ελληνική μουσική
    858 online   ·  210.851 μέλη

    ...Περι φανατισμου οπαδων

    Zefuros
    12.04.2007, 15:47
    φυσικά μειώνει τις παραβάσεις. Απο τοτε που μπηκαν οι ψευτοκαμερες στο πεταλο του μαλλιακου, οι περισσοτεροι περνάν απο εκει πιο σιγα απο οτι παλιοτερα... και πιο ηρεμα... το παρατηρησα το τελευταιο χρονο που εκανα συχνα καποια ταξιδακια...
    Για τους φιλους σου δεν ξερω. Ισως φταιει το γεγονος πως δεν υπαρχει ακομα το σχετικο νομοθετικο πλαισιο.
    Η συγκριση με την χουντα ειναι παρατραβηγμένη...
    Τελος, υπα΄ρχει και αλλη μια διαφωνία μεταξύ μας... σε τελική ανάλυση, εαν με καταγραψει και μια καμερα να περπατω στην Πανεπιστημιου.. και τι εγινε? Πιστεψε με, εαν ηθελαν να σε παρακολουθησουν, μπορουν ανα πασα ωρα και στιγμη να κανουν ζουμ στο δαχτυλίδι που φοράς μέσω δορυφόρου... Μεγάλη η χάρη μας!
    Οποτε επαναλαμβανω... σε μια ευνομουμενη πολιτεία, με τη σωστη νομοθεσία (η οποία βεβαια θα πρεπει να εφαρμόζεται κιολας) δεν υφισταται κανενα προβλημα...

    Οσο για το εαν διαλεγες ενα σημειο χωρις καμερα για να με κλεψεις... ε, και εγω θα πηγαινα απο το σημειο με την καμερα...


    YrIazz
    12.04.2007, 16:22
    Εγω παλι δεν παρατηρησα διαφορα στο πεταλο.....

    Μπορει να θεωρεις τραβηγμενη τη συγκριση παρολα αυτα το να "ζεις" μονο δεν φτανει, οι συνθηκες παιζουν μεγαλο ρολο, και επιμενω σε αυτο μιας κ η ενσταση σου ξεκινησε απο ....."""" Υπερβολικό το βρισκω, εως και ασχετο. Ανθρωπινο δικαιωμα και μαλιστα το μεγαλύτερο ειναι η Ζωή.....""""

    Οντως εαν θα ηθελαν να με παρακολουθησουν οι καμερες απλα θα διευκολυναν... αλλα ουτε εμενα ειναι εκει το θεμα μου.... δεν το θεωρω παραβιαση "προσωπικων δεδομενων", οπως εχω ακουσει πολλους να λενε...

    Το ξερω ειμαι υπερβολικη (χα, σε προλαβα!), παρολα αυτα ο κοσμος πια φοβαται τοσο πολυ που δεν αναλογιζεται τι εκβαση μπορει να εχει η ολη ιστορια με τις καμερες... Και αν σημερα θελεις καμερες για τους δρομους αυριο θα θελεις για προστασια, και μεθαυριο θα θελεις να φτανουν εξω απο το σπιτι σου... και γιατι οχι (?) σε λιγο κ μεσα...

    YrIazz
    12.04.2007, 16:42
    Παράθεση:

    Το μέλος Zefuros στις 12-04-2007 στις 15:47 έγραψε...

    Οσο για το εαν διαλεγες ενα σημειο χωρις καμερα για να με κλεψεις... ε, και εγω θα πηγαινα απο το σημειο με την καμερα...





    Το ξεχασα..... ναι οκ... και εγω θα εβαζα κουκουλα.....

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : YrIazz στις 12-04-2007 17:14 ]


    vero
    12.04.2007, 16:52
    Τελος, υπα΄ρχει και αλλη μια διαφωνία μεταξύ μας... σε τελική ανάλυση, εαν με καταγραψει και μια καμερα να περπατω στην Πανεπιστημιου.. και τι εγινε? Πιστεψε με, εαν ηθελαν να σε παρακολουθησουν, μπορουν ανα πασα ωρα και στιγμη να κανουν ζουμ στο δαχτυλίδι που φοράς μέσω δορυφόρου... Μεγάλη η χάρη μας!


    καλοοοοοοο συμφωνωωω!!!


    Bruce_Dicki13
    13.04.2007, 10:09
    ρε παιδια ..στη γερμανια απο οσο ξερω εχουν καμερες σε καθε γωνια του δρομου!!! ουτε σκουπιδακι δεν τολμουν να πεταξουν κατω!!!

    When you know that your time has come around

    You know you'll be prepared for it

    Say your last goodbyes to everyone

    Drink and say a prayer for it

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Bruce_Dicki13 στις 13-04-2007 10:11 ]


    vero
    13.04.2007, 13:57
    opws to eipes Bruce!!!! etsi prepei alla pou?????????..............


    absurdus_delirium
    13.04.2007, 16:45
    Έτσι, έτσι.. Χρησιμοποιείστε, παρακαλώ, λίγο τα μυαλά σας και αναρωτηθείτε κατά πόσο οι λογικές "ακολουθώ την πορεία σου στα 5 μέτρα - αν είναι ειρηνική, δεν έχεις τίποτε να φοβηθείς / έχω μια κάμερα μες στο σπίτι σου - αν είσαι νομοταγής, δεν έχεις τίποτε να φοβηθείς / σε έχω φακελωμένο από τα έξι σου - αν μεγαλώσεις σωστά δεν έχεις τίποτε να φοβηθείς" είναι ασύνδετες. Το είπα και αλλού..
    Zefuros
    13.04.2007, 18:07
    Παράθεση:

    Το μέλος YrIazz στις 12-04-2007 στις 16:42 έγραψε...

    Παράθεση:

    Το μέλος Zefuros στις 12-04-2007 στις 15:47 έγραψε...

    Οσο για το εαν διαλεγες ενα σημειο χωρις καμερα για να με κλεψεις... ε, και εγω θα πηγαινα απο το σημειο με την καμερα...





    Το ξεχασα..... ναι οκ... και εγω θα εβαζα κουκουλα.....

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : YrIazz στις 12-04-2007 17:14 ]




    Zefuros
    13.04.2007, 18:11
    Παράθεση:

    Το μέλος absurdus_delirium στις 13-04-2007 στις 16:45 έγραψε...

    Έτσι, έτσι.. Χρησιμοποιείστε, παρακαλώ, λίγο τα μυαλά σας και αναρωτηθείτε κατά πόσο οι λογικές "ακολουθώ την πορεία σου στα 5 μέτρα - αν είναι ειρηνική, δεν έχεις τίποτε να φοβηθείς / έχω μια κάμερα μες στο σπίτι σου - αν είσαι νομοταγής, δεν έχεις τίποτε να φοβηθείς / σε έχω φακελωμένο από τα έξι σου - αν μεγαλώσεις σωστά δεν έχεις τίποτε να φοβηθείς" είναι ασύνδετες. Το είπα και αλλού..



    Πάντως, επειδή ζούμε στην Ελλάδα, δεν εχουμε να φοβηθούμε τιποτα απο το φακελωμα... με τετοιο ανοργανωτο κράτος, θα ψαχνουν να βρουν τον φακελο μας και δεν θα τον βρισκουν....
    gogere17
    13.04.2007, 19:42
    ομως κανοντας μια "καθαριοτητα"μπορει κατα τυχη να τον βρουν στο ντουλαπι με τα τροφιμα!! ή μπορει επισης αφου ξερουν τι ανοργανωτο κρατος ειναι να εχουν καποια υπηρεσια απο "κατω"
    YrIazz
    17.04.2007, 11:47
    Και μιας και πιασαμε το θεμα με τις καμερες... προς τα παιδια που τα θεωρουν υπερβολη...


    Πηγη: Τα Νεα, 17 Απριλιου

    Καμερες θα υποδεικνυουν υποτπους για εγκληματα

    Ενα συστημα απο καμερες κλειστου κυκλωματος που μπορει να εντωπιζει επιδοξους εγκληματιες ή πιθανους υποπτους κ μετα να ακολουθει τις; κινησεις του δοκιμαζεται αυτον το καιρο σε εμπορικα κεντρα της Βρετανιας....

    Το κυκλωμα κοστους 10,500 ευρω φερει την ονομασια "κοριος" κ αποτελειται απο 8 καμερες που ειναι τοποθετημενες ετσι ωστε να σχηματιζουν ενα κυκλο κ οι οποιες μπορουν να παρακολουθουν πανοραμικα τον δρομο απο κατω. Επειτα το υλικο που οι καμερες καταγραφουν σκαναρεται απο λογισμικο που αναγνωριζει 50 διαφορετικα στοιχεια συμπεριφορας κ καθοριζει βαση αυτων εαν καποιος συμπεριφερεται με τροπο εκτος του φυσιολογικου. Οταν ενας υποπτος εντοπιζεται μια ενατη καμερα αυτοματα εστιαζει πανω του κ αρχιζει να παροκολουθει τις κινησεις του.

    ...
    Σε ολη τη Βρετανια υπαρχουν 4,2 εκτ. καμερες γεγονος που σημαινει οτι ο μεσος Βρετανος φωτογραφιζεται περιπου 300 φορες την ημερα. Ωστοσο οπως προκυπτει απο τα ετησια στατιστικα στοιχεια των αστυνομικων αρχων της Βρετανιας, το συτσημα τους κοστισε 5 τρις στερλινεςαπετυχαν ομως να τους προστατεψουν. Ειναι χαρακτηριστικο οτι οι ληστειες κ τα εγκληματα δρομου, οπως η αρπαγη τσαντων, εχουν σημειωσει 12% αυξηση σε σχεση με το 2005...


    .....


    nefos
    26.04.2007, 00:55

    Πρόσωπα & προσωπεία

    Δυο βιβλία που «πονάνε»

    ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΗΣΤΟ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ mich@enet.gr, www.bavzer.blogspot.com

    ΙΒΑΝ ΤΣΟΛΟΒΙΤΣ, 69 ετών, Σέρβος πολιτικός ανθρωπολόγος, εθνολόγος και ειδικός σε ερμηνεία και ανάλυση πολιτισμικών συμβόλων, έχει δημοσιεύσει πολλά άρθρα και σειρά βιβλίων για τη λαϊκή κουλτούρα και το κοινωνικό και πολιτικό φαντασιακό. Ενα από αυτά, μεταφρασμένο εδώ από τον Τάκη Μπουζάνη και εκδοθέν στα Γιάννινα από τις εκδόσεις «Ισνάφι», φέρει τον τίτλο «Από τις κερκίδες στα χαρακώματα» και, με βάση τη γιουγκοσλαβική εμπειρία, καταγίνεται με το ποδόσφαιρο «ως αφήγηση του πολέμου». Τα πρόσφατα επεισόδια μεταξύ χούλιγκαν του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού στην Παιανία, με τη δολοφονία ενός ανθρώπου, «φωτογραφίζονται» στο βιβλίο αυτό κι ας έχουν συμβεί πριν ο Τσόλοβιτς το γράψει.



    Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ από τη συμβολική μάχη της εξέδρας, που είναι από τα όμορφα στοιχεία του συγκεκριμένου αθλήματος, στα «υπαρκτά χαρακώματα του πολέμου» (π.χ. Λεωφόρος Λαυρίου...) είναι μία «διαδικασία» που, κατά τον συγγραφέα, περνάει οπωσδήποτε και από τις θέσεις των επισήμων, αλλά και από τα δημοσιογραφικά θεωρεία των γηπέδων. Στα κείμενα για το ποδόσφαιρο που βρήκε στον γιουγκοσλαβικό Τύπο εδώ και 20 χρόνια, αναγνώρισε, λέει, τη δομή μιας μυθικής αφήγησης ή, όπως λέει, «μιας άγριας λογοτεχνίας», που έχει διαστάσεις εθνικιστικές, αλλά και ρητορική μίσους.

    ΛΙΓΟΙ γνωρίζουν ότι το «εναρκτήριο λάκτισμα» του πολέμου μεταξύ Κροατών και Σέρβων έλαβε χώρα μια Κυριακή απόγευμα σε γήπεδο του Ζάγκρεμπ. Οπως, επίσης, και ότι ο διαβόητος εγκληματίας πολέμου Αρκάν, για τη συγκρότηση των τρομερών «Τίγρεων», στράφηκε στους συνδέσμους οργανωμένων οπαδών, ομάδων του Βελιγραδίου. Το ποδόσφαιρο, το λατρεύει ως παιχνίδι ο Τσόλοβιτς. Αλλά είναι, λέει, κάτι περισσότερο από παιχνίδι πια. Και αυτό το «κάτι περισσότερο» το διερευνά στο βιβλίο του, βάζοντας στο μικροσκόπιο τη γλώσσα της αθλητικής δημοσιογραφίας, «το μυθολογικό υπόστρωμα που καλλιεργείται από τον Τύπο σε καιρό ειρήνης, τη μάχη μεταξύ του εμείς και οι άλλοι».

    «ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ -γράφει- να περιγράψω πώς μια ομάδα φανατικών χούλιγκαν, υπό συγκεκριμένες συνθήκες, μετατρέπεται σε εθελοντική στρατιωτική μονάδα, πώς από την τελετουργική και συμβολική αναπαράσταση της βίας πέρασε στην πραγματική βία, πώς μια αντικοινωνική ομάδα έγινε μια συνάθροιση πολεμιστών και εθνικών ηρώων, πώς η "φολκλορική" αγριότητά τους μετατράπηκε σε εθνικιστικό "λόγο μίσους"». Η επιστημονική θεώρηση του βιβλίου του Ιβάν Τσόλοβιτς έγινε από τον επιστήμονα κοινωνιολογίας, Γιάννη Γκολφινόπουλο, ο οποίος ασχολείται με το ίδιο θέμα, από ελληνικής σκοπιάς, στη δική του μελέτη με τίτλο «Ελληνες Ποτέ...», που καταγίνεται με το πώς είδαν Αλβανοί και ελληνικός Τύπος τα θλιβερά γεγονότα της νύχτας της 4ης Σεπτεμβρίου 2004 όταν, λίγο μετά τους Ολυμπιακούς και το Euro της Πορτογαλίας, η Εθνική Ελλάδος έχασε στα Τίρανα από την Αλβανία με 2-1 και σε επεισόδια που έγιναν σε όλη την Ελλάδα (υπό το κυρίαρχο σύνθημα «Αλβανέ, Αλβανέ, δεν θα γίνεις Ελληνας ποτέ...»), ένας Αλβανός μετανάστης, ο Γκράμος Παλούσι, δολοφονήθηκε από δικά μας χέρια στη Ζάκυνθο.

    ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ του Γκολφινόπουλου, που επίσης κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Ισνάφι» (στα Γιάννινα), δεν αναζητεί τους ενόχους στις βίαιες μειοψηφικές συμμορίες των ακροδεξιών-χούλιγκαν, γιατί συνήθως τέτοιοι είναι. Η έρευνά του επικεντρώνεται «στη σιωπηλή πλειοψηφία και στους εκφραστές και διαμορφωτές της». Τα μίντια. Μάλιστα, ο συγγραφέας, όπως και ο Τσόλοβιτς, δεν ασχολείται με τον «συνήθη ύποπτο», που είναι ο αθλητικός Τύπος, αλλά με τον λεγόμενο συμβατικό - τις καθημερινές πολιτικές εφημερίδες που, πολλές φορές, ενώ καταγγέλλουν τα φαινόμενα βίας και τα καταδικάζουν μετά βδελυγμίας, ταυτόχρονα αναπαριστούν τα φαινόμενα αυτά, ως παράδειγμα μιας «ανώριμης» συμπεριφοράς «κάποιων λίγων φανατικών». Χαρακτηριστικός δε, είναι ο τίλος στις αθλητικές σελίδες μεγάλης εφημερίδας, την επόμενη μέρα της ήττας της Εθνικής μας στα Τίρανα: «Την πατήσαμε σαν... Αλμπάνηδες»!

    ΔΥΟ βιβλία που «πονάνε». Αρα, αξίζει να διαβαστούν.

    ενετ - 25/04/20