Παράθεση:
Το μέλος traditional στις 04-04-2007 στις 02:56 έγραψε...
Τέλος, beatlus, δεν ξέρω ποιος είσαι εσύ, αλλά εγώ είμαι κάποιος που τον ακούω και τον χορεύω εδώ και πάνω απο 15 χρόνια,(έχοντας πια την εντύπωση οτι πολύ πριν τον προσέξετε εσεις) ηταν συστατικό στοιχείο της μουσικής μου παιδείας μεγαλώνοντας και δε γουστάρω μία να τον ακούω και να στενοχωριέμαι, πειράζει??
Όσοι παρακολουθούμε κάποιους καλλιτέχνες από τόσο κοντά νομίζω ότι έχουμε λόγο να σχολιάζουμε την πορεία τους. Σε μας απευθύνονται στην τελική. Δε θα βγω να σχολιάσω κάποιον που μου είναι εντελώς αδιάφορος και δεν έχω ακούσει ποτέ, λογικό δεν είναι?
Και αν νομίζετε οτι φταίω εγω που έχουμε βγει εντελώς off topic, κάνετε μεγάλο λάθος.
|
|
traditional, αφού παρακολουθείς τόσα χρόνια και κυρίως με αυτόν τον τρόπο τον κ. Χρόνη θα σου πρότεινα να αναλογιστείς την εξής παράμετρο για να αντιληφθείς και τον δικό μου τρόπο σκέψης. Ο Αηδονίδης ανήκει -πιστεύω- σε εκείνη την κατηγορία ανθρώπων που με βάση την προσφορά τους σε έναν χώρο όπως η μουσική μας παράδοση, που αποκτά εθνική διάσταση, δικαιούνται να ορίσουν οι ίδιοι τον τρόπο και τον χρόνο απόσυρσής τους από την ενεργό δράση.
Σαφώς και έχεις δικαίωμα να κρίνεις καλλιτεχνικά έναν άνθρωπο, που ούτως ή άλλως εκτίθεται στο κοινό επί τόσα χρόνια, αλλά παράλληλα προσφέρει και προσφέρεται στο αέναο του λαογραφικού μας πολιτισμού, μα κάντο έχοντας υπόψιν τα ειδικά κριτήρια που διέπουν τον συγκεκριμένο και εσύ φαίνεται πως γνωρίζεις καλά, συν τοις άλλοις.
Επιπρόσθετα, είναι ατυχές το μέτρο σύγκρισης που χρησιμοποιείς. Χαίρομαι που ένας άνθρωπος της γενιάς μου -από ό,τι αντιλαμβάνομαι- έχει με αυτόν τον τροπο την παράδοση στη ζωή του, μα μιας και το αναφέρεις, τα ίδια και περισσότερα χρόνια παρακολουθώ κι εγώ τον Αηδονίδη. Σαφώς και σέβομαι τα όσα σκέφτεσαι μέσα από το προσωπικό σου βίωμα, μα θα σου έλεγα να σεβαστείς και ουχί να υποβαθμίζεις την άποψη και άλλων που μπορεί να έχουν ένα διαφορετικό αλλά εξίσου σημαντικό βίωμα. Η προσωπική εμπειρία ακονίζει και δημιουργεί το μέτρο κρίσης, μα μην την χρησιμοποιείς ως απόλυτο στεγανό.
Για παράδειγμα, όπως πολύ σωστά ανέφερες ο κ. Χρόνης προσφέρει τεράστιο έργο και από διάφορους φορείς... Επίσης, όμως έχει βρεθεί και σε εκδηλώσεις, όπου θα μπορούσε να πει κανείς πως οι συνθήκες δημιουργούσαν κινδύνους για την προβολή της καλλιτεχνικής του εικόνας, μα ο ίδιος ποτέ δεν το σκέφτηκε, βρέθηκε και ξαναβρέθηκε εκεί προκειμένου να φτάσουν στα αυτιά νέων ανθρώπων μουσικές της παράδοσής μας.
Αναφέρομαι στα "λάιβ του Musicheaven", στα οποία ανελλιπώς δίνει το παρόν. Αυτό άραγε δεν είναι πολύ σημαντικό και έξω από κάθε μορφής... εθισμού στο χειροκρότημα; Επίσης, όπως η Κατερίνα Παπαδοπούλου που έχει την τύχη να βρίσκεται πλάι στην άλλη μεγάλη δασκάλα του δημοτικού μας τραγουδιού, έτσι και στην περίπτωση της Νεκταρίας, δεν είναι τεράστια προσφορά από μέρους τους (Αηδονίδης-Σαμίου) που στηρίζουν και δημιουργούν εν δυνάμει διαδόχους τους; Αυτό, δεν είναι τεράστια δωρεά προς τις νεότερες και επόμενες γενεές;
Υ.Γ. Επίσης, θα ήθελα ειλικρινά να κερδίσουμε κάτι από αυτή την ανταλλαγή απόψεων και όχι να παρασυρόμαστε σε απρεπείς χαρακτηρισμούς, αγαπητέ traditional. Κακώς, αλλά εσύ πρώτος ξέφυγες από κάποια όρια στα σχόλια για τον τρόπο με τον οποίο πιστεύεις πως τραγουδάει η Νεκταρία Καραντζή.
Παράλληλα, τόσο προσωπικά, όσο και ο jorge και άλλα παιδιά εδώ μέσα γράφουμε ενυπόγραφα και τα στοιχεία μας είναι στη διάθεσή σου, αρκεί να κάνεις μια αναζήτηση στην επάνω μπάρα της πρώτης σελίδας (αυτό για το σχόλιο σου, πως "beatlus, δεν ξέρω ποιος είσαι εσύ") Αντίθετα, εσύ μας είσαι -δυστυχώς- άγνωστος. Δεν είσαι, ασφαλώς, υποχρεωμένος να κάνεις γνωστά τα στοιχεία σου, αλλά θα ήταν ευχής έργο να μείνεις ενεργό μέλος του σάιτ και να προσφέρεις με θετική ενέργεια την εμπειρία σου από την παραδοσιακή μουσική μέσω καλοπροέραιτης ανταλλαγής απόψεων και σε άλλους ανθρώπους της γενιάς μας που δεν έχουν τόσο άμεση επαφή...
Λοιπόν, τί λες;