αρχική σελίδα MusicHeaven κεντρική σελίδα του blog περισσότερα Blogs

Home
Ευτυχείτε....
03 Ιανουαρίου 2011, 22:00
Αντιγραφή!!!!!!!!!!!!!!!!!


Εχουν περάσει  ήδη λίγες ημέρες ,που με έκπληξη είχα δεί  δημοσιευμένο «εν αγνοία μου» την 11/11/2010  ένα αρθράκι μου :« Τα χαρακτηριστικά και η τεχνική του ακορντεόν» (πιστό αντίγραφο)  και σε άλλο (ασχετο με το musicheaven) ιστολόγιο.

Το άρθρο αυτό είχα συντάξει και είχα στείλει  στο Musicheaven  , που τότε (την 11/7/2010)  μου έκανε την τιμή και  το δημοσίευσε  στην στήλη : διδασκαλία του ε-περιοδικού (http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=News&file=article&sid=2550).

Είναι τιμή  ,πιστεύω,  να δημοσιεύονται άρθρα μας ,και μάλιστα  «πιστά αντίγραφα» και σε άλλα (εκτός Musicheaven) ιστιολόγια..  Ωστόσο είναι εντελώς «άκομψο» του να μην ζητείται η αδεια  από τον /τους “κατόχους” αλλά ούτε καν να αναφέρεται η πηγή . Η αυθεντικότητα είναι αυτή που το καθιστά «ζωντανό» και  ακριβώς  αυτό είναι   που  προσδίδει την αναντικατάστατη αξία  του κάθε άρθρου.  Είτε αυτό είναι δημοσιευμένο στο ε-περιοδικό είτε στα blogk . Ιδίως όταν ο/η συγγραφέας του  είναι  και μέλος της Κοινότητάς μας . Σε διαφορετική περίπτωση είναι σαν να  διαβάζεις .........ιστορία , έτσι «για την ιστορία».


13 σχόλια - Στείλε Σχόλιο





Σχόλιο από reteos (03.01.2011)
Αντιγόνη μου κατά αρχάς σου εύχομαι Καλή χρονιά . Νάσαι καλά και να ολοκληρώσεις το βιβλίο σου και όχι μόνο. Σε ευχαριστώ για το "κοπλιμέντο". Δεν το παίρνω Προσωπικά το θέμα της αντιγραφής , απλά έτσι το έγγραψα........ "για την ιστορία".
Το ότι γράφουμε εδώ πιστευω ότι γράφουμε για το κέφι μας ,για το μεράκι μας και ίσως για να καταστεί αφορμή μιας γνήσιας φιλικής επικοινωνίας με άλλα μέλη . Εγώ τουλάχιστον και πιστεύω πως και πολλοί άλλοι δεν φιλοδοξούμε , να γίνουμε συγγραφείς .
Νάσαι καλά .


Σχόλιο από jorge (04.01.2011)
Γιάννη καλημέρα, ελπίζω να γίνει δεκτή η αίτηση που κάναμε στη Google για αφαίρεση του συγκεκριμενου άρθρου, μια και ο συγγραφέας του ούτε μας απάντησε ποτέ, ούτε πρόσθεσε την πηγή.
ΥΓ. Καλύτερα αφαίρεσε το link γιατί έτσι του δίνεις "πόντους" στο Google και ίσως το άρθρο του εμφανίζεται κάποια στιγμή πάνω από το δικό σου.


Σχόλιο από reteos (04.01.2011)
Ευχαριστώ Γιώργο για την υπόδειξη. Εγινε η σχετική τροποποίηση.


Σχόλιο από reteos (13.01.2011)
Θα ήταν παράλλειψη αν δεν το έγραφα:
«Η σελίδα δεν βρέθηκε
Λυπούμαστε αλλά η σελίδα που αναζητάτε στο ιστολόγιο (…………) δεν υπάρχει».

Αυτό το μήνυμα εμφανίστηκε όταν θέλησα να τσεκάρω αν τελικά αφαιρέθηκε η παραπάνω αναφερομένη « επίμαχη» σελίδα .Πράγματι αφαιρέθηκε και αυτό οφείλεται στην άμμεση αντίδραση του διαχειριστή (όταν τότε ,του το είχα γνωστοποιήσει) και την περαιτέρω παρέμβαση του Νομικού Τμήματος του ΜΗ :
«..........MH είπε...
Παρακαλούμε όπως αφαιρέσετε από το ιστολόγιό σας άμεσα το άνωθεν κείμενο, καθώς αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία του site MusicHeaven (www.musicheaven.gr) και του συγγραφέα του. Δεν έχετε λάβει άδεια αντιγραφής και το έχετε αναρτήσει παρανόμως, ενώ δεν έχετε αναφέρει ούτε την πηγή (http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=News&file=article&sid=2550)

Το τμήμα μας έχει καταγράψει την παραπάνω παράνομη ενέργεια και σας ζητάει να αφαιρέσετε άμεσα την ως άνω δημοσίευση από το ιστολόγιό σας, καθώς και όσες άλλες έχετε αναδημοσιεύσει παρανόμως από το www.musicheaven.gr

Με εκτίμηση
Νομικό τμήμα MusicHeave
17 Δεκεμβρίου 2010 4:29 π.μ.».

Ισως να γίνομαι αδιάκριτος για την δημοσίευση αυτή , αλλά θεώρησα αναγκαίο να το αναφέρω και δημοσίως. Nοιώθω παράπονο , ίσως και οργή όταν βλέπω άρθρα ,τόσο δικά μου όσο και άλλων μελών μας, να αναρτώνται σε άλλα ιστιολόγια και να παρουσιάζονται δικά τους .
Βέβαια δεν πρόκειται για συγγράμματα , ούτε κοσμοθεωρίες , απλά γράφουμε, έτσι για το μεράκι μας , πέντε λογάκια. Λογάκια όμως που βγαίνουν μέσα από τη καρδιά μας. Λογάκια ΔΙΚΑ μας Κι αυτό έχει αξία .
΄Ισως να μην γίνομαι αρεστός στον κύριο που προέβη στην ανάρτηση του «εν λόγω» άρθρου στο ιστιολόγιό του. Πιθανόν να το έκανε από αγάπη στη μουσική και στα μουσικά όργανα . Αυτό το σέβομαι και το εκτιμώ . Αν τον θίγω ζητώ συγνώμη, αλλά το ορθόδοξο πρέπει να το λέμε. Κι αυτό είναι να ζητάς την σχετική άδεια απο τους πνευματικούς ιδιοκτήτες και αν όχι να αναφέρεις τουλάχιστον την πηγή .



Σχόλιο από Oraclas (28.01.2011)
Το θέμα των πνευματικών δικαιωμάτων, είναι βαθύ. Η ουσία όμως είναι ότι κάτι καλό πρέπει να μεταδίδεται. Η ανωνυμία των ιστοσελίδων και των Bloggers (και δεν εξαιρώ ούτε τον εαυτό μου), σου επιτρέπει αυτήν την πολυχρησία. Καλό όμως είναι να αναφέρεις και την πηγή.

Εγώ πριν καιρό διάβαζα κάτι στο ιντερνετ που κάτι μου θύμισε. Ήταν για μία ιστορία που είχα μάθει, αλλά έψαξα σε όλο το διαδίκτυο για να βρω την αλήθεια ώστε να την τεκμηριώσω. Δεν έμαθα τελικά αν ήταν αλήθεια, αλλά ότι έγραψα θεώρησα ότι ήταν σωστό. Αυτό λοιπόν το κείμενο μου, το βρήκα σε ένα άλλο site και είχε σαν πηγή, ένα ξερό Oraclas. Δεν με πειράξε καθόλου, γιατί η ιστορία ήταν για την ανθρωπιά των ανθρώπων. Και αυτός που αντέγραψε το κείμενό σου, θα αγαπούσε σίγουρα τη μουσική.


Σχόλιο από reteos (28.01.2011)
Αγαπητέ Oraclas σε καλωσορίζω στα «μέρη μου».Διαβάζω ανελειπώς τα κείμενα σου σου . Μου αρέσει η εκφρασή σου και τα θέματα που επιλέγεις στο μπλόγκ σου. Σίγουρα ο κύριος που αντέγραψε το άρθρο θα αγαπάει τη μουσική . Το γράφω άλλωστε στο παραπάνω σχόλιό μου και δεν μπορώ να το κρύψω ότι είναι πρός τιμή μου . Το θέμα είναι ότι δεν αναγράφει την πηγή όπως στην περιπτωσή σου ο αντιγραφέας έκανε (πολύ σωστα) . Καμμία αντίρρηση ότι κάθε το καλό πρέπει να μεταδίδεται , αλλά άκομψο αν δεν αναφέρεται η πηγή .


Σχόλιο από Hastaroth (28.01.2011)
Οχι μόνο άκομψο αλλά και ένδειξη ασέβειας πρός αυτόν που έκανε τον κόπο να γράψη το κείμενο (γιά να το βρή ο αντιγραφέας και να το κάνη copy-paste άνευ κόπου...).

@Oraclas:Τάσο,ακόμα και αυτό το "ένα ξερό Oraclas",κατά την άποψή μου είναι άκομψο γιατί ενδεχομένως να υπάρχουν και άλλα άτομα που χρησιμοποιούν το ίδιο nickname σε άλλα sites (προσωπικά είχα γνωρίσει κάποιον Oracle πολύ παλιά,στην Hellas On Line,την εποχή που υπήρχαν ακόμα οι BBS).Το σωστό είναι να παραθέτουμε σάν πηγή ένα link που θα μάς πηγαίνη στο αυθεντικό κείμενο τού συγγραφέα,στην σελίδα που πρωτοαναρτήθηκε.


Σχόλιο από Oraclas (29.01.2011)
Έχετε δίκιο και οι δύο. Πάντως καμία φορά είναι δύσκολο να βρεις αυτόν που το έχει γράψει και να επικοινωνήσεις μαζί του, όπως εμένα που έψαχνα να βρω τον συγγραφέα ενός βιβλίου, για να δημοσιεύσω μία ιστορία του. Αυτός ήταν δημοσιογράφος της παλαιάς σχολής και είχε σταματήσει αρκετά χρόνια. Τελικά το άφησα.

Πάντως, όσοι είναι εξοικειωμένοι με το διαδίκτυο, έχουν εύκολη πρόσβαση και καμία δικαιολογία. Όπως διάβασα σήμερα για το βιβλίο ενός συγγραφέα που παρουσίαζε το έργο του: Πολύ πριν τη γενιά του Copy Paste.. (εμείς πάντως στην εργασία το λέμε συχνά "Clopy Paste"..


Σχόλιο από reteos (30.01.2011)
Aγαπητέ Hastaroth πολύ σωστή ,όπως πάντα, παρατήρησή σου . Ναι η αντιγραφή πρέπει να αναφέρεται στο Link της πηγής .Οσο για την ασέβεια της αντιγραφής συμφωνώ απολύτως . Απλώς εκφράστηκα «κομψά» στην «άκομψη» ενέργεια του «φίλου» .


Σχόλιο από Hastaroth (30.01.2011)
Πάντως πολύ πρίν την γενιά τού Clopy Paste υπήρχε ήδη το Clopyright :)) ,μόνο που ήταν πιό δύσκολο να γίνη.

Δέν νομίζω όμως ότι σήμερα είναι δύσκολο να βρής τον συγγραφέα ενός κειμένου που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο.Συνήθως βάζουν οι ίδιοι links με την ηλεκτρονική τους διεύθυνση αλλά ακόμα κι'άν δέν γίνεται κάτι τέτοιο,πάλι μπορεί να βρεθή η άκρη,μέσω τού διαχειριστή τής ιστοσελίδας ή τού site που φιλοξενεί το κείμενο.

Εξ άλλου,κάποιος που δημοσιεύει ένα κείμενο που βρήκε στο διαδίκτυο χωρίς κάν να αναφέρη ότι δέν είναι δικό του πιθανότατα το κάνει με την πρόθεση να "οικειοποιηθή" το κείμενο αυτό,παρουσιάζοντάς το ώς δική του δημιουργία-κάτι που είναι τελείως απαράδεκτο (και παράνομο επίσης,άσχετα άν ο συγγραφέας έχη κατοχυρώσει το κείμενο με κάποιον τρόπο).Δέν λέω,μπορεί αυτός που δημοσίευσε το κείμενο τού Γιάννη να αγαπάη την μουσική,αλλά την αγαπάει με λάθος τρόπο :)))


Σχόλιο από reteos (03.02.2011)
Ακριβώς έτσι είναι όπως τα λές αγαπητέ Αλμπέρτο .
Πάντα εύστοχα και ουσιαστικά τα σχόλιά σου.



Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Συγγραφέας
reteos
Γιάννης
http://blogs.musicheaven.gr/reteos
από ΚΟΡΙΝΘΙΑ



Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/reteos

Διάφορα Προσωπικά θέματα .








Tags




Επίσημοι αναγνώστες (6)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!


Πρόσφατα...


Δημοφιλέστερα...




Αρχείο...


Φιλικά Blogs


    Links







    Ανάπτυξη MusicHeaven.gr, Hosting interTEN Όροι Χρήσης