Áöéåñþìáôá !!!
Ìéá æùÞ... óå ìéá ìÝñá !
27 Óåðôåìâñßïõ 2006, 00:00
ÌÜíïò Ëïúæïò


 

 

 

Σαν σÞμερα 27 Σεμπτεμβρßου  το 1982... κηδεýεται ο διÜσημος μουσικοσυνθÝτης, ΜÜνος ΛοÀζος.

Με αφορμÞ αυτü το γεγονüς η σημερινÞ μÝρα αφιερþνετε στον ρομαντικü, επαναστÜτη,
μελαγχολικü και αξÝχαστο καλλιτÝχνη ΜÜνο ΛοÀζο...

 

¸χουν περÜσει σχεδüν 24 χρüνια απü τον θÜνατο του Μ.Λοßζου ωστüσο τα τραγοýδια του δεν Ýχουν πÜψει να ακοýγονται σε συναυλßες,να παßζονται απü το ραδιüφωνο, τη τηλεüραση αλλÜ καινα σιγοτραγουδιοýνται απü εμÜς τους νÝους αλλÜ ακüμα και απü παιδιÜ που γεννÞθηκαν μετÜ τον θÜνατο του.
Ποιü εßναι üμως εκεßνο το στοιχεßο που κρατÜ τον Λοßζο ζωντανü ως τις μÝρες μας;¸ßναι οι κοινωνικοß και πολιτικοß του αγþνες;Εßναι το γεγονüς üτι υπÞρξε πρωτοπüρος του Ýντεχνου λαικοý τραγουδιοý Þ μÞπως ο πρüωρος και απροσδüκητος θανατüς του;ΠÜνω απ´üλα εßναι τα τραγοýδια του.Τραγοýδια ερωτικÜ,τρυφερÜ, τραγοýδια επαναστατικÜ τραγοýδια που προσφÝρονται για κÜθε στιγμÞ.Τη στιγμÞ της μελαγχολßας,της μοναξιÜς,της αγÜπης ,της εξÝγερσης..
Ο Μ.Λοßζος δεν εßχε μüνο το χÜρισμα να δημιουργεß εξαιρετικÝς μελωδßες.ΣτÜθηκε τυχερüς που η πορεßα του συνÝπεσε με τη πορεßα μεγÜλων ερμηνευτþν üπως του Γ.ΝταλÜρα, της Χ.Αλεξßου, του Γ.ΚαλατζÞς, της Δ.ΓαλÜνη , του Β.Παπακωνσταντßνου και Üλλων που με τη φωνÞ τους ανÝδειξαν την ομορφιÜ των τραγοýδιων του. ΑλλÜ ας πÜρουμε τα πρÜγματα απο την αρχÞ.
O Μ.Λοßζος γεννÞθηκε στις 22 Οκτωβρßου 1937 στην ΑλεξÜνδρεια της Αιγýπτου απü το γÜμο του Κýπριου ΑνδρÝα Λοßζου και της Ροδßτισσας ΔÝσποινας ΜανÜκη.Καταγüταν απü σχετικÜ εýπορη οικογÝνεια και πÝρασε üμορφα παιδικÜ χρüνια μεγαλþνοντας στις γειτονιÝς της ΑλεξÜνδρειας.Με τη μουσικÞ Üρχισε να ασχολεßται απü τα 14 του üταν και ζÞτησε απü τον πατÝρα του να του αγορÜσει Ýνα βιολß.¸τσι αρχßζει να παßζει μουσικÞ ενþ γρÜφεται και σε ωδεßο το οποßο üμως γρÞγορα εγκαταλεßπει χαρακτηρßζοντας τον δÜσκαλü του ιδιαιτερα τυρρανικü.Εγκαταλεßπει το ωδεßο και αρχßζει να παßζει μüνος του και να αυτοσχεδιÜζει με την κιθÜρα και το πιÜνο του.
Ετσι λοιπüν περνÜνε τα πρþτα 17 χρüνια της ζωÞς του üπου και αποφασßζει να Ýλθει στην ΑθÞνα για σποýδες.¸τσι λοιπüν το καλοκαßρι του 1955 γρÜφεται στην ΦαρμακευτικÞ ΣχολÞ την οποßα üμως εγκαταλεßπει μÝτα απü Ýνα χρüνο βλÝποντας üτι τον αφÞνει αδιÜφορο.Το 1956 μπαßνει στην ΑνωτÜτη ΕμπορικÞ üπου βλÝπει üτι παρÜλληλα θα του μÝνει χρüνος να ασχολεßται και με Üλλα πρÜγματα, κυρßως με την μουσικÞ.ΤελικÜ το 1960 διακüπτει οριστικÜ τις σπουδÝς του.ΨÜχνει να βρει τι εßναι αυτü που τον τραβÜει. Ολα αυτÜ τα χρüνια στην ΑθÞνα διÜβαζε ποιÞματα,συνÝθετε,πειραματιζüταν Ýπαιζε κιθÜρα.ΒλÝπει üτι το Üστρο του εßναι η μουσικÞ.
Η απüφασÞ του üμως να ασχοληθεß με τη μουσικÞ του στερεß το συνÜλλαγμα που δικαιοýνταν σαν φοιτητÞς και με τα λιγοστÜ χρÞματα που κρýφα του στÝλνει ο πατÝρας του απü την ΑλεξÜνδρεια προσπÜθει να τα βγÜλει πÝρα.Ηταν τα πιο δýσκολα χρüνια της ζωÞς του ΜÜνου.Εßναι δραματικÜ φτωχüς,αναγκÜζεται να μÝνει σε φßλους,γνωστοýς ενþ πιÜνει δουλεßα σαν γκαρσüνι με αντÜλλαγμα το καθημερινü του φαγητü.
Το 1960 ο ΜÜνος συνθÝτει το πρþτο του τραγοýδι "Το τραγουδι του Δρüμου" Ýνα ποιÞμα του Λüρκα το οποßο εßδε δημοσιοποιημÝνο σε εφημερßδα.Το τραγοýδι αυτü Þταν το Ýναυσμα για να Ýρθει σε επÜφη με τους Üλλους καλλιτÝχνες της εποχÞς του,να συζητÞσει,να προβληματιστεß μαζß τους.Η δημιουργßα του Σ.Φ.Ε.Μ (Σýλλογος Φßλων ΕλληνικÞς ΜουσικÞς) τον Απρßλη του 1962 Þταν το επισφρÜγισμα αυτþν των γνωριμιþν και το στÞριγμα πÜνω στο οποßο συνθÝτες,τραγουδιστÝς,μουσικοß, ποιητÝς θα παρουσßαζαν το Ýργο τους.Με επικεφαλÞ το Μßκη ΘεοδωρÜκη και μÝλη üπως ο Δ.Σαββüπουλος, η Μ.Φαραντοýρη,ο Μ.Ελευθερßου,ο Μ.Λοßζος και Üλλοι Þταν σßγουρο πως η ελλÞνικÞ μουσικÞ βρισκüταν σε πολý καλü δρüμο.Με διευθυντÞ ορχÞστρας το Μ.Λοßζο ο Σ.Φ.Ε.Μ δßνει συναυλßες και γßνεται ιδιαßτερα δημοφιλÞς.
Το 1964 η Κ.Μητροποýλου εμπιστεýεται στον ΜÜνο τους στßχους
για 2 τραγοýδια το " Ο Δρüμος" και "Ο Στρατιþτης" ενþ Ýχει Þδη στα χÝρια του 2 τραγοýδια του Γ.Νεγρεπüντη "Το Ακκορντεüν" και "Γ´ Παγκüσμιος".Πειραματßζεται,δοκιμÜζει,συνθÝτει.
Την χρονιÜ που ιδρýεται ο Σ.Φ.Ε.Μ ο Μ.Λοßζος γνωρßζεται με τη στιχουργü Μ.ΛÞμνου την οποßα θα παντρευτεß Ýνα χρüνο αργüτερα.Την ßδια εποχÞ μαζß με το Δ.Σαββüπουλο και τη Μ.Φαραντοýρη εργÜζεται σε μια μπουÜτ στο ΚολωνÜκι για 100 δρχ την μÝρα.Το 1966 γεννιÝται η κüρη του ΜÜνου η Μυρσßνη Λοßζου ενþ την ßδια περßπου εποχÞ γνωρßζεται με το Λ.Παπαδüπουλο και μεταξý τους αναπτýσσεται μια ιδιαßτερα στενÞ σχÝση η οποßα θα διαρκÝσει πολλÜ χρüνια και θα αποφÝρει πολý üμορφα τραγοýδια.
Το πραξικüπημα του 1967 αλλÜζει τα δεδομÝνα.Αρχßζουν οι συλλÞψεις πρþτα ο Δ.Σαββüπουλος και στη συνÝχεια ο Μ.ΘεοδωρÜκης.Ο Λοßζος για γλυτþσει την σýλληψη φεýγει για την Αγγλßα μαζß με την γυναßκα του üμως εκεß εßναι απελπιστικÜ μüνος χωρßς χρÞματα και φßλους.ΜÝτα απü 6 μÞνες επιστρÝφει στην ΕλλÜδα üπου βρßσκει καταφýγιο στο σπßτι του Λ.Παπαδüπουλου.Γßνονται αχþριστοι.ΚαθημερινÜ περνοýν πολλÝς þρες μαζß γρÜφοντας τραγοýδια και το φθινüπωρο του 1968 βγÜζουν μαζß το πρþτο δßσκο του ΜÜνου με τßτλο "Ο Σταθμüς" σε στßχους του Λ.Παπαδüπουλου με κýριο ερμηνευτÞ το Γ.ΚαλατζÞ.Απü το δßσκο αυτü ξεχωρßζουν το "Δελφßνι ΔελφινÜκι" , "Το Παλιü Ρολüι" ,"Ο Σταθμüς", "Η ΔουλειÜ ΚÜνει Τους ¶ντρες"
Η επιτυχßα του "Σταθμοý" δημιουργεß μια νÝα οικονομικÞ προοπτικÞ για το ΜÜνο.Του γßνονται προτÜσεις για θÝατρο,κινηματογρÜφο.Αρχßζει να ανασαßνει οικονομικÜ και Ýτσι μαζß με τη γυναßκα του μετακομßζει σε μια πÜροδο της οδοý Μεσογεßων.Εκεß το σπßτι καθημερινÜ γεμßζει απü νÝους τραγουδιστÝς οι οποßοι βλÝπουν στο πρüσωπο του ΜÜνου το νÝο τους συνθÝτη.Ο Γ.ΚαλατζÞς και ο Γ.ΝταλÜρας εßναι οι συχνüτεροι επισκÝπτες και σε αυτοýς θα στηρßξει και τον επüμενο δßσκο του το 1970, "Θαλασσογραφßες" πÜνω σε στßχους του Λ.Παπαδüπουλου.Απü τον δßσκο αυτüν θα ξεχωρßσουν τραγοýδια üπως "Ο ΣεβÜχ ο Θαλασσινüς", "Η γοργüνα" ,"Η ΤζαμÜικα","ΔÝκα ΠαλικÜρια","Σ´αγαπþ Σ´αγαπþ".Με το τραγοýδι "Ο ΣεβÜχ ο Θαλασσινüς" ο Λοßζος επιχειρεß για πρþτη φüρα να ερμηνεýσει για πρþτη φορÜ Ýνα δικü του τραγοýδι και το κÜνει με ιδιαßτερη επιτυχßα.
Μαζι με τον ΛευτÝρη Παπαδüπουλο θα γρÜψουν και Üλλα τραγοýδια üπως το "Αχ Χελιδüνι Μου", "Τα ΠουλιÜ" ,"Δεν Θα ΞαναγαπÞσω" (Σ.Καζαντζßδης).Το 1971 ο Μ.Λοßζος θα κυκλοφορÞσει τον τρßτο του δßσκο"Να 'χαμε Τι Να 'χαμε" πÜλι σε στßχους του Λ.Παπαδüπουλου και κýριους ερμηνευτÝς τους Γ.ΝταλÜρα και Γ.ΚαλατζÞ.Απü τον δßσκο αυτü θα ξεχωρßσουν τα τραγοýδια "ΠαπορÜκι", "Ηλιε Μου Σε Παρακαλþ", "Ελισσþ", "Το ΖειμπÝκικο Της Ευδοκßας", "Ο Κουταλιανüς" .
Το 1971 και ενþ ο Μ.Λοßζος βρßσκεται σε διÜσταση με τη Μ.ΛÞμνου θα γνωρßσει στη Κýπρο τη Δ.ΣιτζÜνη η οποßα μÝλει να γßνει η δεýτερη γυναßκα του.ΜÝνουν μαζι στο Χολαργü üπου ο ΜÜνος αρχßζει να μελετÜει συστηματικÜ Ρßτσο,ΣεφÝρη, Εγγονüπουλο ,Ελýτη,ΧικμÝτ.Η ßδια διηγεßται "¸ζησα συγκλονιστικÝς στιγμÝς με το ΜÜνο.ΣτιγμÝς που σημÜδεψαν την ζþη μου και δεν θα τις ξεχÜσω ποτÝ"
Την ßδια εποχÞ που κυκλοφορεß ο δßσκος "Να ´χαμε Τι Να ´χαμε" ο ΜÜνος δουλεýει τον "Τσε" και την "Πρþτη Μαúου" σε στßχους δικοýς του, τραγοýδια που λüγω της λογοκρισßας δεν μποροýν να κυκλοφορÞσουν.Τη νýχτα της 17ης Νοεμβρßου 1973 ο Λοßζος δεν θα την ξεχÜσει στα υπüλοιπα 9 χρüνια της ζωÞς του.Μια ομÜδα πραιτοριανþν του καθεστþτος με κλωτσιÝς στην πüρτα και κραυγÝς ,θα τον συλλÜβει μπροστÜ στα Ýντρομα μÜτια της κüρης του και θα τον οδηγÞσουν στα μπουντροýμια της χωροφυλακÞς ΝÝας Ιωνßας.ΜÝτα απü μια σειρÜ ενεργεßων θα αφεθεß ελευθερος Ýπειτα απü 9 μÝρες.
Πολý πρßν το Πολυτεχνεßο ο Λοßζος Ýχει αρχßσει να συνεργÜζεται για Ýναν καινοýριο δßσκο με τον Δ.Χριστοδοýλου ο οποßος αποτελεß απωθημÝνο για τον ΜÜνο üχι τüσο για την προσφορÜ του στο χþρο της ποιÞσης μα για το τραγοýδι του.¶λλωστε üταν ο Λοßζος πρωτοξεκßνησε üλη η ΕλλÜδα χüρευε με τον "Καημü" , την "Δραπετσþνα", το "ΒρÜχο ΒρÜχο".Ετσι λοιπüν την πρωτοβουλßα θα την πÜρει ο Λοßζος και το ΠÜσχα του 1974 θα κυκλοφορÞσει ο δßσκος "ΚαλημÝρα Ηλιε"με ερμηνευτÝς τους Σμοκοβßτη,ΑλιμπÝρτη,Χ.Αλεξßου.
Με το γκρÝμισμα της χοýντας θα λυτρωθει üλη η ΕλλÜδα μαζß και ο Μ.Λοßζος.Θα σταματÞσουν οι περιπÝτειες με την ασφÜλεια αλλÜ και η αγωνßα του για το αν θα τον απελÜσουν μιÜς και Ýχει Κυπριακü διαβατÞριο.¸χει την δυνατüτητα να κυκλοφορÞσει σε δßσκους τραγüυδια που Ýγραψε üλα αυτα τα χρüνια αλλÜ η λογοκρισßα δεν επÝτρεψε να κυκλοφορÞσουν.¸τσι λοιπüν το 1975 κυκλοφοροýν "Τα ΝÝγρικα" σε στßχους του Γ.Νεγρεπüντη και την ßδια εποχÞ θα κυκλοφορÞσουν τα "Τα Τραγοýδια Του Δρüμου" με πολλÜ τραγοýδια να ξεχωρßζουν üπως "Ο Δρüμος" , "Ο Στρατιþτης" ,"Τσε", "Το Ακκορντεüν" , "Ο Γ´ Παγκüσμιος" "Ο ΜÝρμυγκας", "Μη Με ΡωτÜς"
Τα πρþτα προβλÞματα με την υγεßα του δεν αργοýν να κÜνουν την εμφανισÞ τους.Ο Λ.Παπαδüπουλος λÝει γι αυτüν "Η ζωÞ του εßναι η ζωÞ ενüς νταβραντισμÝνου δεκαοχτÜχρονου.ΞενυχτÜει πßνει,καπνßζει,και κÜνοντας χιοýμορ ζητÜει ειδικÝς ξενüγλωσσες σÜλτσες για το φαγητü του ενþ Ýχει λανσÜρει ειδικü ωρÜριο για τη χρÞση του αλκοüλ. "ΚατÜ τις εντεκÜμισι αστοιχεßωτε ΛευτÝρη που εßσαι ακüμα στο ΔεμÝστιχα, πßνουμε Ýνα με δýο οýζα.Το μεσημÝρι, με το φαγητü ζητÜμε το κρασß του Πυθαγüρα, το πορτογαλÝζικο ΜατÝους, εκτüς αν μας Ýχουν σερβßρει ψÜρι οπüτε πßνουμε ρετσßνα απü το βαρÝλι του ταβερνιÜρη της γειτονιÜς.Το απüγευμα και þσπου να δýσει ο Þλιος , πßνουμε καμπÜρι με σüδα και üλα τα σχετικÜ.¼ταν αρχßσει να σουρουπþνει παραγγÝλνουμε ουßσκι Σιβας κατÜ προτßμησιν.Στο δεßπνο μας φÝρνουνε το μεσημεριανü κρασß - προσοχÞ παρακαλþ μÝσα στο φλασκß.Και τις πρωινÝς þρες καταναλßσκουμε μεγÜλες ποσüτητες τζßν με τüνικ."
ΚÜπου κÜπου θυμÜται τις προειδοποιÞσεις των γιατρþν για την υγεßα του και κüβει το τσιγÜρο,αρχßζει να καπνßζει πßπα,παρατÜ το αυτοκßνητο και üποτε εßναι δυνατüν περπατÜ.ΑυτÜ üμως για λßγο.ΜετÜ ξανακατρακυλÜ.
Η χοýντα Ýχει καταρρεýσει μαζß και η λογοκρισßα.Ο λαüς μετÜ απü πολλÜ χρüνια εßναι ελεýθερος να αγορÜσει δßσκους του Μ.ΘεοδωρÜκη.Εßναι η εποχÞ των λαικþν συγκεντρþσεων και των χειροκροτημÜτων, της προσμονÞς και της ελπßδας.ΑυτÞ την ατμüσφαιρα δεν εßναι δυνατüν να μην την εκμεταλλευθοýν οι δισκογραφικÝς εταιρßες γι´αυτü παραγγÝλνουν απü τους συνθÝτες τραγοýδια μεγαλüστομα ,εμβατηριακÜ.Ετσι η αγορÜ του δßσκου πλημμυρßζει απü τραγοýδια για εργÜτες, μετανÜστες, Þρωες του Πολυτεχνεßου.
ΑυτÞν την εποχÞ ο Φ.ΛÜδης θα παραδþσει στο Μ.Λοßζο μια σειρÜ τραγουδιþν που μιλÜνε για συνδικÜτα και απεργßες.Αυτüς θα τους μελοποιÞσει και θα βγÜλει το δßσκο "Τα Τραγοýδια Μας" μαζß με τον Γ.ΝταλÜρα.¸να δßσκο που θα Ýχει φοβερÞ απÞχηση στον λαü και θα πουλÞσει πÜνω απü 100.000 αντßτυπα.
Ο Λοßζος üμως δεν σταματÜ εδþ.Αποφασßζει να βγÜλει Ýνα ακüμα δßσκο αυτÞ τη φορÜ με τη Χ.Αλεξßου.Αν και λßγο πριν υποστÞριζε üτι η Αλεξßου εßχε φωνÞ μüνο για νυχτερινü κÝντρο, λÝει γι'αυτÞν λßγο αργüτερα "Εßναι πολý μεγÜλη τραγουδßστρια.¸χει ψυχÞ" και Ýτσι αποφασßζει να συνεργαστεß μαζß της και μελοποιεß μια σειρÜ τραγουδιþν που του δßνει ο Μ.Ρασοýλης και ο Πυθαγüρας και λßγο αργüτερα κυκλοφορεß το δßσκο "Τα Τραγοýδια Της Χαροýλας" με ερμηνεýτρια την Χ.Αλεξßου.Απü αυτüν το δßσκο θα ξεχωρßσουν τα τραγοýδια "Τßποτα Δεν ΠÜει ΧαμÝνο" , " Ολα Σε Θυμßζουν " , " Ο ΦαντÜρος" , "ΠÝς Μου Πως Γßνεται" , "ΤÝλι ΤÝλι ΤÝλι", "Γýφτισσα Τον Εβýζαξε"
Το 1980 ο Μ.Λοßζος προχωρÜ στην Ýκδοση ενüς ακüμα δßσκου "Για Μια ΜÝρα ΖωÞς" με κýρια ερμηνεýτρια την Δ.ΓαλÜνη. ενþ θα ερμηνεýσει και ο ßδιος Ýνα δικü του ερωτικü τραγοýδι το "Σ' Ακολουθþ" ενþ θα ξεχωρßσουν ακüμα η "ΚουτσÞ ΚιθÜρα" του Λ.Παπαδüπουλου , "Σε ΨÜχνω" και "Κι Αν Εßμαι Ροκ" της Δ.ΣιτζÜνη και το "Η ΜÝρα Εκεßνη Δεν Θα ΑργÞσει" του Φ.ΛÜδη.
Τα προβλÞματα üμως με την υγεßα του ΜÜνου συνεχßζονται.¼πως αναφÝρει ο ßδιος Ýκανε γýρω στα πÝντε πακÝτα τσιγÜρα την μÝρα ενþ συνεχßζει να μην προσÝχει με την υγεßα του.Ο Φ.Κωνσταντινßδης παιδικüς φßλος του ΜÜνου λÝει γι αυτüν "Παρατηροýσα πως συχνÜ βρισκüταν σε μια κατÜσταση μÝθης.Και καλλιεργοýσε την ιδÝα üτι Þταν αθÜνατος.¼τι μποροýσε να κÜνει οποιαδÞποτε κατÜχρηση, να μπεß σε οποιαδÞποτε συγκινησιακÞ περιπÝτεια και να βγεß χωρßς απþλειες.Ναι.Καλλιεργοýσε την ιδÝα üτι Þταν αθÜνατος."
Στις 11 Οκτωβρßου 1981 ο Μ.Λοßζος εισÜγεται στο Γενικü Κρατικü με περικαρδßτιδα, νεφρικÞ ανεπÜρκεια και πßεση.Ο ΜÜνος θα βγεß απü το νοσοκομεßο αλλÜ δεν θα λÜβει τα μÝτρα του.´Εχει στο νοý του κÜποια πρÜγματα που θÝλει να κÜνει ακüμα.¸χει στα χÝρια του τα ποιÞματα του Τοýρκου Ναζßμ ΧικμÝτ σε απüδοση του Γ.Ρßτσου τα οποßα τüσο καιρü θÝλει να κυκλοφορÞσει αλλÜ η εταιρεßα του θεωρεß üτι εßναι αντιεμπορικÜ.´¸τσι λοιπüν στις αρχÝς του 1982 θα μελοποιÞσει αυτÜ τα ποιÞματα και θα κυκλοφορÞσει τον δßσκο "ΓρÜμματα στην ΑγαπημÝνη".ΔεκατÝσσερα τραγοýδια ντυμÝνα με πολý απλÞ üμορφη μουσικÞ.
Εντοýτοις το ταξßδι του στη Μüσχα και οι εξετÜσεις που θα του κÜνουν οι Σοβιετικοß γιατροß τον προειδοποιοýν για εγκεφαλικü αν δεν κÜνει "κρÜτει".Ο Λοßζος üμως αυτü το κρÜτει δεν το καταλαβαßνει.Συνεχßζει την ζωÞ του σαν να μην συμβαßνει τßποτα.Στις 8 Ιουνßου του 1982 θα τον χτυπÞσει εγκεφαλικü.
Στις 12 Ιουλßου βγαßνει απü το Γενικü Κρατικü σßγουρος üτι θα γßνει καλÜ.Στις 16 Αυγοýστου ταξιδεýει για την Μüσχα üπου μÝλλει να εßναι και το τελευταßο του ταξßδι.Ο ßδιος Ýνιωθε üτι δεν θα ξαναγýριζε.Και δυστυχþς αυτÞ η διαßσθηση βγÞκε αληθινÞ.
Στις 7 Σεπτεμβρßου 1982 και ενþ νοσηλεýεται στη Μüσχα παθαßνει και δεýτερο εγκεφαλικü.Οι γιατροß θα τον κρατÞσουν στην ζωÞ ως τις 17 ΣεπτÝμβρη þρα 3 το απüγευμα.
ΦÝτος συμπληρþνονται 24 χρüνια απü το θÜνατο του.Και κÜθε φορÜ που ανοßγω το ραδιüφωνο και ακοýω τραγοýδια του ΜÜνου, που ανοßγω την τηλεüραση και βλÝπω να μßλανε για το ΜÜνο που πÜω σε συναυλßες και τραγουδιÝται ο ΜÜνος αναρωτιÝμαι
"ΠÝθανε ο ΜÜνος Λοßζος;"  

ΠηγÞ: ¢κης ΜπουζαρÝλος

1 ó÷üëéá - Óôåßëå Ó÷üëéï

Giorgos_arazei (27.09.2006)
Èéãïõìå êáé ïé äõï, äõï áíèñùðïõò èñõëïõò,åðáíáóôáôåò êáé öéëåëåõèåñåò øõ÷åò.Ðïëõ êáëï.Êáëç áñ÷ç!

Ãéá íá óôåßëåôå ó÷üëéï ðñÝðåé íá Ý÷åôå óõíäåèåß ùò ìÝëïò. ÐáôÞóôå åäþ ãéá íá óõíäåèåßôå Þ åäþ ãéá íá åããñáöåßôå.

ÅðéóôñïöÞ óôï blog
ÓõããñáöÝáò
mpanicos
Nicos
ÌÏÕÓÉÊÏÓ


Ðåñß Blog
blogs.musicheaven.gr/mpanicos

Áöéåñþìáôá óå áíèñþðïõò ôçò ''ÔÝ÷íçò''



Åðßóçìïé áíáãíþóôåò (3)
Ôá ðáñáêÜôù ìÝëç åíçìåñþíïíôáé êÜèå öïñÜ ðïõ áíáíåþíåôáé ôï blogÃßíå åðßóçìïò áíáãíþóôçò!

Ðñüóöáôá...
ÄçìïöéëÝóôåñá...
Áñ÷åßï...

Links