ελληνική μουσική
    629 online   ·  210.826 μέλη

    Στην ουσία, οι Queen ήταν στιχουργικά μία "άλαλη" μπάντα γιατί δεν είχαν τίποτα να πουν, αλλά μουσικά ήταν μία μπάντα γοητευτική, συναρπαστική και σημαντική και δεν υπάρχει καμία απολύτως αντίφαση σ’ αυτό που λέω.


    Ενότητες
    Εισαγωγή
    Ιστορία
    Δεκαετία 70
    Δεκαετία 80
    Δεκαετία 90
    Επίλογος - Προτάσεις
    Γράφει ο Γιώργος Μπιλικάς (Orfeus)
    223 άρθρα στο MusicHeaven
    Τετάρτη 24 Νοέ 2010

    Δεκαετία 70



    ***
    Τα Albums: (1973-1979)

    ** Queen (1973)


    Queen

    * Tracks:
    1) Keep Yourself Alive, 2) Doing All Right, 3) Great King Rat, 4) My Fairy King, 5) Liar, 6) The Night Comes Down, 7) Modern Times Rock 'N' Roll, 8) Son And Daughter, 9) Jesus, 10) Seven Seas Of Rhye.

    Πολύ καλό debut album. Για πολλούς, οι Queen "αρχίζουν" στο 'Bohemian Rhapsody', αλλά αυτό το debut album έχει πράγματα που δεν θα τα βρεις πουθενά αλλού. Από τις πρώτες ήδη νότες του 'Keep Yourself Alive' που ανοίγει, καταλαβαίνεις ότι τον ίδιο ήχο αντέγραψε αργότερα ο David Gilmour για τα 'Run Like Hell' & 'Another Brick In The Wall Part 1'. Το 'Keep Yourself Alive' σου δίνει τη δυνατότητα να τους συγκρίνεις άνετα με τους Led Zeppelin. Για το 'Liar' τι να πω; Το riff θυμίζει Led Zeppelin, τα στιχάκια Steeleye Span και το ρεφρέν Argent. Πράγματα δηλαδή εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους, αλλά αυτοί είναι οι Queen. Ελκυστικοί, διασκεδαστικοί και ξέρουν πώς να σου τραβήξουν την προσοχή. Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί τα σολαρίσματα του May στο 'Liar' που τελικά αποδεικνύεται το καλύτερο κομμάτι του δίσκου. Το 'Doing All Right' είναι μία πολύ όμορφη μπαλάντα, αλλά το 'Night Comes Down' με το οπερετικό τραγούδισμα του Freddie, μοιάζει με παρωδία Argent. Ο Roger Taylor πάει να παίξει εκτός έδρας στο γήπεδο των Led Zeppelin με το 'Modern Times Rock'n'Roll' και δεν τα καταφέρνει καθόλου καλά, ενώ αντίθετα ο Brian May λάμπει τόσο με το 'Keep Yourself Alive' όσο και με το εξαιρετικό 'Son And Daughter'. Στο μεταξύ ο Freddie μπερδεύεται με multi-parts πειραματισμούς και η μπάντα καταλήγει αντί να παίζει, να κάνει μόνο φασαρία. Παρ’ όλα αυτά, τα 'Great King Rat', 'My Fairy King' & 'Jesus' είναι πολύ όμορφα.


    * Σχόλιο:
    Τολμηρό για την εποχή του. Είναι πάρα πολύ καλό και στην ουσία αυτό είναι το επαναστατικό album των Queen και όχι το  Night At The Opera ή οτιδήποτε άλλο έκαναν μετά. Σαφώς, δεν εισάγουν πολλά στοιχεία από opera όπως έκαναν αργότερα, αλλά το έμβρυο είναι εμφανέστατο. Ότι υπάρχει στο "Jesus" υπάρχει και στο "Bohemian Rhapsody". Εκτός αυτού, ο Brian May βρίσκεται σαν κιθαρίστας στα καλύτερά του.

     

    * Να το πάρω; Εάν δεν είσαι στη 'light' πλευρά των Queen και είσαι στη 'heavy', αυτό το album είναι για σένα.

     

    ** Queen II (1974)

    Queen

    * Tracks: 1) Procession, 2) Father To Son, 3) White Queen (As It Began), 4) Some Day One Day, 5) The Loser In The End, 6) Ogre Battle, 7) The Fairy Feller's Master-Stroke, 8) Nevermore, 9) The March Of The Black Queen, 10) Funny How Love Is, 11) Seven Seas Of Rhye.

    Στο Queen II, η μπάντα αρχίζει να βρίσκεται πιο κοντά στην ηχητική ταυτότητα που την καθιέρωσε, αλλά τη χωρίζει σε δύο πλευρές. Η μία είναι η heavy "μεταλλική" προσέγγιση στην οποία γίνεται ακόμα πιο δυναμική και επιθετική από ότι στο προηγούμενο album. Ο Brian May –ας πούμε- εξελίσσεται σε master της κιθάρας. Το 'Father To Son' για παράδειγμα, είναι ότι πιο heavy ηχογραφήθηκε στα 1974, αν υπολογίσεις και το γεγονός ότι οι Black SABBAth δεν κυκλοφόρησαν δίσκο εκείνη τη χρονιά. Η δεύτερη προσέγγιση είναι η 'light' με ακουστικές κιθάρες, με πιάνα και με γλυκό, τρυφερό και οπερετικό τραγούδισμα από τον Freddie. Υπάρχει όμως εδώ και μία τρίτη προσέγγιση που έλειπε από το debut album και ίσως γι’ αυτό ήταν διαφορετικό. Πρόκειται για την προσέγγιση του τύπου 'Παγκόσμιος Ύμνος' που έβαλε τους Queen στο Arena Rock και εκεί που άλλες μπάντες δεν το είχαν δει αυτό ούτε στον ύπνο τους, οι Queen δείχνουν πανέτοιμοι να το πραγματοποιήσουν.


    Το Queen II λοιπόν είναι ένα είδους 'concept' album αφού η μπάντα το χωρίζει σε 'white Queen' side και σε 'black Queen' side, χωρίς ωστόσο να διαφέρουν οι πλευρές του δίσκου μεταξύ τους. Μοιράζονται και οι δύο τις μπαλάντες, τα heavy Rockers και τους 'Παγκόσμιους Ύμνους' και αν η μπάντα ήθελε να κάνει ένα λογοπαίγνιο, εμείς δεν έχουμε κανένα πρόβλημα. Δεν υπάρχουν εδώ κατ’ ανάγκη άσχημα τραγούδια, αλλά πολλά είναι μέτρια και σε μερικά άλλα, λες απλά "ok". Οι Queen μας κάνουν μία συνεχή επίθεση από ιδέες που αν δεν μετατρέπουν το album σε ορμητικό, το κάνουν τουλάχιστον 'εξαντλητικό'.

    Το 'Ogre Battle', είναι ένα εξαιρετικό κομμάτι με τον Brian May να εναλλάσσει το "επικό" με το "μεταλλικό" ηχώντας κάπου ανάμεσα στους  Pete Townshend & Ritchie Blackmore. Το 'Father To Son' ηχεί χαοτικά (δεν το λέω με αρνητική έννοια) και το πολυπαιγμένο από τα ραδιόφωνα 'Seven Seas Of Rhye' ηχεί νορμάλ επειδή βασίζεται σε μία όμορφη αλλά ρουτινιάρικη Pop μελωδία χωρίς καμία επινόηση. Είναι με άλλα λόγια ένα εύπεπτο "πιασάρικο" κομμάτι. Ο Taylor μετά την ήττα που υπέστη στο γήπεδο των Led Zeppelin, αυτή τη φορά πηγαίνει να παίξει στο γήπεδο των Deep Purple (πάλι εκτός έδρας δηλαδή) με το 'Loser In The End' και χάνει ξανά. Η μπάντα όμως έχει έτσι κι αλλιώς τα 'δάνεια' στο τσεπάκι και χωρίς τη συνεργασία του Roger.

    Το 'White Queen' είναι ένα υπέροχο ακουστικό (με εξάρσεις) κομμάτι. Ρέστα ο Freddie. Το 'Some Day One Day' ηχεί κάπως "ενοχλητικά", τα 'Fairy Feller's Master-Stroke' & 'March Of The Black Queen' λειτουργούν σαν προθάλαμος της οπερετικής επιτυχίας των δύο επόμενων albums και το 'Funny How Love Is' ηχεί σαν ABBA.


    * Σχόλιο: Μεταβατικό. Οι μελωδίες υποφέρουν, αλλά η μπάντα έχει αρκετές ιδέες για να τις μετατρέψει σε αξιόλογες. Σοφή κίνηση να βγει το 'Seven Seas Of Rhye' σε single, όπως επίσης σοφή κίνηση ήταν και η είσοδος των "Παγκόσμιων Ύμνων" στο album αυτό.

     

    * Να το πάρω; Δεν είναι απαραίτητα άσχημο, αλλά είναι ασφυκτικό από την άποψη ότι δεν προλαβαίνεις να πάρεις ανάσα. Είναι σα να τρως και να έχεις κάποιον να σε μπουκώνει συνέχεια πριν προλάβεις να καταπιείς. Είναι σα να σε κολλάει στον τοίχο ένα αόρατο χέρι και να μη μπορείς να ξεφύγεις από πουθενά. Το αντέχεις;

     

     

    ** Sheer Heart Attack (1974)


    Queen

    * Tracks: 1) Brighton Rock, 2) Killer Queen, 3) Tenement Funster, 4) Flick Of The Wrist, 5) Lily Of The Valley, 6) Now I'm Here, 7) In The Lap Of The Gods, 8) Stone Cold Crazy, 9) Dear Friends, 10) Misfire, 11) Bring Back That Leroy Brown, 12) She Makes Me, 13) In The Lap Of The Gods...Revisited.

    Αυτό το album σηματοδοτεί την "άφιξη" των Queen στην Αρένα. Η επίθεση ιδεών συνεχίζεται ακατάπαυστα από όλα τα μέτωπα, δεν ξέρεις από πού να "φυλαχτείς" και ο Freddie δεν ξέρει τον τρόπο να το διαχειριστεί γιατί από τις  φιλοδοξίες του και την πολύ-δημιουργικότητά του, χάνει τον "μπούσουλα".


    Το 'Brighton Rock' είναι άκρως εντυπωσιακό κομμάτι. Μπορεί να "ξεχνάς" το falsetto του Freddie, αλλά δεν ξεχνάς με τίποτα το ατέλειωτο σολάρισμα του May που κλέβει κυριολεκτικά την παράσταση και πιθανότατα να έφερε πολλούς επίδοξους κιθαρίστες της εποχής στα πρόθυρα της αυτοκτονίας. Το 'Killer Queen' είναι χωρίς αμφιβολία ότι καλύτερο ηχογράφησαν ποτέ οι Queen με έναν αξεπέραστο Freddie και με το σολάρισμα του May να είναι "όλα τα λεφτά". Πρόκειται για music hall ή αν θες να το πω πιο σωστά, πρόκειται για 'Rock music hall' και είναι κάτι που δεν είχε ξαναγίνει ποτέ πριν αλλά ούτε και έγινε ξανά μετά απ’ αυτό. Τα υπόλοιπα κομμάτια κάπως βαλτώνουν, αλλά ευτυχώς είναι μικρά. Οι Freddie & Co επικεντρώνονται περισσότερο στο να μιξάρουν διαφορετικά μουσικά είδη, αλλά δυστυχώς τα περισσότερα κομμάτια είναι άστοχα. Αν δεν είσαι "φανατίλα", εάν δηλαδή -με άλλα λόγια- δεν μαζεύεις τη στάχτη του Freddie με τη γλώσσα, θα νοιώσεις ότι τα κομμάτια πραγματικά δεν έχουν πού να πάνε. Όπως και να το κάνουμε, οι Queen δεν είναι Beatles.

    Θα ήταν κοπλιμέντο για τους Queen να συγκρίνω το 'Now I'm Here' με τους Led Zeppelin, αλλά συγκρίνεται μόνο με τους Bad Company και αυτό δεν είναι κοπλιμέντο. Όμως το 'Stone Cold Crazy' είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον. Είμαι βέβαιος ότι το riff του, λειτούργησε σαν επιρροή για τους SABBAth στο 'Symptom Of The Universe' αλλά πέρα από αυτό το riff, δεν έχει τίποτα άλλο. Οι μπαλάντες 'Dear Friends' & 'Lily Of The Valley' είναι ατμοσφαιρικές, έχουν καλό τραγούδισμα, αλλά με αφήνουν αδιάφορο. Δεν είναι σαν το 'White Queen'.


    Το 'Bring Back That Leroy Brown' ακούγεται αστείο, το 'In The Lap Of The Gods' θα σου προξενήσει ενδιαφέρον μόνο στο δεύτερο μέρος και ο Taylor δίνει για τρίτη φορά έναν αγώνα εκτός έδρας και αυτή τη φορά πηγαίνει να παίξει στο γήπεδο των Black SABBAth παίζοντας a la Free (δεν εννοώ 'free-style', αλλά εννοώ τη μπάντα των Free) με το 'Tenement Funster'. Το τραγούδι δεν είναι ωραίο, αλλά το θέμα  είναι ότι τελικά αυτό το παιδί καλό είναι να βρει ένα δικό του στυλ αφού θέλει να το παίζει τραγουδοποιός και αφού το βρει, είναι επίσης καλό να δώσει μερικά "φιλικά" πρώτα στο δικό του γήπεδο και μετά να τολμήσει να βγει εκτός έδρας.

    * Σχόλιο: Αυτό ή το λατρεύεις, ή το μισείς θανάσιμα. Σημαντικό όμως για τους Queen γιατί βρήκαν το στυλ που τους καθιέρωσε.

    * Να το πάρω; Ε σκέψου ότι έχει μέσα τα 'Killer Queen' & 'Brighton Rock' εκτός και αν προμηθευτείς το Singles Box, γιατί μόνο εκεί βρίσκονται.


    ** A Night At The Opera (1975)

    Queen

    * Tracks: 1) Death On Two Legs, 2) Lazing On A Sunday Afternoon, 3) I'm In Love With My Car, 4) You're My Best Friend, 5) '39, 6) Sweet Lady, 7) Seaside Rendevouz, 8) The Prophet's Song, 9) Love Of My Life, 10) Good Company, 11) Bohemian Rhapsody, 12) God Save The Queen.

    Ο πλέον υπερτιμημένος δίσκος του πλανήτη. Με την κυριολεξία του όρου progressive, το Night At The Opera δεν έχει πολυπλοκότητα. Τη στιγμή που άλλες progressive μπάντες όπως οι Jethro Tull "μεσαιωνίζουν" τον ήχο τους, οι Queen κινούνται στα πλαίσια του music hall ή του heavy και οι φωνητικές τους αρμονίες οφείλονται στις πολυκάναλες τεχνικές της ηχογράφησης. Πολλές από αυτές, είναι βέβαια πολύ όμορφες. Το κεντρικό και κυρίαρχο συμβάν του album είναι το "πάντρεμα" του 'Rock' με την 'opera' και οφείλω να ομολογήσω ότι ο "γάμος" αυτός είναι από τους πλέον επιτυχημένους που έχουν γίνει ποτέ.

    Ο Freddie τραγουδάει πραγματική opera σε Pop/Rock background και με όλα τα υπόλοιπα που συμβαίνουν στο ενδιάμεσο. Τα στιχάκια βέβαια, δεν έχουν τίποτα να πουν, αλλά ποιος νοιάζεται γι’ αυτό; Από τη στιγμή που το τραγούδισμα του Freddie είναι ένας πλήρης θρίαμβος, δεν νοιάζεται κανείς για τα στιχάκια, γιατί όλοι θαυμάζουν αυτό που ακούν να συμβαίνει. Και ενώ νόμιζες ότι το Sheer Heart Attack βουλιάζει κάτω από το βάρος του ίδιου του υλικού του, το Night At The Opera προχωράει ακόμα πιο πέρα. Εκτός βέβαια από το θρυλικό 'Rhapsody', υπάρχει εδώ και ο επικός μαραθώνιος που λέγεται 'Prophet's Song'. Όλα τα υπόλοιπα κομμάτια είναι –σε σύγκριση με αυτά τα δύο- πολύ μικρότερα. Το 'Sweet Lady' δείχνει χωρίς έμπνευση και το 'I'm In Love With My Car' του Taylor είναι τραγουδισμένο άγρια. Το 'Lazing On A Sunday Afternoon' είναι αστείο, το 'You're My Best Friend' είναι Brit Pop, το 'Seaside Rendezvous' είναι Ragtime και το '39' του Brian May, είναι πιστή αντιγραφή του 'When The Ship Comes In' του Bob Dylan. Τώρα το γιατί ο Dylan δεν τους έκανε μήνυση, είναι ένα αναπάντητο ερώτημα. Πίσω από όλα αυτά, ενεδρεύει η πιο υπέροχη μπαλάντα που έγραψαν ποτέ και εννοώ βέβαια το ανεπανάληπτο 'Love Of My Life'. Υπάρχει φυσικά και το 'Death On Two Legs' που ανοίγει το album και στο οποίο ο Freddie κάνει το πιο άγριο και το πιο θυμωμένο τραγούδισμα που έκανε ποτέ του.

    Σε όλα τα κομμάτια, τα riffs είναι εξαιρετικά και ο Freddie είναι αξεπέραστος. Παρ’ όλο που δεν είναι όλα σούπερ και παρ’ όλο που δεν έχουν όλα μία κοινή κατεύθυνση και ένα δέσιμο μεταξύ τους, δεν είναι εύκολο να τα δεις ξεχωριστά γιατί νοιώθεις ότι υπάρχει κάτι που τα κρατάει όλα μαζί σα μια γροθιά και αυτό το κάτι λέγεται "τεχνητή ψυχαγωγία". Έτσι έχουν τα πράγματα στα 1975. Μπαίνεις στο στούντιο και έχεις τη δυνατότητα να κάνεις ότι έχεις μέσα στο κεφάλι σου. Φαντάσου δηλαδή τι μπορεί να κάνει κανείς σήμερα.


    * Σχόλιο: Πρόκειται στην ουσία για μία πολυμερή σουίτα που έχει μεν τα αδύνατα σημεία της, αλλά περιέχει και μέρη που ανήκουν στα καλύτερα που έχουν ηχογραφηθεί ποτέ.


    * Να το πάρω;
    Δεν σε πιστεύω ότι μου κάνεις αυτή την ερώτηση, γιατί είμαι σίγουρος ότι το έχεις.

    ** A Day At The Races (1976)


    Queen


    * Tracks:
    1) Tie Your Mother Down, 2) You Take My Breath Away, 3) Long Away, 4) The Millionaire Waltz, 5) You And I, 6) Somebody To Love, 7) White Man, 8) Good Old-Fashioned Lover Boy, 9) Drowse, 10) Teo Torriatte (Let Us Cling Together).

    Το Day At The Races ήρθε για να συμπληρώσει το Night At The Opera και γι’ αυτό υπάρχει η ομοιότητα στον τίτλο, στο εξώφυλλο και στο στυλ, αλλά το Night κερδίζει το Day σε ποιότητα. Είναι η πρώτη φορά που οι Queen δεν έχουν σε album καινούργιες ιδέες, αλλά το Day έχει περισσότερη opera από το Night. Δεν έχει βέβαια 'Bohemian Rhapsody', αλλά έχει το 'You Take My Breath Away', το 'Somebody To Love' και το 'Lover Boy' που κάνουν την ίδια δουλειά πάρα πολύ καλά. Το album πάντως σε γενικές γραμμές, είναι καλό αλλά δεν ροκάρει αρκετά.

    Αυτή τη φορά, εστιάζουν πιο πολύ στο opera/Rock με περισσότερη έμφαση στο opera style με χαρακτηριστικά παραδείγματα τα 'Somebody To Love' & 'You Take My Breath Away' που είναι περισσότερο ατμοσφαιρικά από το 'Bohemian Rhapsody'. Τα υπόλοιπα δεν ταιριάζουν με αυτά τα δύο, αλλά όλα είναι καλογραμμένα και ικανά να σου τραβήξουν την προσοχή. Το 'Long Away' βασίζεται σε στυλ Monkees και το 'Millionaire Waltz' περιέχει ένα από τα πιο διάσημα σολαρίσματα του Brian May. Τα 'You And I' & 'Good Old Fashioned Lover Boy', κινούνται στο music-hall με τον Freddie να ομολογεί στο δεύτερο ότι είναι gay και το γράφω αυτό μόνο από περιέργεια. Το έπαιξαν άραγε τα ραδιόφωνα τότε ή το προσπέρασαν λόγω περιεχομένου; 'I get my passion from the good old fashioned school of lover boys'.

    Τα δύο τελευταία τραγούδια είναι …άστα! Το 'Drowse' δείχνει για άλλη μια φορά πόσο κακός τραγουδοποιός είναι ο Taylor και το 'Teo Torriate' παίζει απλά το ρόλο του αδύνατου, φτηνού και τετριμμένου τελευταίου τραγουδιού. Αυτό μαζί με το 'White Man' είναι ικανά να βουλιάξουν το album που όμως ευτυχώς σώζεται από τα υπόλοιπα, γιατί η τραγουδοποιία των Queen βρίσκεται σε καλό επίπεδο.


    * Σχόλιο: Μάλλον μελοδραματικό είναι το album αυτό.


    * Να το πάρω;
    Αν είχες το Night και το Day πακέτο, θα είχες ένα σούπερ διπλό album.

     


    ** News Of The World (1977)


    Queen

    * Tracks:
    1) We Will Rock You, 2) We Are The Champions, 3) Sheer Heart Attack, 4) All Dead, All Dead, 5) Spread Your Wings, 6) Fight From The Inside, 7) Get Down, Make Love, 8) Sleeping On The Sidewalk, 9) Who Needs You, 10) It's Late, 11) My Melancholy Blues.

    Εδώ συμβαίνει μία σοβαρή, αλλά όχι απροσδόκητη μετατόπιση. Επιφανειακά, εξακολουθούν να βαδίζουν στο Rock/opera και στο opera/music hall μονοπάτι, ροκάρουν περισσότερο από το Day, αλλά αντιλαμβάνεσαι ότι η ζυγαριά αρχίζει να γέρνει προς την 'soft' πλευρά της μπάντας, παρ’ όλο που το 'arena-Rock' παίρνει σάρκα και οστά.

    Δολώνουν με το 'We Will Rock You' και συνεχίζουν με το 'We Are The Champions' που είναι καλύτερο σαν τραγούδι, αλλά εξυπηρετεί τον ίδιο σκοπό. Το 'We Will Rock You' που μπαίνει πρώτο και ανοίγει το album, δείχνει και μία μετατόπιση στο image του Freddie. "Δεν είναι μόνο η όπερα. Μπορούμε και να ροκάρουμε και ιδού η απόδειξη" (αν υποθέσουμε βέβαια ότι το ανόητο και απλοϊκό 'We Will Rock You' είναι τραγούδι).


    Ο Taylor με το 'Fight From The Inside' βάζει στην τσέπη τον υποβιβασμό του στη Β’ Εθνική και ο May ρολλινγκστονίζει στο 'Sleeping On The Sidewalk' που δεν οδηγεί πουθενά γιατί πολύ απλά οι Queen δεν είχαν ποτέ κάποια σχέση με το a la Rolling Stones Blues. Ευτυχώς, το album σώζεται από το light υλικό. Τα τραγουδισμένα από τον Freddie (εννοείται αυτό) 'All Dead All Dead' & 'Spread Your Wings' είναι υπέροχα με το 'All Dead' να έρχεται πρώτο στις προτιμήσεις μου.


    Το 'It's Late' ροκάρει αλλά είναι μεγάλο, το 'Who Needs You' είναι πραγματικά πολύ χαριτωμένο και το ατμοσφαιρικό 'My Melancholy Blues' είναι απολαυστικότατο για τους θαυμαστές της φωνής του Freddie.

    Όμως, ΤΟ τραγούδι του δίσκου είναι το 'Get Down Make Love' που θα μπορούσε να είναι και μία απάντηση στους Zeppelin και στο 'Whole Lotta Love'.


    * Σχόλιο: Παιχνιδιάρικο album. Εξαρτάται πώς προτιμάς τους Queen. Σου δίνει ενέργεια με τα δύο πρώτα, αλλά εξακολουθώ να επιμένω ότι το 'We Will Rock You' είναι μία ανοησία. Είναι ένα δόλωμα για τους κακόγουστους. Θα τσιμπήσεις;


    * Να το πάρω;
    Μην τσιμπάς με το 'We Will Rock You'. Καλύτερα Get Down and Make Love!

     


    ** Jazz (1978)

    Queen

    * Tracks: 1) Mustapha, 2) Fat Bottomed Girls, 3) Jealousy, 4) Bicycle Race, 5) If You Can't Beat Them, 6) Let Me Entertain You, 7) Dead On Time, 8) In Only Seven Days, 9) Dreamer's Ball, 10) Fun It, 11) Leaving Home Ain't Easy, 12) Don't Stop Me Now, 13) More Of That Jazz.

    Το Jazz δεν προσθέτει πολλά στο "πακέτο" των Queen. Είναι όμως όχι μόνο καλύτερο από το προηγούμενο, αλλά ανταγωνίζεται στα ίσια  και το Night At The Opera, με ιδανικά hard Rock και light κομμάτια. Εντάξει, αφήνουμε απ’ έξω τον Taylor που βάζει πλώρη πλέον για την Γ’ Εθνική αφού τα 'Fun It' & 'More Of That Jazz', είναι τα χειρότερα κομμάτια του δίσκου.


    Ο star είναι αναμφισβήτητα ο Freddie που κλέβει την παράσταση με πέντε κομμάτια. Στο 'Mustapha' ο Mr Bulsara δείχνει το εξ ανατολής background του, το 'Jealousy' είναι μια υπέροχη μπαλάντα, το 'Let Me Entertain You' είναι arena-Rock, το 'Don't Stop Me Now' είναι ένα από τα πέντε καλύτερα που έγραψαν ποτέ οι Queen και το 'Bicycle Race' είναι το καλύτερο από όλα.

    Ο Brian May ανταγωνίζεται στα ίσια τον Freddie με το 'Fat Bottomed Girls', ενώ με το 'Dead On Time' δείχνει ότι δεν ξεχνάει τα γρήγορα δάχτυλά του και κάνει folk/Rock με το 'Leaving Home Ain't Easy' ακουμπώντας τους Eagles.


    Ο Deacon έχει πιο αδύνατα κομμάτια, αλλά είναι αποδεκτά και τουλάχιστον καλύτερα από τα κομμάτια του Mr Taylor. Το 'If You Can't Beat Them' δείχνει "ξεσηκωτικό" και το 'In Only Seven Days' αγγίζει το στυλ του McCartney.


    * Σχόλιο: Επινοητικό όπως ποτέ πριν, αλλά και ποτέ μετά. Το τελευταίο στουντιακό για τη δεκαετία του 70, αλλά και το τελευταίο χωρίς synthesizers, αφού μέχρι τώρα όλα τους τα albums είχαν την ένδειξη: 'no synthesizers were used'.


    * Να το πάρω;
    Κατά τη γνώμη μου αξίζει. Συνεχίζει στο δρόμο που χάραξε το Night.

     

    ** Live Killers (Live, 1979)


    * Tracks:
    1) We Will Rock You, 2) Let Me Entertain You, 3) Death On Two Legs, 4) Killer Queen, 5) Bicycle Race, 6) I'm In Love With My Car, 7) Get Down Make Love, 8) You're My Best Friend, 9) Now I'm Here, 10) Dreamer's Ball, 11) Love Of My Life, 12) '39, 13) Keep Yourself Alive, 14) Don't Stop Me Now, 15) Spread Your Wings, 16) Brighton Rock, 17) Bohemian Rhapsody, 18) Tie Your Mother Down, 19) Sheer Heart Attack, 20) We Will Rock You, 21) We Are The Champions, 22) God Save The Queen.

    * Σχόλιο: Καλό live album και ότι καλύτερο για να κλείσουν τη δεκαετία του 70.

    * Να το πάρω; Δεν είναι άσχημο και έχει ενδιαφέρον. Απλά να ξέρεις ότι είναι διπλό.

     

    Επόμενο: Δεκαετία 80






    Γίνε ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ

    Αν σου αρέσει να γράφεις για μουσικά θέματα, σε περιμένουμε στην ομάδα συντακτών του ιστορικού, ανεξάρτητου, πολυφωνικού, υγιούς και δημοφιλούς ηλεκτρονικού περιοδικού μας.

    Στείλε το άρθρο σου

    σχολιάστε το άρθρο


    Για να στείλετε σχόλιο πρέπει να είστε μέλος του MusicHeaven. Παρακαλούμε εγγραφείτε ή συνδεθείτε

    #21225   /   24.11.2010, 00:16   /   Αναφορά
    Κατ αρχας τα πολλα μου θερμα συγχαρητηρια για την ιδεα αλλα και για την συλληψη της βιογραφιας στον Orfeus για την καταπληκτικη δουλεια που εχει κανει....Παντα τετοια και εις ανωτερα.Εμενα προσωπικα δεν με τρελαινουν οι Queen αλλα εκατσα ευχαριστα μπορω να πω και διαβασα οσα αφορουν εκεινους,και παλι μπραβο στον Orfeus για την καταπληκτικη δουλεια που εκανε!!!!
    #21229   /   24.11.2010, 21:19   /   Αναφορά
    ΣΥ ΕΙΠΑΣ…..



    -Ήταν όμως ιδιαίτερα ελκυστικοί για τους ψευτο-διανοούμενους που δεν είχαν την ικανότητα να προβληματιστούν με το prog των Genesis, των King Crimson ή των Jethro Tull προτιμώντας το εύπεπτο και το εμπορικό glam/prog/ope/vaud/funk των Queen....



    -Στην ουσία λοιπόν, οι Queen ήταν στιχουργικά μία "άλαλη" μπάντα γιατί δεν είχαν τίποτα να πουν, αλλά μουσικά ήταν μία μπάντα γοητευτική, συναρπαστική και σημαντική και δεν υπάρχει καμία απολύτως αντίφαση σ’ αυτό που λέω....



    ΕΓΩ ΛΕΩ......



    Ειναι μια λατρεμενη μπαντα που οτι κι αν επαιξε, αφησε εποχη.

    Η ιστορια της παγκοσμιας ροκ σκηνης , επιβεβαιωνει συσωμη αυτη την εκτιμηση...

    Ουτε επιχειρημα χρειαζεται ,ουτε τιποτα....

    Ο καθενας μπορει να εχει οποια γνωμη θελει και να την εκφραζει κιολας, δημοκρατια εχουμε , αλλα οταν αυτο γινεται απ το ηλεκτρονικο περιοδικο του ΜΗ και οχι απο την προσωπικη του σελιδα υπαρχει θεμα.



    Ας δει το ΜΗ ποσο θα επεμβει σ αυτα που γραφονται γιατι νομιζω οτι το αφηνουν εκθετο......

    #21230   /   24.11.2010, 23:13   /   Αναφορά
    Αλαλη μπαντα στιχουργικα;;;Εχεις διαβασει ποτε τους στιχους των Queen?
    #21231   /   25.11.2010, 00:03   /   Αναφορά
    Μπορει καποιος να βαλει ταμπελα και να κρινει τους Queen?? Μπορεις να πεις τους Queen αλαλους?
    #21232   /   25.11.2010, 11:53   /   Αναφορά
    Δεν μπορώ να έχω τη γνώμη μου; Την έχω, την υποστηρίζω και όποιος "γνωρίζει", με καταλαβαίνει.
    #21233   /   25.11.2010, 15:53   /   Αναφορά
    Λεπτομερέστατο άρθρο Orfeus. Λίγο βαρύς ο χαρακτηρισμός "άλαλη" μπάντα αφού οι Queen είχαν και τραγούδια με πολυ ωραίο στίχο όπως τα Innuendo, Who Wants to Live Forever που μου έρχονται τώρα στο μυαλό...

    αλλά νομίζω καταλαβαίνω τι εννοείς.

    Συγκριτικά με άλλα συγκροτήματα (παρόμοια ή επιρροές) είχαν κατώτερο στίχο και γενικά νομίζω έβγαλαν αρκετά "catchy" τραγούδια που δεν ήταν ιδιαίτερα στιχουργικά αλλά τ'απογείωσε ο καταπληκτικός Freddy Mercury και έχουν μείνει σε στιγμές τις ιστορίας (π.χ we will rock you)
    #21234   /   25.11.2010, 15:59
    ααα... συμφωνώ ότι το "Α Night at the Opera" είναι κάπως υπερτιμημένο άλμπουμ...

    #21235   /   25.11.2010, 17:14
    ααααααααααα.... ΜΕΝΩ ΑΛΛΑΛΟΣ!!!!!!!!!!!!

    #22890   /   19.06.2011, 14:05   /   Αναφορά
    Θα συμφωνήσω με τον Orfeus.Oι Queen ουσιαστικά δεν είχα τίποτα να προσφέρουν όσον αφορά την φωνή τους.Αλλά είχαν τρομερή μουσική που σίγουρα έμεινε στην ιστορία με τραγούδια όπως το "We Are The Champions" και το "We Will Rock You".
    #22899   /   20.06.2011, 11:15   /   Αναφορά
    Δεν είπα για τη "φωνή" τους. Η φωνή τους ήταν τεράστια και μία από τις κορυφαίες στην ιστορία της rock μουσικής. Για το στίχο είπα.
    #22900   /   20.06.2011, 12:04
    Ακουστε παιδια αφηστε αυτη τη σελιδα να ξεχαστει γιατι σας εκθετει χοντρα...

    -Ενας λεει για τους στιχους των QUEEN και οτι η μπαντα ηταν ελκυστικη στους ψευτοδιανοουμενους!!!!!

    -Αλλος γραφει οτι το "Α Night at the Opera" ειναι υπερτιμημενο!!!!

    -Τωρα καποιος λεει για τον Mercury...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ .... ΠΑΥΣΗ

    ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ .... ΣΑΣ ΘΕΡΜΟΠΑΡΑΚΑΛΩ !!!!!!!!!!!!!

    #22901   /   20.06.2011, 12:21
    ''Oι Queen ουσιαστικά δεν είχα(ν) τίποτα να προσφέρουν όσον αφορά την φωνή τους''.??????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    ΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



    ΛΥΠΗΘΕΙΤΕ ΜΑΣ ΠΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Administrator
    #22903   /   20.06.2011, 12:49
    Το στίχο θα εννοεί ;-)

    #22902   /   20.06.2011, 12:28
    κατα εμενα ειχαν και δυνατο στιχο καιδυνατη μουσικη και η φωνη του φρεντυ δεν πιανοταν

    και να φανταστεις οτι δεν ειμαι καν φανατικη τους

    ακουω απλα μερικα αγαπημενα τραγουδια τους σε μενα

    Τωρα ειναι και το αλλο αν ηταν μια αλαλη μπαντα δεν θα ειχε φτασει και εκει που εφτασε οπως και δεν θα επερναν τοσοι πολοιτα τραγουδια τους και θα τα ξανακυκλοφορουσαν.

    Επισης ξαναδιαβασε σε παρακαλω τους στιχους του που δεν λενε τιποτα και βαθυνε μεσα τους με πιο ανοιχτο μυαλο





    Words and music by Freddie Mercury





    Sometimes I feel I'm gonna break down and cry

    Nowhere to go nothing to do with my time

    I get lonely so lonely living on my own



    Sometimes I feel I'm always walking too fast

    And everything is coming down on me down on me

    I go crazy oh so crazy living on my own.......





    Διαβασε και αυτο που ηταν το τελευταιο τραγουδι που εκλεισε την ζωη του



    Queen The Show Must go on Lyrics:

    Empty spaces - what are we living for

    Abandoned places - I guess we know the score

    On and on, does anybody know

    what we are looking for



    Another hero, another mindless crime

    Behind the curtain, in the pantomime

    Hold the line, does anybody

    want to take it anymore



    The show must go on

    The show must go on

    Inside my heart is breaking

    My make-up may be flaking

    But my smile still stays on



    Whatever happens, I'll leave it all to chance

    Another heartache, another failed romance

    On and on, does anybody know

    what we are living for.............



    Κατα εμενα οσο και ναμην μου αρεσει κατι απο την στιγμη που το εχει βγαλει καποιος μεσα απο την ψυχη του ειτε μουσικη ειτε κειμενο ειτε στιχοι ειτε πινακας ειναι αυτο μου ειναι αδυνατο να το χαρακτηρισω χωρισ ουσια γιατι απλουστατα η ψυχη δεν μπορει να χαρακτηριστει απο οποιονδηποτε.

    Και κανεις δεν μου εχει δωσει αυτο το δηκαιωμα.

    Ετσι το μονο που θα παρακαλεσω ειναι σεβασμος στην ψυχη των δημιουργων.........






    #22905   /   20.06.2011, 13:21   /   Αναφορά
    Και μένα μου αρέσουν οι Queen. Πολύ. Αλλά θα συμφωνήσω με τον Orfeus στο ότι δεν γίνονται κουβέντες πάνω στο θέμα του γούστου.



    Θα συμφωνήσω με την metalkristi. O Mercury είχε ψυχούλα. Και φαινόταν.



    Θα διαφωνήσω με τα μέλη που για μια φορά ακόμα καλούν ενισχύσεις με επιφωνήματα και άναρθρες κραυγές.



    Χαίρομαι τον Orfeus που έχει άποψη και τολμά να την μοιράζεται ακόμα και όταν ξέρει ότι τριγύρω καιροφυλακτούν άνθρωποι με παρωπίδες που θα επιτεθούν μανιασμένα σε ό,τι είναι αντίθετο με τα πιστεύω τους. Γι αυτό και τον διαβάζω. Γι αυτό και τον εκτιμώ.



    "Ο καθενας μπορει να εχει οποια γνωμη θελει και να την εκφραζει κιολας, δημοκρατια εχουμε....

    Ας δει το ΜΗ ποσο θα επεμβει σ αυτα που γραφονται γιατι νομιζω οτι το αφηνουν εκθετο...... "



    Γέλασα πολύ. Πάρα πολύ. Δημοκρατία έχουμε, αλλά στείλε τα SS να τον περιλάβουν.... Έλεος.
    #22907   /   20.06.2011, 14:04
    >>>>>





    Δε βαρέθηκες να κάνεις αυτή τη δουλειά ? Σε έχουν πάρει όλοι είδηση σταμάτα . ΄΄μανιασμένα΄΄ ''καιροφυλακτούν'' τον καθρέφτη σου βλέπεις ?χαλάρωσε επιτέλους κουβέντα κάνουμε. .




    #22909   /   20.06.2011, 14:14
    Εκνευρίσου κι άλλο. Είμαι άλλωστε από αυτούς που βαρέθηκαν τα κυρηγματάκια σου. Την πραγματικότητα δεν την αλλάζουν οι μεγαλοστομίες. Η άποψη περί δημοκρατίας τα λέει όλα. Διαφωνώ με τον Orfeus, αλλά εκτιμώ τα κότσια του να εκθέτει την άποψή του σε χώρο που φανατικοί χωρίς ανοχή την έχουν στημένη. Επιμένω. Καλή σου μέρα. Τη γνώμη μου την είπα. Αν θες, συνέχισε μόνη σου. Bye.

    #22910   /   20.06.2011, 14:23
    χαχαχαχα απάντησες κι όλας? Σε λιγότερο απο δύο λεπτα ...μάλιστα

    Τα κυρήγματά μου ? καλο κι αύτο οκ .

    Δεν συνεχίζω άλλο . Αρκετά ασχοληθήκαμε με σένα.

    Δεν σε βλέπω πια . Δεν γράφεις . Δε σε διαβάζω. Δέν υπαρχεις ...

    Αντε μπράβο μας κούρασες .

    #22911   /   20.06.2011, 16:45
    Μίλησε Κανείς?

    #22913   /   20.06.2011, 17:48
    Όχι, καμάρι μου. Κοιμήσου ήσυχος εσύ. Δεν τρέχει τίποτα.

    #22914   /   20.06.2011, 18:50
    Α ...Κανείς !

    #22917   /   20.06.2011, 20:03
    To άρθρο επικενρώνεται στο στίχο των τραγουδιών των Queen απ ότι κατάλαβα.

    Τη φωνή του Freddie δεν τη αμφισβητεί η συντριπτική πλειοψηφία των όσων διάβασα και προσυπογράφω.

    Τωρα για το στίχο εγώ διαφωνώ με τον Ορφέα εδώ .

    Πολλά απ τα κλασσικά τραγούδια της μουσικής αν τα αναλύσουμε στιχουργικά μπορούμε να τα βρούμε αδύναμα (απ τον Elvis και τους Βeatles μέχρι τους Stones και πάει λέγοντας).

    Σε ότι αφορά τους Queen εμένα και η rock και η pop μουσική τους κατεύθυνση αργότερα με είχε συνοδοιπόρο.

    Στιχουργικά είπαν πολλές αλήθειες στα τραγούδια τους με αξία διαχρονική χρόνια μετά της ηχογράφησή τους.

    Show must go on-radio ga ga-who wants to live for ever -is this the world we created bohemian rhapsody και πολλά ακόμα....

    O στίχος και οι αλήθειες που κρύβει σε καθένα από μας ακουμπανε πάνω στον καθένα μας αλλιώς και δεν είναι απαραίτητο να συμφωνήσουμε όλοι.

    #22918   /   20.06.2011, 20:51
    Ένας Κανένας του τη φέρμαρε του Κύκλωπα. Να προσέχεις....

    #22919   /   20.06.2011, 21:05
    ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΙΣ ? !!!!

    #22920   /   20.06.2011, 21:07
    Α, ΟΚ. Μια χαρά ακούς. Νόμιζα ότι υπήρχε πρόβλημα. Όσο για τα φαντασματάκια που βλέπεις, να το κοιτάξεις κάπου.

    #22921   /   20.06.2011, 21:21




    ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΕΙΠΑΜΕ ????????

    ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟΝ !!!!!







    Τ Ε Λ Ο Σ Η ΣΤΙΧΟΜΥΘΙΑ

    #22922   /   20.06.2011, 21:37
    Ρε Μιχάλη, εσύ που έχεις άποψη επί παντός επιστητού (ακόμα και στους ψυχολόγους), λύσε μου ένα θέμα που με απασχολεί τελευταία: πρέπει να πάρω χλοοκοπτικό. Να πάρω Husqvarna ή Steel;

    #22923   /   20.06.2011, 21:46
    Καλα ...εσεις οι δυο, ειστε απολαυση, στις ατακες....δεν εχω καταλαβει γιατι μαλωνετε , αλλα σας απολαμβανω!!!



    ΥΣ ασχετο με το θεμα...

    Administrator
    #22924   /   20.06.2011, 21:58
    Παιδιά, έχετε σκεφτεί τι θα γινόταν, αν ο καθένας απαντούσε εδώ μέσα πετώντας συνεχώς καρφιά και λάσπη σε όποιον αντιπαθούσε; Έχω άποψη επί του παρόντος ζητήματος, αλλά ο χώρος νιώθω οτι ανήκει στον Ορφέα και τους Queen. Επομένως δε θα πω κάτι παραπάνω. Αν αγαπάτε λίγο αυτό το site, παρακαλώ σταματήστε.

    #22926   /   21.06.2011, 00:40   /   Αναφορά
    Αυτό που χρειάζεται να καταλάβετε είναι ότι δεν χαϊδεύω τα αυτιά κανενός και έχω ήδη γράψει στην εισαγωγή:



    Θα μου την πέσουν τώρα με τα σχόλιά τους οι φανατικοί –αν και έχω "εξηγηθεί" μόλις πριν, στα περί γούστου- αλλά δεν μπορώ να έχω τη γνώμη μου; Μπορώ να την έχω, την έχω, την υποστηρίζω και όποιος "γνωρίζει", με καταλαβαίνει.



    1) Το άρθρο μου, με κανένα τρόπο δεν δείχνει ασέβεια στον Freddie, γιατί α) αυτό είναι κάτι που δεν το επιτρέπω στον εαυτό μου και β) εάν δεν τον εκτιμούσα δεν θα το έγραφα.



    2) Έχετε κάθε δικαίωμα να διαφωνείτε μαζί μου, αλλά να μου επιτρέπετε να έχω κι εγώ δικαίωμα να εκφράζω τη γνώμη μου.
    #22927   /   21.06.2011, 01:38
    Εκεί ακριβώς είναι και η ουσία: Δεν στο επιτρέπουν. Όταν καλούν το ΜΗ να επέμβει για να μην εκτίθεται άλλο, δεν στο επιτρέπουν, φίλε μου. Τώρα ποιοι είναι αυτοί και γιατί το κάνουν, είναι θέμα για άλλη κουβέντα.

    #22929   /   21.06.2011, 11:08
    Ε αυτό δεν ισχύει Γιάννη. Άλλωστε το σχόλιο στο οποίο αναφέρεσαι είναι άστοχο γιατί αυτός που το έγραψε, θα έπρεπε να γνωρίζει ότι το MusicHeaven δεν συμφωνεί απαραίτητα με τις απόψεις των αρθρογράφων αλλά ούτε και των σχολιαστών.

    #22928   /   21.06.2011, 08:24   /   Αναφορά
    Γιατι μαλωνετε ρε παιδια?

    Το ΜΗ δινει βημα σε εναν ανθρωπο να γραψει την αποψη του και να την αναλυσει και στα μελη να καταθεσουν κι αυτα την δικη τους, ακομα και να κανουν και δικη τους αναλυση πανω στο θεμα.



    Οτι καλυτερο για τους αναγνωστες που θα διαβασουν ποικιλια αποψεων και επιχειρηματων και θα τους δωθουν περισσοτερες επιλογες για να σχηματισουν (αν δεν εχουν), ή ολοκληρωσουν τη δικη τους αποψη.



    Αν γινεται με αυτο τον τροπο χανεται η "μαγεια".

    Θα ηταν προτιμοτερο ενα αρθρο "κλειδωμενο" σαν να διαβαζατε ενα αψυχο περιοδικο?
    #22930   /   21.06.2011, 12:07
    Orfeus Είπες την άποψη σου...

    '' Ήταν όμως ιδιαίτερα ελκυστικοί για τους ψευτο-διανοούμενους που δεν είχαν την ικανότητα να προβληματιστούν με το prog των Genesis, των King Crimson ή των Jethro Tull προτιμώντας το εύπεπτο και το εμπορικό glam/prog/ope/vaud/funk''



    Ωραίο αφιέρωμα στους QUEEN! OK



    !!!!γιατί αυτός που το έγραψε, θα έπρεπε να γνωρίζει ότι το MusicHeaven δεν συμφωνεί απαραίτητα με τις απόψεις των αρθρογράφων αλλά ούτε και των σχολιαστών.!!!!



    Όχι αυτό δεν το γνωρίζω...

    Μπήκα στο MH είδα τη Φώτο , πάτησα enter γιατί αγαπώ το γκρουπ και διάβασα ότι η μπάντα δεν είχε τίποτα να πει στο στίχο, και ότι είχε πέραση στους ψευτοδιανουμενους...



    ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ!!!!! ΟΛΑ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ!!!!

    Ας χαρακτηρίσει κάποιος αρθρογράφος το ''Άξιον εστί'' άτεχνο τον Μπιθικώτση Άφωνο και ότι απευθύνεται σε ψευτοαριστερους. ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ!



    Όταν κάποιος αρθρογραφεί σ ένα περιοδικό νομίζω ότι φέρει ευθύνη και το περιοδικό για όσα γράφονται.

    Αν δεν ισχύει στο διαδίχτυο , είναι κάτι που δεν το γνωρίζω.

    Γι αυτό είπα να λάβει γνώση το Μ Η !



    Προσωπικά ένιωσα προσβεβλημένος (ψευτοδιανοουμενος) και την ανάγκη να υπερασπιστώ αυτό που αγαπώ.

    Όσο είμαι εδω θα συνεχίσω να το κάνω ακόμα κι αν βρεθούν μπροστά μου

    1000 εξτρεμιστές.



    O μόνος τρόπος να σταματήσω είναι να φύγω.



    Εδω όμως έχω ανθρώπους που αγαπώ και μ αγαπούν αποδεδειγμένα κι έμπρακτα!


    #22932   /   21.06.2011, 16:05
    Orfeus Είπες την άποψη σου...

    '' Ήταν όμως ιδιαίτερα ελκυστικοί για τους ψευτο-διανοούμενους που δεν είχαν την ικανότητα να προβληματιστούν με το prog των Genesis, των King Crimson ή των Jethro Tull προτιμώντας το εύπεπτο και το εμπορικό glam/prog/ope/vaud/funk''



    Ωραίο αφιέρωμα στους QUEEN! OK



    !!!!γιατί αυτός που το έγραψε, θα έπρεπε να γνωρίζει ότι το MusicHeaven δεν συμφωνεί απαραίτητα με τις απόψεις των αρθρογράφων αλλά ούτε και των σχολιαστών.!!!!



    Όχι αυτό δεν το γνωρίζω...

    Μπήκα στο MH είδα τη Φώτο , πάτησα enter γιατί αγαπώ το γκρουπ και διάβασα ότι η μπάντα δεν είχε τίποτα να πει στο στίχο, και ότι είχε πέραση στους ψευτοδιανουμενους...



    ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ!!!!! ΟΛΑ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ!!!!

    Ας χαρακτηρίσει κάποιος αρθρογράφος το ''Άξιον εστί'' άτεχνο τον Μπιθικώτση Άφωνο και ότι απευθύνεται σε ψευτοαριστερους. ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ!



    Όταν κάποιος αρθρογραφεί σ ένα περιοδικό νομίζω ότι φέρει ευθύνη και το περιοδικό για όσα γράφονται.

    Αν δεν ισχύει στο διαδίχτυο , είναι κάτι που δεν το γνωρίζω.

    Γι αυτό είπα να λάβει γνώση το Μ Η !



    Προσωπικά ένιωσα προσβεβλημένος (ψευτοδιανοουμενος) και την ανάγκη να υπερασπιστώ αυτό που αγαπώ.

    Όσο είμαι εδω θα συνεχίσω να το κάνω ακόμα κι αν βρεθούν μπροστά μου

    1000 εξτρεμιστές.



    O μόνος τρόπος να σταματήσω είναι να φύγω.



    Εδω όμως έχω ανθρώπους που αγαπώ και μ αγαπούν αποδεδειγμένα κι έμπρακτα!




    Να τα πάρω ένα-ένα:



    Το ότι το ΜΗ δεν συμφωνεί απαραίτητα με τις απόψεις κλπ… δεν το λέω εγώ. Το λένε οι κανονισμοί που διέπουν το site αλλά και κάθε site.



    Οι ψευτοδιανοούμενοι είναι μία έκφραση γενικότητας. Δεν αναφέρθηκα σε κανέναν συγκεκριμένα. Ανήκεις σε αυτούς; Δεν σε πιστεύω!



    Θα έπρεπε δηλαδή να νοιώσω προσβεβλημένος και εγώ αν κάποιος έλεγε ότι ο Dylan έχει πέραση στους ψευτοδιανοούμενους; Μπα… με τίποτα! Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση. Θα υπερασπιστώ φυσικά αυτό που αγαπώ (και συμφωνώ μαζί σου σ’ αυτό), αλλά δεν θα νοιώσω προσβεβλημένος. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.



    Εάν ειπωθεί ότι το ''Άξιον εστί'', απευθύνεται σε ψευτοαριστερούς, ναι είναι άποψη με την οποία δεν συμφωνώ, γιατί τα κομματικά είναι στενομυαλιά και δεν με αφορούν. Η πεποίθησή μου είναι ότι το ''Άξιον εστί'' απευθύνεται στους Έλληνες.



    Όσο για το τελευταίο που γράφεις να φύγεις κλπ… θα σου πω το εξής: Ο μόνος τρόπος για να κερδίσεις μια μάχη, είναι να μείνεις μέσα!






    #22942   /   22.06.2011, 12:38
    Δεν θελω να κερδισω καμια ''Μαχη''!

    Αυτα που ειχα να πω τα ειπα... και σε οτι αφορα τον ''επιστημονα''

    Δεν θα του απαντησω ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ!

    Ευχαριστώ

    Μιχάλης Κλεάνθης

    #22946   /   22.06.2011, 14:08
    ΟΚ, κύριε "καλλιτέχνη". Καλή συνέχεια.

    #22935   /   21.06.2011, 19:28
    Ήμουν παραπάνω από βέβαιος ότι η έντονη αντίδραση είχε να κάνει με τον χαρακτηρισμό "ψευτοδιανοούμενος" και όχι με τη μομφή για την ποιότητα των στίχων των Queen.



    Εκείνα που αδυνατώ να καταλάβω είναι τα εξής:



    (1) Κάποιος έχει τις μουσικές του προτιμήσεις. Κάποιος άλλος έχει τις δικές του. Γιατί πρέπει σώνει και καλά όλοι να συμφωνούν;



    (2) Κατέχει κανείς την απόλυτη αλήθεια και δεν το γνωρίζουμε; Θεωρεί κανείς τον εαυτό του αυθεντία πέραν πάσης αμφισβήτησης;



    (3) Γιατί δεν αποτελεί άποψη ότι ο Μπιθικώτσης είναι άτεχνος; Κάποιο λόγο θα έχει για να το ισχυριστεί κάποιος. Δηλαδή, αν βρεθεί κάποιος και πει ότι ο Μπιθικώτσης είναι άτεχνος, τον ρίχνουμε στην πυρά; Ή του φοράμε ζουρλομανδύα; Ή τον αφορίζουμε και τον χαρακτηρίζουμε άσχετο; Ή μήπως τον ξεφωνίζουμε από φόρουμ και εκπομπές;



    (4) Ξέρετε πόσοι δεν μπορούν να ακούνε τη Μαρία Κάλλας και τους γυρίζει το άντερο; Επειδή η Κάλλας είναι εκείνη που είναι δεν έχει το δικαίωμα κάποιος να την απεχθάνεται; Και από την άλλη, ποιος είμαι εγώ (που αγαπώ την Κάλλας) που θα βγώ να κράξω εκείνον που την αμφισβητεί; Ποιος είμαι εγώ που θα τον κρίνω; Με ποιά ιδιότητα; Του φανατικού της Κάλλας; Του υπερασπιστή της ποιότητας; Του θιασώτη του έντεχου; Ποιος είμαι εγώ που θα πω στον άλλον ότι εκτίθεται; Ο κριτής των πάντων; Από που και ως που; Είμαι κάτι ανώτερο από εκείνον που δεν αντέχει στο άκουσμα της Κάλλας;



    (5) Αν κάποιος αισθάνεται πραγματικά έντεχνος και ποιοτικός, δεν προσβάλλεται στο άκουσμα του όρου ψευτοδιανοούμενος, ειδικά δε όταν δεν αναφέρεται σε εκείνον. Απλά χαμογελάει και προσπερνά. Γιατί ξέρει ποιος είναι και δεν έχει καμμία αμφιβολία γι αυτό.



    (6) Αν κάποιος έχει τόσο θέμα με την άποψη των άλλων, σε βαθμό να μην την αποδέχεται καν ως άποψη, είναι αντικειμενικά ανίκανος για διάλογο. Οπότε δεν βλέπω τον λόγο να συμμετέχει σε συζητήσεις.



    (7) Γιατί κάνει κανείς ό,τι δεν θέλει να του κάνουν; Γιατί κρίνει τα γούστα των άλλων με χιλιάδες τρόπους, όταν δεν ανέχεται να κρίνουν τα δικά του γούστα και επιλογές; Γιατί προσβάλλεται, όταν ο ίδιος προσβάλλει τους άλλους για το ίδιο ακριβώς πράγμα;



    (8)" Όσο είμαι εδω θα συνεχίσω να το κάνω ακόμα κι αν βρεθούν μπροστά μου 1000 εξτρεμιστές."



    Όσο είμαι εδώ, κι εγώ με τη σειρά μου θα συνεχίσω να υπερασπίζομαι το δίκαιο ακόμα κι αν βρεθούν μπροστά μου 1000 γρύλιες.



    Σεβόμενος την παρατήρηση - παράκληση του jorge, θα παρακαλέσω όποιον έχει να απαντήσει προσωπικά σε μένα, να το κάνει στο email μου. Εκεί θα μπορέσουμε να μιλήσουμε για θέματα που αφορούν εμάς και κανέναν άλλον.

    #22936   /   21.06.2011, 22:12
    Σε ότι αφορά τους Queen εμένα και η rock και η pop μουσική τους κατεύθυνση αργότερα με είχε συνοδοιπόρο.

    Στιχουργικά είπαν πολλές αλήθειες στα τραγούδια τους με αξία διαχρονική χρόνια μετά της ηχογράφησή τους.

    Show must go on-radio ga ga-who wants to live for ever -is this the world we created bohemian rhapsody και πολλά ακόμα....

    O στίχος και οι αλήθειες που κρύβει σε καθένα από μας ακουμπανε πάνω στον καθένα μας αλλιώς και δεν είναι απαραίτητο να συμφωνήσουμε όλοι.



    Συμφωνώ με το συμπι


    #22944   /   22.06.2011, 13:38   /   Αναφορά
    @@ mihalis-kleanthis:

    Στο topic για τη συγκέντρωση στην Πλατεία Αριστοτέλους, γράφεις ότι ο Μίκης έχει πάντοτε το θάρρος της γνώμης του, είτε συμφωνεί είτε διαφωνεί κανείς μαζί του.



    Αυτό (το θάρρος της γνώμης) το επιτρέπεις μόνο στον Μίκη; Εσύ δεν το έχεις; Εγώ δεν μπορώ να το έχω; Άλλος δεν μπορεί να το έχει;



    Τα παραδείγματά σου για το "Άξιον Εστί", ΝΑΙ όλα αυτά είναι ΑΠΟΨΗ του οποιουδήποτε τυχόν θα τα έγραφε.



    ΑΠΟΨΗ: Ο τρόπος που αντιμετωπίζει, κρίνει, βλέπει κάποιος μία κατάσταση, ένα φαινόμενο, ή κάτι και δεν είναι απαραίτητο να συμφωνείς μαζί του γιατί πολύ απλά η δική σου ΑΠΟΨΗ είναι ή ίσως είναι διαφορετική.



    Για τα περί προσβολών, το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι περιχαρακώνεις τη συζήτηση. Πρέπει δηλαδή να προσέχω να μη γράψω ότι π.χ. αυτά που γράφει ο τάδε καλλιτέχνης είναι ανούσια για να μη νοιώσεις εσύ (ή δεν ξέρω ποιος άλλος) προσβεβλημένος για το γούστο σου επειδή ίσως να σου αρέσει; Και τότε πού είναι η άποψή μου; Μήπως χρειάζεται να στείλω Προσωπικά Μηνύματα σε όλα τα μέλη για να μου πουν τι τους αρέσει και τι δεν τους αρέσει για να κινούμαι ανάλογα; Και τότε πού θα είναι η άποψή μου;



    Το γούστο είναι απόλυτα σεβαστό και δεν είναι κάτι που μπορεί να προσβάλλει ή να θίξει κάποιος άλλος. Το γούστο είναι υποκειμενικό. Συμπίπτει κάποιοι να έχουν κοινό γούστο και κάποιοι άλλοι διαφορετικό. Αυτούς που έχουν διαφορετικό γούστο από το δικό σου δεν τους δέχεσαι; Τους απορρίπτεις; Στην εισαγωγή του άρθρου και πριν το lineup, γράφω περί γούστου αλλά μάλλον δεν έδωσες την πρέπουσα σημασία.



    Η "Μάχη" έχει συμβολικό νόημα. Δεν το 'πιασες;



    Αν παρ' ολα αυτά εξακολουθείς να μη μπορείς να προσπεράσεις τη λέξη "ψευτοδιανοούμενος", τότε ίσως όντως να ανήκεις σ' αυτούς (και να μην το ξέρεις) και αν εξακολουθείς να νοιώθεις προσβολή για το γούστο σου, τότε ίσως να έχεις πρόβλημα (και να μην το ξέρεις) και πρέπει να πας να το κοιτάξεις.
    #22945   /   22.06.2011, 14:05


    ''Αν παρ' ολα αυτά εξακολουθείς να μη μπορείς να προσπεράσεις τη λέξη "ψευτοδιανοούμενος", τότε ίσως όντως να ανήκεις σ' αυτούς (και να μην το ξέρεις) και αν εξακολουθείς να νοιώθεις προσβολή για το γούστο σου, τότε ίσως να έχεις πρόβλημα (και να μην το ξέρεις) και πρέπει να πας να το κοιτάξεις.''





    Γινεσαι προσβλητικος και επιθετικος τώρα και δεν καταλαβαινω τον λογο.

    Ειπες - Ειπα -Τελος.



    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ?

    Εχεις δικαιωμα να διατυπωνεις τις αποψεις σου κι εγω τις δικές μου.

    Δεν σε χαρακτηρισα... αυτα που εγραψες , σχολιασα.

    ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ δικαιωμα να μου απευθυνεσαι κατ αυτο τον τροπο.

    #22948   /   22.06.2011, 14:24
    Έπρεπε να φτάσω εδώ για να έχω επιτέλους το δικαίωμα να διατυπώνω τις απόψεις μου;



    Thx anyway...

    #22949   /   22.06.2011, 14:50   /   Αναφορά
    SOS

    Πως μπορω να διακοψω την αποστολη e-mail παρακολουθησης απο το συγκεκριμενο μονο αρθρο στο e-περιοδικο?
    #22950   /   22.06.2011, 15:54
    :D

    #22952   /   22.06.2011, 21:07
    :)

    #24474   /   25.03.2012, 22:38   /   Αναφορά
    Θα συμφωνήσω μαζί σου,αν και υπερφανατικός οπαδός των Queen,όταν ξεκινάς να ακούς ένα αγγλόφωνο συγκρότημα και όταν είσαι και σε μικρή ηλικία,σίγουρα το πρώτο πράγμα που σε ελκύει είναι η μουσική,τους στίχους τους μαθαίνεις αργότερα.Οι Queen δεν υπήρξε το συγκρότημα που ήθελε να προβληματίσει τους ακροατές του,ο Mercury πάντα δήλωνε διασκεδαστής,είχαν και κάποια τραγούδια με μια διάθεση για προβληματισμό όπως το "is this the world we created",η το "the miracle",αλλά γενικότερα ακολούθησαν την γενικότερη ελαφρά στιχουργία της rock,καθώς σχεδόν όλα τα rock συγκροτήματα δεν μπορείς να πείς ότι περνούσαν πολλά κοινωνικά η υπαρξιακά μηνύματα,ακόμα και οι επίσης τεράστιοι Pink Floyd είπαν πράγματα από το dark side of the moon και μετά καθώς πρίν η ψυχεδελική διάθεση ήταν διάχυτη στην στιχουργία τους.

    Εν κατακλείδι λοιπόν συμφωνώ με τη βασική ιδέα του άρθρου σου,και επαναλαμβάνω ότι ακούω Queen εδώ και 22 χρόνια κ έχω εμβαθύνει πολύ στο συγκρότημα,τώρα περί της μουσικής...για μένα είναι το αγαπημένο μου συγκρότημα,και ως γνωστόν περί ορέξεως...