ερασιτεχνες ζωγραφοι
08 Νοεμβρίου 2010, 18:31
ΠΡΟΣΟΧΗ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ


Να σας πω μια ιστορια;

Μια φορα κι εναν καιρο σε ενα σχολειο της κρητης η τριτη γυμνασιου αποφασιζει να παει εκπαιδευτικη εκδρομη στην Αθηνα...και οντως τα παιδια πηγαν εκδρομη...καθως ομως περνουσαν απο τον ελεγχο στο αεροδρομιο για να μπουν στο αεροπλανο και να επιστρεψουν η γαληνη και η ηρεμια που επικρατουσε διαλυθηκαν απο τις φωνες μιας ομαδας παιδιων που αρχισαν να βριζουν εναν μπατσο που ηταν εκει "μπατσοι γουρουνια δολοφωνοι, τρεις κι εξηντα περνετε και τον κοσμο δερνετε, την μανα σου, τον πατερα σου, το σπιτι σου, το σοι σου γενικοτερα" κλπ. κλπ.........

Μαντεψτε τωρα τι εκανε αυτος ο μπατσος...............οχι μαντεψτε.............

αυτος ο μπατσος λοιπον μουλαρωσε και δεν αφησε το σχολειο να περασει απο τον ελεγχο. μετα απο πολλα παρακαλια(κοιταξτε που καταντησαμε) τελικα υποχωρησε και τα παιδια ισα που προλαβαν το αεροπλανο.

πριν λιγο καιρο καποιος πληροφορησε ενα παιδι ο,τι το θεμα αυτο εφτασε στο υπουργειο και ο,τι γι'αυτο ακυρωθηκαν οι υπολοιπες εκδρομες που δικαιουνταν και ο'τι οσο ειναι αυτα τα παιδια στο σχολειο εκδρομη δεν ξαναβλεπουν................................................τελος.

κι ομως αυτο συνεβη περυσι. οσο για το ο,τι εφτασε μεχρι το υπουργειο μου φαινετε οτι ειναι παρατραβηγμενο αλλα οπως και να'χει η καταντια ειναι καταντια.

φυσικα η αντιδραση των καθηγητων ηταν "καλα σας εκαναν"

εμενα η ερωτηση μου ειναι η εξης: κρινοντας απο αυτο αλλα και απο σοβαροτερα περιστετικα μηπως η παραπανω πινακιδα πρεπει να μπει στους δρομους;

19 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

Hastaroth (08.11.2010)
Εσύ δηλαδή πώς θα συνιστούσες στον αστυνομικό να αντιδράση;
ohcaptainmycaptain (09.11.2010)
κοιτα, απο την στιγμη που ολοι οι αστυνομικοι φορανε την ιδια στολη αυτο σημαινει οτι ειναι ομαδα και οτι το καθε λαθος και τον καθε φονο τον χρεωνονται ολοι. ετσι λοιπον εγω δεν θα ειχα τα μουτρα να κανω και τσαμπουκα. και δευτερον αν οντως ειχε δικιο μπορουσε να το λυσει το θεμα με τον διαλογο.
Hastaroth (09.11.2010)
1.Λάθος άποψη.Τό ότι όλοι οι αστυνομικοί φορούν την ίδια στολή (και κατ'αρχήν ΔΕΝ φορούν όλοι την ίδια στολή αλλά αυτό είναι άλλο θέμα..) δέν σημαίνει και ότι είναι ίδιες προσωπικότητες.Οπότε γιά το όποιο λάθος ή γενικά την όποια πράξη κάποιου από αυτούς δέν μπορούμε να τους θεωρούμε όλους υπεύθυνους-δέν μπορούμε δηλαδή να επιρρίπτουμε συλλογική ευθύνη σ'όλη την αστυνομία επειδή κάποιος ή κάποιοι αστυνομικοί δέν έκαναν σωστά την δουλειά τους.
Νά σού το θέσω αλλιώς;Είναι σάν να λές ότι όλοι οι καπετάνιοι είναι ηλίθιοι επειδή ένας καπετάνιος έριξε το βαπόρι του στά βράχια.Αλλωστε,όλοι οι καπετάνιοι την ίδια στολή φοράνε....

2.Να δεχτώ ότι ο συγκεκριμένος αστυνομικός αντέδρασε υπερβολικά.Ωραία.Εσύ όμως προσπερνάς το γεγονός ότι μιά ομάδα παιδιών έτσι ξαφνικά,χωρίς κανέναν λόγο,άρχισε να βρίζη αυτόν τον "μπάτσο" και να τον αποκαλή "γουρούνι" και "δολοφόνο",καθώς επίσης έβριζαν και "την μάνα του,τον πατέρα του,το σόϊ του γενικώτερα".
Δηλαδή πώς έπρεπε να αντιμετωπιστούν αυτά τα παιδιά;Να πάη ο αστυνομικός και να τούς χειροκροτήση;Νά πή ο διευθυντης τού σχολείου στο οποίο ανήκαν "μπράβο τά παιδιά,καλά έκαναν,να πάνε τώρα και σ'άλλα μέρη τής Ελλάδας να κάνη τέτοιες εκπαιδευτικές εκδρομές";
Συνεπώς,πολύ καλά έκανε το υπουργείο και η διεύθυνση τού σχολείου και ακύρωσε τίς εκδρομές.Κι'αντί να γράψης blog γιά να κατηγορής "τον μπάτσο" που "μουλάρωσε και δέν άφηνε τά παιδιά να περάσουν από τον έλεγχο",καλά θα 'κανες να γράψης γιά να πής στά "καλόπαιδα" αυτά πως όταν βρίζουν κάποιον,θα πρέπη να δεχωνται να υποστούν και τίς συνέπειες-ειδικά άν αυτός που έβρισαν ανήκει στίς κρατικές αρχές.

3.Να υποθέσω ότι άν διαρρήξουν το σπίτι σου δέν θα καλέσης την αστυνομία,έτσι;
Pagan (09.11.2010)
το παραπάνω κείμενο αποδεικνύει περίτρανα τά μεγέθη βλακείας από τα οποία διακατέχονται οι νέοι του σήμερα,και σύ άπ'οτι δεν αποτελείς εξαίρεση...!!!
-θα συμφωνήσω με το τρίτο σχόλιο...
και έχε υπόψην σου ότι βλάκας γεννιέσαι,δεν γίνεσαι!
Pagan (09.11.2010)
...( και σύ άπ'οτι* δεν αποτελείς εξαίρεση...!!!)
"βλέπω"*.
Λίγα ακόμα πόστ σαν και αυτό και είσαι σε καλό δρόμο για "premier blog".
ohcaptainmycaptain (09.11.2010)
λοιπον βλεπω ο,τι ειστε τρεις και ειμαι ενας οποτε το πιο πιθανο ειναι να εχετε εσεις δικιο. παρ'ολα αυτα θα προσπαθησω λιγο ακομα να υπερασπιστω τις αποψεις μου.
hasta και zeta: φυσικα και αν ενας καπετανιος βουλιαξει το πλοιο του δεν θα κατηγορησουμε ολους τους καπετανιους γι'αυτο. αν ομως γινουν δυο,τρεις,εκατο,χιλιοι θα πεις δεν μπορει ειναι τυχαιο, κατι δεν παει καλα.
γιατι δεν ειναι ενας ο μπατσος που χτυπαει μεταναστες, αναρχικους, ηλικιωμενους, ναρκομανεις, και παιδια.
ειναι πολλοι. εγω δεν τα εχω με αυτον τον μπατσο, τα εχω με την νοοτροποια τους.
κι εγω οταν ακουγα αναρχικους να βριζουν τοσο εντονα τους μπατσους τους ρωτησα "γιατι?" η απαντηση ηταν οτι οταν σε πανε δυο τρεις φορες κρατητηριο χωρις λογο και καθε τοσο σε σταματανε για ελεγχο επειδη ετσι τους καυλωσε ειναι λογικο να αρχισεις να τους βριζεις. για να καταλαβετε,φιλο μου μεταναστη τον ειχαν τεσσερις μερες μεσα επειδη δεν κρατουσε μαζι τα χαρτια του?

και μια ερωτηση: ο πολιτης πως να εμπιστευτει την αστυνομια οταν φορανε οι περισσοτεροι την ιδια στολη και δεν ξερει ποιος κανει καλα την δουλεια του και ποιος οχι?

pagan: ολες οι αποψεις σεβαστες αν και εγω πιστευω ο,τι βλακας γινεσε δεν γεννιεσε.. εχε ομως υποψη ο,τι οι νεοι ουτε βλακες ειναι ουτε ορεξη να σπανε εχουν. οταν ομως βλεπουν την μανα τους, τον πατερα τους και γενικα ολη την κοινωνια να ασφηκτια απο ολη την πολιτικη κατασταση την οποια οι ιδιοι επεβαλαν στους εαυτους τους ολο αυτο ειναι τοσο τρελο που καπως πρεπει να αντιδρασουν.

φυσικα και δεν επικροτω την συμπεριφορα των παιδιων ομως αυτη η επιδειξη δυναμης απο τον μπατσο ειναι απειρως χειροτερη και φυσικα καθολου σωφρονιστικη,οπως και η αντιδραση των καθηγητων.

τελος εγω πιστευω ο,τι η λυση ειναι να υπαρξει επιτελους πραγματικη παιδια σ'αυτην την χωρα ωστε η αστυνομια να γινει οσο πιο αχρηστη γινετε. μεχρι τοτε ας κραταμε λιγο αντισταση...μαν περιμενουμε να μας πηδηξουν για να αντιδρασουμε.
ohcaptainmycaptain (09.11.2010)
ευχαριστω για τον χρονο σας.
reteos (09.11.2010)
Στην προκειμένη περίπτωση θα δώσω άδικο στον συγκεκριμένο Αστυνομικό. Νομίζω ότι υπέρβαλε στα καθήκοντά του με το να εμποδίσει τα παιδιά να μπουν στο αεροπλάνο . Δηλαδή οι αστυνομικοί έχουν απεριόριστη εξουσία ; Με ποιό δικαίωμα εμπόδισε τα παιδια να περάσουν από τον έλεγχο , ώστε να φθάσουν οι υπεύθυνοι στα «παρακάλια» ; Προβλέπεται αυτό από τον κανονισμό ης αστυνομίας; . Νομίζω πως αυθαίρετα προέβη σαυτή την πράξη . Το να έχει κάποιος εξουσία προυποθέτει σοβαρή ευθύνη και πάντα λογική χρήση αυτής . Ο συγκεκριμένος, κατά την νώμη μου , θα έπερεπε να απευθυνθεί στον καθηγητή συνοδό.
Συμφωνώ όμως αγαπητό μέλος ohcaptainmycaptain με τους προλαλήσαντες . Δεν είναι σωστό να χρεώνεται όλη η Αστυνομία την «παραβατική» ενέργεια κάποιου Αστυνομικού.
Αλλά θα ήθελα να ρωτήσω το εξής : Πρώτη φορά τα παιδιά είδαν Αστυνομικό και άρχισαν να τον βρίζουν εντελώς αδικαιολόγητα ; απλώς γιατί τότε θυμήθηκαν ..... «τη μάνα τους, τον πατέρα τους και γενικά ολη την κοινωνία να ασφηκτια απο όλη την πολιτικη κατασταση».....;
Η ενέργειά τους αυτή δεν «τιμά» αυτά και το Σχολείο τους γενικότερα.

ohcaptainmycaptain (09.11.2010)
reteos: το ειπα ο,τι ουτε εγω επικροτω αυτη την συμπεριφορα ομως πιστευω ο,τι πρεπει να κατσουμε ολοι να σκεφτουμε τι φταιει και αντεδρασαν ετσι τα παιδια και οχι να τα στηνουμε στον τοιχο.
pterarhos (09.11.2010)
Θαναση Παπακωνσταντινου,"Το Σκουλαρικι"
μια βολτα στο you tube,ειναι ευκολη...
reteos (09.11.2010)
Δεν τα στήνουμε στον τοίχο . Απλώς εγώ πιστευω πώς τα παιδια αυτά συμπεριφέρθηκαν εντελώς επιπόλαια -που έχουν βέβαια το ελαφρυντικό του νεαρού της ηλικίας τους -και προφανώς παρασυρμένα (ΜΜΕ κλπ ). Δεν νομίζω ότι η ενέργειά τους αυτή είχε σαν στόχο την διαμαρτυρία τους για την κατάσταση που επικρατεί . Ούτε καν υπήρχε μια τέτοιου είδους οργάνωση διαμαρτυρίας για να προβούν σε τέτοιου είδους ενέργεια .Και δεν πρέπει κατά την αποψή μου να περιμένουμε τέτοιου είδους επιπόλαιες ενέργειες για να σκεφθούμε τι φταίει.
Hastaroth (09.11.2010)
Εδώ λοιπόν έχουμε ένα κείμενο που λέει,συνοπτικά,τα εξής:

"Κατά την διάρκεια μιάς σχολικής εκδρομής,κάποιοι από τους μαθητές είδαν έναν αστυνομικό τής ασφαλειας τού αεροδρομίου κι'άρχισαν έτσι,χωρίς λόγο,να τον βρίζουν αποκαλώντας τον γουρούνι και δολοφόνο,να βρίζουν την μάνα του και τον πατέρα του και το σόϊ του κλπ.Και τί λέτε ότι έκανε αυτός ο αστυνομικός επειδή τον έβριζαν;Δέν τους άφηνε να περάσουν τον έλεγχο και να μπούν στο αεροπλάνο.Μετά απ'όλα αυτά και άλλα πολλά,συμφωνείτε πως η αστυνομία γενικά είναι είδος πρός αποφυγήν;"

Δηλαδή αυτά τα "καλόπαιδα" που έδειξαν ότι δέν σέβονται τίς κρατικές αρχές,δέν είναι είδος πρός αποφυγήν;Δέν είδα να γράφη ο συγγραφέας τού κειμένου τίποτε που να κατακρίνη την συμπεριφορά τους-αντιθέτως μάλιστα,την δικαιολογεί λέγοντας "να κάτσουμε να σκεφτούμε τί φταιει και αντέδρασαν έτσι τα παιδιά"!

Μά πρώτα απ'όλα,δέν αντέδρασαν,απλώς έδρασαν.Ο αστυνομικός είναι αυτός που αντέδρασε-ενδεχομένως υπερβολικά,το ξαναλέω-αλλά μήπως θα έπρεπε επίσης να κάτσουμε όλοι να σκεφτούμε τί φταίει και αντέδρασε έτσι ο αστυνομικός;Μήπως το ότι ο άνθρωπος αυτός,που είχε -έστω και ενδόμυχα- το άγχος μήπως κάποιος από τους επιβάτες και επισκέπτες στο αεροδρόμιο ήταν τρομοκράτης και ξαφνικά σήκωνε ένα όπλο να θερίση αθώους ή και να σημαδέψη αυτόν τον ίδιο,ένιωσε άσχημα επειδή άκουσε κάτι παιδιά (που άν εκδηλωνόταν τρομοκρατική επίθεση θα έπρεπε αυτός να τά προστατέψη) να τον βρίζουν "γουρούνι" και δολοφόνο";

Μήπως,τελικά,θα πρέπη κάποια στιγμή να ξεφύγουμε από τά στερεότυπά μας και να βλέπουμε την κάθε περίπτωση ξεχωριστά από τίς άλλες και αντικειμενικά;

ΥΓ.Οπως είπα και πιό πάνω,άν εκείνη την στιγμή συνέβαινε κάποια τρομοκρατική ενέργεια στο αεροδρόμιο,τά "καλόπαιδα" θα περίμεναν από αυτόν τον αστυνομικό,που προηγουμένως έβριζαν,να τούς προστατέψη.Οταν λοιπόν χάρις στον συγκεκριμένο αστυνομικό-και ενδεχομένως και άλλους,και με κίνδυνο τής ζωής όλων αυτών-τα "καλόπαιδα" θα είχαν σωθεί,θα θυμόντουσαν άραγε ότι αυτοί οι άνθρωποι που του έσωσαν παίρνουν "τρείς κι'έξήντα";
ohcaptainmycaptain (09.11.2010)
μα τι νοημα εχει να κατηγορησουμε τα παιδια; θα κερδησουμε τιποτα; μας αρεσει η δεν μας αρεσει αυτα τα παιδια ειναι το μελλον της χωρας. με το να τα κατηγορουμε το μονο που κανουμε ειναι να τα απογοητευουμε και δεν νομιζω να θελει κανεις απογοητευμενους αυριανους πολιτες. ετσι;

hastar: πιστευω και ελπιζω οτι θα το θυμοντουσαν.
Oraclas (10.11.2010)
Αυτό που σε πειράζει captain, είναι όπως και εμένα η κατάχρηση εξουσίας. Αυτήν θα την συναντήσεις και σε άλλες μορφές, όπως στον στρατό με τον μπουρτζόβλαχο αγράμματο υπαξιωματικό, στην δουλειά σου με τον βισματούχο συνάδελφο σου ή τον διευθυντή σου που τα ξέρει όλα και η λίστα συνεχίζεται.

Δεν πιστεύω ότι θα αντιδράσεις με τον τρόπο που αντέδρασαν οι πολλοί. Ο τρόπος που εκφραζόμαστε είναι ο τρόπος που είμαστε. Ο αστυνομικός για εμένα αντέδρασε -εμφανώς θιγμένος- με τον όμως τρόπο που θα αντιδρούσε ένα παιδί. Αυτά τα παιδιά που φώναζαν, είμαι σίγουρος ότι όταν βρεθούν στην θέση του αστυνομικού, θα εκφραστούν χειρότερα από αυτόν.

Αν ο αστυνομικός ήταν πιο διαλλακτικός με σεβασμό στον άλλον, είμαι σίγουρος πως θα υπήρχε και ο σεβασμός από τα παιδιά, αλλά και ένα μάθημα που θα το θυμόντουσταν.
Hastaroth (10.11.2010)
@captainmycaptain:σωστά,να μήν τα κατηγορήσουμε τα παιδιά που εντελώς αναίτια έβρισαν τον αστυνομικό.Αυτά είναι "το μέλλον τής χώρας",δικαιούνται λοιπόν να φέρωνται όπως γουστάρουν...

@Oraclas:Εμένα αυτό που με ενοχλεί γενικά είναι η επιλεκτική ανοχή:

Ανεχόμαστε την κατάχρηση ελευθερίας που κάνουν τά παιδιά που βρίζουν και επιδεικνύουν έλλειψη σεβασμού πρός έναν κρατικό λειτουργό αλλά δέν ανεχόμαστε την κατάχρηση εξουσίας που κάνει αυτός ο κρατικός λειτουργός αντιδρώντας με τον τρόπο που αντέδρασε στον προπηλακισμό που τού έγινε.

Τού ζητάμε να είναι "διαλλακτικός και με σεβασμό στον άλλον"-δηλαδή σ'αυτούς που τον αποκάλεσαν γουρούνι και δολοφόνο χωρίς κάν να ξέρουν τί άνθρωπος είναι και τι έχει ή δέν έχει κάνει κατά την διάρκεια τής υπηρεσίας του.Δέν έχουμε όμως την απαίτηση από τα "παιδιά" να σεβαστούν τόν συγκεκριμένο άνθρωπο που βρισκόταν εκεί γιά να εγγυάται την ασφάλεια τών επιβατών από κακοποιές πράξεις,οπότε καλό θα ήταν να μήν προκαλέσουν κι'αυτοί επεισόδιο.

Φυσικά,ένας αστυνομικός που σε κάθε περίπτωση παραμένει ψύχραιμος και αντιμετωπίζει τέτοιου είδους καταστάσεις με ηρεμία αποτελεί θετικό στοιχείο γιά την υπηρεσία του και γιά την κοινωνία γενικώτερα,αλλά από την άλλη μπορώ να κατανοήσω και την ψυχολογική κατάσταση εκείνου που έχοντας να κάνη μιά δουλειά πολύ δύσκολη και όντας υποχρεωμένος να είναι σε συνεχή επαγρύπνηση,ακούει και βλέπει κάποια παιδιά να τον βρίζουν χυδαιότατα....
ohcaptainmycaptain (10.11.2010)
oraclas απ'οτι καταλαβα λες ο,τι αν ο αστυνομικος αντιδρουσε πιο ψυχραιμα τα παιδια θα επαιρναν ενα καλο μαθημα ενω με την αντιδραση του μονο οργη προκαλεσε. αν ειναι ετσι συμφωνω μαζι σου. τελος παντων,αν και θα ηθελα να συνεχιστει αυτη η συζητηση,νομιζω ο,τι πρεπει να σταματησουν τα σχολια γιατι εγω τουλαχιστον δεν θα ηθελα μπενοντας ατο site να βλεπω στα δημοφιλεστερα αυτο το post πρωτη μουρη. μην γινει καμια μαλακια και μπουμε στα premium blogs pagan. αν τωρα εσεις θετε, συνεχιστε.
Oraclas (11.11.2010)
Αλβέρτο, ο αστυνομικός είναι φυσικά άνθρωπος, όταν όμως εργάζεται, πρέπει να αντιδράει με σύνεση. Είναι όπως όταν φωνάζεις (ή βρίζεις) σε κάποιον που σε αδίκησε και ξαφνικά συνειδητοποιείς ότι σε παρακολουθεί κάποιο μικρό παιδί. Δεν χάνεις το δίκιο σου αλλάζοντας τον τόνο σου, αλλά παρουσία του παιδιού, γίνεσαι πιο ευγενικός.

Τα παιδιά διδάσκονται τον σεβασμό και δεν είναι παρά εικόνα της κοινωνίας. Μην ξεχνάμε ότι αρκούν λίγα δευτερόλεπτα να ακουστεί ένα σύνθημα και υποκινητής μπορεί να είναι μόλις ένας μαθητής, για τους δικούς του λόγους.

Καταλαβαίνω αυτό που λες με την επιλεκτική ανοχή και φυσικά δεν δέχομαι την κατάχρηση ελευθερίας κανενός από κανέναν.

Captain my captain, συγγνώμη για την 'κατάχρηση' του χώρου.
Hastaroth (11.11.2010)
Μιά τελευταία παρέμβαση κι'από μένα γιά να κλείση το θέμα:

1.Με το post του αυτό,ο CMC (το γράφω εν συντομία γιατί βαρυέμαι να πληκτρολογώ χεχε) διαμαρτύρεται γιά την συμπεριφορά τού αστυνομικού που δέν άφηνε τα παιδιά που τον έβριζαν να περάσουν τον έλεγχο γιά επιβίβαση.Διαμαρτύρεται επίσης γιατί το επεισόδιο αυτό έγινε αιτία να ακυρωθούν άλλες σχολικές εκδρομές.
Και καταλήγει με το "συμπέρασμα" μήπως η αστυνομία (γενικά) πρέπει να είναι "είδος πρός αποφυγήν" και να μπούνε ταμπέλες στούς δρόμους που να λένε "προσοχή,εδώ υπάρχουν αστυνομικοί,αποφύγετέ τους".

2.Δέν διαμαρτύρεται όμως εξ ίσου γιά την συμπεριφορά τών παιδιών που έβρισαν τον αστυνομικό,ούτε γιά τους εκπαιδευτικούς που δέν είχαν φροντίσει προηγουμένως να διδάξουν στα παιδιά αυτά πως πρέπει να σέβωνται τίς αρχές τού κράτους,πως πρέπει να μήν επαναλαμβάνουν όποιο σύνθημα ακούν,πως γενικά πρέπει να προσπαθούν από την ηλικία αυτή να συμπεριφέρωνται υπεύθυνα άν θέλουν να έχουν παρόμοια αντιμετώπιση από τους μεγάλους.
Αντιθέτως,μάς λέει ο CMC ότι δέν πρέπει να κατηγορήσουμε τα "παιδιά" γιατί αυτά είναι το μέλλον τής χώρας,υπονοώντας πως επειδή ακριβώς είναι το μέλλον τής χώρας,δικαιολογούνται να συμπεριφέρωνται όπως "γουστάρουν",χωρίς χωρίς να είναι υποχρεωμένα να υποστούν καμμιά συνέπεια γιά τίς πράξεις τους.

Αυτό ακριβώς το πνεύμα τού συγγραφέα τού post είναι που με ενόχλησε.

Οπότε άς θέσουμε ένα τέλος εδώ και άς πάμε παρακάτω...


Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
ohcaptainmycaptain
φοιτητης
από Στον κόσμο μου...


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/ohcaptainmycaptain



Επίσημοι αναγνώστες (2)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...

Links
Photo courtesy of Sotiris Kouvopoulos - www.cadu.gr
Template design by Jorge