Το...αδιαφορία καλό μου φαίνεται
πειράζει?
05 Μαΐου 2010, 13:01
ΠΑΡΕ ΚΟΣΜΕ......



Ελεύθερη ώρα, 03-05-10
11 σχόλια

Emilia_ (05.05.2010)
an einai dynaton........!
Hastaroth (05.05.2010)
Πράγματι.Αν είναι δυνατόν να υπάρχουν άτομα που μπαίνουν σέ blog που γράφει τέτοιες μακακίες,τίς χάφτουν καί σχολιάζουν μάλιστα....

Αλλά βρέ pagan,σέ τέτοιο έντυπο βασίζεις την ενημέρωσή σου;

Η μήπως ενστερνίζεσαι κι'εσύ τίς απόψεις τού φασιστοακροδεξιού μακαρίτη Μιχαλόπουλου;

maristo (06.05.2010)
με καλυψε ο/η Hastaroth!
Pagan (06.05.2010)
δεκτη και σεβαστη η αποψη σου,μα ειναι μια αποψη,πολλα εντυπα μεχρι τωρα που θεωρουνταν παραμυθακια τωρα αποτελουν αληθειες...τετοια εντυπα....οπως τα λες...βολικο ειναι,δεν λεω να βαζεις ταμπελακια, αλλα καλο θα ηταν κρυβεις καλυτερα το προσωπο σου πριν πεταξεις την μολοτωφ(κατηγορια ανυποστατη οπως η δικη σου προς εμενα ως φασιστοακροδεξιου),πως σου φαινεται?
Pagan (06.05.2010)
καλο το (πμ) και διαφωτιστικο,ιδιαιτερα στο σημειο για την δημοκρατια της εν λογω χωρας,και για το εγκυρο site,που υπεδειξες,επισης.καλυτερο απ'ολα ομως η υπογραφη σου...."ΞΥΠΝΑ ΠΑΓΑΝΕ,ΞΥΠΝΑ!!!Ο ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ!!!"

Pagan (06.05.2010)
"5.Κανένα κράτος,υπό την ιδιότητά του αυτή,δέν μπορεί να αγοράση εδάφη σέ ένα άλλο κράτος.Ακόμα και οι πρεσβείες τών διαφόρων κρατών βρίσκονται σέ έδαφος τού κράτους που τίς φιλοξενεί και τού πληρώνουν ενοίκιο γιά τό κτίριό τους.Μόνο φυσικά και νομικά πρόσωπα μπορούν να αγοράσουν εδάφη σέ κράτος άλλο από αυτό τής ιθαγενείας τους-και αυτό δέν σημαίνει ότι τά εδάφη αυτά προσαρτώνται στό κράτος προέλευσης τού αγοραατή."(αυτο ειπες εσυ στο πμ ενα απ τα πολλα)

αυτο ειναι η απαντηση σου...."Το επίσημο συντονιστικό όργανο του Ελληνικού Εβραϊσμού είναι το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος (Κ.Ι.Σ.).

Το Κ.Ι.Σ. ιδρύθηκε με νόμο το 1945, μετά το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, με σκοπό την ανασυγκρότηση των κατεστραμμένων από τους Ναζί Ισραηλιτικών Κοινοτήτων της Ελλάδος.

Είναι Ν.Π.Δ.Δ.* και υπάγεται στο υπουργείο Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων. Το έργο του επικεντρώνεται στον συντονισμό των δραστηριοτήτων των εβραϊκών Οργανισμών, και σε ενέργειες για την διατήρηση της εβραϊκής πολιτιστικής κληρονομιάς και ιστορίας. Παράλληλα, το ΚΙΣ είναι και το επίσημο όργανο αντιπροσώπευσης των Εβραϊκών Οργανισμών στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

(Ν.Π.Δ.Δ)*...Τι σημαινει?...είναι (Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου).

...οποτε κ.Hastaroth,λυπαμαι που θα το πω,αλλα δεν πατε να σας τα φρεσκαρουν λιγο?

Απλα για να μην μας περνατε για ηλιθιους,εδω δεν θα περασει αυτο που κανατε στους Παλαιστινιους...
Hastaroth (07.05.2010)
"Κύριε" pagan,κατά κόσμον Αγγελε Μάρρη,

Μού έστειλες τό εξής ΠΜ:

"Στοιχεία ΠΜ
Εστάλη: 06.05.2010, 16:23
Αποστολέας ΠΜ

Pagan
'Οπου γής και πατρίς
Ελλάδα
(Πλήρες Προφίλ)

αφου εχεις δικιο δεν σε πειραζει το δημοσιευσω σαν απαντηση σου φυσικα ετσι?"

Σού απάντησα (πάλι μέ ΠΜ) ότι δέν θα ήθελα να το δημοσιεύσης και ότι θά έκανα εγώ σχολιασμό άν παραστή ανάγκη.

Σέ ρώτησα μάλιστα άν όντως θεωρής ότι έχω δίκιο ή πάς να μού στήσης κάποια παγίδα.

Διαπιστώνω λοιπόν τώρα,ότι ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΔΕΙΑ δημοσίευσες τό ΠΜ που σού έστειλα και μετά,τάχα μου,ζητάς την άδειά μου γιά να τό δημοσιεύσης.

Ομως δέν το δημοσιεύεις ολόκληρο,παρά μόνο αυτά που σέ βολεύουν.

ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ στο ΙΣΡΑΗΛ;

Τί σχέση έχει το ΚΙΣ,που είναι Ελληνικό ΝΠΔΔ μέ οποιοδήποτε Νομικό Πρόσωπο τού Ισραήλ,τό οποίο θά ήταν αυτό που,υποθετικά,θα μπορούσε να αγοράση εκτάσεις γής σέ άλλη χώρα;

Μήπως θέλεις να κάνω σχόλιο τώρα και να δημοσιεύσω όλο το ΠΜ που σού έστειλα;

Καί τέλος,μάς πετάς κι'αυτό τό "αυτό που κάνατε στούς Παλαιστίνιους",έτσι ξεκάρφωτο,όπως άλλωστε κάνουν όλοι οι αντισημίτες που σέβονται τόν αντισημιτισμό και την βλακεία τους.

Έγώ δέν σέ περνάω γιά ηλίθιο,εσύ μάς περνάς όλους γιά ηλίθιους.

Νά το πώ και δημόσια,λοιπόν.

Η "Ελεύθερη Ωρα",εφημερίς που ιδρύθηκε από τόν χουντικό,υμνητή τού Παπαδόπουλου και λοιπών Απριλιανών Γρηγόρη Μιχαλόπουλο,βρήκε στόν ιστότοπο www.gpexaminer.com μιά "πληροφορία" ότι τάχα μου το Ισραήλ ενδιαφέρεται να αγοράση ακατοίκητα Ελληνικά νησιά γιά να μετεγκαταστήση εκεί Παλαιστίνιους από τήν λωρίδα τής Γάζας.

Την "πληροφορία" αυτή την δημοσίευσε ώς αληθινό γεγονός,μέ τόν τίτλο που φαίνεται στην φωτογραφία τού post σου.Σκοπός τής εφημερίδας:νά συκοφαντήση ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΓΕΝΙΚΑ,ότι τάχα επιδιώκουν έτσι να κατακτήσουν όλον τον κόσμο.

Ομως,ιδού τί γράφει στήν αρχική σελίδα τού ιδίου τού site:
Greek newspaper Eleftheri Ora has published a frontpage news on May 3rd,2010, based on a story at gpexaminer.com. Eleftheri Ora has referred to GP Examiner article “Israel Buys Greek Islands” (of March 28th, 2010). This development has shocked many of their readers as well as us. As all of you who visit our website know, our disclaimer clearly states that some of our stories may include ficticious content. Therefore, the newspaper should have contacted us and ask if the story has a ground and who are our sources. We are very surprized to see that a national newspaper can publish a story without confirming if the story is real or not.

Μ'άλλα λόγια,το ίδιο το site παραδέχεται ότι περιλαμβάνει και φανταστικό (fictitious) περιεχόμενο και "κράζει" την Ε.Ω. γιατί δημοσίευσε μιά ιστορία χωρίς να επαληθεύση άν η ιστορία είναι αληθινή ή όχι.

Αν η ιστορία ήταν αληθινή,το site δέν είχε κανέναν λόγο να "κράξη" την Ε.Ω.Την "έκραξε" ακριβώς γιατί η ιστορία δέν είναι αληθινή.

ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ΠΑΠΑΡΟΠΑΓΑΝΕ;

Σού έδωσα επίσης κι'ένα άλλο link όπου αναφέρεται ότι η ιστορία αυτή είναι hoax,δηλαδή "αστικός μύθος".Αλλά φαντάζομαι δέν έκανες τόν κόπο να το κοιτάξης,αφού λέει την αλήθεια-καί αφού η αλήθεια δέν συμφωνεί με την δική σου άποψη,τόσο το χειρότερο γιά την αλήθεια,έτσι δέν είναι;

Μήπως λοιπόν εσύ πρέπει να πάς νά σού τά φρεσκάρουν λίγο;

Αντε μπράβο,Παρασκευιάτικα.......
Pagan (07.05.2010)
Με το να μου λετε ταχα οτι ισως επρεπε να μου απευθυνθειτε με καλυτερο τροπο στο 2ο πμ σας,και στο μπλογκ να συνεχιζετε να επιτιθεστε,δειχνει τι να πω ή πως να το θεσω χωρις προκαταληψη....εχθρα ... μισος... βρειτε εσεις την καταλληλη λεξη..εξαλλου ποτε δεν ασχολιθικα μαζι σας στο παρελθον,εσεις φανερωσατε την την καταγωγη σας σε μενα,και την εχθρα σας επισης,αλλα θα ταν πιο ειλικρινες αν παραθετατε τα πμ σας προς συγκριση με τις απαντησεις που δινετε στο μπλογκ.
Επισης για το τι ειναι Ν.Π.Δ.Δ. θα γραψω στο επομενο ποστ για να δουμε ολοι τι σχεση εχει ακριβως με το ελληνικο κρατος...το ΚΙΣ.
Δεχομαι οτι μπορει να ηταν ανυποστατο το αρχικο δημοσιευμα και ισως επρεπε να δηλωσω μια καποια επιφυλαξη απο την αρχη,δεν το εκανα απο προκαταληψη αλλα απο αγανακτηση,μαθετε ομως οτι τα μισα ψεμματα ειναι και μισες αληθειες.Παρ'ολα μπορουσατε να το εκφρασετε ευγενικα....αλλα ναι μιλησατε με την γλωσσα που σας εχουν μαθει να μιλατε.
δεν θα εδινα συνεχεια γιατι ειδα στο site που μου δωσατε το ποιον της πηγης...τωρα ομως δεν ξερω..
καλημερα σας επισης κυριε Αλβέρτο Λεβή
Pagan (07.05.2010)
επισης για να φυγει καθε ιδους υποψιας για παγιδευση σας τι λογω ειχα να το κανω και μαλιστα προσωπικα σε σας?
σας ηξερα και απο χθες?
λυπαμαι μονο και που σκεφτηκατε κατι τετοιο γιατι με αυτο υποδηλωνετε αμεσα πραγματα που δεν εχουν καμια υποσταση οσον αφορα εμενα προσωπικα...
Hastaroth (07.05.2010)
Εσείς "κύριε" Μάρρη,γιατί δέν δημοσιεύσατε ΟΛΟΚΛΗΡΟ τό πρώτο μου ΠΜ όπως μού ζητήσατε την άδεια,αλλά μόνο ένα σημείο που σάς "βόλευε",αυτό δηλαδή που αφορά τά νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου;

Καί μάλιστα,αφού δημοσιεύσατε αυτό το σημείο,έρχεστε μετά και μού λέτε (σέ ΠΜ) "αφού έχεις δίκιο,δέν σέ πειράζει να το δημοσιεύσω σάν απάντησή σου,οκ;".

Πάμε παρακάτω:
Εσείς ο ίδιος,τάχα γιά να μέ...."αποστομώσετε",μού γράφετε περί τού ΚΙΣ,ώς "αντααπάντηση" στό περί ΝΠΔΔ.Και εσείς ο ίδιος λοιπόν παραθέτετε ότι τό ΚΙΣ "Είναι Ν.Π.Δ.Δ.* και υπάγεται στο υπουργείο Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων".

Δηλαδή,στό Ελληνικό Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Οχι στό αντίστοιχο τού κράτους τού Ισραήλ.

Εγώ σάς έγραψα ότι "Κανένα κράτος,υπό την ιδιότητά του αυτή,δέν μπορεί να αγοράση εδάφη σέ ένα άλλο κράτος..Μόνο φυσικά και νομικά πρόσωπα μπορούν να αγοράσουν εδάφη σέ κράτος άλλο από αυτό τής ιθαγενείας τους-και αυτό δέν σημαίνει ότι τά εδάφη αυτά προσαρτώνται στό κράτος προέλευσης τού αγοραατή."

Δηλαδή,μόνο τό αντίστοιχο Υπουργείο Παιδείας τού κράτους τού Ισραήλ θά μπορούσε νά αγοράση εδάφη σέ μιά άλλη χώρα (την Ελλάδα) και αυτό μόνο γιά δική του χρήση,όχι γιά να μεταφέρη εκεί άτομα που δέν είναι πολίτες του.

Κύριε Μάρρη,τό ΚΙΣ είναι Κεντρικό ΙΣΡΑΗΛΙΤΙΚΟ Συμβούλιο,όχι ΙΣΡΑΗΛΙΝΟ.

Ισραηλίτες (ή Εβραίοι) είμαστε όλοι όσοι έχουμε Εβραϊκή (ή Ισραηλιτική) καταγωγή,ανεξάρτητα άν είμαστε πολίτες τού κράτους τού Ισραήλ (δηλαδή Ισραηλινοί) ή οποιουδήποτε άλλου κράτους.

Αν σάς μπέρδευε αυτό,νομίζω τώρα ξεκαθαρίστηκε.

Πέραν αυτού όμως,έχω να κάνω τίς εξής παρατηρήσεις:

1.Βασιστήκατε σέ ένα δημοσίευμα μιάς εφημερίδας που δέν διασταυρώνει τίς πληροφορίες που δημοσιεύει και εκτός αυτού,τίς δημοσιεύει μέ παραπλανητικό τίτλο.Θεωρείτε εσείς αυτήν την εφημερίδα σοβαρή;
Αν όχι,εσείς γιατί δέν ψάξατε

2.Αγανακτήσατε-γιατί όμως;επειδή έγινε λόγος στό δημοσίευμα γιά πώληση Ελληνικής γής σέ άλλο κράτος,ή ΕΙΔΙΚΑ επειδή τό άλλο αυτό κράτος είναι το Ισραήλ,δηλαδή τό κράτος όπου η πλειοψηφία τών κατοίκων του είναι Εβραίοι;

3.Πώς να χαρακτηρίσω την κίνησή σας να δημοσιεύσετε ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ ένα κομμάτι από ΠΜ που σάς έστειλα και εκ τών υστέρων να μού ζητάτε τήν άδεια;Πώς να αισθανθώ μετά και πώς να μήν αγανακτήσω;Αφού σάς έστειλα τό δεύτερο ΠΜ όπου μάλιστα σάς ζητούσα καί συγγνώμην γιά την κάπως υπερβολική μου γλώσσα στο πρώτο ΠΜ,μπήκα στό blog σας και διαπίστωσα ότι ΗΔΗ είχατε δημοσιεύσει επιλεκτικά τμήμα τού ΠΜ γιά το οποίο εκ τών υστέρων ζητούσατε την άδειά μου....

4.Οταν λέτε ότι μιλάω "την γλώσσα που μού έχουν μάθει να μιλάω",ποιούς αναφέρετε ότι μού έχουν μάθει;Γιατί εγώ,τουλάχιστον,έμαθα να μιλώ και να γράφω σωστά Ελληνικά και όχι να λέω "τί λόγω είχα να..." κλπ κλπ.Πώς είπατε;σάς ξέφυγε;Μά ένας που ξέρει καλά Ελληνικά δέν κάνει ποτέ τέτοια παιδιαριώδη λάθη....

Κι'αφού δέν είσαι φασιστοακροδεξιός,γιατί διαβάζεις τήν εφημερίδα τού Μιχαλόπουλου;

5."Κερασάκι στην τούρτα",τό ξεκάρφωτο "εδώ δέν θα περάση αυτό που κάνετε στούς Παλαιστίνιους",μόνιμη ατάκα και φράση που ακούω από τούς απανταχού αντισημίτες,που βάζουν τά πάντα σ'ένα τσουβάλι,που αναπαράγουν ό,τι ψεύδος ακούνε αρκεί να κατηγορούνται μ'αυτό όλοι συλλήβδην οι απανταχού τής Γής Εβραίοι.

Δέν θα δώσω συνέχεια σ'αυτήν την συζήτηση.Η μάσκα σας έπεσε,φανερώσατε τήν ιδεολογία σας.Θά σάς αγνοήσω λοιπόν απο τούδε καί στο εξής.

Καλόν ύπνο,κι'όταν ξυπνήσετε,κύριε Μάρρη,ενημερώστε με.


Pagan (11.05.2010)
κυκλοφορησε στο ιντερνετ και δεν αναφεροτανε πουθενα η Ε.Ω και ο πρωην εκδοτης της....αυτα...οσο για την ευγενεια σου να΄σαι καλα...(παρατηρηση 1)

αυτο που δεν καλοκαταλαβα ειναι εσυ γιατι στραβωσες τοσο αφου οπως λες εισαι ελληνοεβραιος και οχι κατι αλλο...μα αφου ρωτας μαθε οτι δεν γουσταρω να δινονται εδαφη της χωρας μου και μιλαω σαν ελληνας και οχι ελληνοοτιδηποτε αλλο,ουτε σε ισραηλινους ουτε τουρκους ουτε σε οποιονδηποτε....ευκολο να το κατανοησεις πιστευω....εχω ορκιστει πιστη και αφοσιωση για αυτη την χωρα εν αντιθεσι με καποιους αλλους ελληνοοτιδηποτε που καπηλευωνται αυτο τον τοπο.(παρατηρηση 2)

ειπες οτι μονο νπδδ μπορουν αγορασουν γη...και σου θυμισα τι ειναι το κις(παρατηρηση 3)

οσο για την γλωσσα,ευθεια επιθεση σε καθε επικριτη σας ειτε ειναι εκουσια ή ακουσια,μιας και εσεις ειστε υπερασπιστες του ισραηλιτικου δικαιου πρωτα και μετα του Ελληνικου κατα το συμφερον παντα.Οι σωστοι του πλανητη...ολοι οι αλλοι ειναι εχθρος.
(παρατηρηση 4)

αυτο που εννοουσα λεγοντας για τους παλαιστινιους και δυστυχως παρεξηγηθηκα,παλι,δεν ειχε να κανει με τις δολοφονιες του ηρωικου στρατου σας,εις βαρος των "πολεμοχαρων" Παλαιστινιων που διψανε για αιμα και συνεχως εκτοπιζουν τον αμοιρο ισραηλινο λαο στελνοντας ολοενα και περισσοτερους εποικους στα εδαφη τους.
δεν εννουσα τις εκκαθαριστικες επεμβασεις του ισραηλ και τις δολοφονιες χιλιαδων αμαχων(γυναικοπαιδα) γιατι εδω που τα λεμε τι αξια εχει η ζωη του Παλαιστινιου μπροστα στον επεκτατισμο του ισραηλ?Καμια.Τι μου θυμιζει αυτο...μα τι αλλο,ολιγη απο Χιτλερ.
αλλα και παλι δεν ηταν αυτο που εννοουσα,τι εννοουσα?
οτι δεν προκειτε να πουλησουμε τιποτα σε κανεναν,οτι δεν προκειτε να κανουμε την ιδια μαλακια που εκαναν εκεινοι'οι Παλαιστινιοι(παρατηρηση 5)

τωρα κατι τελευταιο επειδη κατανταει γελοιο το γεγονος να σε αποκαλει φασιστα η οτιδηποτε αλλο οποιοσδηποτε τυχαρπαστος τυχοδιωκτης αλβανος σκοπιανος εβραιος βουλγαρος τουρκος,εχθρος αυτης της χωρας επειδη δεν προδιδεις τις αρχες και τις αξιες σου.


...εσυ εισαι μεγαλυτερος φασιστας και απο τον πατριωτη σου τον Χιτλερ...

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
pagan
'Αγγελος Μάρρης
από 'Οπου γής και πατρίς


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/pagan

Δυό Λόγια...





Επίσημοι αναγνώστες (7)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...

Links