ελληνική μουσική
328 online   ·  201.816 μέλη


αρχική > e-Περιοδικό > Νέα

H Ηρώ ζωντανά στο Radio Musicheaven

Κυριακή 24 Ιουνίου 2012, 1-3μμ στην εκπομπή «Κυριακάτικοι Επισκέπτες» με οικοδεσπότη το Χάρη Αρώνη.

H Ηρώ ζωντανά στο Radio Musicheaven

Γράφει ο Χάρης Αρώνης (AR-On)26 άρθρα στο MusicHeaven
Τα τραγούδια: ο "Λύκος της ψυχής μου" (στίχοι - άλμπουμ "Νίψον ανομήματα μη μόναν όψιν", Magic de Spell, Eros Music) και το "Που γυρνάς" (στίχοι+μουσική - άλμπουμ "Σπασμένα ρολόγια", Νίκος Μαϊντάς, Impact Music), ήταν οι μόνες εξαιρέσεις τρ...
Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Είναι ιδιαίτερη η χαρά για το ραδιόφωνο και γενικότερα τη μουσική κοινότητα του Musicheaven, που θα έχουμε την τιμή να φιλοξενήσουμε ζωντανά για ένα δίωρο On-Air την Ηρώ, αγαπημένη τραγουδίστρια και τραγουδοποιό, μια καλλιτέχνιδα που έχει βάλει τη δική της σφραγίδα στο ελληνικό μουσικό στερέωμα από τα μέσα της δεκαετίας του90’ως σήμερα, τόσο με τις δημιουργίες της σε μια πλούσια δισκογραφία, όσο και με τις καταπληκτικές της ερμηνείες στις ζωντανές της εμφανίσεις.

Προσωπικά αδιαφορώ για το μουσικό είδος στο οποίο κάποιοι κατατάσσουν την Ηρώ, αν είναι Pop ή ό,τι άλλο. Για μένα, αφ’ ενός ως προς την ιδιότητα της δημιουργού, όλα όσα κάνει χαρακτηρίζονται από ήθος, εντιμότητα και ποιότητα, δεν είναι «δήθεν», αλλά βαθιά εσωτερικά και με αξίες σταθερές, που δεν ακολουθούν εποχικές μόδες και επιταγές φτηνού life-style. Άλλωστε δεν είναι χωρίς συνάφεια με τα παραπάνω, ότι πρόκειται για άτομο με υψηλή μουσική παιδεία, μια πραγματική Μουσικός (με κεφαλαίο Μ). Αφ’ ετέρου, όσον αφορά την ιδιότητα της ερμηνεύτριας, δε χρειάζεται να πω πολλά: απλά η γυναίκα έχει φωνάρα, από αυτές που βγαίνουν μία κάθε τριάντα χρόνια, με απίστευτη δυναμική και εκφραστικότητα. Για του λόγου το αληθές, όσοι δεν την έχουν προσέξει σε «μεγάλα» τραγούδια, ας την παρατηρήσουν ζωντανά μπροστά στο Μίμη Πλέσσα και το Μίκη Θεοδωράκη αντίστοιχα, στα σχετικά αφιερώματα της εκπομπής «Στην υγειά μας» στους δύο συνθέτες:

Όπως πάντα, έχει μεγάλη σημασία για την εκπομπή και τους καλεσμένους της η δική σας συμμετοχή με μηνύματα στο studio την ώρα της εκπομπής, είτε από το σχετικό κουμπί στο κάτω μέρος της οθόνης (έχοντας συνδεθεί εδώ: www.radio.musicheaven.gr), είτε μέσα από το δωμάτιο επικοινωνίας (chat). Περιμένω λοιπόν τις ερωτήσεις, τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας για να τα μεταφέρω στην Ηρώ και να τα κουβεντιάσουμε στον αέρα.


ΗΡΩ – ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

H Ηρώ ζωντανά στο Radio MusicheavenΗ Ηρώ Λεχουρίτη (όπως είναι το πλήρες της ονοματεπώνυμο) γεννήθηκε στην Πάτρα, όπου και έζησε μέχρι τα είκοσί της χρόνια. Οι γονείς της αγαπούσαν πολύ τη μουσική και η μητέρα της ήταν καθηγήτρια μουσικής. Έτσι, από μικρή ασχολήθηκε με το πιάνο και πήρε το πτυχίο αρμονίας, αντίστιξης και φούγκας με άριστα.

Βέβαια, όλα αυτά με διακοπές, αφού έπρεπε να διαβάζει για το Πανεπιστήμιο. Μπήκε στη Νοσηλευτική. Παρακολουθούσε τη σχολή, όμως δεν ήταν ακριβώς αυτό που ήθελε κι έτσι αποφάσισε να εκτονωθεί δουλεύοντας πάνω στη μουσική που την αγαπούσε πολύ. Δούλεψε στην Πάτρα τριάμισι χρόνια σε μπουάτ και μουσικές σκηνές. Δεν άργησε να συνειδητοποιήσει πως το τραγούδι την ενδιέφερε επαγγελματικά και μ' αυτή τη σκέψη, έρχεται στην Αθήνα.

Στην Αθήνα, τα πρώτα δύο χρόνια δουλεύει σε ένα μπαρ στο Νέο Ψυχικό, παίζοντας πιάνο και τραγουδώντας ελληνικά και ξένα κομμάτια. Αργότερα σκέφτηκε να φτιάξει μια ορχήστρα επιδιώκοντας να δοκιμάσει τις δυνάμεις της στη δημιουργία ενός προγράμματος με μεγαλύτερες απαιτήσεις. Εφάρμοσε στην πράξη την ιδέα της για πρώτη φορά σε μεγαλύτερο χώρο και τα πήγε περίφημα, συνεχίζοντας έτσι τις εμφανίσεις της ως σήμερα.

1992: συμμετέχει στο δίσκο «Άτακτο παιδί» του Νίκου Λαρυγγάκη, τραγουδώντας δύο πολύ όμορφες μπαλάντες («Βοτσαλάκι» και «Μυστικός φωταγωγός»).

1995: κυκλοφορεί ο πρώτος της δίσκος με 12 κομμάτια και τίτλο «Άτιμα Τα Πράγματα».

1998: στις 8 Μαρτίου με το τραγούδι «Τίποτα»,  μετά από ψηφοφορία ανάμεσα σε 113 τραγούδια,  επιλέγεται να συμμετέχει στον τελικό Διαγωνισμό για το τραγούδι που θα εκπροσωπούσε τη χώρα στη Eurovision. Ανάμεσα σε 10 τελικά τραγούδια έρχεται δεύτερη, με ελάχιστη διαφορά από το τραγούδι που τελικά μας εκπροσώπησε.

1999: "Έτσι είμαι εγώ" είναι ο τίτλος του δεύτερου προσωπικού της άλμπουμ, που περιέχει 11 τραγούδια και κυκλοφορεί από τη Virgin. Έχοντας η ίδια γράψει τη μουσική και τους στίχους στα περισσότερα κομμάτια του δίσκου, δοκιμάζει να ανοίξει ένα νέο δρόμο επαφής και επικοινωνίας, δροσερό και άμεσο. Τα τραγούδια είναι νεανικά και ζωντανά, με έντονο προσωπικό ύφος και η μουσική τους "ρέει" για να συμπληρώσει το δυναμισμό και την αμεσότητα του στίχου. Τη βοήθησαν πολύ σε αυτό, η Μαργαρίτα Μυτιληναίου, που έγραψε τους στίχους σε κάποια από αυτά και ο Δημήτρης Κοντόπουλος που έγραψε ένα τραγούδι και ενορχήστρωσε όλο το δίσκο. Ο δίσκος περιλαμβάνει και μια διασκευή ενός παλιότερου τραγουδιού, σε μουσική Βλαβιανού και στίχους Πυθαγόρα, το «Γιατί φοβάσαι;». Η δουλειά της αυτή έφτασε σε αριθμό πωλήσεων (σύμφωνα με τον επίσημο δείκτη μουσικής αγοράς από την IFPI) στην 18η θέση σε κατάταξη έως τώρα.

2000: 2ος δίσκος: «Έτσι είναι οι σχέσεις». Μήνες μετά την κυκλοφορία του εξακολουθεί να είναι το πλέον αγαπητό από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς με τρία τραγούδια μόνιμα σε όλα τα playlist ("Τίποτα", "Χρόνια", "Έτσι Είμαι Εγώ").

2001: 3ος δίσκος: «Απογείωση». Έχει φτάσει έως σήμερα τις 48.000 πωλήσεις, κάνοντας ένα χρυσό δίσκο στην Ελλάδα κι ένα πλατινένιο στην Κύπρο, φτάνοντας στον επίσημο κατάλογο της IFPI στην 1η θέση σε κατάταξη, ενώ στο ραδιόφωνο έφτασε στην πρώτη θέση για τέσσερις συνεχείς μήνες και τη δεύτερη θέση σε ποσότητα μετάδοσης στην τριετία 2002 και 2004.

2002: Γράφει τραγούδια σε μουσική και στίχους δικούς της για το δίσκο της Αλέκας Κανελλίδου με τίτλο «Άργησες».

2003: 4ος δίσκος: «Κοίτα με, αντέχω» με τραγούδια στην πλειονότητα σε μουσική και στίχους δικούς της.

2005: 5ος δίσκος: «Χρώματα», όπως συνήθως με τα περισσότερα τραγούδια σε μουσική και στίχους δικούς της. Συγχρόνως, κυκλοφορεί ο δίσκος: «Ένα πουλί που το έλεγαν αγάπη», με 4 παιδικά τραγούδια. Τα έσοδα δόθηκαν για την κατασκευή του ξενώνα παιδιών με ψυχικές διαταραχές «Ίρις».

2007: επιλέγεται από τον κορυφαίο Έλληνα συνθέτη Μίκη Θεοδωράκη να ερμηνεύσει με τη Λαϊκή Ορχήστρα «Μίκης Θεοδωράκης» μελοποιημένη ποίηση στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Η συνεργασία αυτή συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Την ίδια χρονιά κυκλοφορεί από τη MINOS-EMI η συλλογή με τα “Best Of” της.

2008: 7ος δίσκος: «Αλλάζω» όπου πάλι έχει γράψει στίχο και μουσική στα περισσότερα κομμάτια και κάνει μια πολύ επιτυχημένη συνεργασία με τον Ιταλό τραγουδιστή Gigi DAlessio (στο υπέροχο τραγούδι Amore mio).

2011: 8ος δίσκος: «Ψύχραιμα» όπου γράφει μουσική σε όλα τα τραγούδια με στίχους εξαίρετων δημιουργών (Κώστας Φασουλάς, Γεράσιμος Ευαγγελάτος - γνωστός από τη συνεργασία του με τη Νατάσσα Μποφίλιου και Λουσίλ Πετρίδου - πρωτοεμφανιζόμενη) ενώ αναλαμβάνει η ίδια την ενορχήστρωση καθώς και την παραγωγή. Μετά το ομώνυμο τραγούδι, έχει αγαπηθεί από τα ραδιόφωνα και το «Μόνο εμείς» που πρόσφατα κυκλοφόρησε και σε single.

Η Ηρώ έχει στο ενεργητικό της μεγάλο αριθμό εμφανίσεων. Πιάνο, τραγούδι και ενορχηστρώσεις σε συνεργασία με γνωστούς Έλληνες  συνθέτες, μουσικούς, ηθοποιούς και τραγουδιστές. Οι εμφανίσεις της σε καταξιωμένους χώρους και οι συναυλίες της σ’ όλη την Ελλάδα την φέρνουν ακόμα πιο κοντά στο κοινό που την λατρεύει.

More info: www.Ero-music.gr

ArtwayTechnotropon, www.liveartway.com

210-5157977, liveartway@yahoo.gr




Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

Αν σου αρέσει να γράφεις, έλα στην ομάδα συντακτών του ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού του MusicHeaven και μοιράσου τις σκέψεις σου με τους πάνω από 4.000 καθημερινούς αναγνώστες του.

Στείλε μια δημοσίευση ή επικοινώνησε μαζί μας για απορίες!


σχόλια (9)

σχολιάστε το παραπάνω άρθρο:


Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

alpatman Chat
Συγχορδία Μινόρε
#24732   /   21.06.2012, 16:32   /   Αναφορά

θα ηθελα να την ρωτησω αν εχει ακουσει ποτε το κομματι το joshua Kadison -jessie  και στο καπακι το τραγουδι που ερμηνευει ' θελω να με κρατας ' και αν παρατηρει καποια ομοιοτητα  


 


 

AR-ON Chat
Φθασμένος
#24733   /   21.06.2012, 20:43

Πράγματι, η εισαγωγή του "Jessie" (έτους 1993) θυμίζει σε πολλά σημεία την εισαγωγή και το ρεφρέν του "Θέλω να με κρατάς" (έτους 2001). Αν και το θέμα προφανώς δεν αφορά την Ηρώ, αλλά τον συνθέτη του τραγουδιού (τον Δημήτρη Κοντόπουλο), παρ' όλα αυτά θα ρωτήσω την Ηρώ αν έχει υπ' όψιν της το τραγούδι του Joshua Kadison.


Περιμένουμε και άλλες ερωτήσεις ή σχόλια, είτε εδώ, είτε στα μηνύματά σας την ώρα της εκπομπής!


sympetheros Chat
Φθασμένος
#24734   /   21.06.2012, 21:51

εξαιρετική η καλεσμένη σου χάρη !


Πολλά like οπως λεει ο λαος στην Ηρώ και μια ερώτηση.


Σκεφτεται να κάνει ένα δισκο με διασκευες σε standards ελληνικά στο προτυπο των αντιστοιχων ξένων με τη φωνή της;


θεωρώ πως της παει πολυ και θ ακουγα με ενδιαφέρον απ τη φωνή της τραγούδια οπως :


λιγα ψιχουλα αγάπης ή εσενα δε σου άξιζε αγάπη ας πούμε!


AR-ON Chat
Φθασμένος
#24735   /   22.06.2012, 01:52

Πράγματι, θα της πήγαινε πολύ! Θα της μεταφέρω ευχαρίστως την ιδέα σου.


sillia Chat
MusicHeaven Guru
#24740   /   23.06.2012, 10:59

Την λατρεύω {#emotions_dlg.walkman}Τόσο απλάSmile


Kellina8 Chat
Περαστική Νότα
#24745   /   24.06.2012, 12:11   /   Αναφορά

Καταπληκτικό!!! από τις κορυφαίες φωνές{#emotions_dlg.walkman}!!! και δεν περιγράφεται η χαρά μουSmile που σε λίγο θα είναι "κοντά" μας...

AR-ON Chat
Φθασμένος
#24785   /   01.07.2012, 20:44   /   Αναφορά

Όσοι χάσατε την εκπομπή, μπορείτε να την κατεβάσετε σε mp3 από εδώ: http://www.mediafire.com/?szude6z2ghzrdpe


Αξίζει, καθώς η Ηρώ δε μασάει τα λόγια της και μιλάει για όλα έτσι όπως σίγουρα ΔΕΝ την έχετε ξανακούσει!

alpatman Chat
Συγχορδία Μινόρε
#24788   /   02.07.2012, 08:32

ευχαριστουμε για το λινκ


ακουσα το σχολιο σχετικα με το κομματι του Kadison -jessie ,  συμφωνω μαζι σας οτι στην μουσικη δεν υπαρχει παρθενογεννεση ποσο μαλλον σε ειδη σαν την ποπ ομως στο συγκεκριμενο κομματι εκτος απο την βασικη μελλωδια , εχει γινει και παρομοιου τυπου ενορχηστρωση , γενικα ειναι πολλες οι συμπτωσεις στα 2 αυτα κομματια .


Φυσικα ,αυτο δεν σημαινει οτι ο συγκεκριμενος συνθετης δεν ειναι ταλαντουχος ,αν και με εξεπληξε το σχολιο της Ηρους οτι ' συνθετικα δεν μπορω να τοποθετηθω γιαυτον  ! ' (αν εχεις συνεργαστει με καποιον σε τετοια εκταση δεν ξερεις αν γραφει καλα ?  2-3 κομματια αν ακουσεις απο καποιον ξερεις τι ειναι ικανος να γραψει ) .


επισης καποιες φορες ,εστω και αν τυχαια και οχι σκοπιμα καποιος πεσει σε κατι πολυ γνωστο πρεπει να υπαρχει καποιος να πει ενα στοπ .  Οταν καποιος αθελα πεσει πανω στο ριφ του smoke on the water , και για καποιο λογο δεν μπορει να το καταλαβει , να υπαρχει καποιος να του πει ' ωπ πεσαμε σε υφαλο ' . 


Αλλιως προσβαλεται το ελληνικο ακρωατηριο .  


το jessie ηταν παγκοσμια επιτυχια και κομματι που θα συνεχιζει να παιζεται , οπως και ετσι γινεται 20 χρονια σχεδον απο την στιγμη που κυκλοφορησε .   


*επισης ενα σχολιο ακομα για τον Μιμη Πλεσσα ... Επειδη ακουσα οτι δεν ειναι πιανιστας τυπου Κορκολη ,σαφως ο Κορκολης ειναι απο τους καλυτερους πιανιστες και για μενα τεραστιος συνθετης ισως ο κορυφαιος συγχρονος . Ετυχε να δω το καλοκαιρι τον Πλεσσα live , ενα πιανο και φωνη και ο ανθρωπος επαιζε με μια φραση


'τα αντερα του '


'κοπανουσε' τα πληκτρα του πιανου με τετοια  'τεχνη' και συναισθημα που σε καθηλωνε . Επαιζε και 'πολλα' και τεχνικα .   


 


 


 


 


 


AR-ON Chat
Φθασμένος
#24795   /   02.07.2012, 18:29

Σχετικά με το σχόλιο που αναφέρεις, άσχετα αν απέφυγε να αξιολογήσει συνθετικά τον Κοντόπουλο, προφανέστατα τον υπερασπίστηκε και είπε πολύ ζεστά λόγια για κείνον. Είμαι σίγουρος δε, ότι αν η ίδια είχε υπόψιν της το Jessie τότε που ηχογραφούσαν το "Θέλω να με κρατάς", θα επισήμανε την ομοιότητα της εισαγωγής στον συνθέτη, άλλωστε για ποιο λόγο να μην πει "ωπ Δημήτρη, εδώ πέσαμε σε ύφαλο" και να φορτωθεί και κείνη μια - σκόπιμη ή κατά λάθος - ομοιότητα...


Τέλος, αν άκουσες προσεκτικά τα σημεία (σε δύο διαφορετικές στιγμές της συνέντευξης) που χρησιμοποιήθηκε το παράδειγμα του Κορκολή, ακριβώς τη μεγάλη του αξία εκθείασε. Η έκφραση "του τύπου" δεν είναι μειωτική, δεν αφορά στην αξία, αλλά στα χαρακτηριστικά. Και προφανώς δεν είναι ίδιου "τύπου" πιανίστας με τον Πλέσσα, χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει πως η καταπληκτική τεχνική του Κορκολή του στερεί το συναίσθημα στην πιανιστική του ερμηνεία.




Σχόλια από άλλες δημοσιεύσεις