Το πτυχίο/δίπλωμα στο ωδείο δεν μας παρέχει καμία απολύτως παιδαγωγική κατάρτιση (ούτε καν μία αναφορά δεν υπάρχει στην παιδαγωγική επιστήμη όσα χρόνια και να πηγαίνεις ωδείο) επομένως αυτός είναι ο λόγος που εμείς απο τα ωδεία δε μπορούμε να είμαστε σε σχολεία. Μιλάμε για παιδιά. Οι απόφοιτοι των μουσικών τμημάτων απο το έτος 2014 και μετά είναι απαραίτητο να έχουν παιδαγωγική επάρκεια για να μπορούν να συμμετέχουν στον ΑΣΕΠ (δε θα την έχουν ολοι οι απόφοιτοι παρα μόνο όσοι επιλέξουν και περάσουν τα υποχρεωτικά μαθήματα συμπεριλαμβανομένης και της Πρακτικής Άσκησης σε σχολεία). Δε μπορεί κανείς να πει πως αυτό το προσόν δεν είναι απαραίτητο για να διδάξει κάποιος σε τάξη. Επιπλέον, οι απόφοιτοι μουσικολογίας δε διδάσκουν όργανα. Διδάσκουν "μουσική". Ειδίκευση οργάνων έχουν μόνο οι απόφοιτοι απο το αντίστοιχο τμήμα της Κέρκυρας και της Θεσσαλονίκης, με τα αντίστοιχα μαθήματα για όργανο και άρα αυτοί μόνο μπορούν να διδάξουν όργανα σε τάξη. Επομένως αυτό που λέτε οτι καμία σχέση δεν έχουν με το δικό σας αντικείμενο (το όργανο) δεν ισχύει! Φυσικά και το έχουν.
Η μουσική εκπαίδευση πρέπει να υπηρετείται απο ανθρώπους με ουσιαστική αγάπη για τη μουσική ΚΑΙ τα παιδιά. Οι υπόλοιποι, που θέλουν απλώς να νιώθουν ανώτεροι είτε με αναγνώριση και διαβάθμιση των πτυχίων τους, είτε επειδή έχουν απλώς ένα πτυχιο ΑΕΙ (μιλάω δηλαδή και για τις δύο "πλευρές")μπορούν κάλλιστα να τσακώνονται όσο θέλουν, να κατηγορούν ο ένας τον άλλον και να θεωρεί ο ένας τον άλλον "κατώτερο", "μέτριο" και ό,τι άλλο θέλουν. Ας μείνουν όμως μακριά απο την εκπαίδευση γιατί αυτοί είναι η αιτία όλων των δυσλειτουργιών της!