Ανάμεσα στα σύννεφα.
Δεν είμαι εδώ, για να προσγειωθώ ... μόνο για να πετάξω ψηλότερα.
29 Ιανουαρίου 2010, 00:44
"Είμαστε λίγο ζώα οι άνδρες"
Έρωτας  Σχέσεις  

Ωραίο τίτλο διάλεξα, μπράβο μου!

Αυτή τη στιγμή έχει κάνει κατάληψη στο αγαπητό κεφαλάκι μου (μαζί με τον κ. Πονοκέφαλο, που θυμήθηκε να με τιμήσει με την παρουσία του από το απόγευμα) και, του δίνω τα πρωτεία...

Το λοιπόν: Μετά από μία μαραθώνια επαγγελματική συνάντηση μες στο καταμεσήμερο (δύο πελάτες-δύο συνάδελφοι), με προσκαλεί ο σκασμένος συνάδελφος (και φίλος) για φαγητό. Σκασμένος ήταν ο καημένος, διότι ήταν αδύνατο να συνεννοηθεί με τον πελάτη του, έναν παππού με απίστευτο πείσμα και κεφάλι που δε γυρνά ούτε μισή μοίρα... Δεν είναι και συχνό φαινόμενο να σου δηλώνει ο αντίδικος (η δική μου πλευρά είναι αυτή:)) εκ των προτέρων ότι δεσμεύεται και εγγράφως να σου καλύψει κάθε ζημία που τυχόν προκύψει από τις εργασίες που κάνει και να σου γλυτώνει τα δικαστήρια! (Οι δικηγόροι, ως γνωστόν, κοιτάμε να δημιουργήσουμε "δικαστήρια", όχι να τα αποφύγουμε). Οι δικηγόροι, βέβαια όχι εμείς :):). Προτείναμε, λοιπόν, στον παππού τον τρόπο να τα αποφύγουμε , αλλά αυτός ανένδοτος! Βρε καλέ μου, βρε χρυσέ μου, βρε αυτό που θα βγάλει η δικαστική απόφαση σου το δίνουμε εγγράφως "στο πιάτο" από τώρα... Τίποτε αυτός!  Σε τοίχο να μιλούσαμε περισσότερα θα καταλάβαινε. Συγχύστηκε κι ο συνάδελφος που δεν μπορούσε να συνεννοηθεί μαζί του, συγχύστηκα κι εγώ... Ε, από την πολλή σύγχυση ...το ρίξαμε στο φαί! :) :)

Κι εκεί που λέγαμε τα νέα μας, μια που είχαμε καιρό να βρεθούμε εκτός δουλειάς, τον ρωτώ αν είναι ακόμα εν ζωή ο περσινός του έρωτας (εξ αποστάσεως) για μία κοπέλα στην Αμερική. Πρώτη φορά την είχε "πατήσει", θυμάμαι, και είχε κολήσει με τη σκέψη του εκεί. "Ναι, ναι, συνεχίζουμε και είμαι πολύ ερωτευμένος", μου απάντησε. "Τρελαίνομαι για εκείνη! Μιλάμε στο τηλ, της στέλνω χρήματα, θα έρθει κιόλας τον επόμενο μήνα".

"Χαίρομαι πολύ που το ακούω, ειδικά από σένα", του είπα, αφού ξέρω ότι γενικά δύσκολα "αγκυροβολεί" ως άνθρωπος (κάτι σαν το Ζάρα μας, ένα πράμα) :) ."Για να νιώθεις έτσι, πρώτη φορά τόσα χρόνια που σε ξέρω, προφανώς της είσαι και πιστός", συνεχίζω. "Ναι", απαντάει, αν και έχω πάει με διάφορες γυναίκες μέσα στο χρόνο...

Ζγκντουπ! 

"Μα καλά, αφού είσαι τόσο ερωτευμένος, πώς μπορείς να πας με άλλες;" 

"Αφού σου το έχω ξαναπει, είμαστε λίγο ζώα οι άνδρες..."

 

22 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

Hastaroth (29.01.2010)
1.Από βιολογικής απόψεως,πάντες οι άνθρωποι είμεθα ζώα.Αλλιώς θά ήμασταν φυτά.

2.Δηλαδή επειδή τής στέλνει χρήματα,θεωρεί οτι μπορεί να τής στέλνη καί...κέρατα;
MPara (29.01.2010)
Εγώ τώρα,γιατί κόλλησα στο γεγονός ότι αυτός της στέλνει χρήματα και όχι στο γεγονός ότι την κερατώνει?
Πού διάολο είναι αυτοί οι άντρες και γιατί δεν μπορώ να βρω κι εγώ έναν τέτοιο?
:PPP

Όσον αφορά τις σχέσεις εξ αποστάσεως (και δη όταν οι δύο "ερωτευμένοι" βρίσκονται σε άλλη ήπειρο)προσωπικά τις θεωρώ ανύπαρκτες.Ντεμέκ ρε παιδί μου,πώς το λένε?
Σχέσεις με τηλέφωνα,e-mails,κάμερες και ταχυδρομικά περιστέρια δεν επιβιώνουν.
Κι αν επιβιώσουν και φτάσουν σε αίσιο τέλος,είναι γιατί κάποιος ή και οι 2 έχουν κερατώσει.
kithara-woman (29.01.2010)
Διαφωνώ καθέτως,οριζοντίως και διαγώνια,με την Μαρα...Μια χαρά επιβιωνουν σχέσεις με απόσταση...Επειδη το ζω,μπορώ να το βεβαιώσω...Θεληση να υπαρχει και αγαπη.

Βεβαια τοσο μεγαλη απόσταση...Είναι ιδιαιτερη περιπτωση...Δυσκολη...Εκτος αν ειναι προσωρινη κατασταση...Γιατι αν ειναι μονιμη...

Οσο για αυτα που λες,γαλατενιο κοριτσάκι..Οσο υπάρχουν άντρες που σκέφτονται έτσι...Τι να πω;Πρωτα από όλα δεν είναι ειλικρινής με τον εαυτο του και μετά με την κοπέλα.Αν ήθελε καποια που να είναι διπλα του συνέχεια,δεν έπρεπε να δημιουργησει σχεση από απόσταση,αλλα να βρει μια κοπέλα εδω.Αν και νομιζω ότι τετοιοι τυποι και δίπλα από το σπίτι τους να μένει η κοπέλα,πάλι θα την πουλήσουν.Ειναι θέμα ανθρώπου.

Δυστυχως είναι τοσοι πολλοι πλέον γυρω μας που σκέφτονται έτσι...Γιαυτο οι σχεσεις εχουν δυσκολέψει..Αν οι άντρες περηφανευονται όταν κερατωνουν...

Φυσικά,και η γυναικα θα μπορουσε να είναι αυτη που κερατωνει.Θεμα ατομου ειναι,οχι φυλου.Αν σκαρτα μεγαλωσες,σκαρτα θα πορευτεις στη ζωη.
MPara (29.01.2010)
Βρε Αυγή,άλλο Κατερίνη άλλο Αμερική.
Δεν μιλάμε για τέτοιες αποστάσεις,που μπορείς να βρίσκεσαι και κάθε Σαββατοκύριακο.
Κι επίσης αυτή η "σχέση" υπάρχει από πέρισυ.
Ένας χρόνος,αυτός εδώ και η άλλη στην Αμερική...επιμένω ότι τέτοιου είδους σχέσεις απλά δεν είναι σχέσεις.
StavmanR (29.01.2010)
Διαφωνώ οριζοντίως με τον Αλβέρτο (στα κάθετα και τα διαγώνια τα πάμε καλά).

Γιατί όντως οι άνθρωποι ενίοτε:

"Κρύβονται σε σκοτεινούς
και στενούς συλλογισμούς
και μετρούν με την κοιλιά τους
όποιον κι αν βρεθεί κοντά τους."


Μα, ενίοτε οι άνθρωποι:

"Πρασινίζουν και ριζώνουν
και τα φύλλα τους απλώνουν.
Και το θεωρούν 'χαλάστρα'
αν τους βγάλεις απ' τη γλάστρα."

Πέρα από τους αστεϊσμούς, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να φιλοσοφήσει κανείς πάνω σε μία κουβέντα που άλλα εννοεί κι άλλα λέει.

Γιατί ,μεταξύ σοβαρού κι αστείου, και θέτοντας το θέμα σε ποσοτικό επίπεδο, θα υποστήριζε κανείς ότι δεν είναι το θέμα βιολογικό (αν είμαστε όλοι οι άντρες λίγο ζώα)... αλλά πνευματικό (αν κάποιοι θέλουμε να γίνουμε πολύ περισσότερο).

Καλημέρα Latte :)
DemetresOpc (29.01.2010)
το οτι είμαστε ζώα είμαστε..αλλά γιατί αυτό είναι δικαιολογία;;

Πάντως άμα τις στέλνει χρήματα τότε νομίζω πως το κέρατο πάει και ΄ρχεται και από τις δυο μεριές του ατλαντικού..
Magsmile (30.01.2010)
Χα χα χα χα !!!! με έκανες και γέλασα πρωί πρωί να είσαι καλά !!!!
Ζγκτούπ !!!!! καλά γλυκιά μου πρώτη φορά τα ακούς αυτααααα!!!!
(δεν είναι βέβαια ολοι έτσι αλλά ,,,,,,,,)
Εγώ επειδή έχω μία αλλεργία σε ανθρώπους που πληγώνουν τους άλλους μπορεί και να του έκανα καμία χοντρή πλάκα όχι προς την κοπέλα, που σίγουρα κοιμάται στα σύννεφα, αλλά μπας και προσγειωθεί αυτός και δει λιγάκι τα πράγματα διαφορετικά.
καλή σου μέραααααααααα !!!!! χα χα !!!!
:-)))))) φιλιααα!
Magsmile (30.01.2010)
χμμμμ !! Επίσης το κεράτωμα δεν είναι θέμα απόστασης !! Ετσι τα βλέπω εγώ!!
:-))
sven (30.01.2010)


Ρε Γαλατάκι,

τί τη θες ΠΑΝΤΑ αυτή την ερώτηση σαν να είναι το Α και το Ω, σε τέτοιες τουλάχιστον περιπτώσεις; Αυτό είναι το καθοριστικό στη συγκεκριμένη περίπτωση ή το αν αγαπιούνται πραγματικά; Αν είναι κάποιος πιστός και παραμένει σε μία σχέση ή γάμο για άλλους λόγους, και όχι επειδή εξακολουθεί να αγαπά, αυτό θα ήταν πιο έντιμο και θεάρεστο;

Η ουσία είναι η αγάπη, και αυτό θα πρέπει να εξετάζουμε και να αξιολογούμε πρώτο απ΄όλα σε μία σχέση. Όχι πως το θέμα της πίστης είναι ασήμαντο, αλλά δεν μπορεί να προηγείται της ποιότητας και της ουσίας της σχέσης.

Αναρωτιέμαι αν ο φίλος σου είναι ερωτευμένος πραγματικά ή προσπαθεί να πείσει και τον εαυτό του για αυτό. Δεν γνωρίζω. Μου φαίνεται όμως λίγο «περίεργο» να έχει διαχρονικά τόση δυσκολία να ερωτευθεί και όταν «ερωτεύεται» -για πρώτη ίσως φορά- η καλή του "τυχαίνει" να είναι μία που ζει Αμερική!!! Θα τολμήσω να μαντέψω πως ΔΕΝ είναι ερωτευμένος. Νιώθει δήθεν ερωτευμένος εκ του ασφαλούς. Όταν η κοπέλα επιστρέψει για μόνιμη εγκατάσταση στην Ελλάδα, μη παραξενευτείς αν ακούσεις το φίλο σου να σου λέει πως «η απόσταση μας αποξένωσε, γι΄αυτό και χωρίζουμε»…

Συμφωνώ με τη Μάρα και αυτό πιστεύω κι εγώ πως ισχύει γενικά. Έρωτας εξ αποστάσεως σπάνια διαρκεί για μεγάλο χρονικό διάστημα και κυρίως όταν δεν έχουν υπάρξει προηγουμένως κοινά βιώματα και σχέση διαρκείας, που πάνω τους να στηριχθεί η προσπάθεια αντοχής της απουσίας του άλλου.

Μου κάνει εντύπωση πάντως πως θεωρείται δεδομένη η πίστη της κοπέλας και πως το ζώο είναι μόνο ένα και μάλιστα γένους αρσενικού…:)))
Latte (30.01.2010)
Latte (30.01.2010)
Καλημερούδια!
Έμεινα άφωνη πάλι! :)
Μου έκλεισε κι ο firefox απότομα (τον σαμποτάρει, άραγε ο explorer?) και χάθηκαν όσα έγραφα...

Αλβέρτο μου, νομίζω ότι το κατάλαβες κι εσύ πώς δεν εννοούσε πως οι άνδρες είναι ζώα κι οι γυναίκες άνθρωποι. :)Σαφέστατα όλοι ζωάκια είμαστε... Ο Σταύρος το έθεσε πολύ ωραία το τι εννοούσε!

Μπαρούλα, έχεις δίκιο. Προφανώς δεν είναι κανονική σχέση αυτή. Αυτό που υπάρχει είναι η αίσθηση ότι είναι ερωτευμένος, η αίσθηση ότι του λείπει, η αίσθηση ότι θέλει να τη φροντίζει και να την προσέχει. (Ζει σε μία πολύ φτωχή περιοχή κι είναι κι η ίδια πάμπτωχη, γι' αυτό και της στέλνει χρήματα). Επιπλέον ο ίδιος είναι πολύ γκουβαρντάς, ευγενής και περιποιητικός ως άνθρωπος. Ταυτόχρονα, όσα χρόνια τον γνωρίζω, είναι πολύ ασταθής στα ερωτικά του, με αδυναμία να δημιουργήσει σχέση διαρκείας και ουσίας (σε μία φίλη μου από την Αγγλία, που τον ερωτεύτηκε κι ήθελε να μετακομίσει Ελλάδα γι' αυτόν, έλεγε, πριν κοιμηθούν μαζί, ότι δεν είχε γνωρίσει ακόμα την κατάλληλη για να "αράξει"...) και με πολύ συχνές εναλλαγές ερωτικών συντρόφων, χωρίς να δένεται. Το να νιώσει "δεμένος", δηλ. ερωτευμένος με μία κοπέλα για ένα χρόνο, να τη νοιάζεται, να επικοινωνεί (ενώ λόγω απόστασης φαίνεται, ίσως, χαμένη υπόθεση) και να επιθυμεί να την έχει μέσα στη ζωή του είναι κάτι καινούριο. Τώρα αν είναι πραγματικό ή δική του ψευδαίσθηση, δεν ξέρω. Αυτά μόνο ένας Σβενάκος θα μπορούσε να τα εξακριβώσει και μάλιστα, κατόπιν κάποιων συνεδριών κι όχι από τα δικά μου ασαφή λεγόμενα. Όμως το γεγονός ότι αισθάνεται έτσι ένα χρόνο τώρα, είναι κάτι καινούριο και όμορφο, όσα χρόνια τον ξέρω, από το οποίο συμπέρανα ότι ίσως άλλαζε και η πρακτική του της εναλλαγής ερωτικών συντρόφων...

Αυγούλα, σε σένα ένα έχω να πω: Ι am so so so happy for you!!! :)

Σταύρο, πολύ μου άρεσε το σχόλιό σου! Άσχετα με την ιδιαιτερότητα της περίπτωσης, έπεσες διάνα, κατά τη γνώμη μου :)

Δημήτρη, δεν μπορούμε να ξέρουμε τι γίνεται στην άλλη πλευρά του ατλαντικού. Η αναφορά στα ζώα δεν ήταν δικαιολογία, αλλά εξήγηση: δηλ. ότι οι άνδρες λειτουργούν λιγότερο συναισθηματικά κι ότι το συναίσθημα δεν είναι προϋπόθεση για τη συγκεκριμένη σωματική λειτουργία. Η αλήθεια είναι ότι και στο παρελθόν έχουμε πολλές φορές κάνει αντίστοιχες συζητήσεις μαζί κι εκείνος πάντα λέει ότι ο άντρας κοιμάται με μία γυναίκα, έτσι απλά, χωρίς προϋποθέσεις, ακόμα και χωρίς να του αρέσει καμία φορά (εκείνος το κάνει συχνά, γιατί του την πέφτουν γυναίκες πολύ συχνά), για να ικανοποιησει τις βιολογικές του ανάγκες.

Μαγδούλα μου, χαίρομαι που γέλασες. Ξαφνιάστηκα γιατί μου είπε, ναι είμαι ερωτευμένος, ναι είμαι πιστός, αλλά πηγαίνω και με άλλες! :) :) Στην ψυχή τής είναι ένα χρόνο πιστός... Μεγάλο πράγμα αυτό! :)

Σβενάκο, σε σένα θα απαντήσω πιο εκτενώς, γιατί μου προκάλεσαν πολλές σκέψεις τα γραφόμενά σου. Δεν προλαβαίνω τώρα, όμως.

Σμακ! :)
kithara-woman (30.01.2010)
Σωστός ο Sven.Συμφωνω.Πάλι καθέτως,οριζοντιως και διαγωνια.χαχα! :-p

Θέμα ανθρώπου πάντως είναι,όχι φύλου.Θα μπορουσε θεωρητικά και εκείνη τα ίδια να κάνει.Μπορεί και όχι φυσικά.

Αλλά από ό,τι λες κι εσυ,είναι άστατος ο τύπος...Ακόμα κι αυτο όμως πηγάζει από τα βιώματα,πως μεγάλωσε..Κανεις δεν γεννιέται σταθερός ή ασταθης...Στην πορεία γίνεται.

Φιλάκια γλυκο κοριτσάκι!! :-))
Hastaroth (30.01.2010)
Αγαπητό Γαλατάκι,ασφαλώς κατάλαβα τί ήθελε να πή ο ποιητής.Απλώς δέν μπορούσα να μην κάνω τό λογοπαίγνιό μου.

Ωραίοι και οι στίχοι που παραθέτει ο Σταύρος (τού Ανδρέα Λασκαράτου είναι,ή κάνω λάθος;)

Μέ τόν Σουηδό ιατρό θά διαφωνήσω ελαφρώς διότι απαραίτητη "προδιαγραφή" γιά τόν καθορισμό τής ποιότητας μιάς σχέσης είναι και η αμοιβαία εμπιστοσύνη "πίστη" μεταξύ τών δύο σχετιζομένων.

Οπως λέει και η Αυγή,τό πράγμα έχει να κάνη με τά βιώματα τού καθενός.Αν σέβεται την σχέση του μέ τό άλλο "ήμισυ",θά είναι πραγματικά πιστός σ'αυτό.Τό να λέη "ναί,τής είμαι πιστός αλλά πάω και μέ άλλες",είναι απλώς κοροϊδία στόν εαυτό του (και από απόψεως λογικής,αντίφαση).

DemetresOpc (31.01.2010)
ναι βρε Αλβέρτο αλλά αν κατάλαβα καλά ο Dr είπε πως άμα υπάρχει η πίστη και λείπουν τα υπόλοιπα..εε τότε βράστα..
movflower (31.01.2010)
Γαλατάκι μου,
τί ήθελες να ρωτήσεις τέτοιο πράγμα...

Αν υπάρχει αυτή η κοπέλα από Αμερική, θα το μάθεις σύντομα.
Αν όντως υπάρχει, νομίζω πως αφού ήδη του τρώει λεφτά, αγάπη δεν υπάρχει.Αρα είναι πάτσι.

Άκου να της στέλλει λεφτά...άκου να θεωρεί νορμάλ να πηγαίνει με άλλες...
ZARATHUSTRA (01.02.2010)
Αν και ξερω οτι μπορεις να εισαι αφοσιωμενος κι οχι πιστος , σ`αγαπω και θελω να σε παντρευτω ελεγε η Φρίντα Κάλο στον Ντιέγκο Ριβέρα .

"Το 1939 χώρισε προσωρινά από τον Ριβέρα και αποσύρθηκε στο Μεξικό, στο "Γαλάζιο Σπίτι".
Εκεί ζωγράφισε τον πίνακα "Οι δύο Φρίντες", στον οποίο απεικονίζει το δίλημμά της για το διαζύγιο.

Σε όλη τη διάρκεια του 1930 διατηρούσε εξωσυζυγική σχέση με τον Nickolas Muray, τον οποίο είχε γνωρίσει μαζί με τον Ριβέρα στη Νέα Υόρκη.
Σύντομα μετά το διαζύγιο, το 1940 χώρισε με τον Muray και ξαναπαντρεύτηκε με τον Ριβέρα . "
Μην χωλοσκας Λαττε μου , η ζωη εχει μεγαλυτερη φαντασια απο εμας .
1+1 δεν κανει παντα δυο .

Υγ: και μια αναφορα σε τεχνικο θεμα .
Το ποστ σου υπεστη "υδροκεφαλισμο" λογω του ογκου της φωτογραφιας που αναρτησες.
Οταν θα εισαι στην προεπισκοπηση θα σερνεις με το ποντικι σου και θα μικραινεις τη φωτο οσο χρειαζεται .
Τι κερδιζω ?? Λιγη ... αφοσιωση ?
χε!χε!
DITHEN (01.02.2010)
Εγω θα σταθω στο οτι "γενικά δύσκολα αγκυροβολεί ως άνθρωπος", που λες αγαπητη Latte! Αυτο ειναι το κλειδι του ερωτα εξ αποστασεως! Αν ηταν εδω μαζι του δεν ειμαι και τοσο σιγουρος οτι θα την αγαπουσε τοσο! Η αποσταση του δεινει το αλοθι για να λεει "σ’ αγαπω"!:)

Μιας και αναφερθηκε σε Ντεμεκ η Mpara, θα σηκωσω το γαντι και θα συμφωνησω μαζι της! Οι ερωτες εξ αποστασεως δεν επιβιωνουν! Δεν φτουρανε, ρε παιδι μου! Ζουν μονο σαν παραμυθια και ως αλοθι για τους φοβους μας για τις κοντινες σχεσεις κι ετσι απλα εξιδανικευονται στο μυαλο και την καρδια!

Οσο για το "ζωα", ε, καλος ο ερωτας εξ αποστασεως μα υπαρχουν και σαρκικες αναγκες! Αυτο δεν σημαινει οτι υποβιβαζει καποιον στο επιπεδο του ζωου!!:))
KIT_KAT (01.02.2010)
Πότε θα μας έρθεις;; ;)
Oraclas (02.02.2010)
Για μένα οι ΑΝΤΡΕΣ είναι πιο μονογαμικοί από τις γυναίκες. Δίνονται ολοκληρωτικά ή δεν δίνονται καθόλου. Σχέση από απόσταση -το έχω δοκιμάσει- οπότε μακριά. Ο έρωτας ξεθωριάζει, σαν μια παλιά φωτογραφία. Στην αρχή η απόσταση σε κρατάει σε εκγρήγορση. Όχι όμως για πάντα (συγγνώμη Αυγούλα).

Θα σταθώ όμως στο σημείο που σου ανέφερε την παγαποντιά του. Αυτό δεν τον αναφέρεις ποτέ. Αν το αναφέρεις το κάνεις για εντυπωσιασμό, αλλά αυτό κρύβει κινδύνους, γιατί το πιο πιθανόν είναι ότι θα σε παρεξηγήσουν. Ως γνωστόν απιστία που δεν μαθεύτηκε δεν είναι απιστία. Από την άλλη μπορεί να κτίζει και η φίλη του κέρατα στον συνάδελφο σου. Ίσως το κάνουν για να φτιαχτεί μία γέφυρα να επικοινωνούν ευκολότερα (ενώνοντας τα κερατά τους - βάλτε λίγο φαντασία!)
Hastaroth (02.02.2010)
οπότε ο έρωτάς τους θά είναι σάν τον Κεράτιο Κόλπο που ευρίσκεται στήν Κωνσταντινούπολη......
Latte (04.02.2010)
Μοβένια μου, δεν είναι κακό που της στέλνει χρήματα. Το νιώθει και το κάνει. Δεν είναι χαζός. Το ότι θέλει να πάει και με άλλες, ενώ είναι τόσο ερωτευμένος... αυτό προφανώς εμείς δεν το καταλαβαίνουμε, το καταλαβαίνουν όμως οι "άντρηδι" :)

Δεν ξέρω, Ζάρα μου, αν μου αρέσει τέτοιου είδους φαντασία (1+1 δεν κάνουν πάντα δύο). Προτιμώ τα πιο απλά μαθηματικά... :)
Για τον υδροκεφαλισμό με τον υπερφυσικό μπέμπη έχεις δίκιο. Ακολούθησα τις οδηγίες σου, αλλά αυτός εκεί, ανένδοτος! Δε μίκραινε με τίποτα. Έτσι τον άφησα στην ησυχία του κι ... έγραψα καινούριο ποστ :)

Δήθεν μου, είχε κι άλλες τέτοιες περιπτώσεις στη ζωή του (δηλ. γυναίκες που μένουν σε άλλη χώρα, μάλιστα μία ήταν και δική μου γνωστή), αλλά για καμία δεν έκανε έτσι, αν και εκείνες επιθυμούσαν πιο σοβαρή σχέση μαζί του. Για τις σχέσεις από απόσταση, ναι, έχεις δίκιο. Τώρα για τον αυτοχαρακτηρισμό του ως ζώο, αυτό αναφερόταν στο ότι μπορεί να κάνει έρωτα (σεξ, μάλλον) και χωρίς συναίσθημα, δηλ. και με μία γυναίκα, για την οποία δεν αισθάνεται τίποτα, ενώ αγαπάει άλλη.
Αντιλαμβάνομαι αυτό που λες για τη σωματική ανάγκη. Θα ανοίξουμε πάλι το σχετικό διάλογο: Είμαστε μονοδιάστατοι; Άλλο η σωματική ανάγκη κι άλλο η αγάπη και μια χαρά τα διαχωρίζουμε; Δε συνδέονται άμεσα αυτά τα δύο; Ο χαρακτηρισμός "ζώο" σε ενός είδους έλλειψη ευαισθησίας αναφερόταν, όπως το αντιλήφθηκα εγώ: Δηλ. το να αγαπάς άλλον και να ΜΠΟΡΕΙΣ να κοιμάσαι με άλλον (που δεν αγαπάς ή που καμιά φορά ούτε καν σου αρέσει).

- Κιτκατούλα μου, καφεδάκι την Κυριακή στη γνωστή περιοχή; :)

- Έναν τέτοιο μονογαμικό (ως θέση, αρχή και έκφραση) θέλω κι εγώ, βρε Ορακλάκο (εκτός των άλλων του προσόντων :)). Καρφίτσα στ' αχυρα... lol!

- Χαχαχα, Αλβέρτο, είσαι φοβερός!
ZARATHUSTRA (06.02.2010)
Εμ τοτε καλη μου ... φαε ρυζι λαπα . Δες το το ρημαδι το εργο του φιλου μας .
Απανταει σε πολλα . Μεσα στο εργο κανει ηδη την πρωτη αποπειρα αυτοκτονιας για τα απλα μαθηματικα .
http://www.youtube.com/watch?v=QwQH1HwcBws
Θα μου πεις ... με το ζορι ρε Ζαρα μου αλλαζουν οι ανθρωποι ?
Σορι δεν το ξανακανω !
Συγνωμη και για την αργοπορια της απαντησης , αλλα εχω επιβραδυνει τους ρυθμους μου αισθητα αυτον τον καιρο .

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
latte

Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/latte

Αναμνήσεις (παρελθόν), ζωή (παρόν) και όνειρα (μέλλον) ξεδιπλωμένα σε έναν πολύχρωμο virtual ορίζοντα. Με αναγνώστες ή μη, βγαίνουν από μέσα μου και μπαίνουν ... σε τάξη.

Tags

Αγάπη Έρωτας Ζωή Αγαπημένα Σχέσεις Προσωπική αλήθεια Μητέρα Βασικές αρχές Σινεμά Ποίηση Ψυχολογία Φιλοσοφία της καθημερινότητας Σελίδες ημερολογίου Το τέλος της ιδιωτικότητας Καταναλωτής (ο) ενημερωμένος Μουσική Ορθογραφία Προσωπική αληθεια



Επίσημοι αναγνώστες (12)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...

Links