ΜΟΥΣΙΚΗ, ΤΕΧΝΕΣ, ΛΟΓΟΣ
Η ΜΟΥΣΙΚΗ, ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΞΥΨΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.
30 Δεκεμβρίου 2015, 19:29
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΒΑΣΑΝΙΣΜΕΝΟΙ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ..


 

φίλοι, φίλες, 

 γράφω το τελευταίο μου γι' αυτή τη  χρονιά   σημείωμά μου, με το  μυαλό κολλημένο   στους στενούς μου συγγενείς, τα παιδιά μου, στους παραπέρα γνωστούς  που τόσο σκληρά ταλανίζονται από τις δύσκολες καταστάσεις που ήρθαν,  και αφήνω την σκέψη μου να ταξιδέψει συμπονετικά μέχρι τις εσχατιές της πατρίδας μας, σε  αυτούς, που δεν φτάνει σχεδόν τίποτα, από την βοήθεια των φιλανθρωπικών σωματείων και συμπατριωτών που δύνανται να βοηθούν, ηλικιωμένους ανθρώπους, οικογένειες με παιδιά, που πεινάνε, που ξεπαγιάζουν και τραβάνε μόνοι τους τα δεινά που μας φόρτωσαν η ντόπια πολιτική αλλά και ευρωπαϊκή αλητεία.

Πολιτικοί ανίκανοι να διοικήσουν ένα ψιλικατζίδικο, κυβερνάνε την χώρα, όχι μόνο τούτοι που μας προέκυψαν από το πουθενά (Φυσικά με την ψήφο του Λαού , για να μην παρεξηγηθώ), αλλά και οι πάσης φύσεως φακίρηδες που κυβέρνησαν την χώρα, με ελάχιστες αναλαμπές καλούτσικης διακυβέρνησης, με απίστευτη σκληράδα, αδιαφορία, ασυγκίνητοι από τα δράματα που συμβαίνουν στους συμπατριώτες μας και που μόνο ευχολόγια και μπαλώματα κάνουν.

Που δεν βλέπουν ότι τα καθυστερημένα και τα περισσότερα για πάντα απλήρωτα χρήματα από επισωρευμένες με το έτσι θέλω υποχρεώσεις των πολιτών, έφτασαν τα 80 δις ευρώ και αυτοί συνεχίζουν να κόβουν και να ζητάνε και άλλα, μέχρι που κανείς δεν θα πληρώνει.

Και δεν καταλαβαίνουν την παγίδα, πως έτσι κάποια στιγμή, θα πωληθεί η Ελλάδα, εύκολα, τζάμπα και χωρίς καμιά αντίσταση.

Δεν θα επεκταθώ περισσότερο γιατί τα ξέρετε όλα, γιατί πολλοί μπορεί να είστε στις ευπαθείς ομάδες, ή πρόκειται να μπείτε, γιατί είστε άνεργοι και πολλά άλλα.

Δεν είμαι εγώ ο εξυπνάκιας που τα ξέρει όλα.

Δυστυχώς , δεν ξέρω αν μπορώ να πω ας ελπίζουμε σε κάτι καλύτερο για το νέο έτος.

Πάνω μας πλανιέται η πειραματική προσπάθεια μιας κυβέρνησης που ίσως είχε καλές προθέσεις, μα στην πορεία υπέκυψε στις απαιτήσεις των εγκληματιών τις Ευρώπης που μας άφησαν μόνους εκτός των άλλων δεινών,  να διαχειριζόμαστε τις εκατοντάδες χιλιάδες πρόσφυγες, χωρίς να μπορούμε κυρίως οικονομικά  να διαχειριστούμε αυτό το τεράστιο θέμα- που είναι και θέμα της Ευρώπης-, και που το δράμα τους συνεχίζεται και έξω από την θάλασσα, σε μια Ελλάδα που λίγα μπορεί να τους προσφέρει.

Για τους ευρωπαίους κυβερνώντες απατεώνες (εξαιρούνται φυσικά τα εκατομμύρια των Ευρωπαίων πολιτών που η ευθύνη τους δεν είναι άμεση) που δήθεν κόπτονται γι' αυτούς αλλά και για μας, ένα μόνο υπάρχει.

Η με κάθε τρόπο εξόντωση της Ελλάδος. Η άνευ όρων παράδοσή της.

 Αυτό επιτάσσει το συμφέρον τους.

Το κακό είναι πως και τούτοι οι κυβερνώντες πιστεύουν πως η σωτηρία θα έρθει από αυτούς.

Ίσως κάποτε, αλλά τότε θα είμαστε σκλάβοι, με χαμένα όλα τα υπάρχοντά μας.

ΤΣΙΠΡΑ ξύπνα!.

Η Ελλάδα δεν σώζεται με τα χαμόγελά σου και την καλή σου διάθεση, ούτε με την επιπόλαια αντιμετώπιση των εχθρών μας.

Ναι εχθροί μας είναι και οι Ευρωπαίοι, αφού τίποτα δεν κάνουν, παρά μόνο να μας ανεβάζουν τα χρέη μας (από 200 δις που ήταν, 500 δις έγιναν, παρά τις πληρωμές, τις στερήσεις μας και την λεηλασία που κάνουν) και συνέχεια να μας απογυμνώνουν.

Ως πότε κ. Τσίπρα όμως;

Δεν φοβάστε ο εν υπνώσει Ελληνικός Λαός μην πάρει ανάποδες;.

Και τότε ποιος μας σώζει;

Φρόντισε να μην έρθει αυτή η ώρα.

Δυστυχώς κάτι που λέω χωρίς υπολογισμό, γίνεται ..Δυστυχώς γίνομαι μάντης κακών.

Και δεν θέλω να γίνει. ΑΓΑΠΩ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ,  ΑΓΑΠΩ ΤΟΥΣ βασανισμένους, ανάμεσα σε αυτούς και εγώ φυσικά, Έλληνες.

Ακούω τον επιθανάτιο βρόχο του χρόνου που φεύγει και θα παραδώσει το πνεύμα του στο τελευταίο εκατοστό του χρόνου.

Την ίδια στιγμή θα γεννηθεί ο νέος Χρόνος.

Ας είναι ευτυχής για όλους μας, ας αρχίσουν να τελειώνουν τα βάσανά μας.

Ας μην βλέπουμε ανθρώπους να κοιμούνται στο ύπαιθρο, ας μην βλέπουμε πεινασμένους που κάποιοι από αυτούς, όχι όλοι, να στηρίζονται στους έχοντες ακόμα ελεήμονες.

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ας αρχίσει η αναγέννηση. Αν την κάνεις κ. Τσίπρα θα γραφτείς στην Ιστορία σε μια ξεχωριστή σελίδα, αν όχι η σελίδα σου θα είναι μαύρη και δεν θα διαβάζεται. Μόνος σου μπορείς; Με την αλαλούμ κομπανία που σε περιβάλει και κοινοβουλευτικά σε στηρίζει; Κατά την γνώμη μου όχι.

Μάζεψε από όλον τον Ελληνισμό τους καλύτερους που μπορούν να προσφέρουν και άσε στην πάντα τους πειραματιστές,  τους οραματιστές και λοιπούς, που τίποτα το θετικό δεν μπορούν να κάνουν.

Πολλοί μεγάλοι Έλληνες είναι διασκορπισμένοι σε όλο τον κόσμο. Αλλά και ντόπιοι υπάρχουν πολλοί. Ζήτησε τα φώτα τους.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους! Χρόνια πολλά βασανισμένοι, αλλά περήφανοι, Συνέλληνες.

Καλή χρονιά φίλες μου, φίλοι μου, μέσα από την καρδιά μου.

adreo

26 σχόλια - Στείλε Σχόλιο

Orfeus (30.12.2015)
Μα γίνεται να μην παρεξηγηθείς κ. Γιάννη; Αφού γράφεις: "όχι μόνο τούτοι που μας προέκυψαν από το πουθενά (Φυσικά με την ψήφο του Λαού, για να μην παρεξηγηθώ)", θα ήθελα να είσαι σαφής και να αφήσεις τις πονηριές, τις πανηγυρικές ρήσεις και την πώληση πνεύματος. και να ξηγηθείς στα ίσα. Η κυβέρνηση προέκυψε "από το πουθενά" ή "με την ψήφο του Λαού";
Orfeus (30.12.2015)
...και άσε τα "ήθελα να πω" και "εννοούσα ότι" και τα "δεν κατάλαβες φίλτατε Ορφέα" κλπ, κλπ. Ξηγήσου στα ίσα!!!
Hastaroth (31.12.2015)
Ετσι ακριβώς.

Η κυβέρνηση προέκυψε με την ψήφο τού λαού.

Κι'αυτή και οι προηγούμενες.

Ας γίνουμε λοιπόν ο λαός καλύτερος και θα προκύψουν και καλύτερες κυβερνήσεις.

Ας μάθη ν'αναγνωρίζη τα λάθη του αντί να επιμένη σ'αυτά.

Ας μάθη ν'ακούη αυτούς που αναγνώρισαν τα λάθη τους και τώρα βλέπουν σωστά,αντί να τους λοιδωρή ή να τους αγνοή.

Ας μάθη να εντοπίζη και ν'αναδεικνύη σε θέσεις ευθύνης αυτούς που έχουν πραγματική αξία και όχι τους φελλούς.

Καλύτερη (από αυτήν εδώ) χρονιά να έχουμε.....
Hastaroth (31.12.2015)
Διόρθωση (διότι δέν μπορώ να κάνω δουλειά και να γράφω ταυτοχρόνως εδώ):

Ας γίνουμε λοιπόν ο λαός καλύτερος και θα προκύψουν και καλύτερες κυβερνήσεις.

Ας μάθουμε ν'αναγνωρίζουμε τα λάθη μας αντί να επιμένουμε σ'αυτά.

Ας μάθουμε ν'ακούμε αυτούς που αναγνώρισαν τα λάθη τους και τώρα βλέπουν σωστά,αντί να τους λοιδωρούμε ή να τους αγνοούμε.

Ας μάθουμε να εντοπίζουμε και ν'αναδεικνύουμε σε θέσεις ευθύνης αυτούς που έχουν πραγματική αξία και όχι τους φελλούς.
Orfeus (31.12.2015)
Ναι Αλμπέρτο, αλλά εγώ ζήτησα (και απαιτώ) από τον κ. Ανδρεόπουλο να γίνει σαφής και να αφήσει τις προς εντυπωσιασμόν διατυπώσεις. Κατά συνέπεια, το σχόλιό σου δεν το λαμβάνω υπόψη.
adreo (31.12.2015)
Orfeus χρόνια πολλά σε σένα και στην οικογένειά σου, με το μάτι και το μυαλό κολλημένα στις πλούσιες, ήρεμες μέρες που θάρθουν από τους κυβερνώντες φακίρηδες.
Τώρα θα μου πεις και οι άλλοι τι ήταν; Και αυτοί φακίρηδες, αλλά μαθημένοι και σε άλλα κόλπα.
Για να μην ρίχνεις μπηχτές διάφορες και καμουφλαρισμένες ποιητικές προσβολές και να σε κάνω και φίλο μου, θα σε προτείνω σε λίγο στον πρωθυπουργό να σε κάνει κυβερνητικό εκπρόσωπο. Είσαι μαέστρος στην αλλαγή χρωμάτων. Το μαύρο το κάνεις άσπρο ή τούμπαλιν. Όμως θα σου καταλογίσω και κάτι άλλο. Δεν αναγνωρίζεις σε τίποτα και για τίποτα κανέναν, παρά μόνο τον εαυτό σου. Έχω μια διαδρομή στα πολιτικά που ήταν ίδια επί πολλά χρόνια. Παιδιόθεν δηλαδή εντάχτηκα στον συντηρητικό χώρο, και ας με κορόϊδευαν όλοι σχεδόν, έξω του Μεγάλου Καραμανή και σε κάποιες περιπτώσεις και του μικρού Καραμανλή.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ και δεν είναι εύκολο από εδώ να αναπτυχθεί. Γούστο μου καπέλο μου να τα λέω αυτά. Αν ζούσες ως παιδάκι τον επάρατο εμφύλιο , αν ήξερες ότι τα παιδάκια τους εκείνων και τα εγγόνια τους,(όλων των εμπλεκομένων παρατάξεων) ξεκίνησαν -δικαίωμά τους- από εκείνες τις θέσεις και σήμερα είναι πλέον σκεπασμένοι με το πέπλο της Δημοκρατίας και οι μεν και οι δε, πολλοί από αυτούς έχουν πλουτίσει υπερ το δέον και σήμερα το παίζουν προστάτες του Λαού.
Κολλημένος και εσύ σε αυτή την εξεληκτική διαδικασία, δίνοντας σε κάθε στιγμή το στίγμα σου, κάθε φορά που κάποιος γράφει την γνώμη του, γινεσαι... να το πω; τούρκος. Μάθε φίλε μου να δέχεσαι την γνώμη, το παράπονο, την αντίδραση του κάθε πολίτη, που βλέπει την καταστροφή που εσύ δεν βλέπεις εν ονόματι της ιδεολογίας σου, με δημοκρατικές διαδικασίες , με σεβασμό.
Για να κλείσω: Εγώ έχω ξεχάσει την κατάσταση των σχεδόν νηπιακών μου χρόνων, έχω εγκαταλείψη την συντηρητική ιδεολογία μου, γιατί με πρόδωσαν οι συμφεροντολόγοι της παράταξης και την τιμώρησα και δεν θα επιστρέψω ποτέ. Όμως ποτέ πλέον- αν και όταν ο Τσίπρας έγινε κυβερνήτης ήλπιζα σε μια Εθνική, αυτόνομη, έξω από την Ευρώπη των λωποδυτών κατάσταση- δεν θα πω κάτι καλό για οποιονδήποτε, όταν μάλιστα τίποτα δεν πραγματοποίησε από όσα έταξε και απεναντίας χρέωσε με πολλά ακόμα δις την χώρα, σε πολύ σύντομο διάστημα και δεν πρόκειται να δούμε άσπρη μέρα. ΤΙ ΕΙΠΑ; Να μαζέψει όλους τους σπουδαίους Έλληνες ανά τον κόσμο να τους συμβουλευτεί και να το παλέψει με σωστό τρόπο, να κρατήσει την κομπανία του -δυστυχώς στα μάτια μου για κομπανία φαντάζει, πέστε την εσείς κοινοβουλευτική ομάδα-, που επαναλμβάνω ο Λαός εξέλεξε, να τον στηρίζει κοινοβουλευτικά και να προσπαθήσει να μας βγάλει από το τούνελ. Όταν δω κάτι τετοιο θριάμβους θα του γράψω. Σε πληροφορώ πως είμαι απόλυτα Δημοκρατικός πολίτης αλλά δεν δέχομαι να με κοροϊδεύει κανείς.
Όσο για σένα, ευχαριστημένος θα είμαι να ξέρω πως δεν σε ακουμπά η λαίλαπα της καταστροφής.
Ας υπάρχει ένας ακόμα Έλληνας ευτυχισμένος από τις πολιτικές του Τσίπρα.
Ακόμασου λέω πως δεν έχω τίποτα με τον Πρωθυπουργό.Μου είναι λίαν συμπαθής. Απλά ανέλαβε με ελπίδες, και σε σύντομο διάστημα, τις έκανε επιπλέον προβλήματα.
Ξέρω πως ανοίγω μέτωπο μαζί σου,΄ξέρω για το τι θα με κατηγορήσεις, ξέρω πως δεν θα πεις καλό λόγο ποτέ για μένα ξέρω... ξέρω.. Εγώ όμως αγαπητέ μου , σου το έχω ξαναγράψει σε θεωρώ προσωπικότητα, αλλά κάποιες φορές η ιδεολογία σου σε πουλά, δεν μπορείς να κρατηθείς.
Φαντάζεσαι αλήθεια όλη σου την ζωή να μένεις ασάλευτος στην ίδια ιδεολογία; Ότι και να σου κάνουν; Όπως και εγώ μέχρι πριν λίγα χρόνια; Εγώ το τόλμησα.. καιρός να το κάνεις και εσύ και να είσαι ο κριτής όλων.Όχι εμού μόνο. Όταν τα βάζεις με ένα άτομο, μεροληπτείς Orfeus.
Δεν είναι όλοι αυτοί της βουλής καλύτεροι από εμάς.
Καλή χρονιά, με υγεία και λιγότερα, αν όχι μηδαμινά προβλήματα.
adreo (31.12.2015)
Hastaroth, συμφωνώ μαζί σου σε κάποια από αυτά που γράφεις. Είσαι και εσύ κατά την γνώμη μου λίγο επιφανειακός. Για πάρε από την βάση τα πράγματα. Γράφεις καλά αλλά και εσένα σε βασανίζει η ιδεολογία σου. Παράτησέ την και γράψε εντελώς αμερόληπτα. Βλέπω και κάτι πολύ καλό, Δημοκρατικό, αγάπη μεταξύ των δυο άκρων.
adreo (31.12.2015)
Hastaroth, συγνώμην, ξέχασα να σου πω Χρόνια πολλά. Χρόνια πολλά και καλά Hastaroth
Orfeus (31.12.2015)
Άσχετη η απάντησή σου. Άλλα αντί άλλων. Εγώ δεν ανέφερα ούτε ιδεολογίες, αλλά ούτε και εμφυλίους. Άσχετα είναι όλα αυτά. Ρώτησα και ξαναρωτάω: Η κυβέρνηση προέκυψε "από το πουθενά" ή "με την ψήφο του Λαού"; Διότι εάν για σένα η ψήφος του λαού είναι το πουθενά, είσαι απαράδεκτος και αντιδημοκρατικός και όσα γράφεις είναι φρου-φρου και αρώματα. Θα πάρω απάντηση λοιπόν; Η κυβέρνηση προέκυψε "από το πουθενά" ή "με την ψήφο του Λαού";


Hastaroth (31.12.2015)
Γιώργο,δέν ζήτησα εγώ να λάβης ή να μήν λάβης υπ'όψιν το σχόλιό μου.

Επισημαίνω απλώς ότι ο κ.Ανδρεόπουλος "βγάζει έξω" τον εαυτό του απ'τον λαό,με την ψήφο τού οποίου εκλέγεται η εκάστοτε κυβέρνηση.

Συνεπώς συμπεραίνω ότι ο κ.Ανδρεόπουλος είναι εξωγήινος.

Kατ'ουσίαν συμφωνώ μαζί σου..

Ευχαριστώ γιά τίς ευχές,πάντως,κ.Ανδρεόπουλε.Αν και ήρθαν ένδεκα μέρες νωρίτερα απ'όσο έπρεπε.
adreo (01.01.2016)
κ. ORFEUS και κ.HASTAROTH,

το τονίζω πως ο Λαός τους εξέλεξε και πολύ καλά έκανε, γιατί αυτός τιμωρεί κάποιες φορές τους πολιτικούς.

Γιατί προσπαθείτε σώνει και καλά να με βγάλετε εκτός Δημοκρατικών διαδικασιών δεν ξέρω.
Όσοι μας διαβάζουν ας βγάλουν συμπεράσματα, αλλά και ποιος έχει δίκιο.
Επικολώ για του λόγου το αληθές το παρακάτω από το δημοσίευμά μου παραπάνω:

(από το πουθενά (Φυσικά με την ψήφο του Λαού , για να μην παρεξηγηθώ), αλλά και οι πάσης φύσεως φακίρηδες που κυβέρνησαν την χώρα, με ελάχιστες αναλαμπές καλούτσικης διακυβέρνησης,).

Δεν σας φτάνει;
Άλλο είναι το θέμα μου. Δεν είναι οι επιλογές του Λαού.

Ειλικρινά δεν σας καταλαβαίνω. Μάλλον σας αρέσει να με πειράζετε.

Την ουσία να βλέπετε των όσων γράφω και όχι τα επουσιώδη.
Όσον αφορά τις πρώιμες ευχές μου, δεν πειράζει Hastaroth, όποτε και να έρθει για σένα ο νέος χρόνος, ισχύουν.
Και να ξέρεις πως είναι οι καλύτερες, γιατί τις δίνω μέσα από την καρδιά μου, σε έναν μη γνωστό μου άνθρωπο και δεν έχουν την έννοια των τυπικών ευχών.
Και ένα τελευταίο...
Δεν είναι άλλα αντ' άλλων όσα γράφω Orfeus.

Την πραγματικότητα περιγράφουν. Όλοι μας κρύβουμε μέσα μας κάτι από το μακρινό παρελθον, και αυτό δεν σβήνει.

Hastaroth, χρονιάρες μέρες δεν θέλω να σε περιποιηθώ δεόντως, γιατί εγώ σεβασμό σου δείχνω, εσύ ψευτοκουλτουριάρικες ατάκες ξέρεις να γράφεις.

Όμως εξακολουθώ και για τους δυο σας να πιστεύω πως είστε σημαντικοί άνθρωποι, αλλά χάνετε την ώρα σας με μικροπράγματα.
Δείτε γύρω σας και γι' αυτά γράψετε ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ που μας φορτώσανε όλη αυτή την δυστυχιά.
Orfeus (01.01.2016)
Monsieur Adreo... Ξέρω ότι τώρα προσπαθείς πανικόβλητος να συμμαζέψεις τα ασυμμάζευτα, αλλά η ατάκα σου βρίσκεται φαρδιά-πλατιά ξαπλωμένη στο "ρετιρέ" του πρώτου σου post. Δυστυχώς για σένα monsieur... αυτά που γράφεις είναι αρλούμπες και άλλα αντί άλλων. Εκτός εάν... Εκτός εάν εκφράζεις μία ιδεολογία που ΔΕΝ ανήκει στο Κοινοβουλευτικό Δημοκρατικό Τόξο. Οπότε ναι, καταλαβαίνω ότι θέλεις να είσαι συνεπής και σωστός απέναντι σε αυτή τη ΜΗ Δημοκρατική ιδεολογία: "Οι κυβερνήσεις προκύπτουν από το πουθενά. Από την ψήφο δηλαδή του Λαού".






Orfeus (01.01.2016)
Κι αν το προτιμάς πιο ...καραμπινάτο: "Οι κυβερνήσεις προκύπτουν από την ψήφο του Λαού. Δηλαδή από το πουθενά". Διότι αυτό μας λες.
Hastaroth (02.01.2016)
Κύριε Ανδρεόπουλε,

Οπως σάς επεσήμανε και ο Orfeus,η μπαρούφικη ατάκα σας βρίσκεται "πρώτη μούρη" στο πρώτο σας post και την έχουν δεί άπαντες.

Δυστυχώς γιά σάς,δέν γράφω ψευτοκουλτουριάρικες ατάκες.Γράφω πράγματα που άπτονται τής κοινής λογικής.

Αντιθέτως,εσείς γράφετε λαϊκισμούς και ασυναρτησίες περί "μυστικού σχεδίου τών δανειστών" και περί "υποδούλωσης τής Ελλάδας".Δέν επεκτείνομαι άλλο-τα έχω πεί,τα έχω ξαναπεί.

Απλώς αναρωτηθείτε:εκτός από την Ελλάδα,άλλες 5 χώρες (Πορτογαλία,Ισπανία,Ιταλία,Ιρλανδία,Κύπρος) υπέγραψαν "μνημόνια" και μπήκαν σε διαδικασία οικονομικής επιτήρησης από το ΔΝΤ και την Ευρωπαϊκή Ενωση.Γιατί αυτές οι χώρες ορθοπόδησαν και βγήκαν από την επιτήρηση (ή ετοιμάζονται να βγούν),ενώ εμείς παραμένουμε υπό επιτήρηση;

Απλώς αναρωτηθείτε:γιατί να υπάρχη ειδικώς γιά την Ελλάδα αυτό το "σατανικό σχέδιο τών δανειστών" γιά να "πωληθή η χώρα" (σε ποιούς άραγε;σε τίποτε εξωγήινους;).Φυσικό και ορυκτό πλούτο δέν έχει μόνο η χώρα μας...

Οσο γιά τίς ευχές,δέν εννοούσα την έλευση τού νέου χρόνου αλλά τα γενέθλιά μου....
tallos (02.01.2016)
Η ψηφος του ελληνικου λαου μεχρι τωρα μονο καταστροφικα αποτελέσματα εφερε.Εγω π.χ.ακομα εχω τυψεις για την μοναδικη φορα που ψηφισα,και ψηφισα ΠΑΣΟΚ.μου ελεγε η μανα μου να διωξουμε την δεξια.ακομα φευγει η δεξια.
adreo (02.01.2016)
Hastaroth,
αρχίζω από εσένα για να σου απαντήσω στο ΓΙΑΤΊ Η ΕΠΙΛΟΓΉ ΤΗς ΕΛΛΑΔΑς, Απλά γιατί η Ελλάδα μπορεί να τους τροφοδοτεί με χίλια δυο που δεν έχουν αυτοί Τζάμπα. Σαν ώριμο σύκο πέσαμε στην αγκαλιά τους. Αυτοί θα καλοπερνάνε και εμείς θα μετράμε τις χαψιές τους στον δικό μας τόπο.Ακόμα και τα σπίτια μας που δεν έχουν δάνεια, θα μας τα πάρουν. Το σχέδιο προχωρά χωρίς καμιά παρτέκληση.
Είσαι έξυπνος άνθρωπος μα έχεις προσχωρήσει -σε κατάφεραν δηλαδή- στην πλευρά των δανειστών.Είσαι σίγουρος τα 200 δις που τα κάνανε 500 δις, παρά τις τεράστιες θυσίες μας, τις απίστευτες περικοπές,που όλες σχεδόν πάνε σε αυτούς τους καλούς ανθρώπους, ΠΩΣ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ θα μπορέσει να είναι ελεύθερη και ευημερούσα;Δεν το πιστεύεις, μόνο ελπίζεις και δεν βλέπεις που μας κατάντησαν. Ποιος σου είπε ότι οι άλλες χώρες γύρισαν στην ευημερία. Ρώτα κανένα Κύπριο αδελφό και θα μάθεις.
Μας τέλειωσαν.

adreo (02.01.2016)
Orfeus,
το χονδραίνεις το πράγμα. Με κατηγορείς πως δεν είμαι δημοκρατικός πολίτης. Αβασάνιστα λες Κοτσάνες. Με θίγεις μη γνωρίζοντας την ιστορία μου και αυτό δεν σε τιμά. Αυτά που λες βέβαια τα φαντάζεσαι. Δεν μπορώ να πω πολλά από εδώ.
ΑΝ ΣΥΖΗΤΟΎΣΑΜΕ ΑΠΌ ΚΟΝΤΆ ΚΑΙ ΜΆΘΑΙΝΕς περισσότερα από ότι φαντάζεσαι δεν θα έλεγες αρλούμπες , ούτε θα χρωματιζόσουνα πιο έντονα για τον χώρο που υπηρέτησες και τον μεταλλαγμένο που σήμερα υπηρετείς.
Δεν θα πω τίποτε άλλο παρά η ευκολία με την οποία βαφτίζεις το άσπρο ,μαύρο, σε εκθέτει ανεπανόρθωτα σε αυτούς που μας διαβάζουν. Επίσης σε διακατέχει μια κακή εκτίμηση απέναντί μου-γιατί άραγε;-ενώ εγώ αντίθετα δείχνω την αναγνώριση ως προς τις ικανότητες που έχεις στο γράψιμο και ως προς την πορεία σου στην Μουσική, που από το blog σου έχω πληροφορηθεί. Και πάλι λέω όσοι μας διαβάζουν βγάζουν συμπεράσματα.

adreo (02.01.2016)
Tallos, δεν έχεις άδικο ως προς το πασόκ.Οι ευθύνες του είναι τεράστιες.
Να ψηφίζεις και να μαυρίζεις όποιους δεν κάνουν τίποτα για τον Λαό, την Ελλάδα, και λένε απαξάπαντες "Κάναμε λάθη".

Orfeus (02.01.2016)
Η κυβέρνηση προέκυψε "από το πουθενά" ή "με την ψήφο του Λαού";
Hastaroth (03.01.2016)
Κύριε Ανδρεόπουλε,

Αβασάνιστα αμολάτε κοτσάνες.Εναν αχταρμά λαϊκισμού με ολίγον από αντιγραφή σωστών επισημάνσεων γιά να θολώσετε τα νερά.Πώς θα μάς πάρουν τα σπίτια μας που δέν έχουν δάνεια;Θα τα φορτωθούν στην πλάτη τους και θα φύγουν;

Ποιά είναι αυτά τα "χίλια δυο που δεν έχουν" οι ξένοι και με τα οποία η Ελλάδα "μπορεί να τους τροφοδοτεί Τζάμπα";Πείτε μου έστω και ένα απ'αυτά.

Γιά το πώς οι άλλες χώρες βγήκαν ή βγαίνουν από την επιτήρηση,υπάρχουν πάμπολλα άρθρα στο διαδίκτυο.Ψάξτε και βρείτε τα,όπως έκανα κι'εγώ.

Ούτε ειρμό στα γραφόμενά σας δέν έχετε.Εξηγείστε μου σάς παρακαλώ τί εννοείτε λέγοντας "Είσαι σίγουρος τα 200 δις που τα κάνανε 500 δις, παρά τις τεράστιες θυσίες μας, τις απίστευτες περικοπές,που όλες σχεδόν πάνε σε αυτούς τους καλούς ανθρώπους, ΠΩΣ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ θα μπορέσει να είναι ελεύθερη και ευημερούσα;"

Κανείς δανειστής δέν με παρέσυρε.Εσάς έχουν παρασύρει οι λαϊκιστές Συριζο-Καμμένοι,οι Χρυσαύγουλοι και τα λοιπά φρικιά τής πολιτικής σκηνής.

Κι'άν πέσαμε "σάν ώριμο σύκο" στην "αγκαλιά τών δανειστών",ποιός μάς φταίει,πέραν τής δικής μας ηλιθιότητας;Ξέρετε,κύριε Ανδρεόπουλε,πρίν κάποια χρόνια,όταν οι τράπεζες μοίραζαν εορτοδάνεια,διακοποδάνεια,μπαρναμπεουδάνεια και λοιπά θαλασσοδάνεια,δέχτηκα τηλεφώνημα από μιά μεγάλη τράπεζα που ο υπάλληλος με ρωτούσε άν ήθελα να μού βάλουν ένα εκατομμύριο δραχμές (δέν μάς είχε προκύψει το ευρώ ακόμη) στον λογαριασμό μου."Πώς έτσι;" τους ρώτησα,"σάς έπιασε κρίση γενναιοδωρίας;" και τους διαολόστειλα.Σπάνιες και βραχυχρόνιες ήταν οι περίοδοι που είχα οικονομική άνεση στην ζωή μου και εκείνη η εποχή δέν ήταν μιά απ'αυτές.Θα μπορούσα να είχα "εγκλωβιστεί" από εκείνη την τράπεζα,να είχα παρασυρθεί και να δεχόμουν το δάνειο-γιατί δάνειο ήταν αυτό που μού πρότειναν.Ποιός όμως θα έφταιγε τότε περισσότερο-αυτοί που μού πρότειναν το δάνειο ή εγώ που θα το αποδεχόμουν χωρίς να είμαι βέβαιος άν θα μπορέσω να το αποπληρώσω;

Αφήστε λοιπόν την κλάψα και την συνωμοσιολογία.Δέν συνωμοτεί κανείς εναντίον μας,πέραν τού δικού μας κούφιου κεφαλιού.

ΥΓ.Η κυβέρνηση προέκυψε "από το πουθενά" ή "με την ψήφο του Λαού";
adreo (04.01.2016)
Hastaroth (γράψε ντε και το όνομά σου για να ξέρω και με ποιον συνδιαλέγομαι! Τι κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία για να γράφεις θρασύτατα;)
Σήμερα παρανοϊκέ μου συνομιλητή, έμαθα και μια άλλη πτυχή του εαυτού μου, που δεν την ήξερα.
Την πονηρή μου φύση, πως γράφω με τέτοιο τρόπο, ώστε να θολώνω τα νερά. Ας το κρίνουν αυτό όσοι με διαβάζουν. Άκουσέ το για μια φορά ακόμα, ο adreo γράφει αυτά που πιστεύει το 90% του Λαού μας.
Δεν μπορώ να ασχολούμαι μαζί σου συνέχεια.
Εγώ έγραψα ευχές στον βασανισμένο Λαό , και από αυτόν δεν έβγαλα και τον εαυτό μου. Βασανίζομαι και εγώ, όλα αυτά τα χρόνια από τους σωτήρες μας.

"Από το πουθενά" εννοεί ο Λαός και η γλώσσα μας για να μαθαίνεις και Ελληνική γλώσσα καλύτερα, όταν κάποιος γίνεται κυβερνήτης με ένα ποσοστό μεγαλούτσικο, από εκεί που επί χρόνια προσπαθούσε να πιάσει το 3%.Το ίδιο ισχύει και για χίλιες δυο περιπτώσεις που κάποιος- κάποιοι επιτυγχάνουν το ακατόρθωτο.

Φυσικά και με την ψήφο του Λαού.
Αλλιώς δεν γίνεται.
Φυσικά και όπως προβλέπει το Σύνταγμα. Αμφέβαλά εγώ για κάτι η για την νομιμότητα της κυβέρνησης; εσείς οι δυο συνεργαζόμενοι μου μπαίνετε για κάτι που εγώ δεν έχω πει.
Αυτά και τέλος και στο θέμα αυτό.

Τωρα δεν θα φτάσω εγώ στο επίπεδό σου, να σε πω χαζό, ανισόρροπο, ψεύτη και λοιπά κοσμητικά. Δεν είναι του χαρακτήρος μου.
Δεν γουστάρω την κουβέντα σου, δεν σε θεωρώ ισάξιο συνομιλητή.
Μάθε τρόπους και μετα να τα ξαναπούμε. Τωρα για το σπίτι σου -αν έχεις - που θα χάσεις.
Απλή η μέθοδος για να το χάσεις
" ΈΝΑΣ από τους εκατοντάδες χιλιάδες ανέργους έχει κληρονομήσει από τους γονείς του ένα σπίτι που η Εφορεία και η τώρα και η πριν το κοστολογεί 300 χιλιάδες ευρώ, και ας ααξίζει πλέον 50-60 χιλ.
Το ΕΝΦΙΑ (ενοίκιο στο σπίτι του) του είναι 2000 ευρώ διάφορα άλλα 1000 ευρώ, χρωστά και στο ασφαλιστικό του ταμείο, 3-4-5-10000 ευρώ. Και κάθε χρόνο ανεβαίνουν όλα και με τόκους και γιατί δεν έχει φράγκο να πληρώσει.
ΕΣΥ ΕΞΥΠΝΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ πιστεύεις δεν θα τον στείλει το κράτος , το ταμείο του και λοιπά, στο παγκάκι να κοιμηθεί;" Αυτό είναι ένα παράδειγμα που αφορά κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες. Αυτοί δε με τα κόκκινα δάνεια, που οι περισσότεροι τα πήραν γιατί μπορούσαν και πίστευαν πως θα το εξωφλούν έχοντας εργασία, ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΧΑΣΟΥΝ τα σπίτια τους;
Τότε οι γερμαναράδες οι φίλοι σου και όχι μόνο, θα δίνουν κάτι λίγα και θα παίρνουν τα σπίτια τους. Αφού τα ξένα κοράκια θα τα πάρουν από ότι ακούω στο 10-15% της αξίας τους και διπλάσια να πουλήσουν. Τξάμπα θα πάρουν σπίτια οι ξένοι ΣΤΗΝ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ και θα έχουν και τζάμπα υπηρέτες ( με πακιστανικά μεροκάματ).
Όλοι κινδυνεόυμε κύριε. Ακόμα και αυτοί που εξακολουθούν να είναι πλούσιοι. " Πλούσιοι εφτώχευσαν και επείνασαν" λέει ένα τροπάριο της εκκλησίας μας.
Δεν ξέρεις κανένα τέτοιο πρώην πλούσιο που τώρα πεινάει;.
ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ λοιπόν τον ΚΙΝΕΖΟ. Και σε ρωτώ ποιον υπηρετείς με την γραμμή που ακολουθείς;
Δεν βλέπεις τίποτα εσύ;. Αόματος είσαι;
Είσαι τόσο χοντρόπετσος ώστε να μην συγκινείσαι, από τους ανθρώπους που κοιμούντα στα χαρτόκουτα, στο ύπαιθρο, αυτούς που πεινάνε, που πάνε στα συσίτια, που ψάχνουν στα σκουπίδια, που μερικοί αυτοκτονούν;
Δεν έχω να γράψω τίποτα άλλο , γιατί μπορώ να γράφω ώρες και να σου κάνω και μαθήματα.
Μα δεν αξίζει να ασχοληθώ... άλλο μαζί σου.
Είσαι ανεπίδεκτος και έχεις την δική σου μοναχική πορεία.
Ο Λαός έχει και μια ωραία παροιμία που σου πάει κουτί:
"Όπου γάμος και χαρά η Κονδύλω πρώτη" Που σημαίνει εσύ με τον φίλο σου απρόσκλητοι μπαίνετε σε κάθε περίπτωση που γράφει κάποιος κάτι και κάνετε την αρνητική πάντα κριτική σας, εκτός από κάποιες επιδαψειλεύσεις που τις κρατάτε για κάποιους μάλλον δικού σας, από τους οποίους έχετε και κάποια εκτίμηση.
Εγώ επιδιώκω την κριτική, αρκεί να είναι καλόπιστη και ο κριτής να μην παρεκτρέπεται.
Hastaroth τέλος. Το θέμα έκλεισε και δεν είστε ευπρόσδεκτος και εσύ και ο φίλος σου Orfeus, στο blog μου. Απεναντίας είναι ευπρόσδεκτοι, οι 3-4-5000 αναγνώστες μου, που με διαβάζουν κάθε μήνα.
Chrysanna (04.01.2016)
Είμαι σίγουρη πως αν ήσουν πρωθυπουργός θα τα έκανες όλα καλύτερα. Η χώρα των πρωθυπουργών και των απόψεων...
Hastaroth (04.01.2016)
Εσείς,κύριε Ανδρεόπουλε,δέχεσθε την κριτική,αρκεί να είναι γεμάτη με καλά λόγια γιά εσάς και συμφωνή με τίς απόψεις σας.

Αν δέν συμφωνή,τότε την απορρίπτετε.

Οχι μόνο αυτό,αλλά βγάζετε "παρανοϊκούς" αυτούς που σάς επισημαίνουν τίς ανοησίες σας.

Κρίμα,γιατί σε κάποια από αυτά που λέτε συμφωνώ απολύτως.Ο τρόπος όμως που τα παρουσιάζετε είναι απαράδεκτος.

Επι πλέον δέ,είστε και στρεψόδικος.Μόλις σάς επισημάνη κάποιος μιά αντίφασή σας,τρέχετε να τα "μπαλώσετε"-και συνήθως με άκομψο τρόπο,καταφεύγοντας σε προσβολές και ύβρεις πρός τον συνομιλητή σας (και όχι με αντίκρουση τών επιχειρημάτων του).

Να παραμείνετε λοιπόν σε αυτούς τους "3-4-5000" αναγνώστες σας που (νομίζετε ότι) σάς διαβάζουν κάθε μήνα.

ΥΓ.Και εγώ διαφωνώ με τον ΕΝΦΙΑ,με την "εισφορά αλληλεγγύης",με τα capital controls και με χίλια άλλα που έχει κάνει η παρούσα κυβέρνηση καθώς και οι προηγούμενες.Δέν καταφεύγω όμως σε λαϊκιστικές ατάκες,αλλά προτείνω λύσεις και παραθέτω ΣΟΒΑΡΑ επιχειρήματα.

ΥΓ.Το όνομά μου σάς το έγραψε πιό πάνω ο Orfeus.Αν διαβάζατε με προσοχή τα σχόλια που γράφονται στο blog σας,θα το βλέπατε.

adreo (04.01.2016)
Μόνο λίγες λέξεις για το όνομα. Εμένα δεν με γράφετε με το όνομά μου, αλλά με το επώνυμο. Αν λοιπόν θέλετε να είστε σωστός ας γράφετε και το επώνυμό σας. Όχι ότι με νοιάζει απλά για να μην νομίζετε πως με το υστερόγραφο περί ονόματος, καθαρίζετε.
Όσον αφορά την συνέχεια του θέματος είπα πως δεν θα συνεχίσω γιατί η συζήτηση μαζί σας δεν βγάζει πουθενά.
Είναι δυνατόν ότι έγραψα να το κάνετε Ανατολικό ζήτημα..
Hastaroth (05.01.2016)
Η συζήτηση δέν βγάζει πουθενά,γιατί εσείς δέν θέλετε να βγάλη κάπου.

Επί τή ευκαιρία,χρόνια πολλά (γιά μεθαύριο.....)

ΥΓ.Γιά την ταμπακιέρα όμως,κουβέντα δεν λέτε,σωστά;
adreo (05.01.2016)
Chrysanna, δεν την είδα την λιτή σου απάντηση, που την παραβλέπω ως αιχμή προς εμέ και την παίρνω ως γενικότητα, όμως, αν ήμουν πρωθυπουργός στην Χώρα που όλοι θέλουν να γίνουν , θα έπαιρνα αμισθί τους σπουδαιότερους σε κάθε τομέα (και εγώ θα έπαιρνα ένα μέσο μισθό ίσα που να περνάω οικογενειακώς) να με συμβουλεύουν.
Από την στιγμή που οι σύμβουλοι τα τσακώνουν χοντρά και είναι πολλές φορές οι μετριότεροι των Ελλήνων αλλά και οι ημέτεροι συνήθως, παύουν να είναι σύμβουλοι, γιατί είναι υπάλληλοι, δηλαδή κάνουν επάγγελμα.
Περισσότερα σε κάποια άλλη δημοσίευση, γιατί πρέπει να τους περιποιηθώ και αυτούς κάποια στιγμή.
Χρόνια σου πολλά, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ και ότι ποθείς

Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog
Συγγραφέας
adreo
ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ
Μουσικοσυνθέτης
από ΝΕΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ


Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/adreo

Σκοπός του BLOG μου είναι η προώθηση και προαγωγή της ΜΟΥΣΙΚΗΣ, οποιασδήποτε μορφής τέχνης (των λεγόμενων ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ) και του λόγου, (ΠΟΙΗΣΗ, ΣΤΙΧΟΣ, ΔΙΗΓΗΜΑ, ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ), σχετική αρθρογραφία και προσωπικές απόψεις, κρίσεις και εκτιμήσεις.



Tags

Γάτες να αφυπνιστούμε ολοι ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ www.musicheaven.gr/html/story.php?id=1523 ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΔΙΗΓΗΜΑ Η ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ



Επίσημοι αναγνώστες (7)
Τα παρακάτω μέλη ενημερώνονται κάθε φορά που ανανεώνεται το blogΓίνε επίσημος αναγνώστης!

Πρόσφατα...
Δημοφιλέστερα...
Αρχείο...

Links