ελληνική μουσική
    722 online   ·  210.846 μέλη

    Η πειρατεία σκοτώνει τη μουσική;

    rapsodos
    08.04.2004, 13:22
    Στη συγκεκριμένη περίπτωση Γιάννη ίσως να αγόραζα 1 γνήσιο cd αλλά τα υπόλοιπα 6 θα ήταν πειρατικά. Δυστυχώς, αλλά έτσι είναι. Τη μουσική όταν την αγαπάς χρειάζεται να την ακούς. Και αν δεν μπορείς να την αγοράσεις κανονικά καταφεύγεις σε πειρατείες. Αλλά γιατί όχι? Δεν βλέπω το λόγο που πρέπει να απολογούμαστε γι'αυτό. Δεν χαρακτηρίζει μια τέτοια κίνηση τους δημιουργούς αλλά την αποχή μας και την αντίδρασή μας στην αισχροκέρδια των εταιρειών.
    Και μακάρι να κάνουν κάτι και οι καλλιτέχνες γι'αυτό. ίσως να είναι οι μόνοι που μπορούν πλέον. Αλλά οι περισσότεροι απο αυτούς είναι εγκλωβισμένοι στα κανάλια των δισκογραφικών κερδών. Και λυπάμαι βλέποντας καταξιωμένους στο χώρο να διαδίδουν το γνωστό πλέον σλόγκαν της πειρατείας χωρίς να αναφέρονται στα αίτια αυτής της κατάστασης.
    Άκουσα, χωρίς να γνωρίζω αν αληθεύει, οτι ο Τσακνής ετοιμάζει μια ανεξάρτητη παραγωγή, χωρίς τη συμμετοχή εταιρειών που η τιμή της θα είναι η μισή απο αυτή που χαρακτηρίζει ανάλογες δουλειές. Και αυτό για να καταδείξει την ανεξέλεγκτη αισχροκέρδια των δισκογραφικών και για να στηρίξει την προσπάθεια μείωσης της τιμής των cd. Μακάρι να είναι αλήθεια. Τέτοιες προσπάθειες χρειάζονται αλλά ποιος έχει τα ... κότσια να το κάνει επιτέλους απο όλους αυτούς τους καλοβολεμένους επιτυχημένους κατα τα άλλα καλλιτέχνες. Έχουν και αυτοί κάποιο μερίδιο ευθύνης. Γιατί δεν αρκεί να προσφέρεις μέσα απο τη μουσική αλλά και μέσα απο το ήθος σου.
    yiannisyiannis
    08.04.2004, 14:33
    Αγαπητέ Γιώργο, κάπως έτσι θα ενεργούσα κι εγώ. Ίσως να αγόραζα ένα αυθεντικό CD, για να στηρίξω κάποιον καλλιτέχνη που εκτιμώ ιδιαίτερα, αλλά από εκεί και πέρα δεν θα άντεχα το κόστος, για να αγοράσω όλα αυτά που θα ήθελα. Κι όπως λές κι εσύ, αν αγαπάς τη μουσική, χρειάζεσαι και να την ακούς. Δυστυχώς, τουλάχιστον προς το παρόν, δεν βλέπω φως στην άκρη του τούνελ.
    XeniaRodo
    08.04.2004, 15:58
    Quote:

    Το μέλος jorge στις 08-04-2004 στις 13:00 έγραψε:

    Quote:

    Το μέλος XeniaRodo στις 08-04-2004 στις 11:48 έγραψε:
    [i]
    H AΠANTHΣH ΠOY ΠAIPNEI AΠO TIΣ ETAIPIEΣ EINAI OTI AN TOY BΓAΛOYN AYTO TO ΔIΣKO, KAI NA ΠOYΛHΣEI (AΦOY NA ΠOYΛHΣEI TPEΛΛA EINAI ΔYΣKOΛO-ΓIA ENAN ΣXEΔON ΠPΩTOEMΦANIZOMENO) ΔEN ΘA EXOYN AYTOI TO KEPΔOΣ ΠOY ΘEΛOYN , ΛOΓΩ THΣ ΠEIPATIAΣ.




    Ξένια, μάλλον σαν υπεκφυγή μου ακούγεται αυτό.

    Πόσα CDs του νεοεμφανιζόμενου Χ θα πουλήσει δηλαδή ο έγχρωμος πλανόδιος; Και γιατί ο έγχρωμος πλανόδιος να προτιμήσει να προμηθευτεί ένα CD με μη εγγυημένη επιτυχία και να μην πουλήσει Ρέμο, Βανδή, Βίσση; Άρα πιθανόν ο έγχρωμος φίλος μας και οι προμηθευτές του, να μην ενδιαφερθούν καθόλου για το CD του νέου καλλιτέχνη Χ.

    Αν αυτός γίνει γνωστός μέσω των ΜΜΕ, τότε, ναι, θα προμηθευτεί και CDs του Χ. Αλλά ο Χ τότε, ΔΕΝ θα είναι πρωτοεμφανιζόμενος.

    Νομίζω πως είναι μια ευάκουστη δικαιολογία αυτή που είπαν στο γνωστό σου.

    Ακόμα και αν δεχτούμε πως το CD του Χ φτάνει στους πλανόδιους, η ζήτηση θα είναι ελάχιστη συγκρινόμενη με αυτή των CDs π.χ. του Ρέμου. Άρα η εταιρία δεν χάνει μόνο από τον Χ, αλλά και από τον Ρέμο και μάλιστα πολλαπλάσια. Βλέπω να έχει και αυτός προβλήματα...




    Kάποιος βγαζει ένα δισκο, ο οποιος κανει 1 ή δυο επιτυχιες .....

    - δηλαδη τα τραγουδια ακουστουν και γινουν γνωστα- και δε μιλαω για τρελλη επιτυχια οπως του Xατζηγιαννη πχ,

    παρε για παραδειγμα ..... ποιον να πω
    τη Mπάμπαλη...... αυτή εβγαλε το δισκο της, 1,2 τραγουδια ακουστηκαν (τουλαχιστον εχω ακουσει εγω).
    Tο cd της μπορει να πωλειται απο πλανώδιους, απο τη στιγμή που ακουγεται στο ραδιοφωνο μια "επιτυχια"...
    πολυ συχνα αγοραζουν ενα cd μονο και μονο για ενα τραγουδι.....

    επειδή όμως η Mπάμπαλη δεν ειναι η Aλεξίου, δε θελω να παω να σκασω 18 ευρω να παρω το cd της.
    Aς το παρω λοιπόν απο το δρόμο, να μην ξοδευτώ και απογοητευτώ κιολας... μπορει το υπολοιπο να μη μου αρεσει.
    Άρα, αντι να πουλαει το αυθεντικο, πουλαει το πειρατικό....
    κι έτσι κερδος δεν υπαρχει για τις εταιριες...

    Eγω προσωπικα δε σκεφτομαι έτσι, αλλα ειναι πολλοι που το κανουν πιστέψτε με.... και κυριως δε μ'αρεσει καθολου η Mπαμπαλη, απλα τη φερνω σαν παραδειγμα...

    Mπορεις βεβαια να πεις και θα εχεις δικιο, οτι αν ειναι καλο το δειγμα ο κοσμος θα σπευσει να δει και τι γινεται παρακατω, θα αγορασει το cd να ψαξει και να ακουσει ολοκληρη τη δουλεια....

    Kαι παλι ομως νομιζω οτι οι ευκαιρίες χάνονται....

    αυτα είχα να πω, για να τεκμηριώσω την άποψη μου...

    rory
    19.04.2004, 10:39
    Thewrw pws oloi oi ypoloipoi exete dikio…
    Oi diskografikes ploutizoun kai ta syggrothmata peinane.
    Kai fysika se olous mas symferei na antigrafoume cd…

    Egw omws 8a sas para8esw allo ena stoixeio
    To gnwrizete oti megales etairies opws h sony exoun arxisei kai spane symvolaia newn kallitexnwn?
    To kserete oti h shmerinh epoxh einai pio dyskolh apo ka8e allh gia enan neo kallitexnh?
    H alh8eia einai oti oloi mas ligo h’ poly antigrafoume cds. H protash mou (kai auto pou kanw egw toulaxiston) einai na agorazoume kai na yposthrizoume ta nea prwtoemfanizomena groupakia h’ kallitexnes (estw kai auta pou pairnoun na einai psyxoula…) pou oi times tous ligws poly den einai tsimphmenes kai na afhnoume tis ”dives” h’ tous kataksiomenous an 8elete na poulane mono sto fan club koino tous…
    Etsi 8a proxwraei h mousikh biomhxania kai ananewnontai ta akousmata mas dioti den kserete posoi kallitexnes exoun meinei ap eksw ap auton kai mono ton logo…
    Polles fores oi kallitexnes kai ta group arkountai sto na kanoun to oneiro tous pragmatikothta kai na vgaloun ena cd h’ ep kai oxi sto na ginoune plousioi kai diashmoi

    Fysika egw milaw gia tis proswpikes mas antigrafes kai oxi gia tous “egxromous planodious” pou proanafer8hkan. Auto einai pera apo ta xeria mas pisteuw…

    Skefteite to!

    Thanks for the space…

    ThePassenger
    31.10.2004, 11:50
    Οι πολυεθνικές σκοτώνουν τη μουσική
    polydoroslouca
    31.10.2004, 21:07
    Η πειρατεια δεν σκοτωνει την μουσικη αλλα την βοηθαει να ζησει. Οι νεες κυκλοφοριες ειναι τοσες πολλες που κανεις δεν μπορει να αγοραζει καθημερινα νεα δισκακια. οποταν ολοι οι νεοι τραγουδιστες θα χαθουν πριν
    ακομα ξεκινισουν. ποσοι απο εμας αγοραζουμε το καθε τι που ακουμε στο ραδιο για πρωτη φορα και φαινεται καλο? τα πειρατικα ειναι ο ευκολος τροπος για να γινουν γνωστοι ολοι οι νεοι. και αφου γινουν γνωστοι και αγαπηθουν τοτε θα πουλισουν και γνησια δισκακια και οταν κατεβουν σε ενα σταδιο για συναυλια το σταδιο θα γεμισει.
    Wraith
    31.10.2004, 23:41
    Οκ,δεκτό:οι εταιρίες σκοτώνωντην μουσική,διαμελίζουν το πτώμα και τρώνε τα κομμάτια...

    Πάντως σε καμία περίπτωση η πειρατεία δεν βοηθάει τη μουσική.Θεωρώ ότι απλά κοροιδεύουμε τον εαυτό μας με το να θεωρούμε ότι αντιγράφοντας cd γινόμαστε συμμέτοχοι στον αγώνα όλων αυτών των ανθρώπων ενάντια στις εταιρίες.Το μοναδικό πράγμα που κάνουμε είναι να κλέβουμε τον κόπο τους.

    Ακούστηκε η ερώτηση:"πόσοι από εμάς αγοράζουμε το κάθε τι που ακούμε στο ράδιο για πρώτη φορά και φαίνεται καλό?".Η απάντηση είναι,φυσικά,"κανένας".Το θέμα είναι ότι αν θέλει κάποιος να έχει ότι ακούγεται στο ραδιόφωνο και του κινεί το ενδιαφέρον,ας κάνει οικονομίες να το αγοράσει.Προσωπικά,δεν θέλω να ανοίξω ραδιοφωνικό σταθμό αλλά να κάνω μία αξιοπρεπή δισκοθήκη με τη μουσική που με ενδιαφέρει (progressive rock/metal,fusion jazz,20th century classical,ορισμένα grindcore).Δεν με απασχολεί η κάθε νέα κυκλοφορία και δεν θεωρώ ότι πρέπει να αγοράζω ή να αντιγράφω cd μόνο και μόνο για να είμαι hip και cool (άσε που αυτά που ακούω δεν ακούγονται...).

    Άμα τα πειρατικά είναι ο εύκολος τρόπος για να γίνουν γνωστοί όλοι οι νέοι τότε γιατί δεν τα δίνουν τζάμπα μόνοι τους,χωρίς μεσάζοντες;Γιατί,πολύ απλά,αυτοί οι άνθρωποι έχουν χρεωθεί για να βγάλουν το cd τους και κάπως πρέπει να ζήσουν.Όταν ρώτησα τον κιθαρίστα των Homo Iratus σχετικά τα οικονομικά της μπάντας,αυτό που μου απάντησε είναι ότι είναι συνηθισμένοι στο να είναι χρεωμένοι.Πως μπορεί να βοηθήσει ένα σχήμα το γεγονός ότι κάποιοι έξυπνοι αντιγράφουν τα cd του;

    Συμφωνώ ότι οι τιμές είναι απαράδεκτες αλλά όλοι ξεχνάμε ότι ένα (μικρό έστω) ποσό γυρνάει στον καλλιτέχνη,ο οποίος πρέπει να ζήσει.Η ιδέα για υποστίριξη των πρωτοεμφανιζόμενων δεν είναι κακή,αλλά δεν μπορώ να αγοράζω οποιοδήποτε cd μόνο και μόνο επειδή είναι από καινούρια μπάντα...Αυτό που έχω να αντιπροτείνω είναι να αγοράζει κανείς ότι έχει σημασία στον ίδιο.Κανείς δεν αγαπάει εξίσου όλα τα είδη και όλοι έχουν μία ιδιαίτερη προτίμηση.Μπορώ εγώ να μιλάω όσω θέλω για τους Weather Report (με τον θεό Jaco στο μπάσο) αλλά άμα κάποιος δεν ακούει fusion jazz γιατί να πάει να αγοράσει cd τους;Μπορεί να του δώσω το cd σε κόπια,αλλά το πιθανότερο είναι να καταληξει σουβέρ για τους καφέδες.Άρα ούτε από εδώ ηπάρχει απώλεια.

    Ένα ακόμη θέμα που αναφέρεται συχνά είναι το ότι πολλοί δεν πέρνουν original cd επειδή έχουν ακούσει μόνο ένα ή δύο τραγούδια.Αυτή την άποψη είχα και εγώ παλίοτερα αλλά οι άνθρωποι αλλάζουν.Πάντως υπάρχουν λύσεις.Μία καλή λυση είναι οι δισκοκριτικές από ακροατές και όχι από εταιρίες που βρίσκονται με τα κιλά στο internet.Μία άλλη λύση είνα απλά να ρωτήσει σε ένα forum οπως το συγκεκριμένο.Όποιος έχει το cd απαντάει και όλα λύνονται με νόμιμο τρόπο.Εγώ πάντως αγοράζω cd με βάση τους μουσικούς που συμμετέχουν...


    jorge
    28.06.2005, 01:37
    Και η επίθεση συνεχίζεται...



    Το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ έδωσε τη Δευτέρα νέα ώθηση στις προσπάθειες του Χόλιγουντ και της δισκογραφικής βιομηχανίας να πατάξουν την πειρατεία στο Διαδίκτυο, καθώς αποφάνθηκε ότι τα δίκτυα ανταλλαγής αρχείων όπως το Grokster και το Morpheus μπορούν να θεωρηθούν υπεύθυνα για τις παρανομίες των χρηστών τους.

    Η ομόφωνη απόφαση του δικαστηρίου, που χαρακτηρίζεται από αναλυτές μη αναμενόμενη, αναφέρει ότι οι εταιρείες που ενθαρρύνουν έμμεσα την πειρατεία είναι υπόλογες για τις παραβιάσεις πνευματικής ιδιοκτησίας.

    Το Ανώνατο Δικαστήριο εξέτασε τις αγωγές που είχαν καταθέσει 28 εταιρείες της κινηματογραφικής και μουσικής βιομηχανίας κατά της Streamcast, η οποία παράγει το λογισμικό του Grokster και του Morpheus.

    Όπως αναφέρει το CNet.com, οι αγωγές αυτές είχαν αρχικά απορριφθεί από κατώτερα δικαστήρια, τα οποία απάλλαξαν τη Streamcast επικαλούμενα δικαστικό προηγούμενο του 1984, το οποίο αφορούσε τη συσκευή εγγραφής βίντεο Betamax της Sony. Η Δικαιοσύνη είχε τότε κρίνει ότι η τυχόν χρήση της συσκευής για αντιγραφή πνευματικής ιδιοκτησίας δεν δικαιολογεί την απαγόρευσή της, καθώς η πλειονότητα των χρηστών θα τη χρησιμοποιούσαν νόμιμα.

    Όμως στη νέα υπόθεση το δικαστήριο επικεντρώθηκε στο κατά πόσον η Grokster γνώριζε εξαρχής ότι οι πελάτες της θα χρησιμοποιούσαν την υπηρεσία για ανταλλαγή πειρατικών αρχείων.

    «Η εταιρεία έδειξε ότι στόχευε να ικανοποιήσει μια τη ζήτηση για παραβίαση της πνευματικής ιδιοκτησίας, την αγορά που αποτελείται από πρώην χρήστες του Napster» γράφει στην απόφαση ο δικαστής Ντέιβιντ Σούτερ.

    Η υπόθεση θα επιστρέψει τώρα σε κατώτερα δικαστήρια όπου θα εξεταστεί και το κατά πόσον οι ενάγοντες δικαιούνται αποζημιώσεων.

    news.in.gr

    count
    28.06.2005, 07:12
    an i etairia edine ston kalitehni to 50% ke ohi stin kaliteri to kaliterwn to 3%,tote pragmatika tha agoraza to cd apo tin eteria.etsi omos pou ine ta paragmata den iparhi pote periptosi na ta dwsw stis g....nes eteries ta lefta mou.mia zoi piratia......tha sinehizw na agorazw piratika na antalasw ke na katevazw komatia apo to internet ke tha prospathisw na kanw ke allous na praxsoun to idio.i eteria skotoni tin mousiki,ohi i piratia.
    vouliakis
    08.07.2005, 17:48
    Το ένα τρίτο των πωληθέντων cd είναι πειρατικά, σύμφωνα με έρευνα της διεθνούς ομοσπονδίας της μουσικής βιομηχανίας (ifpi).


    Tο ποσό που διακινήθηκε στη μαύρη αγορά ανέρχεται στα 4,6 δισεκατομμύρια δολάρια.

    Αν και ο αριθμός των πωληθέντων πειρατικών cd παραμένει υψηλός, η αύξηση του 2% που σημειώθηκε στις παράνομες πωλήσεις σε σχέση με το 2003 αποτελεί το μικρότερο ποσοστό αύξησης για τα τελευταία 5 χρόνια. Αυτό οφείλεται κατά ένα μέρος στη δραστηριοποίηση των αρχών, αστυνομικών, δικαστικών και νομοθετικών, κατά της πειρατείας στο Μεξικό, την Βραζιλία και το Χονγκ Κονγκ.

    Η έρευνα δημοσιοποιήθηκε στην Ισπανία, όπου παρατηρείται το μεγαλύτερο πρόβλημα πειρατείας στην Ευρώπη, ενώ, σύμφωνα με την ifpi, απαιτείται δραστηριοποίηση του κράτους κατά της πειρατείας στη Ρωσία και την Ουκρανία, όσον αφορά τον ευρωπαϊκό χώρο.



    Πηγή: tech.pathfinder.gr



    dinos2
    10.07.2005, 05:48
    Η πειρατεία μπορεί αν σκοτώνει την μουσική αλλά και οι δισκογραφικές σκοτώνουν τις τσέπες μας..
    piterpiano
    10.07.2005, 06:23
    μια ερωτηση. Ε Σ Τ Ω οτι τα γνησια cd's 'πανε' στα 6 ευρω το κομματι!!!(λεμε ρε παιδι μου τωρα!!!)..

    γιατι να μην συνεχισω να το παιρνω απο το ΤΕΙ μου που το δινει στα 3 ευρω??????????????????
    rivera
    10.07.2005, 16:01
    Ο πρυτανης του ΤΕΙ ειναι μαυρος;
    abyss
    10.07.2005, 17:16
    Το σκέφτομαι καιρό το συγκεκριμένο θέμα και είναι μια καλή ευκαιρία να βάλω σε τάξη τις σκέψεις μου.

    Προσωπικά, δεν κατεβάζω τραγούδια από το Διαδίκτυο, ούτε αγοράζω πειρατικά.
    Αυτό που κάνω ασύστολα, είναι να αντιγράφω cd’s (και ας πέσουν να με φάνε…!).
    Επίσης αγοράζω τουλάχιστον 5-6 cd’s το μήνα. Γνήσια και με τη βούλα…

    Τα cd’s είναι ακριβά. Πολύ ακριβά. Έλεος πια δηλαδή, μας τα παίρνουν από παντού.

    Δεν κάθομαι καν να σκεφτώ ότι αγοράζοντας πειρατικά / αντιγράφοντας / κατεβάζοντας, κλέβω ιδιοκτησίες. Λυπάμαι, αλλά όχι. Δε με νοιάζει να στηρίξω με την αδύναμη και παραπαίουσα τσεπούλα μου, την καλοστεκούμενη τσεπάρα του Νταλάρα, της Αλεξίου, της Γαλάνη και όλων των σχετικών. Βέβαια, μέσα σε μια παραγωγή υπάρχει και ο μουσικός, (ο γραφίστας, το παιδί για όλες τις δουλειές κτλ) αλλά δε νομίζω ότι όλοι αυτοί παίρνουν ιδιαίτερα λεφτά από το κάθε δισκάκι που θα πουληθεί. Επίσης, ο μουσικός βγάζει λεφτά (πολλά ή λιγότερα, δεν με απασχολεί αυτό εδώ) από τις ζωντανές εμφανίσεις και ας μην το ξεχνάμε (όπως λέει και ο αγαπημένος μου Σπάθας: «Μουσική για μένα είναι το live. O καλλιτέχνης δεν περιμένει να πουλήσει ο δίσκος και να βγάλει φράγκα. Οι περισσότεροι ζούνε από τα lives»). Άσε που κι ο ίδιος ο τραγουδιστής τελικά δεν παίρνει και ιδιαίτερα λεφτά από τον κάθε δίσκο του…

    Άρα λοιπόν αναθεωρώ.
    Δε με νοιάζει να στηρίξω με την αδύναμη και παραπαίουσα τσεπούλα μου, την καλοστεκούμενη τσεπάρα της Μινος, της sony, και όλων των σχετικών. (γιατί την τσεπάρα της Γαλάνη, της Αλεξίου, του Νταλάρα και όλων των σχετικών, φροντίζω συχνά να τις στηρίζω με την αδύναμη και παραπαίουσα τσεπούλα μου…., πηγαίνοντας σε μαγαζιά και συναυλίες…).

    Αυτό που με κάνει να μπαίνω στα δισκοπωλεία και να αγοράζω δίσκους (μετά μανίας) είναι η ποιότητα των γνήσιων cd’s, η ομορφιά μιας ωραίας δισκοθήκης.
    Το γνήσιο δισκάκι έχει άλλη χάρη, πώς να το κάνουμε;
    Έχει το ένθετό του, τα κειμενάκια του, τις φωτογραφίες του, τους στιχουργούς, τους συνθέτες, τους μουσικούς…

    Τι έχει από όλα αυτά?
    Το mp3 που κατεβάζεις (δεν ξέρεις ποιος το έγραψε, πότε βγήκε, ποιος παίζει…);
    Το πειρατικό που αγοράζεις (ένα παλιόχαρτο, φτηνή έγχρωμη φωτοτυπία, σε νάιλον σακουλάκι, τα αυτοκόλλητα είναι στραβά συνήθως κολλημένα, το δισκάκι χαλάει γρήγορα, πολλές φορές άλλο παίρνεις κι άλλο σου βγαίνει, τα δισκάκια δεν είναι ολόκληρα γραμμένα πάντα κτλ);
    Αυτό που αντιγράφεις στον υπολογιστή σου (ένα πρόχειρο γραμμένο στο χέρι εξώφυλλο με τους τίτλους…);

    Ρομαντισμός, θα μου πείτε. Αλλά ναι. Τι να κάνουμε. Χρειαζόμαστε να είμαστε και ρομαντικοί και ονειροπόλοι. Και ονειροπαρμένοι - γιατί όχι?!

    Από την άλλη, ιδιαίτερα στο «εμπορικό τραγούδι» βγαίνουν συνεχώς νέα cd από τα οποία ακούγονται ένα ή δύο το πολύ τραγούδια, κι αυτά για κανά μήνα μόνο. Αυτός που το θέλει λοιπόν το τραγούδι, με γεια του με χαρά του να το πάρει το cd από τον πλανόδιο! Όχι δηλαδή να πληρώνουμε και cd του Σαρμπέλ (ξέρω κι εγώ; Κάπως έτσι τον λένε ένα πιτσιρικά…). Αλίμονό μας τότε!

    Επίσης και τα μέτρα της πολιτείας είναι πολύ ελαστικά νομίζω. Αν ήθελαν πραγματικά να «πατάξουν» τους πλανόδιους, θα το είχαν κάνει. Σίγουρα πράγματα!
    Άλλά υπάρχουν πολλά συμφέροντα και από το κράτος και από τις ίδιες τις εταιρίες. Δε μου το βγάζετε αυτό από το μυαλό! Ακόμα και αυτό το καινούριο κολπάκι που έβαλαν σε κάποια cd’s που είναι και καλά, ελεγχόμενης αναπαραγωγής, μούφα είναι, μιας και τα κομμάτια περνιούνται αμέσως ως mp3…


    Κλείνοντας… (είπα πάρα πολλά και σας ζάλισα τα αυτιά)
    Η πειρατεία φυσικά και δε σκοτώνει τη μουσική.
    Η πειρατεία σκοτώνει τις δισκογραφικές εταιρείες και τα συμφέροντά τους.
    Τη μουσική είναι φορές που την πάει και μπροστά.
    Γιατί όταν εγώ δεν έχω περιθώριο να αγοράσω ένα δισκάκι που θέλω πολύ κι ένας φίλος μου που το έχει μου το αντιγράψει, μπροστά πάει η μουσική κι εγώ μαζί της γιατί ανακάλυψα άλλο ένα κομμάτι της..

    Και στην τελική
    Μουσική είναι ο αέρας που σπρώχνει τα κλαριά στις σκεπές,
    το κύμα που σκάει στα βότσαλα,
    τα πιτσιρίκια που παίζουν και φωνάζουν.

    Αυτά δεν τα σκοτώνει κανένας και τίποτα.
    Μόνο η εγκεφαλική σκέψη τα σκοτώνει…



    Συγνώμη που σας ζάλισα!

    mitsena
    11.07.2005, 00:58
    ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ CD ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΠΛΑΝΟΔΙΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ... ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΕΙΩΝΕΙΣ ΤΑ ΚΕΡΔΑ ΤΩΝ ΕΠΕΙΧΗΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΩΝ.... ΑΝ ΘΕΛΑΝ ΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΜΕΙΩΣΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΟΤΑΝ ΘΑ ΔΙΝΑΜΕ ΤΑ 20+ ΕΥΡΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΑΜΕ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ Ο ΣΚΡΟΥΤΖ!!!!!!!!!!
    piterpiano
    11.07.2005, 04:08
    κυριε rivera στο τει μου υπαρχουν οι μοναδικοι λευκοι εγχρωμοι!!!!!
    LithiHios
    11.07.2005, 06:38
    Gia mena peirateia den einai na antigrafeis CD h na mhn agwrazeis authentika, peirateia gia mena teleika shmenei autoi pou to paizoun mousikoi, stoixourgoi, (Foibos, Karvelas ktl.) kai oi alloi pou to paizoun kalhtexnes, onomata den tha anaferw giati tha parei mia nyxta na grafw. Autoi skwtonoun thn mousikh kai oxi emeis
    malastrana
    12.07.2005, 01:03
    Εμένα δε με πολυνοιάζει, διότι τα περισσότερα cd που αγοράζω δεν τα έχουν καν οι μαύροι. Τώρα τα cd των ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ που αγαπώ, όπως ο Νίκος Κυπουργός, ο Κραουνάκης, ο Ελευθερίου, ο Φοίβος Δεληβοριάς κ.α. δεν θα τα έπαιρνα ποτέ από μαύρους για λόγους αρχής. Γιατί οι άνθρωποι αυτοί έχουν βάλει την ψυχούλα τους στη δουλειά τους, και τα τραγούδια τους θα θέλω να τα ακούω κι αύριο. Και ακόμη και τα εξώφυλλά τους είναι έργα τέχνης. CD τραγουδιστών, ειδικά αυτά τα πολυσυλλεκτικά, αγοράζω σπανίως. Ναι, κάποιοι απ' τους τραγουδιστές έχουν κάνει προκλητικά πολλά λεφτά, κι εμείς είμαστε κορόιδα που εξακολουθούμε να τους στηρίζουμε στους άγριους χώρους που εμφανίζονται. Αλλά δεν μπορώ με τίποτε να πειστώ ότι δεν υπάρχει τρόπος, από τεχνολογικής απόψεως, να μην είναι δυνατή η αντιγραφή των cd. Εγώ, όλα μου τα cd τα βάζω στο PC να τα ακούω, έχει καλό ήχο. Και αν ήθελα θα μπορούσα να αντιγράψω σε άδεια cd. Παρατήρησα λοιπόν, ότι ορισμένα ξένα δισκάκια, όχι απλώς δεν αμτιγράφονται, αλλά ούτε καν παίζονται στο PC, προφανώς τους έχει γίνει κάποια ρύθμιση. Στα ελληνικά δισκάκια δεν το κάνουν αυτό. Αν τους καίει τόσο το θέμα, γιατί δεν φροντίζουν να βγάζουν cd που δεν αντιγράφονται??? Προφανώς οι εταιρίες κλαίνε και γκρινιάζουν για την πειρατεία, αλλά στην πραγματικότητα ποιός ξέρει ποιανών τα συμφέροντα κρύβονται από πίσω της....Πάντως δύο φορές στη ζωή μου έχω πάρει από μαύρο και ήταν όλο παράσιτα, και τα τραγούδια κόβονταν στη μέση. Και, για ορισμένα "διαμάντια" της τρέχουσας δισκογραφίας, ακόμη και τα 3 ευρώ των μαύρων είναι πολλά...
    vouliakis
    19.07.2005, 00:23
    784 αγωγές της RIAA για πειρατικά αρχεία τραγουδιών

    Η αμερικανική ένωση δισκογραφικών εταιριών (RIAA) ανακοίνωσε την άσκηση άλλων 784 αγωγών σε βάρος χρηστών του διαδικτύου που ανταλλάσσουν πειρατικά αρχεία τραγουδιών, παραβιάζοντας με τον τρόπο αυτό τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας των δημιουργών τους. Οι αγωγές κατατέθηκαν στα δικαστήρια διαφόρων Πολιτειών, από την Καλιφόρνια μέχρι τη Νέα Υόρκη, και στρέφεται κατά χρηστών που κάνουν τις παράνομες ανταλλαγές μέσω των σχετικών προγραμμάτων στο Internet, όπως το Kazaa και το Grokster.



    Σύμφωνα με τον πρόεδρο της RIAA, Μιτς Μπέινουολ, οι χρήστες του διαδικτύου που αποθηκεύουν στους υπολογιστές τους τραγούδια χωρίς την απαραίτητη άδεια του δημιουργού παραβιάζουν το νόμο, ενώ τόνισε ότι οι προσπάθειες των δισκογραφικών εταιριών να προστατέψουν τα δικαιώματα των καλλιτεχνών από την κλοπή θα εντατικοποιηθούν τους επόμενους μήνες.

    Ο νέος γύρος των αγωγών της RIAA πραγματοποιείται λίγες μόνον ημέρες μετά την έκδοση της απόφασης του Ανωτάτου Δικαστηρίου της Αμερικής, σύμφωνα με την οποία οι υπηρεσίες ανταλλαγής αρχείων φέρουν ευθύνη για την παράνομη συμπεριφορά των συνδρομητών τους.

    Πηγή: tech.pathfinder.gr



    DavidDT
    17.08.2005, 23:02
    Έννοια της πειρατείας

    Υπάρχουν πολλοί νομικοί όροι για την περιγραφή της παράνομης αντιγραφής, διάθεσης και γενικά εκμετάλλευσης των μουσικών έργων. Η ουσία όμως είναι μία: η πειρατεία, απλά είναι κλοπή. Οι πειρατές είναι οι εχθροί της δημιουργίας και των δημιουργών.

    Η πειρατεία αποσκοπεί στην παράνομη αντιγραφή και διάθεση των μουσικών έργων με μόνο κίνητρο το οικονομικό όφελος. Η μουσική πειρατεία αντιπροσωπεύει μια οργανωμένη μορφή παραοικονομίας με ετήσιο κύκλο εργασιών 4.5 δισεκατομμυρίων δολαρίων και σχετίζεται άμεσα και αποδεδειγμένα με άλλες μορφές οργανωμένου εγκλήματος.

    Οι πειρατές κινούνται ευκολότερα σε χώρες που είτε δε διαθέτουν επαρκώς ισχυρή νομοθεσία προστασίας ή όπου η εφαρμογή των νόμων είναι ανεπαρκής. Η παγκοσμιοποίηση της οικονομίας οδήγησε τους πειρατές στην αναζήτηση "παραδείσων" ανεπαρκούς νομοθεσίας ή εφαρμογής της. Η δυνατότητα μαζικής παραγωγής CD μετέτρεψε την πειρατεία από τοπικό πρόβλημα της κάθε χώρας σε ανεπτυγμένο διεθνές εμπόριο.

    Πατήστε
    εδώ για τους τύπους της,και όλα τα σχετικά.


    Πηγή:www.ifpi.gr