Kαλά μιλάμε τέλειο topic. Θα πρέπει να αναφέρω πάρα πολλά άλμπουμ και θα το κάνω.
1) Wish You Were Here - Pink Floyd. Τι να πω για αυτό το θαύμα. Πρόκειται ίσως για τον αγαπημένο μου δίσκο. Έναν δίσκο που και χίλιες φορές την ημέρα να τον ακούσω δε πρόκειται να βαρεθώ ούτε στο ελάχιστο. Δεν υπάρχει σημείο τπυ δίσκου που να μη μου αρέσει. Shine On You Crazy Diamond, Welcome To The Machine, Have A Sigar και το υπεραγαπημένο μου Wish You Were Here!! Όποιος δε τα 'χει ακούσει πραγματικά ΧΑΝΕΙ!!!
2) Τhe Dark Side Of The Moon- Pink Floyd. Ααααα. Όταν τον ακούω ξαλαφρώνω. Αριστούργημα πρώτου μεγέθους με καταπληκτικά effects που δύσκολα πραγματοποιούνται ακόμα και σήμερα και με μια μπάντα σε έκσταση να γράφει αυτό ακριβώς ποθ σημαίνει ΜΟΥΣΙΚΗ
3) Freak Out - Frank Zappa. Ο τρελός Frank εδώ μας δείνει ένα ανεπανάληπτο LP με ότι πιο εξαιρετικό υπάρχει. Ένας από τους πρώτους διπλούς δίσκους και από τους πιο τέλειους Experimental και Progressive. Τραγούδια σαν το Hungry Freaks Daddy και Αnyway The Wind Blows γράφουν ιστορία και με αιμορραγούνε!!!
4) In The Court Of The Crimson King - Κιng Crimson. Ίσως ότι πιο τέλειο έχω ακούσει. Εξαίσιο άλμπουμ με πωρωτικό υλικό που σε κάνει να απορείς πώς αυτά τα παιδιά δημιούργησαν αυτό το πράγμα. Μπορεί αν μην τον ακούω πολύ συχνά, αλλά μελωδίες σαν το Moonchild και το ομώνυμο τραγούδι θα μείνουν πάντα χαραγμένες μέσα μου.
5) Ηot Rats- Frank Zappa. Ένας δαιμονισμένος νέος Στραβίνσκυ σε τεράστια κέφια, έτοιμος να μας κάνει να κουφαθούμε. Αριστουργηματικό ορχηστρικό άλμπουμ με ενεπανάληπτους αυτοσχεδιασμούς και παλαβές ενορχηστώσεις. Ένα δείγμα της ιδιοφυίας του καλλιτέχνη.
6) Τhe Wall - Pink Floyd. Και μόνο τη side 3 του να είχε μέσα θα ήταν το ίδιο καλός. Αξέχαστο άλμπουμ με ένα από τα καλύτερα σολαρίσματα όλων των εποχών, αυτό του Comfortably Numb. Ακουστικά κομμάτια συνδυασμένα με πιο "άγρια" με αποκορύφωμα το θεατρικό The Trial. Μια από τις καλύτερες ροκ όπερες όλων των εποχών.
7) Selling England By The Pound - Genesis. Εντάξει μπορεί να μην είναι και κανένας δίσκος που με τρελαίνει, αλλά όταν τον ακούω τον απολαμβάνω πραγματικά. Το τι έχει εκεί μέσα δε λέγεται. Υπέροχες μελωδίες με αγαπημένη μου το Dancing With The Moonlight King πλαισιωμένες με την κάτσε καλή φωνή του Peter Gabriel. Ότι πρέπει για τους πωρωμένους του είδους!!
8) Αnimals - Pink Floyd. Mπορεί να γίνομαι κουραστικός με τόσο Pink Floyd, αλλά τι να κάνω όταν ακούω δίσκους σαν και τούτον εδώ. Μπορεί να μην είναι τόσο καλός όσο άλλοι της μπάντας, αλλά όταν ακούς τα τεράστια Dogs, Pigs, Sheep και τα μικροσκοπικά Pigs On The Wing pt 1 και 2, δε μπορείς να κάνεις κάτι άλλο από να το αγαπήσεις το άλμπουμ!!!
9) Αqualung - Jethro Tull. Το ΚΑΛΥΤΕΡΟ και πιο ΤΕΛΕΙΟ άλμπουμ μιας τεράστιας μπάντας των Jethro Tull. Θα μπορούσα να βάλω σε όλα τα κομμάτια του άλμπουμ 5 αστέρια, αλλά το παίζω αυστηρός καπως. Αλλά υσικά όταν ακούω κομματάρες σαν το Locomotive Breath και το Aqualung δε μπορώ να κάνω κάτι διαφορετικό από το να πω "Γιουχου". Aκούστε το κι αν δε σας αρέσει να μου τρυπίσετε την μύτη!!
10) Μeddle - Pink Floyd ΞΑΝΑ. Kαλύτερα να περιέγραφα όλη την δισκογραφία των Pink Floyd ε;; Έλα που με πρόλαβε άλλος όμως!! Δε πειράζει, όμως γιατί και εδώ έχουμε να κάνουμε με δισκάρα. Μια δισκάρα που τελειώνει με το Echoes ένα από τα καλύτερα prog κομμάτια που γράφτηκαν ποτέ. Ένα κομμάτι που δε το βσριέσαι ακόμη και να κρατούσε δύο ώρες. Θυμάμαι μάλιστα η μητέρα μου όταν άκουσε εκείνα τα σφυργματα στη μέση του κομματιου (τα οποία στην ουσία είναι κρωξίματα πουλιών), άρχισε να φωνάζει και να λέει ότι αυτά είναι πράγματα "σατανιστικά" και άλλα τέτοια κουφά!! Και καπάκι ότν μια φορά και η γιαγιά μου άκουσε το Seamus, που είναι γνωστο για τα γαβγίσματά του, άρχισε να λέει ότι το σκυλί φωνάζει... πένθιμα και άλλα τέτοια και έτσι δε τον άκουω και τόσο συχνά.
11) Α Whiter Shade Of Pale - Procol Harum. Άλλο ένα από τα πολυαγαπημένα μου άλμπουμ. Καταπληκτική εδώ η μπάντα, βγάζει προς τα έξω το τεράστιο ταλέντο της και , με αφήνει άναυδο. Σούπερ οι μελωδίες του ομώνυμου κομματιού και του Conquistador. Σούπερ και τα παιδιά που μας σερβίρουν ένα απίθανο LP. Kρίμα όμως που ποτέ δε το ξεπέρασαν...
12) Atom Heart Mother - Pink Floyd. Ναι Pink Floyd ξανά. Υπέροχο το άλμπουμ αυτό. Έπειτα από τους ανατριχιαστικούς πειραματισμούς στο Ummagumma τα παιδιά εδώ μας έδωσαν μια υπέροχη σουίτα που καταλαμβάνει τη πρώτη πλευρά και άλλα τέσσερα αριατουργηματικά τραγούδια στην δεύτερη πλευρά. Μην παραλείψετε να το ακούσετε.
13) Fragile - Yes. Δεν έχω ακούσει άλλο άλμπουμ από αυτή την μπάντα, αλλά αυτό ήταν αρκετό για να μ' αρέσει η μουσική της. Εντάξει κατά την ταπεινή μου άποψει δεν είναι και ο απίθανος ανυπέρβλητος δίσκος, αλλά μελωδίες σαν το Roundabout και άλλες το κάνουν μοναδικό.
14) We' re only In It For The Money - Frank Zappa. Άλλο ένα μοναδικό άλμπουμ από το φιλαράκο μου τον Frank. Εδώ κάνει μια σάτειρα για το κίνημα των χίπις και τα σπάει. Εκπληκτικό το Bow Tie Daddy εξαίσιο και το What's The Uggliest Part Of Your Body, που τραγουδάει σε στυλ John Lennon. Και φυσικά πρέπει να ναφέρω το εξώφυλλο, που είναι μια απίθανη παρωδιά του εξωφύλλου του Sgt. Pepper.
15) Pampered Menial - Pavlov's Dog. Εκπληκτικό άλμπουμ. Μόνο που το σκέφτομαι χαίρομαι. Julia, Late November και ένα σωρώ μοναδικά τραγούδια συνθέτουν αυτο το μαναδικό άλμπουμ μιας μπάντας που πραγματικά αδικήθηκε, γιατί σίγουρα θα μπορούσε να μας δώσει πολλά σπουδαία πράγματα. Αγαπημένα μου;; Σχεδόν όλα....
Αυτοί είναι οι prog δίσκοι που έχουν σημαδέξει το μυαλό μου και την καρδιά μου. Βέβαια δεν είναι μόνο αυτοί είναι και άλλοι, αλλά αυτοί είναι οι καλύτεροι. Ελπίζω να μη σας κούρασα....
Εγω θα πω:
Queen - Queen II
Yes - Close to edge
Pink floyd - the wall
King crimson - in the court of the crimson king
Frank zappa - Freak out
----------------------------------------------
Porcupine tree - Deadwing
Mastodon - Crack the skye
Opeth - Blackwater park
Porcupine tree - In apsentia
Dream Theater - Images and words
Το χορισμα ειναι η αλλαγη εποχης...
Λοιπον,εχουμε και λεμε:
Emerson, Lake, Palmer - Works Vol. 1, Works Vol. 2(αν και δεν ειναι τοσο progressive, παει τελος παντων πακετο με το vol. 1), Welcome Back My Friends To The Show That Never Ends...Ladies And Gentlemen Emerson,Lake And Palmer
Soft Machine - Third, Six, Fourth, Fifth, Seven
YES - Tales From Topographic Oceans(kwstasagas, το Topography ειναι συλλογη), Yessongs, Close To The Edge
Genesis - Foxtrot, Selling England By The Pound, The Lamb Lies Down On Broadway, A Trick Of The Tail, Wind And Wuthering, Seconds Out
Caravan - In The Land Of Grey And Pink, Waterloo Lily
Camel - Music Inspired By The Snow Goose, A Live Record
Hatfield And The North - The Rotters' Club
National Health - Of Queues And Cures, D.S. Al Coda
Brand X - Morrocan Roll, Livestock, Unorthodox Behaviour
King Crimson - In The Court Of The Crimson King, Lizard, Larks' Tongues In Aspic, Earthbound, Red, Discipline
Premiata Forneria Marconi - Cook, Photos Of Ghosts, The World Became The World, L' Isola Di Niente
Mike Rutherford - Smallcreep's Day
Tony Banks - A Curious Feeling
Jethro Tull - Thick As A Brick, Bursting Out, Songs From The Woods, Benefit, Aqualung, Minstrel In The Gallery, J-Tull Dot Com
The Nice - Five Bridges
Tangerine Dream - Logos, Ricochet, Stratosfear
Roxy Music - VIVA
Mike Oldfield - Tubular Bells, Platinum, Ommadawn
Focus - Ship Of Memories
Frank Zappa And The Mothers - Freak Out, Apostrophe, Weasels Ripped My Flesh
801 - 801 Live
Phil Manzanera - Diamond Head
Fripp/Eno - Evening Star
υπαρχουν βεβαια και αλλα πολλα, εγω εγραψα ορισμενα πολυ λιγα...............
[ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : interp05interp06 στις 26-08-2011 13:28 ]
Παράθεση:
|
Προφανώς εννοείς Tales From Topographic Oceans ......