αρχική σελίδα MusicHeaven κεντρική σελίδα του blog περισσότερα Blogs
Home
Το Πνευμα και το ...Οινοπνευμα!
Πριν τη φώτιση, κόψε ξύλα και κουβάλησε νερό. Μετά τη φώτιση, κόψε ξύλα και κουβάλησε νερό!
05 Ιανουαρίου 2021, 11:58
Ο Χάρος!
Ελίκη  Κόκκινο  Κρασί  Κρεμασμένος  Λουκάνικο  Λουτρό  Μένανδρος  Μένιος  Μπύρα  Νέα  Νικόλ  Ντους  Ομελέτα  Ορέστης  Πανόραμα  Παπαδάτος  Παραμονή  Πρωτοχρονιά  Σαμπάνια  Σαντορίνη  Σμύρνη  Σχοινί  Χάρος  Χατζηθωμάς  Ψυγείο  Mail  Mojave 3  


       Είχε σουρουπώσει. Ο Ορέστης πήρε μια μπύρα από το ψυγείο και βγήκε στο μπαλκόνι περιμένοντας τη Νικόλ, τη σύντροφό του, που είχαν κανονίσει να περάσουν μαζί την παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Του είχε πει ότι θα ερχόταν κατά τις εννέα, οπότε είχε ακόμα αρκετό χρόνο στη διάθεσή του να απολαύσει τη μπύρα του και μετά να ετοιμάσει το καθιστικό, γιατί συνήθως εκεί κάθονταν με την καλή του. Κι αυτό δηλαδή δεν ήθελε κάποια σπουδαία ετοιμασία. Θα έφτιαχνε απλά την ατμόσφαιρα. Χαμηλοί φωτισμοί, αρωματικά κεριά, ήσυχη και απαλή μουσική από τους Mojave 3, ένα μπουκάλι καλό κόκκινο κρασί που θα το άνοιγε περίπου μισή ώρα πριν, για να πάρει τη θερμοκρασία του δωματίου, μία σαμπάνια για την αλλαγή του χρόνου… τέτοια πράγματα. Του άρεσε η Νικόλ. Και η σχέση τους που μετρούσε ήδη σχεδόν τρία χρόνια, έδειχνε να είναι δυνατή. Πατούσε πολύ γερά στο αμοιβαίο και συνεχές πάρε-δώσε, που μέρα με την ημέρα, καιρό με τον καιρό, τους έφερνε όλο και πιο κοντά. Ξαναθυμήθηκε τη γνωριμία τους και στο πρόσωπό του ζωγραφίστηκε ασυναίσθητα ένα χαμόγελο, καθώς έφερε στο μυαλό του τα πρώτα τους μηνύματα, το γεμάτο αμηχανία πρώτο τους ερωτικό ραντεβού, το πρώτο τους φιλί…
     «Δεν ξέρω τι μου ‘χεις κάνει –της είχε πει- αλλά νιώθω να μη μπορώ μακριά σου».
     «Ωωω… ερωτεύθηκε ο κύριος;».
     «Ακούω πάντα τη διαίσθησή μου».
     «Και τι σου είπε για μας …η διαίσθησή σου;».
     «Σου αρέσει να με πειράζεις ε;».
Τις σκέψεις του, τις διέκοψε ξαφνικά το κουδούνι της πόρτας. Νόμισε πως ήταν εκείνη. Σηκώθηκε να ανοίξει.
     «Πέρασε κι όλας η ώρα; Μπα, νωρίς είναι ακόμα, αλλά αφού έχει κλειδιά, γιατί χτυπάει; Ίσως να τα ξέχασε. Καλώς το μωρό μου. Γιατί έτσι νωρ…».

     Η φράση του, έμεινε μετέωρη στον αέρα. Καθώς άνοιξε την πόρτα, μπροστά του δεν ήταν η Νικόλ, αλλά ένας τύπος σκελετωμένος, ψηλός, με μακρύ ίσιο μαύρο μαλλί, μαύρο μακό μπλουζάκι και μαύρο τζην.
     «Καλησπέρα».
     «Καλησπέρα».
     «Ο κ. Ορέστης Παπαδάτος;».
     «Μάλιστα».
     «Άρα σωστά ήρθα».
     «Σωστά μπορεί να ήρθατε, αλλά η ώρα είναι τελείως  ακατάλληλη. Τι θέλετε;».
     «Μα ήρθα να σας πάρω και σ’ αυτά τα πράγματα είμαι αφ’ ενός συνεπέστατος, και αφ’ ετέρου δεν τίθεται θέμα ώρας».
     «Τι θα πει δεν τίθεται; Ότι ώρα και να είναι δηλαδή, χτυπάμε τα κουδούνια και μπαίνουμε στα ξένα σπίτια;».
     «Δεν τίθεται, διότι η ώρα της δικής μου επίσκεψης, είναι πάντοτε η σωστή. Σας είπα. Ήρθα να σας πάρω».
     «Να με πάρετε; Για πού; Δεν μπορώ να φύγω κύριε… το όνομά σας παρακαλώ;».
     «Ωωω… να με συγχωρείτε για την παράλειψη. Είναι εκ μέρους μου απαράδεκτο να μην έχω συστηθεί εξ αρχής. Λέγομαι Χάρος».
     «Και τι μπορώ να κάνω για σας κ. Χάρε;».
     «Μπορούμε σας παρακαλώ να περάσουμε μέσα για να μη στεκόμαστε στην είσοδο; Έχει και ψύχρα…».
     «Βεβαίως. Μόνο για λίγο όμως, γιατί σας είπα ότι η ώρα είναι ακατάλληλη. Ορίστε περάστε».
Τα ρούχα όμως του Χάρου, με το που πέρασε μέσα, αντικαταστάθηκαν ως δια μαγείας με ένα μαύρο ράσο. Στα χέρια του παρουσιάστηκε ένα δρεπάνι και το κεφάλι του σκεπάστηκε σχεδόν ολόκληρο με μία μαύρη κουκούλα.
     «Μα… τι πάθατε; Τι συμβαίνει;».
     «Ε τι να συμβαίνει; Φόρεσα τα ρούχα της δουλειάς».
     «Της …ποιας;».
     «Της δουλειάς. Τα φοράω πάντα μόλις φτάσω στον τόπο εργασίας».       
     «Στον τόπο εργασίας; Μα τι λέτε τώρα… δεν… δεν σας καταλαβαίνω».
     «Ε τι να πω; Λέω αυτό που συμβαίνει και σας επαναλαμβάνω ότι ήρθα να σας πάρω».
     «Ε τώρα… ήρθατε να με πάρετε… και για πού αν επιτρέπετε; Σας ρώτησα και προηγουμένως, αλλά δεν απαντήσατε».
     «Τι θα πει για πού κύριε; Κάνετε τον ανήξερο; Για εκεί που πηγαίνουν όλοι όταν φύγουν από αυτό τον κόσμο».
     «Φτου… φτου… κουνήσου απ’ τη θέση σου χριστιανέ μου... άκου για εκεί που πηγαίνουν όλοι… και… πώς δηλαδή; Έτσι στα καλά καθούμενα;».      
     «Ποια καλά καθούμενα κύριέ μου; Σας έχουμε ειδοποιήσει».
     «Εμένα; Με ειδοποιήσατε εσείς εμένα;».
     «Όχι εγώ προσωπικά. Αυτά τα αναλαμβάνει το γραφείο δημοσίων σχέσεων. Σας έστειλαν ένα mail με όλες τις σχετικές πληροφορίες και έπρεπε να είστε έτοιμος και να με περιμένετε».
     «Mail είπατε; Δεν έχω λάβει τίποτα κύριε».
     «Δεν είναι δυνατόν αυτό».
     «Ε να που είναι. Οπότε… δεν ειδοποιήθηκα, και αφού δεν ειδοποιήθηκα δεν ξέρω τίποτα, και αφού δεν ξέρω τίποτα, δεν έρχομαι πουθενά. Συννενοηθήκαμε;».
     «Δεν γίνεται αυτό που λέτε. Τι θα πει δεν έρχεστε πουθενά;».
     «Θα πει αυτό ακριβώς που  σας λέω. Θέλετε να σας το επαναλάβω; Δεν-έρ-χο-μαι-που-θε-νά!».
     «Δυστυχώς για σας κύριέ μου, δεν μπορείτε να αρνηθείτε. Δεν το καταλαβαίνετε αυτό; Ετοιμαστείτε παρακαλώ. Ήρ-θα-να-σας-πά-ρω!».
     «Μα δεν ειδοποιήθηκα κ. Χάρε. Μπορείτε να το καταλάβετε;».
     «Έχετε σας παρακαλώ την καλοσύνη να τσεκάρετε το mail σας;». 
     «Το κοιτούσα λίγο πριν έρθετε. Δεν υπάρχει κάτι από σας».
     «Μισό λεπτό να κοιτάξω τα χαρτιά μου παρακαλώ. Να ορίστε… αφού σας έχω εδώ. Ορέστης Παπαδάτος, Ακτήμονος 108, 902 99 Πανόραμα. Εσείς δεν είστε;».
     «Ναι, αλλά να τσεκάρετε και το mail».
     «Το mail που έχω, είναι το papaor@gmail.com».
     «Σωστό είναι, αλλά σας επαναλαμβάνω ότι δεν έχω λάβει τίποτα».
     «Μα είναι ανήκουστο. Έχει αποσταλεί, διότι στην αντίθετη περίπτωση, θα μου είχε επιστραφεί».
     «Θα πήγε στα spam, γιατί έχω κάνει πολύ αυστηρές ρυθμίσεις».
     «Κι εγώ τι φταίω;».
     «Αμ’ εγώ; Εγώ τι φταίω να παρατήσω τα εγκόσμια στα καλά καθούμενα και μάλιστα χρονιάρα μέρα;».
     «Έχετε δίκιο, αλλά κι εγώ πρέπει να κάνω τη δουλειά μου. Χιλιάδες χρόνια τώρα, κανένας δεν μου έχει φέρει αντίρρηση».
     «Τους ειδοποιούσατε πάντοτε;».
     «Όχι φυσικά. Δεν είχαμε αυτή τη δυνατότητα. Τώρα όμως που η τεχνολογία έχει εξελιχθεί τόσο πολύ, η δουλειά έγινε παιχνιδάκι. Στέλνεις ένα mail και "τσουπ" ο άλλος είναι έτοιμος. Παραλαβή και παράδοση στο άψε-σβήσε».
     «Click away δηλαδή;».
     «Click, ξε-click, αυτό που κάνουμε τώρα εμείς εδώ, είναι σκέτο χασομέρι. Έχω να πάω κι αλλού ξέρετε».
     «Ναι, αλλά όπως βλέπετε δεν λειτουργούν όλα ρολόι. Λυπάμαι λοιπόν, αλλά δεν μπορώ να σας ακολουθήσω».
     «Μα δεν με λυπάστε καθόλου; Γιατί μου το κάνετε αυτό; Θα αναστατώσετε ολόκληρο το σύστημα».
     «Δεν γίνεται σας λέω. Αφήστε δηλαδή που περιμένω και την καλή μου να έρθει για μια σούπερ βραδιά. Το έχουμε κανονισμένο, και δεν θα είναι σωστό εκ μέρους μου να την αφήσω στα κρύα του λουτρού».
     «Ωχ… μη λέτε για λουτρό παρακαλώ».
     «Γιατί;».
     «Ε… γιατί στο σπίτι του κρεμασμένου, δεν μιλάνε για σκοινί».
     «Ποιου κρεμασμένου; Ποιο σκοινί; Τι είν’ αυτά που λέτε; Δεν καταλαβαίνω».
     «Σας πειράζει να μιλάμε στον ενικό;».
     «Εμένα; Καθόλου. Το προτιμώ άλλωστε».
     «Ε λοιπόν, τι να σου λέω τώρα Ορέστη μου. Δεν έχω την ευκαιρία να πλένομαι συχνά. Ακούω λουτρό και παθαίνω».
     «Θέλεις να κάνεις ένα ντους;».
     «Ένα μόνο; Τι να μου κάνει ένα; Και δύο και τρία μη σου πω».
     «Σχήμα λόγου ήταν. Θέλεις δηλαδή να μπεις κάτω από το νερό;».
     «Μιλάς σοβαρά; Θα με κάνεις να βάλω τα κλάματα από τη συγκίνηση».
     «Έλα άστα αυτά τώρα. Αν το θέλεις, το μπάνιο είναι στη διάθεσή σου. Μετά όμως θα φύγεις. Εντάξει;».
     «Θα σου είμαι υποχρεωμένος και μετά, θα δω πώς θα το κάνουμε. Προς το παρόν σε ευχαριστώ για το ντους».

     Και ο Ορέστης έμεινε μόνος όση ώρα ο Χάρος έπαιρνε το μπάνιο του. "Άκου φίλε μου να δεις περίπτωση. Ήρθα να σε πάρω λέει. Κάτσε καλά ρε που ήρθες να με πάρεις. Έτσι στα καλά καθούμενα; Δεν έχω και κάτι για να πεις ότι έχω πρόβλημα υγείας. Όλα λειτουργούν θαυμάσια. Οπότε; Οπότε για κάποιο λάθος πρόκειται. Άκου –λέει- σε ειδοποιήσαμε. Ποιον ειδοποιήσατε ρε; Εμένα; Δεν πάτε καλά. Έχει γίνει λάθος. Ε τι νομίζεις δηλαδή; Οι υπολογιστές δεν κάνουν λάθη; Και βέβαια κάνουν. Άσε που περιμένω και το μωρό μου σε λίγο και θα…".
Η έξοδος όμως του Χάρου από το μπάνιο τον διέκοψε.
     «Μια χαρά ήταν το ντους Ορέστη μου. Σε ευχαριστώ πολύ. Να ‘σαι καλά».
     «Χαχαχα… οξύμωρη η ευχή σου».
     «Δηλαδή;».
     «Ε τι δηλαδή; Έχει και δηλαδή; Αφού ήρθες να με πάρεις, μου εύχεσαι να είμαι καλά; Απ’ την άλλη μεριά πάλι, αν είμαι καλά, γιατί ήρθες να με πάρεις;».
     «Σωστά το συλλογίζεσαι, αλλά να… ξέρεις… σε συμπάθησα».
     «Μπα; Ώρες είναι να θέλεις και μπύρα τώρα».
     «Ωχ! Μη μου λες τέτοια και μου τρέχουνε τα σάλια».
     «Ε δεν είναι κρίμα να τα αφήνουμε να τρέχουνε Χάρε μου;».
     «Εσύ μου φαίνεται ότι παίζεις με τον πόνο μου».
     «Καθόλου».
     «Ε να μη σε βάζω σε κόπο τώρα».
     «Σιγά τον κόπο».
     «Ε όσο να ‘ναι, νοιώθω και λίγο δύσκολα».
     «Δηλαδή δεν θέλεις;».
     «Τι μάρκα είναι;».
     «Στο ψυγείο έχω διάφορες. Θέλεις; Ναι ή όχι;».
     «Δεν θα έλεγα όχι, αλλά για να επανέλθω στο θέμα μας, τι νομίζεις; Ότι η δουλειά που κάνω είναι εύκολη; Ή ότι είμαι άκαρδος και σκληρός και άπονος; Δεν έχω αισθήματα εγώ;».
     «Τώρα που είπες αισθήματα… σα να άργησε μου φαίνεται το μωρό μου».
     «Α ναι… είπες ότι περιμένεις επισκέψεις. Πρέπει να φροντίσω για την περίπτωσή σου».
     «Τι να φροντίσεις; Σου είπα δεν έρχομαι».
     «Δεν κατάλαβες. Εντάξει, το να μη θέλεις να έρθεις, το καταλαβαίνω γιατί εδώ που τα λέμε, κανείς δεν θέλει. Εσύ όμως έχεις ένα ραντεβού που θα μπορούσε βέβαια να μη με νοιάζει, αλλά φαίνεσαι καλό παιδί και μου φέρθηκες και ξηγημένα. Δεν έχω παράπονο. Και μπάνιο, και μπύρα… τι να πω… εεε… μπορώ να σου ζητήσω μια χάρη;».
     «Βεβαίως ναι. Αν μπορώ, πολύ ευχαρίστως. Τι συμβαίνει;».
     «Μήπως έχεις κάτι για μεζέ, για να μην την πίνω ξεροσφύρι; Είμαι και νηστικός ξέρεις και όσο να ΄ναι…».
     «Χμ… νηστικός ε; Μα καλά… δεν έφαγες τίποτα όλη μέρα;».
     «Έχει πέσει πολλή δουλειά αυτές τις μέρες, και δεν προλαβαίνω».
     «Κατάλαβα. Θέλεις να σου κάνω στα γρήγορα μια ομελέτα και να ρίξω και κανένα λουκανικάκι μέσα; Γουστάρεις;».
     «Πςςς… Πω πωωω… σου είμαι χιλιο-υποχρεωμένος  Ορέστη μου. Μπράβο σου. Κι αν σκεφτεί κανείς τη συμπεριφορά σου σε σχέση με το λόγο που βρίσκομαι εδώ, θα σηκωθούν τα μαλλιά του όρθια. Το θέμα όμως είναι άλλο. Όλα αυτά, δεν ενδιαφέρουν το σύστημα. Αφού αποφάσισε ότι σε θέλει εκεί, δεν του καίγεται καρφί για το τι έχεις κανονισμένο και τι όχι. Άρα όλα αυτά δεν μετράνε και πρέπει να βρούμε κάτι έξυπνο και σοβαρό για να του αλλάξουμε γνώμη, γιατί θέλει να γίνονται όλα σωστά, για να μη μπορεί κανείς να του πει έστω και μία κουβέντα. Είναι τυπικότατο βλέπεις».
     «Μα ποιος το κανονίζει το σύστημα; Εσύ δεν το κανονίζεις; Τι θα πει "να του αλλάξουμε γνώμη", "είναι τυπικότατο" και ένα σωρό ανοησίες που κάθεσαι και μου τσαμπουνάς τόση ώρα; Αφού εσύ τα κανονίζεις αυτά».
     «Κάποτε, τα κανόνιζα εγώ. Τώρα όμως, είμαστε όλοι δέσμιοι των υπολογιστών. Όλα τα κανονίζουν αυτοί. Είναι προγραμματισμένα τα πάντα. Το πιάνεις; Δεν μπορείς να αλλάξεις το πρόγραμμα, ούτε να κάνεις εξαιρέσεις. Γι αυτό σου λέω. Είναι τυπικότατο».
     «Μα ακριβώς περί αυτού πρόκειται».
     «Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς».
     «Εννοώ, ότι αφού είναι τυπικότατο, πρέπει να λάβει υπόψη του  ότι δεν έλαβα ειδοποίηση. Δεν το καταλαβαίνεις;».
     «Έχεις δίκιο. Πώς δεν το σκέφτηκα; Αυτή είναι η λύση. Ενοχλούμαι και εκνευρίζομαι αφάνταστα με αυτή την παρατυπία. Μμμ… Νοστιμότατη η ομελέτα. Είναι και λίγο καυτερή έτσι όπως μου αρέσει. Τι έχεις βάλει μέσα;».
     «Μπούκοβο».
     «Είναι εξαιρετική. Μπράβο Ορέστη μου».
     «Σ’ ευχαριστώ, αλλά όσον αφορά στο θέμα της επίσκεψής σου, θα μπορούσα να έχω προετοιμαστεί, να μη μου έρθει έτσι ξαφνικά. Να μην κλείσω τα ραντεβού που έκλεισα, να μην υποσχεθώ καινούργιο βιβλίο στον εκδότη μου, ούτε να αφήσω ένα σωρό εκκρεμότητες…».
     «Τι εκκρεμότητες;».
     «Ε ένα σωρό δουλειές. Τι να σου λέω τώρα… δεν έρχεται και η Νικόλ να μας δώσει καμιά ιδέα. Σήμερα βρήκε να αργήσει ρε γαμώτο;».
     «Νικόλ τη λένε τη λεγάμενη;».
     «Ναι. Έπειτα είναι…».
     «Τι είναι;».
     «Ε είναι και χρονιάρα μέρα σήμερα. Παραμονή Πρωτοχρονιάς, κατάλαβες;».
     «Παραμονή Πρωτοχρονιάς ναι… λοιπόν η ειδοποίηση είναι το θέμα. Δηλαδή το mail που δεν έλαβες. Θα ζητήσω να γίνει delete η εκτέλεση της παραγγελίας. Θα δώσω αιτιολογία ότι δεν έλαβες το σχετικό mail, η παραγγελία θα ακυρωθεί και θα πάνε όλα από την αρχή. Κάτσε να στείλω ένα sms».
     «Δηλαδή δεν τη γλιτώνω με τίποτα ε;».
     «Ξέρεις κανέναν που να κατάφερε κάτι τέτοιο;».
     «Εδώ που τα λέμε, δεν ξέρω κανέναν. Απλώς…».
     «Τι απλώς;».
     «Ε έλεγα, να… τώρα που γνωριστήκαμε… μήπως και…».
     «Μήπως και;».
     «Ε μήπως και μου τη χάριζες ρε παιδί μου…».
     «Μακάρι να μπορούσα. Τι νομίζεις όμως ότι είμαι; Κάποιο αφεντικό; Ένας υπάλληλος είμαι, που κάνει τη δουλειά του εκτελώντας εντολές».
     «Υπάλληλος; Εντολές;».
     «Ε βέβαια».
     «Ποιανού υπάλληλος και ποιανού εντολές;».
     «Ε του συστήματος. Ποιανού άλλου; Έτσι λειτουργεί χιλιάδες χρόνια τώρα. Δεν το ξέρεις;».
     «Το ξέρω… το ξέρω».
     «Το λες και με ένα παράπονο…».
     «Ε τι θες; Να το λέω με χαρά;».
     «Άκουσε Ορέστη μου να σου πω κάτι».
     «Είμαι όλος αυτιά».
     «Όλα τα πλάσματα του πλανήτη, καταδικάζονται σε θάνατο από την ώρα που γεννιούνται. Όλα!».  
     «Συμφωνώ. Και το πιο τραγικό από όλα, είναι ο άνθρωπος».
     «Γιατί;».
     «Επειδή το ξέρει. Ξέρει ότι μια μέρα θα τελειώσουν όλα».  
     «Ε πάρ’ το λοιπόν απόφαση, να τελειώνουμε. Το μήνυμα το έστειλα και θα έχουμε την απάντηση σε λίγο».
     «Κάτσε να φέρω δυο μπύρες ακόμα».     
     «Είσαι ξηγημένο παλληκάρι. Είδα όμως ότι έχεις και μαύρη μπύρα στο ψυγείο».
     «Ναι έχω. Θέλεις μαύρη;».
     «Την προτιμώ».
     «Μεσ’ τη μαυρίλα είσαι ε; Ορίστε λοιπόν μια μαύρη για σένα».
     «Σ ευχαριστώ. Στην υγειά σου».
     «Από το στόμα σου και στου …Χάρου τ’ αυτί».
     «Χμ… ήρθε η απάντηση και είναι θετική».
     «Θετική για ποιον;».
     «Για σένα».
     «Είδες λοιπόν που όλα γίνονται;».
     «Ναι μόνο που…».
     «Τι πράγμα;».
     «Τώρα που το σύστημα δεν σε έχει, πρέπει να ξαναδώσουμε τα στοιχεία σου από την αρχή. Να φανταστείς ότι τώρα ούτε κι εγώ δεν σε θυμάμαι».
     «Γιατί;».
     «Γιατί όταν το σύστημα διαγράφει κάποιον, τον ξεχνάω κι εγώ. Είναι το πρόγραμμα έτσι φτιαγμένο και είναι πολύ λογικό. Τόσες χιλιάδες χρόνια αν τα κρατούσα όλα στη μνήμη μου, θα είχε φρακάρει. Δεν το αντιλαμβάνεσαι; Είναι θέμα χωρητικότητας».
     «Σωστά. Να τα δώσουμε λοιπόν. Μέν…».
     «Μισό… μισό λεπτό να βγάλω το tablet».
     «Οργανωμένο σε βρίσκω».
     «Ε μα δεν γίνεται αλλιώς. Λοιπόν, είμαι έτοιμος… σ’ ακούω».
     «Μένανδρος Χατζηθωμάς, Σμύρνης 319, 185 90 Νέα Ελίκη».
     «Πολύ ωραία. Δώσε μου και το mail».
     «chatzimen@gmail.gr» 
     «Μια χαρά λοιπόν. Θα καταχωρηθούν εκ νέου και… μα… νομίζω ότι σου χτυπάνε το κουδούνι. Επισκέψεις ε;».
     «Ε θα είναι η Νικόλ».
     «Ποια είναι η Νικόλ;».
     «Ε δεν είπαμε;».
     «Τι είπαμε;».
     «Α ναι, με συγχωρείς. Μου είπες ότι δεν θυμάσαι τίποτα πια. Η καλή μου είναι».
     «Ε τότε να βγάλω κι εγώ τα ρούχα της δουλειάς, να αλλάξω και να πηγαίνω, γιατί δεν θέλω να σας ενοχλώ. Δεν είναι σωστό μέρα που είναι».
     «Ναι, αλλά δεν καταλαβαίνω. Γιατί χτυπάει αφού έχει κλειδί;».
Ο Ορέστης πλησίασε προς την πόρτα και την άνοιξε.
     «Έλα βρε αγάπη μου. Πού είσαι τόση ώρα; Γιατί άργησες;».
     «Ανησύχησες μωρό μου; Είχε λίγη κίνηση, ξέχασα και το κλειδί…».
     «Λοιπόν κ. Χατζηθωμά –επενέβη ο Χάρος- να τσεκάρουμε μισό λεπτό τα στοιχεία σας μην έχω κάνει κάποιο λάθος;».
     «Μα βέβαια Χάρε μου, βέβαια. Για πες μου τι έγραψες;».
     «Χμ… λοιπόν: Μένανδρος Χατζηθωμάς, Σμύρνης 319, 185 90 Νέα Ελίκη».
     «Πολύ σωστά. Και το mail είναι;»
     «Και το mail είναι chatzimen@gmail.gr».
     «Πάρα πολύ ωραία. Εύγε Χάρε μου. Εύγε!».
     «Να πηγαίνω λοιπόν κι εγώ.  Χάρηκα πάρα πολύ για τη γνωριμία, σας εύχομαι καλή χρονιά, και ελπίζω να τα πούμε ξανά».
     «Στη διάθεσή σου Χάρε μου. Κι όποτε ξαναβρεθείς απ’ τα μέρη μας, χτύπα το κουδούνι. Μια μπυρίτσα, πάντα υπάρχει στο ψυγείο για έναν καλό φίλο».
     «Ευχαριστώ πάρα πολύ. Α και… Μένιο…».
     «Ναι;».
     «Να σου πω…».
     «Σε ακούω Χάρε μου…».
     «Δοκίμασε την τοπική μπύρα της Σαντορίνης. Ήμουν προχθές εκεί και τη δοκίμασα. Είναι έκτακτη».
     «Ότι πεις Χάρε μου. Ότι πεις».

     Ο Χάρος έφυγε, η πόρτα έκλεισε και η Νικόλ που τόση ώρα είχε μείνει με το στόμα ανοιχτό προσπαθώντας να καταλάβει τι συμβαίνει, χώθηκε στην αγκαλιά του Ορέστη.
     «Αγάπη…».
     «Ναι μωρό μου…».
     «Να σε ρωτήσω κάτι;».
     «Όσο θα σε γδύνω; Ρώτα με».
     «Ποιος ήταν αυτός;».
     «Ο Χάρος!».
     «Ο Χάρος;».
     «Ναι».
     «Και τι ήθελε;».
     «Κάτι του χρώσταγα και ήρθε να το πάρει».
     «Μα σε είπε Χατζηθωμά, μετά σε είπε Μένιο, είχε γράψει λάθος διεύθυνση, λάθος mail… γιατί όλα αυτά;».
     «Και δεν χαίρεσαι;».
     «Θα ‘πρεπε να χαίρομαι;».
     «Ε βέβαια».
     «Για ποιο λόγο;».
     «Γιατί θα με ψάχνει και δεν θα με βρίσκει πουθενά».

© George Bilikas (D2D, 2019)







5 σχόλια - Στείλε Σχόλιο





Σχόλιο από sven (05.01.2021)
Γιώργο μου,
απολαυστικότατο το κείμενό σου, κρατώντας το ενδιαφέρον αμείωτο μέχρι το τέλος.

Για να είμαι ειλικρινής, μόλις ήρθε η Νικόλ και άκουσε τα ανύπαρκτα στοιχεία που έδωσες στον Ακατονόμαστο, νόμιζα πως άθελά της θα αποκάλυπτε τα πραγματικά και, σε μια τέτοια περίπτωση, θα είχε πολύ ενδιαφέρον, τον τρόπο που θα έβρισκε (αν έβρισκε) ο Ορέστης να συμμαζέψει τα ασυμμάζευτα...

Ίσως δεν ήθελα να τελειώσει ακόμα η ιστορία και γι΄αυτό να φαντάστηκα περαιτέρω πλοκή!!!

ΥΓ. Λόγω "τρέλας" με το κρασί και τα συν αυτώ (για την αγάπη αυτή, άλλωστε, έχω πάρει πτυχίο οινογνωσίας), να σημειώσω κάτι που είναι λεπτομέρεια, αλλά αν θέλουμε το σημείο αυτό να είναι απόλυτα ακριβές να πω πως το κρασί δεν το ανοίγουμε για να πάρει τη θερμοκρασία του δωματίου. Αυτήν μπορεί να την πάρει, ούτως ή άλλως, και δίχως να ανοιχθεί η φιάλη, αρκεί να βρεθεί στο χώρο του δωματίου έγκαιρα. Το κρασί το ανοίγουμε μισή με μία ώρα πριν το καταναλώσουμε, το μεταγγίζουμε σε μία πλατιά καράφα κρασιού ώστε το κρασί να "αναπνεύσει", όπως λέγεται, και, με τον τρόπο αυτόν, να μπορέσει να αναδείξει τα αρώματά του (αρκεί να έχει, δηλαδή να είναι καλό...!!!). Πάντα κρασί με πώμα φελλού και, συνήθως, με παραμονή σε δρύινα βαρέλια, τουλάχιστον για 1/2 με 1 χρόνο...

Στην υγεία μας, λοιπόν!!! Να μας γράφεις, για όσο έχεις διάθεση και έμπνευση, όμορφες ιστορίες! Τι να έγινε άραγε, μετά την αποχώρηση του Ακατονόμαστου; Υπήρχε διάθεση για απόλαυση όμορφων στιγμών...;;;


Σχόλιο από Orfeus (05.01.2021)
Σάββα,
σε ευχαριστώ για το σχόλιο. Αυτό που έγραψα για το κρασί, δεν είναι δική μου θεωρία. Το είπε ένας οινολόγος σε μία τηλεοπτική εκπομπή, πριν από μερικά χρόνια, και από τότε το εφαρμόζω θεωρώντας ότι κάνω το σωστό. Τις δικές σου πληροφορίες τις δέχομαι ασυζητητί μιας και εγώ δεν διαθέτω γνώσεις, παρά μόνο την αγάπη μου για το κρασί και τα συν αυτώ (πώμα φελλού πάντοτε).

Σαν πληροφορία, θέλω να προσθέσω κάτι που μου είπε κάποτε, ένας Γερμανός χημικός, καθώς με ξεναγούσε στην οινοποιία που εργάζεται εδώ στα Μεσόγεια: "Εάν είχα στη Γερμανία τις καιρικές συνθήκες που έχετε εδώ στην Ελλάδα, θα έφτιαχνα το καλύτερο κρασί του κόσμου".

Στην υγεία μας λοιπόν, και ναι Σάββα, φυσικά και υπήρξε διάθεση για απόλαυση όμορφων στιγμών!!!


Σχόλιο από sven (05.01.2021)
Γιώργο,
μόνο εκ παραδρομής, μπορεί να είπε κάτι τέτοιο ο εν λόγω οινολόγος. Είναι κοινή λογική. Για να πάρει τη θερμοκρασία του δωματίου ένα μπουκάλι εμφιαλωμένου κρύου νερού που το βγάζουμε από το ψυγείο, ΔΕΝ χρειάζεται να ανοίξουμε το καπάκι του, θα πάρει τη θερμοκρασία του, ούτως ή άλλως. Είναι κανόνας φυσικής. Το ίδιο και ένα πακέτο φρέσκου βούτυρου από το ψυγείο για να κάνουμε ένα γλυκό. ΔΕΝ χρειάζεται, για να πάρει τη θερμοκρασία δωματίου, να του αφαιρέσουμε το περιτύλιγμα!!!

Ο λόγος είναι αυτά που ανέφερα στο προηγούμενο σχόλιό μου. Για τον ίδιο λόγο, πριν δοκιμάσει κάποιος οινογνώστης ένα κρασί το αναδεύει, κουνώντας το ποτήρι κυκλικά, για να αποδώσει τα αρώματά του, και μετά βάζει βαθιά τη μύτη του σ΄αυτό για να τα απολαύσει, αν υπάρχουν...

Κατ΄αναλογία, το ίδιο ισχύει και με την αυθεντική οσμή του κορμιού μιας γυναίκας. Για να την ανακαλύψει και να την απολαύσει κάποιος, θα πρέπει να το...αναδεύσει...

Χρόνια πολλά!!!



Σχόλιο από Orfeus (05.01.2021)
"Κατ΄αναλογία, το ίδιο ισχύει και με την αυθεντική οσμή του κορμιού μιας γυναίκας. Για να την ανακαλύψει και να την απολαύσει κάποιος, θα πρέπει να το...αναδεύσει...".

Γηράσκω αεί διδασκόμενος!!!

- Μα γιατί με κουνάς αγάπη μου;
- Δεν σε κουνάω. Σε ..αναδεύω!!!


Σχόλιο από sven (06.01.2021)
Χαχαχαχαχα!!!

Γηράσκω αεί αναδεύων και...αναδευόμενος...!!!!



Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να έχετε συνδεθεί ως μέλος. Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε ή εδώ για να εγγραφείτε.

Επιστροφή στο blog


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Συγγραφέας
orfeus
Γιώργος Μπιλικάς
Storyteller...
από Valley Below



Περί Blog
blogs.musicheaven.gr/orfeus






Το περιεχόμενο του ιστοτόπου αυτού, μπορεί να αναπαραχθεί ελεύθερα, εφόσον αναφέρεται η πηγή. Το περιεχόμενο που υπόκειται στους νόμους περί πνευματικής ιδιοκτησίας, ανήκει στον αξιότιμο ιδιοκτήτη του. (Ποιό είναι αυτό; ...βρείτε το)


Tags

2020 Δώρα Ευχές Καλή Καλύτερη Χρονιά Χρόνος Ώρα 24symbols Adventures Al-Andalus Alypa Amazon Apple Blue Books D2D Demand Digital Draft Ebooks Eyed Heaven K Kobo No.9 Poems Print Prophets Rakuten Sad Scribd Songs Tolino Vivlio Heaven Adventures Άννα Αγγελική Αθηνά Αλεξάνδρα Αντώνης Βάσω Βίκυ Γιώργος Γιάννα Δημήτρης Ειρήνη Ελένη Ερίκα Ζωή Ηρώ Θωμάς Θανάσης Κώστας Λίντα Μυρτώ Μίμης Μαρία Νίκος Νεφέλη Ορφέας Πάνος Ρένα Ρούλα Σπύρος Σοφία Τάσος Τζούλια Χρήστος K. No. 9 Angle Beneath Christina Coffee Cohen Dancing Endless Flamenco Hoyos Ghosts Green Laura Love Missingness Monkey Nepal Only Pajamas Passion Peninsula Portugal Jeff Kelly River Saudade Spain Stars Suzanne Tomorrows Waltz Weller World You Younger Aretha Aretha Franklin Flash Franklin Goldberg Jack Jumping Jumping Jack Flash Keith Keith Richards Richards Whoopi Whoopi Goldberg Around Bands Bloomer Late Rock Απαίτηση Βιβλίο Γιώργος Μπιλικάς Δεκαετία Έκδοση Έντυπη Κανέλλος Τερζής Κείμενο Μπάντες Συνοδευτικό 60 Bat City Facebook Intro Mail Outro Päivi Tonya Γκάζι Διαδίκτυο Θέμα Θέρμανση Καφές Κινητό Μαγείρεμα Μαιτρ Μαργαρίτα Μιχαήλ Μπάνιο Μπουλγκάκοφ Όρυζα Πετρογκάζ Πλυντήριο Ρωσίδα Σταθερό Τηλεόραση Τηλέφωνο Φιάλες Φινλανδέζα Φως Φωτισμός Ψυγείο Bob Dylan Leonard Έζρα Πάουντ Τ. Σ. Έλιοτ Αρθούρος Ρεμπώ Κάρολος Μπωντλαίρ Ουίλιαμ Μπλέικ Νόμπελ Φαινόμενο Έβερεστ Γιώργος Μπαμπασάκης Μεταίχμιο Christmas Merry Christmas Keb Mo Cibelle Grass Μπαστούνι Ντάμα Cigarettes After Sex Sweet Greg Lake ELP Emerson Lake and Palmer Keith Emerson Carl Palmer Robert Fripp King Crimson From the Beginning Hurt John John Hurt Sir Jesus Christ Lust Glory Holly Grail George Harrison Handmade Films Monty Python Life Brian Gleese Terry Jones Gilliam Graham Chapman Moon Michael Palin Peter Sellers Spike Milligan Eric Idle Always Look Bright Koop Island Blues Thousand Kisses Deep Rolling Rolling Stones Stones We We Love You Pink Floyd AndVilyly Βελόνα Βινύλιο Βράδια Δίσκος Κόστος Μακαρίτης Παππούς Περιεχόμενο Σκράτς Σπίτι Στάχτες Τραγούδια Φωνή Xαμηλοβλεπούσα Μουσική Eρμηνεία Βασίλης Σαλταγιάννης Στίχοι Αντονία Τσολάκη Κόντρα μπάσο Μαρία Παντελάκη Κρουστά Μπουζούκι Κιθάρες Πιάνο Ηχοληψία Κώστας Παρίσσης Studio Praxis Μίξη Παραγωγή Καθρέφτης Άβελ Άμλετ Αρσέν Λουπέν Αφροδίτη Δίας Ερμής Ζορρό Κάϊν Κουασιμόδος Κρόνος Οφηλία Παγόβουνο Παραφίνη Πλούτων Ποσειδώνας Πουαρώ Σέρλοκ Χολμς Σκορπιός Σταχτοπούτα Σωματοφύλακες Ταυρομάχος Τιτανικός Τροβαδούρος Χιονάτη Blue Note Disk Jokey Uma Thurman Άγγελος Άμμος Ασημένια Βασιλιάδες Δικηγόροι Ερημίτες Εσώρουχα Ήχος Καράβια Καταδικασμένοι Κυνηγόσκυλα Λιμάνια Μαντόνα Μικρό Νύχτα Παράδεισος Πεζοδρόμιο Ποιητές Προστάτης Πυξίδα Σεβάχ Σημαδεμένα Στρουθοκάμηλος Υπόγειο Φακός Φάροι Ψιλικατζίδικο Bar Άγνωστος Αδύναμος Αισθητική Άνθρωπος Αξίες Αξιοπρέπεια Απάντηση Γενναιότητα Διακριτικότητα Δρόμος Δύσκολος Δώρα Μαργέλη Ελευθερία Επιμονή Ερώτηση Ευθύνη Θηρίο Μεγαλοψυχία Μοναξιά Παιδεία Πτυχία Σύστημα Σωτηρία Ταπεινότητα Άη-Γιώργης Δράκος LSD Άνεμος Βουρκωμένα Βράχια Βροχή Γλέζος Γυρισμός Δάκρυ Δέντρα Δύναμη Ευκολάκι Καημός Κεραυνός Κινδύνης Λαβωμένα Μάτια Ξένα Πίκρες Πουλόπουλος Σταθμός Σύννεφο Τραίνα Χαρδαλιάς Χέρια Χωρισμός Ωκεανός Άρης Βασίλης Γερμανός Γκαϊφύλλιας Δημητριάδη Διονύσης Ζιώγαλας Ιατρόπουλος Ισιδώρα Κατερίνα Κωχ Λεττονός Μαρίζα Μαρίνα Μάτσας Μοναχικότητα Ντάλας Ξενουδάκη Σαββόπουλος Τασούλης Τσιλογιάννης Ψαριανός Άστρο Γήινη Εγώ Επάνω Εσύ Μαγεμένη Μάγισσα Ματιά Φωτιά Αγάπη Αδελφή Ακατάλληλη Διαδρομές Ε Ζάνη Κ. Μπιλικάς Νεφέλη Πόπη Ζάνη Πρόλογος Πόπη Στιγμή Συμπαντικές Συμπαντικές Διαδρομές Υπερβατική Ψυχή Support Ανάγκη Αποδοχή Ασφάλεια Βασίλισσα Βουτιά Δεσμός Δεσμά Δύσκολη Έκθεση Εμπιστοσύνη Ζητιάνος Μοίρασμα Οδοντόβουρτσα Ομορφιά Παράδοση Περίπτωση Πραγματικότητα Σιγουριά Συμφωνία Συναλλαγή Σχέση Απομεινάρια Ηλιοσκόταδο Κ Καρυάτιδα Λόφος Μορφή Μυθιστόρημα Ντουλάπι Σκοτάδι Σκοτεινιά Σύμπαντα Φεγγάρι Χάρη Βόλτες Γέλιο Επιθυμία Έρωτας Ξενύχτια Όνειρα Πάθος Παιχνίδια Πόθος Ποίημα Σημαντικά Στιγμές Συναισθήματα Ταξίδι Τραγούδι Φίλος Αγκαλιά Αλυσίδες Άνεμοι Απανεμιά Αστέρια Αύρα Βράχοι Γλάροι Θάλασσα Κόκκινο Κύματα Ουρανός Παλίρροια Πλοία Πρωινό Σύμπαν Φουρτούνα Χαλί Αγώνες Βεντάλια Γενικό Διαγωνισμός Επιτροπή Ερμηνεία Εφιάλτης Ιστιοφόρο Κέρκυρα Κριτική Μουσικοσυνθέτης Νυχτοφύλακας Όνειρο Παρατηρητής Παρελθόν Πρόσταγμα Σαμοΐλης Σανίδα Τρόποι Φαντασία Χίλιοι Air Condition Αιτία Αντισηπτικό Απάτη Απέναντι Άρρωστοι Βήχας Γυναίκα Εμβόλιο Θάνατος Ιός Κίνα Κορμί Κορονοϊός Λεβερκούζεν Μάσκα Μυαλό Νοσοκομείο Ντούτσε Ξενιστής Ξένος Πατρίδα Πέτρα Πικρή Ποτήρι Ρόζα Στήθος Στολή Τύψεις Χώμα Ψέμμα Αγαπημένη Αιώνιο Αλήθεια Απλά Άφθαρτο Ερωτήματα Καθημερινότητα Μέρα Μόνος Ολοκλήρωση Ποιητής Πορτραίτο Πρόσωπο Στόμα Ταπεινά Ύπαρξη Φτεροκόπημα Ψεύτης Ακουαρέλλες Αποθήκες Αρθρογράφος Αρκούδες Αφιερώσεις Γιόγκα Γκαρσονιέρα Διπλώματα Καπέλα Κρασί Λίμνες Μαθήματα Μαθητές Μέλι Μετρό Μουσικός Οδήγηση Παρουσία Ποτάμια Ταινίες Υπερβόρεια Φεγγαρόφωτο Offline Online Skype Αγία Δημήτρης Αθανίτης Διάβολος Εκδήλωση Κώστας Καζανάς Καμία Κινηματογραφική Λένα Κιτσοπούλου Λέσχη Παρασκευή Συμπάθεια Ταινία Devil No Sympathy Αγροτικόν Βίντεο Βράδυ Δίσκοι Θεσσαλονίκη Κινηματογράφος Μπάντα Οδυσσέας Οδύσσεια Οκτώβριος Πανδημία Παπάζογλου Παραλλαγή Πηνελόπη Σειρήνα Σεπτέμβριος Συζήτηση Στούντιο Στρόγγυλοι Φεστιβάλ Χθες Χιουμοριστική Blog MusicHeaven Αγωνία Θρίλερ Ιουλία Λυμπεροπούλου Λογοτεχνία Μεταφυσική Μυστήριο Νο 9 Περιπέτεια Αδάμ Αίμα Ανθρωπότητα Αυτοκίνητο Βαμπίρ Γνώση Γρανίτα Δημοφιλής Δολοφονία Εικασία Εξοπλισμένο Επιστήμονας Εραστής Ερειπωμένο Εύα Ζόμπι Ζωντανοί Ηθοποιός Μοναχικός Οπαδός Πατσάς Συγγραφέας Συσκευή Ταυτότητα Τράπεζα Χυμός Tesla Αεροδρόμιο Γιόκο Γκολντ Δοξιάδη Ελληνικό Κρουαζιέρα Λένον Λονδίνο Μάρδας Μαστοράκης Μπητλς Νησιά Όνο Πασίφικ Πειραιάς Beatles Gold Lennon Ono Pacific Yoko Αθανίτης Καζανάς Κιτσοπούλου Κοτανίδης Καλό Cross Orfeus Sunny Sunny Cross Αθήνα Ακρίβου Αφηγητής Ελληνική Κάλτσου Κατάδυση Λαβύρινθος Μαγουλάς Μοντάζ Ντοκιμαντέρ Οδηγός Πρεμιέρα Πρόσωπα Σαρημανώλης Σινεμά Σκηνοθεσία Συναντήσεις Στοές Φωτογραφία Φώτου Χαλκίδα DNA Βαρσοβία Δανέζα Δανία Θεοδωράκης Κοπεγχάγη Ξαρχάκος Σουηδικό Χατζιδάκις Angie Darling Helsingborg Helsingør Kronborg Αίγυπτος Αϊνστάιν Βαστίλη Βιετνάμ Γαλλία Δαρβίνος Διαμάντια Ηλίθιος Ηλιθιότητα Ινδιάνοι Ιράκ Κάστερ Κόρινθος Λιβύη Λουδοβίκος Ναπολέων Ντοστογιέφσκι Παντοτινός Ρωσία Σιου Σεγιέν Συρία Τσιπόλλα Chiquentcento Αθηναίων Πολιτεία Ανατολή Βοηθοί Δύση Ηθοποιοί Ήλιος Θεός Θησείο Κύρα Όψεις Πυγολαμπίδα Σελήνη Σκαθάρι Σοφία Παναηλίδου Σοφοί Συμβούλιο Φανταστικό Αίθουσα Απομόνωση Βόρεια Γκέτεμποργκ Νησί Προβολές Σινεφίλ Φάρος Boutique Cinema Curators Distancing Focus Göteborg Holmberg Internet Isolated Jonas Noster Pater Project Social Sold-Out Zoom Αίθουσες Ανθολογία Εκδόσεις Ιππότης Καταθλιπτικός Κόντρα Μύθος Copyright Ακτή Βέλος Νόημα Παφλασμός Ποίηση Τοξότης Giralda Ακτίνες Άνθρωποι Άξονες Αστραπή Αύρες Γαλαξίας Γαλοπούλα Γεράκι Γύρη Ζέστη Κίσσα Κοράλλια Κρύο Ορίζοντας Όστρακα Πελαργός Σίσσυφος Υγρασία Φτερά Milky Way Αλέξανδρος Καρακαντάς Γλέζου Καραμουσαλής Κρασούδης Μαστοράκη Μπενέτου Παπαθανασίου Πατσιφάς Πετρίδης Ρούσσος Ρωμανός Σαλιάρης Σουγιούλ Σπανουδάκης Στασινόπουλος Τρούσας Aphrodite’s Child Axis Charms Forminx Igloo Juniors Αλίμονο Άνθρακες Άνους Αντίδραση Αντίθετη Άποψη Αύριο Αυτός Εκείνος Επιλογές Θέατρο Θησαυρός Κατανόηση Κυριολεξία Ορθότητα Ποιότητα Ποσότητα Προσβλητικό Ρέστα Ρήγας Σήμερα Συμπεριφορά Συνομιλητής Υπεύθυνος Φράση Φταίω Αλκαίος Άλκης Αντίο Θάνος Κακόηθες Μελάνωμα Μικρούτσικος Αλύπα Αστείο Ενετοκρατία Κούντερα Λυπημένα Μάνη Νύφι Πειρατές Προφήτες Tρικυμία Gena Rowlands John Cassavetes Paul Mazursky Raúl Juliá Susan Sarandon Tempest Vittorio Gassma Ταίναρο Ιερό Πύλη Άδης Βαθύ Κοκκινόγεια Σπηλιά Καταιγίδα Τρικυμία Vittorio Gassman Βασίλης Γκλεζάκος Λουκιανός Καρακαντάς Τζονιχάκης Ανάσταση Αμβρόσιος Άνθιμος Άρθρο Ασήμαντα Βατικανό Δημόσιο Δυνατός Εκκλησία Επικρατούσα Επίσημη Ευρώ Θεοφάνης Θρησκεία Ιερώνυμος Ιταλία Μεσαίωνας Παπάδες Παπάς Ποσά Προνόμιο Σεβασμός Συγγνώμη Σύνταγμα Ανεπάρκεια Ανοχή Γραμματέας Διαφορετικότητα Εγωκεντρισμός Ευθιξία Ιατρείο Κάμψεις Κατωτερότητα Κομπλεξικός Μητσοτάκης Μισογύνης Ορισμός Πληρότητα Πρόβλημα Ραντεβού Σύλλογος Ψυχολόγος Αναμέτρηση Ανώδυνο Αυλαία Διαβολή Εγωισμός Επιθετικότητα Ζήλεια Θύμα Κακοήθης Μέθοδος Προσωπείο Σκοπιμότητα Συκοφαντία Συμφέρον Υποκριτής Ύπουλος Φθόνος Χειραγώγηση Ανασφάλεια Αρνητικό Δότης Δραστήριος Δυσοίωνο Ελπίδα Ενεργός Θετικό Κεφάλι Κοιλιά Κρίση Μέλλον Οικονομικά Παραλήπτης Παρόν Προβλήματα Φροντίδα Ανθοπωλείο Άντρας Αρειανός Διάλειμμα Ευνουχισμός Ιδρώτας Καρέκλα Κιθάρα Κοπή Κόρνα Λογαριασμός Παλαιά Πάλκο Πόρτα Ταμπούρλο Τριαντάφυλλο Αντίθετο Αρλεκίνοι Δουλειά Θύελλες Κάβος Καιρός Μάνα Παλιάτσοι Πατέρας Πλόες Πόδια Πόλεμος Ποτάμι Ποταμόπλοια Πτήσεις Ρούχα Στολίδια Ψώνια Lulu Press Βερολίνο Εικόνες Εμφάνιση Επέτειος Μοναδικό Ξεχωριστή Οθόνη Προβολή Πρώτη Άση Δημητρουλοπούλου Eva Stylander Στάθης Πλώτας Παναγιώτης Θανασούλης Παναγιώτης Θεοφανόπουλος. Απιστία Κόλυβα Αυλή Δίπατη Κουρελής Λήθη Μαλαματάς Μέθυσμένος Μνήμη Μονοκατοικία Μπουκάλι Ομπρέλα Σάββας Σιλουέτα Σπιτάκι Τουαλέτα Φίλη Fool Hill Sven Βασιλική Βασιλική Μπούζα Θεματοφύλακες Μπούζα Παρουσίαση Βόλος Κανάρια Κυριακή Λάρισα Όψεις του Φανταστικού Πολυχώρος Σάββατο Φουντούλης Ωδείο Καλαμάτα Bodega Γιώργο Εσένα Ζήσω Μπορώ Χωρίς. Γιώργος Βασιλείου Μάχη Σκληρή Έξω Μέσα Όμορφη Συνέντευξη Πάτρα Πρωταπριλιάτικο Ψέμα Ghetto Noir Γκλίτσα Βιογραφικό Δηλητηρίαση Είδος Καθαρό Κάπα Λίρες Μάντρα Μισθός Περίφραξη Πρόβατα Σκωτία Τοίχος Τσοπάνης Φράχτης Φύκια Cafe Lighthouse North Orkney Ronaldsay Scotland Στέλλα Κάλτσου Γιάννης Φώτου Σταμάτης Μαγουλάς Τούλα Ακρίβου Μιχάλης Σαρημανώλης London Greek Film Festival Odysseus Cosmocinema Awards Ένωση Ευαγγέλιο Ιερουσαλήμ Ιησούς Μόσχα Πιλάτος Πόντιος Σατανάς Σοβιετική Σταύρωση Φύση Azazello Behemoth Bulgakov Faithfull Faust Hella Jagger Koroviev Margarita Marianne Master Mikhail Mick Professor Woland Καλός Κηλαηδόνης Λουκιανός Κηλαηδόνης Δύστυχες Πουτάνες Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες Χρόνια Χολέρα Δαιμόνια Χρονικό Προαναγγελθέντος Κοιμισμένα Κορίτσια Γιασουνάρι Καουαμπάτα Απίστευτη Θλιβερή Ιστορία Αθώα Ερέντιρα Άσπλαχνη Γιαγιά Ελευθερίου Μάνος Μάνος Ελευθερίου Νέο Ψυχικό Νέο Ψυχικό Πεντάγωνο Τρέξιμο Περπάτημα Πατρικό Γείτονες Μετακόμιση Περισσός Ελίκη Κρεμασμένος Λουκάνικο Λουτρό Μένανδρος Μένιος Μπύρα Νέα Νικόλ Ντους Ομελέτα Ορέστης Πανόραμα Παπαδάτος Παραμονή Πρωτοχρονιά Σαμπάνια Σαντορίνη Σμύρνη Σχοινί Χάρος Χατζηθωμάς Mojave 3 Εννέα Κολοκοτρώνη Νο. 9 Στυλάντερ Ευτυχισμένος Πόρνη Τυχερός Χαρούμενος Ωριμότητα Λιμάνι Πλοίο Θοδωρής Θοδωρής Παυλάκος Παυλάκος Strega 2017 Happy New Year Καρό Belongs Daddy Get Heart Marilyn Monroe Want What Καταστροφή Κούφια Μαίρη Σπαθί Ana Ana Moura Case Do Fadista Fado Fados Joni Joni Mitchell Mitchell Moura Sou Μασάζ Αεροπειρατεία Καφεδάκι Αεροσυνοδός Τενοντίτιδα Μασέρ Νεπάλ Καλάσνικοφ Σουτιέν Φούστα Κουκουλοφόρος Φερμουάρ Εντριβή Κύκλοι Ζύμωμα Χτυπήματα Άγγιγμα Έγκαυμα Ευφορία Πτήση Επιβίβαση Απογείωση Σπυρόπουλος Σπυριδούλα Μπάμπης Φλου Αναβλητικότητα User Manual Πιθανότητα Ενδιαφέρουσα Πόλη Πηγάδια Στόμιο Εξωτερικό Επικοινωνία Μόδα Εσωτερικό Επιφάνεια Αντικείμενα Κοσμήματα Νομίσματα Τέχνη Πίνακες Ζωγραφική Γλυπτά Βιβλία Μανιφέστα Επιστημονικά Περιοδικά Χωρητικότητα Jorge Bucai Πρόσκληση Αθηναίων Πολιτεία Οικογένεια Άνεση Ειδήμων Φάρμακα Αντίληψη Κτίρια Προδιαγραφή Υπάρχοντα Αξία Γείτονας Διάστημα Πλανήτης Άτομο Προκατάληψη Εισόδημα Ηθική Κέρδη Τρόφιμα Διατροφή Blame Irish Φιλοσοφία Νίκος Ζωιόπουλος Νίκος Χατζόπουλος Δράμα Βραβείο Φρικιό Λαμόγιο Υπάλληλος 1993 Σενάριο Τάκης Βενετσανάκος Σκηνικά Κοστούμια

Γίνε επίσημος αναγνώστης!


Πρόσφατα...


Δημοφιλέστερα...




Αρχείο...


Φιλικά Blogs


    Links







    Ανάπτυξη MusicHeaven.gr, Hosting interTEN
    Όροι Χρήσης

    template design: Jorge