ελληνική μουσική
    763 online   ·  210.833 μέλη

    Η πρώτη συναυλία της Νεκταρίας (Gate)

    traditional
    03.04.2007, 19:55
    Παράθεση:
    η πρώτη προσωπική συναυλία ενός ανθρώπου είναι ένα ευαίσθητο θέμα


    Nαι. Γι'αυτον!

    .
    Παράθεση:
    επίσης εσύ που τόσο πολύ ενδιαφέρεσαι για τον κύριο Αηδονίδη ίσως θα έπρεπε να ξέρεις οτι η σειρά των ονομάτων είναι κάτι που δεν τον απασχολεί


    Σε πληροφορω εγω τοτε πως η ιεραρχια ειναι πολυ σημαντικη στον κυκλο των παραδοσιακων μουσικων, πολλες φορες παραπανω απο οτι στους υπολοιπους. Και μην εισαι καθολου σιγουρη οτι τον Αηδονιδη δεν τον νοιαζει η μαρκιζα γιατι κανεις μεγαλο λαθος.


    Ειναι κι εμενα το τελευταιο μου μηνυμα στο συγκεκριμενο τοπικ

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : traditional στις 03-04-2007 20:01 ]


    jorge
    03.04.2007, 19:58
    Παράθεση:

    Το μέλος traditional στις 03-04-2007 στις 19:10 έγραψε...

    Καταρχην δεν ειναι η πρωτη συναυλια. Νομιζω πανε δυο τρια χρονια απο τοτε που την ''ανακαλυψε'' ο Αηδονιδης. Το οτι ειναι η πρωτη προσωπικη της δε σημαινει οτι θα τραγουδησει πρωτη φορα εκεινο το βραδυ. Εχει τραγουδησει μεχρι τωρα σε απιστευτους χωρους στο πλευρο του Αηδονιδη.


    Δεν είπα κάτι διαφορετικό. Απλά τονίζω οτι είναι ακόμα στα πρώτα της βήματα. Και μου κάνει εντύπωση πως μηδενίζεις έτσι εύκολα κάποιον που τώρα προσπαθεί να πατήσει στα πόδια του. Δε θα ήταν καλύτερα αν εντόπιζες τα θετικά της στοιχεία και παράλληλα τόνιζες τα αρνητικά, με την ελπίδα να τα βελτιώσει; Εγώ τουλάχιστον έτσι κάνω με όσους βλέπω οτι προσπαθούν σε έναν μη εμπορικό χώρο. Δεν ξέρω βέβαια τι θα έκανα αν ήμουν ανταγωνιστής...


    Παράθεση:

    Το μέλος traditional στις 03-04-2007 στις 19:10 έγραψε...

    ''Προσβάλλω τη Νεκταρία''? Την προσβάλλω επειδή δεν μου αρέσει η φωνή της?


    Αν εσένα σου έλεγαν οτι η φάτσα σου είναι σαν του πιθήκου, δε θα ήταν προσβολή; Ασφαλώς και θα ήταν. Γιατί λοιπόν δεν είναι προσβολή όταν χαρακτηρίζεις τη φωνή της Νεκταρίας ως νιαούρισμα;


    Παράθεση:

    Το μέλος traditional στις 03-04-2007 στις 19:10 έγραψε...

    Αλλα απο την οικειότητα που έχετε για την κοπέλα συνάγω πως μάλλον την ξέρετε προσωπικά οποτε ειλικρινά συγνώμη για το αν την έθιξα σε σας. Απλα είναι η γνώμη μου.


    Σεβαστή η γνώμη σου και χαίρομαι που την εκφράζεις. Απλά θεωρώ αυτονόητο να λέω και εγώ τη δική μου.


    Παράθεση:

    Το μέλος traditional στις 03-04-2007 στις 19:10 έγραψε...

    Εννοείται βέβαια πως δεν προσβάλλω επουδενί τον παμμέγιστο Χρόνη Αηδονίδη ,ok? Μου κανει εντυπωση ομως πως σχολιασες μια (ανυπαρκτη και ) εμμεση μομφη που ανακαλυψες για τον Αηδονιδη μεσω Καραντζη, ενω δε σχολιασες το πολυ πιο αμεσο σχολιο που εκανα να σταματησει να τραγουδαει λογω γηρατος.


    Δεν είμαι ούτε εγώ θα πω πότε θα σταματήσει να τραγουδάει ο κ.Αηδονίδης. Προσωπικά γνωρίζω ανθρώπους που τώρα τον βλέπουν ζωντανά και τον ακούν για πρώτη φορά (παρά τα πολλά του χρόνια στο χώρο) και νιώθουν κερδισμένοι με αυτή την επαφή. Και τον θαυμάζουν. Στα 3 live του MusicHeaven που τον είχαμε κοντά μας, υπήρξαν άνθρωποι που έφυγαν μαγεμένοι.

    Αυτό δεν είναι κέρδος για την παραδοσιακή μουσική; Οτι ένας άνθρωπος αγωνίζεται ακόμα να φέρει κοντά της τον κόσμο; Παρά την ταλαιπωρία που του προκαλεί η ηλικία του;
    traditional
    03.04.2007, 20:04
    Ακυρο οτι δε θα επανελθω, Επανερχομαι

    Παράθεση:
    Αν εσένα σου έλεγαν οτι η φάτσα σου είναι σαν του πιθήκου, δε θα ήταν προσβολή; Ασφαλώς και θα ήταν. Γιατί λοιπόν δεν είναι προσβολή όταν χαρακτηρίζεις τη φωνή της Νεκταρίας ως νιαούρισμα;


    Όχι ,δε θα ήταν προσβολή ΑΝ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ!!

    Παράθεση:
    Προσωπικά γνωρίζω ανθρώπους που τώρα τον βλέπουν ζωντανά και τον ακούν για πρώτη φορά (παρά τα πολλά του χρόνια στο χώρο) και νιώθουν κερδισμένοι με αυτή την επαφή. Και τον θαυμάζουν. Στα 3 live του MusicHeaven που τον είχαμε κοντά μας, υπήρξαν άνθρωποι που έφυγαν μαγεμένοι.


    Σκέψου να τον ακούγατε όταν η φωνή του ήταν ακμαία.

    Παράθεση:
    Παρά την ταλαιπωρία που του προκαλεί η ηλικία του;


    Ειναι ΠΟΛΥ μεγαλο ναρκωτικο το χειροκροτημα jorge ! Ουτε ηλικιες κοιταει ούτε τιποτα...


    Παράθεση:
    Δεν ξέρω βέβαια τι θα έκανα αν ήμουν ανταγωνιστής...


    ...ακριβώς για να μη διαβάζω τέτοια υπονοούμενα ήθελα να μη συνεχίσω. Σταματάω λοιπόν τώρα αν και ειναι αργά. Μου βγήκε τώρα τ'όνομα!

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : traditional στις 03-04-2007 20:06 ]


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : traditional στις 03-04-2007 20:09 ]



    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : traditional στις 03-04-2007 20:11 ]


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : traditional στις 03-04-2007 20:14 ]


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : traditional στις 03-04-2007 20:15 ]


    jorge
    03.04.2007, 20:23
    Φάνηκε πολύ καλά αν τελικά σέβεσαι τον Αηδονίδη, όπως αρχική υποστήριξες. Μίλησες για μαρκίζες, τώρα λες οτι τραγουδάει απλά για να δέχεται το χειροκρότημα, τα έβαλες με τις επιλογές του, με τη φωνή του, μίλησες για "προώθηση"... Να δούμε τι άλλο θα επικαλεστείς για να τονίσεις τον θαυμασμό σου για αυτόν.


    ΥΓ1. Εντυπωσιακό που υπάρχει άνθρωπος που δεν προσβάλλεται όταν τον λένε πίθηκο.

    ΥΓ2. Αυτό για τον "ανταγωνισμό" δεν απευθυνόταν σε σένα. Για να το "πιάσεις" όμως, κάτι θα ξέρεις.
    beatlus
    03.04.2007, 20:45
    Traditional, υπονοείς πως ο κ. Χρόνης είναι... εθισμένος στο χειροκρότημα. Επίσης, τον αποκέλεσες -αν δεν κάνω λάθος- και "δάσκαλο" πιο πάνω... Απορώ, ειλικρινά! Θεωρείς πως δεν υπάρχει περίπτωση αυτός ο άνθρωπος να έχει άσβεστη επιθυμία να αφήσει έργο και να υπηρετεί την παράδοση (ελπίζω αυτό να μην το αμφισβητείς) μέχρι όσο του το επιτρέπει ο Θεός -και αν δεν το δέχεσαι αυτό- ή η συνείδησή του; Ποίος είμαι εγώ και ποίος εσύ, αγαπητέ για να ορίζουμε κάτι τέτοιο εν ονόματι του Χρόνη Αηδονίδη;
    traditional
    04.04.2007, 02:56
    Παράθεση:
    Φάνηκε πολύ καλά αν τελικά σέβεσαι τον Αηδονίδη, όπως αρχική υποστήριξες. Μίλησες για μαρκίζες, τώρα λες οτι τραγουδάει απλά για να δέχεται το χειροκρότημα, τα έβαλες με τις επιλογές του, με τη φωνή του, μίλησες για "προώθηση"... Να δούμε τι άλλο θα επικαλεστείς για να τονίσεις τον θαυμασμό σου για αυτόν.


    ΥΓ1. Εντυπωσιακό που υπάρχει άνθρωπος που δεν προσβάλλεται όταν τον λένε πίθηκο.

    ΥΓ2. Αυτό για τον "ανταγωνισμό" δεν απευθυνόταν σε σένα. Για να το "πιάσεις" όμως, κάτι θα ξέρεις.


    Καταρχήν δε θα εκτραπώ απαντώντας ειρωνικά στις ειρωνίες σου, αν και υποψιάζομαι πως αυτό θέλεις για να επέμβεις έπειτα...κατασταλτικά ως διαχειριστής.
    Διαστρεβλώνεις τα λόγια μου όμως και δεν μπορώ να το αφήσω έτσι. Ούτε για μαρκίζες μίλησα (λες και ειναι κακό να θες να αναγνωρίζεται η αξία σου) ούτε ότι τραγουδάει ''απλά'' για το χειροκρότημα.
    Αν είχατε γνωρίσει τον Αηδονίδη νεότερο και σε φωνητική φόρμα θα σας απογοήτευε πολύ το αποτέλεσμα που ακούτε τα τελευταία χρόνια.
    Επίσης τα εισαγωγικά που έβαλες στη λέξη ''προώθηση'' προς άγραν ευκόλων (μην πω και χυδαίων) συμπερασμάτων βγαλ'τα.Έεεετσι μπράβο. Είδες τώρα πόσο πιο αθώα είναι η λέξη χωρίς αυτά?
    Επίσης, για τα περί πιθήκου, θα κάνω οτι δεν προσβλήθηκα και θα σου εξηγήσω πως εννούσα πως άλλο είναι να λες οτι μια πωλήτρια ρούχων νιαουρίζει (και γιατί άλλωστε να το σχολιάσει κάποιος αυτό?) και άλλο ότι μια τραγουδίστρια σε παραδοσιακά (και απαιτητικά παραδοσιακά ) κάνει το ίδιο. 'Οπως επίσης άλλο είναι να πεις εμένα πιθηκομούρη, που δεν πουλάω τη φάτσα μου , και άλλο να χαρακτηρίζεις έτσι ένα μοντέλο ή έναν ηθοποιό, για τους οποίους η φάτσα είναι συστατικό στοιχείο της δουλειάς τους. Τώρα κατάλαβες?
    Όσο για τα περί ανταγωνισμού, τι στρεψοδικία είναι αυτή???
    Ελπίζω η κ.Καραντζή να εκτιμά τις προσπάθειές σου.
    Επίσης,

    Παράθεση:
    Traditional, υπονοείς πως ο κ. Χρόνης είναι... εθισμένος στο χειροκρότημα. Επίσης, τον αποκέλεσες -αν δεν κάνω λάθος- και "δάσκαλο" πιο πάνω... Απορώ, ειλικρινά! Θεωρείς πως δεν υπάρχει περίπτωση αυτός ο άνθρωπος να έχει άσβεστη επιθυμία να αφήσει έργο και να υπηρετεί την παράδοση (ελπίζω αυτό να μην το αμφισβητείς) μέχρι όσο του το επιτρέπει ο Θεός -και αν δεν το δέχεσαι αυτό- ή η συνείδησή του; Ποίος είμαι εγώ και ποίος εσύ, αγαπητέ για να ορίζουμε κάτι τέτοιο εν ονόματι του Χρόνη Αηδονίδη;


    Εθισμένοι είναι όλοι οι καλλιτέχνες στο χειροκρότημα, χωρίς αυτό να είναι από μόνο του καταδικαστέο και χωρίς να τους αφαιρεί κάτι απο την καλλιτεχνική τους αξία. Όταν όμως έρχεται η ώρα της απόσυρσης, που ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ταυτίζεται πάντα με την ώρα του θανάτου, μακριά από μας, πρέπει ο καλλιτέχνης να το συνειδητοποιεί και να πιάνει το πίσω κάθισμα. Εκεί φαίνεται η μαγκιά. Υπάρχουν πάρα πολλά παιδιά να πάρουν τη σκυτάλη, πίστεψέ με, και όχι να προβάλλονται οι ίδιοι και οι ίδιοι, γεγονός που, αν θες, δίνει και το μήνυμα ότι ''Μετά απο μας το χάος''. Τι πάει να πει '''Όσο του επιτρέπει ο Θεός''? Όσο του επιτρέπει η φωνή του! Εννοείται πως έχει άσβεστη επιθυμία να προσφέρει!! Μα ο Αηδονίδης έχει το Αρχείο Ελληνικής Μουσικής, είναι μέσα σε τόσους φορείς, μπορεί να προσφέρει ακόμα από πολλά μετερίζια. Αλλά η σκηνή, ο θαυμασμός του κόσμου και το χειροκρότημα είναι πολύ γλυκά πράγματα παιδιά. Και δε δέχομαι ότι το μουσικό του αισθητήριο δεν του χει χτυπήσει εδώ και αρκετό καιρό το καμπανάκι της αποστρατείας.
    Τέλος, beatlus, δεν ξέρω ποιος είσαι εσύ, αλλά εγώ είμαι κάποιος που τον ακούω και τον χορεύω εδώ και πάνω απο 15 χρόνια,(έχοντας πια την εντύπωση οτι πολύ πριν τον προσέξετε εσεις) ηταν συστατικό στοιχείο της μουσικής μου παιδείας μεγαλώνοντας και δε γουστάρω μία να τον ακούω και να στενοχωριέμαι, πειράζει??
    Όσοι παρακολουθούμε κάποιους καλλιτέχνες από τόσο κοντά νομίζω ότι έχουμε λόγο να σχολιάζουμε την πορεία τους. Σε μας απευθύνονται στην τελική. Δε θα βγω να σχολιάσω κάποιον που μου είναι εντελώς αδιάφορος και δεν έχω ακούσει ποτέ, λογικό δεν είναι?


    Και αν νομίζετε οτι φταίω εγω που έχουμε βγει εντελώς off topic, κάνετε μεγάλο λάθος.
    GL
    04.04.2007, 02:59
    Λοιπον, δεν ελαβα μερος μεχρι τωρα σε αυτο το τοπικ. Δεν το εκανα γιατι απλα θελω να συμπαρασταθω απο κοντα στο ξεκινημα της αγαπημενης μου γειτονισσας, της Νεκταριας!

    Ομως δεν μπορω να μεινω αλλο απαθης σε αυτα τα περιεργα που διαβαζουν τα ματια μου εδω μεσα!!

    Πιστευω λοιπον αγαπητε Traditional οτι θα επρεπε να ανοιξεις αλλο τοπικ στις μουσικες συζητησεις και να εκφρασεις τις οποιες ενστασεις και διαφωνιες εχεις για την καλλιτεχνικη αξια της Νεκταριας, βρηκες πατημα ομως να το κανεις σε αυτο το τοπικ. Αυτο ειναι κατι εντελως unfair...

    Λυπαμαι που το λεω αλλα καποια απ' τα γραφομενα σου εδω μου βγαζουν ενα ειδος πικριας και υποβοσκουσας αντιζηλιας....

    Δεν θελω να επεκταθω αλλο πανω σε αυτο που ειπα μιας και εχω καποια αλφα εμπειρια στονευρυτερο χωρο ωστε να καταλαβαινω τι μπορει να κρυβεται πισω απο καποιες φρασεις σου.
    Το καλλιτεχνικο συναφι αλλωστε εχει καποιους κωδικες επικοινωνιας που οσοι γνωριζουν ξερουν παρα πολυ καλα τι θελω να πω με ολα τα παραπανω!

    Δεν θα κατσω λοιπον να ασχοληθω αλλο με τις προσωπικες σου αποψεις μιας και ειναι σεβαστες.
    Αλλα ρε φιλε, σεβασου και ολους εμας που απλα ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ την φωνη της Νεκταριας.

    Στο κατω κατω, εδω γραφουμε τις ευχες μας για εναν ανθρωπο που ξερουμε προσωπικα και μας εχει φερθει τοσο εντιμα ακομα και μεσα απο την σιωπη της....
    traditional
    04.04.2007, 03:25
    Δεν έχω απολύτως τίποτα προσωπικό με την κ.Καραντζη ούτε φυσικά και ακόμα περισσότερο με τον Χρόνη Αηδονίδη, ουτε μουσικος είμαι ούτε τραγουδιστής,ουτε μου πήρε τη...δουλειά (ήμαρτον!) αλλά φυσικά δεν μπορώ να το αποδείξω, οπότε καταλαβαίνω τη σκέψη σου. Μάλλον οι ''κώδικες επικοινωνίας'' του καλλιτεχνικού συναφιού συνέπεσαν με τους δικούς μου, αλλά πρόκειται περί συμπτώσεως, σε βεβαιώ...Φαίνεται ότι εσύ δεν παθιάζεσαι όταν βλέπεις πράγματα στο χώρο που αγαπάς που δεν σου άρέσουν.
    Εννοείται πως η ..δυσαρέσκεια μου με τη φωνή της κ.Καραντζη δε φτάνει μέχρι του σημείου να ανοίξω και σχετικό τόπικ!!Αν διαβασεις το πρωτο μου ποστ θα δεις οτι ειπα οτι οταν νεοι ανθρωποι ασχολουνται με την παραδοση ειναι πολυ καλο. Προκληθηκα ομως και εδωσα συνεχεια . Ισως κακως.
    Τέλος, τι σε κάνει να λες πως δε σέβομαι εσάς που ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ τη φωνή της?
    Ρητορική ερώτηση.
    Και εφόσον εδώ γράφετε τις ευχές σας ''για εναν ανθρωπο που ξερετε προσωπικα και σας εχει φερθει τοσο εντιμα ακομα και μεσα απο την σιωπη της'', για να μη σας χαλάω λοιπόν το παρεάκι, παρακαλώ τον διαχειριστή (που με αποκάλεσε ''πίθηκο'',εμμέσως πλην σαφώς) να διαγραψει τα ποστ μου. Εγώ σέβομαι πολύ το χρόνο που κατανάλωσα για να τα γράψω για να το κάνω μόνος μου.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : traditional στις 04-04-2007 03:31 ]


    dimitrapan
    04.04.2007, 09:48
    Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Gl. Χωρίς να θέλω να πάρω ρόλους που δεν μου ανήκουν νομίζω πώς έχουμε ξεφύγει από το θέμα τελείως.

    Φίλε traditional, κάπου ρώτησες αν το τόπικ αυτό έχει ως θέμα να ενημερωθούμε και να ευχηθούμε καλή επιτυχία... Αν κρίνω σωστά από τον τίτλο, ναι αυτό φαίνεται να είναι το θέμα κι όχι αν η Νεκταρία είναι καλύτερη ή χειρότερη από την Κατερίνα Παπαδοπούλου (την οποία δυστυχώς δεν έχω ακούσει αλλά από την επιμονή σου πιστεύω πως θα έχει πολύ αξιόλογη φωνή) ούτε αν ο Αηδονίδης πρέπει να τραγουδάει τώρα που έχουν περάσει τα χρόνια ή όχι.

    Το όλο θέμα όπως το έθεσες στην αρχή μου θυμίζει κάτι σαν κόντρα Βίσση-Βανδή! Δηλ. δεν μπορούν να συνυπάρξουν κι οι δύο στον ίδιο χώρο? ΟΚ, κι εμένα δεν μου αρέσει ο Καζαντζίδης αλλά δεν είπα πώς πολύ μεγάλο ζήτημα τον κάναμε και ότι ο Μπιθικώτσης είναι καλύτερος, για να αρέσει σε τόσους όλο και κάτι θα έχει που απλά δεν ταιριάζει με τα δικά μου γούστα. (Παρατραβηγμένο ίσως το παράδειγμα αλλά νομίζω πως καταλαβαίνεις τι εννοώ).

    Επίσης, όσον αφορά στον Χρόνη Αηδονίδη, λογικά θα έχεις δίκιο. Όταν ήταν νεώτερος θα είχε καλύτερη φωνή ακόμα. Δυστυχώς όμως δεν είμαι τόσο μεγάλη ώστε να γνωρίζω πώς τραγουδούσε όταν ήταν νέος αλλά χάρηκα ιδιαιτέρως όταν είδα έναν μεγάλο άνθρωπο να τραγουδάει με πάθος νεαρού στα live του ΜΗ... Νομίζω πώς κάπου μέσα στο φόρουμ υπάρχει ένα τόπικ που λέει "πότε πρέπει να αποσύρονται οι καλλιτέχνες' ή κάτι τέτοιο. Έχω την αίσθηση ότι εκεί θα ταίριαζε περισσότερο να ανοίξεις μια τέτοια κουβέντα.

    Επίσης, θα μπορούσες να ανοίξεις κι ένα άλλο τόπικ σχετικά με την Κατερίνα Παπαδοπούλου και να μας ενημερώσεις για το έργο της, για την φωνή της κι ό,τι άλλο τραβάει η ψυχή σου. Οι συγκρίσεις όμως νομίζω ότι είναι εντελώς άστοχες.

    Ζητώ συγγνώμη, δεν είμαι διαχειρίστρια, δεν είναι ο ρόλος μου να λέω σε οποιονδήποτε που ταιριάζει να γράψει τι, αλλά σε ένα τέτοιο ζήτημα, στο ξεκίνημα ενός νέου, ταλαντούχου ανθρώπου θεωρώ ότι είναι άδικο αντί να του δώσουμε τις ευχές μας, να τον μεμφόμαστε και να του κόβουμε τα φτερά...

    santourman
    04.04.2007, 11:15
    Ας πω κι εγώ εδώ επιγραμματικά τις σκέψεις μου επειδή γνωρίζω τα πρόσωπα που αναφέρονται. Φίλε traditional, ασφαλώς και δεν είναι τιμητική η λέξη που χρησιμοποίησες για τη Νεκταρία. Θα μου επιτρέψεις να υποπτεύομαι ότι είσαι προκατειλημμένος μαζί της μιας και την αποκαλείς ' κ. Καραντζή' ενώ για τον ΜΕΓΑ Αηδονίδη απλά μιλάς χωρίς το 'κύριος'. Δεν είναι λίγο παράλογο;
    Από την άλλη όμως συμφωνώ ότι δεν είναι δουλεμένη η φωνή της όσο θα έπρεπε για να εμφανίζεται δίπλα στον Αηδονίδη (αλλά είπαμε : στα πρώτα βήματα είναι, εγώ τη δικαιολογώ και την ενθαρρύνω), συμφωνώ ότι η Κ.Παπαδοπούλου είναι πολύ καλύτερη (και ξεσηκωτική όπως λες!). Σίγουρα ο Αηδονίδης προσπαθεί να την προωθήσει, όμως ελπίζω ότι έχει κάποιο καλό σκοπό στο μυαλό του, ενώ απεναντίας έχει παραμελήσει ίσως τον συντοπίτη του τον Δημούδη. Και σίγουρα, θα έπρεπε να έχει αποσυρθεί λόγω γήρατος και λόγω φωνής γιατί έτσι χαλάει το πολύ μεγάλο και σεβαστό όνομά του. Αντε το πολύ πολύ να εμφανίζεται σε μετρημένες και επιλεγμένες συναυλίες, όπως κάνει η Σαμίου.
    Προσπάθησα να εκφραστώ αντικειμενικά στεναχωρώντας πιθανώς κάποια από τις 2 'αντικρουόμενες' πλευρές, αλλά το έκανα για το καλό τους.
    Νεκταρία θα μου επιτρέψεις να μη σου ευχηθώ 'καλή αρχή' (αφού κατ'εμένα η αρχή έχει γίνει εδώ και πολύ καιρό) αλλά ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!
    beatlus
    04.04.2007, 11:47
    Παράθεση:

    Το μέλος traditional στις 04-04-2007 στις 02:56 έγραψε...

    Τέλος, beatlus, δεν ξέρω ποιος είσαι εσύ, αλλά εγώ είμαι κάποιος που τον ακούω και τον χορεύω εδώ και πάνω απο 15 χρόνια,(έχοντας πια την εντύπωση οτι πολύ πριν τον προσέξετε εσεις) ηταν συστατικό στοιχείο της μουσικής μου παιδείας μεγαλώνοντας και δε γουστάρω μία να τον ακούω και να στενοχωριέμαι, πειράζει??
    Όσοι παρακολουθούμε κάποιους καλλιτέχνες από τόσο κοντά νομίζω ότι έχουμε λόγο να σχολιάζουμε την πορεία τους. Σε μας απευθύνονται στην τελική. Δε θα βγω να σχολιάσω κάποιον που μου είναι εντελώς αδιάφορος και δεν έχω ακούσει ποτέ, λογικό δεν είναι?


    Και αν νομίζετε οτι φταίω εγω που έχουμε βγει εντελώς off topic, κάνετε μεγάλο λάθος.



    traditional, αφού παρακολουθείς τόσα χρόνια και κυρίως με αυτόν τον τρόπο τον κ. Χρόνη θα σου πρότεινα να αναλογιστείς την εξής παράμετρο για να αντιληφθείς και τον δικό μου τρόπο σκέψης. Ο Αηδονίδης ανήκει -πιστεύω- σε εκείνη την κατηγορία ανθρώπων που με βάση την προσφορά τους σε έναν χώρο όπως η μουσική μας παράδοση, που αποκτά εθνική διάσταση, δικαιούνται να ορίσουν οι ίδιοι τον τρόπο και τον χρόνο απόσυρσής τους από την ενεργό δράση.
    Σαφώς και έχεις δικαίωμα να κρίνεις καλλιτεχνικά έναν άνθρωπο, που ούτως ή άλλως εκτίθεται στο κοινό επί τόσα χρόνια, αλλά παράλληλα προσφέρει και προσφέρεται στο αέναο του λαογραφικού μας πολιτισμού, μα κάντο έχοντας υπόψιν τα ειδικά κριτήρια που διέπουν τον συγκεκριμένο και εσύ φαίνεται πως γνωρίζεις καλά, συν τοις άλλοις.
    Επιπρόσθετα, είναι ατυχές το μέτρο σύγκρισης που χρησιμοποιείς. Χαίρομαι που ένας άνθρωπος της γενιάς μου -από ό,τι αντιλαμβάνομαι- έχει με αυτόν τον τροπο την παράδοση στη ζωή του, μα μιας και το αναφέρεις, τα ίδια και περισσότερα χρόνια παρακολουθώ κι εγώ τον Αηδονίδη. Σαφώς και σέβομαι τα όσα σκέφτεσαι μέσα από το προσωπικό σου βίωμα, μα θα σου έλεγα να σεβαστείς και ουχί να υποβαθμίζεις την άποψη και άλλων που μπορεί να έχουν ένα διαφορετικό αλλά εξίσου σημαντικό βίωμα. Η προσωπική εμπειρία ακονίζει και δημιουργεί το μέτρο κρίσης, μα μην την χρησιμοποιείς ως απόλυτο στεγανό.
    Για παράδειγμα, όπως πολύ σωστά ανέφερες ο κ. Χρόνης προσφέρει τεράστιο έργο και από διάφορους φορείς... Επίσης, όμως έχει βρεθεί και σε εκδηλώσεις, όπου θα μπορούσε να πει κανείς πως οι συνθήκες δημιουργούσαν κινδύνους για την προβολή της καλλιτεχνικής του εικόνας, μα ο ίδιος ποτέ δεν το σκέφτηκε, βρέθηκε και ξαναβρέθηκε εκεί προκειμένου να φτάσουν στα αυτιά νέων ανθρώπων μουσικές της παράδοσής μας.
    Αναφέρομαι στα "λάιβ του Musicheaven", στα οποία ανελλιπώς δίνει το παρόν. Αυτό άραγε δεν είναι πολύ σημαντικό και έξω από κάθε μορφής... εθισμού στο χειροκρότημα; Επίσης, όπως η Κατερίνα Παπαδοπούλου που έχει την τύχη να βρίσκεται πλάι στην άλλη μεγάλη δασκάλα του δημοτικού μας τραγουδιού, έτσι και στην περίπτωση της Νεκταρίας, δεν είναι τεράστια προσφορά από μέρους τους (Αηδονίδης-Σαμίου) που στηρίζουν και δημιουργούν εν δυνάμει διαδόχους τους; Αυτό, δεν είναι τεράστια δωρεά προς τις νεότερες και επόμενες γενεές;

    Υ.Γ. Επίσης, θα ήθελα ειλικρινά να κερδίσουμε κάτι από αυτή την ανταλλαγή απόψεων και όχι να παρασυρόμαστε σε απρεπείς χαρακτηρισμούς, αγαπητέ traditional. Κακώς, αλλά εσύ πρώτος ξέφυγες από κάποια όρια στα σχόλια για τον τρόπο με τον οποίο πιστεύεις πως τραγουδάει η Νεκταρία Καραντζή.
    Παράλληλα, τόσο προσωπικά, όσο και ο jorge και άλλα παιδιά εδώ μέσα γράφουμε ενυπόγραφα και τα στοιχεία μας είναι στη διάθεσή σου, αρκεί να κάνεις μια αναζήτηση στην επάνω μπάρα της πρώτης σελίδας (αυτό για το σχόλιο σου, πως "beatlus, δεν ξέρω ποιος είσαι εσύ") Αντίθετα, εσύ μας είσαι -δυστυχώς- άγνωστος. Δεν είσαι, ασφαλώς, υποχρεωμένος να κάνεις γνωστά τα στοιχεία σου, αλλά θα ήταν ευχής έργο να μείνεις ενεργό μέλος του σάιτ και να προσφέρεις με θετική ενέργεια την εμπειρία σου από την παραδοσιακή μουσική μέσω καλοπροέραιτης ανταλλαγής απόψεων και σε άλλους ανθρώπους της γενιάς μας που δεν έχουν τόσο άμεση επαφή...
    Λοιπόν, τί λες;
    jorge
    04.04.2007, 11:50
    Για πιο λόγο να μας στενοχωρήσεις βρε Μπάμπη μου; Η ένστασή μου δεν έχει να κάνει τόσο με το περιεχόμενο όσων λέει ο/η traditional, αλλά με τον άσχημο τρόπο που τα εκφράζει.

    Όσον αφορά τη φωνή της Νεκταρίας και το αν ταιριάζει στο παραδοσιακό, αυτό δεν μου επιτρέπεται να το θίξω γιατί δεν ακούω πολλά χρόνια αυτό το είδος. Ξέρω όμως οτι είναι στα πρώτα της βήματα, δουλεύει πάρα πολύ σκληρά και έχει αποσπάσει πολύ θετικές κριτικές από πολύ κοσμο.

    Όσον αφορά στο πότε θα σταματήσει να τραγουδάει ο κ.Αηδονίδης, έθιξα τα θετικά που έχει για όσους δεν τον ξέρουν, το να παραμένει ενεργός. Εννοείται πως η φωνή του δεν είναι όπως παλιά (ναι traditional, έχω ακούσει και παλιές ηχογραφήσεις του), ο ίδιος όμως το γνωρίζει, γι' αυτό και σιγά σιγά χαλαρώνει τους ρυθμούς του.

    Όσον αφορά τον Βαγγέλη Δημούδη, εγώ γιατί πάντα τον βλέπω στις συναυλίες του κ.Αηδονίδη; Σε μια συναυλία μάλιστα στη Χαλκιδική, το καλοκαίρι, ένα μέρος του προγράμματος ήταν δικό του.
    katerina229
    04.04.2007, 11:58
    Μετά από όλα όσα γράφτηκαν από το μέλος traditional, για να κλείσω από την πλευρά μου το θέμα, θα πω μόνο ένα που έλεγε η γιαγιά μου:

    "πετροβολείται μόνο το δέντρο που έχει καρπούς" !

    Οπότε, η Νεκταρία μας είναι σε καλό δρόμο, όσο ακούγονται τέτοια εμπαθή σχόλια
    alex3
    04.04.2007, 11:59
    Νομίζω ρε παιδιά πως άνοιξε τζάμπα αντιπαράθεση εδώ... Ο/Η traditional εξέφρασε μια άποψη μ' έναν λίγο πιο άμεσο τρόπο...Στο πρώτο ποστ παίρνει μια θέση που έχει κάθε δικαίωμα να πάρει...καθόλου προσβλητικά, λέει ότι η φωνή της Νεκταρίας είναι λίγο ένρινη...δεν τρέχει και τίποτα...προτιμά την κ.Παπαδοπούλου και αναγνωρίζει ότι είναι καλό νέοι άνθρωποι να ασχολούνται με την παραδοσιακή μουσική... Συμφωνώ ότι ο Βαγγέλης ο Δημούδης είναι "παραμελημένος" σε Πανελλαδική κλίμακα, αλλά αν ανέβεις στο Βορρά είναι σχεδόν στάρ...! Το πατάρι είναι σίγουρα γλυκό - ο Κούδας κι ο Βαζέχα σταμάτησαν όταν σαραντάρισαν... Επίσης, από τη στιγμή που δεν υπάρχει ένα "εθνικό σύστημα " παραγωγής και προώθησης καλλιτεχνών, οι γνωριμίες, οι προωθήσεις και οι σχέσεις προκύπτουν ΚΑΙ μέσα από μια τυχαιότητα...Πάντα υποστηρίζω, πως για κάθε έναν αναγνωρισμένο - σε οποιονδήποτε χώρο - υπάρχουν άλλοι 99 εξίσου καλοί ή και καλύτεροι, που δεν θα τους μάθουμε ποτέ.


    Τελικά όμως - κι αυτό για μένα είναι το πιο σημαντικό - πιστεύω πως δεν πρέπει να αντιδρούμε με τόσο έντονα συναισθηματικό τρόπο σε απόψεις που απλά τυχαίνει να είναι διαφορετικές από τη δική μας. Το βέβαιο είναι πως όποιος εκτείθεται δημόσια πρέπει να είναι ώριμος και ψύχραιμος να έισπράξει και να επεξεργαστεί κάθε είδους impact που μπορεί να έχει αυτή του η έκθεση...
    elenigeladari
    04.04.2007, 11:59
    νεκταρία μου σου εύχομαι και εγώ καλή τύχη μέσα απο τη ψυχή μου, και όλα σου τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα... και μην ακούς κανέναν.. συνέχισε να πιστεύεις στον εαυτό σου και σε αυτό που κάνεις, και εμείς θα είμαστε εδώ για να σε στηρίζουμε...




    όσο για μερικούς μερικούς, ... έλεος.. η ζήλια και η κακία σας δεν έχει όρια.... κάνει μπαμ απο μακριά...
    alex3
    04.04.2007, 12:04
    Παράθεση:

    Το μέλος elenigeladari στις 04-04-2007 στις 11:59 έγραψε...

    νεκταρία μου σου εύχομαι και εγώ καλή τύχη μέσα απο τη ψυχή μου, και όλα σου τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα... και μην ακούς κανέναν.. συνέχισε να πιστεύεις στον εαυτό σου και σε αυτό που κάνεις, και εμείς θα είμαστε εδώ για να σε στηρίζουμε...




    όσο για μερικούς μερικούς, ... έλεος.. η ζήλια και η κακία σας δεν έχει όρια.... κάνει μπαμ απο μακριά...

    γιατί δεν το κατάλαβα έτσι εγώ...???
    traditional
    04.04.2007, 12:22
    Παράθεση:
    αυτό για το σχόλιο σου, πως "beatlus, δεν ξέρω ποιος είσαι εσύ"

    Eννουσα φυσικα εν σχεσει με την ενασχοληση σου με την παραδοσιακη μας μουσικη.Δεν ηθελα να σε υποτιμησω. Το οτι εγω ειμαι ''αγνωστος'' ακυρωνει σε κατι αυτα που λεω?

    Φαντάζομαι τελικά ότι σας πειραξε τo περι...νιαουρίσματος.Στα αυτια μου ετσι ηχει ομως η φωνη της κ.Καραντζη, ΣΥΓΝΩΜΗ. (katerina229, ακομα περιμενω το τηλεφωνο του ωριλα...)
    Σας ξαναλέω λοιπον , το ειπα και πριν αλλα μονο αυτο δε σχολιαστηκε, οτι αν το ελεγα για καποια αλλη τραγοδιστρια δε θα γινόταν αυτος ο κακος χαμος, n'est pas?
    Οσο για το Βαγγελη Δημουδη , εννοειται πως το μετρο προωθησης του είναι εντελως δυσαναλογο με βαση της αξια του. Και αν θεωρείς πως ενας 53χρονος τραγουδισταράς πρεπει να ειναι ικανοποιημενος με μερικα χορευτικά τραγουδια που του δινει εν ειδει ξεροκοματου να λεει (τα πιο γρηγορα, αυτα που δεν μπορει λογω γηρατος και οχι μονο ...χαλαρωματος ρυθμων να βγαλει περα ο ιδιος ο Αηδονιδης), τι να πω...Επίσης η προώθηση που κάνει η Σαμίου στην Παπαδοπούλου δεν είναι σε καμία περίπτωση η ίδια. Νομίζω όμως πως το κουράσαμε. Εγώ πάντως κουράστηκα.

    jorge, ξεχασες το ''το''. Λιγο δυσκολο να ειμαι ''το πιθηκος'' ομως, δε νομιζεις?

    Φυσικά έχω την καλή διάθεση να γράφω εδώ, beatlus, αρκει να με προειδοποιεί κάποιος πριν γράψω τη γνώμη μου για το ποιοί είναι μέλη του site ή απλά φίλοι σας ώστε να ξέρω που πάω να μπλέξω.
    jorge
    04.04.2007, 12:22
    Παράθεση:

    Το μέλος traditional στις 04-04-2007 στις 03:25 έγραψε...

    παρακαλώ τον διαχειριστή (που με αποκάλεσε ''πίθηκο'',εμμέσως πλην σαφώς) να διαγραψει τα ποστ μου. Εγώ σέβομαι πολύ το χρόνο που κατανάλωσα για να τα γράψω για να το κάνω μόνος μου.


    Τώρα το είδα αυτό. Κανείς δεν σε αποκάλεσε πίθηκο traditional. Ποτέ δε θα επέτρεπα στον εαυτό μου να ξεφύγει τόσο πολύ ώστε να κακοχαρακτηρίσει - έστω και έμμεσα - κάποιον. Απλά με το παραπάνω, αποδεικνύεις οτι είναι λογικό να προσβάλλεται κάποιος, όταν παρομοιάζουν κάποιο χαρακτηριστικό του (φωνή, πρόσωπο) με αυτό κάποιου ζώου. Τελικά προσβλήθηκες η ίδια από έναν υποθετικό χαρακτηρισμό, ενώ θεωρείς οτι δεν πρέπει να προσβληθεί η Νεκταρία που λες οτι νιαουρίζει. Εδώ βλέπω μια αντίφαση.

    Όσον αφορά τα υπόλοιπα που λες περί διαχείρισης κλπ, δεν με αφορούν, γιατί εδώ σου μιλάω σαν Γιώργος. Και ούτε έχεις βγει εκτός κανονισμών για να σβήσουμε το οτιδήποτε.
    elenigeladari
    04.04.2007, 12:23
    Παράθεση:

    Το μέλος alex3 στις 04-04-2007 στις 12:04 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος elenigeladari στις 04-04-2007 στις 11:59 έγραψε...

    νεκταρία μου σου εύχομαι και εγώ καλή τύχη μέσα απο τη ψυχή μου, και όλα σου τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα... και μην ακούς κανέναν.. συνέχισε να πιστεύεις στον εαυτό σου και σε αυτό που κάνεις, και εμείς θα είμαστε εδώ για να σε στηρίζουμε...




    όσο για μερικούς μερικούς, ... έλεος.. η ζήλια και η κακία σας δεν έχει όρια.... κάνει μπαμ απο μακριά...

    γιατί δεν το κατάλαβα έτσι εγώ...???



    μωρέ και εσύ το κατάλαβες έτσι, και όλοι μας το καταλάβαμε έτσι.. κάποιοι άλλοι όμως δεν λένε να το καταλάβουνε ... δεν πειράζει... ο καθένας με τα κουσούρια του...
    alex3
    04.04.2007, 12:31
    Παράθεση:

    Το μέλος elenigeladari στις 04-04-2007 στις 12:23 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος alex3 στις 04-04-2007 στις 12:04 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος elenigeladari στις 04-04-2007 στις 11:59 έγραψε...

    νεκταρία μου σου εύχομαι και εγώ καλή τύχη μέσα απο τη ψυχή μου, και όλα σου τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα... και μην ακούς κανέναν.. συνέχισε να πιστεύεις στον εαυτό σου και σε αυτό που κάνεις, και εμείς θα είμαστε εδώ για να σε στηρίζουμε...




    όσο για μερικούς μερικούς, ... έλεος.. η ζήλια και η κακία σας δεν έχει όρια.... κάνει μπαμ απο μακριά...

    γιατί δεν το κατάλαβα έτσι εγώ...???



    μωρέ και εσύ το κατάλαβες έτσι, και όλοι μας το καταλάβαμε έτσι.. κάποιοι άλλοι όμως δεν λένε να το καταλάβουνε ... δεν πειράζει... ο καθένας με τα κουσούρια του...

    Όχι, όχι...εννοώ δεν κατάλαβα κάτι παραπάνω από μια κριτική άποψη...δεν μου έβγαλε ζήλια ή κακία...αυστηρότητα...ίσως...αλλά αρκετά απ'αυτά που λέει, γενικά, ισχύουν...