ελληνική μουσική
    763 online   ·  210.833 μέλη

    Π. Κατσιμίχας: Χατζηγιάννη, ξεκαβάλησε το καλάμι!

    Hastaroth
    01.12.2004, 23:10
    Quote:

    Το μέλος revekka στις 01-12-2004 στις 15:36 έγραψε:

    προς astron και hastaroth: παιδιά το ότι ο Χατζηγιάννης ξεστόμισε κάποια πράγματα που δεν υφίστανται, και έκανε και κάποια άλλα λόγω εμπορικότητας δεν αποδεικνύει οτι τα τραγούδια του είναι για πέταμα....






    Revekka,άν ο Χατζηγιάννης ήταν σοβαρός μουσικός δέν θα έλεγε αυτά που είπε.Συνεπώς αυτό αποτελεί μιά ένδειξη οτι και η μουσική που κάνει δέν είναι και τόσο "σόϊ"..

    Quote:

    Το μέλος revekka στις 01-12-2004 στις 15:36 έγραψε:


    κατ αρχήν ο ίδιος δεν γράφει στίχους για τον λόγο οτι δεν έχει την ικανότητα, ή την ωριμότητα ακόμα.




    Συνεπώς κάποιος άλλος τού γράφει αυτούς τους στίχους που,σύμφωνα με τα λεγόμενά του,πρέπει να προορίζωνται γιά άτομα περιωρισμένης ευφυϊας (για να μήν κουράζωνται από "δυσνόητα" πράγματα...) ή γιά νήπια.


    Quote:

    Το μέλος revekka στις 01-12-2004 στις 15:36 έγραψε:

    κατα δεύτερον ο ίδιος ο Πάνος Κατσιμίχας είπε πως και τα τραγούδια του Μιχάλη Χατζηγιάννη είναι χρήσιμα




    ...γιά να παίζωνται στα πάρτυ τών μικρών παιδιών.Οκ,αλλά όπως λέει και ο Astron,εμείς την περάσαμε αυτή την ηλικία πρό πολλού και κρίνουμε τα πράγματα αλλιώς.

    Το πρόβλημα είναι,όπως λές,πως ο Χατζηγιάννης χάθηκε στην πορεία....
    Αλλά οι σοβαροί άνθρωποι ξερουν πάντα πού βαδίζουν...
    revekka
    02.12.2004, 15:02
    όχι hastraroth, δεν ξέρουμε πάντα που βαδίζουμε, πολλές φορές για αλλού ξεκινάμε κι αλλού μας βγάζει. και με δική μας ευθύνη βέβαια. όλο κάνουμε λάθη, κι όλο τρώμε τα μούτρα μας και πάλι ξανά, έτσι ζούμε.
    Hastaroth
    02.12.2004, 22:30
    Δέν αμφιβάλλω οτι έτσι συμβαίνει κάποιες φορές,όμως εγώ εννοώ πως ένας σοβαρός καλλιτέχνης δέν υποκύπτει σε πειρασμούς εύκολου δρόμου και εύκολης δημοσιότητας που εξασφαλίζονται από τον ευτελισμό τής τέχνης του.Αν ο Χατζηγιάννης "χάθηκε στην πορεία",είναι γιατί υπέκυψε στον πειρασμό τού να φτιάχνη ευκολοχώνευτα τραγουδάκια γιά να γίνη γνωστός σε μικρό χρονικό διάστημα.Αυτό εννοούσα λέγοντας οτι οι σοβαροί άνθρωποι ξέρουν πάντα πού βαδίζουν.
    revekka
    03.12.2004, 17:45
    εδώ συμφωνούμε...και δεν είχε και ανάγκη να το κάνει για να γίνει γνωστός, μετά απο τη συνεργασία με τον Χατζηνάσιο.

    ευελπιστώ σε αλλαγή πορείας του στο προσεχές μέλλον...
    katerina
    03.12.2004, 19:52
    Quote:

    Το μέλος Astron στις 01-12-2004 στις 22:32 έγραψε:

    Μελωδία, στιχουργική, συναίσθημα και ερμηνεία εγώ προσωπικά δεν βρίσκω στον Χατζηγιάννη, αλλά βέβαια γούστα είναι αυτά.





    Κοίτα να μην λέμε και υπερβολές. Συμφωνώ ως προς τα μελλωδία, στίχουργική και συναίσθημά αλλά διαφωνώ για την ερμηνία. Τραγουδάει ωραία κατα τη γνώμη μου αλλά κατά τη γνώμη του πιστεύει πως δεν του χρειάζεται(αυτή την εντύπωση μου δίνει τουλάχιστον).

    Τώρα πέρα από όλα αυτά πιστεύω πως πρέπει να πούμε και μερικά πραγματα για την ουσία των γεγονότων όπως την εννοούσε ο γιώργος στην αρχή... Δεν σας προβληματίζει λίγο η κατάσταση; Μήπως η "αντιπροσωπία" (που θα λεγε και μια ψυχή ) πραγματι κλείνει. Και δεν εννοώ όλο το μαγαζι, απλά ένα υποκατάστημα. Δεν θέλω να πω κάτι κακό για τους ακροατές, άλλωστε και γω σ'αυτούς ανήκω, ούτε και για τους νέους που το στειρίζουν και που όλο και ανεβάζουν τον πύχη της ποιότητας των τραγουδιών(πάντα κατα την γνώμη μου) αλλά για κάποιους παλιούς, πολύ παλιούς σε μερικές περιπτώσεις, που λοξοδρομούν όλο και περισότερο. Για σκεφτείτε τα λίγο όλα αυτά. Και εκτός από αυτούς είναι οι συνήθεις ύποπτες δισκογραφικές που όλο και τη θάβουν, τα μμε φυσικά και οι ιδιοκτήτες των μαγαζιών. Μου είπε πριν λίγο καιρό ένας φίλος που παίζει σε στέκια οτι φετος δυσκολευτηκε πολύ να βρει μαγαζι που να του επιτρέπουν να παίξει εντεχνη. Όλοι του έλεγαν ευχαρίστως ναι για λαϊκά τραγούδια και μάλιστα χώροι που παραδοσιακά έπαιζαν εντεχνη... αυτά για τώρα και περιμένω τις σκέψεις σας.
    Hastaroth
    03.12.2004, 23:03
    Quote:

    Το μέλος revekka στις 03-12-2004 στις 17:45 έγραψε:

    εδώ συμφωνούμε...και δεν είχε και ανάγκη να το κάνει για να γίνει γνωστός, μετά απο τη συνεργασία με τον Χατζηνάσιο.

    ευελπιστώ σε αλλαγή πορείας του στο προσεχές μέλλον...





    Δυστυχώς τώρα πιά απώλεσε την αξιοπιστία του ώς καλλιτέχνης...
    revekka
    04.12.2004, 12:38
    τη σέβομαι τη γνώμη σου, έχεις και λόγους να το λές αυτό, αλλά...
    είμαι εκ φύσεως αισιόδοξη...! οπότε δεν μπορώ να δεκτώ οτι ένα παιδί 25 χρόνων 'απώλεσε την αξιοπιστία του ως καλλιτέχνις' για πάντα...

    το ίδιο ισχύει και για τη μουσική, και γι αυτά που μας προβληματίζουν με την εξέλιξή της σήμερα, που λέει η katerina. ο κόσμος δεν μπορεί να τρέχει μια ζωή πίσω απο ανάξιες μορφές τέχνης... τις αποθεώνει για λίγο, μετά δεν του καίγεται καρφί

    ενώ, υπάρχει και η αξιόλογη προσπάθεια, και η κλασσική μουσική. όταν λέω κλασσική εννοώ αυτή που άντεξε στο χρόνο, οι rolling stones ας πούμε, ή ο Θηβαίος που μπορεί να μην ακούγεται και πολύ τωρα αλλα θα τον ξαναθυμηθούνε πολλοί, να με θυμηθείτε
    Astron
    04.12.2004, 17:25
    Quote:

    Το μέλος katerina στις 03-12-2004 στις 19:52 έγραψε:

    Quote:

    Το μέλος Astron στις 01-12-2004 στις 22:32 έγραψε:
    [i]
    Μελωδία, στιχουργική, συναίσθημα και ερμηνεία εγώ προσωπικά δεν βρίσκω στον Χατζηγιάννη, αλλά βέβαια γούστα είναι αυτά.





    Κοίτα να μην λέμε και υπερβολές. Συμφωνώ ως προς τα μελωδία, στίχουργική και συναίσθημά αλλά διαφωνώ για την ερμηνεία.

    [/I]




    Η ερμηνεία δεν έχει καμία σχέση με το αν κάποιος τραγουδά καλά. Υπάρχουν άνθρωποι με μέτρια φωνή αλλά καταπληκτική ερμηνεία (πχ Διονύσης Σαββόπουλος). Υπάρχουν άλλοι που έχουν καλή σωστή φωνή αλλά δεν έχουν ερμηνεία (πχ Χατζηγιάννης -κατά τη γνώμη μου).
    Υπάρχουν άλλοι που έχουν και φωνή και ερμηνεία (πχ Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Θηβαίος, Νταλάρας, Κατσιμιχαίοι κλπ)

    Καλή φωνή ο Χατζηγιάννης, αλλά πολύ περιορισμένη εκφραστικότητα δηλαδή ερμηνεία. Δεν γίνεται βρε αδερφέ να μου λες την λέξη "αγαπάω" σα να μου λες "μασάω".
    Ελπίζω να έγινα κατανοητός για το τί εννοώ με την ερμηνεία.
    (¶λλωστε αφού συμφωνείς ότι δεν έχει συναίσθημα αυτόματα συμφωνείς και ότι δεν έχει καλή ερμηνεία.)
    Ας μην μπερδεύουμε λοιπόν την άρτια σωστή φωνή με την εκφραστικότητα και την ερμηνεία. Είναι δύο διαφορετικά πράγματα που και τα δύο διδάσκονται από τους καθηγητές φωνητικής.
    vouliakis
    04.12.2004, 18:11
    Πέρα από καθηγητές, η ερμηνεία είναι κάτι προσωπικό, αντανακλά τα βιώματα και τις επιλογές σου, ολόκληρο τον εσωτερικό κόσμο και τις ανησυχίες σου, τη σχέση σου με τον κόσμο. Είναι το βασικότερο εργαλείο της τέχνης σου -η δυνατότητα να κατανοήσεις, να (επι)κοινωνήσεις, να εξωτερικεύσεις, να ανακοινώσεις, να μοιραστείς.
    Για όσα αφορούν τώρα τον Χατζηγιάννη, πιστεύω ότι είναι ακόμα πολύ νωρίς να καταλήξουμε σε κάποιο συμπέρασμα.
    Ο χρόνος θα δείξει και όχι κάποια -περιστασιακά ίσως- ατοπήματα ή κάποιες επιτυχίες του.
    Υπομονή...

    Hastaroth
    04.12.2004, 23:14
    Quote:

    Το μέλος revekka στις 04-12-2004 στις 12:38 έγραψε:

    τη σέβομαι τη γνώμη σου, έχεις και λόγους να το λές αυτό, αλλά...
    είμαι εκ φύσεως αισιόδοξη...! οπότε δεν μπορώ να δεκτώ οτι ένα παιδί 25 χρόνων 'απώλεσε την αξιοπιστία του ως καλλιτέχνις' για πάντα...







    Αν όντως πιστεύεις οτι μετά από κάποια χρόνια ο Χατζηγιάννης θα μάς πή:"λοιπόν αγαπητό μου κοινό,βαρέθηκα τόσον καιρό να σάς λέω χαζά ευκολοχώνευτα τραγουδάκια και σκέφτηκα να σοβαρευτώ.Από τούδε και στο εξής θα τραγουδώ μόνον όπερα..." τότε ναί,είσαι ΥΠΕΡ-ΑΙΣΙΟΔΟΞΗ!!!
    katerina
    05.12.2004, 00:46
    Quote:

    Το μέλος Astron στις 04-12-2004 στις 17:25 έγραψε:

    Η ερμηνεία δεν έχει καμία σχέση με το αν κάποιος τραγουδά καλά. Υπάρχουν άνθρωποι με μέτρια φωνή αλλά καταπληκτική ερμηνεία (πχ Διονύσης Σαββόπουλος). Υπάρχουν άλλοι που έχουν καλή σωστή φωνή αλλά δεν έχουν ερμηνεία (πχ Χατζηγιάννης -κατά τη γνώμη μου).
    Υπάρχουν άλλοι που έχουν και φωνή και ερμηνεία (πχ Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Θηβαίος, Νταλάρας, Κατσιμιχαίοι κλπ)

    Καλή φωνή ο Χατζηγιάννης, αλλά πολύ περιορισμένη εκφραστικότητα δηλαδή ερμηνεία. Δεν γίνεται βρε αδερφέ να μου λες την λέξη "αγαπάω" σα να μου λες "μασάω".
    Ελπίζω να έγινα κατανοητός για το τί εννοώ με την ερμηνεία.
    (¶λλωστε αφού συμφωνείς ότι δεν έχει συναίσθημα αυτόματα συμφωνείς και ότι δεν έχει καλή ερμηνεία.)
    Ας μην μπερδεύουμε λοιπόν την άρτια σωστή φωνή με την εκφραστικότητα και την ερμηνεία. Είναι δύο διαφορετικά πράγματα που και τα δύο διδάσκονται από τους καθηγητές φωνητικής.





    Βασικά ξέρω τη είναι ερμηνεία και αυτό εννοούσα μάλλων το διατύπωσα λάθος. Δεν τον έχω ακούσει ποτέ ζωντανά δεν έχω και κανένα ιδιαίτερο λόγο νομίζω για να το κάνω μάλλον το αντίθετο (δεν τις αντέχω τις χαζές που τσιρίζουν, με πιάνει πονοκέφαλος)αλλά τουλάχιστον από ένα παλιότερο δίσκο του από τους πρώτους που τον άκουγα πολύ θετικά μου άρεσε. Σιγουρα ζωντανά φαίνεται η αξία του τραγουδιστη αλλά και ό,τι περίμενα να ακούσω από ένα σιντι το άκουσα τουλάχιστον... Αυτό έννοούσα και συνεχίζω να τον βρίσκω αρκετά καλό ερμηνευτή αν και έχω μείνει στα τραγουδια του παπαδόπουλου που είχε πει. από εκεί και πέρα ούτε που ξαναασχολήθηκα σοβαρά μαζί του μια που πανω από τρεις φορές το καλύτερό του τραγούδι πια δεν αντέχεται... αυτά
    absurdus_delirium
    06.07.2007, 22:16
    Επιστολή του Πάνου
    Κατσιμίχα έτσι όπως τη δημοσίευσε το 7 της Κυριακάτικης Ελευθεροτυπίας. Η
    επιστολή απευθύνεται στον Μιχάλη Χατζηγιάννη με τον οποίο τα έχει πάρει ο
    Π. Κατσιμίχας διοτί βγήκε και δήλωσε ότι 'η αντιπροσωπεία του εντέχνου
    έκλεισε! Και ιδού η απάντηση: 'Αγαπητό
    Επτά, Διάβασα τις προάλλες τη συνέντευξη του
    τραγουδιστή Μιχάλη Χατζηγιάννη και ανατρίχιασα. Ξαφνικά ένα νεαρό παιδί,
    εκφράζοντας τη φθήνια, την αγραμματοσύνη και το θράσος της εποχής, βγαίνει
    ύστερα από δύο - τρεις επιτυχημένες σεζόν σαν φουσκωμένο κοκοράκι και
    επαίρεται ασύστολα. Θύμα των μέσων που τον ανέδειξαν και τον παρέσυραν και
    επικίνδυνο παράδειγμα για όλα τα νέα παιδιά που τον θαυμάζουν και τον
    παρακολουθούν. Και τι δεν είπε το παιδί: 'Δεν έχω
    ανάγκη κανέναν', δεν με βοήθησε κανείς, 'τα κάνω όλα μόνος μου', 'δε με
    ενδιαφέρει τίποτα' κ.λ.π. Και σαν να μην έφταναν αυτά, πατάει και την
    πεπονόφλουδα του έμπειρου δημοσιογράφου περί 'ανυπόταχτων οπαδών του
    εντέχνου' που απέρριψαν το Μιχάλη και τρελαίνεται ο Μιχάλης και υπογράφει
    με τη βαριά θανατική του καταδίκη του μίζερου και δυσνόητου 'έντεχνου
    τραγουδιού' και συνεχίζει την ξέφρενη πορεία του προς τη δόξα της
    'σκεπτόμενης ποπ'. Καινούργιο είδος αυτό. Δική του ανακάλυψη.
    Επειδή όλο αυτό το 'κόλπο' είναι τουλάχιστον αντιαισθητικό και
    εντελώς επικίνδυνο, μπαίνω στον κόπο να τον ρωτήσω: Ξέρεις που βρίσκεσαι
    Μιχάλη; Ξέρεις για τι πράγματα μιλάς ακριβώς; Ξέρεις ποιοι χύσανε ιδρώτα
    και αίμα 20 χρόνια τώρα, για να δημιουργήσουν από το τίποτα αυτό το
    τεράστιο συναυλιακό κοινό που γεμίζει τα καλοκαιρινά γήπεδα και θέατρα;
    Ξέρεις πάνω στις πλάτες ποιων πας τα καλοκαίρια και παριστάνεις τον κούκλο
    και θησαυρίζεις; Θα σου το πω εγώ, για να το
    μάθουν και οι υπόλοιποι του στιλ σου, αλλά κι αυτοί που εκτρέφονται μαζικά
    στα ορνιθοτροφεία των reality shows και είναι έτοιμοι να βγουν και να
    διαστρέψουν τα μυαλά των πιτσιρικάδων: Οι 'έντεχνοι' και το 'έντεχνο' που
    με τέτοιο θράσος βγαίνεις και φτύνεις, αυτοί οι ίδιοι είναι που άνοιξαν το
    δρόμο της συναυλίας και των μεγάλων ακροατηρίων. Αυτοί υπερασπίζονται εδώ
    και είκοσι τόσα χρόνια το ελληνικό τραγούδι και την αξιοπρέπεια του
    δημιουργού, αν αυτά σου λένε κάτι. Σε τι σε πείραξε
    εσένα άραγε το 'έντεχνο' (όπως το ονομάζουν οι διάφοροι αγράμματοι); Ποιος
    σου έδωσε το δικαίωμα να το αποκαλείς 'μαγαζί' και 'αντιπροσωπεία'; Μήπως
    το μπέρδεψες με τα μαγαζιά που δουλεύεις; Δεν έχω
    τίποτα μαζί σου προσωπικά, όμως, κάποιος πρέπει να σου πει, ότι, θέλεις δε
    θέλεις, είσαι παράδειγμα για πολλούς πιτσιρικάδες, οπότε πρέπει να
    σκέφτεσαι πριν να μιλήσεις. Παρεπιπτόντως, μήπως
    θυμάσαι μια συναυλία που δώσαμε με τον Χάρη στη Λευκωσία το 1996; Τη
    διοργάνωσε ο Προσφυγικός σύλλογος ΠΑΕΚ Κερύνεια και μάζεψε γύρω στις
    10.000 άτομα. Πριν από μας τραγούδησες εσύ. Ένα παιδάκι 17 ετών, σεμνό και
    μαζεμένο, με υπέροχη φωνή, ντυμένο και κουρεμένο κατ' εικόνα και ομοίωση
    του Γ. Νταλάρα. Κάποιος ήρθε μ' ένα δίσκο demo και παρακάλεσε να τον
    ακούσουμε και να βοηθήσουμε αν μπορούμε το Μιχάλη.
    Είσαι σίγουρος ότι δεν είχες, ούτε έχεις ανάγκη από κανέναν και ότι τα
    ξέρεις όλα; Και τότε, το βραβείο για την κατηγορία 'έντεχνο τραγούδι'
    γιατί το παρέλαβες στα Αρίων, αφού η 'αντιπροσωπεία έκλεισε'; Επειδή σου
    άρεσε το νάιλον αγαλματάκι; Άκουσε λοιπόν φιλαράκο
    δυο πράγματα και τελειώνω: Πρώτον, μη μιλάς πολύ
    και απλώς τραγούδα με την όμορφη φωνή σου τα παιδικά σου τραγουδάκια.
    Είναι αναμφισβήτητα γλυκύτατα και χρήσιμα. Αλλιώς τι θα χόρευε η επτάχρονη
    κόρη μου στα πάρτι με τις φίλες της; Δεύτερο και
    σπουδαιότερο: Ξεκαβάλησε το καλάμι, γιατί αν φυσήξει κανένας αέρας και το
    γυρίσει από οριζοντίως, κάθετα, θα έχεις σοβαρό πρόβλημα. Έχεις πολύ δρόμο
    και πολλή δουλειά ακόμα μπροστά σου. 'Ήσουνα μικρός για τέτοια ανοίγματα'.
    Μάθε να σέβεσαι την πνευματική ζωή του τόπου που σε φιλοξενεί και σου
    δίνει ψωμί να φας. Τώρα μίσησε με ελεύθερα ή κάτσε και σκέψου.'
    Πάνος Κατσιμίχας '


    Ξαναπαραθέτω τη δήλωση του Π. Κατσιμίχα. Η αρχική μου πρόθεση ήταν να φτιάξω νέο θέμα συζήτησης αλλά αφού υπήρχε, απλά το ανασύρω απ' το χρονοντούλαπο.
    "τη φθήνια, την αγραμματοσύνη και το θράσος της εποχής"...
    AbstractType
    09.07.2007, 11:55
    Προσπάθησα να διαβάσω όλα όσα ειπώθηκαν εδώ μέσα...και ήταν πολλά...
    Αυτο που θέλω να πω εγώ είναι το εξής:
    Καλά έκανε ο Κατσιμίχας και τα είπε όπως τα είπε,ακραίος αλλά αληθινός.Σε σχέση πάντα με τις απόψεις του Χατζηγιάννη,όχι με τη μουσική.
    Πέρα από αυτό,ας σκεφτούμε την ηλικία του Χατζηγιάννη και το πόσες επιτυχίες έχει κάνει.Και δεν βλέπω το κακό να έχεις βρει τον τρόπο να πουλάς.....(Όπως πολλοί κατά καιρούς έχουν κατακρίνει τους Πυξ Λαξ για την εμπορικότητά τους κι ότι είναι για "γυμνάσιολυκειόπαιδα"....).Πιστεύω ότι λίγο πολύ όλοι μας κατά καιρούς έχουμε ακούσει κάποιο κομμάτι του κι έχουμε πει."τι έγραψε πάλι"(με την καλή έννοια όμως).
    teressa
    12.07.2007, 22:20
    Μα ακομα και τωρα η μουσικη των κατσιμιχα αναπαραγεται συχνα και φυσικα ειναι οι ανθρωποι που εφεραν επανασταση στη μουσικη.Ηταν εξελιξη.Ο Μιχαλακης δεν ειναι,αλλα και ποιος ειναι πια?Και να θελει δεν τον αφηνουν οι εταιριες,οι οποιες εχουν συγκεκριμενη συνταγη και απλα βρισκουν καποια πιονια να καλυψει τις θεσεις.Σκεφτειται μονο ποσο μακρινοι,αλλοκοτοι,σχεδον ανυπαρκτοι φανταζουν οι Κατσιμιχαιοι.Σιγουρα ομως εχουμε και χειροτερα προτυπα απο τον Χατζηγιαννη.
    koukou-tsa
    13.07.2007, 00:32
    σωστα,όπως για παραδειγμα την Στελλα Μπεζεντακου ........



    Hakouna Matata

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : koukou-tsa στις 13-07-2007 00:33 ]


    zabetistas
    13.07.2007, 00:43
    Παράθεση:

    Το μέλος koukou-tsa στις 13-07-2007 στις 00:32 έγραψε...

    σωστα,όπως για παραδειγμα την Στελλα Μπεζεντακου ........



    Hakouna Matata

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : koukou-tsa στις 13-07-2007 00:33 ]



    Νικο ειναι Μπεζαντακου ( απο τον μπεζακτα ) . Σε παρακαλω μην κανεις τετοια λαθη . . .
    koukou-tsa
    13.07.2007, 07:55
    ..........ντρεπομαι..................
    nektaria
    13.07.2007, 09:59
    Κατα τη γνωμη μου ο Χατζηγιαννης ειναι ενας παρα πολυ καλος τραγουδιστης και πιστευω πως θα συνεχισει να ειναι.Ολοι οι μεγαλοι καλλιτεχνες δεν νοιαζονται πια για το αν εχουν πολυ κοινο στις συναυλιες γιατι ξερουν οτι εχουν κερδισει καποιους μονο με αυτο που κανουν εδω ομως ο Χατζηγιαννης εχει παρα πολλους ανταγωνιστες που κατα πασα πιθανοτητα τον ζηλευουν και γι αυτο πρεπει να κανει κατι αλλα παλι δεν κανει κατι το οποιο ειναι αισχρο απλως πλησιαζει το κοινο με πιο απλουστευμενα κομματια.
    Doritaki
    13.07.2007, 10:57
    Τον Χατζηγιαννη τον ειχα παρει χαμπαρι απο την αρχη (οταν ειχε κανει ενα ντουετο με την Αλεξιου νομιζω) οτι ουσιαστικα ειναι κρυφοσκυλας και η μετεπειτα πορεια του με δικαιωσε. Δε φανταζομουν βεβαια τοτε οτι θα γινει τοσο μεγαλο ονομα.. Προτιμω χιλιες φορες ν ακουσω Γονιδη (που τον σιχαινομαι) ο οποιος ομως ειναι τιμιος απεναντι στον κοσμο και αυθεντικος παρα τυπους σαν τον Χατζηγιαννη η τον Κοτσιρα που δεν ξερουν ουτε οι ιδιοι τι αντιπροσωπευουν και το μονο που τους ενδιαφερει ειναι τα φραγκα και το ψωνιο τους. Ο Χατζηγιαννης για μενα ειναι επικινδυνος..
    SOPHIA-MX-4EVER
    13.07.2007, 11:24
    Παράθεση:

    Το μέλος nektaria στις 13-07-2007 στις 09:59 έγραψε...

    Κατα τη γνωμη μου ο Χατζηγιαννης ειναι ενας παρα πολυ καλος τραγουδιστης και πιστευω πως θα συνεχισει να ειναι.Ολοι οι μεγαλοι καλλιτεχνες δεν νοιαζονται πια για το αν εχουν πολυ κοινο στις συναυλιες γιατι ξερουν οτι εχουν κερδισει καποιους μονο με αυτο που κανουν εδω ομως ο Χατζηγιαννης εχει παρα πολλους ανταγωνιστες που κατα πασα πιθανοτητα τον ζηλευουν και γι αυτο πρεπει να κανει κατι αλλα παλι δεν κανει κατι το οποιο ειναι αισχρο απλως πλησιαζει το κοινο με πιο απλουστευμενα κομματια.



    συμφωνω απολυτως!
    ο Χατζηγιαννης θελετε δεν θελετε να το παραδεχθειτε εχει φωναρα κ μην κοιτατε τα αρνητικα οπως τους στιχους που για καποιους ειναι δυσνοητοι γιατι δεν τους γραφει αυτος οπως κ οι περισσοτεροι. Γραφει ομως την μουσικη κ αυτο ειναι υπεραρκετο.Δεν φτανει που ειναι κ μουσικος δηλαδη....
    Δεν προσπαθω να σας πεισω κ ουτε θελω
    Απλα εχω θυμωσει που εχετε πεσει ολοι να τον φατε
    Αποψη σας ειναι κ μονο κ Μιχαλακης δεκαρα δεν δινει για αυτην
    Εχει μια τεραστια μεριδα κοινου που αναγνωριζει τα ΘΕΤΙΚΑ που εχει ενα 27χρονο ΠΑΙΔΙ!!!
    Σωστα κρινουμε οταν πρωτα κοιταμε τα θετικα η τουλαχιστον κ τα θετικα
    Εσεις μονο αυτο δεν κανετε οποτε καλα κανετε κ εχετε αυτην την αποψη που εχετε

    Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : SOPHIA-MX-4EVER στις 14-07-2007 01:54 ]