ελληνική μουσική
    383 online   ·  210.819 μέλη
    αρχική > e-Περιοδικό > Συνεντεύξεις

    Ο Γιώργος Κατσαρός στο MusicHeaven

    Στις αρχές του Ιουλίου είχα την τιμή να συναντηθώ με τον Γιώργο Κατσαρό και να μιλήσουμε.

    Ο Γιώργος Κατσαρός στο MusicHeaven

    Γράφει το μέλος Ανάς Βασιλης (coffee)
    5 άρθρα στο MusicHeaven
    Πέμπτη 11 Δεκ 2008

    Ξεκινήσατε σε μικρή ηλικία την μουσική. Τί είναι αυτό που σας ώθησε και σας κίνησε το ενδιαφέρον;

    Γεννήθηκα στην Κέρκυρα. Η Κέρκυρα έχει ένα πλεονέκτημα, έχει πολλές φιλαρμονικές. Εκεί που γεννήθηκα, κοντά στο σπίτι μου υπάρχει η πιο παλιά φιλαρμονική. Έτσι απ’ όταν άρχισα να καταλαβαίνω, άκουγα παντού μουσική. Όσο μεγάλωνα, έβλεπα τα παιδιά που πήγαιναν στην φιλαρμονική, ζήλεψα και ήθελα να πάω και εγώ.

    Το πήρατε σαν παιχνίδι;

    Ναι. Όπως πήγαιναν οι φίλοι μου, έτσι ήθελα να πάω και εγώ. Ξεκίνησα με βιολί γιατί ήμουν 7 χρονών και δεν επιτρεπόταν να πάρω πνευστό όργανο. Όταν έφτασα στην ηλικία των 12 ετών πήρα και το σαξόφωνο. Συνέχισα τις σπουδές μου, που άρχισα από 7 χρονών στα θεωρητικά. Ερχόμενος στην Αθήνα δοκίμασα να πάω στο ωδείο Αθηνών. Παράλληλα είχα δώσει εξετάσεις στην Πάντειο, όπου πέτυχα, αλλά διάλεξα τον μουσικό δρόμο γιατί άρεσα στους μαέστρους που είχαν στα κέντρα και στην ορχήστρα.

    Έγινα περιζήτητος και ξεκίνησα έτσι μια πορεία στην μουσική.

    Τι μουσικές σπουδές έχετε κάνει;

     

    Έχω τελειώσει τα θεωρητικά εδώ στην Αθήνα.

    Δεν πήγατε καθόλου στο εξωτερικό όπως άλλοι…

    Όχι. Δεν πήγα στο εξωτερικό, στην Αθήνα τελείωσα της σπουδές μου. Δεν έχω πάρει δίπλωμα στα όργανα πέραν του σαξοφώνου παρά μονό στα θεωρητικά όπως στην αρμονία κτλ.

    Όπως είπατε πριν είχατε περάσει στην Πάντειο...

    Ναι! Την Πάντειο δεν την τελείωσα, την παράτησα στο 3ο έτος.

    Τι ήταν αυτό που σας έκανε να πιστεύετε ότι η μουσική σας ταιριάζει καλύτερα; Επειδή ως επάγγελμα δεν ήταν τόσο σταθερό, τόσο την εποχή εκείνη όπως και σήμερα.. Δεν ξέρω αν τότε ήταν διαφορετικά

    Ναι. Ήταν πιο δύσκολα τότε , αλλά ένα καλός μουσικός μπορούσε άνετα να βρει δουλειά. Βεβαία δεν υπήρχε η ευκολία που υπάρχει σήμερα. Παρόλο που σήμερα υπάρχουν πάρα πολλοί μουσικοί καλοί, υπάρχουν επίσης μεγάλες ορχήστρες όπου μπορεί να ενταχθεί ένας καλός μουσικός.

    Πρόκειται για κλασικό όμως;

    Για κλασικό περισσότερο, τότε το ξεκίνημα ήταν...Όχι να σας πω… Και εδώ, στα μουσικά σύνολα που είμαι εγώ πρόεδρος έχουμε και Jazz ορχήστρα και λαϊκό εργαστήρι, έχουμε και Pop & Rock εργαστήρι. Δηλαδή, δεν είναι μόνο η συμφωνική που έχουμε και η χορωδία. Επίσης υπάρχουν σύνολα και στην ΕΡΤ, υπάρχουν ορχήστρες όπως η Ορχήστρα των Χρωμάτων που είναι προς το κλασικό περισσότερο. Την εποχή εκείνη υπήρχε η Κρατική και Λυρική σκηνή. Αυτές οι δύο ήταν τότε.

    Πριν 10 χρόνια συμπεριληφθήκατε σε ένα δίσκο με τους 10 μεγαλύτερους σαξοφωνίστες.

    Με τους 10, να λέμε, από τους μεγαλύτερους, γιατί δεν ήταν μόνο αυτοί οι καλύτεροι σαξοφωνίστες. Σίγουρα, το ότι συμπεριλαμβάνομαι σε ένα δίσκο που υπάρχουν οι θεοί του σαξοφώνου, καταλαβαίνετε ότι για μένα ήταν μεγάλη τιμή.

    Τι πιστεύετε ότι σας έκανε να ξεχωρίσετε και να συμπεριληφθείτε σε αυτόν τον δίσκο;

    Έκανα μια μεγάλη περιοδεία στην Αμερική όπου σε δυόμισι μήνες πήγα σε 46 πόλεις και έπαιξα σε 26 πανεπιστήμια. Αφού τελείωσα, τότε έγινε αυτό και μάλιστα το έμαθα εκ των υστέρων ότι θα συμπεριληφθώ, διότι η εταιρία που συνεργαζόμουν είχε βγάλει δίσκους δικούς μου. Ζήτησαν τότε δύο από την Ευρώπη, ο ένας ήμουν εγώ και ο άλλος από την Ολλανδία.

    Ο Γιώργος Κατσαρός στο MusicHeavenΈχετε συνθέσει παρά πολλά τραγούδια, μεταξύ των οποίων κάποια στο θέατρο κάποια στο κινηματογράφο. Ποια ήταν η πηγή έμπνευσης για όλες αυτές τις συνθέσεις;

    Καταρχήν και στο θέατρο και στον κινηματογράφο υπήρχαν τα θέματα για τα οποία είμαστε υποχρεωμένοι να γράψουμε κάποια τραγούδια .Αλλά δεν έγιναν μονό αυτά γνωστά. Γνωστά έγιναν και τραγούδια που έγραψα απλώς για την δισκογραφία.

    Η πηγή έμπνευσης… Ένας δημιουργός πάντα έχει έμπνευση και ανάλογα με το θέμα του στίχου – γιατί εγώ πάντα γράφω πάνω σε στίχο, σπανίως γράφτηκε στίχος πάνω σε μελωδία. Κυρίως έγραφα όταν ο στίχος με επηρέαζε, διαφορετικά δεν το αναλάμβανα.

    Και έτσι έγραψα τραγούδια που τα αγάπησε ο κόσμος και πάρα πολλά από αυτά τραγούδιουνται ακόμα και σήμερα.

    Αυτό είναι παρά πολύ σημαντικό για κάποιον καλλιτέχνη.

    Βέβαια είναι παρά πολύ σημαντικό και όχι μόνο επειδή τα τραγουδάει ο κόσμος αλλά και νέοι τραγουδιστές σε καινούργιες εκτελέσεις, που είναι για εμένα κάτι καινούργιο.

    Ποια από τις συνθέσεις σας θα ξεχωρίζατε;

    Κανονικά θα έπρεπε να με ρωτήσεις πολλές φορές. Υπάρχουν τραγούδια που, εγώ θα πω, ότι ο κόσμος έχει δικαίωμα να ξεχωρίσει όπως έχει ξεχωρίσει τα «Κύθηρα», το «Κάθε λιμάνι και καημός», τραγούδια ερωτικά όπως το «Δεν υπάρχει ευτυχία» ,το «Πάμε για ύπνο Κατερίνα». Είναι τραγούδια που γράφτηκαν σε εποχές που ο κόσμος ερωτευόταν, όπως και σήμερα ερωτεύεται και ίσως γι’ αυτό τραγούδιουνται και σήμερα. Ασχολήθηκα περισσότερο με το ερωτικό τραγούδι, γιατί η έμπνευση η δική μου είναι μελωδική έμπνευση, με την καλή έννοια της μελωδίας, επηρεασμένη και απ’ την Δύση και έτσι έγραψα τέτοιες μελωδίες που να μπορεί να τις τραγουδήσει ο κόσμος.

    Υπήρχε κάποια συνεργασία με κάποιον καλλιτέχνη που θα ξεχωρίζατε;

    Ένας καλλιτέχνης που ξεχωρίζω είναι ο Πυθαγόρας, που δεν είναι πλέον ανάμεσα μας. Από εκεί και πέρα από τους τραγουδιστές που είχα την τύχη να δουλέψω θα ξεχώριζα την Μαρινέλλα , την Μοσχολιού , τον Πάριο, τον Πουλόπουλο, την Γαλάνη και πολλούς άλλους - τώρα ξεχνάω και κάποιους - που έχουν γράψει ιστορία τα τραγούδια που έχουν ερμηνεύσει, όχι μονό τα δικά μου.

    Σε ποιόν καλλιτέχνη θα εμπιστευόσασταν την μουσική σας κληρονομιά;

    Την μουσική μου… Αυτό δεν το έχω σκεφτεί... Πιστεύω ότι αυτή η κληρονομιά είναι ελεύθερη στους νέους να την επιλέξουν. Εγώ νομίζω ότι αυτή την στιγμή δεν μπορώ να υποδείξω κάποιον καλλιτέχνη που θα μπορούσε να συνεχίσει το έργο μου. Ανήκω σε μια γενιά συνθετών, δεν είμαι μόνος μου. Είμαστε αρκετοί συνθέτες της γενιάς αυτής και δεν μου αρέσει να πω … θα είναι εγωιστικό να πω εγώ . Εκείνο που έχει σημασία είναι να μην πω καλλιτέχνη και να πω ότι το έργο μου θέλω να το κληρονομήσει η πατρίδα μου, η Κέρκυρα, γιατί σε αυτήν ανήκω και σε αυτήν ανήκει και όλη η μουσική κληρονομιά μου.

    Πριν λίγο καιρό είχαμε την απώλεια ενός πολύ σημαντικού συνθέτη, του Μάριου Τόκα .Πιστεύετε ότι υπάρχουν άλλοι εν ζωή αξιόλογοι συνθέτες και αν ναι, έχουν την καταξίωση που τους πρέπει στην Ελλάδα του σήμερα;

    Βεβαίως υπάρχουν, η Ελλάδα έχει πάρα πολύ καλούς συνθέτες. Μεγάλη απώλεια ο θάνατος του Μάριου, έχω συνεργαστεί μαζί του. Εξαίρετος συνθέτης, μελωδίστας. Μπορώ να τον κατατάξω στην σειρά του Μάνου Λοΐζου. Όντως ο θάνατος του είναι απώλεια για το ελληνικό τραγούδι, άφησε όμως κληρονομιά, άφησε πολύ καλά τραγούδια και δεν μπορούμε να τον ξεχάσουμε με τίποτα γιατί έχει μπει στον κατάλογο των τραγουδιών που θα τραγούδιουνται για πάρα πολλά χρόνια. Υπάρχουν αξιόλογοι συνθέτες και νέοι. Βέβαια στο ελληνικό τραγούδι υπάρχει μια μείωση, μπορώ να πω όσον αφορά στο καλό τραγούδι, όσον αφορά στην ποιότητα των τραγουδιών σε σύγκριση με αυτά που γράφτηκαν από όλους αυτούς με πρώτο τον Χατζιδάκι , αλλά και τον Θεοδωράκη και τους επόμενους της γενιάς που είπα. Νομίζω ότι και σήμερα υπάρχουν καινούργια παιδιά που σιγά- σιγά, ένας- ένας φαίνονται κάπως. Αυτό είναι σημαντικό και ενθαρρυντικό για την συνέχεια του ελληνικού τραγουδιού.

    Ο Γιώργος Κατσαρός στο MusicHeavenΆλλο ένα μουσικό ριάλιτι ξεκινάει από Σεπτέμβρη. Ποια η γνώμη σας για αυτά τα παιχνίδια;

    Πιστεύω ότι αν αυτά τα ριάλιτι δεν είναι προσωρινά και δεν είναι μόνο για την τηλεθέαση κάτι μπορεί να βγεί… Να μου πεις και τι δεν γίνεται πλέον για την τηλεθέαση? Αν δεν είναι τόσο για την τηλεθέαση δεν κάνουν κακό. Βέβαια πιστεύω ότι πολύ καλές φωνές από τα ριάλιτι δεν έχουν περάσει. Κι εγώ που ήμουν στο τελευταίο Fame Story , δεν είδα να υπάρχουν καινούργιες φωνές εφάμιλλες του Πάριου, του Νταλάρα, της Αλεξίου, της Μαρινέλλας Δεν υπάρχουν αυτές οι φωνές προς το παρόν.

    Προσπαθούν να το παρομοιάσουν με το «Να η ευκαιρία» που υπήρχε παλαιότερα.

    Όχι, το «Να η ευκαιρία» έκανε πολύ καλή δουλειά τότε γιατί είχε μια πολύ αυστηρή επιτροπή. Σκοπός δεν ήταν η τηλεθέαση, αλλά το να βγάλουν καλούς τραγουδιστές ,καλές τραγουδίστριες , καλούς συνθέτες και στιχουργούς. Σήμερα είναι αλλιώς τα πράγματα. Σκοπός είναι η τηλεθέαση, και εκεί πια έχω τα ερωτηματικά μου.

    Το θεωρείτε σαν μια μόδα που θα περάσει ή αποτελεί μουσικό κατεστημένο?

    Εύχομαι να μην είναι μια μόδα που θα περάσει, αλλά μέχρι τώρα έχουν αποδειχθεί όλα αυτά να είναι μόδα.

    Γενικότερα ποια είναι η γνώμη σας για την Ελληνική μουσική του σήμερα;

    Η ελληνική μουσική του σήμερα θα έλεγα ότι περνάει μια κρίση , όσον αφορά στο καινούργιο ρεπερτόριο και την καινούργια μουσική. Έχουμε μπερδευτεί λίγο...Μας έχουν πάει σε ένα δρόμο άσχημο, όχι καλό. Υπερτερεί το σλόγκαν και το σλόγκαν επηρεάζει και τον συνθέτη. Κάτι άλλο που κάνει κακό είναι ότι ο τραγουδιστής τα κάνει όλα. Κάνει τον στίχο, γράφει μουσική ,το τραγουδάει , μπαίνει στο στούντιο, κάνει τον μαέστρο. Αυτό έχει μια ζημία. Και το λέω γιατί έχει αποδειχθεί ότι κάνει ζημιά στο τραγούδι. Μια μελωδία σημερινή δεν έχει την πλούσια εναρμόνιση του συνθέτη της εποχής, περιορίζεται ανάλογα με την έκταση της φωνής του τραγουδιστή, δημιουργείται ένα τραγούδι σύμφωνα με τις δυνατότητες που έχει η φωνή του ή η φωνή της και αυτό καταλαβαίνετε ότι δεν δίνει την δυνατότητα σε αυτόν που ακούει το τραγούδι να πει « Α!!! Τι ωραίο τραγούδι που είναι».Επίσης είναι το σλόγκαν που είπα στο στίχο. Ένας στίχος επαναλαμβανόμενος είναι το ρεφραίν. Ακούς ένα τραγούδι και στο ρεφραίν είναι τέσσερις στίχοι εκ των οποίων οι τρεις είναι οι ίδιοι : « Σ’ αγαπώ μην μου φύγεις, σ’ αγαπώ μην μου φύγεις ,καλύτερα να μείνεις, σ’ αγαπώ μην μου φύγεις», λέω εγώ τώρα... Αυτό είναι το ελληνικό τραγούδι του σήμερα και βεβαίως υπάρχουν και εξαιρέσεις. Υπάρχουν και πολύ καλά τραγούδια σήμερα δεν μπορώ να το αμφισβητήσω , είναι λίγα όμως. Και βεβαίως εδώ την ζημιά την κάνει και η προβολή, το ραδιόφωνο , η τηλεόραση.

    Γιατί η προβολή αποτελεί κακό;

    Γιατί δεν προβάλουν έναν δίσκο με ένα καλό τραγούδι ενός τραγουδιστή. Τα μέσα προβάλουν το σλόγκαν, δεν προβάλουν το καλό τραγούδι.

    Ο deathminor μέλος του Musicheaven ρωτάει αν πιστεύετε ότι υπάρχει μουσική παιδεία στις μέρες μας;

    Στην Ελλάδα όχι αρκετή. Κάτι έγινε με τα μουσικά σχολεία που έβαλα και εγώ το χεράκι μου γιατί ήμουν πρόεδρος στο Υπουργείο Παιδείας όταν δημιουργήθηκαν.

    Αν δεν κάνω λάθος η αρχή έγινε στην Παλλήνη.

    Ναι. Εγώ δημιούργησα 11 σχολεία. Η Παλλήνη υπήρχε όταν ήμουν πρόεδρος εγώ, όπως και ακόμα 3 σχολεία .Πιστεύω ότι αυτό, αν προχωρήσει, θα κάνει καλό στην μουσική παιδεία της χωράς μας και ήδη φαίνεται αυτό από κάποια παιδιά που τελειώνουν τα μουσικά σχολεία και όντως έχουμε κάποιο αποτέλεσμα.

    Ο adreas dr ρωτάει τι σκοπεύετε να κάνετε ως πρόεδρος των Μουσικών Συνόλων του Δήμου Αθηναίων, ώστε οι Αθηναίοι να γνωρίσουν την ύπαρξη τους;

    Προσπαθούμε να αναγνωρίζονται πια τα Μουσικά Σύνολα. Τα Μουσικά Σύνολα έχουν πάρα πολύ καλούς μουσικούς. Εμείς, ακόμα και όταν συμπληρώνουμε, κάνουμε εξετάσεις γιατί υπάρχουν πολλοί μουσικοί, πολλά παιδιά τα οποία τελειώνουν εδώ, και βέβαια πηγαίνουν στο εξωτερικό στη συνέχεια γιατί δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχει μουσική ακαδημία. Αναγκάζονται λοιπόν να πηγαίνουν έξω για περισσότερη παιδεία και όταν γυρίζουν είναι ακόμη πιο εφοδιασμένοι, με καλές προοπτικές. Γι’ αυτό λοιπόν από πέρσι καθιερώσαμε και παρουσιάζουμε κάθε χρόνο νέους σολίστες κλασικής μουσικής. Παράδειγμα είναι ο Διονύσης Γραμμένος, ένα παιδί που παίζει κλαρίνο, που πήρε το βραβείο στην Eurovision– Από την Κέρκυρα είναι και αυτός, από την ίδια φιλαρμονική – Πλέον όμως αναγνωρίστηκε σε όλη την Ευρώπη και ακούστηκε η Ελλάδα. Είναι ένα παιδί που ανήκει στον δήμο Αθηναίων.

    Είναι γνωστό πως η μουσική κυκλοφορεί ελευθέρα στο διαδίκτυο. Είστε υπέρ ή κατά σε κάτι τέτοιο;

     

    Είμαι υπέρ αρκεί να μπορεί να εξασφαλίζει ο δημιουργός τα δικαιώματα του.

    Μέχρι ένα σημείο δεν είναι πειρατεία, αλλά από εκεί και πέρα υπάρχουν οι υπεύθυνοι..

    Έχετε στα σκαριά κάποια νέα δουλειά;

    Ναι. Έχω αναλάβει για τον χειμώνα την Οπερέτα της λυρικής σκηνής στο Ακροπολ όπου θα διευθύνω και δυο φορές την εβδομάδα και διασκευάζω αυτήν την στιγμή μαζί με τον σκηνοθέτη Σίγουρο Σιδερά σε σημερινή άποψη τους Απάχηδες των Αθηνών του Νίκου Χατζηαποστόλου. Είναι ένα έργο που έχει πολλά γνωστά τραγούδια μέσα και θα κοιτάξουμε να τα δώσουμε με μια πιο σημερινή άποψη ώστε και ο νέος να έρθει στην παράσταση και να απολαύσει και την ενορχήστρωση και την εκτέλεση.

    Μια τελευταία ερώτηση. Τι συμβουλή θα δίνατε στους νέους μουσικούς, συνθέτες, ενορχηστρωτές;

    Να διαβάσουν και να ακούσουν πολύ. Να διαβάσουν πολλή μουσική, η μουσική δεν σταματάει ποτέ. Εγώ ακόμη βρίσκω σημεία που δεν τα έχω κατακτήσει όταν γράφω και όταν ακούω. Να διαβάσουν και να ακούσουν πολλή μουσική , να ακούσουν και να διαβάσουν καλούς συνθέτες και καλά βιβλία μουσικής.

    Όσο περισσότερα εφόδια έχει σήμερα κάποιος, τόσο πιο εύκολα θα αναγνωριστεί η δουλειά του και θα μπορέσει να σταδιοδρομήσει σε αυτό που θέλει να κάνει

    Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας

    Εγώ ευχαριστώ!

     


    Tags
    Μουσικά Είδη:JazzPopRockελληνική μουσικήΜουσική Γενικά:ραδιόφωνοΚαλλιτέχνες:ΠυθαγόραςΜαρινέλλαΓιώργος ΚατσαρόςΜουσικά Όργανα:βιολί



    Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

    Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.

    Στείλε το άρθρο σου

    σχολιάστε το άρθρο


    Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

    #17309   /   11.12.2008, 10:32   /   Αναφορά
    Τα συγχαρητήρια μου coffee!

    Στις μέρες μας έχουμε δει τόσα αφιερώματα σε αυτού του μεγέθους τους καλλιτέχνες αλλά έχουμε ξεχάσει τη "φωνή" τους!



    Σε ευχαριστώ που έφερες ως εδώ το λόγο του κ. Κατσαρού!
    #17310   /   11.12.2008, 12:58   /   Αναφορά
    http://www.youtube.com/watch?v=vIo85czn9Zc



    Πας καλά άνθρωπέ μου; Τώρα βρήκες να βάλεις αυτή τη συνέντευξη;

    Για άκου αυτή την αηδία και πες μου ποιος την έγραψε.
    Administrator
    #17311   /   11.12.2008, 13:47   /   Αναφορά
    Ευχαριστούμε coffee, ωραία συνέντευξη. Όπως και να το κάνουμε ο Γιώργος Κατσαρός είναι ένα κομμάτι της μουσικής αυτού του τόπου, ενώ και σήμερα προσφέρει ενεργά. Το οτι είχε γράψει κάποτε τον Ύμνο της Χούντας, όπως επισημαίνει ο RomanticOffender, ίσως ήταν μια λάθος επιλογή στην καριέρα του, όμως δεν γνωρίζω το παρασκήνιο για να πω περισσότερα (ίσως έπρεπε να του κάνεις μια ερώτηση).







    ΥΓ. Στη σημερινή Ελευθεροτυπία υπάρχει αφιέρωμα στα Μουσικά Σύνολα του Δήμου Αθηναίων και σχετικά σχόλια από τον Γιώργο Κατσαρό.



    http://www.enet.gr/online/online_text/c=113,id=52711508
    #17313   /   11.12.2008, 17:12   /   Αναφορά
    Ίσως ναι θα μπορούσα να κάνω αυτήν την ερώτηση αλλά όπως πιστεύω όλοι καταλαβαίνεται ότι είναι ένα λεπτό θέμα στο να αναφέρεσαι για εκείνες της Μαύρες μέρες. Εκτός αυτού δεν θα ήθελα να ξεφύγει η συζήτηση μας πέρα από την μουσική. Μη ξέροντας της πολιτικές πεποιθήσεις του Κου Κατσαρού δεν θα ήθελα ουτε να έρθω αλλά ούτε και να τον φέρω σε δύσκολη θέση.



    Δείτε το αλλιώς κάποιος συνθέτης έπρεπε να γράψει την μουσική.



    Αυτό που με ενδιαφέρει έμενα προσωπικά είναι η μουσική και όχι το τι μπορεί να αντιπροσωπεύει κάποια μουσική που γράφτηκε κάποτε. . .

    #19011   /   09.10.2009, 15:19   /   Αναφορά
    Πρεπει ομως να θυμομαστε και τη προσφορα του στο ελληνικο τραγουδι και γενικα στην ελληνικη μουσικη! Ειναι απο τους καλυτερους και πρεπει να του το αναγνωρισουμε!
    #19022   /   12.10.2009, 22:01   /   Αναφορά
    Το "από τους καλύτερους" σηκώνει ...νερό! Για ποιον είναι από τους καλύτερους;



    Όσο για τον "Ύμνο της Χούντας" εγώ την ερώτηση θα του την έκανα!
    #19537   /   15.01.2010, 12:54   /   Αναφορά
    Οι μεγάλοι αετοί δεν πεθαίνουν στο αέρα...Δεν πεθαίνουν ΠΟΤΕ..!!

    Και οι κληρονομιά τους .. σαν πέτρινα ιερογλυφικά ,χαραγμένα μέσα στον κάθε νου .

    Οι μεγάλοι καλλιτέχνες υπάρχουν.... δεν υπήρξαν. Αυτοί που είναι κοντά μας και αυτοί που μας αφήσαν. Συνεχίζουμε το έργο τους , γιατί αυτό μας φωτίζει , μας εμπνέει , μας χέρεται και το χερώμαστε.

    Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ είναι κοντά μας και τον θαυμάζουμε . Θαυμάζουμε το μεγαλείο της αγάπης του για την μουσική , και πέρνουμε παραδείγματα . Και αυτό αποτελεί ότι είναι μεγάλος δάσκαλος .

    Και ο μεγάλος δάσκαλος , σαν την μήτρα της φύσης που κυωφορεί το σύμπαν , με αρμονία να γεννά την δημιουργία του .

    ΓΙΩΡΓΟ....!!! Σε ευχαριστούμε....
    #20698   /   09.08.2010, 01:57   /   Αναφορά
    Αν δεν έπαιρνες αυτή τη συνέντευξη δε νομίζω να μάθαινα ποτέ για το ρόλο του στα μουσικά σχολεία! Μπράβο, πολύ καλή δουλειά...τι γλυκός άνθρωπος!