Αναξιος εραστης
...Πάντοτε ανήσυχος
11 Νοεμβρίου 2009, 23:35
Παρακαλώ λύστε μου την απορία .
Απορίες  

Γιατί στην πλειοψηφία τους  οι  μεγάλοι συγγραφείς και
ποιητές  είναι άσχημοι στην εμφάνιση ;

Όπως καταλάβατε ερωτώ για τον εξωτερικό τους κόσμο και όχι για τον εσωτερικό .

Συμβαίνει και στις μέρες μας .

Γνωρίζω βέβαια πως ο δύσμορφος εμφανισιακά κατανοώντας πως υστερεί , καλλιεργεί τα υπόλοιπα του χαρίσματα , όπως ο τυφλός τις υπόλοιπες αισθήσεις . 
Ο όμορφος βλέποντας πως γίνεται εύκολα αποδεκτός από τους άλλους λόγω της εμφάνισης (έστω και προσωρινά ) δεν το κουράζει και πολύ το μέσα του .
Είναι μόνο αυτό όμως ;
Θα ήθελα τα φώτα πορείας σας .
Εδώ πιστεύω θα πάρω απαντήσεις , εχει το ΜΗ αρκετά παιδιά με εμπειρία . 
Πολλά δίνετε , λίγα παίρνετε . Ποντάρετε παρακαλώ !
 Λύστε μου την απορία . Ευχαριστώ εκ προοιμίου.

 Ενδεικτικά σας παρουσιάζω :


 

 Κ. Καβάφης

 

 

Κ. Καρυωτάκης

 

 

Πηνελόπη Δέλτα .

 

 Γ. Δροσίνης

 

 

 

Κ. Παλαμάς

 

 

Μυρτιώτισσα

 

 

Κική Δημουλά

 

Διδώ Σωτηρίου

 

 

 

Φωτό ξαδερφούλας  μεγάλη στιχουργός-ποιήτρια.
Η πιο γνωστή της ποιητική  συλλογή ,  
 "Ερωτα μου τοκογλύφε  ,γλύφε το κορμί μου γλύφε"

24 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

sven (12.11.2009)

Μα τί απρόβλεπτο πλάσμα που είσαι!!!!!!

Άρχισα να διαβάζω με ενδιαφέρον, να σχηματίζεται κιόλας στο μυαλό μου μια κουλτουριάρικη απάντηση, όταν πέφτω πάνω στην ξαδέλφη σου!!!!!!

Τί κάνει ρε αυτή η ψυχή; Πόσο σου μοιάζει καθώς μεγαλώνει!!! Θυμάσαι που μούλεγες πως την έβαζες, όταν ήσασταν μικρότεροι, να κάνει την Κοκκινοσκουφίτσα κι εσύ έκανες πάντα τον κακό το λύκο;

Πώς παιρνούν τα έρημα τα χρόνια και πώς μεγαλώνουν οι μικροί... Έγινε βλέπω και ποιήτρια. Άντε, εύχομαι καλή επιτυχία και καλές πωλήσεις στο βιβλίο που της υποσχέθηκες πως θα χρηματοδοτήσεις την έκδοσή του...
kithara-woman (12.11.2009)
Αφού μια χαρά απάντησες στην απορία σου μόνος,τι μας ρωτας?χαχα! :-p
Για τον ιδιο λόγο που θέλεις να γράψεις,αν είσαι μουσικός,όταν είσαι χάλια ψυχολογικά,ενω αν είσαι καλά,δεν έχεις έμπνευση...Τη χαρά τη ζεις.Δεν την περιγράφεις...Το πρόβλημα,εσωτερικό ή μη,αυτο θες να περιγράψεις.

Μεγάλο σουξε η ποιητικη συλλογή της ξαδελφούλας!Διακρίνω ομοιότητες στο στυλ γραφής μας.Ομότεχνη.Ίδια θεματολογία. ;-)
:-pp
ZARATHUSTRA (12.11.2009)
Σε ευχαριστω κι εγω και η ξαδερφουλα μου !
Το αγαπημενο μας παιχνιδι ηταν ο γιατρος, μεχρι που μεγαλωσε και η αλλη ξαδερφουλα και μετετρεψα το σπιτι του παππου σε Γενικο Κρατικο.
Σβενακο μην σε εκτροχιαζει η φωτο γιατι οντως θελω απαντηση στο ερωτημα .
Γιατι βρε παιδι μου οι πολλοι ομορφοι-ομορφες σπανια εχουν εσωτερικη καλλιεργεια , και οι ασχημοι- ασχημες ειναι συνηθως ψαγμενοι και καταρτισμενοι ? Αν μου δωσεις τα φωτα σου θα σε ανταμοιψω πλουσιοπαροχα!
ZARATHUSTRA (12.11.2009)
kithara-woman λατρευω την "θεματολογια" σου και ευχομαι ...εις ανωτερα , οπως να εκδοθουν οι συλλογες σου σε καποιο "σοβαρο" περιοδικο που εγω δεν διαβαζω καθολου!
Κρατω το (Για τον ιδιο λόγο που θέλεις να γράψεις,αν είσαι μουσικός,όταν είσαι χάλια ψυχολογικά,ενω αν είσαι καλά,δεν έχεις έμπνευση) .
Σε ευχαριστω .
kithara-woman (12.11.2009)
Χαχαχαχαχα!Καλό!! :DDDD

Κύριε,κύριε,να πω εγω?(σηκώνω χέρι σαν το δημοτικό,χαχα)

Γιατί ένας όμορφος/η ξέρει ότι έτσι του ανοίγουν όλοι οι δρόμοι,τον δέχονται όλοι,και όλοι τον θέλουν.Είναι και η αλήθεια.Για μια όμορφη γυναίκα όλοι οι άντρες γίνονται χαλάκι να πατάει.Ναι,αλλά ποιοι άντρες?Εδώ σε θέλω...Σιγουρα πάντως όχι αυτοί πχ που θα διάλεγα εγω για να έχω δίπλα μου,αυτοί δηλαδή που κοιτανε μονο τη βιτρίνα.

Ενας μη-ομορφος(άσχημοι κατά τη γνωμη μου δεν υπάρχουν,όλοι έχουν κάτι ελκυστικό πάνω τους) επειδή ξέρει ότι όλοι θα τον απορρίψουν,ξέρει ότι δεν έχει άλλο δρόμο,από αυτό της γνώσης.

Προσωπικά δεν θα ήθελα να είμαι όμορφη(αν και μεταξύ μας έχω φυσική ομορφιά!χαχαχαχαχαχα).Ας σοβαρευτω...
Γιατί τότε ξέρεις ότι όλοι κοιτούν μόνο αυτό και δεν σε υπολογίζουν σαν άνθρωπο,αλλά σαν κομμάτι κρέας,όσο άσχημα κι αν ακούγεται η έκφραση...

Σου λέω τη γυναικεια μου ματιά στο θέμα.Επειδη με έχει απασχολήσει κι εμένα χιλιαδες φορές,παλιά με στεναχωρούσε,αλλά πλέον καθόλου,γιατί κατάλαβα όσα δεν μπορουσα να δω αρχικά και αποδέχτηκα,αφού κατανόησα.

Το χειρότερο όμως που μπορείς να κάνεις σε έναν άνθρωπο ειναι να μην του δώσεις ευκαιρια.Η απόρριψη από την εμφανιση.Αν το είχαν κάνει σε αυτους τους φωτισμένους ανθρώπους,σκέψου που θα ήταν η τέχνη...Πόσο διαφορετική...
ZARATHUSTRA (12.11.2009)
Aρχισε κατι να φωτιζει καλη μου κιθαρουλα . Σε ευχαριστω .
Φυσικη ομορφια ε? χμμμ!
Αρχιζω και γινομαι χαλακι περσικο ! χε!χε!
pterarhos (12.11.2009)
Την μαιευτικη μεθοδο του Σωκρατη ακολουθεις κατα ποδας φιλτατε, αλλα το παιχνιδιαρικο και ευφυες σου δαιμονιο
ξεφουρνησε την ξαδερφουλα...
Ομορφα... ματια εχει.
Αλλα στο θεμα μας. Εισαι σιγουρος οτι τα προσωπα που παραθετεις, στην νεοτητα τους δεν ηταν ομορφα;
Μου ερχονται στο νου αρκετοι συγγραφεις ποιητες γενικοτερα καλλιτεχνες, η τιμωρια για την "ξαδερφουλα" θα ειναι να τους ανακαλυψεις μονος σου.
Καλησπερα και καλο ψαξιμο.
pterarhos (12.11.2009)
*Ηθελα να πω μου ερχονται στο νου αρκετοι ομορφοι...
Ας οψεται ο Γιαννης ο Περιπατητης...
ZARATHUSTRA (12.11.2009)
Πτεραρχε μου η ξαδερφουλα μου εχει ματαρες
αμυγδαλωτες , που βγαζουν ματια !
Η αληθεια ειναι πως δεν βαζω το χερι μου στη φωτια για το ποσο ομορφοι υπηρξαν νεοι .
Αλλα για τον Καβαφη , τον Δροσινη , τη Δημουλα και την Πηνελοπη Δ βαζω και τα ποδια μεσα ! χε!χε!
Ακομη ακομη και οι αρχαιοι μας σοφοι δεν διεκδικουσαν δαφνες σε αυτον τον τομεα .
Να σου πω την αληθεια επειδη το κατεχεις το αντικειμενο , περιμενα να μου υποδειξεις καποιον - καποια ομορφο-η.
Go Johnie go , κι αλεστικά μη δινεις!
movflower (12.11.2009)
Τί ποστ είναι αυτό;;!!!!!
χάχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααα

Το λοιπόν, διαφωνώ ότι οι ποιητές/συγγραφείς είναι άσχημοι. Καταρχάς, μας έχεις βάλει φωτογραφίες από τα τελευταία τους!
Η Μυρτιώτισσα δεν ήταν όμορφη στα νειάτα της; Μια φωτογραφία της, που κοσμεί την ιστοσελίδα της Μ.Πολυδούρη (Λ.Φουρουκλά)δείχνει ένα πλάσμα αέρινο, σχεδόν ονειρικό.
Ο Παλαμάς;
Ο Καρυωτάκης είχε μια μοναχική γοητεία, και πόσο μου αρέσει, πόσο!
Η ξαδερφούλα αν ζούσε πριν γίνει της μόδας το κερί και ο πλαστικός χειρουργός, δεν θα θεωρείτο όμορφη.
Μεγάλα όμορφα μάτια ναι.Όμως μύτη ελληνική και πηγούνι Ντάλντον. :Ρ
Αν η Π.Δέλτα είχε πάει ποτέ σε στιλίστα, θα της έλεγε να μακρύνει το μαλλί για να μην πετάγονται τα αφτιά, να διορθώσει λίγο το φρυδάκι, να τονίζει τα μάτια και όχι τα χείλη και βουαλά μια θεά!
Πλέον δεν υπάρχουν άσχημες γυναίκες διότι ασχολούνται αποκλειστικά και μόνο με την εμφάνισή τους. Και υπάρχουν τα μέσα σε αρκετά προσιτές τιμές.
Παίζουν βέβαια ρόλο και τα πρότυμα της κάθε εποχής. Τώρα ζούμε στην εποχή που οι γυναίκες Κατσαρίδες και οι άντρες ΠλέιΤόι θαυμάζονται για την εξωτερική τους εμφάνιση.
Ευχαριστώ, δεν θα πάρω! Για το ΠλέιΤόι βέβαια...ίσως, σε 20 χρόνια να αλλάξω γνώμη. ;))))))))))))

Είδες τί ρηχή που είμαι;ολόκληρο σεντόνι και κόλλησα στην εξωτερική εμφάνιση. Όμως και τόσοι συγγραφείς και ποιητές δεν υμνούν συνήθως τον έρωτα και την ομορφιά σε όλες τις μορφές της;

Τέσπα, ξέρω πολλά όμορφα και όχι τόσο όμορφα πλασματάκια, που γράφουν. Ο καθένας από διαφορετική ανάγκη. Ο καθένας με διαφορετική ένταση.


hithtoly (12.11.2009)
Επειδι δεν υπήρχε το φότοσοπ??!!!α ρε Ζάρα! ΛΟΛ
Liza32 (12.11.2009)
Να σου πω! Επειδή, αφιερώνουν πολύ ώρα για το συγγραφικό και ποιητικό τους ταλέντο, δεν έχουν χρόνο να κοιτάξουν τον εαυτό τους! Πως τα λέω, ε; Να φανταστείτε ότι ορισμένοι έχουν ενα χρόνο να κοιταχτούν στον καθρέφτη! Μεγάλος φόρτος εργασίας, μεγάλος!
DemetresOpc (12.11.2009)
Αγαπητέ Zara αν και φιλλοσοφικό το εωτημά σου θα προσπαθήσω να απαντήσω σοβαρά..
αλλά πρώτα θα μου ορίσεις τι εννοείς με την λέξη "όμορφος". Πες μου τι καλύπτει εσένα και θα σου πω..

Τι θέλω να πω;; κάτσε να στο εξηγήσω μπας και το καταλάβω και γω..
Φαντάζεσαι ρε εκεί που παίζεις τον γιατρό με την ξαδερφούλα και έχεις κολλήσει στα κουμπιά του λευκού της πουκαμίσου να αρπάξει την ευκαιρία και να σου πει ένα ποιηματάκι;;
έμπνευση της στιγμής που όμως χαλαρά θα πήγαινε για νόμπελ;;
Πες μου πως θα αντιδρούσες ρε!!
¨ολα με σοφία εποιήσεν ο μεγαλοδύναμος αδερφε..
Εντάξει παραδέχομαι την ισοπεδοτική μου τάση αλλά και συ δεν πας πίσω..
mardhm (12.11.2009)
Zaroyli moy! Όλο εύστοχες απορίες είσαι! :-)

Πάντως η γνώμη μου είναι πως η ομορφιά είναι υποκειμενική. Είναι κάτι παραπάνω από ένα πλούσιο μπούστο και κάποια καλοσχηματισμένα οπίσθια. Και αυτή η ομορφιά που συμπληρώνει την εμφάνιση είναι αδύνατον να φανεί από μια φωτογραφία ή από ένα βίντεο. Κανέναν από τους παραπάνω δημιουργούς δεν έχω δει από κοντά. Για να δω πως κινούνται, πως κοιτάζουν, να καταλάβω την αύρα που αποπνέουν. Έτσι δεν είμαι και τόσο σίγουρη πως ήταν άσκημοι σε εξωτερική εμφάνιση. Πως δηλαδή δεν εξέπεμπαν εκτός από το φωτεινό τους πνεύμα κι έναν ακαταμάχητο ερωτισμό.

Ξέρω δεν βοήθησα και πολύ! Αλλά τι περιμένεις από μια γυναίκα με ωραία εξωτερική εμφάνιση; :-) χε! χε!

Tsipouraki (12.11.2009)
:))))))))))))))))
Δεν ξέρω αν και ποιος θα σου λύσει την απορία, πάντως έχω να πω ότι απόλαυσα πάααρα πολύ, κείμενο και σχόλια:))!! Απολαυστικότατα:)))!!!
Άκου "πολλά δίνετε, λίγα παίρνετε. Ποντάρετε παρακαλώ!" Καταπληκτικό!!!:))
Να είσαι/είστε καλά, καλημέρα :)
kwstasagas (12.11.2009)
Πάντως, η ΜΥΡΤΙΩΤΙΣΣΑ στη φωτογραφία που ανέβασες στο ποστ σου μού φαίνεται μια χαρά κοπέλα ...

Επίσης, η κα ΔΙΔΩ ΣΩΤΗΡΙΟΥ για την ηλικία της δείχνει να κρατιέται μια χαρά .... Τη θυμάμαι, άλλωστε, πριν μερικά χρόνια εδώ στη γειτονιά μου κάποιες φορές στον κεντρικό δρόμο, με το μπαστουνάκι της, να ψάχνει για ταξί. Και παρόλο που ήταν πολύ μεγάλης ηλικίας, διατηρούσε ακόμη κάτι από την παλιά αριστοκρατικότητά της. Αφού κι εγώ αναρωτιόμουν "αφού τώρα που περασε τα 80 είναι τόσο αριστοκρατική, σκέψου πώς θα ήτανε στα νιάτα της" ......

kwstasagas (12.11.2009)
Επίσης, μού δημιούργησες απορία για το ποιος έγραψε το "έρωτά μου τοκογλύφε" .....

Λοιπόν, έψαξα στο stixoi . info και στον Κατάλογο Ελληνικής Δισκογραφίας του Πέτρου Δραγουμάνου και .... ανακάλυψα ότι το εν λόγω ποίημα δεν το έγραψε η χυμώδης ξαδελφούλα σου, αλλά ο στιχουργός ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΝΙΚΙΔΗΣ [μουσικός (μπάσο) στιχουργός και εργοδηγός οδοποιίας] !!!!! Το μελοποίησε ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ και το τραγούδησε ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ !!! Το άσμα περιέχεται στο δίσκο "ΟΙ ΚΟΜΠΡΕΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ" [!!!!!], εκδόσεως 1984 και μάλιστα από τους Αφους Φαληρέα παρακαλώ [βλ. Π. Δραγουμάνος ό.π. σελ. 589]] !!!!!!

Γουστάρω Cultίλα !!!

gkravar (12.11.2009)
καλησπέρα.έπεσα κατα λάθος πάνω στο θέμα και πέθανα στο γέλιο (σοβαρεύτηκα όταν έφτασα στην ξαδερφούλα). Έχεις δυνατό χιούμορ, το είδος που μπορεί μ΄αυτό κάποιος να πεί τα πιο σοβαρά πράγματα.Όσον αφορά το ερώτημα σου τώρα.Κάποτε ρώτησε τον Σωκράτη ένας μαθητής του,δάσκαλε σκέφτομαι να παντρευτώ ποιά είναι η γνώμη σου και ο Σωκράτης του απάντησε,να παντρευτείς αφού το θέλεις και αν ο γάμος σου πετύχει θα γίνεις ευτυχισμένος αν όχι θα γίνεις...φιλόσοφος.Νομίζω ότι με το ίδιο στυλ χιούμορ ο Σωκράτης απαντάει εν μέρει στο ερωτημά σου,οι άνθρωποι που είναι συνήθως ελλειματικοί στην ζωή τους γίνονται μεγάλοι διανοητές ή καλλιτέχνες.και το ερώτημα που γεννιέται είναι:το νόημα της ζωής βρίσκεται στην τέχνη ή στην ξαδερφούλα; Διαλέγεις και παίρνεις.
Hastaroth (13.11.2009)
Τώρα βέβαια δέν ξέρω πόσοι παρατηρήσατε αυτό που έγραψε η mardhm,οτι δηλαδή η ομορφιά είναι περισσότερο υποκειμενικό παρά αντικειμενικό ζήτημα.Σαφώς υπάρχουν εκείνες που σύμπας ο κόσμος θεωρεί "εύμορφες",δηλαδή ωραίες εις την μορφήν-όπως η κοπέλα στην φωτογραφία που μάς παρέθεσες και η οποία άν αυτή είναι ξαδέρφη σου κύριε προφήτα,τότε εγώ είμαι ο βασιλεύς Τευτομπόχος.Υπάρχουν όμως και εκείνες που,χωρίς να είναι "κούκλες",είναι όμορφες γιατί ακριβώς όπως είπε η mardhm η ομορφιά είναι κάτι περισσότερο από ένα πλούσιο στήθος και καλλίγραμμες καμπύλες,ή ένα ωραίο "αρρενωπό" σώμα και ένα συμμετρικό πρόσωπο.Είναι και ο τρόπος που μιλάει κάποιος,το πώς σκέφτεται,τί αισθανόμαστε εμείς γι'αυτήν ή αυτόν(άν τυχαίνει νά τήν/τόν γνωρίζουμε) κλπ κλπ.

Ούτε είναι κανόνας οτι άν ένας/μία είναι εμφανισιακώς "μοντέλο",πνευματικώς είναι βλάξ μετά περικεφαλαίας ενώ άν εξωτερικώς είναι τέρας (τού Λοχνες) τότε διανοητικώς είναι τέρας (ευφυίας).

Τώρα όσο γιά τό άσμα,μέ κάλυψε ο Κώστας,αλλά τόν συγκεκριμένο "στιχουργό" δέν θά τον έπαιρνα γιά μπασίστα στο γκρούπ μου,νά μάς κάνη ρεζίλι τών σκυλιών.Τό πολύ-πολύ νά τόν έβαζα να μού φτιάξη τον δρόμο μπροστά από το σπίτι μου.

ΥΓ.Ξέρετε γιατί ο Σωκράτης έδωσε την συγκεκριμένη απάντηση στόν μαθητή του;Γιατί η δική του γυναίκα ήτο η Ξανθίππη (όχι η Καραθανάση),η οποία τού έψηνε το ψάρι στά χείλη.Ενώ άν ήταν καμμιά πεντάμορφη,η ανθρωπότης θά είχε στερηθεί αυτόν που έθεσε τίς βάσεις τής φιλοσοφίας...
sven (13.11.2009)

Φιλαράκι,

όπως βλέπεις, έχεις καταφέρει να προβληματίσεις όλο το ΜΗ, που ασχολείται με το ποστ και την ξαδέλφη σου, κι εσύ να κρυφογελάς σατανικά από απόσταση, σαν σύγχρονος Νέρωνας...

Το ταλέντο της συγγραφής είναι τόσο σύνθετη διαδικασία που δεν μπορεί να καλλιεργηθεί σε επίπεδο υψηλής τέχνης, αν δεν τόχει κάποιος έμφυτο. Άρα, κατά τη γνώμη μου, δεν ισχύει ο μύθος του ασχημόπαπου καλού συγγραφέα ή του Άδωνη κακού ή μέτριου συγγραφέα.

Ο τυφλός αναπτύσσει τις υπόλοιπες αισθήσεις του σε υπερβολικό βαθμό γιατί πρόκειται για αναπλήρωση της δυνατότητας επιβίωσης. Ο "άσχημος" το μόνο που μπορεί να κάνει, ως αναπλήρωση του τυχόν αισθήματος μειονεξίας του, είναι να αναπτύξει αντισταθμιστικές συμπεριφορές, που μπορεί να τον κάνουν ευκολότερα αποδεκτό από τους άλλους, όχι όμως και να αναπτύξει κάποιο ταλέντο που ΔΕΝ έχει.

ΥΓ. Ερώτηση κρίσεως: Μπορείς να μου πεις εσύ, γιατί τα τροπικά είδη ζώων είναι τόσο όμορφα και τόσο πολύχρωμα σε σχέση με τα είδη ζώων των υπόλοιπων περιοχών της γης;!!!!!
ZARATHUSTRA (13.11.2009)
Πω, πω! Πως απαντανε τωρα σε τοσα παιδια κι εχω και το φαι στη φωτια ! Πληκτρολογω βλεπετε με ταχυτητα χελωνας.
Σας ευχαριστω πολυ για την παρεουλα .

movflower πολυγραφοτατη και γεματη ιδεες , εαν εσυ εισαι κοριτσι μου "ρηχη" τοτε οι υπολοιποι ειμαστε δαχτυληθρες ραψιματος !
Ξεκαθαρισα απ την αρχη πως η εσωτερικη ομορφια ειναι αυτη που αναβλυζει τα πιο ομορφα αρωματα και ειμαι μαζι της εκατο τις εκατο .
Η αλλη η εξωτερικη κραταει για λιγο .
Απλως ρωταω γιατι να συμβαινει ποσοτικα δηλαδη , η πλειοψηφια των χαρισματικων ανθρωπων να ειναι ασχημοι εξωτερικα .
Για το "ειναι τους" ουτε λογος , ειναι ατοφιο χρυσαφι .
Πιστευω οτι αν μαζευαμε την Ενωση Ελληνων συγγραφεων σε ενα σπιτι θα κρυβαμε τους καθρεφτες για να μην στεναχωριουνται ! χε!χε! Που δεν στεναχωριουνται , αλλα καταλαβες τι εννοω .


χε!χε! γεια σου hithtoly αρχοντα και κριε σαν τον κολλητο μου .



Liza32 ειναι γεγονος οτι δεν αφιερωνουν χρονο στον εαυτο τους , σου δινω εναν ποντο αλλα τον Παμμεγιστο Καβαφη οπως και να περιποιουταν τον εαυτο του παλι θα εμοιαζε με τον κυρ-Θυμιο που με μαστιγωνε με μια βεργα να κατεβω απ την κορομηλια του . Τον κυρ θυμιο δεν τον κοιταζες δευτερη φορα , παρα μονο για δανεικα !


DemetresOpc μιλαω για την εξωτερικη ομορφια . Εννοειται πως την εκτιμηση και το θαυμασμο μου την κερδιζουν οι ανθρωποι με υποβαθρο και οχι τα μοντελα . Εκτος βεβαια και αν βρεθει ο συνδιασμος , πραγμα δυσκολο . Η ψυχη θα βρεις ή ξαδερφουλα . Συμφωνω για το τελευταιο ... δεν μπλεκουμε ποτε το ενα με το αλλο . Θα της ελεγα ... ασε μου το λες στο β ημιχρονο ! Καθε πραγμα στην ωρα του , αλλα μαλλον θα πρεπει να βρεις , δυο γυναικες ! χε!χε! Μια με βαθος ψυχης και μια με ... ολαρία ολαρά , χιονι πέφτει απο ψηλά ! Οποια συνδιαζει και τα δυο την παντρευεσαι .
Το ιδιο ισχυει και για τους ανδρες. Αλλα μαλλον ξεφυγα απο το θεμα .
Το θεμα ειναι απλο . Φταιει που ειχα υπεροχες καθηγητριες στην ψυχη και τις λατρεψα ! Βεβαια... πηγαινα στο νυχτερινό και ειχαμε ανοιχτα μονο τα φωτα ασφαλειας!



mardhm μαρακι μου γλυκο , αυτο το ... "μου" δεν μπορεις να το γραψεις αλλες 100 φορες να ξορκισω τον προαιωνιο εχθρο μου ?
Και ωραια εξωτερικη εμφανιση και δασκαλα ! Μπουουχου χου! Κλαψ! Οι δικες μου δασκαλες ηταν φρόκαλα αλλα σαν περνουσε η ωρα με συνεπαιρνε ο λογος τους και με ταξιδευε σε κοσμους μαγικους και ξεχνουσα την εξωτερικη αδυναμια . Κι εγω την ασπαζομαι την ομορφια της ψυχης που καταλυει τα παντα . Πλην ομως πιστευω οτι για να βρεις γυναικα μεγαλη συγγραφεα που να μοιαζει στη Δουκισσα Νομικου , και αντρα ποιητη να φερνει σε Μπραντ Πιτ ειναι σαν να ψαχνεις να βρεις παγώνι στο Βορειο Πολο . Στατιστικα δηλαδη με εντυπωσιαζει το θεμα οτι δεν βρισκω ή δεν γνωριζω καποιον πολυ ομορφο . Τον Σπυρο Φωκα σε ποιητη ας πουμε . Ουτε ενας δεν υπαρχει , δεν ειναι απιστευτο ? Ψεμματα , θυμηθηκα εναν , τον Παπακαλιατη! (χο,χο,χο ,καγχ!καγχ!..καγχασμος!)
Και για να μην ξεχνιομαστε , επειδη εχεις τα απαραιτητα προσοντα δασκαλας που μπορουν να βαλουν στο δρομο της ταξης και της ηθικης εναν αχαΐρευτο σαν εμε, εκπεμπω σηματα καπνου προς νοτο ! Φυσα αερακι φυσα με , μην χαμηλωνεις ισα με ...



Tsipouraki μου καλο και μελίρρυτο... (ετσι για να με θαυμασει ο Hastaroth)
τι αλλο να πω , απο ενα μεγαλο ευχαριστω .



Εεπ! kwstasagas καλως σε βρηκα ! Προσωπικη μου αποψη βεβαια ,η ΜΥΡΤΙΩΤΙΣΣΑ μου μοιαζει πιο πολυ στη Ροζιτα Σώκου στο "να η ευκαιρια", ενας λογος που παθαινα απανωτα "σοκ".
Για την ΔΙΔΩ ΣΩΤΗΡΙΟΥ δεν εχεις κι αδικο , το ιδιο σκεφτηκα κι εγω κοιτωντας τη φωτογραφια .
Βεβαια ο προβληματισμος μου ειναι αλλου, ειναι το μεγαλο ποσοστο δυσμορφιας των μεγαλων συγγραφεων (η εξηγηση βρισκεται λιγο πιο πανω σε αυτο που εγραψα στην φιλτατη mardhm).
Δοξα και τιμη στον Στεφανο Νικιδη που εκοψε την καριερα της ξαδερφουλας μου ! χε!χε! Ο μπαγασας ειναι και εργοδηγός οδοποιίας ? Το πρωι ριχνει την ασφαλτο και το βραδυ μας ασφαλτοστρωνει και σε περιπτωση που καποιος γλυτωσει τον αναλαμβανουν οι κομπρες ! Εισαι φοβερος ! Θα πω της ξαδερφουλας να ερθει να σε... τιμωρησει προσωπικα !
Μαστιγιο ή χειροπεδες?


gkravar νομιζω οτι το εθεσες πολυ σωστα
φιλε μου . Δυσκολο το διλημμα που θετεις . Μακαρι να συμβαδιζαν και τα δυο αλλα... κομματακι δυσκολο .
Μωρε ας παει και το παλιαμπελο ! Την ξαδερφουλααααα! Τι δροσια που εχει... εδω στον πατο του βαρελιου !χε!χε!



Δεν διαφωνω αστροκυβερνητα μου ,κι εγω την ιδια αποψη εχω . Εκει που προβληματιζομαι οπως εγραψα και στην mardhm , ειναι στο οτι, την πραγματικα ουσιαστικη ομορφια την εσωτερικη λαμψη δηλαδη, σπανια την βρισκεις να συμβαδιζει με την εξωτερικη . Οτι δεν ξερω γυναικα συγγραφεα με ομορφια της Ριτα Χειγουορθ ας πουμε , ή το αντίστροφο .
Το υγ σου τα λεει ολα !



Προφανως εννοεις καπεταν διαφθορεα οτι το ταλεντο ειναι εμφυτο ετσι δεν ειναι?
οκ , συμφωνω και με την ορθολογικη σου αναλυση , αλλα πες μου πως γινεται να μην εχω δει ποτε Ριτα-Μπουμη-Παπα σε μορφη Δημητρας Αιγινιτη ?
Δεν ειναι λογικο να συμβαινει αυτο . Αμα βρω ποτε αυτο το "κοκτειλ" μπροστα μου στο ορκιζομαι θα την κοιτω στην πενα της .
Το ξερω οτι δεν με πιστευεις , απιστε!
Νομιζω οτι η απαντηση δινεται στο υστερογραφο σου . Δηλαδη οτι ... δεν υπαρχει απαντηση , πραγματικα νομιζω πως δεν υπαρχει .





Oraclas (15.11.2009)
Θα προσπαθήσω να απαντήσω σοβαρότατα στο κείμενο σου, που ομολογώ ότι έχει ζωγραφίσει στο πρόσωπό μου ένα τεράστιο χαμόγελο. Θεωρώ όπως ο Χάρης και τα άλλα παιδιά, ότι για την εποχή τους, αλλά και στα νιάτα τους, οι συγγραφείς ποιητές που ανάφερες, ήταν όμορφοι. Ακόμα και η Βασιλειάδου, στα νιάτα της, υπήρξε Μίς Ομορφιάς..

Ας υποθέσουμε όμως ότι είναι άσχημοι. Επειδή δεν είμαστε ο Μπορίς Βιάν (θάνατος στους κακομούτσουνους) και πρέπει και οι άσχημοι να έχουν ένα μερίδιο στις ομορφιές της ζωής, ο θεός τους έδωσε το ταλέντο τους. Άλλοι λοιπόν σαγηνεύουν μία ύπαρξη με το χαμογελό τους, αλλά όταν ανοίγουν το στόμα τους πέφτουν μαργαριτάρια, και άλλοι έχουν το χάρισμα με τα λόγια τους, την φωνή τους, το άγγιγμά τους, να αναστήσουν!
Latte (15.11.2009)
Εγώ θα πω ότι η δειγματοληψία είναι συμπτωματική κι ότι σαφέστατα υπάρχουν ταλαντούχα πνεύματα σε "ωραίο περιτύλιγμα", αφού το ένα είναι άσχετο από το άλλο (τουτέστιν, συμφωνώ απόλυτα με το Σβενάκο! :)). Βέβαια, το ωραίο παρουσιαστικό ενός ανθρώπου με ανεπτυγμένο το πνεύμα θα είναι φυσικό, "καθημερινό" και είναι πολύ πιθανό να μην φτάνει την τελειότητα που έχει ένα μοντέλο (άρρεν ή θήλυ, δεν το εξετάζουμε). Ως εκ τούτου μία αληθινά όμορφη γυναίκα με πολύπλευρη εσωτερική ανάπτυξη το πιο πιθανό είναι ότι θα είναι καθημερινά όμορφη και δε θα έχει τις αναλογίες της Δούκισσας Νομικού ούτε ένας όμορφος συγγραφέας τις φέτες του Σταλόνε (όχι ότι αποκλείεται, αλλά αυτό είναι το μη σύνηθες κι όχι η παντελής απόκλιση ωραίου παρουσιαστικού και ανεπτυγμένου πνεύματος).

Συμπερασματικά, Ζάρα μου, δες γύρω σου καλύτερα και ψάξε ιντερνετικά και μη κιτάπια για φωτογραφίες και βιογραφικό εκτενέστερα. Μπορεί να υπάρχουν πολλές "ξαδερφούλες" με πλουσιο εσωτερικό κόσμο (κι όχι μόνο να υπάρχουν, αλλά να είναι και εκλεκτικές και ελεύθερες :))
ZARATHUSTRA (17.11.2009)
Τασουλη μου το λες αληθεια ?
Η Βασιλειαδου υπηρξε καλλονη ? Τοτε τα παιρνω ολα πισω ! χε!χε!χε!
Ο τελευταιος χαρακτηρας που περιεγραψες ... μα ολοιδιος εγω! Κι ας μοιαζω με τον γουντυ τον τρυποκαρυδο ! χαχαχ! Εννοειται πως συμφωνουμε σε ολα .


Scarlatte Johansson θα ακολουθησω κατα γραμμα τις συμβουλες σου ! Ευχαριστω!

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
zarathustra
Πού να χωρέσεις δυόσμε...
από ΠΑΤΡΑ


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/zarathustra

Κι αν στο πω θα με πιστεψεις;

Tags

Κάτι θυμήθηκα! 10...9 ...8...7... Eρχομαι από παντού και ... tajabone Αβάσταχτη ελαφρότητα ... Αναφορές - υπενθυμίσεις Απορίες Αφιερώσεις Βιτριολικόν ! Γλωσσάρι ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ Παπαράτσι αγάπη μου ! Ποίηση Σκέψεις ΣΤΙΧΟΙ ; Τραγούδια που αγαπώ Φιλοσοφικές αναζητήσεις



Επίσημοι αναγνώστες (10)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...


Φιλικά Blogs

Links



template design: Jorge