ελληνική μουσική
    589 online   ·  210.843 μέλη

    Μηπως καποιοι μας κοροιδευουν?

    Ozzakos
    03.04.2007, 16:51
    Σορρυ ρε παιδιά αλλά ΠΛΑΚΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ??....Ωραια οκ..Metallica...Robert Plant...Europe...Heaven and Hell...Placebo ....Tull...Saxon...Mastodon..και άλλοι τόσοι που έρχονται φέτος άρα σύνολο=2*********** ευρώ!!!!!!!!!...μας τα πέρνουν λίγο η κάνω λάθος??? Τουλάχιστον να μας λένε για τις συναυλίες κανα 2 χρονάκια πριν να αποταμιέυουμε...ΕΛΕΟΣ....
    jorge
    03.04.2007, 16:59
    Ozzako δυστυχώς δεν τα διοργανώνει η ίδια εταιρία, ούτε αυτά κλείνονται ένα χρόνο πριν ώστε να σε προετοιμάσουν.

    Όσον αφορά τα χρήματα, ναι, είναι πολλά. Όμως μην ξεχνάμε οτι η Ελλάδα δεν είναι Κεντρική Ευρώπη ώστε τα κοντέινερ με τον εξοπλισμό να κάνουν 300, 500 ή 1000 χιλιόμετρα και να φτάνουν στον προορισμό τους. Πρέπει να διασχίσουν την Αδριατική ή να έρθουν οδικώς ταξιδεύοντας όλη σχεδόν την Ευρώπη.
    Ozzakos
    03.04.2007, 17:04
    Jorge περίμενα ότι κάτι καλό θα βρεις για απάντηση και εχεις δίκιο...αλλά εγώ λεφτα που θα βρω??
    dimitrapan
    03.04.2007, 17:08
    Χορχίτο θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Δεν είναι ουσιαστικά το κόστος των μεταφορικών που φθάνουν τα εισιτήρια στο ύψος που φτάνουν... Το κόστος αυτό είναι μηδαμινό, αφού αυτά που μεταφέρουν δεν είναι προς πώληση. Ιδιαίτερα δε αν αναλογιστείς και τον αριθμό των ατόμων που παρακολουθούν αυτές τις συναυλίες, τότε ένα παραπάνω, η αξία των μεταφορικών είναι άνευ λόγου.

    Απλώς γίνεται αυτό που γίνεται παντού! Πουλάει το "όνομα" και όσο μεγαλύτερο είναι αυτό, τόσα περισσότερα πάνε να βγάλουν όλοι... Από το ίδιο το συγκρότημα, τις εταιρίες που τους φέρνουν, τον Δήμο στον οποίο ανήκει ο χώρος όπου θα πραγματοποιηθεί η συναυλία κλπ.
    sea_like_eyes
    03.04.2007, 17:08
    Με τα φράγκα που υπολογίζω αγοράζουμε ένα ιδιωτικό αεροπλανάκι και κιάλια και έχουμε την καλύτερη θέα…προϋπόθεση να παίζουν σε ανοιχτό χώρο …α καλό ?α καλό?
    dimitrapan
    03.04.2007, 17:10
    Παράθεση:

    Το μέλος Ozzakos στις 03-04-2007 στις 17:04 έγραψε...

    Jorge περίμενα ότι κάτι καλό θα βρεις για απάντηση και εχεις δίκιο...αλλά εγώ λεφτα που θα βρω??



    Πρέπει να κάνεις τις επιλογές σου... Δυστυχώς ή ευτυχώς δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα...
    jorge
    03.04.2007, 17:18
    Παράθεση:

    Το μέλος dimitrapan στις 03-04-2007 στις 17:08 έγραψε...

    Το κόστος αυτό είναι μηδαμινό, αφού αυτά που μεταφέρουν δεν είναι προς πώληση.


    Δε γνωρίζω από τιμές, αλλά δε νομίζω να είναι μηδαμινό το κόστος για τα ναύλα τόσων κοντέινερ (μετ' επιστροφής), συν τις έξτρα μέρες που δουλεύουν οι οδηγοί και οι τεχνικοί. Σκεφτείτε πως για να φτάσει ο εξοπλισμός από πχ Αγγλία στην Ελλάδα μέσω Ιταλίας, θέλει χαλαρά 2 μέρες. Όταν για να πάει Κεντρική Ευρώπη (πχ Παρίσι) θέλει μόλις 3-4 ώρες. Αυτές οι έξτρα ώρες είναι κόστος.

    Εκτός βέβαια αν μέρος του εξοπλισμού το νοικιάζει κάποια ελληνική εταιρία, οπότε ίσως είναι καλύτερα.
    dimitrapan
    04.04.2007, 09:18
    Πίστεψε με, σε σχέση με το κόστος + των αριθμών των εισιτηρίων, ναι είναι μηδαμινό.
    jorge
    04.04.2007, 10:00
    Πες και κανά νούμερο ντε
    dimitrapan
    04.04.2007, 10:12
    Οι τιμές παίζουν από πρακτορείο σε πρακτορείο , αλλά για παράδειγμα για ένα 20΄ κοντέινερ από Κίνα (λέω Κίνα που έχω το νούμερο πρόχειρο), θέλει γύρω στα 1.800 - 2.000 €. Το κόστος εννοείται πως είναι μικρότερο όταν πρόκειται για χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης...
    dimitrapan
    04.04.2007, 10:31
    Επανέρχομαι και με το κόστος από χώρα Ευρωπαϊκής Ένωσης... Από Ισπανία, π.χ., το κόστος είναι 500 €, σύμφωνα με ένα πρακτορείο που συνεργάζομαι!
    uNick
    04.04.2007, 10:33
    Μια μικρή επισήμανση: από την Κίνα - ή οποιαδήποτε άλλη χώρα τόσο μακρυνή - τα κοντέινερς έρχονται πάνω σε πλοίο, και το, εξαρτώμενο από διάφορους παράγοντες, κόστος της μεταφοράς μπορεί να πέσει δραματικά. Η οδική μεταφορά κοστίζει πολύ περισσότερο (εμένα ένα αντίστοιχο φορτηγό μου κοστίζει 3,000-4,000 ευρώ για να έρθει από Ιταλία!!!). Το σχόλιο του Γιώργου περί μεταφορικών δεν είναι μακρυά από την πραγματικότητα. Βέβαια, μην ξεχνάτε ότι σε μια τέτοια εκδήλωση μετράνε όλα, από το κόστος του χώρου, τους ανθρώπους που θα δουλέψουν πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος αυτής, τα κόστη που αφορούν στον εξοπλισμό, και φυσικά τις αμοιβές των εμφανιζομένων (δεν έρχονται να παίξουν για την ψυχή της μανούλας τους)...
    dimitrapan
    04.04.2007, 10:48
    Ναι το κόστος είναι διαφορετικό με πλοίο, διαφορετικό με φορτηγό κλπ. Αλλά νομίζω πως εσύ αναφέρεσαι σε κόστος με τον εκτελωνισμό και τους δασμούς ε? Η΄ όχι?

    Όπως και να χει όμως, το κόστος των μεταφορικών δεν δικαιολογεί την υπερβολικά αυξημένη τιμή στα εισιτήρια. Δηλ, αν τα εισιτήρια μέσο όρο κοστίζουν 150 €, αν το πολλαπλασιάσουμε με τον αριθμό των ατόμων που θα παρακολουθήσουν μια συναυλία στο ΟΑΚΑ, π.χ., τότε θα δούμε ότι τα νούμερα είναι αστρονομικά...
    jorge
    04.04.2007, 11:27
    150; Που έχει τόσο; Το ξεφτυλίσανε...



    ΥΓ. Πέρυσι Scorpions-Whitesnake πλήρωσα 35, νομίζω ήταν μια χαρά τιμή.
    dimitrapan
    04.04.2007, 11:40
    Για το 150 € μέσο όρο μάλλον ήμουν υπερβολική, η τιμή των εισιτηρίων όμως φτάνει και παραπάνω... Στην συναυλία του George Michael, π.χ., φτάνουν μέχρι 200 €. Και τι πάει να πει V.I.P.? Δεν τα καταλαβαίνω αυτά, συγγνώμη...

    Υ.Γ.: Μη μου θυμίζεις τη συναυλία των Scorpions γιατί είχα προσκλήσεις κιόλας και δεν πήγα...
    uNick
    04.04.2007, 13:01
    Παράθεση:
    Το μέλος dimitrapan στις 04-04-2007 στις 10:48 έγραψε...

    Ναι το κόστος είναι διαφορετικό με πλοίο, διαφορετικό με φορτηγό κλπ. Αλλά νομίζω πως εσύ αναφέρεσαι σε κόστος με τον εκτελωνισμό και τους δασμούς ε? Η΄ όχι?

    Όχι, δεν υπάρχουν εκτελωνισμοί κλπ στις ενδοκοινοτικές διακινήσεις. Μίλησα μόνο για κόστος μεταφοράς. Και για να βοηθήσω περισσότερο, όταν κοίταξα για μια οδική μεταφορά από Αγγλία (ένα φορτηγό), το κόστος τότε (πριν 3 χρόνια) ξεπερνούσε τις 5,500 ευρώ.

    Για να μην μπερδευόμαστε, δεν λέω ότι τα - όντως υψηλά - μεταφορικά είναι η αιτία των ακριβών εισιτηρίων, αλλά σίγουρα παίζουν το ρόλο τους.
    dimitrapan
    04.04.2007, 13:28
    Παράθεση:

    Το μέλος uNick στις 04-04-2007 στις 13:01 έγραψε...
    Όχι, δεν υπάρχουν εκτελωνισμοί κλπ στις ενδοκοινοτικές διακινήσεις. Μίλησα μόνο για κόστος μεταφοράς. Και για να βοηθήσω περισσότερο, όταν κοίταξα για μια οδική μεταφορά από Αγγλία (ένα φορτηγό), το κόστος τότε (πριν 3 χρόνια) ξεπερνούσε τις 5,500 ευρώ.

    Για να μην μπερδευόμαστε, δεν λέω ότι τα - όντως υψηλά - μεταφορικά είναι η αιτία των ακριβών εισιτηρίων, αλλά σίγουρα παίζουν το ρόλο τους.



    Μίλησα για μεταφορά κοντέινερς με πλοίο πριν, θα ρωτήσω και για φορτηγό και θα σας πω ακριβώς.

    Νίκο, βεβαίως και τα κοινοτικά εμπορεύματα περνάνε από Τελωνείο, είναι ένα λάθος που κάνουν οι περισσότεροι αυτό. Απλώς πλέον δεν ανοίγονται τα εμπορεύματα για να ελεγχούν όπως γίνεται στα τριτοχωρικά...

    Να κάνω μόνο μια διευκρίνηση διαδικαστική... Μιλάω πάντα για το λιμάνι του Πειραιά, όπου αν ξεφορτώσει πλοίο, που προέρχεται από χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στην ελεύθερη Ζώνη του Πειραιά, πρέπει να αποδειχθεί ο κοινοτικός χαρακτήρας του εμπορεύματος.

    Υπάρχει και η περίπτωση αν το φορτηγό σου, μπήκε σε λιμάνι στο Μπάρι π.χ. και βγήκε στην Πάτρα, το εμπόρευμα να ήρθε κατευθείαν σε σένα, χωρίς να περάσει από το Τελωνείο. Η μεγάλη πλειοψηφία των εμπορευμάτων όμως έρχεται στο λιμάνι του Πειραιά.

    (Είμαστε εντελώς off topic έτσι? )

    "Δεν είμαστε τίποτα, ας γίνουμε τα πάντα!"

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : dimitrapan στις 04-04-2007 13:43 ]


    Paloukeze
    05.04.2007, 04:04
    Μιλάμε για ΤΟ ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ!!! Πρέπει να κάνεις πιάτσα για να πας σε όλες τις συναυλίες, το'χω ξαναπεί.