Σκόρπιες σκέψεις και ιδέες ενός ανήσυχου μυαλού
Η ζωή θέλει χαμόγελο
02 Μαΐου 2011, 20:34
Arrivederci Roma..
ταξίδι

Σπίτι και πάλι, μετά από διακοπές λίγων ημερών στην Ιταλία! Ήταν η δεύτερη για μένα φορά που βρέθηκα και η πρώτη για τον Στέλιο. Παρέα μας είχαμε και τους γονείς μου, οι οποίοι βρήκαν την προσφορά από ένα ταξιδιωτικό. Βέβαια όπως αποδείχτηκε δεν ήταν και το καλύτερο ταξιδιωτικό που υπάρχει… Θα εξηγήσω παρακάτω γιατί. Το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξαναπάμε με αυτούς.. Από τον οδηγό και την ξεναγό κανένα πρόβλημα αλλά η πολιτική του γραφείου ήταν για τα μπάζα…

Τέλος πάντων.. Περάσαμε ωραία παρά τα μικροπροβληματάκια..

Φύγαμε Μεγάλη Πέμπτη, ενώ κανονικά έπρεπε να φύγουμε Μεγάλη Τετάρτη. Πρώτο φάουλ( πταίσμα σε σχέση με τα υπόλοιπα).Το χειρότερο όλων όμως( 2ο φάουλ) είναι ότι μας ειδοποίησαν μια μέρα πριν, την Τρίτη δηλαδή, ότι δεν φεύγουμε Τετάρτη αλλά Πέμπτη. Εκτός αυτών των αλλαγών, έγινε αλλαγή και στο πρόγραμμα(3ο φάουλ) και αντί να μείνουμε στην Πάντοβα(που δεν έχω πάει) και να πάμε Φλωρεντία, Βενετία, Βερόνα,λίμνη Γκάρντα και Σαν Μαρίνο, λέει ότι ένα γκρουπ ακύρωσε τελευταία στιγμή και θα μας βάλει με ένα άλλο γκρουπ, και αλλάζει 3 ξενοδοχεία(4ο φάουλ) σε Βενετία, Φλωρεντία, και Ρώμη και πάει επίσης Σιένα, Νάπολι και Πομπηία στα οποία έχουμε ξαναπάει..Μάλλον μεγάλωσε η μύτη του Πινόκιο ότι ακύρωσε ολόκληρο γκρουπ τελευταία στιγμή…

Πάντως πήγαμε παρά τα όποια αληθινά ή ψέματα και περάσαμε ωραία.

Φύγαμε από Πάτρα για Ανκόνα με ένα τέλειο καράβι. Το 5ο φάουλ ήταν ότι το πούλμαν που μας πήγε στην Πάτρα δεν μπήκε στο καράβι και ανεβοκατεβάζαμε βαλίτσες.. Στο άλλο ταξιδιωτικό το 2008 που είχαμε πάει αυτό δεν είχε συμβεί, το ίδιο πούλμαν μας πήγε Ιταλία και δεν κουραστήκαμε ανέβασε κατέβασε βαλίτσες στο καράβι, τόσα πατώματα. Και στο γυρισμό εννοείται την ίδια βλακεία είχαμε. Το 6ο φάουλ ήταν το ίδιο το καράβι του γυρισμού, από Πρίντεζι, που ήταν ένα καρυδότσουφλο, άνευ προηγουμένου, που και στο ποτάμι να το έβαζες θα κούναγε, άσε την αγένεια του προσωπικού και την γενικότερη βρωμιά.. Όποιος θέλει να το θαυμάσει ας googl-arei ELLI T. Και θα ρίξει τρελό γέλιο ή κλάμα(αναλόγως) που διακινδυνεύουν την ασφάλεια τόσου κόσμου, με ένα τέτοιο καράβι, που έχει την δική μου ηλικία και του Στέλιου, έχει αλλάξει 3 φορές όνομα και κάνει 15,5 ώρες από Πρίντεζι. Μια σκαλίτσα για να κατέβει ο κόσμος, ας ευχόμαστε ποτέ να μην χρειαστεί μια έκτακτη ανάγκη να εγκαταλείψει ο κόσμος το πλοίο γιατί θα θρηνήσουμε θύματα..

Τέρμα με τα προβλήματα, ας πω τίποτα πιο ευχάριστο.. Καλό είναι όμως να λέμε και τα στραβά, για να προειδοποιούμε και άλλους που τυχόν θα πέσουν στην παγίδα..

Φτάσαμε Μεγάλη Παρασκευή στην Ανκόνα και μετά από κάποιες ώρες φτάσαμε στην Βενετία. Ως συνήθως, όλα τα γκρουπ μένουν στο Μέστρε, το στεριανό μέρος της Βενετίας, γιατί πώς να πάει το πούλμαν στα νησάκια; Το βράδυ που πήγαμε ήταν ελεύθερο και κάναμε βόλτα γύρω από το ξενοδοχείο, ήταν και 3 γυναίκες από το πούλμαν, η μια είχε και την κόρη της, γύρω στα 14-15, πολύ καλές κυρίες, μπορώ να πω και οι μόνες που αξίζαν στο πούλμαν.

Γυρίσαμε στο ξενοδοχείο, κοιμηθήκαμε, την άλλη μέρα μας πήγαν στη Βενετία, στο νησάκι που είναι ο Άγιος Μάρκος, μας πήγανε στο εργαστήριο που φτιάχνουν τα κρύσταλλα Μουράνο, μας έκαναν εκεί και επίδειξη πως το φτιάχνουν το γυαλί, γιατί έχει τεχνική που λίγοι την ξέρουν και την πετυχαίνουν, από οικογένεια σε οικογένεια περνάει. Μετά μας άφησαν ελεύθερους για αρκετές ώρες, καθίσαμε και φάγαμε, ήπιαμε και τον καπουτσίνο μας και κάναμε βόλτες. Μετά φύγαμε και τραβήξαμε προς Φλωρεντία, όπου φτάσαμε αργά το απόγευμα.

Τις περισσότερες μέρες που ήμασταν Ιταλία ψιχάλιζε ή έβρεχε.. Ήταν κάτι που όσο να ‘ναι όταν είσαι διακοπές, στη σπάει..

Το βράδυ μείναμε πάλι στο ξενοδοχείο, η μητέρα μου μόνο πήγε βραδινή βόλτα στη Φλωρεντία, όπου τους πήγαν σε Ορθόδοξη εκκλησία για την Ανάσταση. Εμείς στο δωμάτιο κοιμηθήκαμε σχετικά νωρίς, γιατί εκεί που ήταν το ξενοδοχείο ήταν σχετικά απομονωμένα και επιπλέον έπιασε και η βροχή, οπότε δεν κάναμε βόλτα.

Το άλλο πρωί, μετά το πλουσιοπάροχο πρωινό, φύγαμε από το ξενοδοχείο, πάλι πάνω κάτω βαλίτσες.. Πήγαμε στην Φλωρεντία για ξενάγηση. Δεν μας άφησε τόσες ώρες όσες την προηγούμενη στη Βενετία. Καθυστερήσαμε και συναντήσαμε και τη φίλη των γονιών μου, τη Ντονάτα, τη γυναίκα του φίλου του πατέρα μου, του Ρομπέρτο, που πέθανε πριν χρόνια. Λόγω της ημέρας στην πόλη είχε τρομερό κόσμο και είχε παρέλαση, με παραδοσιακές φορεσιές, στυλ Μεσαίωνα, χρωματιστές. Ήταν πολύ εντυπωσιακό θέαμα ομολογώ. Είδαμε και το δήμαρχο της Φλωρεντίας, μόνο 30 χρονών! Φάνηκε πολύ συμπαθητικός, μας χαιρέτησε κιόλας, είδε ότι βγάζαμε φωτογραφίες, πέρασε πίσω από την παρέλαση.

Φύγαμε μετά κι από τη Φλωρεντία, πήγαμε στη Σιένα. Εκεί μείναμε πολύ λίγο, ίσα που προλάβαμε να φάμε και να πάμε τουαλέτα, κάτι το οποίο ήταν το μόνιμο μας βάσανο, όπου και να σταματούσαμε. Η τουαλέτα , η οποία συνήθως είχε ουρά και εμείς είχαμε πολύ λίγο χρόνο για να πάμε και να ξεπιαστούμε, σε κάθε στάση, συνήθως σε autogrill σε autostrada.

Από φωτογραφίες, έβγαλα σχεδόν 300, οι πιο πολλές μέσα από το πούλμαν, τράβηξα σχεδόν τα πάντα που είδαμε, όσα προλάβαινα.

Μετά τη Σιένα, πήγαμε Ρώμη, στο ξενοδοχείο. Δεν ακολουθήσαμε το γκρουπ, που πήγαν νυχτερινή βόλτα στη Ρώμη, γιατί ήταν με πληρωμή και σιγά μην δίναμε 100 ευρώ και οι 4, για να πάμε να τα δούμε όλα φωτισμένα. Κάναμε βόλτα στη γύρω περιοχή του ξενοδοχείου και βρήκαμε μια ήσυχη πιτσαρία, όπου φάγαμε, πίτσα και κάτι μεζεδάκια, σχετικά φτηνά.

Περπατήσαμε και γυρίσαμε στο δωμάτιο με το διπλό κρεβάτι(επιτέλους!!!!). Στη Βενετία και τη Φλωρεντία, τα δωμάτια είχαν μονά κρεβάτια.

Το επόμενο πρωί φύγαμε για ξενάγηση στη Ρώμη.

Πήγαμε στο Βατικανό, απέξω. Όποιος ήθελε έμπαινε στον Άγιο Πέτρο. Είχε ουρά τεράστια! Θα κάνουν αγιοποίηση του προηγούμενου Πάπα( ασχολίαστο) και είχε τρομερό κόσμο γενικά στη Ρώμη. Έβρεχε κιόλας και όλοι ήταν στην ουρά με τις ομπρέλες. Εμείς δεν μπήκαμε.

Εγώ πρέπει να είχα ψιλοκρυώσει και εκείνη τη μέρα φόρεσα ζακέτα, γιατί τις προηγούμενες είχα σκάσει με το μπουφαν και πάγωσα.. Μετά είχα πρόβλημα με την κοιλιά μου, με αποτέλεσμα, όταν πια μας άφησε ελεύθερους, να πάρουμε από μια πλατεία, ταξί, με τον Στέλιο και να πάμε στο ξενοδοχείο, αφού πρώτα ρωτήσαμε τη συνοδό μας, πως λέγεται η περιοχή για να μας πάει το ταξί. Ο ταξιτζής δεν την ήξερε την περιοχή ούτε το ξενοδοχείο, αλλά μίλαγε στο κινητό με συναδέλφους του και τελικά το βρήκε. Τα ταξί και στη Ρώμη με ταξίμετρο είναι, δεν μας πήρε πολλά σχετικά, αν σκεφτείς ότι οι αποστάσεις είναι τεράστιες. Η Ρώμη απλώνει στη διπλάσια απόσταση από την Αθήνα, αλλά έχει λιγότερο πληθυσμό, περίπου 3 εκατομμύρια, για πρωτεύουσα δεν την λες μεγάλη, αν σκεφτείς ότι όλη η Ιταλία έχει 60 εκατομμύρια πληθυσμό.

Την επόμενη μέρα μαζέψαμε και φύγαμε, περάσαμε από Νάπολι, χωρίς να κατέβουμε( ποιος τολμάει;) και πήγαμε Πομπηία. Πάλι έβρεχε..Δεν μπήκαμε, μπήκε μόνο ο Στέλιος που δεν τα είχε δει.

Τελικά φτάσαμε στο Πρίντεζι για να πάρουμε την ψυχρολουσία του καραβιού.. Τόσο κούνημα σε καράβι χρόνια είχα να φάω.. Και να σκεφτείς ότι δεν θα είχε πάνω από 3-4 μποφόρ. Όταν είδαμε το καράβι, δεν φαινόταν να έχει καμπίνες και περάσαμε μεγάλο σόκ.. Τελικά είχε αλλά δεν ήταν και ό, τι πιο καθαρό είχα δει.. Το προσωπικό αγενέστατο, ο άλλος στο πρωινό έπινε τσάι η μάνα μου, άρπαξε το δίσκο, χωρίς ούτε καν να την ρωτήσει αν είχε τελειώσει, αν είχε το φλυτζάνι πάνω θα της το έπαιρνε κι αυτό.. Τριγυρνούσε σαν τον χάρο, πέρα δώθε και μας είχε σπάσει τα νεύρα, πάνω απ’το κεφάλι μας. Άσε που δώσαμε και ένα σωρό λεφτά και που ο άλλος ηλίθιος, είχα το δίσκο και άρχισε να μου βγάζει τα πράγματα, τον αγριοκοίταξα και έφυγε. Στο ταμείο για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα λέει ο άλλος ‘’τα είχαμε για το γκρουπ’’. Κι εμείς τι ήμασταν; Γκρουπ ήμασταν κι εμείς. Επειδή δεν ήμασταν ξένοι; Κλασική Ελληνική συμπεριφορά, ο ρατσισμός εναντίον των Ελλήνων, όταν έρθει ο ξένος κάθονται ακόμα και να τους π******, αλλά τον Έλληνα, όλα κι όλα… Για πέταμα. Γιαυτό φτάσαμε ως εδώ σαν χώρα, ο Έλληνας τον ξένο υποστηρίζει όχι τον αδελφό του, τον Έλληνα.

Έτσι γυρίσαμε, σαν να είχαμε καταπιεί κομπρεσέρ, ή σεισμό, στην Πάτρα, και μετά στην Αθήνα, όπου με ειδοποίησαν για το σεμινάριο που θα κάνω για την απογραφή. Θα πάω στην απογραφή, 10-25/5, ως απογραφέας. Είχα πάει και την προηγούμενη. Ελπίζω να είμαι καλά, γιατί τώρα είμαι κρυωμένη..

Αυτά λοιπόν με τις περιπέτειες μας.Πάντως περάσαμε όμορφα, γιατί η Ιταλία είναι πολύ ομορφη χώρα,με πάρα πολλά να δείς και πολύ πράσινο, το οποίο το σέβονται, δεν το καίνε κάθε καλοκαίρι όπως εμείς.

ΥΓ:Παρά τον τίτλο, η φωτογραφία είναι από Βενετία.

10 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

anyway (03.05.2011)
Ωραία ! Ελπίζω να φάγατε και την ανεπανάληπτη, μοναδική ιταλική πίτσα. Όταν τη δοκιμάσεις στην Ιταλία, συνειδητοποιείς πως οι περισσότεροι άλλοι θα πρέπει να ντρέπονται που αποκαλούν τα δημιουργήματά τους πίτσες...
Hastaroth (03.05.2011)
Μέ το ELLI T γυρίσατε;Ωχ,ώχ.Το ότι έχει αλλάξει τρία ονόματα δέν είναι απαραίτητα κακό πάντως.Ούτε η μεγάλη του ηλικία-άλλα βαπόρια που κυκλοφορούν στίς Ελληνικές θάλασσες είναι παλιότερα και είναι σάν μόλις να τα βγάλανε από το ναυπηγείο. Μακάρι να ήταν μόνο αυτά τα "μείον" τού συγκεκριμένου καραβιού.Γενικώς δέν χαίρει εκτιμήσεως από τους shipfriends (μεταξύ αυτών είμαι κι'εγώ).Πάντως γιά το κούνημα,να έχης υπ'όψιν σου ότι άλλο είναι τα 4 μπωφόρ στο Αιγαίο κι'άλλο στην Αδριατική,που περάσατε εσείς.Πού να κάνατε και κανένα ταξίδι στον Ατλαντικό,που τα 4 μπωφόρ είναι σάν τα 10 στο Αιγαίο...
Πάντως παρ'όλα αυτά περάσατε ωραία,βλέπω.Εχω πάει κι'εγώ στην Ιταλία,δυστυχώς όμως μόνο σε Ρώμη και Βενετία-και πάλι γιά ελάχιστο χρόνο,καθώς πήγαινα γιά αλλού.Την πίτσα τους πάντως την δοκίμασα και όντως αυτά που φτιάχνουν "οι περισσότεροι άλλοι" είναι..."πίτσες μπλέ" (ο νοών νοείτω,μάς διαβάζουν και μικρά παδιά εδώ μέσα...).Αλλά και οι μακαρονάδες τους είναι θεϊκές.

Στην Βενετία είχα πάει με πλοίο (ένα που ήταν τρισχειρότερο απ΄το ELLI T αλλά είχε και πισίνα,τρομάρα του...).Εχει πλάκα να περνάς μέσα από το Canale Grande και να βλέπης δεξιά και αριστερά τα σπίτια σάν να είσαι στην Πανεπιστημίου.Πάντως μού είχε κάνει άσχημη εντύπωση που όταν ζήτησα λίγο νερό σε μιά καφετέρια,μού έδωσαν ένα μπουκάλι με νερό...αεριούχο.Ημουν και μικρός,τότε,δέν τα ήξερα καλά τα πράγματα....

Στην Ρώμη πάλι,την τελευταία φορά που πήγα ήταν το 1970 και μείναμε σε ένα ξενοδοχείο που ήταν σάν το παλάτι τού Δράκουλα (επίσης είχε και ανάλογες τιμές....).Ευτυχώς ήταν μόνο γιά μιά βραδυά,την άλλη μέρα θα επιστρέφαμε στα πάτρια εδάφη.Ούτε εγώ πρόλαβα να δώ το Βατικανό,μόνο απ'έξω είδα τούς Ελβετούς φρουρούς με τίς παραδοσιακές στολές τους.Παρεμιπτόντως,δέν μπορώ να θυμηθώ τί έκανε ο Βοϊτύλα (έτσι ήταν το επώνυμο τού προηγούμενου Πάπα) ώστε να αξίζη αγιοποίηση,αλλά και μόνο το γεγονός ότι στα τελευταία χρόνια τής θητείας του τριγύριζε τον κόσμο παρ'όλο που ήταν βαρειά άρρωστος,είναι σημαντικό.

ΥΓ.Στην Βενετία υπάρχει ώς γνωστόν η Γέφυρα τών Στεναγμών,όπου περνούσαν τους καταδίκους πρίν τους πάνε γιά εκτέλεση.Eίχα πάει με το σχολείο τότε) καί όταν μάς έδειξαν την γέφυρα εμείς τα παιδιά νομίζαμε ότι την λένε έτσι επειδή όποιος περνάει απ'εκεί πρέπει να αναστενάζη-και πλακωθήκαμε στα αχ-βάχ άνευ λόγου και αιτίας......

Καλό μήνα (και-ελπίζω-σύντομα να μπή πλέον το καλοκαίρι...)
Oraclas (03.05.2011)
Όλα καλά στο ταξίδι τελικά! :))

Δυστυχώς ή ευτυχώς κάθε ταξίδι, συνοδεύεται από ένα ή και περισσότερα ευτράπελα. Η αλήθεια είναι ότι δεν μας μίλησες για γαστρονομίες της Ιταλικής κουζίνας -αν και δεν συμφωνώ με τον anyway- οι πίτσες δεν είναι το δυνατό σημείο της Ιταλίας, αλλά οι μακαρονάδες τους.

Κανονικά θα έπρεπε να αναφέρεις το ταξιδιωτικό, τουλάχιστον στο tromaktiko ή sarotiko. Δεν μου άρεσε καθόλου η εξήγησή τους. Απλά έχεις την καλή την διάθεση να ταξιδέψεις και θεωρούν δεδομένο ότι θα δεχτείς τις αλλαγές τελευταίας στιγμής. Όσο για την συμπεριφορά του Έλληνα.. τι να πω. Απαράδεκτη συμπεριφορά.

Καλά να είσαστε να ξαναπάτε. Αυτό που θα σου πρότεινα, την επόμενη φορά είναι να κάνετε ένα ταξίδι οδικώς. Οργάνωσέ το με την ησυχία σου και μη δίνεις σημασία στις αναποδιές ποτέ!
kithara-woman (03.05.2011)
Εννοειται ότι φάγαμε πίτσα!!χαχα!!Είμαστε λάτρεις άλλωστε!!Φάγαμε στη Βενετία,στη Ρώμη και στη Σιένα.Και ο καπουτσίνο ήταν τέλειος!! :-))

Αλβέρτο,άσε,το καράβι όταν το είδαμε πάθαμε μια ψυχρολουσία..Στην αρχή φαινόταν ότι δεν έχει καμπίνες..Μετά κούναγε,από τις 9 η ωρα ξαπλώσαμε..Ούτε όρθιος δεν μπορούσες να σταθείς..Ιαπωνικής κατασκευής πάντως ήταν,από ό,τι είδα,κατασκευάστηκε το 1976.

Τα νερά τους τα εμφιαλωμένα,χωρίζονται σε naturale,frizande(αν το έγραψα σωστά).Πρέπει να το διευκρινίζεις για να σου δώσουν το κανονικό νερό..Χαζομάρα μεν,αλλά εκείνοι πίνουν πολλοί το αεριούχο νερό.Ο πατερας μου και ο Στελιος το πίνανε,εγω και η μανα μου,με τίποτα.

Η πίτσα ήταν πολυ ωραία,όπου κι αν καθίσαμε,ειδικά στη Βενετία μου άρεσε περισσότερο.Ο καπουτσίνο επίσης τέλειος,και οι μακαρονάδες ήταν καθημερινό μας μενού!!Οι Ιταλοί έχουν το φαγητό ιεροτελεστία,το σέβονται,δεν είναι σαν και εμάς που τσιμπάμε στο πόδι.Αυτοί τρώνε,πρώτο πιάτο,δεύτερο πιάτο,και μετά τρωνε και επιδόρπιο.

Το μόνο που δεν έφαγα αυτή τη φορά ήταν παγωτό,γατί μόλις έληξε η νηστεία,με έπιασε μετά η κοιλιά μου και δεν έφαγα...

Στο κέντρο της Ρώμης δεν τα πάνε τα γκρουπ γιατί έχει μικρά ξενοδοχεία και ακριβά,επίσης δεν νοικιάζουν σε γκρουπ επειδή κάθονται μόνο 1 ή 2 μέρες.Η συνοδός μας το είπε που ήταν Ελληνο-Ιταλίδα.

Τη γέφυρα των στεναγμών την είδαμε,και την είχαν γεμίσει διαφημίσεις γύρω γύρω,ώστε κι εμείς αναστενάξαμε που δεν μπορούσαμε να την φωτογραφήσουμε ωραία..

Καλό μήνα!!Ελπίζω να έρθει το καλοκαίρι!!Μας τάραξε στις βροχές..Ακόμα και στην Ιταλία έβρεχε..

Ωραία ήταν Τάσο!Μια χαρά!Η Ιταλία είναι ωραία χώρα και η νοοτροπία τους σκάλες ανώτερη από τη δική μας νοοτροπία,της κακίας,ζήλειας και απατεωνιάς.

Το γραφείο σίγουρα μας ξεγέλασε..Αλλά άντε βγάλε άκρη..Και κάτι να αναφέρω,δεν νομίζω έχει νόημα..Όλοι αυτοί συνεργάζονται μεταξύ τους,αυτό κατάλαβα.Αν κάποιο δεν συμπληρώνει,ένα γκρουπ,στέλνουν τον κόσμο με άλλο ταξιδιωτικό.Εμείς με άλλο κλείσαμε και σε άλλο μας έστειλαν.

Πάντως όποιος θέλει να μάθει ποια είναι αυτά τα 2 ταξιδιωτικά,ας μου στείλει ΠΜ.

Στην Ελλάδα πας να βρεις το δίκιο σου και βρίσκεις το μπελά σου.Βαρέθηκα και σιχάθηκα την ηλίθια νοοτροπία μας...

Οι πίτσες τους έχουν πολύ λεπτή ζύμη.Επίσης δεν τις κόβουν,στη φέρνουν χωρίς ούτε καν να την χαράξουν και δεν φέρνουν πιατάκια.Δεν μπορώ να πω ότι έχουν και το καλύτερο σέρβις..Πάντως παρόλο που έχει πολύ κόσμο,η εξυπηρέτηση είναι καλή και γρήγορη.

Οδικώς για να πάμε μόνο με το αμάξι του πατερα μου,εμείς δεν έχουμε αμάξι.Είναι στα υπόψην μου..Αλλά αν το κάνουμε αυτό,λίγες μέρες και μόνο σε ένα μέρος,πχ μόνο στη Ρώμη.Είναι σκότωμα αυτή η εκδρομή,ο γύρος της Ιταλίας..Πάρα πολλά χιλιόμετρα.

Καλό μήνα σε όλους!! :-)))
Hastaroth (03.05.2011)
Αυγή,τα τού πλοίου τα ξέρω,είμαι μέλος στο www.shipfriends.gr (είναι κάτι ανάλογομε το Musicheaven,αλλά γιά ναυτικά θέματα) κι'έχουμε ολόκληρο θέμα συζητήσεων γι'αυτό το βαπόρι.Είναι το αρχαιότερο πλοίο στίς γραμμές πρός Ιταλία,από το 1998.

Με ποιό πλοίο πήγατε στην Ανκόνα;Γιά να λές ότι ήταν τέλειο,μάλλον κάποιο Superfast θα ήταν,ή κάποιο από τα Cruise τών Μινωικών (που όμως την εταιρεία αυτή την έχει αγοράσει ο Ιταλός εφοπλιστής Emmanuele Grimaldi,που έχει και την ομώνυμη εταιρεία).

Γιά τα νερά τους δέν το ήξερα ότι έχουν τέτοια πράγματα.Εγώ μπήκα σε μιά καφετέρια και είπα "Io voglio un poco d'acqua" (το μόνο που ήξερα να πώ στα Ιταλικά)-και ο σερβιτόρος μού έβαλε μπρός στη μούρη μου μιά μπουκάλα με το αεριούχο.Τί να κάνω,την ήπια,αφού διψούσα και επίσης οι υπόλοιποι συμμαθητές μου δέν μπορούσαν να με περιμένουν να λύσω το "υδατικό ζήτημα".Οσο γιά την πίτσα,ήταν τόσο χορταστική που άντεξα όλη την ημέρα εκείνη που τριγυρνούσαμε στην Βενετία και μέχρι το μεσημέρι τής επόμενης,που ήμασταν πιά στο πλοίο τής επιστροφής.Ενας καθηγητής μας μάλιστα,που είχε δεί εμένα και δυό-τρία άλλα παιδιά να παίρνουμε τίς πίτσες,έμπηξε τίς φωνές "τί κάνετε εκεί,αυτό είναι μπετόν αρμέ με ατσάλι,θα φάτε τώρα και δέν θα πεινάσετε γιά δυό μέρες"...

Ενα άλλο πράγμαπου διαπίστωσα ήταν ότι στην Ρώμη οι ταξιτζήδες άμα μυριστούν ότι ο επιβάτης τους είναι ξένος κοιτάζουν πώς να τον "κοροϊδέψουν" και να τού πάρουν περισσότερα λεφτά.Ο μέν ένας που μάς πήγε από το αεροδρόμιο στο ξενοδοχείο και ο δέ άλλος που μάς πήγε την επόμενη μέρα πάλι στο αεροδρόμιο,μόνο απ'τόν Βεζούβιο δέν μάς πέρασαν.Βέβαια τούς άρχισε στο βρισίδι ο πατέρας μου και έτσι αποφύγαμε να πληρώσουμε τα μαλλιά τής κεφαλής μας.....
kithara-woman (04.05.2011)
Δεν το ήξερα το site αυτό Αλβέρτο.Πάντως το καράβι αυτό όντως είναι αρχαίο και κακοσυντηρημένο..

Από Πάτρα για Ανκόνα πήραμε το Cruise Europa,Minoan Lines.Υπάρχει και το Cruise Olympia,είναι το δίδυμο αδελφάκι του,ολόιδιο.Τεράστια καράβια..Ήμασταν 22 ώρες μέσα και δεν βαρεθήκαμε.

Εμάς μας προειδοποίησε η συνοδός για το νερό να λέμε una botiglia di acqua naturale.Το ξέραμε όμως από πριν,γιατί είχαμε ξαναπάει.Ο πατέρας μου έχει πάει 5-6 φορές Ιταλία,πάει με έναν φίλο του,όποτε έχει έκθεση,συνήθως κάθε Φλεβάρη,για να τον βοηθάει,τον ξεκουράζει στην οδήγηση,πάνε με αμάξι.Εκείνος έχει πάει και σε μέρη που δεν πάνε τα γκρουπ,που είναι απείρως πιο ωραία από αυτά που πάνε πχ η Μπολόνια,το Μιλάνο.

Η πίτσα είναι χορταστική,γιατί την θεωρούνε ατομική.Εμείς βέβαια την τρώγαμε στα 2,παίρναμε 2 πίτσες για τέσσερα άτομα.

Ο ταξιτζής που πήραμε-ένας νεαρός ήταν- ήταν απείρως πιο ευγενικός και τίμιος από τους Έλληνες συναδέλφους.Δεν ξέρω αν ήταν κανόνας ή εξαίρεση.Ρωτούσε σε ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής τον συνάδελφο του στο τηλέφωνο,για να βρει τη διαδρομή,μέχρι και το site έδωσε του ξενοδοχείου,για να βρει τη διεύθυνση.Μας πήγε μέχρι την πόρτα του ξενοδοχείου και μας πήρε 3 ευρώ λιγότερο από κάτι γυναίκες που είχαν πάρει ταξί την προηγούμενη το βράδυ,από το γκρουπ μας.Το ξενοδοχείο ήταν πολύ μακριά από το κέντρο,σε μια συνοικία σαν να λέμε Περιστέρι,οι γειτονιές έτσι μου θύμισαν.

Η Ρώμη έχει μεγάλες αποστάσεις..Απλώνεται στη διπλάσια έκταση από την Αθήνα και έχει λιγότερο πληθυσμό.Αν σκεφτείς ότι η Ιταλία έχει 60 εκατομμύρια κόσμο,τα 3 εκατομμύρια της Ρώμης δεν είναι τίποτα συγκριτικά.Όχι σαν την Ελλάδα,η μισή έχει μαζευτεί στην Αθήνα..

Καλημέρα!! :-))
hithtoly (25.05.2011)
περιγραφικη οπως παντα - υπεροχο! ΥΓ. μπες στο διαδυκτυο επομενη φορα! πανακριβα ξενοδοχεια με μειωμενες τιμες και ενοικιαστε ενα αμαξι να πηγαινετε οπου γουσταρετε. τα γκρουπς ειναι....αστα να πανε
kithara-woman (25.05.2011)
Σε ευχαριστω!!

Αυτό αλήθεια είναι..Με γκρουπ συνέχεια στο τρέξιμο είσαι..Κι εγω θα προτιμούσα μόνοι μας,αλλά από την άλλη θέλει ψάξιμο να βρεις φτηνο ξενοδοχείο,σε μεμονωμένους χρεώνουν ακριβά,και εγω με τον Στέλιο δεν έχουμε αμάξι,οπότε θα έπρεπε να πάμε πάλι μαζί με τους γονείς μου,ο πατέρας μου επίσης μιλάει καλύτερα Ιταλικά από εμάς.

Καλημέρα! :-)
hithtoly (25.05.2011)
αμα το αποφασισεις πηγαινε στο booking.com και για πτησεις στο pamediakopes.gr και μετα μιλαμε για το αν μας κατακλεβουνε τα ταξιωδιτικα!!!
kithara-woman (25.05.2011)
Τα ξέρω αυτά τα site,τα συμβουλεύομαι κι εγω,και διαβάζω και κριτικές για τα ξενοδοχεία,από αυτούς που έχουν πάει.
Σε ευχαριστω πάντως!!
Καλό απόγευμα!!

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog

blogs.musicheaven.gr/kithara-woman

σκέψεις,ιδέες,ποιήματα,χιουμοριστικά κείμενα και σχόλια

Tags

αγάπη ελπίδα ζωή ταξίδι αλλαγή αναμνήσεις σκέψεις γνώσεις παράξενα σοφίες δημιουργία διάφορα στιγμές ευχές χαρά χαμόγελο όνειρο ιδέες νοσταλγία συμπεράσματα συνταγές συνταγή ανέκδοτα φιλία θυμός μοναξιά ιστορία λιμάνι ψυχή λέξεις Μουσική παραμύθι περι ζωής μουσικής φιλίας έρωτα χαμόγελου ποιήμα σιωπή πιστεύω συμπέρασμα χιούμορ χιουμορ ζωγραφική συμβουλές τραγούδια ταινία ταινίες γάμος μετακόμιση παρέα ευτυχία χρήσιμα site ψηφιδωτό στιγμες

Επίσημοι αναγνώστες (21)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!