΤ. Όταν για 10 δευτερόλεπτα διαφήμισης το κόστος είναι 1000-5000 ευρώ (ανάλογα με την ώρα, την εκπομπή και τη σειρά προβολής των διαφημιστικών), σε κάθε τρίλεπτο διαφημιστικό διάλειμμα η ΕΡΤ εισπράττει minimum γύρω στα 20000 ευρώ (που δεν είναι μόνο τόσα, αλλά ας το κρατήσουμε έτσι για την οικονομία της συζήτησης). Αν πολλαπλασιάσεις αυτά τα ελάχιστα έσοδα με τον αριθμό των διαφημιστικών διαλειμμάτων, και προσθέσεις και τις "χορηγίες", βγάζεις ένα νούμερο αρκετά πάνω από τα 100 χιλιάρικα έσοδα! Το συνολικό κόστος της εκπομπής αυτής δεν πρέπει να ξεπερνά, με έναν πρόχειρο υπολογισμό, τις 15-20 χιλιάδες ανά επεισόδιο.

Όταν λες σε κάποιον ότι "μάλλον δεν ξέρει από κοστολόγιο", μην απευθύνεσαι σε κάποιον που κάνει μόνο σε 1 χρόνο τζίρο μεγαλύτερο από τα δικά σου έσοδα μιας ολόκληρης ζωής! Όπως εσύ σπούδασες μουσική, έτσι κάποιοι άλλοι σπούδασαν Οικονομικά, Διοίκηση Επιχειρήσεων κλπ. και μάλλον κάτι παραπάνω θα ξέρουν...




hithtoly (16.06.2009)
παιδιά εγώ λατρεύω την εν λόγω εκπομπή και την Μποφίλιου επίσης! στη κύπρο αν υπήρχε δε θα έλεγε κανείς τπτ. σε διαβεβαιώ! πολλά απο τα εδέσματα και τα κρασία είναι δωρεές αν αυτό σε πείραξε αντρεό. τέσπα σέβομαι τη γνώμη σου αλλά ρε παιδία εσείς (γενικολογώντας) δοξάζετε το Λαζόπουλο...το Στην υγειά μας σας πείραξε?σόρρυ κιόλας....
adreo (16.06.2009)
k. Unick ή μάλλον μάστορα Νο2, δεν πρέπει να λες βλακείες από εδώ, γιατί κατ' αρχάς δεν ξέρεις από Adreo- για τα οικονομικά μιλάω- , μια ζωή και εγώ με αυτά ησχολούμην- για να θυμηθώ και λίγο την καθαρεύουσα... και ξέρω και εγώ πολλά, χωρίς να σε απαξιώνω και να σε θεωρώ "φτωχούλη του θεού". Εξάλλου χαίρομαι ειλικρινά να βλέπω νέους ανθρώπους που να έχουν αφθονία χρημάτων. από την επιστήμη τους , και πιο πολύ χαίρομαι για τους αυτοδημιούργητους.... όπως -με αναγκάζεις τώρα- υπήρξα εγώ.. Έχεις ακούσει 40 χρόνια φούρναρης; Ε! κάπως έτσι είμαι εγώ. Έχεις ακούσει "οποια πέτρα να σηκώσεις από κάτω είναι αυτός;" Ε. έτσι είμαι εγώ. Όμως γιατί ασχολείσαι τόσο πολύ με την οικονομική σου κατάσταση; Δεν σε ζηλεύω φίλε μου, απεναντίας σου εύχομαι να είσαι καλά να τα ξεκοκαλίζεις... αλλά να θυμάσαι και κανένα φτωχό... Και κοίτα καμιά φτωχιά κοπελίτσα να βρεις να παντρευτείς. Τελειώνοντας σε συμβουλεύω να μην περιαυτολογείς... γιατί κανείς δεν ξέρει τι μπορεί να του φέρει η ζωή. Πάντως εγώ σου εύχομαι να είναι γεμάτη χαρές.
γεια σου μικρέ μου...
Υ.Γ και να βρεις κάποιο τρόπο να με συναντήσεις έχεις να μάθεις πολλά. Μακρυγόρησα ε! Εγώ φταίω; με προκάλεσες ... και βγήκες και έξω από το θέμα. ΕΠΙΜΕΝΩ Η ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΚΠΟΜΠΗ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ. Άμα έχεις όρεξη.. κάνε στους δρόμους ένα γκάλοπ, και θα μου δώσεις δίκιο.
uNick (17.06.2009)

Το ίδιο λάθος κάνεις πάλι, Γιάννη. Πάλι βγάζεις βιαστικά, αυθαίρετα, λανθασμένα συμπεράσματα. Δεν μίλησα για κέρδη, ούτε είπα ότι είμαι πλουσιόπαιδο. Μίλησα για ΤΖΙΡΟ. Αν όντως ησχολείσο με οικονομικά μια ζωή, θα ήξερες τί σημαίνει η λέξη ΤΖΙΡΟΣ.

Άσε τις δασκαλίστικες συμβουλές, και ειδικά μη συμβουλεύεις κανέναν να "μην περιαυτολογεί". Δώσε αυτή τη συμβουλή (για πρώτη φορά?) στον εαυτό σου, που μας έχεις ζαλίσει με τις τόσες και τόσες κατά φαντασίαν γνώσεις σου. Και πρόσεχε πολύ αυτά τα "όποια πέτρα να σηκώσεις από κάτω είμαι εγώ". Λόγια 2000 ετών αναπαράγεις, και το τελευταίο άτομο που το έκανε αυτό ήταν η Έφη Θώδη λίγο πριν φορέσει το λευκό πουκαμισάκι...


Υ.Γ. Δεν βγήκα καθόλου εκτός θέματος. Σου παρέθεσα αριθμούς που ακυρώνουν την αρχική σου υπόθεση. Αν εσύ θέλεις να επιμένεις ότι μιλάς αρνητικά εξ' ονόματος ενός ολόκληρου λαού για κάτι το οποίο δεν ταιριάζει στα δικά σου υποκειμενικά γούστα... όποιος διάβασε τα παραπάνω έχει ήδη βγάλει τα συμπεράσματά του.




adreo (17.06.2009)
Βρε Unick, που φαίνεσαι για καλό παιδί, πλην όμως είσαι λίγο εγωιστής και θέλεις να έχεις τον τελευταίο λόγο.
Όντως δεν κατάλαβα πως με την λέξη τζίρος εννοείς "την μυρωδιά του χρήματος" ή και την επαφή. Νόμιζα πως χειρίζεσαι δικά σου λεφτά.
Εν πάσει περιπτώσει ας μην περιαυτολογούμε, ιδαίτερα για το χρήμα. Όντως έχω και εγώ κάποια ιστορία, αλλά να την πω εδώ; θα είναι λάθος. Και ποιον θα ενδιαφέρει τι έκανα εγώ στην ζωή μου; Τα εν οίκω ουκ εν Δήμω, έλεγαν οι ΑΡΧΑΙΟΙ ημών πρόγονοι. Γι' αυτό κάποια στιγμή πρέπει να με... συναντήσεις . Και θα μάθεις πολλά, και άλλη γνώμη θα βγάλεις για τον adreo.
Εμένα μου αρέσει να λέω την γνώμη μου , πάντα με επιχειρήματα. Τώρα πόσο δυνατά είναι αυτά; Ας το κρίνουν οι αναγνώστες. Ούτε και θα σκάσω εγώ, αν η εν λόγω εκπομπή έχει και συμπαθούντες; Εσένα δε που έχεις μια -υπέρμετρη βέβαια- αγωνιστικότητα αλλά και επαναστατική διάθεση, κατά βάσιν σε συμπαθώ. Δεν έχω να μοιράσω τίποτα μαζί σου. Καλά είναι όμως να ακούς , να κρίνεις και να γράφεις πιο καθαρά. Δεν χρειάζεται να υποτιμάς τον "αντίπαλό σου" για να τον πείσεις πως εσύ έχεις δίκιο. Έτσι αμαυρώνεις την εικόνα σου και μάλιστα και σε κάποιους που μας διαβάζουν από πολύ μακριά.
Πες σεμνά και χωρίς πρόκληση τα επιχειρήματά σου.
Αυτά γιατί σαν πολύ μεγαλύτερός σου, οφείλω να σε συμβουλεύω, άσχετα εσύ αν τις θέλεις ή όχι τις συμβουλές μου.
Σου εύχομαι όλα να πηγαίνουν καλά στην ζωή σου, ιδιαίτερα τώρα μου μου έγραψες πως δεν είσαι πλούσιος, όπως λάθος ίσως κατάλαβα, ακόμα περισσότερο... Και να ξέρεις κάτι πως άμα ανακατεύεσαι με το χρήμα, έχεις εφόδια και τόλμη, αυτό έρχεται. Οσα σου γράφω, σου τα γράφω με καλή διάθεση και τελείως αυθόρμητα. Στην ροή του λόγου που λέμε.
Ελπίζω να μην εκραγείς πάλι και μάλιστα χωρίς λόγο. Τότε είναι σαν να θες να διαιωνίζετε "η κόντρα μας" για πολύ καιρό. Και δεν νομίζω πως αξίζει να γίνεται αυτό.
γεια σου

hithtoly, εκτιμώ όσα γράφεις και ιδιαίτερα επειδή έχω πειστεί, πως είσαι αγνός άνθρωπος και με σχετική αφέλεια, η οποία δικαιολογείται εν μέρει από τα προηγούμενα προσόντα σου και την.. νεότητά σου . Και δεν πέφτω έξω εγώ, ακόμα και από μακριά.
γεια σου και σε σένα
adreo
Υ.Γ Ας τελειώνουμε, μια και σκέπτομαι να αναρτήσω κάποιο νέο θέμα.
hithtoly (17.06.2009)
αφέλεια όχι...ίσως αθωότητα.γειά σου.
adreo (17.06.2009)

hithtoly, αγαπητέ μου δεν σε έθιξα. Στην αθωότητα όλα χωράνε. Αν όμως σε έθιξα , το παίρνω πίσω και σου ζητώ συγνώμη.
Χαιρετίσματα στην Κύπρο και σε σένα. Από τα γραφόμενά σου μου δημιουργήθηκε το αίσθημα της εκτίμησης.
Με εκτίμηση λοιπόν
adreo

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
adreo
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ
Μουσικοσυνθέτης
από ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/adreo

Σκοπός του BLOG μου είναι η προώθηση και προαγωγή της ΜΟΥΣΙΚΗΣ, οποιασδήποτε μορφής τέχνης (των λεγόμενων ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ) και του λόγου, (ΠΟΙΗΣΗ, ΣΤΙΧΟΣ, ΔΙΗΓΗΜΑ, ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ), σχετική αρθρογραφία και προσωπικές απόψεις, κρίσεις και εκτιμήσεις.



Tags

Γάτες να αφυπνιστούμε ολοι ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ www.musicheaven.gr/html/story.php?id=1523 ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΔΙΗΓΗΜΑ Η ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ



Επίσημοι αναγνώστες (7)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...

Links