ελληνική μουσική
    839 online   ·  210.833 μέλη

    Σπουδές και εργασία!

    jorge
    21.04.2004, 12:09
    Εδώ μπορούμε να κουβεντιάσουμε για το τι κάνει ή τι έχει κάνει ο καθένας μας, ακόμα και όσοι πηγαίνουν ακόμη σχολείο.
    Μπορείτε να γράψετε τι σπουδάζετε ή με τι ασχολείστε επαγγελματικά ή με τι θα θέλατε να ασχοληθείτε αν ψάχνετε δουλειά
    composer
    21.04.2004, 12:51
    Είμαι 2 ετής φοιτητής στο τμήμα μουσικών σπούδών στο Πανεπιστήμιο του Βαngor στην Βόριο Ουαλία!!
    Πολλά φιλια σε όλα τα παιδιά που σπουδάζουν στο Ηνώμενο Βασίλειο!

    zax
    21.04.2004, 13:04
    Καλημέρα....Εγώ είμαι Κοινωνιολόγος(σπούδασα στην Αθήνα) και εργάζομαι στον ΟΑΕΔ ως Εργασιακός ύμβουλος. Γι' αυτό όποιος χρειάζεται συμβουλές...ξέρει που να απευθυνθεί.
    Χαιρετίσματα σε άπαντες τους μουσικόφιλους ανά την Ελλάδα!
    Magdalena
    22.04.2004, 00:58
    Γειά σας! Εγώ μένω στη Βαρσοβία, είμαι αρχαιολόγος και κλασσική φιλόλογος, τώρα είμαι στο δέυτερο έτος νεοελληνικών μεταπτυχιακών σπουδών στο Πανεπιστήμιο Βαρσοβίας. Δουλεύω στο Εθνικό Μουσείο Βαρσοβίας, αλλα είναι βαρετή αυτή η δουλειά Στο μέλλον θα ήθελα να γίνω επαγγελματίας μεταφράστρια, γιατί μου αρέσουν πάρα πολύ οι ξένες γλώσσες. Εάν έχετε προβλήματα με τα αγγλικά, ιταλικά, αρχαιά ελληνικά η τα λατινικά, μπορώ να βοηθήσω...
    Kotsiraki
    23.04.2004, 13:47
    Καλημέρα!!! Εγώ είμαι 3ετής φοιτήτρια στο τμήμα Νηπιαγωγών(Ιωάννινα).. Σε ένα χρόνο περίπου θα αρχίσω την εξάμηνη πρακτική μου(κούραση μεγάλη, αλλά εξίσου μεγάλη αγάπη στα μικρούλια, οπότε κάπου μετριάζεται το πράγμα! ). Όταν τελειώσω θέλω να κάνω ένα μεταπτυχιακό πάνω στην Ειδική Αγωγή ή να ξεκινήσω σπουδές πάνω στην Παιδαγωγική Ψυχολογία..
    Το μέλλον θα δείξει..
    elina
    24.04.2004, 00:57
    Poly kalo post!!!
    Egw an kai mathitria kserw ti thelw na kanw...Thelw na asxolithw me tin grafistiki m aresei na dimiourgw kai na zwfrafizw!!!!!!!!!!
    Kai kserw na ta kanw kai ta dyo...
    haroula22
    24.04.2004, 23:52