Το...αδιαφορία καλό μου φαίνεται
πειράζει?
29 Μαρτίου 2012, 11:29
Ιμάμηδες στα Ελληνικά σχολεία!!!


Η σταδιακή κατάργηση του μαθήματος των Θρησκευτικών επέρχεται με την εισαγωγή της Θρησκειολογίας η οποία ήδη φέρνει τους μαθητές των σχολείων σε πρώτη επαφή με το Ισλάμ και τον Ιουδαϊσμό.

Ο στόχος να απαλειφθεί σε λίγα χρόνια η Ορθοδοξία από επίσημη θρησκεία των Ελλήνων, δεν είναι μακρινός. Ήδη έχει γίνει λόγος για το βιβλίο της Ε’ Δημοτικού που εξυμνεί την θρησκεία του Ισλάμ.

Οι μαθητές όμως της Β’ Λυκείου εμπεδώνουν το Ισλάμ ή τον Ιουδαϊσμό μέσω του μαθήματος της Θρησκειολογίας, όχι μόνον με το να επισκέπτονται τεμένη και εβραϊκές συναγωγές, αλλά τώρα μπορούν να προσκαλούν ιμάμηδες ή ραβίνους στην σχολική τους αίθουσα για να ακούσουν από κοντά τα όσα πρεσβεύει η δική τους θρησκεία!

Ενδεχομένως, η παρουσία του κ. Μπαμπινιώτη στην θέση του επικεφαλής του Υπουργείου Παιδείας και διά Βίου Μάθησης, να μην είναι τυχαία με τα παραπάνω. Μια απλή αίτηση του …ενδιαφερόμενου σχολείου, αρκεί για να προσκαλέσει ιμάμηδες ή ραβίνους στο μάθημα της Θρησκειολογίας οι οποίοι μπορούν να απαντούν σε ερωτήσεις και απορίες των μαθητών, γύρω από το Ισλάμ και τον Ιουδαϊσμό αντίστοιχα!

Μια τέτοια αίτηση έφτασε προ ημερών στην Β’ Διεύθυνση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η οποία επρόκειτο να διαβιβαστεί στο Υπουργείο Παιδείας προκειμένου να δώσει το οριστικό Ο.Κ. για την παράσταση του ιμάμη στο μάθημα για το Ισλάμ, που θα διδαχτεί στο Α’ Λύκειο Χολαργού.

Η αρμόδια επί εκπαιδευτικών θεμάτων της Β’ Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Άνθη, μας είπε: «Εμείς ακολουθούμε το νομικό πλαίσιο του Υπουργείου Παιδείας που καθορίζει ποιοι μπορούν να μπουν μέσα στα δημόσια σχολεία, ως ειδικοί επιστήμονες κ.λ.π.».

Δεν υπάρχει συγκεκριμένο για την είσοδο ιμάμηδων ή ραβίνων, νομικό πλαίσιο. Είναι το ίδιο που ισχύει για κάθε Έλληνα πολίτη, επιστήμονα, φωτογράφο κ.λ.π. Πρόκειται για την εγκύκλιο Γ2/49181/18-05-2005 ΥΠ.Ε.Π.Θ. η οποία αναφέρει:

«Άδεια εισόδου σε Σχολεία Με αφορμή ερωτήματα που ετέθησαν στις υπηρεσίες μας αναφορικά με την πραγματοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, εκδηλώσεων, δραστηριοτήτων, διεξαγωγή ερευνών στα σχολεία καθώς και τη διανομή εκπαιδευτικού ή άλλου εντύπου και ηλεκτρονικού υλικού, σας γνωρίζουμε τα εξής:

Δεν επιτρέπεται η ικανοποίηση τέτοιων αιτημάτων χωρίς την έγκριση των αρμοδίων Δ/νσεων του ΥΠΕΠΘ που έχουν, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, τη σχετική αρμοδιότητα».

Απλή λοιπόν αίτηση, η οποία αν μάλιστα συνοδεύεται από τη σύμφωνη γνώμη του σχολικού συμβούλου Θεολόγων, μπορεί να γίνει εύκολα δεκτή.

ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!

Η περίπτωση του Α’ Λυκείου Χολαργού δεν είναι η μοναδική. Έχουν γίνει και άλλα αιτήματα από Λύκεια της χώρας, για την παρουσία ιμάμηδων στο μάθημα της Θρησκειολογίας. Γεγονός για το οποίο δεν έχει αντίρρηση ο Σχολικός Σύμβουλος Θεολόγων κ. Άγγελος Βαλλιανάτος, εφόσον όπως διευκρινίζει, τηρηθούν σωστά όλες οι διαδικασίες:

Βαλλιανάτος (Σχολικός Σύμβουλος Θεολόγων του Υπουργείου Παιδείας): Παρόμοιο αίτημα έχει γίνει και από άλλα σχολεία. Υπάρχει μια διαδικασία που ακολουθείται αυστηρά ώστε να έχει κανείς την ασφάλεια ότι τα πράγματα θα γίνουν σωστά. Το σχολείο υποχρεούται να ζητήσει άδεια και να ενημερώσει για τις προθέσεις του το Υπουργείο Παιδείας, το οποίο τελικά και θα δώσει την άδεια. Δεν είμαι σε θέση να ξέρω εάν μέχρι τώρα έχει δοθεί άδεια, πάντως εάν ακολουθηθεί σωστά η διαδικασία, νομίζω ότι δεν υπάρχει πρόβλημα να δοθεί η άδεια.

Στην ερώτησή μας, εάν προσκαλούν τον ιμάμη επειδή κρίνεται ανεπαρκής για το μάθημα του Ισλαμισμού ο υπεύθυνος καθηγητής θεολογίας, ο κ. Βαλλιανάτος, δήλωσε: «Την διδασκαλία την κάνει ο καθηγητής. Από ‘κει και πέρα, αν τα παιδιά έχουν προετοιμαστεί να υποβάλλουν ορισμένα ερωτήματα, ο ιμάμης καλείται στην τάξη στα πλαίσια συνάντησης, για να κάνει μια συζήτηση και να απαντήσει. Ναι βεβαίως, γίνεται. Όσο περισσότερο την έχει ετοιμάσει κάποιος μια τέτοια συνάντηση, όσο πιο πολύ έχει εντοπιστεί στον εκπαιδευτικό της χαρακτήρα, άλλο τόσο λιγότερο κινδυνεύει να γίνει οτιδήποτε άλλο, που δεν θα το ήθελε ούτε το σχολείο ούτε κανείς άλλος».

-Πριν κάνετε δεκτό ένα τέτοιο αίτημα, λαμβάνετε υπόψη το ενδεχόμενο να υπάρξουν αντιδράσεις από γονείς; Βαλλιανάτος: Για το συγκεκριμένο σχολείο δεν έχω ενημερωθεί για αντιδράσεις ούτε για άλλα σχολεία έχω υπόψη μου να σας πω.

ΥΠΟ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΩΝ ΑΠΕΣΥΡΑΝ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΜΑΜΗ! ΘΑ ΚΛΗΘΕΙ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΜΕ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΣΤΟ ΙΣΛΑΜ

Το Λύκειο Χολαργού, υπό τον φόβο αντιδράσεων των γονέων, απέσυρε το αίτημα για την παρουσία ιμάμη στο σχολείο, για να προτιμήσει τελικά την παρουσία Θεολόγου-χριστιανού, με διδακτορικό στο Ισλάμ. Μας το επιβεβαίωσε ο Λυκειάρχης κ. Καπετανάς. Το ερώτημα είναι γιατί και για ποιο λόγο, το Λύκειο δεν απευθύνθηκε ευθύς εξ΄ αρχής στον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό, αλλά αναζήτησε την λύση στο πρόσωπο θρησκευτικού εκπροσώπου του Ισλάμ;

Μιλήσαμε και με τον καθηγητή Θεολογίας ο οποίος είχε την πρωτοβουλία να προσκαλέσει τον ιμάμη, ο οποίος και μας είπε: «Γνωρίζω τον ιμάμη ιατρό, πατέρα 11 παιδιών που διαμένει στην περιοχή του Ζωγράφου και τον είχα ρωτήσει εάν υπήρχε η δυνατότητα να μας επισκεφτεί μέσα από την νόμιμη διαδικασία του Υπουργείου Παιδείας. Πριν κάνουμε οποιαδήποτε ενέργεια, ρωτήσαμε και τον σύμβουλο των θεολόγων ο οποίος συμφωνεί. Σε άλλα σχολεία, κάνουν επισκέψεις σε τεμένη, εβραϊκές συναγωγές όπου εκεί τους μιλάει ιμάμης ή ραβίνος.

Εμείς όμως τελικά δεν θα καλέσουμε τον ιμάμη επειδή δεν μας παίρνει ο χρόνος μια και η διαδικασία για να έρθει ο ιμάμης χρειάζεται πολλές διατυπώσεις. Βρήκαμε μια άλλη, καλύτερη εκδοχή, θα έρθει να μας μιλήσει καθηγητής θεολογίας ο οποίος έχει κάνει διδακτορικό πάνω στο Ισλάμ. Είμαι άνθρωπος της Εκκλησίας και δεν προσπαθώ να παρουσιάσω κάτι άλλο που εμποδίζεται από το Σύνταγμα και τους νόμους.

Με ενδιαφέρει το αντικείμενό μου, ο Χριστιανισμός αλλά αυτό το διάστημα διδάσκω θρησκεύματα και θέλω να το κάνω όσο καλύτερα μπορώ και να είμαι αντικειμενικός. Θέλω λοιπόν να βρω ανθρώπους που μπορούν να με βοηθήσουν να το κάνω με περισσότερα εποπτικά μέσα».

πηγη

http://kostasxan.blogspot.com/2012/03/blog-post_3435.html

Γ2/49181/18-05-2005 ΥΠ.Ε.Π.Θ. Άδεια εισόδου σε Σχολεία
Με αφορμή ερωτήματα που ετέθησαν στις υπηρεσίες μας αναφορικά με την πραγματοποίηση προγραμμάτων επιμόρφωσης εκπαιδευτικών, εκδηλώσεων, δραστηριοτήτων , διεξαγωγή ερευνών στα σχολεία καθώς και τη διανομή εκπαιδευτικού ή άλλου εντύπου και ηλεκτρονικού υλικού , σας γνωρίζουμε τα εξής: Δεν επιτρέπεται η ικανοποίηση τέτοιων αιτημάτων χωρίς την έγκρίση των αρμοδίων Δ/νσεων του ΥΠΕΠΘ που έχουν, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, τη σχετική αρμοδιότητα. Παρακαλούνται οι Διευθυντές των Διευθύνσεων και οι Προϊστάμενοι των Γραφείων Π/θμιας Εκπ/σης και Δ/θμιας Εκπ/σης να φροντίσουν για την εφαρμογή της εγκυκλίου αυτής

πηγη

http://www.tideon.org/index.php?option=com_content&view=article&catid=72:6-&id=92:2009-01-27-10-22-36

 

"Φρονώντας πως η ασάφεια του υφισταμένου νομοθετικού πλαισίου δύναται να οδηγήσει σε εκ διαμέτρου αντίθετα από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα, μιας και ελλοχεύει κίνδυνος εκδήλωσης θρησκευτικού φανατισμού και κλίματος μισαλλοδοξίας, θα ήθελα να σας ρωτήσω:

 

1. Ο Ελληνοκεντρικός χαρακτήρας της Εκπαιδευτικής διαδικασίας και ο Χριστοκεντρικός χαρακτήρας του μαθήματος των Θρησκευτικών τίθενται υπό επαναδιαπραγμάτευση;

 

2. Σε περίπτωση που μερίδα των μαθητών δεν επιθυμεί να παρακολουθήσει την διδασκαλία εκπροσώπου άλλου δόγματος, υπάρχει πρόνοια να απαλλαγεί από την υποχρέωση παρακολούθησης της συγκεκριμένης διδακτικής ώρας;

 

3. Οι διδάσκοντες εκπρόσωποι άλλων δογμάτων πρέπει υποχρεωτικά να είναι εκπαιδευτικοί (δηλαδή κατά τεκμήριο κατάλληλοι για διδασκαλία) ή δεν διευκρινίζεται το συγκεκριμένο σημείο;

 

4. Η πρόσκληση του εκπροσώπου άλλης Θρησκείας γίνεται κατόπιν απλού αιτήματος του Θεολόγου του σχολείου, χωρίς να λαμβάνεται υπ΄όψιν η γνώμη των μαθητών και των συμβουλίων των μαθητικών κοινοτήτων;

 

Με τιμή Αλέξανδρος Ι. Νομικός

 

Ιατρός-Παθολογοανατόμος Δρ. Πανεπιστημίου Αθηνών

ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΑΠΑΓΟΥ-ΧΟΛΑΡΓΟΥ"

 

πηγη

 

http://indobserver.blogspot.com/

----------------------------------------------------------------------------------------------------

(Μερικους θεολογους σαν τον Βαλλιανατο θελει η χωρα για να παει μπροστα..."-Πριν κάνετε δεκτό ένα τέτοιο αίτημα, λαμβάνετε υπόψη το ενδεχόμενο να υπάρξουν αντιδράσεις από γονείς; Βαλλιανάτος: Για το συγκεκριμένο σχολείο δεν έχω ενημερωθεί για αντιδράσεις ούτε για άλλα σχολεία έχω υπόψη μου να σας πω."

Δεν μπορει να πει ή δεν τον νοιαζει?

Α ρε πρωτευουσα,με τις πρωτιες σου δινεις τα φωτα και σε μας...τους "Βουλγαρους", κατα την υπουργαρα σου,τον  Μπαμπινιωτη)

Βεβαια ενας ενημερωμενος κατα προτιμηση εκπαιδευτικος ισως να βοηθουσε εαν μας εδινε τα φωτα του στο συγκεκριμενο θεμα.

Ισχυει δεν ισχυει?

Παραμυθα μιας φασιστικης για καποιους φυλλαδας και τιποτα παραπανω?

 (λες και οι υπολοιπες κυβερνητικες φυλλαδες υπολοιπονται σε φασισμο)

 αν ειναι αληθεια εχουμε δικαιωμα να ξερουμε.

 

 

 

 

 

 

8 σχόλια

Pagan (29.03.2012)
Τέλειο για μια μειοψηφία αλλά όχι για το σύνολο,μικρή ορυκτερόπους.
Pagan (01.04.2012)
θα χρησημοποιησω την τελευταια σου προταση ως απαντηση μου,"Ο κολλημένος επιτίθεται σε ό,τι δεν θεωρεί 'δικό του'..."

(επισης και κατι που παραπεμπει στον παραπανω πολιτισμο οπως αναφερεις,καθως και στις επιλογες που δινει στους μαθητες/φοιτητες...)


"Καθηγητής" Παντείου έδωσε θέμα με τον Ιησού Χριστό να κάνει sex.


Ο Ιησούς σε στιγμή σεξουαλικής συνεύρεσης και ηδονής με μια λαίκή τραγουδίστρια ντυμένη καλόγρια είναι το θέμα που απεικονίζει πίνακας του εικαστικού John Φιστίκι.
Όμως.....Ανύπαρκτος ο πίνακας που θα σόκαρε τουλάχιστον κάθε Χριστιανό, φανταστικό πρόσωπο ο εικαστικός καλλιτέχνης, που δεν θα είχε ούτε ιερό ούτε όσιο, αλλά υπαρκτό το πρόσωπο που εμπνεύστηκε τη ζωγραφική σύνθεση.
Πρόκειται για τον επίκουρο καθηγητή Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου Δημήτρη Χριστόπουλο, που επέβαλε ως εξεταστέο θέμα στους φοιτητές του Παντείου «τον Ιησού σε ερωτική περίπτυξη με λαϊκή τραγουδίστρια».
Το θέμα δόθηκε στους φοιτητές το Φεβρουάριο του 2009 από τον γνωστό για τις αιρετικές του απόψεις καθηγητή, στο πλαίσιο του μαθήματος «Τέχνη, ελευθερία και λογοκρισία».
Η πλειονότητα των φοιτητών αιφνιδιάστηκε από το θέμα αλλά έπρεπε να συμμορφωθεί με τις υποδείξεις και τις φαντασιώσεις ίσως του καθηγητή.
Διαβάζοντας τα τρία θέματα που τους έδωσε προς εξέταση ο καθηγητής, διαπίστωσαν ότι και το τρίτο είχε να κάνει και πάλι με τον Θεάνθρωπο Ιησού Χριστό, αφού αφορούσε το βιβλίο του Αυστριακού σκιτσογράφου Γκέρχαρντ Χάντερερ στο οποίο μεταξύ άλλων ο Ιησούς εμφανίζεται να κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών. Ο σαραντάχρονος καθηγητής (του Παντείου) ζητούσε από τους εξεταζόμενους φοιτητές να σχολιάσουν στη συνέχεια τις διάφορες παραμέτρους που έθετε.
Φοιτητές δήλωσαν: «Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι ανάλογο. Είναι όμως η πρώτη φορά που στο στόχαστρο μπαίνει η Ορθόδοξη Εκκλησία.
Συχνά και μέσω γραπτών εξετάσεων μας επιβάλλονται απόψεις που αποτελούν προπαγάνδα. συγκεκριμένων σκοπιμοτήτων και πολιτικών κομμάτων.
Στο Πάντειο, στο τμήμα ΠΕΚΙ (Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας), ακούγονται συχνά προκλητικές απόψεις που δεν τιμούν την Ελλάδα και την Ιστορία της.
Στο τμήμα αυτό, από άλλον καθηγητή έχουμε ακούσει πολλές φορές την εξής άποψη και σας μεταφέρω ακριβώς τη φράση του:
"Η αντίληψη που θα έπρεπε να επανεξεταστεί είναι η άποψη που θεωρεί την Ορθοδοξία ως πρόμαχο του Εθνικισμού".
Και οι φοιτητές μας υπενθυμίζουν: «Στο ίδιο τμήμα είναι και ο καθηγητής Αλέξης Ηρακλείδης, που έχει δηλώσει:
"H Eλλάδα πρέπει να αναγνωρίσει την ύπαρξη Μακεδονικής μειονότητας, να αποζημιώσει τις δημευμένες περιουσίες των εκδιωχθέντων κατοίκων της"»
Συγκεκριμένα, το γραπτό θέμα που δόθηκε στους φοιτητές για γραπτές εξετάσεις στο μάθημα «Τέχνη ελευθερία και λογοκρισία» ανέφερε τα εξής:
«1o» Θέμα :Ένα έργο του εικαστικού καλλιτέχνη φίλου σας John Φιστίκι αποκαθηλώνεται από την έκθεση σε μια μικρή Ελληνική πόλη διότι ο Δήμαρχος της πόλης αυτής θεωρεί ότι το έργο αυτό "θίγει τα ιερά και τα όσια του λαού του". Ο πίνακας αυτός αναπαριστά τον Ιησού σε στιγμή σεξουαλικής συνεύρεσης και ηδονής με μια λαϊκή τραγουδίστρια ντυμένη καλόγρια.
Ο φίλος σας, ανερχόμενος ζωγράφος - πλην όμως ακόμη πτωχός και άρα μη δυνάμενος να προσλάβει κάποιο γνωστό ποινικολόγο - έμαθε ότι φέτος παρακολουθήσατε στο Πάντειο το μάθημα " Τέχνη, ελευθερία και λογοκρισία" και ζητά να πάτε στη δίκη του ως μάρτυρας υπεράσπισης.
Ο John διώκεται, ανάμεσα στα άλλα, για παραβίαση του άρθρου 198 του Ποινικού Κώδικα, το οποίο προβλέπει....πως με φυλάκιση μέχρι δύο ετών τιμωρείται όποιος δημόσια και κακόβουλα βρίζει με οποιονδήποτε τρόπο τον Θεό, και του επόμενου άρθρου 199 που προβλέπει πως: "όποιος δημόσια και κακόβουλα καθυβρίζει με οποιονδήποτε τρόπο την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ή άλλη θρησκεία ανεκτή την Ελλάδα τιμωρείται με φυλάκιση δύο ετών".
O John, όπως κάθε άνθρωπος, φοβάται να περάσει δύο χρόνια φυλακή.
Α. Αποφασίζετε ότι θα πάτε και ετοιμάζετε, την προηγούμενη της δικάσιμου, αυτά που πρόκειται να πείτε περιορίζοντας τα σε 700-800 λέξεις το μέγιστο, καθώς ξέρετε ότι θα σας δοθεί παραπάνω χρόνος.
Β. Αποφασίζετε ότι δεν θα πάτε επειδή δεν συμφωνείτε να υπερασπίσετε τον φίλο σας και του εξηγείται τους λόγους πάλι σε 700-800 λέξεις το μέγιστο.
Να αναπτύξετε ή το Α ή το Β»
Αλλά και στο τρίτο θέμα, την ίδια μέρα, γινόταν αναφορά σ' ένα κόμικς που είχε προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων αφού παρουσίαζε τον Ιησού Χριστό και ως χρήστη ναρκωτικών.
Ο Καθηγητής Δημήτρης Χριστόπουλος έθετε τους κάτωθι προβληματισμούς προς τους φοιτητές:

«3o» Θέμα: “Η ζωή του Ιησού” του Αυστριακού Χάντερερ.

A. Kατάσχεται σύμφωνα με απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών, διότι παρουσιάζει τον Χριστό να κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών.
Β. Στη συνέχεια το Εφετείο αθωώνει τον συγγραφέα και τον εκδότη του βιβλίου επαναφέροντας το στην κυκλοφορία.
Γ. Μετά την αθωωτική απόφαση ο εκδότης, για να διαφημίσει το έργο του, στήνει γιγαντοαφίσες έξω από τη Μητρόπολη Αθηνών, στις οποίες παρουσιάζεται ο Ιησούς στις επίμαχες σκηνές.
Σχολιάστε τα Α,Β και Γ».

- - - - -
Αν αυτά γράφονταν για τον Μωάμεθ όλοι καταλαβαίνουμε τις αντιδράσεις που θα είχαμε.

(εκει χρειαζονται "τρυφερα" για να το κανεις,ενω για το παραπανω και με την ατιμωρησια σε προσβολες τετοιου τυπου αρκει λιγο θρασσος)


τα παραδειγματα της ανωτεροτητας και του πολιτισμου σας,απειρα λοιπον,καθως και της "ποιοτητας" των ανθρωπων που τα διακινουν επισης.

αλλα οπως ειπες και συ, "Ο κολλημένος επιτίθεται σε ό,τι δεν θεωρεί 'δικό του'..."

Ποσο δικιο εχεις τελικα...
Pagan (01.04.2012)
το ιδιο θα'λεγα και γω στην θεση σου αν δεν μπορουσα να τεκμιριωσω αυτο που υποστηριζα.
Σιγουρα η επιστημη μπορει και καλυτερα...αν το παραπανω λεγεται επιστημη.

Καλη μερα και σε σενα.

Agia (01.04.2012)
Ἀκομα ἐνα ενδιαφἐρον θἐμα στο blog σας!! Ας αρχίσω απο τον τίτλο.... Τι θα πεί "Ιμάμηδες στα ελληνικά σχολεία", επειδή θέλησε ένας ανοιχτόμυαλος θεολόγος να προσκαλέσει έναν πνευματικό ηγέτη μιας άλλης θρησκείας, στο μάθημα των θρησκευτικών και μάλιστα σε μια διδακτική ενότητα που άπτεται της θρησκείας του? Γιατί τέτοια ισοπέδωση και μάλιστα σ'εναν τοσο ευαίσθητο χώρο όπως αυτός της θρησκείας και της θεολογίας....το ότι θα ερχόταν ένας ιμάμης ή ένας ραββίνος σ'ενα ελληνικό σχολείο και μάλιστα σε μάθημα ή διδακτικη ενότητα που συνάδει με το αντιστοιχο αντικείμενο τους, γιατί να σημαίνει κατ'αναγκη το γνωστό "μπατε σκύλοι αλέστε" στα ελληνικά σχολεία ή ακόμα παραπέρα την σταδιακή απομάκρυνση των ανθρώπων από τον Χριστιανισμό?
Προσωπικά το θεωρώ σαν μια κάλη κίνηση εκ μέρους του θεολόγου για μία πιο γνήσια επάφη των μαθητών με αυτήν τη θρησκεία.... Εξαλλου το Ισλαμ δεν είναι ΜΟΝΟ αυτό που φαίνεται, είναι και πολλά άλλα, λιγότερο, ας μου επιτραπούν οι έκφρασεις, εξτρεμιστικά,φανατικά φονταμενταλιστικά....διαβάστε ας πούμε για τον Σουφισμό και δείτε πόσες επιρροές έχει δεχτεί από τον χριστιανικό μοναχισμό....
Κύριε Άγγελε, μπροστά στα τόσα προβλήματα που αντιμετωπίζει η παιδεία μας σήμερα, πιστεψτε με, η παρουσία ή όχι "ιμάμηδων στα σχολεία" ειναι σταγόνα στον ωκεανό...και να είστε σίγουρος πως ο Χριστιανισμός και η Ορθοδοξία ιδιαιτερα, δεν κινδυνευει απο αυτους ούτε βέβαια και απο τις άλλες θρησκείες...ο κίνδυνος ελλοχεύει εκ των έσω!!
Τέλος σας παραπέμπω στα εξής: Ματθ.ε'44, Μαρκ. ιβ'30-31, Λουκ. στ'35 και αρκετά κεφάλαια απο το Κατα Ιωαννην Ευαγγέλιο που μιλούν για αγάπη, προς όλους, ανεξαιρέτως!!!! Λογια του ιδιου του Χριστού!

Ευχαριστὠ για τον χρόνο σας και για τα ενδιαφέροντα άρθρα σας!!!!

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
pagan
'Αγγελος Μάρρης
από 'Οπου γής και πατρίς


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/pagan

Δυό Λόγια...





Επίσημοι αναγνώστες (7)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...

Links