Το ΥποβρύχιΟ
Γιατί "..ο καθένας έχει την πρέζα του.." όπως είπε και ο Παύλος..
04 Μαρτίου 2010, 21:00
Βαρέθηκα τον κανιβαλισμό σας..
Περί κανιβαλισμού  

Ρε άϊ σιχτίρ  πια με τους κανίβαλους!!!

Μάλιστα..

τι έχουμε;

έχουμε μια νέα κοπέλα, ηλίθια, με χάλια κ&λ& η οποία γεννήθηκε και μεγάλωσε με αποκλειστικό σκοπό να γίνει αυτό που έγινε..

Της έλεγαν όλοι μπράβο και τι καλή που είσαι..

Έμαθε να ζει με αυτό και νοιώθει όμορφα..

Έκανε  μια τσόντα και θα κάνει κι άλλες..

Και ξέρετε τι;;

μπράβο της!!!

Δηλαδή όλοι αυτοί που την  λένε τώρα πουτάνα,  σούργελο και δεν ξέρω και γω τι, είναι καλύτεροι από κείνη;;

Εεε;;

Δεν είναι οι ίδιοι που έχουν πληρώσει κατ επανάληψη ιερόδουλες;;

Δεν είναι οι ίδιοι που πρώτοι πρώτοι κατέβασαν το βιντεάκι για να το δούνε;;

Κανίβαλοι δεν είναι;;

Κανίβαλοι δεν είμαστε όταν τρώμε έναν άνθρωπό;;

Δεν την  λυπάμαι την Τζουλάρα..ούτε πρόκειται να στεναχωρηθώ για κάτι που έκανε κατ επιλογή της..ούτε θεά την κάνω που γύρισε μια τσόντα.. αλλά δεν πρόκειται να κάτσω να  πω πόσο πουτ@ν@ ή τσόλι  είναι..γιατί αν δεν ήμουν  εγώ εσύ και ό άλλος να τρέξουμε να δώσουμε λεφτά για να δούμε την ταινία της τότε αυτή η ταινία και όλες οι υπόλοιπες που  φτιάχνονται  τόσα χρόνια δεν θα είχαν γυριστεί!!

Για μας έγινε η ταινία όπως κάθε ταινία..για το κοινό και τα λεφτά του κοινού..

Αν εσύ άθλιε δεν ήσουν άθλιος τότε η Τζούλια και κάθε Τζούλια δεν θα είχε γίνει πουτανάκι για να ικανοποιεί τις ορέξεις μας..

Περισσότερο αηδίασα με το πόσο πρόστυχα σχολιάζουν μια εκδιδόμενη παρά με την εκδιδόμενη που και αυτή όπως και κάθε άλλος άνθρωπος την δουλειά της κάνει..και να το πω ακόμα μια..μπράβο της!!

Γιατί αυτή έχει τα @ρχίδι@ να το κάνει και ας ξέρει πως ύστερα θα την  σταυρώσει ο κάθε πικραμένος αφού πρώτα ο δεύτερος θα έχει  αποστηθίσει όλη την ταινία και την κάθε ατάκα της πρώτης..

Πάρτε το χαμπάρι κολυμπάμε στα σκατά  που οι ίδιοι  παράγουμε!!!

video 

Κανίβαλοι είμαστε!!!

15 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

lyricas (04.03.2010)
Wow..
Έμεινα..

Φαντάζεσαι να το δει η Τζούλια αυτό; :Ρ
Μπράβο. Έτσι πρέπει, έξω απ' τα δόντια.

(Καλα, αν το δει η Τζούλια αυτο..... όχι τιποτ' άλλο, θα γίνεις και celebrity..:Ρ)
Latte (04.03.2010)
Δημήτρη, βρίσκω καλά αιτιολογημένη την άποψή σου, παρά το ότι δίνει την εικόνα ξεσπάσματος.
Μου άρεσες :)

Άντε να πιούμε έναν Λευκό Ρώσο τώρα, να στανιάρουμε :) (Ακόμα δεν το έχω δοκιμάσει, τρομάρα μου!)
kithara-woman (04.03.2010)
Έχεις απόλυτο δίκιο...Γενικά ζουμε σε βαθυτατα υποκριτικες κοινωνίες.
Δεν μου έκανε καμία εντυπωση όλο αυτο.Σιγά.Δικαιωμα του καθενος ειναι να κάνει κατι,εφόσον δεν βλάπτει τους άλλους.Πολυ σωστα λες ότι για να γίνει κατι υπαρχει ''κοινό'' που το υποστηρίζει.

Και όπως λέει και σε ένα τραγούδι ο Μητσιάς ''στο πάθος το ζηλεύουμε αυτό που ρεζιλεύουμε''..

Αν και να σου πω τη συγκεκριμένη κοπέλα,κάπου τη λυπάμαι ρε γαμώτο...Δεν ξέρω,μου εκπέμπει ένα κενό το βλέμμα της...Τι κι αν έχει λεφτά,ευτυχία έχει;Εγω πιστεύω καμία...

Θα δεις θα ακούσουμε πολλά να βγαινουν στη φορα απο δω και πέρα και θα είναι ένα τίποτα μπροστά σε αυτό που στο κάτω κάτω δεν έβλαψε και κανέναν.
inappropriate (05.03.2010)
Σωστός!!! Σωστότατος!!!
Άντε κι' ένα τραγουδάκι από μένα ολίγον άσχετο αλλά και πολύ σχετικό...
http://www.youtube.com/watch?v=UYy5y16iudI

Καλό ΣΚ Δημήτρη :))
DemetresOpc (05.03.2010)
@lyricas
Δεν υπερασπίζομαι την Τζούλια..
απλά δεν μπορώ αυτή την υποκρισία και τον πουριτανισμό που βλέπω..

@Latte
Δικηγόρος βρίσκει "καλά αιτιολογημένη" την άποψή μου;;
Μπράβο μου;;

@kithara
''στο πάθος το ζηλεύουμε αυτό που ρεζιλεύουμε''..!!!!!!!
Δεν την λυπάμαι..κι όχι μόνο επειδή δεν λυπάμαι κανένα..
Αν το δούμε ανθρωπιστικά το θέμα συμφωνώ πως δεν βλέπω ευτυχία στα μάτια της..αλλά απ την άλλη δεν φταίει κανένας που δεν διαβάζει το blog σου..
DemetresOpc (05.03.2010)
ευχαριστώ ακατάλληλη..
MPara (05.03.2010)
Ήθελα να 'ξερα ποιός είπε άσχημα λόγια για το κορίτσι....

Και για να μιλήσω σοβαρά,διαφωνώ οριζοντίως,καθέτως και διαγωνίως με την φράση σου:

"Αν εσύ άθλιε δεν ήσουν άθλιος τότε η Τζούλια και κάθε Τζούλια δεν θα είχε γίνει πουτανάκι για να ικανοποιεί τις ορέξεις μας.."

Αν αυτό που εννοείς είναι ότι μας ορίζει η κοινωνία(με επιφύλαξη το λέω αυτό,γιατί τελευταία φαίνεται πως δεν σε καταλαβαίνω),τότε,αναλόγως με τα προσόντά του βέβαια,κάπως έτσι θα φερόταν ο καθένας.
:)))




lvicky (05.03.2010)
Παιδιά περιμένετε να δω το video για να μπορώ να σχολιάσω....
sven (05.03.2010)

Τζιμάκο,

αν και δεν γνωρίζω σε τί αναφέρεσαι και ποια είναι αυτή η Τζούλια, παρόλ΄αυτά νομίζω πως καταλαβαίνω τί εννοείς και σε μεγάλο βαθμό συμφωνώ μαζί σου.

Απορώ μόνο λίγο, γιατί σε αναστάτωσε τόσο αυτή η υποκριτική στάση απέναντι σε μια Τζούλια, όταν η υποκρισία κι ο Φαρισαϊσμός κάνουν καθημερινά πάρτυ στις μέρες μας...

ΥΓ. Ο στίχος στον οποίο αναφέρεται η Αυγή, και αναπαράγεις κι εσύ, είναι λανθασμένος. Πρέπει να αντικατασταθεί η λέξη "πάθος" με τη λέξη "βάθος". Το σωστό είναι: " Στο βάθος το ζηλεύουμε αυτό που ρεζιλεύουμε..."

Καλό ΣΚ!!!
DemetresOpc (05.03.2010)
Mpara μου δεν ξέρω αν μας ορίζει η κοινωνία κι αν το κάνει δεν ξέρω σε ποιο βαθμό συμβαίνει..
Αυτό που λέω είναι πως αν δεν υπάρχει κοινό δεν υπάρχει υλικό και πως όσοι την βρίζουν και την κατηγορούν είναι αυτοί που πρώτοι τρέξαν να δουν την ταινία..
και συνεχίζω λέγοντας πως εγώ είμαι τόσο άθλιος που είδα το εργάκι όσο και εκείνη που έπαιξε σε αυτό..


Βίκυ την είδα και έχω να σου πω πως αν η κοπέλα δεν είχε την δημοσιότητα που έχει ούτε στο free porn δεν θα παιζε..

γιατρέ μου!!
αφιερωμένο..
"Μα πως δεν το έμαθα;
Το είπε το ραδιόφωνο, το είχα κλείσει
Το είπε η τηλεόραση, την είχα σπάσει
Το είπαν οι αρμόδιοι, δεν ψήφισα
Κι έμεινα εδώ"

προς απορία:
γιατί στα αμέτρητα ταξίδια σου μπορεί να έχεις σκίσει χιλιάδες κύματα..και να χρειαστεί μόνο ένα για να σε σκίσει..
(το β΄ενικό είναι τρόπος έκφρασης)

προς Υ.Γ.
το googlαρα και έχεις δίκιο αν και στην τελική δεν είναι και τόσο λάθος..καθώς το πάθος συχνά κρύβεται στο βάθος..
pterarhos (06.03.2010)
Καλησπερα Δημητρη.
Πριν χρονια μια διασημοτητα στο χωρο του Αμερικανικου πορνο ειχε δωσει μια συνεντευξη.Καλο θα ηταν να την ειχε διαβασει η Τζουλια και η οποια Τζουλια.
Κανιβαλος γινεται οποιος θελει να γινει.
Το αν προαγουν τον κανιβαλισμο καποια ΜΜΕ, ειναι γιατι παιζεται πακτωλος εκατομμυριων.
Και τα θυματα ειναι πολλα.
Μεταξυ αυτων και η Τζουλια και οι επομενες Τζουλιες.
Σκεφτηκες οτι αν δεν ειχε διαφημιστει η συγκεκριμενη απο καποια καναλια το dvd της θα εμενε στα ραφια;
3.000.000 ευρω ηταν η εισπραξη μεσα σε μια μερα.
Αναλογο θα ειναι και το οικονομικο της
κερδος.
Η ζημια της μακροπροθεσμα;
Δεν αναφερομαι στο ηθικο μερος της ιστοριας.
Στο προσωπικο της αναφερομαι.
Δεν θα ειναι παντα εικοσικατι.
Το μονο σιγουρο ειναι, οτι την κοινωνια που διαμορφωνουν, αυτην εχουν.
Οι οποιοι και για ποιους λογους.
Θα το ξαναπω μονο οταν θελεις να γινεις κανιβαλος γινεσαι.
Απο την αλλη μονο για ηρωιδα δεν μου κανει η συγκεκριμενη κοπελα.
Και πολυ περισσοτερο πρωτυπο.
Κακεκτυπο ενος δηθεν γκλαμουρ ειναι και σαν τετοιο θα πορευεται.
DemetresOpc (06.03.2010)
pterarhe μου ούτε ηρωίδα την θεωρώ ούτε πρότυπο..και συμφωνώ απόλυτα με το "Κακεκτυπο ενος δηθεν γκλαμουρ ειναι και σαν τετοιο θα πορευεται."

Να προσπαθήσω να το πω πιο απλά..ελπίζω να τα καταφέρω διότι με την διατύπωση το έχω το θεματάκι μου..

Μια κοινωνία παράγει προϊόντα..και μετά τα καταναλώνει..αν στην λέξη "προϊόντα" βάλουμε την λέξη "ανθρώπους" παίρνουμε αυτό που θέλω να πω..

"Αν εσύ άθλιε δεν ήσουν άθλιος τότε η Τζούλια και κάθε Τζούλια δεν θα είχε γίνει πουτανάκι για να ικανοποιεί τις ορέξεις μας.." όταν λέω αυτό εννοώ το "Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω" και πόσο μάλλον όταν εμείς οι ίδιοι καταναλώνουμε την αμαρτία της..

Να το θέσω διαφορετικά..
μια παρέα αντρών μαζεύεται σε σπίτι του ενός για να δούνε τσόντα..
Την βλέπουν, όλα ωραία και καλά..
Κατεβαίνουν να πιουν 2μπύρες και πετυχαίνουν την πρωταγωνίστρια του έργου που παρακολούθησαν και αρχίζουν να την κράζουν!!
και τι ξετσίπωτη που είσαι και τέτοια..
ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΌ;;;;

ο καθένας παίζει τον ρόλο του στην κοινωνία..και η Τζούλια έχει τον δικό της ρόλο..το μπράβο μου πάει στο πόσο καλά παίζει τον ρόλο της..και όχι για τον ρόλο που επέλεξε..

Διαφωνούμε στο σημείο πως τον κανιβαλισμό τον παράγουν κάποια κανάλια..θα επιμείνω στην πάγια θέση μου πως η tv δεν είναι τίποτα άλλο από καθρέφτης της κοινωνίας..

pterarhe μου η ανάγνωση του σχολίου σου νομίζω με ξεκλείδωσε..

και να το πω ακόμα μια..δεν υπερασπίζομαι την Τζούλια!!!
Hastaroth (06.03.2010)
Δημήτριε,μιά χαρά τα λές.

Η Τζούλια αυτή-καί όλες οι όμοιές της-διείδε ότι υπάρχει γιά πολλούς άντρες η ανάγκη να βλέπουν τσόντες,καί αυτήν την ανάγκη ικανοποίησε.

Αν δέν είχαν αυτοί οι άντρες την ανάγκη να βλέπουν τσόντες,κανένας δέν θα γύριζε τσόντες.

Αν και δέν συμφωνώ μέ τόν Καρατζαφέρη σέ τίποτε σχεδόν,δέν μπορώ να μήν επισημάνω την παρατήρησή του ότι στην διαδήλωση κατά τών πρόσφατων μέτρων πήγαν 3000 άτομα,αλλά τό τσονDVD τής Τζούλιας το αγόρασαν 150.000 άτομα την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του....
DemetresOpc (08.03.2010)
Ευχαριστώ για το σχόλιο (και την πληροφορία) Αλβέρτο..
ZARATHUSTRA (08.03.2010)
Ασε με εχω σκασει ! Που την αφησα να μου φυγει !
Την κρατουσα τοσο σφιχτα στο χερι... την φωτογραφια της ρε καθαρμα , τι φανταστηκες ?
Εγω εχω τσαντιστει με αυτον τον αθλιο τυπο, συμπρωταγωνιστη !
Τι αγωγος Μπουργκας- Αλεξανδρουπολη ηταν αυτος ! χε!χε!
(μακρια μας και οπου θελει ας ειναι !)

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
demetresopc
κάτι θα βρω..
από ΛΕΥΚΩΣΙΑ


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/demetresopc

Υποβρύχιο, που αναδύεται όταν οι περιστάσεις το επιτρέπουν ή το απαιτούν..

Tags

Αλαμπουρνέζικα αλαμπουρνέζικα Διαπιστώσεις Αλαμπουρνεζικα προσωπικα Διαφήμιση Ερωτήσεις Ερωτήσεις.. Ιστορίες Διασκευασμένο Κλεμένο Ιστορίες.. Λίγες λέξεις με εικόνες.. Περι blog ανάγνωσμα Περί κανιβαλισμού προσωπικά Προσωπικά..πολύ προσωπικά.. Σχόλιο σε άλλο Blog



Επίσημοι αναγνώστες (12)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...


Φιλικά Blogs

Links