ελληνική μουσική
    746 online   ·  210.832 μέλη
    αρχική > e-Περιοδικό > No_Music

    Λυπηρά Ποτάμια

    Γιατί νύχτα μου χώθηκες σε λυπηρά ποτάμια
    που κύλησαν επάνω μας
    σαν δάχτυλα στο πιάνο μας
    της θλίψης παίζοντας τον ήχο...
    Γράφει ο Κωνσταντίνος Σύρμος (Magemeno_Arseniko)
    1 άρθρα στο MusicHeaven
    Σάββατο 25 Σεπ 2004
    ΛΥΠΗΡΑ ΠΟΤΑΜΙΑ


    Έτσι όπως φύσηξε ο άνεμος για μια στιγμή
    ένιωσα των μαλλιών σου το τίναγμα ολόγυρα μου
    που να 'σαι τώρα ομορφιά μου
    ποιος οίκος να σε φροντίζει
    ποια όνειρα να ταξιδεύουν τον ύπνο σου
    ποιο άγγιγμα την ηδονή σου να αγγίζει
    ποια φιλιά να συντροφεύουν το δείπνο σου

    Γιατί νύχτα μου χώθηκες σε λυπηρά ποτάμια
    που κύλησαν επάνω μας
    σαν δάχτυλα στο πιάνο μας
    της θλίψης παίζοντας τον ήχο

    Γιατί νύχτα μου κρύφτηκες σ 'ανέμους τρελαμένους
    και στης θύμησης σου το κλουβί
    σε βρίσκω πια ακίνητη, βουβή
    ζωγραφισμένη σ έναν τοίχο

    Την βροχή που συντρίβεται στο κορμί μου
    νιώθω την καρδιά μου λίγο λίγο να σκουριάζει
    το όνομα σου άσκοπα ουρλιάζει
    δεν θα βρει η φωνή της την ακοή σου
    ο χτύπος της δεν θα νιώσει την παλάμη σου
    δεν θα γαληνέψει πια με την φωνή σου
    δεν θα εκραγεί ζητώντας κι άλλο χάδι σου...





    σχολιάστε το άρθρο


    Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

    #825   /   26.09.2004, 13:38   /   Αναφορά
    οι ιδέες που υπάρχουν στο ποίημα είναι γνωστές αλλα και πρωτότυπες, οι μεταφορές έχουν φαντασία και συναίσθημα, θα μπορούσαν να αγγίξουν τη ψυχή του καθενός αν η γλώσσα που χρησιμοποιήθηκε για το ποίημα δεν αδικούσε το περιεχόμενο.
    #830   /   27.09.2004, 09:20   /   Αναφορά
    Συγκινητικό το concept έτσι κι αλλιώς, μια και καθένας μας έχει βιώσει μιαν απώλεια. Θεωρώ οτι αυτή σου η απόπειρα να ξεφύγεις από το τετριμμένο λεξιλόγιο σε οδήγησε σε ένα «ύφος» που κατά τη γνώμη μου δεν δένει καλά με τη συγκεκριμένη θεματολογία. Με ξένισε πολύ αυτό το «ποιός οίκος σε φροντίζει», το σύστοιχο αντικείμενο στον στίχο «ποιό άγγιγμα την ηδονή σου αγγίζει» και επίσης στην τελευταία στροφή νομίζω πως έχασες λίγο το συντακτικό.

    Πέρα από την κριτική για την τεχνική του ποιήματος που νομίζω πως ήθελε λίγη περισσότερη προσοχή νομίζω πως κατά τα άλλα είναι ένα όμορφο κομμάτι όπως κάθε τι που βγαίνει από την ψυχή μας. Keep trying!

    #831   /   28.09.2004, 11:11   /   Αναφορά
    Δεν ξέρω γιατί η απώλεια ή η αγαπη να αποτελεί τετριμμένο θέμα, δεν ξέρω γιατί πρέπει να γράψω για ερήμους η για ακαταλαβήστικα θέματα ή να χρισημοποίησω ορολογίες που πρέπει για να καταλάβει ο αναγνώστης να ανοίγει εγκυκλόπαιδεια. και επίσης ίσως το ποίημα να μην αναφέρεται σε κάποια αγάπη η γυναίκα, οταν διαβάζεις κάτι που γράφτηκε με φαντασία οφείλεις όταν το διαβάσεις να μην μείνεις στην πρώτη ιδέα για το τι μιλά..
    #832   /   28.09.2004, 12:21
    Καλέ μου φίλε δεν καταλαβαίνω γιατί εμμέσως πλην σαφώς μου κάνεις προσωπική επίθεση (έρημος-Σαχάρα-ακαταλαβίστικα θέματα κλπ) τη στιγμή που εγώ δεν έθιξα τη θεματολογία σου αλλά είπα απλά οτι προσπάθησες να ξεφύγεις από το τετριμμένο λεξιλόγιο, η δε κριτική μου- όπως σαφέστατα νομίζω δήλωσα- αφορούσε στην τεχνική του ποιήματος και όχι στο θέμα! Μπορεί ένα πολύ απλό, πολύ συνηθισμένο θέμα ένας εμπνευσμένος δημιουργός να το αναδείξει με τέτοιο τρόπο που να φαντάζει πρωτότυπο και ξεχωριστό. Εκεί άλλωστε κρίνεται και ικανότητα του ποιητή...Όσο για το ποίημά σου να είσαι σίγουρος οτι το διάβασα αρκετές φορές, τόσα χρόνια διαβάζοντας και γράφοντας ποίηση νομίζω πως έχω μάθει να διαβάζω και πίσω από τις λέξεις και εν πάση περιπτώσει αν δεν αντέχουμε στην κριτική καλύτερα να μην εκθέτουμε τα έργα μας και να τα κρατάμε στο συρτάρι.

    #836   /   30.09.2004, 03:12


    Κακώς φίλε μου το θεώρησες επίθεση, ισως έτσι να δείχνει αλλά δεν ήταν, όσο για τεχνική ή για θεματολογία όλα είναι σχετικα και υποκειμενικα, θέλω την κριτική και αν φάνηκε το αντίθετο ζητώ συγνώμη. επίσης ίσως είμαι λάθος αλλά απλά γράφω ότι νιώθω δεν κοιτω τεχνικη μπορεί να 'ναι λάθος απλά έτσι γράφω εγώ. Σ'ευχαριστώ για τις παρατηρησεις και να είσαι καλα.