ΜΟΥΣΙΚΗ, ΤΕΧΝΕΣ, ΛΟΓΟΣ
Η ΜΟΥΣΙΚΗ, ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΞΥΨΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.
31 Ιουλίου 2015, 15:30
ΤΣΙΠΡΑΣ, " Ο ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ"


Αγαπητοί φίλοι , αγαπητές φίλες,

καιρό έχω να σας γράψω τις σκέψεις μου.

Παρακολουθώ με αμηχανία και με αγωνία αυτά που συνέβηκαν και εξακολουθούν να συμβαίνουν, σε έναν πόλεμο που το αποτέλεσμα είναι γνωστό και σίγουρο, σε έναν πόλεμο από τον οποίο όλοι οι Έλληνες βγήκαμε αιχμάλωτοι, με βαριές καταδίκες, ισόβια για το 90% των Ελλήνων, αλλά και των αλλοδαπών, που εγώ θα τους λέω πάντα λαθρομετανάστες, μια και δεν τους καλέσαμε να έρθουν στην χώρα μας , στην γη της επαγγελίας γι' αυτούς και τώρα στην χώρα της φτώχειας, της ανέχειας, της δυστυχίας, που και γι' αυτούς τέλειωσαν τα ψέματα και μαζί τα δις εκατομμύρια ευρώ που έβγαζαν για τις πατρίδες τους, από νόμιμες κυρίως εργασίες, γενόμενοι εν γνώσει τους και αυτοί μαζί με εμας οι καταστροφείς της χώρας.

Τώρα, πάρα πολύ αργά μπήκανε τα Κάπιταλς κοντρόλς  και δεν μπορούν να στείλουν ούτε ευρώ  στις πατρίδες τους, όπου έχουν οικογένειες βέβαια, που αν και αυτοί είχαν μέτρο, όπως και τα δικά μας τσακάλια στο να στέλνουν χρήματα έξω, ίσως δεν θα βιώναμε την σημερινή οδυνηρή κατάσταση.

Και λέω ίσως, γιατί εγώ πιστεύω , ό,τι συμβαίνει σήμερα στην Ελλάδα και θα συνεχιστεί και σε άλλες χώρες της Ευρώπης με την ίδια ίσως και πιο δυνατή ένταση, ήταν κανονισμένο. Και έχω μόνο ένα επιχείρημα για να το αποδείξω. Το χρέος επί Γεωργίου (Στατιστική Υπηρεσία) ήταν 107 του ΑΕΠ.

Ο γιωργάκης Παπανδρέου, (που τις ευθύνες του περιμένω να τις του επιρρίψουν, όπως και σε όλους τους υπόλοιπους, Σαμαρά και σία, μα και στους σημερινούς που μας οδήγησαν στην σημερινή κατάσταση), μαζί με τον Γεωργίου, το φούσκωσαν το χρέος και έγινε 115,6%, για να μπούμε στα αποτυχημένα προγράμματα του ΔΝΤ και της Μέρκελ, δεν υπάρχει αμφιβολία αυτή κυβερνά την Ευρώπη, η πρώην πεινασμένη κομμουνίστρια της Ανατολικής Γερμανίας.

Αυτό το χρέος σήμερα είναι 180% του ΑΕΠ, και σε λίγο με τα νέα δάνεια του Τσίπρα αυτή την φορά θα φτάσει 210, 220 του ΑΕΠ.

Το τραγικό αλλά και ταυτόχρονα ασύλληπτο από τον κοινό Έλληνα είναι, πως είναι δυνατόν ένα χρέος που το πληρώνουμε έντοκα και κερδίζουν από αυτό όλοι οι εταίροι μας πολλά χρήματα (70 δις έχει κερδίσει η Γερμανία) αλλά και το ΔΝΤ που παραδέχονται ότι έχουν γίνει πολλά λάθη στην διαχείρισή του,  να πηγαίνει για τα 500 δις , αφού έχει γίνει κούρεμα  (χοντρικά τα γράφω) πάνω από 100 δις,  τους έχουμε πληρώσει και εμείς πάνω από 100 δις, μείωσε τα έξοδά του το κράτος πάνω από 50%, δεν πληρώνει κανέναν, έπεσαν οι συντάξεις και οι αμοιβές κατά 50%, η κατανάλωση , οι εισαγωγές και διάφοροι άλλοι δείκτες, και η χώρα μας να χρωστά, σε λίγο αυτό με τα νέα δάνεια , 500 δις και βάλε.; Είναι να χάνεις το νου σου. ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΕΧΘΩ όπως και εσείς άλλωστε να λένε όλοι : Ευρ. Ενωση, ΔΝΤ,, οι κυβερνώντες εδώ (απαξάπαντες)  ΚΑΝΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ, και να μην πληρωνουν γι’ αυτό και να πληρώνει τόσο τραγικά ΜΟΝΟ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ. Ανεργία, πείνα, φτώχεια, δυστυχία, αυτοκτονίες, ξενητεμός των νέων μας και χίλια δυο δεινά.

ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΟΛΟΙ ΚΥΡΙΟΙ. Με τα χρήματά σας οι χώρες , με τις περιουσίες τους οι ντόπιοι και με όσες ποινές προβλέπουν οι νόμοι, για χίλιες δυο παραβάσεις. Κόφτε το παραμύθι.. Κάναμε λάθη… Ε! πληρώστε λοιπόν και μη μας ζαλίζετε άλλο.

Οποιαδήποτε ιδιωτική επιχείρηση, βρε ηλίθιοι, με τέτοια  "φροντίδα" , προγράμματα, βοήθεια δεν θα είχε αυξήσει το χρέος της. Μάλλον δεν θα χρώσταγε.

Γι' αυτό φίλες, φίλοι λέω πως δεν υπάρχει πια ελπίδα καμιά με τον τρόπο που προσπαθούμε να βγούμε από αυτό τον φαύλο κύκλο.

ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ, πως ο Τσίπρας, που ούτε λίγο ούτε πολύ παρουσιάστηκε με το βαρύγδουπο πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης, ότι θα κάνει κάτι σημαντικό για την χώρα και τους Έλληνες.

Δυστυχώς χάθηκε στο δάσος, μαζί με τους ακολούθους του. Το έπαιξε Ρομπέν των δασών, μα δυστυχώς χάθηκε. Όχι μόνο δεν θα βοηθήσει τους φτωχούς, αλλά θα τους βάλει , έχουν δεν έχουν, να πληρώσουν περισσότερα. Τα ίδια κόλπα, οι ίδιες ατιμίες με τους προηγούμενους και αυξημένα.

Καλά χάθηκε το φιλότιμο;  Αριστεροί αυτοί και θα βάλουν τους φτωχούς που δεν εισπράττουν φράγκο ή κάποια ψίχουλα μαζεύουν, να πληρώνουν και επειδή δεν θα μπορούν θα τους παίρνουν τα σπίτια; Ρομπέν των δασών πριν λίγους μήνες…  Και τώρα είναι ανύπαρκτος. ΑΔΑΗΣ, ΑΓΝΟΣ ίσως, χωρίς προηγούμενη εμπειρία στην λωποδυτιά της πολιτικής, με αντιπάλους από μέσα από το κόμμα του και υποστηριζόμενος από την αντιπολίτευση, ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΑΥΤΟ, καθυστερώντας να κάνει οτιδήποτε για την χώρα έχοντας για υπουργό οικονομικών , έναν φανφαρόνο άνθρωπο, που το έπαιζε μάγκας, που αυτοπροβαλλότανε και κορόιδευε τους πάντες, παίζοντας με τις τύχες μας, έφτασε στο σημείο να εκλυπαρεί έλεος από την εγκληματική συμμορία της Ευρώπης, από τους πολύ σκληρούς πρώην πεινασμένους του τέως Ανατ. Μπλόκ , που τώρα το παίζουν , οι ξεβράκωτοι, ειδικοί οικονομολόγοι, να τον ελεήσουν.

Κύριε Τσίπρα , μας ντροπιάζεις, θα θέλαμε έναν υπερήφανο πρωθυπουργό, όχι έναν ταλαίπωρο ραγιά , που να παρακαλεί την Μέρκελ, δυστυχώς αποδείχτηκες πολύ άπειρος, πολύ λίγος για να βγεις από τον λαβύρινθο που με πολύ δόλο, πολλά λάθη τα λένε οι προηγούμενοι,  σου έφτιαξαν και σε έριξαν για να μην μπορέσεις να δεις φως και να συνεχίζεις με νέα λάθη. Και μαζί σου όλοι οι Έλληνες δεν θα προσμένουν τίποτα.

Ιδιαίτερα οι ΠΑΜΦΤΩΧΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!

Είναι μια περίπλοκη κατάσταση που κάποια στιγμή, κάποιος Ιστορικός ίσως μπορέσει να βγάλει τα πραγματικά γεγονότα στην δημοσιότητα και τότε η ανθρωπότητα θα καταλάβει πως το να προσπαθήσουν να αφανίσουν οι διεθνείς συμμορίες την Ελλάδα, που δεν θα μπορέσουν, ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΙΟ.

ΟΙ ΠΛΟΥΤΟΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ, η γαιωπολιτική θέση της Ελλάδος, οι Έλληνες που θα τους ήθελαν να λειτουργήσουν ως δούλοι και πολλές άλλες αιτίες, ακόμα και ο ήλιος μας, τα νησιά μας , οι ομορφιές μας, τα σπίτια μας και...και χίλια δυο, ήταν η αιτία να ασχοληθούν μαζί μας. Να μας αφανίσουν και μετά να γεύονται την κατεχόμενη Πατρίδα μας.

Τι κάνουμε εμείς λοιπόν;.

ΠΡΩΤΑ, ΠΡΩΤΑ πρέπει επειγόντως να βρεθεί ένας ηγέτης που να τους αγνοήσει όλους και τα πλαστά τους, εικονικά χρήματα,, που μόνο στα κομπιούτερς υπάρχουν, που υποτίθεται μας έχουν δανείσει, στηριζόμενος στην μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων, να τα σβήσει.

Να βρει τους κατάλληλους για την εκμετάλλευση των πετρελαίων, του φυσικού αερίου, της ηλιακής και αιολικής ενέργειας και του ορυκτού μας πλούτου και να κάνει την χώρα ΕΛΝΤΟΡΑΝΤΟ, αν δε οι υποτιθέμενοι δανειστές μας με σωστούς υπολογισμούς, έξω τα λάθη τους που μας χρέωσαν πιο πολύ, και αφού οι Γερμανοί πληρώσουν και τις επανορθώσεις τους ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΜΑΣ , που ευθύνονται για όλα αυτά....

Ε! ΤΟΤΕ, ας πάρουν και τίποτα φραγκοδίφραγκα, αν και νομίζω πως θα μας χρωστάνε κιόλας.  ΌΛΑ νόμιμα, δημοκρατικά... Απλά χρειάζεται ένας Έλληνας, ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΟΜΩΣ! Ένας σαν τους μεγάλους της Ιστορίας μας.

 Ο Τσίπρας και όλοι οι υπόλοιποι καλοί είναι μόνο για να δέχονται ότι Ζητούν "οι δανειστές μας".

Αυτά φιλικά πάντα και με καθαρή καρδιά

adreo

YΥ.Γ. Μια επιστολή που έχω στείλει στην κ. Μέρκελ 15 σελίδων, που της τα ψέλνω κατάλληλα και που επίσης έχουν λάβει και οι  υπόλοιποι, ας πούμε,  ηγέτες της Ε.Ε, Πρόεδρος και λοιποί, και από κανέναν τους δεν έχω πάρει απάντηση, μήπως έχουν και παντελόνια; θα περιμένω λίγες μέρες και μετά θα την δημοσιεύσω.

Τουλάχιστον να δουν πως δεν βάζουμε το κεφάλι κάτω. 

6 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

Hastaroth (31.07.2015)
Κύριε Ανδρεόπουλε,

Ο λαϊκισμός είναι πολύ κακό πράγμα.

Μέσα σε όλον αυτόν τον αχταρμά που γράφετε,μπλέκετε αλήθειες και ψέματα με αποτέλεσμα να μήν μπορή κάποιος να βγάλη άκρη.Εγώ,τουλάχιστον,δέν μπόρεσα.

Κανείς δέν ήθελε,ούτε θέλει να αφανίση την Ελλάδα.Εμείς οι ίδιοι,ώς χώρα,φταίμε κατά κύριο λόγο γι'αυτά που παθαίνουμε.

Κανείς δέν μάς πίεσε να δανειστούμε λεφτά.Εμείς το ζητήσαμε,γιά να φτιάξουμε ένα αντιπαραγωγικό Δημόσιο στο οποίο να βολεύουμε τα παιδιά μας,τα ανίψια μας,τους λοιπούς συγγενείς μας.

Εμείς τα ζητήσαμε,γιά να φτιάξουμε έργα βιτρίνας,σταθμούς μετρό με αποβάθρες μήκους τριών χιλιομέτρων γιά να δέχωνται συρμούς τών δύο η τριών βαγονιών,σταθμούς τραίνων με δέκα παράλληλες γραμμές στην μέση τού πουθενά (βλ.σταθμός Παλαιοφαρσάλου),τράμ που να πηγαίνη παράλληλα με τα λεωφορεία και άλλα πολλά.Ενώ αφήσαμε τα λιμάνια τών νησιών μας χωρίς έργα βελτίωσης με αποτέλεσμα να πέφτουν τα βαπόρια στίς προβλήτες επειδή το λιμάνι δέν έχει κυματοθραύστη να κόβη το κύμα,ή να προσπαθούν να δέσουν σε κεφαλόμωλους με κίνδυνο να τσακιστούν στα βράχια που παραμονεύουν παραδίπλα.

Εμείς τα ζητήσαμε,γιά να πάρουμε τραίνα που δέν χωράγανε στίς σήραγγες τού οδοντωτού,με αποτέλεσμα να ζητάμε κι'άλλα δανεικά γιά να διανοίξουμε τίς σήραγγες.

Εμείς τα ζητήσαμε,γιά να πάρουμε εορτοδάνεια,διακοποδάνεια,μπαρναμπεουδάνεια και θαλασσοδάνεια,αντί να εκσυγχρονίσουμε τίς επιχειρήσεις μας γιά να γίνουν ανταγωνιστικές μπάς και παραγάγουμε τίποτε να το πουλήσουμε στο εξωτερικό και να πάρουμε φρέσκο χρήμα,αντί ν'ανακυκλώνοουμε συνεχώς το ίδιο χρήμα μεταξύ κουρείων,ταβερνών κι'εστιατορίων.Και γιά να παίρνουμε επιδοτήσεις τρείς φορές γιά το ίδιο χωράφι,λές κι'είναι...πολυκατοικία που σε κάθε όροφο κάνεις διαφορετική καλλιέργεια-και τελικώς να τρώμε τίς επιδοτήσεις στα μπουζούκια τής επαρχίας και τής παραλίας ή να αγοράζουμε αγροτικά αυτοκίνητα γιά να πηγαίνουμε το βράδυ στα εν λόγω μπουζούκια.

Και τώρα που μάς τα ζητάνε πίσω αυτοί που μάς τα δάνεισαν,τους κατηγορούμε ότι,τάχα,θέλουν να μάς αφανίσουν.Γιατί,κύριε Ανδρεόπουλε;Επειδή μάς πρότειναν να μικρύνουμε το κράτος μας απολύοντας πλεονάζοντες δημοσίους υπαλλήλους και καταργώντας περιττές δημόσιες υπηρεσίες και οργανισμούς,στους οποίους είχαμε "παρκάρει" αυτούς τους πλεονάζοντες υπαλλήλους που είχαν βρεθεί εκεί εξ αιτίας τών ρουσφετιών τών πολιτικών μας;Κι'επειδή οι πολιτικοί μας δέν ήθελαν να χάσουν τίς ψήφους τών υπαλλήλων αυτών,προτίμησαν να υπερφορολογήσουν τον ιδιωτικό τομέα τής χώρας,αυτούς δηλαδή που παράγουν τον πλούτο απ'τον οποίο και οι ίδιοι πληρώνονται.

Γιά ποιά "εγκληματική συμμορία" μιλάτε;Εγκληματική συμμορία είναι οι ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ πολιτικοί,που δέχτηκαν να διορίσουν με ρουσφέτι γιά να μήν χάσουν τίς ψήφους τώνν διορισμένων,αντί να τους πετάξουν έξω απ'τα πολιτικά τους γραφεία και να τους στείλουν να δουλέψουν και ν'αξιολογηθούν."Εγκληματική συμμορία" είναι επίσης,κατά κάποιο τρόπο,και όσοι "κυνήγησαν" τους βουλευτές και υπουργούς ζητώντας τέτοιους χαριστικούς διορισμούς,αντί να ψάξουν να βρούν δουλειά στον ιδιωτικό τομέα και να κάνουν κάτι παραγωγικό.

Κύριε Ανδρεόπουλε,τα χρήματα που δανειστήκαμε ώς χώρα δέν είναι "πλαστά,εικονικά",αλλά πραγματικά χρήματα που,μέσω τών κυβερνήσεών τους,οι άλλοι Ευρωπαϊκοί λαοί μάς δάνεισαν γιά να εκσυγχρονίσουμε την χώρα μας και να γίνη κι'αυτή μιά κανονική,ευνομούμενη χώρα με ισχυρό παραγωγικό ιστό,ώστε αφ'ενός να επιστρέψουμε τα χρήματα που δανειστήκαμε και αφ'ετέρου να μπορούμε να παράγουμε κι'εμείς πλούτο-προϊόντα και υπηρεσίες και τεχνολογία-γιά να μήν χρειαστή ποτέ στο μέλλον να ξαναδανειστούμε.

Εσείς θα δανείζατε ποτέ χρήματα σε κάποιον που όχι μόνο θα σάς "διαβεβαίωνε" ότι δέν πρόκειται ποτέ να σάς τα επιστρέψη,αλλά θα σάς κατηγορούσε και ώς εκβιαστή άν κάποια στιγμή τολμούσατε να τού τα ζητήσετε πίσω;
adreo (01.08.2015)

Χαίρομαι που μπαίνεις εδώ για να εκθέσεις τις απόψεις σου, που είναι απόλυτα σεβαστές και ανεξάρτητα με τα τόσα πολλά που γράφεις και λέγοντας με την σειρά σου και εσύ κάποιες αλήθειες που δείχνουν την υπευθυνότητα των διαφόρων κυβερνητών, που είναι γνωστές σε όλους μας εξάλλου, που ξέρουμε πως λειτουργεί αυτό το κράτος ,με ρουσφέτια, με επιλογές των δικών τους ανθρώπων που πολλές φορές στερούνται προσόντων και ικανοτήτων, αγαπητέ μου άγνωστε φίλε θέλω να σε ρωτήσω μερικά απλά πράγματα.

1. πόσο ήταν το χρέος το 2009. 2. Πόσο το έκανε ο γιωργάκης και ο Γεωργίου της ΕΛ. ΣΤΑΤ με τα ψέματά τους για να μπούμε στην μέγγενη των δανειστών. 3. Πόσο ήταν πριν μισό χρόνο και πόσο είναι τώρα και πόσο θα γίνει με τα δάνεια που θα πάρει ο Τσίπρας. 4. Το μικρό Λουξεμβούργο των 500 χιλ. κατοίκων χρωστά το απίστευτο αστρονομικό ποσό των κοντά δυο τρις ευρώ. Το ακούμπησε κανείς; Μη μου πεις πως το διαχειρίζεται; Είναι αδύνατον 5. Ολόκληρη η Ευρώπη αλλά και ο κόσμος χρωστά πάρα πολλά τρις. Σε ποιον; Ποιος τα έχει αυτά τα τρις; Δεν είναι αέρας κοπανιστός; 6. Εγώ από μικρό παιδί ήξερα πως τα χρήματα που έχει μια χώρα, έχουν αντιστοιχία με το χρυσό κάθε χώρας. Που υπάρχει τόσο χρυσάφι; 7. Άρα είναι ψεύτικα, εικονικά. Το λένε και πολλοί οικονομολόγοι αυτό. Όχι εγώ, που δεν είμαι οικονομολόγος 8. Εξήγησέ μου αν μπορείς πως γίνεται το χρέος μας να φτάνει περίπου 400 δις και σε λίγο 500 και βάλε, με κουρέματα, πληρωμές, στερήσεις του Λαού μας και λοιπά. Μπορώ να γράφω μέχρι αύριο , θέτοντας τις απόψεις μου, τα επιχειρήματά μου. Δεν βγαίνει τίποτα. Εγώ θεωρώ πως το χρέος μας είναι πλασματικό.
Δεν ακούς από όλους κάναμε λάθη; και τα λάθη φίλε μου τα πληρώνει ο Λαός μας; Είσαι αυτής τη; άποψης; Να παίζουν ντόπιοι και ξένη με τον Λαό μας; Σεβαστές οι απόψεις σου αλλά και οι δικές μου να μου επιτρέψεις να τις θεωρώ σοβαρές και στα ολίγα που σου γράφω ας έχω την απάντησή σου .Με λίγα λόγια. Εγώ σαν επιχειρηματίας που ήμουν , την επιχείρησή μου την προχώρησα, την ανέβασα για τα δικά μου δεδομένα πολύ ψηλά, με απλά μαθηματικά. 1 +1=2 , 2-1= 1. Έτσι απλά.
Και ένα τελευταίο. Αν οι αγαπημένοι σου Ευρωπαίοι, εταίροι και λοιπά και συμμορίτες όπως τους λέω εγώ, κερδίζουν χρήματα σαν σκληροί τοκογλύφοι καταξεσκίζοντας σαν αρπακτικά τις σάρκες των Ελλήνων, με τους δανεισμούς, η Κάρτα της Ε.Ε δεν μιλά για κάτι τέτοιο, εσύ να συνεχίσεις να τους αγαπάς, να αισθάνεσαι πως σε σώζουν, αν και αλυσοδεμένος μέχρι και 10 γενιές και να τους χρωστάς χάρη. Εγώ δεν την θέλω αυτή την Ευρώπη και να σου πω πως θα χαρώ πολύ αν βρεθεί ένας Έλληνας κυβερνήτης που θα μας απαλλάξει από αυτούς τους εκμεταλλευτές. Η αδελφή μας χώρα η Κύπρος , έχει κερδίσει 400 εκατομμύρια από το δράμα της Ελλάδος και αυτή βέβαια θα τα χαρίσει, όπως είπε ο Υπουργός Οικονομικών της χώρας. Αντιλαμβάνεσαι τα άλλα αρπακτικά τι κέρδισαν; ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΖΟΓΟΣ πατριώτη σε βάρος της Ελλάδος.
Ένα πείραμα έκαναν, πέτυχε, σειρά έχουν τώρα η Ιταλία, η Γαλλία και έπεται συνέχεια.
Δεν λύνεται το θέμα από εδώ. Εγώ από σένα θέλω λίγα λόγια πάνω σε ότι σε ρωτώ.
Και ένα τελευταίο ακόμα. Ήμουν από τους Έλληνες που στα νιάτα τους πίστεψαν στο όνειρο της Ενωμένης Ευρώπης. Βλέποντας όμως τώρα που μας έφτασαν οι δικοί μας οι κυβερνήτες μαζί με τους Εταίρους μας , δεν την θέλω αυτή την ένωση. Είναι μια ένωση εκ του πονηρού.
Εσύ θα έκανες συνεταιρισμό με κάποιον που θα κοίταζε να σε εκμεταλλευθεί; Δεν το πιστεύω
Φιλικά adreo

Υ.Γ γράφεις πολλά και δεν μπορώ να σου απαντήσω σε όλα, δεν υπάρχει και λόγος εξάλλου. Είμαστε δυο Έλληνες σε διαφορετικό μήκος κύματος. Μόνο θυμήσου, αν φοβάσαι μην χάσεις τα ευρώ σου, εκτός αν κερδίζεις πολλά, πως ο μισθός σου, για τον μέσο Έλληνα δηλαδή, για τους ανέργους τι να πούμε; δεν σου φτάνει παρά για 15 μέρες.
Και αν έχεις μεγάλη οικογένεια, που το εύχομαι, βράσε όρυζα. Ένα αυτοκίνητο λεπτά χρειαζόμαστε αγαπητέ μου για να βολευτούμε. Αυτή η Ευρώπη ΔΕΝ ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ
adreo (01.08.2015)
κύριε Hastaroth,
πριν λίγο έτυχε να δω στο ART, κανάλι μικρό όπως ξέρεις, όπου κάνει εκπομπή αυτή την στιγμή ο Αϊβαλιώτης , πρώην Βουλευτής, όπου έδειχνε επίσημη απάντηση του Αυστριακού επιτρόπου Χανς προς τον Ευρωβουλευτή; Σαλαβράκο , με την οποία με στοιχεία γραμμένα μάλιστα στα Ελληνικά, λέει πως η Δυτ. Γερμανία τότε, δεν ξέρω ακριβώς πότε αλλά τώρα βγήκε το σκάνδαλο, έφαγε 42 δις ευρώ από την Ε.Ε, που υποτίθεται πως ήταν για την Ανατολική Γερμανία.
Θα το ψάξω, γιατί οι γερμαναράδες δεν είναι αυτοί που αγαπάς εσύ. Βρήκαν πολλά κορόϊδα , τα εκμεταλλεύονται και ζουν ζωή χαρισάμενη, μάλιστα είναι και τεμπέληδες οι ίδιοι και έχουν εκατομμύρια μετανάστες να δουλεύουν γι' αυτούς, ενώ εμάς μας χρεώνουν και μας πάνε στον τάφο.
Δεν επιχαίρω, αλλά επειδή σε σέβομαι, άσχετα αν εσύ δεν με σέβεσαι και μιλάς με ειρωνεία, να το ψάξεις το πράγμα, να μορφώνεσαι κιόλας και όταν βρεις το έγγραφο, να παραδεχθείς πως ότι λάμπει δεν είναι χρυσός.
Η Ευρώπη έχει πολλούς λωποδύτες και συμφεροντολόγους.
Εμείς είμαστε σε κίνδυνο μεγάλο, έχοντας σχεδόν πάντα ανίκανους, δουλικούς κυβερνήτες, που δυστυχώς δεν κοιτούν για τα συμφέροντα της Ελλάδος.
Δεν είχα σκοπό να σου ξαναγράψω, αλλά η τύχη είναι σχεδόν πάντα μαζί μου, και μου έδωσε την αιτία .
adreo (06.08.2015)


Hastaroth,
περιμένω μέρες να μου απαντήσεις , αλλά εσύ λάκισες. Όπως λακίζουν οι ηττημένοι( έ εδώ στα λόγια... μην το πάρεις και τοις μετρητοίς!..)
Ή σε βαρέσανε κάποιοι που τους κάθομαι στο στομάχι, ή δεν είσαι άξιος να με αντιμετωπίσεις, γιατί εγώ είναι εύκολο να βάλω όποιον το παίζει τζάμπα μάγκας , στην θέση του.
Ειλικρινά θέλω να μαθαίνω από οποιονδήποτε αξιόπιστες πληροφορίες. Ο άνθρωπος γηράσκει, αεί διδασκόμενος και εγώ αυτό το τηρώ σε όλη μου την ζωή. Δεν το παίζω ούτε ειδικός, ούτε παντογνώστης.
Σε περιμένω, όπως είδες ευγενικά στην αρχή, αλλά σιγά, σιγά, θα μελετήσω με πολύ προσοχή τα γραφόμενά σου και θα σου απαντήσω, λέξη προς λέξη. Έτσι για να μην αμολάς μελάνι και εξαφανίζεσαι. Και όχι τίποτε άλλο, αλλά με διαβάζουν πολλοί βρε φίλε! όχι ρε, κακό μόριο, Βρε..
Δυστυχώς για σένα, δεν είμαι του χεριού σου και εύκολος "αντίπαλος", φυσικά εδώ, πάλι για να μην το πάρεις βαριά.
Γεια σου Ηastaroth,
από τον άγνωστο φίλο σου
adreo
Hastaroth (06.09.2015)
Κύριε Ανδρεόπουλε,

Προφανώς σάς είναι αδυνατον να υποθέσετε ότι όταν κάποιος δέν απαντήση στα λεγόμενά σας,αυτό μπορεί να οφείλεται σε χίλιους δυό λόγους,διαφορετικούς απ'το "λάκισμα".

Ετσι λοιπόν δημιουργήσατε μιά "πραγματικότητα" εικονική,στην οποία ισχυρίζεστε ότι σάς θεωρώ "τού χεριού μου",ότι σάς θεωρώ αντίπαλό μου και άλλα διάφορα σατανικά,ενώ εγώ απλώς τίς απόψεις μου εξέφρασα και μάλιστα κοσμίως και με ευγένεια.Οπως μάλιστα διαβάσατε,έγραψα ότι και εσείς λέτε κάποιες αλήθειες,με τίς οποίες συμφωνώ.

Αυτό με το οποίο δέν συμφωνώ είναι ο λαϊκισμός που αποπνέει το κείμενο σας.Αυτά τα περί τού ότι "θέλουν να μάς αφανίσουν,να μάς υποδουλώσουν" κλπ,είναι καθαρός λαϊκισμός που αποσκοπεί στο να αποσείση τίς ευθύνες τών δικών μας ηγετών και τών δικών μας πολιτών.Τών μέν "ηγετών" που μάς έλεγαν ψέματα ανερυθρίαστα,ημών δέ τών πολιτών που τους ξαναψηφίζαμε-και,να το δήτε,θα τους ξαναψηφίσουμε και τώρα.

Ούτε έγραψα εγώ πουθενά ότι αγαπώ τους Γερμανούς και άλλα φανταστικά που μού προσάπτεις.

Γεγονός πάντως είναι πως τόσο ώς κράτος,όσο και ώς άτομα,δανειστήκαμε από τους λοιπούς Ευρωπαίους χρήματα τα οποία αντί να τα χρησιμοποιήσουμε γιά την πραγματική ανάπτυξη τής χώρας και ημών τών ιδίων,τα κατασπαταλήσαμε σε άχρηστα έργα,σε διορισμούς τεμπέληδων και σε τρόπους διαβίωσης που υπερέβαιναν τα ατομικά μας έσοδα.

Σάς ρωτάω:είναι ή δέν είναι αλήθεια τα διάφορα καταναλωτικά δάνεια που παίρναμε ώς άτομα γιά να πάμε διακοπές (ΔΙΑΚΟΠΟδάνεια) ή να κάνουμε πλούσιο Χριστουγεννιάτικο ή Πασχαλιάτικο τραπέζι (ΕΟΡΤΟδάνεια) ή γιά ν'αγοράσουμε πολυτελή αυτοκίνητα ή να χτίσουμε πολυτελείς βίλλες (γιά κατανάλωση δηλαδή;)

Σάς ρωτάω:είναι ή δέν είναι αλήθεια ότι η Ελλάδα,ώς κράτος,δανείστηκε λεφτά γιά να φτιάξη άχρηστα δημόσια έργα (π.χ.συντριβάνια) ώστε οι διάφοροι δήμαρχοι/υπουργοί να δείχνουν ότι νοιάζονται γιά τους ψηφοφόρους τους;

Το ξέρετε ότι ο ΟΣΕ,προκειμένου "να εκσυγχρονίση τον οδοντωτό σιδηρόδρομο Διακοπτού-Καλαβρύτων",έργο που θα γινόταν ΚΑΙ με δανεικά χρήματα απ'την Ευρώπη,προμηθεύτηκε βαγόνια και μηχανές που δέν χωρούσαν στίς σήραγγες τού οδοντωτού-προφανώς η κατακύρωση έγινε σε εταιρία που διαπλεκόταν με συγκεκριμένους πολιτικούς-με αποτέλεσμα να χρειαστούν κι'άλλα χρήματα γιά να γίνουν έργα διαπλάτυνσης τών σηράγγων;Είναι γεγονός αυτό και όχι μυθοπλασία δική μου.Ψάξτε το λιγάκι.

Ξέρετε ότι ο Ευάγγελος Βενιζέλος όταν ήταν υπουργός δημοσίων έργων,ενέκρινε χάραξη τού τράμ τής Αθήνας,που θα περνούσε μέσα απ'τίς στήλες τού Ολυμπίου Διός;Οταν τού το επεσήμαναν αυτό οι ειδικοί,ζήτησε απ'τον εργολάβο κατασκευαστή τού τράμ ν'αλλάξη την χάραξη-κι'αυτό κόστισε δυό εκατομμύρια ευρώ επιπροσθέτως.

Εχετε διαβάσει γιά το "λοξό υποβρύχιο";Πρόκειται γιά το ΥΒ "Παπανικολής",που είχε παραγγελθεί στα ναυπηγεία τού Κιέλου και όταν καθελκύστηκε και άρχισαν οι εν πλώ δοκιμές διαπιστώθηκε ότι είχε προβλήματα ευστάθειας,με αποτέλεσμα να "γέρνη" όταν ήταν εν καταδύσει.Η διόρθωση αυτού τού προβλήματος κόστισε επιπλέον χρήματα στο Πολεμικό Ναυτικό και σημαντική καθυστέρηση στην παράδοση τού πλοίου.Μεγάλο μέρος τών χρημάτων αυτών ήταν δανεικά.

Υπάρχουν άπειρα τέτοια παραδείγματα-και όπως βλέπετε,αναφέρω πραγματικά γεγονότα,που ο καθένας μπορεί την σχετική τεκμηρίωση άν κάνη τον κόπο να ψάξη λίγο στο διαδίκτυο.

Γιά να μήν μιλήσω γιά τα σκάνδαλα της εποχής τού Ανδρέα Παπανδρέου (γιουγκοσλαβικό καλαμπόκι που έπαιρνε επιδοτήσεις σάν ελληνικό,υπόθεση Κοσκωτά,κλπ).

Κανείς δέν πίεσε τους Ελληνες πολιτικούς να κάνουν αυτήν την κατασπατάληση τών δανεικών.Και κανείς δέν πίεσε τους Ελληνες πολίτες να ψηφίσουν και να ξαναψηφίσουν αυτούς τους πολιτικούς.

Οπότε αφήστε τίς "κορώνες" περί "ανυπάρκτου χρέους".Το χρέος είναι πραγματικό και γιά την διόγκωσή του σε βαθμό που να μήν μπορή η χώρα να το "εξυπηρετή",δηλαδή να πληρώνη τους τόκους του-γιατί αυτό κυρίως είναι το πρόβλημα,όχι το χρέος ώς χρέος αυτό καθ'εαυτό-φταίμε πρωτίστως εμείς,ώς πολίτες και ώς χώρα.
adreo (06.09.2015)
Αγαπητέ μου hastarof,
συμφωνώ σχεδόν με το πλήθος των γραφόμενών σου, γιατί θα ήμουν τουλάχιστον βλάκας να πάω με αυτούς που έκλεψαν, έφαγαν, εξυπηρέτησαν τους δικούς τους φορτώνοντάς τους στην πλάτη μας, μέσα σε αυτούς πολλούς, πολλές, που σημαδεύουν τα γράμματα με το ένα δάκτυλο για να γράψουν στο κομπιούτερ, πολλούς που έκαναν πάρτυ και φαγοπότια με τα χρήματα της χώρας, χιλιάδες που πλουτίσανε και πολλούς που παραπλουτήσανε, φυσικά και δεν ξεχνώ τον Ανδρέα που τον θεωρώ τον πρώτο καταστροφέα της χώρας, και χιλιάδες άλλα που σίγουρα έχουμε την ίδια γνώμη. Και για τα υποβρύχια ξέρω, ακόμα μας χρωστάνε οι Γερμαναράδες την ζημιά αυτή, και εκτός αυτής της Ζίμενς, και από παλιά τις τεράστιες επανορθώσεις, αποζημειώσεις, τα κλεμένα χρήματα πουυποτίθεται δανείστηκαν οι κατακτητές τότε, ενώ ο Λαός μας πέθαινε από την πείνα και χίλια δυο.
Επίσης γνωρίζω τις λαδιές και του γιωργάκη που έκανε, για να ανεβάσει το χρέος, πιθανόν να είναι και θύμα, για να γίνουν ικανά τα υποτιθέμενα χρωστούμενα,(γι' αυτό το χρέος το θεωρώ πλασματικό, χωρίς να δίνω συγχωροχάρτι σε κανέναν) ώστε να μπούμε σε μνημόνια και τα έκανε γύρω στα 250 από 200 δις που ήταν.Έτσι είναι σήμερα μαζί με τα κατά τρόπο βλακώδη 90 δις που πρόσθεσε ο Τσίπρας και έχει το θράσος να διεκδικήσει την επανεκλογή του, 500 δις και μάλιστα την στιγμή που πληρώσαμε πάνω από 100 δις, που μας έκοψε η αλητεία της Ευρώπης και η Λαγκάρντ; πάνω από 100 δις και αντί αυτά να κατεβαίνουν, συνέχεια ανεβαίνουν και δεν υπάρχει καμιά ελπίδα να ξεχρεωθούμε.
Εσύ λοιπόν που το ψάχνεις το πράγμα, θα επιθυμούσα αναλυτικά να μου απαντήσεις για να ενημερωθούνε και οι 4500-5000 χιλιάδες αναγνώστες που διαβάζουν το blog μου, κάθε μήνα, πως έγιναν τόσα πολλά αυτά τα χρήματα; Ξέρεις τι θα κάνεις . Πήραμε 100 δις, δώσαμε 50δις, ήραμε 150 δις, μας σβήσανε 100 δις και λοιπά. Μόνο έτσι θα πειστώ πως χρωστάμε τόσα χρήματα. ΑΜ ΕΠΟΣ ΑΜ ΕΡΓΟΝ φίλε... ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΟΥΜΕ τίποτα, απλά τα βλέπουμε με άλλο μάτι. Δεν είμαι λαϊκιστής και επιμένω πως μας δανείζουν πλασματικό χρήμα για να μας έχουν στο χέρι και να κερδίζουν αυτοί. Παράδειγμα η Κύπρος έβγαλε μέχρι τώρα 400 εκατ. και είπε πως θα τα χαρίσει. Η γεμανία 70 δις και σφίγγει ακόμα πιο πολύ την θηλειά για να μας μαδά ακόμα πιο πολύ.
Και η φίλη μας η Αμερική τους χαϊδεύει όλους γιατί την συμφέρει αυτό το είδος Ευρώπης.
Όπως την συμφέρουν και η καταστροφή της Συρίας και η ύπαρξη των τζιχαντιστών. Και αυτή και η Ευρώπη που μας αφήνει μόνους να προσπαθούμε να εξυπηρετήσουμε πολλές χιλιάδες δύστυχων ανθρώπων και δεν δίνει ούτε ένα φράγκο, παρά μόνο υποκριτικά ευχολόγια κάνουν, σε κάποια στιγμή θα πληρώσουν αυτή την εσκεμμένη αδιαφορία τους.
Δυστυχώς είναι μεγάλος ο πλούτος της Χώρας και μόνο αν μας διαλύσουν, θα τον πάρουν. Και τα σχέδιά τους καλά πηγαίνουν.
Μην γράφεις πολλά, πρέπει για να απαντώ να ασχολούμαι μόνο με τα γραφόμενά σου. Και να ξέρεις πως σε εκτιμώ πολύ, γιατί είσαι ενεργός και σκεπτόμενος πολίτης.
Οι κορώνες όπως λες για ανύπαρκτο χρέος , θα εκλείψουν, αν μου γράψεις πραγματικά στοιχεία ότι υπάρχει.
Το ότι κανείς υπεύθυνος δεν ασχολείται με αυτό, αν υπάρχει, πως έγινε και λοιπά , δεν σε προβληματίζει.
Κάτι πήγε να κάνει η Κωνσταντοπούλου, αλλά από 'οτι βλέπεις την τελειώσανε. Και αυτό κάτι λέει.
Τέλος ο Θεός της Ελλάδος ας βάλει το χέρι του στο μπλέξιμο που μας έχουν κάνει οι διάφοροι εγχώριοι και διεθνείς συμμορίτες.
Γιάννης Ανδρεόπουλος

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
adreo
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ
Μουσικοσυνθέτης
από ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/adreo

Σκοπός του BLOG μου είναι η προώθηση και προαγωγή της ΜΟΥΣΙΚΗΣ, οποιασδήποτε μορφής τέχνης (των λεγόμενων ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ) και του λόγου, (ΠΟΙΗΣΗ, ΣΤΙΧΟΣ, ΔΙΗΓΗΜΑ, ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ), σχετική αρθρογραφία και προσωπικές απόψεις, κρίσεις και εκτιμήσεις.



Tags

Γάτες να αφυπνιστούμε ολοι ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ www.musicheaven.gr/html/story.php?id=1523 ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΔΙΗΓΗΜΑ Η ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ



Επίσημοι αναγνώστες (7)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...

Links