ελληνική μουσική
444 online   ·  204.034 μέλη


αρχική > e-Περιοδικό > Aρθρα

Η Έλενα, η Eurovision και το... Lobby

Η χώρα μας τα κατάφερε και πάλι με την επανασυμμετοχή τής δεσποινίδας Παπαρίζου στον συγκεκριμένο "θεσμό" μέσα σε τέσσερα μόλις χρόνια.

Η γελοιότερη και αφελέστερη δικαιολογία που άκουσα ήταν ότι "στην προσπάθεια επαναπροσέλκυσης τουριστών" τους οποίους χάσαμε επειδή είμαστε βλαχολιγούρηδες λέω εγώ "έπρεπε να στείλουμε στην Ευρώπη κάποιον καλλιτέχνη που να έχει ήδη κερδίσει την συμπάθεια τών ξένων, ώστε σε συνδυασμό με την Ολυμπιάδα να κατέβουν τα Ευρωδολλάρια στα νησιά μας κ.τ.λ. κ.τ.λ.

Μα τί φαντασία έχουμε βρε... αυτό δε, μού θυμίζει εκείνο το άλλο που προπαγανδίζεται από τα Μ.Μ.Ε., ότι δηλαδή "οι πολλοί ξένοι είναι απαραίτητοι για την επαναιμάτωση τού Ι.Κ.Α. και μπλά μπλά μπλά", όμως αυτό είναι - μάλλον - άλλο θέμα...
Γράφει ο Μιχαλόπουλος Κώστας (mrdrummergr)20 άρθρα στο MusicHeaven
Δυναμικός μα ευαίσθητος, μού αρέσει η καλή παρέα αλλά και η μοναξιά, ο θόρυβος μα και η ησυχία...συνοπτικά: χομπίστας, χιουμορίστας, εγωιστής, ειλικρινής, αλτρουιστής, κυκλοθυμικός, αλαζών. Σπουδές: 1992-1994: Ωδείο "Φίλιππος Νάκας", μαθήμα...
Παρασκευή 20 Μαΐου 2005
Ας πιάσουμε τα πράγματα από το... τέλος: τον τελευταίο καιρό έχουν διαρρεύσει στον καλλιτεχνικό χώρο, και όχι μόνο, φήμες πως η συγκεκριμένη τραγουδίστρια στηρίζεται από συγκεκριμένο και ισχυρότατο, εντός κι εκτός συνόρων, Lobby, και ότι - αυτό κι αν είναι εξωφρενικό κατά την γνώμη μου - ή Έλενα έλκει την καταγωγή της πολύ Ανατολικώτερα απ'τον Ψυχρό Βορρα όπως διαφημίζεται... βασίζουν μάλιστα τίς επιφυλάξεις αυτές κυρίως στο "νεαρό" τής ηλικίας της, και στο ότι εμφανίστηκε από το "πουθενά" παρουσιάζοντας δυσανάλογα αλματώδη εξέλιξη.

Όλοι όμως ξέρουμε ότι ο Έλληνας λατρεύει τα σενάρια και την συνωμοσιολογία...

Εμένα άλλα ζητήματα με ενοχλούν:

Κατ'αρχήν η υπερβολική προβολή τής καλλιτέχνιδος από όλες τις μεριές... έντυπα, TV, και δε συμμαζεύεται. Εντάξει, είπαμε να την υποστηρίξουμε στο Εξωτερικό όσο περισσότερο μπορούμε - για τούς "τουρίστες" - μα αυτή η εσωτερική υπερκατανάλωση σε τί θα βοηθήσει ως προς τον συγκεκριμένο "θεσμό" και σκοπό; Μήπως στο να την ψηφίσουν οι "πολλοί ξένοι" που λέγαμε παραπάνω; Ε, και πάλι τί έγινε;

Ύστερα, η ιδέα που φαίνεται να έχουν σχηματίσει πολλοί πως "δυστυχώς δεν έχουμε καλύτερη επιλογή από αυτήν"(!) Αν έχουν δίκηο τότε την πατήσαμε αφού δείχνουμε ξεκάθαρα την μουσική "ένδειά" μας... ή, και αντίστροφα αν το δούμε, την χαμηλή καλλιτεχνική "ηθική" μας αφού δεν δίνουμε ευκαιρίες σε άλλα πρόσωπα να μάς εκπροσωπήσουν.

Άλλοι πάλι λένε πως "οι σοβαροί καλλιτέχνες δεν ασχολούνται με Eurovision-ικά πανηγύρια"... Δηλαδή η συγκεκριμένη δεν είναι "σοβαρή"; Πάλι πέφτουμε σε καλλιτεχνικό "αδιέξοδο"!!!

Αυτά όμως κατά την γνώμη μου είναι ασήμαντες σκέψεις...το χειρότερο είναι η σημαντική αλλοίωση που έχει παρουσιάσει η εκφορά τών Αγγλικών της...πιθανότατα λόγω της υπερβολικής "έκθεσης" των φωνητικών χορδών της σε "στύλ" εντελώς ξένα προς αυτό που γνωρίζει να κάνει άψογα: Pop με Αγγλικό στίχο.

Θα Θυμάστε, άλλωστε, ότι στα πρώτα της "βήματα" στην Ελλάδα δεν απέδιδε τέλεια τα Ελληνικά...

Αυτό που καταφέραμε είναι μάλλον το να φέρουμε τα πάνω-κάτω και να την εξαντλήσουμε...

Συμπέρασμα;

Αν εξαιρέσουμε την υποθετική πολιτική σκοπιμότητα στην "νομή" των ψήφων κατά την διάρκεια του Διαγωνισμού, το αποτέλεσμα θα ήταν καλύτερο - ποιοτικά τουλάχιστον- αν την αφήναμε να ξεκουραστεί...

Στην "τελική", κι ο καλλιτέχνης άνθρωπος είναι.



Πηγές:
T.V.
Συζητήσεις με καλλιτέχνες και κάθε λογής "παπαγαλάκια"
Προσεκτικό άκουσμα

Tags
Μουσικά Είδη:PopΚαλλιτέχνες:Eurovision


Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

Αν σου αρέσει να γράφεις, έλα στην ομάδα συντακτών του ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού του MusicHeaven και μοιράσου τις σκέψεις σου με τους πάνω από 4.000 καθημερινούς αναγνώστες του.

Στείλε μια δημοσίευση ή επικοινώνησε μαζί μας για απορίες!


σχόλια (16)

σχολιάστε το παραπάνω άρθρο:


Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

Sideline Chat
Συγχορδία Ματζόρε
#2239   /   20.05.2005, 03:57   /   Αναφορά
Παρόλο που δεν είμαι οπαδός του σύγχρονου ποπ εντούτοις τα πρώτα τραγούδια της Παπαρίζου-τότε με τους Antique-μου είχαν κάνει ιδιαίτερη εντύπωση.Μπορώ να πω ότι τα βρήκα ανώτερα απο την υπόλοιπη σαβούρα που υπήρχε και υπάρχει στον ελληνικό χώρο.Κοινώς μου άρεσαν.Δυστυχώς απο τότε που η τραγουδίστρια εγκαταστάθηκε μόνιμα στην Ελλάδα τα πράγματα-όσον αφορά την δουλειά που βγάζει-μάλλον έχουν πάρει την κάτω βόλτα.Εχει χαθεί η ιδιαιτερότητα του ακούσματος της(των Αntique καλύτερα) και αντικαταστάθηκε απο αρκετά εξόφθαλμες αντιγραφές ξένων τραγουδιών αλά Φοίβος και γενικά τραγούδια που μιμούνται την γενική κατάντια στον ελληνικό ποπ χώρο (απομίμηση της απομίμησης και βάλε).



Πάντως προσωπικά το τραγούδι που θα πεί στην Ευρω...βύζιον (αλήθεια τι θα φοράει η Ελενα;) είναι απο τα χειρότερα που έχω ακούσει ποτέ μου...ο Κακοφωνίξ θα έκανε καλύτερη ενορχήστρωση και θα έγραφε καλύτερη μουσική απο το χάλι που έβγαλε ο Δάντης...
xristos Chat
Σολίστ
#2241   /   20.05.2005, 12:53   /   Αναφορά
Μπορώ να αγνοήσω εντελώς το θέμα του κειμένου και να πάω κατ' ευθείαν στο κείμενο. Με κάποια πράγματα συμφωνώ, με άλλα όχι, αλλά μου αρέσει που διάβασα την ξεκάθαρη άποψη ενός ανθρώπου. Ακόμα κι αν με αφήνει παγερά αδιάφορο το τι έκανα-κάνει-και θα κάνει η τραγουδιάρα στην "καριέρα" της, δεν με άφησαν αδιάφορα οι απόψεις του συντρόφου...
cheroubino Chat
Περαστική Νότα
#2242   /   20.05.2005, 13:09   /   Αναφορά
Πολύ γκρίνια βρε παιδί μου...



Αν έκανε ο καθένας μας απλά ό,τι καλύτερο μπορεί χωρίς να κρίνει τους άλλους...



Αν, λέω, αν...
revekka Chat
Φθασμένος
#2244   /   20.05.2005, 14:13
Ναί cheroubino, καλό θα ήταν αλλά κάποιοι εργάζονται για μας, για τη γνώμη μας και οι καλλιτέχνες ανήκουν σ’αυτή την κατηγορία. Πόσο μάλλον στην περίπτωση της eurovision που αντιπροσωπευόμαστε όλοι, σαν έθνος απο μια συγκεκριμένη ομάδα καλλιτεχνών που πήγαν εκεί με το όνομα και τη σημαία της Ελλάδας. (εγώ βέβαια νιώθω κάθε χρόνο πως αντριπροσωπευόμαστε απο δύο τραγούδια, το Κυπριακό και το Ελληνικό).



Τωρα η γνώμη μου για την Παπαρίζου δεν είναι ιδιαίτερα αρνητική για το λόγο ότι δεν είναι άφωνη και έχει πολλές δυνατότητες. Το ότι είναι όμορφη, κι αυτό υπέρ της. Το τραγούδι είναι καλύτερο απο πολλά άλλα αλλα και χειρότερο απο κάποια άλλα, προσωπικά δεν μου λέει κάτι ιδιαίτερο. Παρόλα αυτά έυχομαι καλή επιτυχία στην Ελληνική (και την Κυπριακή) αποστολή στο διαγωνισμό.




Spilman44 Chat
Συγχορδία Ματζόρε
#2249   /   21.05.2005, 09:50
Να συμφωνήσω απόλυτα έχω τη διάθεση..και το κάνω ευχαρίστως !

doritsa78 Chat
Φθασμένος
#2250   /   21.05.2005, 22:52
Συμφωνω μαζι σου!Εγω ευχομαι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ οτι και να γινει.Αλλα μια φορα πρεπει και μεις να παρουμε την πρωτια,τωρα ποτε θα γινει αυτο ενας Θεός ξερει.

Pipis Chat
Περαστική Νότα
#2245   /   20.05.2005, 20:05   /   Αναφορά
Το σίγουρο είναι πως η κ.Παπαρίζου είναι πολλή καλή σε αυτό που κάνει ,όμως όπως αναφέρεις στο θέμα υπάρχει πολύ μεγάλη προβολή που κι εγώ πιστεύω πως περισσότερο κακό κάνει παρά καλό.Όπως και να χει εύχομαι να πάει καλά και όχι όπως λένε όλοι να βγεί πρώτη...δέν είναι αναγκαίο παιδιά μας φτάνει που συμμετέχουμε.Α!!!και κάτι τελευταίο άλλο ένα κακό που έχουμε εμείς οι Έλληνες είναι πως πάντα θυμόμαστε (Παπαρίζου) ή θέλουμε να λέμε κάποιον Έλληνα (Πύρος Δήμας),όταν μας κανει περήφανους (εθνική Ελλάδος).....να μαστε καλά.Πολύ καλό το άρθρο κι ευχαριστώ που διαβάσατε το σχόλιό μου.
mrdrummergr Chat
Σολίστ
#2251   /   21.05.2005, 23:07   /   Αναφορά
Ο τραγουδιστής τών Tsopana Rave, κατά την διάρκεια ενός φοβερού "live" τού συγκροτήματος που έλαβε χώρα τα ξημερώματα τής ημέρας διεξαγωγής τού διαγωνισμού, "ευχήθηκε" στην Έλενα Παπαρίζου να καταφέρει να πλασσαριστεί στην 15άδα (!)...για να δούμε...
Jasmine Chat
Συγχορδία Ματζόρε
#2252   /   22.05.2005, 03:15
Χμμμμ.... είμαι πολύ περίεργη να δώ τι θα πουν τώρα όλοι οι κακόβουλοι που έφερε πρωτιά!! Μα πάρα πολύ περίεργη!!! :))

Hastaroth Chat
Βετεράνος
#2253   /   22.05.2005, 22:53
Εμένα πάντως ούτε ζέστη μού κάνει,ούτε κρύο...



Σέ πανηγυράκι πήγε νά συμμετάσχη,όχι σέ κάποια αξιόλογη πολιτιστική εκδήλωση.



Αλλωστε (τό'γραψα καί κάπου αλλού) η καλή μουσική καί οι πραγματικά άξιοι καλλιτέχνες δέν έχουν ανάγκη από διαγωνισμούς γιά να διακρίνωνται...

Orfeus Chat
Μουσικοπαραδεισένιος
#2255   /   23.05.2005, 01:14   /   Αναφορά
Δηλαδή εγώ τώρα πρέπει να νοιώθω εθνικά .....υπερήφανος;;;;

Δεν έχω αντίρρηση να το ....νοιώσω!!!!

Αρκεί να μου το .....πείτε!!!!!
nikosm Chat
Περαστική Νότα
#2259   /   23.05.2005, 18:22
Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να χαλαρώσουμε λίγο και απλώς να δούμε το γεγονός ότι βγήκε

πρώτο το τραγούδι που στείλαμε και τίποτα άλλο.

Εντάξει και όσο ναναι ακούστηκε και το όνομα της χώρας μας.

gianna_z Chat
Περαστική Νότα
#2277   /   25.05.2005, 15:38   /   Αναφορά
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΑ....

ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ....ΠΑΝΤΑ...

ΑΣ ΧΑΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ....EURO...KAI THN EUROVISION...

............ΠΑΙΔΕΣ ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ...........
Supergirl_ Chat
Περαστική Νότα
#2278   /   25.05.2005, 20:17   /   Αναφορά


Οι ανθρωποι που αληθινα αγαπάνε τη μουσικη αρνούνται κατηγορηματικα να θεσουν το γουστο τους , τον τυπο μουσικης που ακουν, ως κριτηριο ποιοτητας και κατηγοριοποιησης για τους συνανθρωπους τους.



Αντιθετα, οι κομπλεξικοι ψαχνουν τροπο να αυτοανακηρυχτουν ανωτεροι, ποιοτικοι, αξιοι και εκμεταλλευονται ακομη και τη μουσικη για να ξεχωριζουν σαν να ειναι ενα γενικα αποδεκτο κοινωνικο κριτηριο διαστρωματωσης οπως το εισοδημα, η καταγωγη κλπ.



Αυτη ειναι η καταντια και οχι τιποτα αλλο.



EDdie_Pap Chat
Συγχορδία Μινόρε
#2707   /   28.08.2005, 00:28   /   Αναφορά
Για μενα η παπαριζου δεν ειναι τραγουδιστρια....Εχουν ξεσκιστει να την προβαλουν...μεχρι αηδειας μπορω να πω...απορω πως βγηκαμε πρωτοι....για μενα καλυτερο τραγουδι ειχε η κυπρος αλλα τι να σου κανει?ποτε δεν μπηκε στη 10αδα...νομιζω...πιστευω πως αμα δεν υπηρχε τοση προβολη της ελενας θα επαιρνε ...ΞΕΡΕΤΑΙ ΤΙ...!
konvoulis Chat
Συγχορδία Ματζόρε
#17895   /   25.02.2009, 15:47   /   Αναφορά
Μπραβω Ελενα!!!Ωραιο το κειμενο σου!!!


Σχόλια από άλλες δημοσιεύσεις