Παράθεση:
Το μέλος uNick στις 04-04-2007 στις 13:01 έγραψε...
Όχι, δεν υπάρχουν εκτελωνισμοί κλπ στις ενδοκοινοτικές διακινήσεις. Μίλησα μόνο για κόστος μεταφοράς. Και για να βοηθήσω περισσότερο, όταν κοίταξα για μια οδική μεταφορά από Αγγλία (ένα φορτηγό), το κόστος τότε (πριν 3 χρόνια) ξεπερνούσε τις 5,500 ευρώ.
Για να μην μπερδευόμαστε, δεν λέω ότι τα - όντως υψηλά - μεταφορικά είναι η αιτία των ακριβών εισιτηρίων, αλλά σίγουρα παίζουν το ρόλο τους.
|
|
Μίλησα για μεταφορά κοντέινερς με πλοίο πριν, θα ρωτήσω και για φορτηγό και θα σας πω ακριβώς.
Νίκο, βεβαίως και τα κοινοτικά εμπορεύματα περνάνε από Τελωνείο, είναι ένα λάθος που κάνουν οι περισσότεροι αυτό. Απλώς πλέον δεν ανοίγονται τα εμπορεύματα για να ελεγχούν όπως γίνεται στα τριτοχωρικά...
Να κάνω μόνο μια διευκρίνηση διαδικαστική... Μιλάω πάντα για το λιμάνι του Πειραιά, όπου αν ξεφορτώσει πλοίο, που προέρχεται από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην ελεύθερη Ζώνη του Πειραιά, πρέπει να αποδειχθεί ο κοινοτικός χαρακτήρας του εμπορεύματος.
Υπάρχει και η περίπτωση αν το φορτηγό σου, μπήκε σε λιμάνι στο Μπάρι π.χ. και βγήκε στην Πάτρα, το εμπόρευμα να ήρθε κατευθείαν σε σένα, χωρίς να περάσει από το Τελωνείο. Η μεγάλη πλειοψηφία των εμπορευμάτων όμως έρχεται στο λιμάνι του Πειραιά.
(Είμαστε εντελώς off topic έτσι?
)
"Δεν είμαστε τίποτα, ας γίνουμε τα πάντα!"
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : dimitrapan στις 04-04-2007 13:43 ]