ελληνική μουσική
364 online   ·  204.192 μέλη


αρχική > e-Περιοδικό > Νέα

Οι Κόρε Ύδρο επιστρέφουν μετά από δυόμισι χρόνια!

Δυόμισι χρόνια μετά την τελευταία τους εκπληκτική συναυλία στο Gagarin 205 Live Music Space  κι έπειτα από εξαντλητικές πρόβες, επιστρέφουν στον ίδιο χώρο!

Οι Κόρε Ύδρο επιστρέφουν μετά από δυόμισι χρόνια!

Σάββατο 08 Μαΐου 2010

ΚΟΡΕ ΥΔΡΟ
ELECTRIC LITANY
14 MAIOY 2010 @ GAGARIN 205



Οι Κόρε Ύδρο, αφού τάραξαν τα νερά με την “Φτηνή Ποπ για την Ελίτ”, επανήλθαν πέρυσι αποκαλύπτοντας “Όλη τ(η)ν αλήθεια για τα παιδιά του’78”.  Οι εμφανίσεις τους - όταν αποφασίζουν ν’ αφήσουν το νησί τους, την Κέρκυρα – σπανίζουν, τόσο σε συχνότητα όσο και σε είδος. Έτσι, δυόμισι χρόνια μετά την τελευταία τους εκπληκτική συναυλία στο Gagarin 205 Live Music Space  κι έπειτα από εξαντλητικές πρόβες, επιστρέφουν στον ίδιο χώρο για μία και μοναδική συναυλία, την Παρασκευή 14 Μαϊου. Αυτή τη φορά, θα συνοδεύονται από με μια ομάδα 12 επίλεκτων μουσικών, υποσχόμενοι ένα live αντάξιο της γενιάς του ’78!

Πριν τους Κόρε. Ύδρο θα εμφανιστεί το συγκρότημα των Electric Litany, που είχε αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις στην προηγούμενη εμφάνιση τους στο Gagarin 205, μαζί με τους σκοτεινούς Άγγλους i Like Trains. Θα παρουσιάσουν το ντεμπούτο τους album, “How To Be a Child and Win The War”, το οποίο κυκλοφόρησε από την Inner Ear, πριν δύο μήνες, και έχει λάβει εξαιρετικές κριτικές. Με το live αυτό το συγκρότημα θα κλείσει την περιοδεία του στην Ελλάδα.

Αξίζει να σημειωθεί πως τη συγκεκριμένη βραδιά το κοινό θα μπορεί να βρει στο Gagarin όλες τις κυκλοφορίες της Inner Ear, καθώς και το βινύλιο των Κόρε. ‘Υδρο. (www.inner-ear.gr)

Οι πόρτες θα ανοίξουν στις 21:00 και εισιτήρια προπωλούνται, προς 15 ευρώ, στο Ticket House (Πανεπιστημίου 42 / τηλ. 210 3608366) και το www.ticketpro.gr. Στο ταμείο, το βράδυ της συναυλίας, η τιμή θα είναι 18 ευρώ.

Gagarin 205 Live Music Space: Λιοσίων 205, κοντά στον σταθμό Μετρό / ΗΣΑΠ “Αττική”. Τηλέφωνο: 6944 814543. Website: www.gagarin205.gr

Γραφείο Τύπου / Πληροφορίες:
Θωμάς Μαχαίρας / thomasknife69@gmail.com / 6944 814543


Ακολουθεί η ανακοίνωση των Κόρε. Ύδρο.

Δυόμισι ολόκληρα χρόνια μετά την ψυχοβγαλτικά αψυχολόγητη τελευταία τους ζωντανή εμφάνιση - και αφού μεσολάβησε ένα πρωτοφανές «ντόμινο» αποχωρήσεων και η κυκλοφορία ενός δίσκου που φιλοδόξησε υποσυνείδητα να διχάσει, αφήνοντας όμως τους δημιουργούς του με τη γλυκιά γεύση της πιο ολοκληρωμένης κατάθεσής τους μέχρι στιγμής - οι Κόρε. Ύδρο, μετά από απεγνωσμένες εκκλήσεις εξωτερικών αλλά και εσωτερικών φωνών, αποφάσισαν να επιστρέψουν στο συναυλιακό παρκέ, και μάλιστα στο χώρο (Gagarin 205 Live Music Space) με τον οποίο έχουν συνδέσει το σχετικό όνομά τους, για μία και μοναδική εμφάνιση.

Το, ψυχαναγκαστικού προφίλ και μανιοκαταθλιπτικού ανφάς, ερωτικοθρησκευτικό κερκυραϊκό πρότζεκτ του δημιουργικού διδύμου Δημητριάδη-Μακρή θα πλαισιωθεί αυτή τη φορά από μια ομάδα 12 επίλεκτων μουσικών, ποικίλων ηλικιών και αισθητικών καταβολών, που κλήθηκαν να συντονιστούν στο καλλιτεχνικό και φιλοσοφικό όραμα (όλης) της αλήθειας για τα παιδιά του '78, το οποίο θα υπηρετηθεί εξάλλου και από επιλεγμένες συνθέσεις από την προ-αληθείας δισκογραφία του συγκροτήματος, μεταξύ των οποίων και κάποιες που δεν έχουν ακουστεί ποτέ ζωντανά. Η αυτοψία της τελικής κατάληξης του παρανοϊκού εγχειρήματος θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 14 Μαΐου, εκεί που ερωτευτήκαμε.


Πριν τους Κόρε. Ύδρο. το ισχυρών δεσμών με αυτούς κερκυραϊκοτεξανοντεβονικό (με έδρα το Λονδίνο) συγκρότημα των Electric Litany θα παρουσιάσει το θυελλώδες ντεμπούτο του “How to Be a Child and Win the War”, στην κεντρική εμφάνιση- κλείσιμο της περιοδείας του στην Ελλάδα.

Οι Κόρε Ύδρο επιστρέφουν μετά από δυόμισι χρόνια!



ΚΟΡΕ. ΥΔΡΟ. Βιογραφικό

Οι Κόρε. Ύδρο. σχηματίστηκαν στην Κέρκυρα το φθινόπωρο του 1993 από τον Παντελή Δημητριάδη και το Γιώργο Αρβανιτάκη μαζί με δύο σχολικούς τους φίλους, το Σπύρο Καταγή και τον Τέο Παϊραμίδη, και - ως τριμελές κυρίως σχήμα, μετά την πρόωρη εκδίωξη του τελευταίου - σύντομα απέκτησαν cult φήμη στους underground μαθητικούς κύκλους του νησιού, στηριζόμενοι σε μια σειρά από ανεπεξέργαστες, άχρονες «no-fi» σπιτικές ηχογραφήσεις trash αισθητικής, που κυκλοφορούσαν από χέρι σε χέρι σε μερικές δεκάδες αντίτυπα, αλλά και σε μια γενικότερη παρα-καλλιτεχνική δραστηριότητα, που περιλάμβανε περίεργες «ζωντανές εμφανίσεις», πρωτόλεια «video-clips», χιουμοριστικές «ταινίες» μικρού μήκους κ.λπ.

Η πρώτη αυτή, αποκηρυγμένη πλέον στο μεγαλύτερο μέρος της, περίοδος των Κόρε. Ύδρο. συνεχίστηκε με κάποιες αλλαγές στη σύνθεση (προσχώρηση του πρώτου ανθρώπου που αγόρασε κασέτα των Κόρε. Ύδρο. και μεγαλύτερου φαν στην πρώιμη ιστορία του συγκροτήματος, Κωνσταντίνου Αμύγδαλου, το 1997 και παραίτηση του Καταγή το 2000, μετά από 7 χρόνια ανεξάντλητης παραγωγής με το συγκρότημα) ως το καλοκαίρι του 2001, όταν το τρίο ηχογράφησε τα τελευταία τραγούδια του πριν την προσχώρηση του Αλέξανδρου Μακρή, ενός από τους ελάχιστους ανθρώπους που αναγνώριζε καλλιτεχνική αξία στα - κατά μαζική τότε ομολογία - «καραγκιοζιλίκια» της πρώτης περιόδου του συγκροτήματος. Αυτή η προσθήκη αποτέλεσε σημείο αναφοράς για μια νέα αρχή για τους Κόρε. Ύδρο., όπως αυτή αντικατοπτρίζεται στα 15 κομμάτια του δίσκου Αν Όλα Τέλειωναν Εδώ (παραγωγή του ίδιου του συγκροτήματος), που κυκλοφόρησε το Μάρτιο του 2003, από την ιστορική ανεξάρτητη εταιρεία Wipe Out Records σε 515 αντίτυπα, και έγινε δεκτός με ενθουσιώδεις κριτικές από τον εγχώριο μουσικό τύπο. Ακολούθησε η αποκλειστικά online κυκλοφορία (με δωρεάν διάθεση από την επίσημη ιστοσελίδα του συγκροτήματος) του mini album Εφτά Μήνες Μετά, με παραλειπόμενα από τα sessions του Αν Όλα Τέλειωναν Εδώ αλλά και μεταγενέστερες ηχογραφήσεις, ενώ το Φεβρουάριο του 2004 εκδόθηκε -επίσης σε παραγωγή του συγκροτήματος- το πρώτο επίσημο video των Κόρε. Ύδρο., για το τραγούδι «Η Καλοσύνη Σου», που ξεχώρισε περισσότερο μέσα από το Αν Όλα Τέλειωναν Εδώ.

Τον Αύγουστο του 2004 το συγκρότημα αντιμετώπισε τη μεγαλύτερη κρίση της ιστορίας του, φτάνοντας στα πρόθυρα της διάλυσης, λόγω της έντασης που προκλήθηκε στις σχέσεις των δύο ηγετικών μελών (Παντελή Δημητριάδη και Αλέξανδρου Μακρή), ως φυσιολογική απόληξη των οργανωτικών και άλλων προβλημάτων (στράτευση, οικονομική δυσχέρεια, δυσκολία εξεύρεσης μόνιμων συνεργατών για ζωντανές εμφανίσεις, πενιχρή εμπορική αποδοχή του Αν Όλα Τέλειωναν Εδώ) που είχαν συσσωρευτεί και εμπόδιζαν την ομαλή επιτέλεση των δραστηριοτήτων του συγκροτήματος. Η καλή θέληση και, κυρίως, η επίγνωση της σημαντικότητας του νέου υλικού, που προοριζόταν για τον επερχόμενο δίσκο τους, συντέλεσαν στη γρήγορη υπέρβαση της κρίσης, που αυτόματα σήμανε και την έναρξη μιας σειράς αναπάντεχων θετικών εξελίξεων. Αποκορύφωμα αυτών, η συμφωνία με τη δισκογραφική εταιρεία MINOS-EMI, το Σεπτέμβριο του 2005, για την κυκλοφορία του δίσκου - που είχε ήδη ηχογραφηθεί από τον Παντελή, τον Αλέξανδρο και τα τρία νέα μέλη, φίλοι και περιστασιακοί συνεργάτες του συγκροτήματος από το παρελθόν που, στο μεταξύ, είχαν προστεθεί στη βασική καλλιτεχνική ομάδα των Κόρε. Ύδρο.. Πρόκειται για τον ντράμερ Αλέξη Αποστολίδη [05.2004] και τους κιθαρίστες Σπύρο Σπυράκο [01.2005] και Νίκο Βαρότση [05.2005], οι οποίοι «απάλλαξαν» με την παρουσία τους το Γιώργο και τον Κωνσταντίνο από τις μουσικές τους «υποχρεώσεις», προς χάριν της απερίσπαστης ενασχόλησής τους με το εικαστικό μέρος των δραστηριοτήτων του συγκροτήματος – που, άλλωστε, ήταν ανέκαθεν το πρωτεύον αντικείμενό τους.

Ο δεύτερος «κανονικός» δίσκος των Κόρε. Ύδρο. Φτηνή Ποπ για την Ελίτ, ηχογραφημένος, κατά το μεγαλύτερο μέρος του, την άνοιξη του 2005, στο «σπιτικό» studio του συγκροτήματος στην Κέρκυρα, κυκλοφόρησε το Φεβρουάριο του 2006 από την ΕΜΙ (υπό το label της Capitol), σε μια ευτυχή συμπόρευση DIY attitude και φιλοδοξίας. Ο δίσκος γνώρισε σε πρώτο χρόνο πρωτοφανή κριτική αποδοχή αλλά και απρόσμενη εμπορική επιτυχία, φτάνοντας ως το #21 του επίσημου ελληνικού album chart της IFPI, με το τραγούδι «Όχι πια Έρωτες» να απολαμβάνει εξαιρετικό ραδιοφωνικό και τηλεοπτικό airplay.

Το Μάρτιο του 2006 πραγματοποιήθηκε η πρώτη ζωντανή εμφάνιση των Κόρε. Ύδρο. στην Αθήνα (Gagarin 205), ενώ είχε ήδη επισημοποιηθεί η συνεργασία του συγκροτήματος με τον μπασίστα Παναγιώτη Διαμάντη, ο οποίος σκηνοθέτησε και το δεύτερο video-clip από τη Φτηνή Ποπ για την Ελίτ, για το τραγούδι «Τώρα που δεν Έχω Κανέναν» [εκδόθηκε 06.2006]. Ακολούθησε [11.2006] το, σκηνοθετημένο από το συγκρότημα, video-clip του «Οι Εραστές του Τίποτα». Το Νοέμβριο του 2006 η Φτηνή Ποπ για την Ελίτ ονομάστηκε από το μουσικό περιοδικό SONIK (τεύχος 22) «Ο σημαντικότερος ελληνικός δίσκος της δεκαετίας μέχρι στιγμής». Έναν ακριβώς χρόνο μετά την κυκλοφορία της ΦΠγτΕ [15.02.2007] οι Κόρε. Ύδρο. επανεμφανίστηκαν στο Gagarin 205 μπροστά σε ένα φανατικό κοινό και με αντίκτυπο που καθιστά τη συγκεκριμένη εμφάνιση σταθμό στην ιστορία του συγκροτήματος. Ακολούθησε μικρή περιοδεία - η πρώτη στην ιστορία του συγκροτήματος - ανά την Ελλάδα.

Μέσα στο 2008, όλα τα μετά τις βουλευτικές εκλογές του 2004 ενταγμένα μέλη αποχώρησαν / απομακρύνθηκαν σταδιακά από το συγκρότημα (ο Παναγιώτης Διαμάντης λόγω περάτωσης των σπουδών του και μόνιμης αναχώρησής του από την Κέρκυρα). Έκτοτε, οι Κόρε. Ύδρο. συνεχίζουν ξανά ως ντουέτο, με τη συνεπικουρία (πάντοτε και πάντα) του εικαστικού διδύμου Αρβανιτάκη-Αμύγδαλου και του ανήλικου (στην ηλικία μόνο) ντράμερ Φοίβου Άνθη.

Ο τρίτος «επίσημος» δίσκος των Κόρε. Ύδρο. Όλη η Αλήθεια για τα Παιδιά του '78 κυκλοφόρησε τον Απρίλιο του 2009 σε CD από την Capitol/EMI και τον Ιούλιο σε συλλεκτικό διπλό LP από την ανεξάρτητη Inner Ear.


www.koreydro.gr


ELECTRIC LITANY - Βιογραφικό
Οι  Electric Litany  δημιουργήθηκαν την άνοιξη του 2007.  Έχουν περάσει τους τελευταίους δώδεκα μήνες κάνοντας πρόβες και δίνοντας συναυλίες σε εγκαταλελειμμένα κτίρια του Λονδίνου.

Σε αυτό το σύντομο χρονικό διάστημα, το συγκρότημα έχει χτίσει μια φήμη για τον έντονο, «στοιχειωμένο» και απρόβλεπτο, χαρακτήρα των κομματιών τους αλλά και των συναυλιών τους.

Τα ίδια τα μέλη μόνο συμβατικά δεν είναι, αφού ο Αλέξανδρος Μιάρης (φωνή, κιθάρα) κατάγεται από την Ελλάδα, ο Duane Petrovich (μπασίστας) από το Texas και ο βρετανός Richard Simic (drums) προέρχεται από ένα χωριό καλλιεργητών του Devon.

Όσο διαφορετικό κι αν φαίνεται το παρελθόν τους, κάθε μέλος είναι ακέραιο απέναντι στον ήχο τους. Τα αιθέρια φωνητικά, τ’ αλλόκοτα κιθαριστικά delay, οι ρομποτικοί ρυθμοί και τα διαστρεβλωμένα synths δίνουν ζωή στο νοσταλγικό και Lo-Fi εναλλακτικό ήχο των Electric Litany.

Με το πρώτο τους single “Tear” να βρίσκεται στα playlist ραδιοφωνικών σταθμών της Ευρώπης, το συγκρότημα γρήγορα ξεκίνησε να χτίζει το όνομά του μέσα στη μουσική βιομηχανία αλλά και στο χώρο των συναυλιών.  Επιπλέον τους προηγούμενους μήνες γύρισαν δύο βίντεο 16mm.

Οι Electric Litany, αν και βρίσκονται σ’ ένα διαφορετικό κόσμο απ’ αυτόν της τρέχουσας βρετανικής μουσικής σκηνής, έχουν καταφέρει να συνδεθούν με ένα ακροατήριο στην κοινή αναζήτηση της καθαρής, συναρπαστικής, αυθεντικής  και ακέραιας μουσικής.

Τον Ιούλιο του 2009 ηχογράφησαν το ντεμπούτο τους album – ζωντανά, μέσα σε μια εγκαταλελειμμένη εκκλησία στο Βόρειο Λονδίνο - μέσα σε 3 μέρες. Το υλικό ταξίδεψε στην Αθήνα για να μιξαριστεί και επέστρεψε πίσω στο Λονδίνο για να γίνει το mastering στα Abbey Road Studios. To “How to be a child and win the war” κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο του 2010, από την Inner Ear, λαμβάνοντας εξαιρετικές κριτικές.

www.electriclitany.com


Tags
Μουσικά Είδη:Lo-Fi


Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

Αν σου αρέσει να γράφεις, έλα στην ομάδα συντακτών του ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού του MusicHeaven και μοιράσου τις σκέψεις σου με τους πάνω από 4.000 καθημερινούς αναγνώστες του.

Στείλε μια δημοσίευση ή επικοινώνησε μαζί μας για απορίες!


σχόλια (0)

σχολιάστε το παραπάνω άρθρο:


Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε



Σχόλια από άλλες δημοσιεύσεις