ελληνική μουσική
    576 online   ·  210.843 μέλη
    αρχική > e-Περιοδικό > Συνεντεύξεις

    Ο Haig Yazdjian μιλάει στο MusicHeaven


    Ενότητες
    Πατρίδα, φιλία και μουσική
    Οι συνοδοιπόροι
    «Amalur» και ελληνική μουσική
    Η συνεργασία με την Loreena McKennitt, η σύνθεση και το ούτι
    Τα μηνύματα των καιρών

    Ακούστε το ηχητικό!
    Γράφει ο Σωτήρης (beatlus)
    20 άρθρα στο MusicHeaven
    Πέμπτη 22 Νοέ 2007

    «Amalur» και ελληνική μουσική


    Ο ήχος του «Amalur», της νέας σου δουλειάς, φαίνεται να έχει πιο έντονη την παρουσία του ρυθμού, όπως επίσης και ηλεκτρικά στοιχεία. Νιώθεις να υπάρχει ανοικτός ορίζοντας μπροστά σου ως προς τον δικό σου τον προσωπικό ήχο ή ότι έχεις ανακαλύψει τα στοιχεία της προσωπικής σου έκφρασης;
    «Συνέχεια ψάχνω και ψάχνομαι. Ο ήχος ως βάση υπάρχει, αλλά σιγά-σιγά αρχίζεις να τον στολίζεις. Έχω στο νου μου ότι θέλω να παίξω και άλλα πράγματα. Και όσο προχωράς σαν μουσικός, προχωράνε και αυτά τα στοιχεία. Συν του ότι, θέλει και ο κόσμος ν’ ακούσει κάτι το διαφορετικό. Είναι άλλο θέμα, βέβαια το κατά πόσον θα τους αρέσει ή όχι. Ναι, είναι μέσα στα σχέδιά μου αυτή η αναζήτηση»

    Επίσης τώρα στο «Amalur»…
    «…που είναι βασκική λέξη και σημαίνει Μητέρα Γη»

    Άρα, στην «Amalur»…. υπάρχουν για πρώτη φορά συνεργασίες, ενώ και εσύ ερμηνεύεις τραγούδια με ελληνικό στίχο…
    «Συνεργασίες υπήρχαν και στα άλλα cd, αλλά ήταν πιο συναδελφικές. Σε επίπεδο μουσικών. Τώρα μπήκε μία φωνή, που θεωρώ πως μου έκανε μεγάλη τιμή. Η Ελευθερία Αρβανιτάκη είναι μία σταθερή αξία. Νιώθω, πολύ μικρός για να μιλήσω για την Ελευθερία. Μου έκανε πάρα πολύ μεγάλη εντύπωση πως δέχτηκε να το κάνει αυτό. Είναι μεγάλη χαρά για μένα. Ξέρεις το κακό με εμένα είναι ότι βλέπω τα πράγματα ρομαντικά και όχι απολύτως επαγγελματικά. Ότι δηλαδή φέρνοντας την Ελευθερία στον δίσκο θα πουλήσει, θα με γνωρίσουν κι άλλοι άνθρωποι και όλα αυτά. Ειλικρινά, ποτέ δεν σκέφτομαι έτσι. Δανείζομαι και αυτό το όνομα. Φέρνοντας την Ελευθερία στον δίσκο, ήξερα ότι θα πλουτύνει το αποτέλεσμα, ότι δεν θα την μειώσω, ούτε θα με μειώσει σίγουρα. Μουσικά σκέφτομαι… Η Ελευθερία άκουσε μία μελωδία, την αγάπησε και της το ζήτησα… Νιώθω πως είναι μία επιβράβευση αυτό.... Όχι, βέβαια ότι οι άλλοι που είχαν έρθει παλιότερα, φίλοι, μουσικοί, συνάδελφοι δεν έχουν αξία. Ο καθένας είναι στην θέση του. Όπως και η συμμετοχή του Ara Dinkjian, που δεν ήταν σχεδιασμένη. Όταν έγραψα το κομμάτι, μου ταίριαζε πάρα πολύ με τον Ara και αποφάσισα να του δώσω το όνομά του. Μετά σκέφτηκα «μήπως να βάλουμε να παίξει και κάτι ο Ara μέσα;» Και έτσι έγινε»

    Τον έψαξες και τον πήρες τηλέφωνο;
    «Ήταν εδώ. Κάποια στιγμή πέρυσι είχε έρθει. Αλλά, σέβομαι, αγαπώ και εκτιμώ ορισμένους ανθρώπους και έτσι ενώ ήταν εδώ και γράφαμε το κομμάτι δεν του είπα πως «θέλω να γράψεις κι εσύ στο δίσκο». Ντράπηκα... αλλά μετά τον πήρα τηλέφωνο, του έστειλα email και χάρηκε πάρα πολύ. Μου είπε ότι του κάνω μεγάλη τιμή και ότι κανείς δεν έχει γράψει ένα κομμάτι για τον ίδιο. Ετσι, του έστειλα το υλικό και μου το επέστρεψε έτοιμο»

    Η επιλογή σου να ερμηνεύσεις για πρώτη φορά στα ελληνικά;
    «Να πω την αλήθεια, παρότι το έκανα δεν ξέρω αν μπορώ να ερμηνεύσω ελληνικό τραγούδι...»

    Πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά. Το έχεις ξαναδοκιμάσει στην εργασία-cd του Πανεπιστημίου Αθηνών με τα μελοποιημένα ποιήματα του Παλαμά...
    «Στον δίσκο του Παλαμά, είχα την αίσθηση ότι το κάνω για πρώτη φορά και δεν ένιωθα αυτόν το φόβο. Όταν, όμως συμβαίνει για δεύτερη φορά και τρίτη φορά αρχίζεις και υπολογίζεις κάποιες λεπτομέρειες. Δεν ξέρω, αν είμαι 100% ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. Σαν τραγούδι το «Ονείρου Γη», που ερμηνεύω στην «Amalur», μ’ αρέσει πάρα, μα πάρα πολύ, αλλά σίγουρα ο κόσμος θα το κρίνει. Περισσότερο το έκανα σαν χειρονομία ευγνωμοσύνης, προς την χώρα που ζω. Δηλαδή, έφθανε κάποιος σ’ ένα σημείο πλέον και αναρωτιόταν «μα, τι; Σνομπάρει τώρα αυτός; Δεν μπορεί να πει ένα ελληνικό τραγούδι;» Αλλά, μην νομίζεις ότι είναι εύκολο… Μπορεί να μιλάω ελληνικά, αλλά είναι άλλο πράγμα το τραγούδι. Με άλλο σκεπτικό τραγουδάω. Κι αυτός ο ανατολίτικος τρόπος που τραγουδάω, στα ελληνικά μπορεί να πάει κάπου αλλού… Να γίνει διαφορετικό το αποτέλεσμα. Και τα ελληνικά δεν είναι εύκολη γλώσσα. Η αραβική είναι πιο τραγουδιστική γλώσσα. Ενώ η ελληνική απαιτεί και απαγγελία. Εντάξει, ήταν μία πρώτη εμπειρία κι έκανα ό,τι καλύτερο μπορούσα να κάνω. Όπως λέει ο φίλος μου ο Σαρπέλ, από τον Λίβανο «για να ικανοποιήσεις τον κόσμο είναι πάρα πολύ δύσκολο. Κοίτα πρώτα να ικανοποιήσεις τον εαυτό σου». Κι εγώ είμαι ικανοποιημένος με το αποτέλεσμα, για την ώρα, γιατί μετά από χρόνια μπορεί να αλλάξω γνώμη. Παρότι, ποτέ δεν το έχω κάνει μέχρι σήμερα… Όσες φορές ακούω τις παλιές δουλειές μας, χαίρομαι. Είμαι πολύ υπερήφανος για αυτά που έχουμε κάνει»

    Ποια είναι η γνώμη σου για την ελληνική μουσική;
    «Σε όλα τα πράγματα στην ζωή υπάρχουν όλες οι πλευρές. Υπάρχουν λαϊκά τραγούδια και άλλα που είναι για τα μαγαζιά που πας και σπας πιάτα. Υπάρχουν και ακουστικά τραγούδια. Σε όλα αυτά βρίσκεις και καλά στοιχεία και κακά στοιχεία. Σε όλον τον κόσμο, όπως και στην Αραβία, στην Αρμενία, στην Τουρκία, στην Αγγλία, υπάρχει αυτή η κακή πλευρά της Pop. Αλλά υπάρχει και η καλή πλευρά της. Το λαϊκό δεν είναι κακό. Λαϊκός και Pop ήταν και ο Καζαντζίδης και ο Θεοδωράκης, οι Beatles και ο Μπετόβεν. Παλαιότερα οι άνθρωποι άκουγαν κλασσική μουσική, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν συνεχώς με παπιγιόν και πήγαιναν μόνο σε όπερες. Δεν μπορούμε να ισοπεδώσουμε λέγοντας ότι δεν υπάρχει σήμερα ελληνική μουσική. Υπάρχουν τα πάντα. Υπάρχει ένας Μάλαμας, υπάρχει και ο Αλκίνοος, υπάρχει κι ο Περίδης. Μιλάμε για δημιουργούς, που κάνουν τραγούδια. Υπάρχει και ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου που κάνει διαφορετικά πράγματα. Δεν αναφέρομαι σε αυτούς, απλώς επειδή είναι καταξιωμένοι και έχουν κάνει όνομα. Δεν υπάρχουν και πάρα πολλοί. Αυτοί, όμως είναι καταξιωμένοι με την αξία τους... Από την άλλη μεριά, η Αρβανιτάκη είναι προσωπικότητα σαν τραγουδίστρια. Υπάρχουν και στον χώρο του λαϊκού τραγουδιού άνθρωποι που αξίζουν, καλοί συνθέτες. Κάνουν καταπληκτικές δουλειές, άσχετα εάν δεν μας αρέσουν, γιατί το τι σου αρέσει από τραγούδια και τραγουδιστές, έχει να κάνει με το γούστο. Σε αγγίζει κάτι ή δεν σε αγγίζει. Το καταλαβαίνεις ή δεν το καταλαβαίνεις. Τώρα μιλάμε για μουσική κι όχι για τα μαγαζιά. Από ‘κει και πέρα όταν πας για επιβίωση, καμιά σχέση δεν έχει με την μουσική…»

    Τα πρώτα χρόνια στην Ελλάδα είχες συνεργαστεί και με την Δόμνα Σαμίου δισκογραφικά. Όταν είχες έρθει σε επαφή τότε με την ελληνική παραδοσιακή μουσική τι εντύπωση σου έκανε; Ένιωσες συγγένεια;
    «Ναι, σίγουρα. Αυτή είναι μία αξία που δεν την αγγίζουμε. Είναι μία σταθερά. Αυτοί είναι άνθρωποι που φυλάνε την κληρονομιά αυτής της χώρας. Αυτά τα τραγούδια είναι Ευαγγέλιο. Τι να πω εγώ γι’ αυτά; Δεν μπορώ να πω κάτι, ούτε και για τον Χρόνη Αηδονίδη, ούτε για τα Ηπειρώτικα, ούτε για τα δημοτικά γενικά, ούτε για τα ρεμπέτικα… Αυτά είναι τα πλούτη μας. Δεν μπορώ να μιλήσω. Πριν αναφερόμουν σε αυτό που κάνω εγώ και κάνουν και άλλοι, που προσπαθούν για κάτι διαφορετικό, καινούργιο και σύγχρονο»

    Υπάρχει δυσκολία σε σχέση με τη δισκογραφία;
    «Κοίταξε, η δισκογραφία τώρα δεν πάει καλά, αλλά κάπου θα βγει αυτή η κατάσταση, δεν θα μείνει έτσι. Είναι η περίοδος που κάτι γίνεται .. Έρχονται τα πάνω - κάτω. Αλλά μην ξεχνάς, ό,τι είναι καινούργιο, πάντα έχει μία δυσκολία. Απαιτεί τον χρόνο του. Αυτή η περίοδος μπορεί να είναι σε πέντε χρόνια ή και μετά θάνατον…»

    Οι δουλειές σου κρύβουν αρκετή μελέτη παραδοσιακών αρμένικων τραγουδιών ή ποιημάτων, όπως και αρκετών ειδών μουσικής. Ποιες είναι επιρροές σου ως μουσικός και ποιος ο ρόλος της παραδοσιακής μουσικής της χώρας σου στην μουσική σου;
    «Δεν ξέρω αν αξίζω τον χαρακτηρισμό παραδοσιακός μουσικός. Δεν νομίζω πως είμαι. Δεν είμαι ο Πέτρο Λούκας Χαλκιάς, για παράδειγμα. Έχω ξεκινήσει με ευρωπαϊκή μουσική. Μετά ανακάλυψα ότι υπάρχουν διαφορετικές μουσικές, που κρύβουν τεράστια κληρονομιά. Είτε στην αραβική μουσική, είτε στην αρμένικη.
    Γιατί εγώ παρόλο που είμαι Αρμένης, την αρμένικη μουσική δεν την ήξερα όταν ήμουν μικρός. Ήξερα, όμως τους Beatles. Όπως είναι και τα σημερινά παιδιά στην ηλικία των 15 έως 20 χρονών, ξέρουν τους Doors, αλλά όχι τον Πέτρο Λούκα. Αλλά, είναι φυσιολογικό. Μπορεί να έχουν πάει στον πύργο του Άϊφελ, αλλά δεν έχουν πάει Ακρόπολη. Όλα αυτά είναι φτιαγμένα έτσι που για να ακούσεις Πέτρο Λούκα, πρέπει έχεις «κάτσει», πια… Αν έχεις «φωτιά» μέσα σου, θέλεις ν’ ακούσεις πιο νεανικά πράγματα. Φαίνεται, πως το ‘χει φτιάξει έτσι ο Θεός. Αν είσαι νέο παιδί και ακούς τέτοια πράγματα, στο σχολείο θα σε παρεξηγούν… Αλλά, ξεφύγαμε…»

    Ναι, μου έλεγες για τον εαυτό σου…
    «Ναι, ότι δεν είμαι παραδοσιακός μουσικός, αλλά… Όταν λες την αλήθεια πεινάς. Είμαι και παραδοσιακός μουσικός. Τι να πω; Ότι δεν μπορώ να παίξω και παραδοσιακά; Λάθος, γιατί παίζω. Έχω παίξει. Το ούτι ας πούμε το χρησιμοποιώ και με διαφορετικούς τρόπους, έχει έναν διαφορετικό ήχο. Το καλό σ’ όλα αυτά είναι ότι αγαπώ και μ’ αρέσει αυτό που κάνω. Κοιμάμαι ήσυχος. Δεν θα κοροϊδέψω κανέναν με την μουσική μου. Αυτή είναι η μουσική μου και δεν κάθομαι την ώρα που γράφω μουσική να λέω «θα κάνω αυτό, για να σπάσει αυτό, για να γίνει έτσι και να κάνω σουξέ». Κοιτάω μέσα στη μουσική, ότι όλοι παίρνουμε από παντού. Δεχόμαστε νέα στοιχεία. Πολλά δικά μου κομμάτια είναι από πειράματα και αυτό φαίνεται και στις δουλειές μου. Υπάρχει και η ευρωπαϊκή ιδέα μέσα και η ανατολίτικη και η ελληνική. Όταν ήρθα δεν γνώριζα τους μονούς ρυθμούς. Τους έμαθα εδώ. Όλα αυτά είναι μέσα μου και τα βγάζω. Ένα ενιαίο πράγμα που περιέχει όλες μου τις επιρροές. Σαν να αλέθω, τα έχω ζήσει όμως και πάνω απ’ όλα είναι ο προσωπικός ήχος και το ύφος. Γιατί έχει σημασία να κάνεις κάτι που να ‘χει προσωπικότητα. Το ρεζουμέ να δίνει κάτι προσωπικό. Είναι πολύ σημαντικό»

    Επόμενο: Η συνεργασία με την Loreena McKennitt, η σύνθεση και το ούτι






    Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

    Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.

    Στείλε το άρθρο σου

    σχολιάστε το άρθρο


    Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

    #10438   /   22.11.2007, 10:47   /   Αναφορά
    Τώρα τι σχόλια να κάνεις; Στολίδι συνέντευξη, ίσως η καλύτερη που έχει γίνει στο Musicheaven. Πολιτική, μουσική, δημοσιογραφική, φιλοσοφική, φιλική. Και με μαεστρία φτιαγμένη για να μην κουράζει. Εύγε Σωτήρη. Μάθαμε πραγματικά πολλά για ένα λαμπρό και αθόρυβο μουσικό. Θα ήταν πραγματικά σημαντικό ορισμένες από τις επόμενες συνεντεύξεις που θα πάρουμε μέλη του Musiheaven να είναι μουσικοί, (με κάποια κριτήρια επιλογής βέβαια) ώστε να δώσουμε βήμα και σε αυτούς. Πρόταση κάνω...
    #10439   /   22.11.2007, 10:57
    ...την οποία Σπύρο, επικροτώ. Είμαι απόλυτα θετικός, γιατί συν τοις άλλοις θεωρώ πως οι μουσικοί μπορεί -συνήθως- να μην έχουν μικρόφωνο μπροστά τους όταν βρίσκονται στη σκηνή, αλλά είναι άνθρωποι με προσωπικότητα και έχουν πολλά να πουν. Και εννοείται ενδιαφέροντα. Η συνέντευξη του Haig κατέχει πολύ ιδιαίτερη θέση στο μικρόκοσμό του εντός μου...

    #10443   /   22.11.2007, 19:28
    Εγώ πάλι στην κυριολεξία χάρηκα πάρα πολύ που ο Σωτήρης μίλησε με έναν ανθρωπο που είχε τόσα να πει. Και δίχως να κομπιάσει, εξέφρασε τις πεποιθήσεις του για την ζωή και τη μουσικη. Θερμά συγχαρητήρια απο εμένα. Πιστεύω οτι πρέπει αν οχι κάθε μήνα, τουλάχιστον κάθε δίμηνο να αφιερώνουμε την κεντρική σελίδα του ΜΗ σε αυτά που έχουν οι αξιόλογοι μουσικοί να πούν.



    Συγχαρητήρια Σωτήρη κ πάλι

    #14797   /   23.06.2008, 19:14
    Συμφωνω σε ολα με τον spiroos

    Ισως η καλυτερα "δωσμενη" συνεντευξη στο M.H.

    Μαθαινω απο εσενα φιλε Σωτηρη.

    #10449   /   23.11.2007, 12:00   /   Αναφορά
    Ανυπομονώ για τη συνέχεια!!!!

    Πραγματικά, έχει δίκαιο ο Σπύρος.

    Δεν ξέρω ποιά από όλες τις απαντήσεις άγγιξε περισσότερο τη μέρα μου... Δύσκολη η επιλογή...

    Συγχαρητήρια!!!!



    Καλημέρα σου Σωτήρη μου!!!!!

    μμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜμμμμμμμμμμμμμμμάκια!!!!
    #10450   /   23.11.2007, 14:37   /   Αναφορά
    Termite, θεωρώ το musicHeaven ένα σάιτ που παρέχει την επικοινωνία ανάμεσα σε ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τη μουσική, με τρόπο ποιοτικό και κριτήριο το σεβασμό προς το άτομο και την καλή μουσική... Πιστεύω, λοιπόν, πως -όπως ανέφερα και πιο πάνω- η πλειονότητα των μουσικών έχουν λόγο άξιο να ειπωθεί. Προσωπικά, το έχω κατά νου και θα κάνω ό,τι μπορώ για να φέρω στην επιφάνεια τέτοιες περιπτώσεις, που πραγματικά αξίζουν τον κόπο. Αναμένω με χαρά και ενδιαφέρον, τη συνέχεια και από άλλα μέλη του αγαπημένου μας διαδικτυακού τόπου, όπως συμβαίνει άλλωστε αρκετό καιρό πλέον, κάτι που έχει δώσει σάρκα και οστά στην ύλη του e-περιοδικού μας... Το οποίο νιώθω περιο - δικό μας και γι΄αυτό χαίρομαι με κάθε του δημοσίευση... Οτιδήποτε μπορεί και επιθυμεί ο καθένας να συμπληρώσει σε αυτό το παζλ... Και το -μουσικό- ταξίδι, συνεχίζεται...



    movflower, θα ήθελα να πιαστώ από μια σου φράση και να την κάνω και δικό μου λόγο. Γιατί και εγώ δυσκολεύομαι να επιλέξω το ποια απάντηση του Haig με "άγγιξε" περισσότερο... Σ' ευχαριστώ για τη θετική σου ενέργεια...
    #10451   /   23.11.2007, 16:31
    Τι να πω για τον haig;Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που κατάφερα και τον είδα ζωντανά πέρυσι το Δεκέμβρη στο Αλάβαστρον.Είναι απο τους ανθρώπους που ζούν στην αφάνεια και δίνουν κάθε μέρα όλο και κάτι περισσότερο στη μουσική αυτού του τόπου.Δεν χρειάζεται να βγεί στο γυαλί για να γίνει γνωστός.Είναι ήδη πολύ δημοφιλής στον κύκλο των μουσικών και η προσφορά του είναι αθόρυβα αναγνωρισμένη.Ελπίζω κάποια στιγμή να αξιωθώ να συμπαίξω μ'αυτόν τον μεγάλο καλλιτέχνη.Φίλε Σωτήρη με μια λέξη:Ευχαριστούμε...

    #10452   /   23.11.2007, 16:51   /   Αναφορά
    Πρόκειται πραγματικά για μία καταπληκτική συνέντευξη!Μεστή,με πολύ ωραία δομή και σου δημιουργεί την αίσθηση μιας πολύ ζεστής,όμορφης και φιλικής συζήτησης.

    Τον Haig Yazdjian τον γνωρίζω μόνο ως μουσικό και τον θεωρώ πολύ σπουδαίο αλλά μέσα από αυτή τη συνέντευξη μας δόθηκε η ευκαιρία να τον γνωρίσουμε καλύτερα και σαν άνθρωπο και πραγματικά τα όσα έμαθα γι'αυτόν αλλά και από αυτόν με άγγιξαν πολύ-ο τρόπος σκέψης του, η φιλοσοφία του γενικότερα για τη ζωή,η ηρεμία που βγάζει σαν άτομο...

    Σωτήρη σε ευχαριστούμε πολύ για αυτήν την πολύ όμορφη συνέντευξη και την εξαιρετική δουλειά!Πολλά μπράβο!
    #10466   /   24.11.2007, 13:45   /   Αναφορά
    ΜΠΡΑΑΑΑΑΑΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Κι από μένα!
    #10491   /   26.11.2007, 13:48   /   Αναφορά
    Σωτήρη μας για ακόμα μια φορά...σ'ευχαριστούμε. Δε θα πω κάτι το καινούριο, μόνο το εξής....ο Θεός ας τον έχει καλά. Φωτισμένη ψυχή. Κ. Haig σ'ευχαριστούμε, από καρδιάς.
    Administrator
    #10497   /   26.11.2007, 17:48   /   Αναφορά
    Beatlus χαίρομαι που "γνώρισα" αυτόν για τον οποίο τόσα μας έλεγες και ο οποίος - απ' οτι ξέρω - είναι αυτός που σε έκανε να αγαπήσεις κι εσύ ο ίδιος το ούτι. Πολύ όμορφη συνέντευξη, ειλικρινέστατος και αληθινός ο Haig!



    Κατάθεση ψυχής του συνεντευξιαζόμενου, αλλά - κυρίως - του δημοσιογράφου.
    #10499   /   26.11.2007, 23:10   /   Αναφορά
    Σωτήρη, χαίρομαι πολύ που γνώρισα τον άνθρωπο αυτό μέσα από τις συνεντεύξεις σου. Ο δε ορισμός για τη φιλία αφήνει το άρωμα της ψυχής του. Μουσικό ούτι δεν είχα ξανακούσει και μου έκανε πολλή εντύπωση! :)
    #10500   /   26.11.2007, 23:11
    (ηλεκτρικό ούτι ήθελα να γράψω) :)

    #10520   /   28.11.2007, 12:22
    Την περίμενα αυτήν την συνέντευξη με αγωνία

    και τώρα Σωτήρη περιμένω πάλι με αγωνία

    το δεύτερο μέρος της!

    Τον Haig τον γνώρισα μέσα από ένα τραγούδι του

    ένα βράδυ που άκουγα ραδιοφωνάκι...και θέλησα

    να τον ψάξω... και πάνω που ξεκίνησα το ψάξιμο

    έρχεσαι εσύ και συμπληρώνεις την αναζήτηση μου

    γι αυτόν τον θαυμάσιο καλλιτέχνη που, όπως φαίνεται

    και από την συνέντευξη που πήρες, είναι και ένας

    υπέροχος άνθρωπος...μου άρεσαν οι απαντήσεις

    του...πολύ μεστές,σοφές,ενδιαφέρουσες.

    Σε αυτό βοήθησαν φυσικά και οι "σωστές"

    ερωτήσεις σου που δίνουν στον άλλον την δυνατότητα

    να δώσει ουσιαστικές απαντήσεις...εύγε Σωτήρη!!

    Περιμένουμε με αγωνία το part 2!!

    :-)

    #10538   /   29.11.2007, 16:06   /   Αναφορά
    Απιστευτος ο Haig οπως παντα! Τον παρακολουθω πολλα χρονια και εχω αγαπησει πολυ τις προσωπικες δουλειες του με το GARIN να με ακολουθει παντου.

    Υπεροχα μοναδικος μουσικος ΚΑΙ χαρακτηρας!!



    Μπραβο beatlus για την απολαυστικη συνεντευξη!
    #10539   /   29.11.2007, 17:00
    Δικός μου αγαπημένος δίσκος του Haig είναι το Talar και από εκεί λατρεύω το καταπληκτικό "Friday Morning". Να 'σαι καλά!

    #12424   /   15.03.2008, 11:39   /   Αναφορά
    "Η αραβική είναι πιο τραγουδιστική γλώσσα. Ενώ η ελληνική απαιτεί και απαγγελία"

    πολύ ενδιαφέρουσα παρατήρηση!



    Όμορφες οι συνεντεύξεις αυτές! Ευχαριστούμε! (είχα ακούσει τυχαία κάποια κομμάτια του αλλά δεν τον ήξερα περισσότερο. Μου έδωσες την ευκαιρία να τον ψάξω γιατί αυτοί οι ήχοι μου "ακούγονται" πολύ οικείοι μέσα μου)
    #17622   /   18.01.2009, 01:25
    ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ!ΜΠΡΑΒΟ!