I'll see you on the dark side of the moon!
There is no dark side of the moon really.Matter of fact it's all dark...
26 Μαρτίου 2011, 14:57
Η Ώρα της Γης 26/03/2011 "Μπορείτε να μείνετε μια ώρα στο σκοτάδι?"
Περιβάλλον  Think Green  

video 

Η Ώρα της Γης

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά η Ελλάδα συμμετέχει στην παγκόσμια εκστρατεία του WWF ενάντια στην κλιματική αλλαγή που έχει χαρακτηριστεί ως «το μεγαλύτερο συμμετοχικό γεγονός στον πλανήτη».

Κάθε χρόνο η Ώρα της Γης λαμβάνει και έναν ξεχωριστό χαρακτήρα. Το 2009, όπου οι Έλληνες συμμετείχαν με πρωτοφανή ενθουσιασμό, η εκστρατεία εστίασε τη δυναμική της στην Κοπεγχάγη. Ένα χρόνο αργότερα και μετά τις άκαρπες διαπραγματεύσεις στην πρωτεύουσα της Δανίας, η Ώρα της Γης ήρθε να μας υπενθυμίσει ότι όταν χάνεται μια μάχη δεν χάνεται και ο πόλεμος.
Φέτος, η Ώρα της Γης 2011 ξεπερνάει τον ίδιο της τον εαυτό! Μας θέτει απλά ερωτήματα για το τι πραγματικά κάνουμε για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, μετά από την μια συμβολική ώρα στο σκοτάδι.
Χρησιμοποιούμε τα ΜΜΜ; Επιλέγουμε το ποδήλατο, ή ακόμα και τα…πόδια μας για τις μετακινήσεις μας;

Μετά από τρία χρόνια όλο και πιο δυναμικής παγκόσμιας ανταπόκρισης η Ώρα της Γης γίνεται θεσμός και ένας απλός τρόπος να αποδείξουμε ότι πέρα από γεωπολιτικές, οικονομικές και κοινωνικές διαφορές, παραμένουμε πολίτες ενός κοινού τόπου. Του πλανήτη Γη.

Το Σάββατο 26 Μαρτίου, στις 20:30, σβήνουμε τα φώτα για μία ώρα και δίνουμε το σύνθημα για να ξεπεράσουμε τον εαυτό μας. Φέτος, η Ώρα της Γης ξεπερνά τα 60 λεπτά και γίνεται η αφορμή για μια προσωπική δέσμευση από τον καθένα από εμάς που θα μας ακολουθεί σε μια καθημερινότητα για έναν ζωντανό πλανήτη.

Περισσότερες πληροφορίες στο http://www.wwf.gr/earthhour/

22 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

Hastaroth (26.03.2011)
Οχι,δέν μπορούμε να μείνουμε μιά ώρα στο σκοτάδι-ούτε και χρειάζεται,άλλωστε.

Δηλαδή άν υιοθετήσουμε την "συνήθεια" μόλις πέφτει ό ήλιος να πέφτουμε κι'εμείς γιά ύπνο,θ'αλλάξη το κλίμα τής Γής;

Αλλα πράγματα πρέπει να κάνουμε και όχι να σβήνουμε τα φώτα....
pterarhos (26.03.2011)
Ο πληθυντικος ειναι μεγαλοπρεπειας;
pterarhos (26.03.2011)
Δεν αναφερομαι στο ποστ το οποιο με βρισκει απολυτως συμφωνο!
aviectus (26.03.2011)
Δηλαδη αν σβησουν τα φωτα για μια ωρα τι αλλαζει?
κατα τη γνωμη μου ειναι ψίχουλα,που πετάνε για να τραβήξουν τη "ματια" μας μακριά ( και δεν ενοοω μονοτην Ελλάδα. )
Βλεπεις τωρα τελευταια οτι εχει σχεση με οικολογια κτλ..εχει περασει Ιδιαιτερα στις νεαρες Και εφηβες ηλικες..
θέλω να καταλήξω πως το να σβηνεις τα φωτα δεν σε κάνει να αποκτάς και συνείδηση...
και οπως σωστά είπε ο Ασταροθ,άλλες ενέργειες πρέπει να γίνουν..
Lorelei (27.03.2011)
κι εγώ συμφωνώ ότι πρέπει να γίνουν και άλλες ενέργειες και μάλιστα πολύ πιο δραστικές για να σωθεί ο πλανήτης. αυτή η μία ώρα που θα σβήσουμε τα φώτα φυσικά κ δεν είναι αρκετή για κάτι τέτοιο. αποτελεί όμως εκτός των άλλων και μια συμβολική πράξη. δείχνει πως ο καθένας από μας μπορεί να βοηθήσει για να μειωθεί η κλιματική αλλαγή. δείχνει πως αν το αποφασίσουμε όλοι τότε υπάρχει ελπίδα να το καταφέρουμε. μπορεί να ακούγεται λίγο χαζό αλλά αν θέλουμε ν' αλλάξουμε κάτι πρέπει πρώτα να ξεκινήσουμε από τα μικρά κ "ασήμαντα" πράγματα κ μετά αν μπορούμε να προχωρήσουμε στα μεγάλα. κάθε προσπάθεια νομίζω ότι μετράει όσο μικρή κ αν φαίνεται...
Hastaroth (27.03.2011)
Κατ'αρχήν να πώ κάτι:οι κλιματικές αλλαγές είναι φαινόμενο συνηθισμένο-δέν είναι το κλίμα τής Γής πάντοτε το ίδιο.Κάποτε η Ελλάδα είχε τέτοιο κλίμα που ευνοούσε την ύπαρξη λιονταριών σ'αυτήν-τα διάφορα αγάλματα (λέων τής Χαιρώνειας,λιοντάρια στην Δήλο,κλπ) το επιβεβαιώνουν,όπως και το γεγονός πως οι αρχαίοι Ελληνες ακόμα και τον χειμώνα κυκλοφορούσαν με ένδυση που τώρα θεωρείται πολύ ελαφριά.Ακόμα πιό παλιά,η Γή είχε αντιθέτως ψυχρότερο κλίμα.

Οπότε δέν έχει νόημα να θέλουμε να "αποτρέψουμε την κλιματική αλλαγή".Αυτό που έχει νόημα είναι να κάνουμε τέτοιες πράξεις και πολιτικές ώστε να βελτιωθούν οι περιβαλλοντικές συνθήκες.Δηλαδή π.χ. να παράγουμε ενέργεια από πηγές που δέν μολύνουν το περιβάλλον,να προτιμάμε γιά τίς μετακινήσεις μας όχι απλώς τα μέσα μαζικής μεταφοράς,αλλά εκείνα τα μέσα που δέν ρυπαίνουν την ατμόσφαιρα (μετρό,ηλεκτρικά τραίνα,τρόλλεϋ)-στον βαθμό που μπορούμε,βέβαια.

Τέλος,να θυμίσω ότι ενώ τώρα μάς λένε οι "ειδικοί" φοβόμαστε το global warming,πρίν τριάντα χρόνια μάς έλεγαν οι ¨ειδικοί" να φοβόμαστε ακριβώς το αντίθετο,ότι δηλαδή η Γή θα γίνη ψυχρότερη (Global cooling).Αρα τέτοιου είδους προβλέψεις δέν έχουν ιδιαίτερη αξιοπιστία....
sven (27.03.2011)
Βρε παιδιά, έλεος

είπε κανείς πως με μια τέτοιου είδους ενέργεια θα σωθεί πλανήτης; Δεν είναι τίποτα άλλο από μια ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ κίνηση ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ για τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος.

Το ίδιο είναι και όταν λένε "μία μέρα χωρίς αυτοκίνητο και χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς". Θα σωθεί ο πλανήτης από τους ατμοσφαιρικούς ρίπους με μίας μέρας μη χρήσης του ιδιωτικού μας αυτοκινήτου; Πάλι για συμβολική κίνηση ευαισθητοποίησης πρόκειται. Όπως και με τη φύτευση χιλίων δενδριλίων σε διάφορα μέρη κ.τ.λ.

Αν μας έλεγαν πως, την παγκόσμια ημέρα κατά των αμβλώσεων ή κατά του ΑIDS, όλοι όσοι πρόκειται να κάνουν έρωτα να φροντίσουν να χρησιμοποιήσουν συμβολικά προφυλακτικό, τι θα έπρεπε να πούμε; Με μία φορά χρήσης προφυλακτικού δεν αντιμετωπίζονται οι αμβλώσεις ή το AIDS και άρα δεν υπάρχει λόγος να το κάνουμε;

Όταν κρατάμε ενός λεπτού σιγή για τα θύματα του τσουνάμι στην Ιαπωνία σημαίνει πως θα επανέλθουν στη ζωή οι νεκροί ή πως στρέφουμε την προσοχή μας μακρυά από τα οικονομικά μας προβλήματα;

Πρόβλημα όχι μόνον υπερθέρμανσης, αλλά και γενικότερης καταστροφής του περιβάλλοντος και των διαφόρων πηγών ζωής, όπως, για παράδειγμα, το νερό, ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ και δεν είναι επιστημονική φαντασία. Οι παγκόσμιες συνδιασκέψεις για τη μείωση των ρίπων δεν γίνονται για να περνούν την ώρα τους οι συμμετέχοντες, κάνοντας διακοπές και πίνοντας σαμπάνια. Παρόλ΄αυτά, ακόμα και ένα ποσοστό μείωσης 2% των ρίπων από κάποιες υπερδυνάμεις δεν κατέστη δυνατόν...

Όλα στο βωμό του άμεσου κέρδους και της άνευ όρων και ορίων οικονομικής ανάπτυξης, που δεν αποσκοπεί στο "ευ ζην" αλλά στο "ευ έχειν", κυρίως των ολίγων...

ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ, λοιπόν, δεν θα μας βλάψει σε κάτι και κυρίως δεν κοστίζει τίποτα...

Καλή σας βδομάδα
pterarhos (27.03.2011)
Τα αυτονοητα sven,τα αυτονοητα...
Καλη βδομαδα σε ολους!
Hastaroth (27.03.2011)
1.Δέν αντιλαμβάνομαι τί είδους "συμβολική κίνηση" είναι το να μείνουμε επί μιά ώρα ακίνητοι σ'ένα σκοτεινό δωμάτιο χωρίς να κάνουμε τίποτε.Ούτε,εξ άλλου,η όποια επιβάρυνση τής ατμόσφαιρας προέρχεται από την χρήση τών φώτων.Ναί μέν ο ηλεκτρισμός που απαιτείται παράγεται (και) από θερμοηλεκτρικά (και ρυπογόνα) εργοστάσια,αλλά το μήνυμα και η -άς το πούμε- "προτεινόμενη λύση" δέν (πρέπει να) είναι "άν καταργήσουμε τον ηλεκτρισμό θα σώσουμε την Γή".

2.Ούτε το "να μείνουμε μιά ώρα στο σκοτάδι" είναι κάτι που μπορούν να το κάνουν όλοι,έστω και γιά μιά ώρα και έστω κι'άν το θέλουν.Ενας αερολιμενάρχης,π,χ. μπορεί να είναι "ευαισθητοποιημένος" περιβαλλοντικά,δέν μπορεί όμως να σβήση όλα τα (πάμπολλα) φώτα τού αεροδρομίου του,γιατί έτσι θα βάλη σε κίνδυνο δεκάδες πτήσεις-δηλαδή εκατοντάδες ανθρώπινων ζωών...

3.Εγραψα πιό πάνω πως πρίν από 30 χρόνια γινόταν λόγος όχι γιά υπερθέρμανση αλλά γιά (υπερ)ψύξη τής Γής,επίσης από ειδικούς.Το γεγονός ότι περιοχές όπως η Ελλάδα είχαν στην αρχαιότητα πιό θερμό κλίμα από όσο έχουν τώρα (εξ ού και τότε ζούσαν εδώ λιοντάρια ενώ σήμερα μόλις και μετά βίας αντέχουν το Ελληνικό κλίμα)-και αυτό παρ'όλο που στην αρχαιότητα βέβαια δέν υπήρχαν βιομηχανικοί ρύποι,είναι ένδειξη τού πόσο λίγο ακριβείς είναι οι τέτοιου είδους προβλέψεις.Ασφαλώς υπάρχει σήμερα σημαντική ατμοσφαιρική μόλυνση παγκοσμίως,αλλά δέν είναι τέτοια που να επιφέρη τόσο δραματική αλλαγή τού κλίματος σε μικρό χρονικό διάστημα.

4.Σήμερα το απόγευμα,ερχόμενος από την Ομόνοια,πληροφορήθηκα ότι στο Πεδίον τού Αρεως γινόταν μιά συγκέντρωση.Εξ αιτίας τής συγκένμτρωσης αυτής,είχε δημιουργηθεί κυκλοφοριακό πρόβλημα-άρα και αυξημένη ατμοσφαιρική ρύπανση.Σίγουρα αρκετοί από τους συγκεντρωμένους και διαδηλώνοντες (δέν έμαθα τον λόγο τής συγκέντρωσης) ήταν άνθρωποι που χθές το βράδυ,ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα τής συσκότισης,(νόμιζαν πως) έδωσαν τον αγώνα τους γιά την μείωση τής ατμοσφαιρικής ρύπανσης,την οποία όμως δέχτηκαν να αυξήσουν πραγματοποιώντας την σημερινή τους συγκέντρωση και προκαλώντας το εν λόγω κυκλοφοριακό πρόβλημα.....

Συμπέρασμα:κάποια από αυτά που νομίζουμε πως είναι αυτονόητα,μπορεί να μήν είναι και τόσο αυτονόητα...
Pagan (28.03.2011)
καλημέρα,άν και συμφωνώ στο ότι μόνο με συμβολισμούς δεν σώζεται ο πλανήτης,μου είναι δύσκολο να δεχτώ το γεγονός ότι η συγκέντρωση για την οποία έγραψες ήταν ή είχε σχέση με την μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.Νομίζω ότι αυτό ισχύει σε όλες τις διαμαρτυρίες/πορείες που γίνονται στην πόλη σας και όχι μόνο στην προαναφερθείσα,σωστά;
Εκτός και άν ισχύει μόνο για τις διαμαρτυρίες που γίνονται για την κάρτα του πολίτη,καθώς γίνονται εκατονταδες άλλες"καθαρές" που δεν "μολύνουν" την ατμόσφαιρα.
Συμπέρασμα,δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα όσο και άν δεν μας βρίσκουν σύμφωνους την στιγμή μάλιστα, που πέρα της κυκλοφοριακής συμφόρισης ήταν διαμαρτυρία,σωστά οργανωμένη ειρηνική και χωρίς το παραμικρό επεισόδιο.
TheDarkSideOfTheMoon (31.03.2011)
Lorelei & sven νομίζω πως με καλύψατε!
Αγαπητέ Hastaroth το παράδειγμα με τον αερολιμενάρχη το βρίσκω μάλλον αποτυχημένο.Το ζητούμενο δεν είναι ούτε θρηνήσουμε θύματα,ούτε να επιστρέψουμε σε εποχές όπου δεν χρησιμοποιούνταν ο ηλεκτρισμός!Αυτό που είναι επιθυμητό είναι να υπάρχει ένα μέτρο στις καθημερινές μας δραστηριότητες!
Σχετικά με το κυκλοφοριακό πρόβλημα που αναφέρεις ότι δημιουργήθηκε,θα μου επιτρέψεις να σου υπενθυμίσω ότι δεν θα είχαμε τέτοιο πρόβλημα:
1) αν δεν υπήρχαν κομπλεξικοί που αρνούνται να χρησιμοποιήσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς,επειδή "δεν είναι για ανθρώπους του επιπέδου τους", και χρησιμοποιούν για ψύλου πήδημα το αυτοκίνητό τους ή
2)αν ο κάθε Ελληνάρας δεν αγόραζε για τον μόλις 18χρονο γιο του καινούριο αυτοκίνητο,με αποτέλεσμα μια οικογένεια να έχει τόσα αυτοκίνητα όσα και ο αριθμός των μελών της οικογένειας
Και στο κάτω κάτω,αν βλέπεις ότι δεν πρόκειται να περάσεις για τα επόμενα λεπτά, μπορείς απλά να σβήσεις τη μηχανή!
Και ναι,είναι μία συμβολική κίνηση,γιατί δείχνει στην κυβέρνηση και στους δήμους ότι υπάρχει η ανάγκη για την ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης και δράσης!Το ότι οι αρμόδιοι δε θα κάνουν κάτι είναι άλλο θέμα...
aviectus (31.03.2011)
επειδη μιλησες για τα αυτοκινητα και τα μεσα μαζικης μεταφορας..
να σου πω πως ενα συχρονο αυτοκινητο παραγει λιγοτερους ρυπους απο τα ΠΟΛΛΑ απαρχαιωμένα λεωφορια της χωράς.( ιδιαίτερα της Θεσ/νικης,που είναι τουλάχιστον 20+ ετων παλιά ( αυτα τα διπλα με τις συρόμενες πόρτες, τα θυμάμαι εγώ που κοντεύω 30...και υπήρχαν από πιο πριν )
TheDarkSideOfTheMoon (31.03.2011)
Τα λεωφορεία που περιγράφεις στη Θεσσαλονίκη είναι πολύ λιγότερα συγκριτικά με τον αριθμό των ιδιωτικών οχημάτων που συμβάλλουν στη μόλυνση του περιβάλλοντος.Δεν πρέπει να 'χει πάνω από 10 χρόνια που τα περίσσοτερα απ' αυτά έχουν αποσυρθεί.Μερικά 12 και μερικά 8 βλέπω μόνο πλέον που είναι τόσο παλιά.
mariosnadege (02.04.2011)
DarkSide, μ'άρεσε πολύ ο τρόπος με τον οποίο περιγράφεις τους ελληνάρες και τη νοοτροπία τους !! Πολύ πετυχημένο και ώριμο !
aviectus (02.04.2011)
Αρα να ρωτησω,sven,pterarhe και mariosNadege, εχετε ολοι σας καρτα για τα μαζικα μεσα μεταφορας,και τα διπλωματα για τα αμαξια σας τα εχεστε σκισει ετσι?
εχετε ολοι σας UPS στις συσκευες,το φρεον απο το ψυγειο και το aircondition το αλλαζετε καθε 6 μηνες...
θελετε δεν θελετε,το κλιμα θα αλλαξει,θα γινει πιο θερμό με συνεπεία μια νεα περίοδο ψύχους. εδω και εκατομμύρια χρονια γινετε και θα γινει και παλι ( απλα οχι στις μερες μας )
αχχ κα να γνωρίζατε ποσα λεφτα "τρωνε" αυτοι που οργανώνουν τέτοιο είδους παγκόσμιες "ευαισθησίες".
Τελικά σκέφτομαι,οτι αφού δεν μπόρεσαν να μας υποτάξουν πήγαν με τα νερά μας.
mariosnadege (03.04.2011)
Ναι, και το νέφος της Αθήνας είναι φυσιολογικό. Κάτι τέτοιο είχαν φτιάξει και οι άνθρωποι του Νεάντερνταλ και τώρα το φαινόμενο επανέρχεται. Η ζωή μας κύλκους κάνει...
Hastaroth (03.04.2011)
@DarkSide:Αν το ζητούμενο δεν είναι να επιστρέψουμε σε εποχές όπου δεν χρησιμοποιούνταν ο ηλεκτρισμός,τότε γιατί μάς ζητάνε -έστω και ώς συμβολική κίνηση- να σβήσουμε τα (ηλεκτρικά) φώτα;

Επίσης,δέν νομίζω πως κατάλαβες τί ήθελα να πώ με το παράδειγμα τού αερολιμενάρχη.

Πρίν κάποια χρόνια,είχε επισκεφθεί τον Πειραιά ένα από τα πλοία τής Greenpeace.Δέν ήταν το γνωστό από τίς φωτογραφίες ιστιοφόρο,αλλά ένα πρώην ρυμουλκό μετασκευασμένο.Πήγα λοιπόν κι'εγώ να το δώ,αφού επιτρεπόταν η είσοδος στο εσωτερικό του.Και παρατήρησα ότι η η πετρελαιομηχανή που κινούσε την ηλεκτρογεννήτριά του ήταν σε λειτουργία (και φυσικά ρύπαινε το περιβάλλον,διότι όσο "καθαρή" κι'άν είναι μιά μηχανή εσωτερικής καύσης,έναν ρύπο τον βγάζει σίγουρα,κανένα καύσιμο δέν μετατρέπεται σε άρωμα όταν καίγεται).Ρώτησα λοιπόν έναν τύπο με φόρμα-που υπέθεσα ότι ήταν μηχανικός τού πλοίου-αφ'ενός γιατί η οικολογικά ευαίσθητη Greenpeace χρησιμοποιεί πλοία με μηχανές εσωτερικής καύσης και αφ'ετέρου,άν δεχτούμε ότι πρέπει να χρησιμοποιή τέτοια πλοία,γιατί όταν τα πλοία αυτά βρίσκονται σε λιμάνι δέν επιδιώκεται να παίρνουν ρεύμα από επίγειες παροχές αλλά έχουν σε λειτουργία τίς ηλεκτρογεννήτριές τους (που κινούνται από πετρελαιομηχανές).Στο μέν πρώτο μου ερώτημα απάντησε συγκεχυμένα "εχμμ ναι,ξέρετε,όντως έχετε δίκιο αλλά νά,εμείς προσέχουμε και ελέγχουμε τα πετρέλαια που παίρνουμε να είναι αυτά που παράγουν τους λιγώτερους ρύπους και κάνουμε σωστή συντήρηση τών μηχανών τών πλοίων μας" κλπ κλπ,στο δέ δεύτερο ερώτημά μου απλώς χαμογέλασε και χαιρετώντας με ευγενικά,απομακρύνθηκε......
aviectus (03.04.2011)
η ζωη κάνει κύκλους,όπως και ο άνθρακας...
TheDarkSideOfTheMoon (05.04.2011)
Hastaroth η κίνηση αυτή δε συμβολίζει την επιστροφή στην εποχή χωρίς ηλεκτρισμό.Είναι μια έκκληση για μείωση της συνολικής ενέργειας που ξοδεύει ο σύγχρονος άνθρωπος!Αυτό συμβολίζει το να σβήσουμε τα φώτα για αυτήν την μία μέρα!
Hastaroth (05.04.2011)
Μα το ζητούμενο δέν είναι να μειώσουμε την συνολική ενέργεια που ξοδεύει ο σύγχρονος άνθρωπος,αλλά να την παράγουμε με τρόπους που δέν θα επιβαρύνουν το περιβάλλον......

TheDarkSideOfTheMoon (12.04.2011)
Το καλύτερο θα ήταν να επιτύχουμε και τα δύο!Δεν είναι λογικό να πρέπει να κλείνεις την τηλεόραση όταν φεύγεις απ' το σαλόνι και πας να φας στην κουζίνα?Δεν πρέπει να μάθουμε να μην έχουμε ανοιχτά 10 φώτα σ' ένα δωμάτιο,ενώ μας χρειάζεται μόλις ένα?Γιατί να σπαταλάμε άδικα ενέργεια που δεν είναι απαραίτητο να ξοδευτεί?Αλόγιστη υπερκατανάλωση δηλαδή σ' όσους περισσότερους τομείς της ζωής μας γίνεται?
Hastaroth (12.04.2011)
Το τί είναι σπατάλη και τί όχι είναι σχετικό.Μιά αεροπορική επίδειξη,π.χ. άν την δούμε από την σκοπιά τής κατανάλωσης καυσίμων είναι σπατάλη,γιατί το αεροπλάνο δέν είναι μέσον παραγωγής θεάματος αλλά μέσον μεταφοράς-οπότε άν το αεροπλάνο κινήται απλώς γιά να το δούν οι θεατές τής επίδειξης,τότε δέν εκπληρώνει τον σκοπό γιά τον οποίο κατασκευάστηκε και συνεπώς κακώς καταναλώνει καύσιμα γιά την παραγωγή αυτής τής ενέργειας-με την συνεπαγόμενη επιβάρυνση τού περιβάλλοντος.Αν όμως η ενέργεια αυτή παράγεται π.χ. με ηλιακές στήλες ή φωτοβολταϊκά (που δέν επιβαρύνουν το περιβάλλον),τότε δέν έχει σημασία άν το αεροπλάνο κινήται γιά να εκτελέση μεταφορά ή γιά να αποτελέση θέαμα.

Αν εγώ έχω γεμίσει την ταράτσα μου με φωτοβολταϊκά και καλύπτω όλες μου τίς ανάγκες σε ηλεκτρισμό αποκλειστικά με τον τρόπο αυτό,τί πειράζει να έχω αναμμένα δέκα φώτα στο δωμάτιό μου;Αφού η ενέργεια που καταναλώνω δέν συνεπάγεται μόλυνση τού περιβάλλοντος....

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
thedarksideofthemoon
Φοιτήτρια!
από ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΕΝΤΡΟ


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/thedarksideofthemoon

Ξέρω χίλιους τρόπους να σωθώ, μα κανένας τους δεν μου ταιριάζει...



Tags

EPICA Symphonic Heavy Metal Think Green Περιβάλλον Απόψεις Epica The Classical Conspiracy Harry Potter Γέλιο Λογοτεχνία Nightwish Ερωτική Απογοήτευση Soundtrack Ten years after Rock Music Αλέξης Γρηγορόπουλος Αλκυόνη Παπαδάκη 'Ερωτας Να Σε Ξεχάσω Προσπαθώ... Αναστασία Disney απαισιοδοξία απογοήτευση ευτυχία δυστυχία διάφανα κρίνα μελαγχολία ελληνικό ροκ μοναξιά Απογοήτευση Απαισιοδοξία Διάφανα Κρίνα Ελληνικό Ροκ Έρωτας Εφηβεία Αισιοδοξία Ατάκες έρωτας συναισθήματα Μοναξιά Ποίηση Φιλία Θεσσαλονίκη μουσική Μαργαρίτα Καραπάνου Νικόλας Άσιμος Μεταλλαγμένα ποίηση πολιτική απόψεις Συναισθήματα Συνθήματα σε τοίχους



Επίσημοι αναγνώστες (9)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...

Links