Εκζήτηση και autostop φασώνονται σε άλλη παραλία!
.......εικόνες με ή χωρίς λέξεις........
27 Ιουλίου 2014, 19:43
Χθεσινό θύμα... σημερινός θύτης !!!!


Θα μπορούσε να είναι και τεστ παρατηρητικότητας του τύπου "βρείτε τις διαφορές"... 

Ομως είναι η σημερινή πραγματικότητα και η "μετάλλαξη" των πρώην θυμάτων...

Ναζιστική Γερμανία αριστερά... Γάζα 2014 δεξιά.....

56 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

Hastaroth (28.07.2014)
Οι μισές αλήθειες είναι χειρότερες απ'τα ολόκληρα ψέμματα..
Και η ελλιπής πληροφόρηση οδηγεί στην παραπλάνηση.....Την δική σου και τών άλλων....
Hastaroth (28.07.2014)
Αμα δέν ξέρετε το θέμα,μήν μιλάτε.Οι βομβαρδισμένες περιοχές ΔΕΝ ελέγχονται από το Ισραήλ,αλλά απ'την Χαμάς.Γιά την λωρίδα τής Γάζας μιλάμε,όχι γιά την Δυτική Οχθη.
Το "ωραίο τείχος" είναι γιά να αποφεύγεται η διείσδυση τρομοκρατών στο Ισραήλ.Εκτός άν θέλετε να μπαίνουν τρομοκράτες και να ανατινάζουν Ισραηλινά λεωφορεία με αθώους πολίτες μέσα (Εβραίους ΚΑΙ Αραβες).
Μήν πιπιλάτε (και αναπαράγετε) όποια μπαρούφα ακούτε εδώ κι'εκεί.....
ΥΓ.Αγγλικά ξέρετε,έτσι;Πάρτε λοιπόν γιά να μαθαίνετε:
http://www.algemeiner.com/2014/07/28/idf-soldier-in-al-jazeera-interview-on-hamas-human-shields-they-throw-civilians-at-us-like-cannon-fire-video/
http://www.algemeiner.com/2014/07/25/a-letter-of-thanks-from-hamas-to-the-international-media/
http://www.youtube.com/watch?v=31ls3WpCmwk
Hastaroth (28.07.2014)
Μπούρδες λές.Από πού είναι "προφανές" ότι "πρόκειται να γίνη και στην Γάζα";Επειδή έτσι θά'θελες εσύ;Δέν υπάρχουν Ισραηλινοί στην Γάζα-γιατί άλλωστε να πάνε να μείνουν εκεί,γιά να τους "καθαρίση η Χαμάς;
Αγγλικά ξέρεις;Πάρε να μαθαίνης:
http://www.rimse.gr/2014/07/palestinian-suffering-used-to-demonize.html#more
Ελληνικά ξέρεις,βεβαίως.Πάρε κι'άλλα να μαθαίνης:
http://www.cohen.gr/newsite/index.php?option=com_content&view=article&id=3347:2014-07-28-13-39-23&catid=34:middle-east&Itemid=60
(Αραβας το έχει γράψει αυτό,ο Κοέν απλώς το αναμεταδίδει).

Hastaroth (28.07.2014)
@mary_omikron:το post αυτό είναι η χυδαιότερη αντισημιτική προπαγάνδα που έχω δεί ποτέ.Ενοχοποιείς έναν ολόκληρο λαό παραθέτοντας απλώς φωτογραφίες,χωρίς να λές λέξη γιά το πλαίσιο τής διένεξης-που δέν το ξέρεις βεβαίως.Χωρίς να έχης ερευνήσει την προέλευση τών φωτογραφιών.
Διάβασε τα links που έχω παραθέσει πιό πάνω.Ισως σού ανοίξουν τα μάτια.
Απ'το γραφείο τύπου τής Χαμάς τίς πήρες τίς φωτογραφίες;
Κρίμα,Μαίρη.Επρεπε να ντρέπεσαι που ανέβασες ένα τέτοιο post.
Διάβασε τα links που έχω παραθέσει.Ισως σού ανοίξουν τα μάτια.
Αλλά τί λέω;70% τών Ελλήνων έχουν αντισημιτική νοοτροπία,σύμφωνα με πρόσφατη διεθνή έρευνα........
ΥΓ.Το έδειξες αυτό το post στους Εβραίους φίλους που ισχυρίζεσαι ότι έχεις;Ποιά ήταν η γνώμη τους;
mary_omikron (28.07.2014)
Αυτή είναι η γνώμη των δικών μου Εβραίων φίλων :
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152375717704475&set=a.173418019474.121782.744624474&type=1&theater
http://www.iefimerida.gr/news/164678/a%CE%BD-%CE%AE%CE%BC%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BB%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%AC%CE%B6%CE%B1%CF%82%E2%80%A6-%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF-%CE%B3%CF%81%CE%BF%CE%B8%CE%B9%CE%AC-%CE%B5%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CF%83%CF%8C%CF%86%CE%BF%CF%85-%CF%80%CE%BF%CF%85?fb_action_ids=10152570549917072&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%2210152570549917072%22%3A673379696082050%7D&action_type_map=%7B%2210152570549917072%22%3A%22og.likes%22%7D&action_ref_map=%5B%5D
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10204401129611336&set=a.1788142466363.2104123.1323604438&type=1&theater
https://www.facebook.com/unify/photos/a.517823741562555.122439.517818901563039/800239119987681/?type=1&theater
https://www.facebook.com/occupylovefilm/photos/a.247971805248530.54714.247672621945115/727204197325286/?type=1&theater
https://www.facebook.com/unify/photos/a.517823741562555.122439.517818901563039/823423687669224/?type=1&theater
https://www.facebook.com/unify/photos/a.517823741562555.122439.517818901563039/823423687669224/?type=1&theater
http://www.alternet.org/news-amp-politics/open-letter-50-israeli-army-reservists-why-they-refuse-fight-gaza?paging=off&current_page=1#bookmark
mary_omikron (29.07.2014)
Αλβέρτο τώρα πρόσεξα καλλίτερα αυτά που γράφεις.
1) Τα μάτια μου είναι ορθάνοιχτα και στραμένα σε ένα λαό και γυναικόπαιδα που είναι εγκλωβισμένα σε κλουβί που σκοτώνονται καθημερινά.. 
2) Με Παλαιστίνιους δεν έχω γνωριμίες, πόσο μάλλον με την Χαμάς, αλλά σαν άνθρωπος -που νομίζω οτι είμαι- παρακολουθώ στενά τις χιλιάδες ανθρωποκτονίες αμάχων και δη παιδιών.
3) Αισθάνομαι περήφανη και δεν ντρέπομαι καθόλου που ανάλογες σκηνές με φρικάρουν και δεν ψάχνω αιτιολογίες στο ποιος ξεκινησε και ποιός φταιει. Κανένας σώφρων δεν κλεινει τα μάτια μπροστά σε τόσο αίμα χρησιμοποιώντας δικαιολογίες του τύπου "δεν ξέρεις" "αν ήξερες" κλπ. Η σφεντόνα και το τανκς είναι μεγέθη αντιστρόφως ανάλογα.
4) Δεν χρειάζεται να μου λες 2 φορές να ανοιξω μα΄τια και να διαβάσω τα λινκ σου. Το καταλαβαίνω και με την πρώτη. Αλλά δεν με πείθουν, το αίμα που βλέπω είναι μεγαλλίτερη απόδειξη κι έχει πειθώ.
5) Δεν ανήκω στο 70% των Ελλήνων που αναφέρεις, είμαι με το 30% που χειροκροτεί ενέργειες Εβραίων που αρνούνται να πολεμήσουν και κάνουν δημόσιες δηλώσεις κατά της σφαγής αυτής.
ΥΓ. Και άλλη φορά θέλησες με επιμονή να μου "αναλύσεις" την δική σου οπτική και αρνήθηκα να μπω στη διαδικασία, διατηρώντας την δική μου. Το ίδιο θα κάνω και τώρα. 
Καληνύχτα.
sven (29.07.2014)
Αλβέρτο,
 
η αλήθεια είναι πως, γνωρίζοντάς σε εδώ μέσα αρκετά χρόνια τώρα, ήμουν βέβαιος την επικείμενη παρέμβασή σου αλλά και για το ύφος και το ήθος της στο συγκεκριμένο θέμα, αν μη τι άλλο. Η λογική της απολυτότητας, της ακαμψίας, του φανατισμού, της απουσίας ελέους και της παντελούς έλλειψης στοιχειώδους ανθρώπινης ευαισθησίας ακόμα και απέναντι σε τέτοιου είδους βάρβαρες σφαγές εκατοντάδων αθώων γυναικόπαιδων, που κάνουν τη ζούγκλα να φαντάζει παράδεισος, είναι αυτά που χαρακτηρίζουν τις εκάστοτε παρεμβάσεις σου στο ζήτημα αυτό και όχι μόνο.
 
Όλοι όσοι δεν συμφωνούν με τη λογική της αντιστάθμισης και της πρωτόγονης ζωώδους νοοτροπίας του «οφθαλμός αντί οφθαλμού» είναι για σένα βαλτοί, αντισημίτες, μακρύ χέρι της Χαμάς, που εγκρίνουν τις επιλογές της, που χρησιμοποιούν τις προπαγανδιστικές φωτογραφίες της και που θέλουν τον αφανισμό του περιούσιου λαού σου.
 
Όχι φίλε μου. Ούτε αντισημίτες είμαστε όλοι όσοι απορρίπτουμε την παράλογη και τυφλή άσκηση βίας από το ΚΡΑΤΟΣ του Ισραήλ -και όχι από ολόκληρο το λαό του- ούτε επιλεκτικά την απορρίπτουμε ούτε στραβάδια και ανίδεοι είμαστε, επειδή έχουμε διαφορετική άποψη από τη δική σου. Μετά μιλάς για προκατάληψη…
 
Βαλτός είναι και ο Ο.Η.Ε που μιλά για διερεύνηση πιθανής διάπραξης εγκλημάτων πολέμου από το Ισραήλ; Βαλτός και ο Κέρρυ που, μη γνωρίζοντας πως είναι ανοιχτά τα μικρόφωνα, είπε: «Κάτι πρέπει να κάνουμε. Δεν μπορεί να στεκόμαστε με σταυρωμένα χέρια όταν συμβαίνουν τέτοια πράγματα εκεί κάτω»; Φωτομοντάζ και αισχρή προπαγάνδα κατά του Ισραήλ οι φωτογραφίες κομματιασμένων παιδιών και αθώων πολιτών, του δις βομβαρδισμένου σχολείου του ΟΗΕ με τα τόσα θύματα, της εν ψυχρώ εκτέλεσης από ελεύθερους σκοπευτές άοπλων πολιτών που ψάχνουν για επιζώντες μέσα στα χαλάσματα; Ευτυχώς τώρα δεν υπάρχει μόνο CNN αλλά και διαδίκτυο, και με τον τρόπο αυτό έχουμε μια πιο πολύπλευρη άποψη της αλήθειας…
 
Δεν έχεις ούτε μία λέξη συμπόνιας για όλα αυτά τα αθώα θύματα, πριν δικαιολογήσεις την «αυτοάμυνα» του εκλεκτού επί γης λαού σου, όταν ολόκληρη η ανθρωπότητα εκφράζει τον αποτροπιασμό της; Ούτε μία κουβέντα; Λες πως το 70% των ελλήνων είναι αντισημίτες. Εγώ λέω πως ίσως και ολόκληρης της ανθρωπότητας. Θλιβερό, πραγματικά, ισχύει δεν ισχύει. Αυτό, όμως, είναι η μία όψη του νομίσματος. Αναρωτήθηκες ποτέ γιατί συμβαίνει αυτό; Είναι τυχαίο; Αν τα 70 από τα 100 άτομα που θα σε συναντούσαν έλεγαν πως είσαι άσχημος ή βλάκας, εσύ θα έλεγες πως σε ζηλεύουν και σε επιβουλεύονται; Δεν θα αναρωτιόσουν μήπως υπάρχει έστω και κάποια μικρή αλήθεια σε αυτά που σου καταλογίζουν;
 
Πάψε να παραλογίζεσαι, να νομίζεις πως περιστοιχίζεσαι από εχθρούς που θέλουν να σε αφανίσουν και να «πυροβολείς» αδιακρίτως προς κάθε κατεύθυνση. Πάψε να ονειρεύεσαι τους εφιάλτες των προγόνων σου και προσπάθησε να ονειρευτείς κάποιο δικό σου πλέον όνειρο με περισσότερη αγάπη, συμπόνια, αλληλεγγύη, εμπιστοσύνη και κατανόηση απέναντι στο συνάνθρωπό σου, ακόμα και για αυτόν που σου σκότωσε τη γάτα, αντί να πας με ένα μυδράλιο να ξεκληρίσεις την οικογένεια και το σόι του και, πριν αποχωρήσεις, βάλεις φωτιά και στα σπίτια τους…
jorge (29.07.2014)
Sven υποκλίνομαι.
Hastaroth (29.07.2014)
Λίγες μέρες πρίν την έναρξη τής σύρραξης,η Χαμάς απήγαγε και σκότωσε τρείς Ισραηλινούς εφήβους.Ετσι,χωρίς λόγο.
Μίλησε κανείς σας γι'αυτό;ΟΧΙ.Γιατί;
Αμέσως μετά,η Χαμάς άρχισε να εκτοξεύη βροχή τίς ρουκέτες εναντίον τού Ισραήλ.Ετσι,χωρίς λόγο.
Μίλησε κανείς σας γι'αυτό.ΟΧΙ.Γιατί;
Μά προφανώς γιατί αυτός που υπέστη την επίθεση ήταν το Εβραϊκό κράτος.Ο "Εβραίος τής Γής",κατά τον Dershowitz.
Ολος ο κόσμος ξέρει πως η Χαμάς,που κυβερνά την λωρίδα τής Γάζας,εκτοξεύει τίς ρουκέτες της από ταράτσες πολυκατοικιών,σχολείων,νοσοκομείων.
Τι πρέπει να κάνη το Ισραήλ;
Να κάτση να τρώη τίς ρουκέτες στίς δικές του πόλεις;
Αναγκαστικά θα βομβαρδίση τα κτίρια αυτά,αφού πλέον αποτελούν στρατιωτικούς στόχους.
Ομως πρίν το κάνη,ειδοποιεί τους κατοίκους-με μηνύματα στε κινητά τους,με φυλλάδια που ρίχνει στίς περιοχές που θα βομβαρδίση κλπ-ώστε να εκκενώσουν τα κτίρια,γιά να μήν σκοτωθούν.
Δέν το λέω εγώ αυτό,το λένε αυτόπτες μάρτυρες.
Ομως η Χαμάς λέει στους κατοίκους αυτούς να ΜΗΝ βγούν απ'τα σπίτια τους.Τούς εκθέτει έτσι στον κίνδυνο τού βομβαρδισμού,ώστε να υπάρξουν θύματα,γιά να έχη μετά να "κλαίγεται" στον ΟΗΕ.
ΑΥΤΗ Η ΧΑΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΙΑΠΡΑΤΤΕΙ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ,ΟΧΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ!!!!!
Δέν το καταλαβαίνετε αυτό;
Σάς δίνω παραπομπές να πάτε σε άρθρα άλλων δημοσιογράφων,μαρτυρίες αυτοπτών κλπ γιά να δήτε την συνολική εικόνα,που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αυτή που σάς δίνουν τα "επίσημα" ΜΜΕ.Αρνείστε πεισματικώς να τα διαβάσετε.Γιατί δέν συμβαδίζουν με την εικόνα τού κακού Ισραηλινού/Εβραίου και τού πανάγαθου Παλαιστίνιου που έχετε στο μυαλό σας.
Και ναί,έχω πολλές λέξεις συμπόνιας γιά τα αθώα θύματα τών βομβαρδισμών,αλλά απ'την άλλη πλευρά,άς κάνουν κι'αυτοί κάτι:άς ξεσηκωθούν εναντίον τής Χαμάς (αλήθεια,ξέρετε τί ποσοστό απ'αυτούς την είχαν ψηφίσει στίς εκλογές τού 2009;).Ας διαλέξουν ηγέτες που θέλουν την ειρήνη κι'όχι τους φανατικούς Ισλαμιστές τής Χαμάς και τής Χετζμπολλάχ που έχουν επιλέξει και που τους χρησιμοποιούν ώς "ανθρώπινες ασπίδες".
Δέν "νομίζω πως περιστοιχίζομαι από εχθρούς".Περιστοιχίζομαι όντως-ώς μέλος ενός λαού-από εχθρούς.Κι'αυτούς τους εχθρούς εσείς τους υποστηρίζετε,αρνούμενοι να δήτε την αλήθεια
Ούτε και έχετε "πολύπλευρη άποψη τής αλήθειας",όπως λέει ο Sven.Μονόπλευρη άποψη έχετε-απόδειξη ότι τίς παραπομπές που σάς δίνω αρνείστε να τίς κοιτάξετε.Διότι γιά σάς,ο μόνος υπεύθυνος γιά όλη αυτή την ιστορία είναι το Ισραήλ-είπαμε,ο "Εβραίος" επί τής Γής.Οι άλλοι-η Χαμάς,η Χετζμπολλάχ,τα Αραβικά κράτη,αυτοί που επιτέθηκαν στο Ισραήλ απ'την πρώτη μέρα τής ίδρυσής του και απειλούσαν πως η Μεσόγειος θα βαφτή κόκκινη απ'το αίμα τών σφαγμένων Εβραίων,δέν έχουν καμμιά ευθύνη,καμμιά ανάμιξη,καμμιά ενοχή.Ηταν-και είναι-όλοι άγιοι άνθρωποι,νά,σάν τον Αγιο Φραγκίσκο τής Ασίζης που μιλούσε και στα πουλιά και τον άκουγαν με προσοχή...
Πάντως εγώ θα βάλω -γιά τελευταία φορά- και κάποιες άλλες παραπομπές γιά να δήτε-άν και χάνω τον χρόνο μου,διότι η απάντησή σας θα είναι,ασφαλώς:"ού μάς πείσης,κάν μάς πείσης",που έλεγαν και οι αρχαίοι σας πρόγονοι.
http://www.gatestoneinstitute.org/4519/europe-kristallnacht
http://www.gatestoneinstitute.org/4518/media-hamas
http://www.gatestoneinstitute.org/4515/paris-kristallnacht
http://www.gatestoneinstitute.org/4516/hamas-mega-attack
http://www.gatestoneinstitute.org/4513/gaza-hamas-ceasefire
Και θα σταματήσω εδώ την παρέμβασή μου.Καλή σας νύχτα-και όταν ξυπνήσετε απ'τον λήθαργό σας και δήτε την αλήθεια,εδώ θα είμαι να τα ξαναπούμε...

 
mary_omikron (29.07.2014)
"" Για την τιμή της ανθρωπότητας !!! Ισραηλινοί στρατιώτες δεν θέλουν να πολεμήσουν!Καθώς ο "πολεμος" στην Λωρίδα της Γάζας συνεχίζει και τα εγκλήματα καιι οι βίαιοι βομβαρδισμοί αμάχων και παιδιών απο το Ισραήλ συνεχίζουν, 50 έφεδροι ισραηλινοί στρατιώτες δείχνουν τον δρόμο και κάνουν την διαφορά για να σώσουν την τιμή και την αξιοπρέπεια της ανθρωπότητας. Ήδη δεκάδες Ισραηλινοί έφεδροι αρνούνται να εκτελέσουν τις διαταγές της στρατιωτικής τους ηγεσίας για αφανισμό των Παλαιστινίων της Γάζας.... Απόφαση και στάση, που δεν είναι παίξε-γέλασε !!! Τα βάζουν με μία τρομερή πολεμική μηχανή και ασφαλώς η υπόστασή τους αλλά και η ίδια η ύπαρξή τους απειλείται με τον πιο άμεσο τρόπο.... Αυτοί οι Ισραηλινοί αυτή την ώρα κρατάνε τη τιμή της ανθρωπότητας στα χέρια τους... ""

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/l/t1.0-9/10557333_10152320760158315_4547180561145609875_n.jpg
mary_omikron (29.07.2014)
Μια από τις μεγαλύτερες αντιπολεμικές διαδηλώσεις των τελευταίων χρόνων γνώρισε το Σάββατο το Τελ Αβίβ. Δεκάδες χιλιάδες Ισραηλινοί εξέφρασαν την αντίθεσή τους στην πολιτική της χώρας τους ζητώντας ειρήνη στη Γάζα.

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t1.0-9/1910630_10152324340783315_3442631584398280914_n.jpg
mary_omikron (29.07.2014)
Και για τους 3 έφηβους άλλες διαπιστώσεις βγαίνουν τώρα στην επιφάνεια και μάλιστα απο Αμερικάνικα μέσα ενημέρωσης... Οποιος έχει διάθεση ας μελετησει τα στοιχεία που βγαίνουν στην επιφάνεια σιγά σιγά:
http://parallhlografos.wordpress.com/2014/07/29/%CE%B7-%CF%87%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%82-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CE%AE%CE%B3%CE%B1%CE%B3%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%83%CE%BA%CF%8C%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CF%85/
tallos (29.07.2014)
αλβερτο,πας να κανεις το ασπρο μαυρο;ολος ο κοσμος ξερει οτι οι εβραιοι του ιζραηλ ειναι τερατα.
mary_omikron (31.07.2014)
Δημοσίευση: 31 Ιουλ. 2014, 13:37
Κατέρρευσε μπροστά στην κάμερα
Σε λυγμούς ξέσπασε ο εκπρόσωπος του ΟΗΕ μετά το νέο μακελειό στη Γάζα
Πόλη της ΓάζαςΣε λυγμούς ξέσπασε, μπροστά στην κάμερα, ο εκπρόσωπος του ΟΗΕ και πρώην ανταποκριτής του BBC Κρις Γκίνες με αφορμή τη σφαγή στη Λωρίδα της Γάζας και το πρόσφατο μακελειό στο σχολείο-καταφύγιο των Ηνωμένων Εθνών, που στοίχισε τη ζωή σε 19 παλαιστίνιους αμάχους. 

ΟΗΕ κατά Ισραήλ: Σκοτώσατε παιδιά στον ύπνο τους
Κραυγές θρήνου για τα νεκρά παιδιά της Γάζας
Νέο μακελειό σε σχολείο του ΟΗΕ στο βόρειο τμήμα της Γάζας

Ήταν ο δεύτερος βομβαρδισμός καταφυγίου του ΟΗΕ από τις ισραηλινές δυνάμεις, μέσα σε μία εβδομάδα. Ο Γκίνες είναι μέλος της αντιπροσωπείας του Οργανισμού που έφτασε στη Τζαμπαλίγια για να συλλέξει στοιχεία. Μιλώντας στο Al Jazeera για την επίθεση, κατέρρευσε... Δείτε το βίντεο
https://www.youtube.com/watch?v=cu3lYK6OmMI
sven (31.07.2014)
Ο νόμος του δυνατού, η θηριωδία της υπεροψίας και του ακόρεστου μίσους. Ο Ο.Η.Ε. ειδοποίησε 17 φορές τους ισραηλινούς, πριν από το βομβαρδισμό του σχολείου, πως εκεί βρίσκονται μόνο γυναικόπαιδα...

Κύρηξαν 4ωρη εκεχειρία και στη διάρκειά της βομβάρδισαν μια πολυσύχναστη αγορά...

Έμεινα σχεδόν άφωνος όταν άκουσα σήμερα το μεσημέρι στις ειδήσεις πως το 97% των ισραηλινών συμφωνούν με την εισβολή και τους βομβαρδισμούς. Άλλη εντύπωση είχα. Τελικά, οι αντιρρησίες και οι διαδηλωτές είναι οικτρή μειοψηφία...

ΥΓ. Μαίρη, μήπως γνωρίζεις που βρίσκονται οι "αρχιεπαναστάτες" του Musicheaven? Μούγκα στη στρούγκα, γιατί βλέπω αρκετούς από αυτούς να σερφάρουν εδώ μέσα αλλά να σφυρίζουν ανέμελα...
Orfeus (31.07.2014)
Οι "αρχιεπαναστάτες" θα εμφανιστούν μόλις πειραχτεί μια τρίχα από τα μαλλιά του πρώτου Ισραηλινού στρατιώτη. 
Orfeus (31.07.2014)
Το 97% συμφωνούν και μετά μας κατηγορούν ότι καταδικάζουμε -λέει- και ενοχοποιούμε έναν ολόκληρο λαό. Βρε ΟΛΟΥΣ!!! ΟΛΟΥΣ!!!!  
sven (01.08.2014)
Υπάρχουν και αυτοί, Ορφέα, -εκτός αυτών που εννοείς και που είναι γνωστοί τοις πάσι- που σηκώνουν την παντιέρα της επανάστασης όταν γίνεται θέμα συζήτησης π.χ. ο Γιωργάκης (Γ.Α.Π.), κάποια σύγκρουση των Μ.Α.Τ. με τους "επαναστάτες" της λεηλασίας, των λιθοβολισμών και των πυρπολισμών, το τζαμί που δεν κτίζεται και άλλα πιο in και "πιασιάρικα" θέματα...

Απορώ πως δεν έγραψε ακόμα κάποιος από αυτούς για τη σκανδαλώδη αθωωτικά απόφαση της αδέκαστης ελληνικής δικαιοσύνης για τους δουλεμπόρους και εκτελεστές της Μανωλάδας...

Ίσως φταίνε τα μπάνια του λαού. Και οι "αρχιεπαναστάτες" έχουν ψυχή και ανθρώπινες ανάγκες. Δεν μπορεί να είναι μονίμως υπεράνω και στις επάλξεις...
vert (01.08.2014)
Επαναστάτες δεν υπάρχουν.  Μόνο σχολιαστές... Αλλά κι αν υπήρχαν, δεν θα ενδιαφερόνταν για την "Αρχή"... Θα ήταν απλοί επαναστάτες.
Ειδάλλως θα παρεμβαλλόταν το "-δια-" στην λέξη "αρχι-επαναστάτης"
Hastaroth (01.08.2014)
Είπα να μήν ξανα-ανακατευτώ,αλλά αυτό εδώ πάει πολύ:
---------------------------------------------------------------------------------------------
Σχόλιο από tallos (29.07.2014) 0 0 αλβερτο,πας να κανεις το ασπρο μαυρο;ολος ο κοσμος ξερει οτι οι εβραιοι του ιζραηλ ειναι τερατα.---------------------------------------------------------------------------------------------
Μάλιστα."Οι Εβραίοι τού Ισραήλ".ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ τού Ισραήλ,σωστά;
Να ετοιμάσετε τους φούρνους τότε.Και τούς θαλάμους αερίων επίσης.Να μήν αφήσετε Εβραίο τού Ισραήλ απ'έξω.Κανέναν.Να τους "καθαρίσετε" όλους,άλλωστε έξι εκατομμύρια είναι κι'αυτοί.
Αυτό εδώ,θα το σχολιάσετε;Μπά,δέν νομίζω.Είπαμε,Χαμάς=άγγελοι επουράνιοι,Εβραίοι τού Ιζραήλ (που λέει κι'ο tallos)=Τέρατα.
http://www.cohen.gr/newsite/index.php?option=com_content&view=article&id=3366:2014-07-31-15-06-44&catid=34:middle-east&Itemid=60
(και όχι,δέν πειράχτηκε-πρός το παρόν ακόμη-τρίχα Ισραηλινού)
Πρός το παρόν,πάντως,ανώτερος Ισραηλινός αξιωματικός λέει ότι ο στρατός πρέπει να αποχωρήση από την Γάζα,καθώς εξετέλεσε τον προορισμό του να καταστρέψη τίς σήραγγες τής Χαμάς.
http://www.timesofisrael.com/pull-out-troops-or-give-army-new-mission-idf-officer-says/
(επαναλαμβάνω,δέν πειράχτηκε ακόμη τρίχα Ισραηλινού).
Καληνύχτα σας.
tallos (01.08.2014)
οι πραγματικοι εβραιοι που καταγωνται απο τους εβραιους της παλαιας διαθηκης ειναι μειοψηφια στο ισραηλ,πιστευουν οτι ζουν προσωρινα στην παλαιστινη μεχρι ο θεος να τους οδηγησει στη γη της επαγγελιας,διαδηλωνουν κατα της σφαγης των παλαιστινιων και δεν αποδεχωνται την υπαρξη του ισραηλ σαν κρατος.και φυσικα διωκωνται για τις αποψεις τους.οι περισοτεροι εβραιοι που ζουν στο ισραηλ ειναι μογγολικης καταγωγης,απο την αυτοκρατορια των χαζαρων η οποια οταν διαλυθηκε σκορπιστικανε στην ανατολικη ευρωπη και μετα στην αμερικη,αυτος ο λαος δημιουργησε τον σιωνισμο και το ισραηλ.
loukas76gr (01.08.2014)
Τίποτα δε δικαιολογεί την αιματοχυσία στην οποία έχει επιδοθεί το Ισραήλ, πόσο μάλλον όταν είναι ο 'δυνατός' της υπόθεσης. Σίγουρα το μίσος και από τις 2 πλευρές είναι μεγάλο. Καμία θρησκεία όμως δεν το δικαιολογεί αυτό. Ούτε το μίσος, ούτε το αίμα.
Δυστυχώς, ο τόπος στον οποίο κηρύχθηκε 'η αγάπη για τον άνθρωπο', έχει μετατραπεί σε κολαστήριο ψυχών.
https://twitter.com/Fuller_Moon/status/494865302010986496/photo/1
sillia (01.08.2014)
respect..... Δάσκαλε !
Orfeus (01.08.2014)
Σχόλιο από Hastaroth (01.08.2014)[...] (επαναλαμβάνω, δέν πειράχτηκε ακόμη τρίχα Ισραηλινού). [...]Που σημαίνει ότι εσύ μπήκες δηλαδή σαν ..."αρχιεπαναστάτης";;;;
Konstantinosoa (01.08.2014)
http://www.koutipandoras.gr/article/119410/anartisi-sok-israilinoy-eleytheroy-skopeyti-simera-skotosa-13-paidia-kai-eseis-eiste
Konstantinosoa (01.08.2014)
http://www.koutipandoras.gr/article/119410/anartisi-sok-israilinoy-eleytheroy-skopeyti-simera-skotosa-13-paidia-kai-eseis-eiste
mary_omikron (01.08.2014)
Σχόλιο από Hastaroth (01.08.2014)Να ετοιμάσετε τους φούρνους τότε.Και τούς θαλάμους αερίων επίσης.Να μήν αφήσετε Εβραίο τού Ισραήλ απ'έξω.Κανέναν.Να τους "καθαρίσετε" όλους,άλλωστε έξι εκατομμύρια είναι κι'αυτοί.------------------------------
Οχι αγαπητέ, μην ψάχνετε "ήρωα" να σας απενοχοποιήσει.  Κανένας ΔΕΝ θα σας ξανακάνει συμπαθητικά "θύματα" στην παγκόσμια κοινή γνώμη. 
Αντιθέτως.... θα μείνετε ες αεί με την παγκόσμια κατακραυγή για τις δολοφονίες αμάχων, τους κομπασμούς και τα χαμόγελα της στρατιωτικής σας μηχανής και το στίγμα θα σας κατατρέχει.
Και βεβαίως αναφέρομαι σ΄εσάς που ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΣΥΜΠΟΝΟΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΗΡΙΩΔΙΑ.... εξαιρούνται εκεινοι οι ελάχιστοι Εβραίοι που σκύβουν το κεφάλι από ντροπή και βγαίνουν στις πλατείες του Τελ Αβιβ και διαδηλώνουν κατά της κτηνωδίας του περιούσιου λαού σου.
Music-ologist (02.08.2014)
Μην ταυτίζετε τους Εβραίους με το κράτος του Ισραήλ. Και εντός και εκτός Ισραήλ υπάρχουν Εβραίοι που διαδηλώνουν ενάντια στη σφαγή στη Γάζα.
ΝΑΙ στην καταδίκη των εγκλημάτων του κράτους του Ισραήλ.
ΝΑΙ, στο τέλος της γενοκτονίας.
ΟΧΙ, σε κάθε ρατσισμό (Ρατσιστική είναι η κυβέρνηση του Ισραήλ που κάνει γενοκτονία στη Γάζα. Ας μην είμαστε κι εμείς)
Orfeus (03.08.2014)
Music-ologist: Πρώτος ρατσιστής από όλους, είναι ο θεός τους. Ιδού: (ΔΕΥΤΕΡΟΝΟΜΙΟΝ Ζ') 1: Όταν δε Κύριος ο Θεός σου σε εισαγάγει εις την χώραν προς την οποίαν τώρα πορεύεσαι δια να την κληρονομήσεις ως ιδικήν σου, και εκβάλει από εμπρός σου Έθνη μεγάλα πολυαριθμότερα και ισχυρότερα από σε. 2: Θα παραδώσει αυτούς Κύριος ο Θεός σου εις τα χέρια σου, θα κτυπήσεις αυτούς, θα τους εξαφανίσεις τελείως και δεν θα τους λυπηθείς καθόλου. 6: Διότι συ, εν αντιθέσει προς εκείνους, είσαι λαός άγιος, αφιερωμένος εις τον Κύριον και Θεόν σου. Κύριος ο Θεός σου σε εξέλεξεν ανάμεσα από όλα τα άλλα Έθνη της γης.
DrLove (03.08.2014)
Γράψτε στ' αρχίδια σας τα σεντόνια με τις προσπάθειες επεξήγησης της κατάστασης, και τις κόντρες, και αν θέλετε επικεντρωθείτε στο πώς να βοηθήσετε όλα αυτά τα άτομα που έχουν ανάγκη. Επειδή οι άνθρωποι είμαστε αρκετά στενόμυαλα όντα, συνήθως κάποιος θα συμφωνήσει μαζί σου, εφόσον ΗΔΗ συμφωνεί με αυτό που λες. Σε λίγο καιρό αυτά τα σεντόνια αναλύσεων θα είναι απλώς άλλη μία συζήτηση στο Ίντερνετ (όπως τόσες και τόσες άλλες στο παρελθόν). Η Ιστορία γράφεται και ξαναγράφεται με διαφορετικά αίτια και αφορμές όσον αφορά τους πολέμους, δυστυχώς όμως πάντα κοινός παρονομαστής είναι το αίμα των αθώων και γενικότερα των ταξικά κατωτέρων/αδύναμων στρωμάτων. Δεν χρειάζεται να πέφτουμε σε παγίδες συγκρίσεων και διαπροσωπικών συνετισμών, τις στιγμές που προέχουν ζητήματα μεγίστης σημασίας. Βοηθήστε αν μπορείτε, όσο μπορείτε και με όποιο τρόπο μπορείτε όποιον νομίζετε με την δική σας κρίση ότι χρειάζεται βοήθεια.
Hastaroth (03.08.2014)
Τελικά ποιός κέρδισε το βραβείο αντισημιτισμού;κανείς ακόμα;
Κρίμα.Είναι ένα ωραίο μαύρο περιβραχιόνιο με την σβάστικα τού Χίτλερ επάνω.Το έχω δεί,βρίσκεται στο Αουσβιτς και περιμένει τον νικητή τού διαγωνισμού σας να το φορέση..
Και εξηγούμαι:Πουθενά δέν είπα εγώ ότι αυτά που γίνονται στην Γάζα δέν είναι τραγικά.Είναι και παραείναι.Και λυπάμαι κι'εγώ πάρα πολύ γι'αυτό.Παιδιά σκοτώνονται ή τραυματίζονται ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ (ενώ εσείς κοιτάτε μόνο την μία πλευρά).Αμαχοι σκοτώνονται ή τραυματίζονται ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ (ενώ εσείς κοιτάτε μόνο την μία πλευρά).Αυτή η μονομέρεια είναι που μέ ενοχλεί εμένα.Το Μεσανατολικό είναι ένα τόσο πολύπλοκο θέμα,που δέν μπορείς να το προσεγγίσης απλοϊκά  με όρους "άσπρο-μαύρο".Οταν ο ίδιος ο Μαχμούτ Αμπάς,πρόεδρος τής Παλαιστινιακής Αρχής,κατηγορή την Χαμάς ότι εκτοξεύοντας ρουκέτες στο Ισραήλ "εμπορεύεται το αίμα τών αθώων Παλαιστινίων",όταν ο ίδιος ο Αραβικός σύνδεσμος κατηγορεί την Χαμάς ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ γιά την κρίση αυτή,εσείς πώς ξέρετε καλύτερα και ξιφουλκείτε υπέρ της;
Δέν είπα ποτέ ότι δέν έχω λέξεις συμπόνιας γιά τα θύματα τής σύρραξης.Αλλά έχω λέξεις συμπόνιας ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ,και από τίς δύο πλευρές.Εσείς παραβλέπετε τα θύματα τής μιάς πλευράς και νοιάζεστε μόνο γιά τα θύματα τής άλλης.Και επιπλέον,καταφεύγετε στα γνωστά και τετριμμένα "επιχειρήματα" τού κλασσικού αντισημιτισμού ("οι περισοτεροι εβραιοι που ζουν στο ισραηλ ειναι μογγολικης καταγωγης,απο την αυτοκρατορια των χαζαρων" γράφει ο tallos,πράγμα που δέν έχει επαληθευτεί από κανέναν,"Ήρθε ίσως η ώρα να απομυθοποιηθεί ο λαός που σκότωσε όχι μόνον τον Μεσσία του αλλα και άπειρες άλλες αθώες ψυχές" ωρύεται (καί όχι ορίεται) γράφει η Animista-το κλασικό "επιχείρημα τού αντισημιτισμού από καταβολής κόσμου).Και με βάση όλα αυτά αποφαίνεστε ότι όλοι οι Εβραίοι πρέπει να εξοντωθούν διότι πλέον "κανείς δέν θα σάς ξανακάνη συμπαθητικά θύματα στην παγκόσμια κοινή γνώμη",κατά πώς λέει και η Μαίρη Ο.Μά εμείς δέν θέλουμε να είμαστε "συμπαθητικά θύματα",εξαρτώμενοι από άλλους λαούς και άλλα κράτη γιά την επιβίωσή μας.Θέλουμε να μπορούμε να υπερασπιζώμαστε μόνοι μας τους εαυτούς μας.Γι'αυτό οι Εβραίοι (ξανα)φτιάξαν το Ισραήλ στα εδάφη τών προγόνων μας.Γιά να μήν μπορή κάποιος νέος Χίτλερ να επιχειρήση να μάς εξοντώση χωρίς να έχουμε κάπου να καταφύγουμε.Και γι'αυτό,όταν κάποιοι (π.χ.η Χαμάς) επιτίθεται στο Ισραήλ απροκλήτως και αναιτίως,το Ισραήλ έχει το δικαίωμα να αμυνθή με όποιον τρόπο κρίνη κατάλληλο.Κι'αφού η Χαμάς θεωρεί ότι μπορεί να εκτοξεύη τίς ρουκέτες της ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ,δηλαδή μέσα από χώρους όπου ζούν άμαχοι άνθρωποι (που μάλιστα οι περισσότεροι δέν συμφωνούν με τίς πρακτικές τής Χαμάς),τί πρέπει να κάνη το Ισραήλ;Να κάτση να δέχεται τίς ρουκέτες;Δέν καταλαβαίνετε ότι αυτό που ζητάτε είναι παράλογο;ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ θα σκοτωθούν και άμαχοι και παιδάκια αφού το Ισραήλ πρέπει να χτυπήση αυτές τίς περιοχές απ'όπου εκτοξεύονται οι ρουκέτες-ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ αυτές οι περιοχές.
Αντιθέτως,η Χαμάς δέν χτυπάει ποτέ στρατιωτικές εγκαταστάσεις τού Ισραήλ,οι οποίες βρίσκονται ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ,ακριβώς γιά να μήν εκτίθενται οι κάτοικοι τών περιοχών αυτών σε κινδύνους.Η Χαμάς όμως χτυπάει τα αστικά κέντρα τού Ισραήλ ΣΚΟΠΙΜΩΣ,γιά να σκοτώση όσο περισσότερους Εβραίους μπορεί.Το ότι δέν το καταφέρνει,οφείλεται στο ότι το Ισραήλ έχει φτιάξει καταφύγια γιά τους κατοίκους του και έχει αναπτύξει αντιπυραυλικά συστήματα γιά ν'αναχαιτίζη τίς ρουκέτες.Η Χαμάς όμως δέν έχει φτιάξει καταφύγια γιά τούς κατοίκους τής Γάζας.ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΑΥΤΟ;
Βεβαίως δέν περιμένω να πείσω κανέναν σας.Εχετε όλοι σας ξερό κεφάλι και αποκρυσταλλωμένη γνώμη-ένα ακλόνητο mindset,που θα'λεγε και ο ψυχολόγος sven.Γιά σάς,οι μόνοι φταίχτες γιά όλα τα δεινά στην Γή είναι οι Εβραίοι.
Πάντως θα σάς δώσω ξανά κάποια links να δείτε γιά ποιούς λόγους είστε παραπληροφορημένοι όλοι σας.
Οι εμπειρίες του δημοσιογράφου Jean Cohen απ’την αντιμετώπιση της νέας μεσανατολικής κρίσης από τα μέσα μαζικής παραπλάνησης στην τριτοκοσμική Ελλαδίτσα μας.
http://www.youtube.com/watch?v=4CTG7JFoKQY
"Αντικειμενική» και «αμερόληπτη» αντιμετώπιση του δημοσιογράφου Jean Cohen απ΄τον ΣΚΑΪ (και γάϊδαρο,θα έλεγα εγώ)
http://www.youtube.com/watch?v=pfpSc2dyhj8
Πώς ο Παλαιστίνιος εκπρόσωπος της Παλαιστινιακής Αρχής παίζει σχεδόν «μονότερμα» σε Ελληνικό ΜΜΠ (μέσον μαζικής παραπληροφόρησης)
http://www.youtube.com/watch?v=MBjWCSuJ1Ao
Οι ανθρωπισταράδες της Χαμάς (ναί,αυτής τής Χαμάς που υπερασπίζεστε) εμποδίζουν παιδάκια (Παλαιστινόπουλα,απ’αυτά που οι Ισραηλινοί παλιο-σκατο-Οβριοί τα σκοτώνουν για πλάκα,σωστά;) να πάνε στο Ισραήλ για θεραπεία (που τους παρέχεται δωρεάν μάλιστα…)
http://www.cohen.gr/newsite/index.php?option=com_content&view=article&id=3371:---3--------------------&catid=34:middle-east&Itemid=60
Αντε τώρα,συνεχίστε τον διαγωνισμό αντισημιτισμού,να δούμε ποιός απ'όλους σας θα κερδίση το περιβραχιόνιο που φορούσε το ίνδαλμά σας ο Φύρερ ("fuhrer" στα γερμανικά σημαίνει "οδηγός"-έτσι αποκαλούνται και οι οδηγοί τών αστικών λεωφορείων στην Γερμανία).
mary_omikron (03.08.2014)
Το περιβραχιόνιο του Χίτλερ δεν διατίθεται ως έπαθλο, το κερδίσατε επάξια εσείς Hastaroth και δεν το διεκδικεί πλέον κανένας γιατί ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει τα δικά σας προσόντα. 
Κοίταξε τις φωτογραφίες επάνω και βρες έστω και ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ... Δες και το βίντεο μ΄εκείνο το ανθρώπινο ομοίωμα που χασκογελάει επηρμένα που σκότωσε 13 παιδιά....
Εχετε ξεπεράσει τον δάσκαλό σας και κατά το γνωστόν "έμαθα να μαστορεύω και γαμώ τον μάστορά μου"....
Αδιαφορώ εντελώς για θεούς, μεσσίες, ευαγγελισμούς, σταυρώσεις και διάφορα τέτοια εμπριμέ που αναφέρθηκαν... εδώ έχουμε άνθρωπους πολύπαθους και πρώην εξοντωμένους να εξοντώνουν σαν μύγες τώρα που μπορούν άλλους εγκλωβισμένους ανθρώπους. Τέλος, αυτή είναι η ουσία.
sven (03.08.2014)
@Animista,

έχεις ξεπεράσει κάθε όριο, εξαπολύοντας ένα τυφλό θρησκευτικό, και όχι μόνο, μίσος ενάντια σε οτιδήποτε έχει να κάνει με τους εβραίους. Αυτό λέγεται ρατσισμός και φασισμός, και ο υπερβάλλων ζήλος σου υπερβαίνει ακόμα και τα πλέον μισαλλόδοξα κείμενα της Χρυσής Αυγής.

 Εδώ μιλούμε για άλλα πράγματα που, απ΄ό,τι φαίνεται, αποτέλεσαν αφορμή να βγάλεις τη δική σου χολή ενάντια σε έναν ολόκληρο λαό εκατομμυρίων ατόμων, κρίνοντάς τον σαν να ήταν μία μικρή ομάδα ατόμων.
 
Άλλο η γενοκτονία που διαπράττεται αυτή τη στιγμή με την ΑΠΟΛΥΤΗ ανοχή ΟΛΩΝ των κρατών της Ε.Ε. αλλά σχεδόν και όλου του υπόλοιπου κόσμου, και άλλο το κυνήγι μαγισσών που έχεις εξαπολύσει με τρομακτική εμπάθεια. Η υποκρισία των Η.Π.Α. δεν έχει όριο. Από τη μία «καταδικάζει» το θάνατο χιλιάδων αμάχων και, από την άλλη, τροφοδοτεί με σύγχρονα όπλα το Ισραήλ γιατί αποτελεί πυλώνα των εθνικών τους συφερότων στην περιοχή αυτή…!!!
 
Το ζητούμενο είναι να μπορούν να συνυπάρχουν ειρηνικά όλοι οι λαοί του κόσμου και όχι να γίνεται ένας συνεχής ορατός ή αόρατος πόλεμος επικράτησης των δυνατότερων σε βάρος όλων των υπολοίπων, όπως γίνεται έως τώρα. Ο αόρατος πόλεμος των «αρπακτικών» κερδοσκοπικών κεφαλαίων έχει οδηγήσει την Αργεντινή στο χείλος της χρεοκοπίας, καθώς αρνούνται να μειώσουν λίγο τα κέρδη τους, παρόλο που έως τώρα έχουν φθάσει στο αστρονομικό ύψος του…300% (!!!) από την αγορά των παλαιότερα υποτιμημένων κρατικών ομολόγων της χώρας αυτής. Το όνομα του ιδιοκτήτη του συγκεκριμένου hedge fund είναι Πολ Σίνγκερ, αν σας λέει κάτι αυτό…

ΥΓ. Αλβέρτο, αν πραγματικά λυπόσουν για το ποτάμι αίματος τόσων εκατοντάδων αμάχων, θα το ανέφερες ευθύς εξαρχής και όχι κατόπιν εορτής και μετά από την κατακραυγή τόσων σχολίων για τον απίστευτο κυνισμό και τον τυφλό φανατισμό σου. Δυστυχώς, δεν μας πείθεις...
Hastaroth (03.08.2014)
@sven:ποιός είναι ο "απίστευτος κυνισμός και φανατισμός μου";Οτι είδα γιά άλλη μιά φορά την γνωστή καραμέλα "οι Εβραίοι είναι ναζί" να αναπαράγεται από αυτήν εδώ την ανάρτηση τής Μαίρης;Που παραθέτει out of context φωτογραφίες-τυπική ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ (εσύ ώς ψυχολόγος πρέπει να τα ξέρης αυτά,σωστά;) και εξισώνει μιά (τραγική,όντως περίπτωση) με την μελανώτερη σελίδα τής ανθρωπότητας;Αν αυτό δέν είναι αντισημιτισμός,τότε τί είναι;
Αν το να εξισώνης τίς (τραγικές όντως) απώλειες τής παρούσας σύρραξης με την ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ενός ολόκληρου λαού (ΕΞΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΘΥΜΑΤΑ ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ,με ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΝΤΩΣΗ και ΜΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ) δέν είναι αντισημιτισμός,τότε τί είναι;
Δέν με νοιάζει ρέ sven άν σάς πείθω ή όχι και δέν έχω υποχρέωση να δώσω λόγο σε κανέναν σας γιά το τί νιώθω και τί δέν νιώθω.Εχω όμως υποχρέωση να δώσω την πραγματική διάσταση τών πραγμάτων,ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΣΕΙΣ ΣΚΟΠΙΜΩΣ ΑΓΝΟΕΙΤΕ ή ΠΑΡΑΒΛΕΠΕΤΕ.Και η πραγματική διάσταση είναι πως γιά τους θανάτους τών αμάχων Παλαιστινίων η ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ ΥΠΕΥΘΥΝΗ είναι η Χαμάς και όχι το Ισραήλ.Αν λοιπόν θέλετε να κάνετε κάτι γιά τους άμαχους Παλαιστίνιους,πιέστε την Χαμάς να μήν τους χρησιμοποιή ώς ασπίδα γιά να καλύπτη από πίσω τους τους "μαχητές" της και τον πολεμικό εξοπλισμό της.Μπορείτε;Κάντε το.Αλλιώς μήν κρίνετε την όλη υπόθεση όπως θέλετε εσείς.
Και σάς εξήγησα ξανά:το Μεσανατολικό είναι ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ-δέν προσεγγίζεται με όρους "άσπρο-μαύρο",όπως θέλετε εσείς να το προσεγγίσετε.Αλήθεια,όλα αυτά τα links και βίντεο που σάς παρέθεσα,τα έχετε δεί,ή τα αγνοείτε επειδή σάς τα έδωσε "ο παλιο-σκατο-Εβραίος";Προφανώς δέν τα είδατε,αλλιώς θα τα σχολιάζατε.Θα αναρωτιόσασταν,π.χ. γιατί η Χαμάς δέν επιτρέπει στα παιδιά με πολλαπλούν μυέλωμα να πάνε στο Ισραήλ να κάνουν την θεραπεία τους,ΠΟΥ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΧΕΙ ΔΩΡΕΑΝ (ναί,το Ισραήλ που εσείς θεωρείτε ότι κατοικείται από αιμοσταγή τέρατα που σκοτώνουν παιδάκια γιά πλάκα....).Δέν σάς κάνει εντύπωση αυτό;Δέν σάς κάνει εντύπωση που όλος ο Αραβικός κόσμος-ακόμη και ο Αμπάς-είναι εναντίον τής Χαμάς ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ σ'αυτήν την διένεξη;Τότε είστε προκατειλημμένοι,οπότε αδίκως μιλάω.
@mary_omikron:Οι φωτογραφίες και τα βίντεο δέν είναι αξιόπιστα στοιχεία πάντα-διότι μπορεί και να είναι στημένα.Τό βίντεο με τόν στρατιώτη που χασκογελάει μπορεί να είναι σκηνοθετημένο-άλλωστε και το βίντεο με τον "ελεύθερο σκοπευτή" που σημαδεύει τον μικρό Παλαιστίνιο αποδείχτηκε τελικώς ότι ήταν πλαστό.Δέν έχεις ακούσει γιά το Pallywood (the Palestinian Hollywood);Αν,τώρα,εσύ βασίζεσαι στίς φωτογραφίες και στα βίντεο χωρίς να ψάχνης παραπέρα,τί να σού πώ-είσαι άξια τής τύχης σου.Αλλά τί λέω,εσύ θεωρείς πως οι Εβραίοι πρέπει πάντα να σκύβουν το κεφάλι από ντροπή.Σε γελάσανε όμως,δέν πρόκειται να ξανασκύψουμε το κεφάλι-όταν μάς χτυπάνε,θα χτυπάμε κι'εμείς.Και σ'όποιον αρέσουμε,γιά τους άλλους-αυτούς που μάς θέλουν πάντα θύματα να εξαρτιώμαστε απ'αυτούς γιά την επιβίωσή μας-ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ,που λέει και ο Χατζηνάσιος. 
@orfeus:Γιώργο,ωραίο το απόσπασμα από το Δευτερονόμιο (που γράφτηκε πρίν από δυό χιλιάδες χρόνια αλλά τώρα γελάνε ακόμη και οι ραβίνοι μας μ'αυτό).Να σού βάλω κι'εγώ λοιπόν "φώς ουράνιο,στίχους απ'το Κοράνιο" (που λέει κι'ο Αλεπουδέλης στον "Χαμαιλέοντα") να δής τί λένε οι Μουσουλμάνοι;Και πού'σαι,"μετά τον λαό τού Σαββάτου (δηλαδή τους Εβραίους),θα'ναι η σειρά τού λαού τής Κυριακής (δηλαδή τών Χριστιανών)",έτσι λέει το Κοράνιον ότι θα κάνουν οι Μουσουλμάνοι.Τώρα δέν ξέρω,εσύ που είσαι τού δωδεκάθεου με τον Δία τον μπιρμπάκουλα,μπορεί και να την γλυτώσης,άν τους το αναφέρης εγκαίρως...
Αυτά από μένα.Αλλες παραπομπές δέν έχει,νιώθω ότι μιλάω σε ντουβάρια,οπότε γιατί ν'ασχολούμαι;Είστε ελεύθεροι να σκέφτεστε ό,τι θέλετε γιά μένα-πως είμαι κυνικός,πως βάζω τα παιδιά τών Χριστιανών στά καρφοβάρελα,πως τους ρουφάω το αίμα-ειλικρινώς,ό,τι θέλετε.Δέν με νοιάζει.Αν πραγματικά λυπάστε γιά το ποτάμι αίματος τόσων εκατοντάδων αμάχων τής Γάζας (που μεταξύ τους όμως βρίσκονται και μάχιμοι που προσποιούνται τους άμαχους-δήτε στο link που έβαλα με τίς οδηγίες τού "υπουργείου εξωτερικών" τής Χαμάς πρός όσους Παλαιστίνιους μιλάνε σε social media),λυπηθείτε και γιά το ποτάμι αίματος τών άλλων αμάχων-τής Συρίας (180 χιλιάδες νεκροί σε δύο χρόνια μόνο!),τής Λιβύης,τής Αιγύπτου,τού Νταρφούρ,τού Θιβέτ καί άλλων,ών ούκ έστιν αριθμός.Και γράψτε κανένα blog και γι'αυτούς,όχι όλο (και μόνο) Γάζα και Γάζα.Αλλά ξέχασα,εκεί δέν υπάρχουν Εβραίοι,σωστά;.....
sven (03.08.2014)
Αλβέρτο,

συνεχίζεις το παραλήρημά σου, επαναλαμβάνοντας τα ίδια και χειρότερα, κάνοντας το ίδιο "τσουβάλιασμα" με την Animista, πράγμα που σημαίνει πως ισχύουν και για σένα τα όσα έγραψα ως απάντηση στο σχόλιό της...

Φαίνεται πως ΕΣΥ γνωρίζεις περισσότερα απ΄ό,τι ο γενικός γραμματέας του Ο.Η.Ε που χαρακτηρίζει ως "εγκληματική ενέργεια" τον τρίτο κατά σειρά βομβαρδισμό του σχολείου του Ο.Η.Ε., αλλά και από τους αμερικανούς που χαρακτηρίζουν τον ίδιο βομβαρδισμό ως "επαίσχυντο". Φαίνεται πως αυτοί δεν έχουν το ίδιο καλή πληροφόρηση άπό το υπερπέραν, όπως εσύ, πως μέσα, δηλαδή, στο σχολείο κρύβονταν πολεμιστές της Χαμάς, χρησιμοποιώντας τους άμαχους ως ασπίδα. Και για αυτό ΕΣΥ γνωρίζεις καλύτερα ακόμα και από τους άσπονδους υποστηρικτές σας, τους αμερικάνους...

Ατέρμον παραλήρημα...
mary_omikron (03.08.2014)
@ Hastaroth... Εντάξει, το τερμάτισες!!!
@ Animista... Δεν συμφωνώ με τις γενικεύσεις σου, έχω φίλους Εβραίους που είναι Ανθρωποι με Α κεφαλαίο. Τα θεοφιλοσοφοπροφητικά παρεισφρέοντα δεν είναι της παρούσης.
panzou (04.08.2014)
@ Hastaroth,
Δεν έχω ανοίξει κανένα link απ΄ όσα έχεις δώσει, (φαντάζομαι και πολλοί άλλοι), όχι γιατί τα έδωσε "ο παλιο-σκατο-Εβραίος"(όπως εσύ λες), αλλά επειδή δεν μπορώ να φανταστώ, ούτε και θέλω να ακούσω ΚΑΜΙΑ δικαιολογία που να αιτιολογεί την δολοφονία παιδιών. Ούτε η δικαιολογία ότι πίσω από τα παιδιά αυτά κρύβεται η Χαμάς, σας απαλλάσσει από τις ευθύνες για τα τρομερά αυτά εγκλήματα. Αν εσύ με απειλείς και κρύβεσαι πίσω από το παιδί σου τότε μπορώ να το σκοτώσω? Με αυτά που γράφεις δεν πείθεις κανέναν ότι λυπάσαι για τα παιδιά αυτά.Μόνο φανατισμό δείχνουν.
sven (04.08.2014)
Αλβέρτο,

όπως βλέπεις κι εσύ, το ύφος και το ήθος του Alhamdulillah απέχει έτη φωτός από το δικό σου. Τι σχέση έχει η δική σου λυσσαλέα, μονόπλευρη και ισοπεδωτική θεώρηση με αυτήν του ανθρώπου αυτού;

Λες να είναι κι αυτός βαλτός από τη Χαμάς για να μας παραπλανήσει, δείχνοντας ένα αγγελικξό πρόσωπο, ενώ ακονίζει τις χατζάρες του για να σφαγιάσει αθώους εβραίους;

Νομίζω πως, μετά από την παρέμβαση του Alhamdulillah και όλα όσα έχουν ήδη αναφερθεί, δεν χρειάζεται να προστεθεί τίποτα άλλο. Ελπίζω να έχεις τη στοιχειώδη σεμνότητα ώστε να σιωπήσεις, όπως έχεις πει πολλές φορές, αλλά ο φανατισμός και η εμπάθειά σου δεν σ΄αφήνουν...
Konstantinosoa (04.08.2014)
Είτε μας αρέσει είτε όχι για να κατανοήσουμε το όλο θέμα θα πρέπει να χωνέψουμε όχι αυτά που θα θέλαμε να ισχύουν αλλά αυτά που όντως ισχύουν στην πράξη.
1) Για να μιλήσω θεολογικά, οι Εβραίοι, φυσικοί και κυρίως ομόθρησκοι απόγονοι του Αβραάμ οδηγούνται απο τον Θεό στην Παλαιστίνη, σε μια περιοχή που ρητά και απο την Παλαιά Διαθήκη τονίζεται ότι δεν τους άνηκε αλλά τους εδόθη, τους χαρίστηκε απο τον Θεό.  Ακόμα και το χωριο του Δευτερονομίου που προαναφέρθηκε, απηχεί την ίδια αντίληψη. Ο ίδιος ο Θεός, αναφερόμενος στους Ιουδαίους στην προφητεία του αμπελώνος στον Ησαΐα(ένα βιβλίο που όπως και πολλά άλλα χωρία διαχρονικά οι ραββίνοι προσπαθούν να υποβαθμίσουν), τονίζει πως η Παλαιστίνη δεν είναι γη που τους ανήκει αλλά που τους εδόθη και κάποια στιγμή λόγω της πνευματικής συμπεριφοράς και της απιστίς τους θα άρει τον φράκτη της προστασίας γύρω απο την Ιουδαία. Όπερ και εγένετο ιστορικά, το 70 και οριστικά το 132 μ.Χ.
Συμπέρασμα πρώτο: Κατοικούν σε μια περιοχή που τους εδόθη, που κατέλαβαν, και πάντα θα υπάρχουν σχέσεις μίσους με τους γείτονές τους.
Ανάλογα γεγονότα είδαμε και στον 20ο αιώνα, με την ίδρυση του κράτους του Ισραήλ, όπου απο τη φύση της αυτή η απόφαση είχε το δίκαιο και το άδικο μέσα της και συνεχίζει να γενάει μίσος: Δημιουργήθηκε ύστερα απο ένα απίστευτο πογκρόμ των ανά την Ευρώπη τουλάχιστον Εβραίων, ένα κράτος. Όμως στην πράξη, οι Εβραίοι στάλθηκαν σε περιοχές που δεν κατοικούσαν για χιλιετίες, κατέλαβαν προγονικές εστίες άλλων και αυτό συνεχίζεται με τους εποικισμούς μέχρι σήμερα.
2) Σε έναν πόλεμο, γιατί η Παλαιστίνη εμπόλεμη περιοχή είναι στην πράξη και όχι μόνο στη Γάζα, ισχύει η αρχή του νικητή. Χρησιμοποίησε ότι μέσο μπορείς, αρκεί στο τέλος να είσαι ο νικητής.
Ας μην στουρθοκαμηλίζουμε. Κανείς δεν νοιάζεται για τον ηττημένο, αυτό διδάσκει η Ιστορία, παράδειγμα η γενοκτονία των Ελλήνων και των Αρμενίων. Η ουσία είναι πως οι Τούρκοι, τότε και μετά πέτυχαν αυτό που ήθελαν, την τελική δική τους λύση και αδιαφορούν για την κοινή γνώμη.
Έτσι και το Ισραήλ. Δεν την απασχολούν οι παράλληλες απώλειες. Αν χάσει την Παλαιστίνη, κανείς δεν θα την συμπονέσει γιατί τήρησε τους στοιχειώδεις ανθρωπιστικούς όρους. Αυτό διδάσκει η Ιστορία, το ξαναλέω. Και αυτό κάνει κι΄ας μην αρέσει σε κανένα. Ναι θα υποστεί την γενική κατακραυγή, αλλά θα πετύχει τον στόχο του ή έτσι τουλάχιστον πιστεύει. Άσε που ο αντίπαλός του δεν μπορεί να διεκδικεί δάφνες ανθρωπισμού και δημοκρατικών διαδικασιών.
Το Ισλάμ ! Το ήθος και το ύφος.... Χωρίς σχόλιο....
3) Ο κόσμος δείχνει μέγιστη υποκρισία, τονίζοντας το θέμα της Παλαιστίνης, που μπροστά στις μαζικές γενοκτονίες της Συρίας, του Ιράκ και του Κουρδικού τομέα, είναι σκηνές απο ταινίες προσεχώς. Η λέξη Ισλάμ και γενοκτονία είναι συνυφασμένη. Μόνο που στην περίπτωση του Ισραήλ, έχει έναν αντίπαλο ισχυρότερο.
Και ερωτώ; Ποιός άνοιξε θέμα, για την γενοκτονία της Συρίας, του Ιράκ και του Κουρδικού τομέα; Έχετε δει να σφάζουν ιερωμένους με χασαπομάχαιρα στο γόνατο, να ξεκοιλιάζουν έγκυες γυναίκες, να πετά απο ταράτσες ανήλικα παιδιά; Και μιλάμε για χιλιάδες νεκρούς απο περιπλανώμενους ισλαμιστές μισθοφόρους. Κανείς και ειδικά η αριστερά, η κράζουσα για τα δικαιώματα των ανθρώπων και πρωτοστατούσα στους αγώνες των γυναικών. Κωφεύει μια ζωή στην ζωοποίηση της γυναικός, τις κλειτοριδεκτομές, την Σαρία, την εκμηδένιση οποιουδήποτε δεν ανήκει στο Έθνος του Ισλαμ.
Σε αυτό έχει δίκιο απόλυτο ο Αλβέρτος. Ο τρόπος που τονίζεται η Ισραηλινή πολεμική τακτική στην Παλαιστίνη με τις εκατόμβες των νεκρών σε ελάχιστες ημέρες, είναι μονόπλευρος.
Έχει όμως και την εξήγησή του. Τα χρήματα των φασιστοειδών δικτακτόρων και φεουδαρχίσκων των διαφόρων Ισλαμικών μπανανιών, αποτελούν σήμερα μεγάλα μειοψηφικά και πλειοψηφικά μετοχικά πακέτα ανά τον Κόσμο, πλήν σε όσα ΜΜΕ αντίστοιχα είναι εβραϊκών συμφερόντων και δεν επιτρέπουν σχετική διείσδυση.
Στον 21ο αιώνα, "παιχνίδι" παίζουν και οι λοιποί Ασιάτες που εξαγοράζουν τα πάντα, πλήν μεγάλων εταιριών που ελέγχουν Εβραίοι επιχειρηματίες. Δεν υπάρχει σχεδόν μεγάλη εταιρία, μεγάλη βιομηχανία, που να μην έχει κάποιο Ασιάτη ως σημαντικό μέτοχο. Ακόμα και στην Γερμανία.
Άρα έχει μερίδιο δικαιωματικά και στον τηλεοπτικό χρόνο των "ανεξάρτητων" και καλά ΜΜΕ.
Προς τον Alhamdulillah: Όταν ξυπνήσεις απο τον λήθαργο της επιλογής σου, κούνα το δάχτυλο της αφέλειας σε εκείνους που δεν γνωρίζουν τί είναι Ισλάμ. Μεταξύ άλλων εδώ είναι Ελλάδα και έχουμε υποφέρει απο τα στίφη σας, έχουμε νεκρούς προγόνους σε κάθε οικογένεια, σφαγμένους, κρεμασμένους, ανασκολοπισμένους.
Και όσον αφορά την Παλαιστίνη, εκατοντάδες τα παραδείγματα των τυφλών χτυπημάτων, σε λεωφορεία, καφετέριες, εστιατορία.
Ναι οι Ισραηλίτες στην Παλαιστίνη εφαρμόζουν ένα απολυταρχικό καθεστώς, με ρατσιστικούς νόμους, τείχη της ντροπής, αρπαγές περιουσιών και εποικισμούς, αλλά δεν πάνε πίσω και οι αδελφοί της Χαμάς κ.τ.λ. 
Υ.Γ.: Ο Δωδεκαθεϊστικός χώρος μιας και έγινε νύξη, ο χώρος της Πατρώας, στην οποία διατηρώ αρκετές φιλίες, αρνείται στο 90% να μην πω στο σύνολό του, το Ολοκαύτωμα. 
mary_omikron (04.08.2014)
Κωνσταντίνε όλα τα μέλη του ΜΗ έχουν δυνατότητα δημιουργίας blog και στον ιδιωτικό του χώρο μπορεί ο καθένας να ανεβάζει τα θέματα που τον ενδιαφέρουν και δεν έχουν αναδειχθεί, δηλαδή όποιος ήθελε μπορούσε κάλλιστα να αναδείξει το θέμα Συρίας Ιράκ και Κουρδικού και να μην αναρωτιέται γιατί δεν ανοίχθηκε σχετικό..  Στον Ηastaroth αναφέρομαι.
Οσο για το απεχθέστατο female genital mutilation που αναφέρεις εγώ προσωπικά το έθιξα το 2012 στο θέμα "Γυναίκα: Χίλια πρόσωπα"
 
tallos (04.08.2014)
οι σαουδαραβες εξοπλιζουν τους ισλαμιστες μισθοφορους και πισω τους ειναι η αμερικη και οι εβραιοι μεγαλοτραπεζιτες.τα εμιρατα και η σαουδ.αραβια ειναι τσιρακια των αμερικανων και κατ επεκταση των διαφορων Ροκφελαρ,γκολντμαν σαξ κ.τ.λ.
dimitrisdimit (04.08.2014)
δεν συμμετεχω σε μη μουσικες συζητησεις αλλα θα κανω μια εξαιρεση γιατι ετυχε να γνωρισω ενα νεαρο ζευγαρι παλαιστινιων επιστημονων ,που σπουδασαν στην Ελλαδα και δουλευουν στη Παλαιστινη...
γενικο συμπερασμα τους...
Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΕΞΟΔΗ...
οι προσπαθειες συμβιβασμου που εγιναν παλιοτερα και απο τις δυο πλευρες ναυαγησαν με τη δολοφονια ηγετων που πιστευαν σε μια λυση οπως ο ισραηλινος πρωθυπουργος...και ο γιασερ αραφατ...
η χαμας ειναι μια εξτρεμιστικη οργανωση που στηθηκε κοντρα στον αραφατ με σκοπο να τορπιλισσει την οποια προσπαθεια εξευρεσης λυσης...
οι ισραηλινοι προωθουν ενα στρατηγικο σχεδιο  αποικισμου της παλαιστινης και εξοντωσης των Παλαιστινιων..
οσο για τις πηγες εσοδων των παλαιστινιων...?? Χρηματοδοτηση φανερη και μυστικη απο ανθρωπιστικες οργανωσεις ,αραβικα κρατη..κ.α.
και κατι τελευταιο...το ζευγαρι ηταν χριστιανοι....ναιι υπαρχουν και αυτοι στη Παλαιστινη και προσπαθουν να επιβιωσουν εν μεσω Ισλαμ και Εβραισμου.
αυτα ..χωρις καμμια προσπαθεια αντιπαραθεσης με κανενα..
υγ. Δεν συμφωνω με την παραθεση των φωτογραφιων...
πολυ απλοικος τροπος σχολιασμου ενος φοβερα πολυπλοκου θεματος..
dimitrisdimit (04.08.2014)
αα και κατι που ξεχασα...
γνωριζετε οτι υπαρχει πολυ πετρελαιο στα χωρικα υδατα της Γαζας????
tallos (04.08.2014)
ποια χρηματοδοτηση παλαιστινιων;να φανε δεν εχουνε,κατι παλιορουκετες 100 χρονων εκτοξευουνε που αμα θελει το ισραηλ τις αχρηστευει πριν πεσουν στο εδαφος.αλλα αφηνει μερικες να πεσουν στα χωραφια για να εχει αλοθι.
Konstantinosoa (05.08.2014)
Μαίρη δεν ήταν προσωπικό το σχόλιο. Όλοι μας λίγο πολύ ασχολούμαστε περισσότερο με το θέμα της Παλαιστίνης απο τα χρόνια της φιλίας του Αραφάτ με τον Ανδρέα, την δεκαετία του 80΄ και λιγότερο με τις χώρες του Ισλάμ, την στάση τους απέναντι στην γυναίκα και τον απροκάλυπτο ρατσισμό απέναντι στους μη ισλαμιστές. Το παλαιστινιακό είναι πολύπλοκο ζήτημα για να αντιμετωπίζεται μονόπλευρα. Και φυσικά το κοίτασμα Λεβιάθαν είναι στα ανοιχτά των επίμαχων περιοχών, αλλά δεν είναι ο βασικός λόγος της αιματοχυσίας. Υπάρχουν βαθύτεροι εθνικοί και θρησκευτικοί λόγοι.
MatNina (12.09.2014)
Πολυ ωραιο post!Η ιστορια επαναλαμβανεται κι εμεις δεν μαθαινουμε....

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
mary_omikron
Μαίρη
από ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΕΥΡΥΤΕΡΑ ΠΡΟΑΣΤΙΑ


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/mary_omikron

Εικόνες με ή χωρίς λέξεις.... ίσως για ένα παραλήπτη



Tags

blue jeans indigo denim άκου ανθρωπάκο Βίλχελμ Ράιχ γιαγιά γυναίκα female genital mutilation δάσκαλος χρυσαυγίτες εφημερίδα του 1880 ιστορία για ένα κάποιον φθοροποιός μηχανή Καβάφης προτομή Καβουρότρυπες Χαλκιδική ζωγραφισμένα βράχια γλυπτά βράχων Μαρσέλ Προύστ Νικολας Ασιμος Νικος Γκατσος Πειραματικό πολυτονικό Πολυτεχνείο 1973 πρώτη επέτειος φωτό ρόδο Ιεριχούς Ρούντυ βέλγικος ποιμενικός groenendael το γάλα Χοντρομπαλού Νικος Γκάτσος Δέσπω Διαμαντίδου Χρονης Μίσσιος σκοτώθηκες νωρίς χαμογέλα ρε χρονικό δικτατορίας ντοκυμανταίρ Π.Βούλγαρη



Επίσημοι αναγνώστες (37)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...

Links