ελληνική μουσική
    751 online   ·  210.833 μέλη

    Πτυχίο μουσικών σπουδών...

    frapes-drinker
    25.06.2007, 02:11
    Καλησπέρα σας!
    Είμαι φοιτητής και σκέφτομαι όταν πάρω το πτυχίο μου να κάνω αίτηση για να περάσω με το 10% στο Μουσικών Σπουδών. Γίνεται? Θα πρέπει προφανώς να δόσω αρμονία και dictee έτσι? Σε τί επίπεδο βρίσκονται οι εξετάσεις?
    Ευχαριστώ προκαταβόλικά.
    nightwhisper
    25.06.2007, 19:17
    Παράθεση:

    Το μέλος frapes-drinker στις 25-06-2007 στις 02:11 έγραψε...

    Καλησπέρα σας!
    Είμαι φοιτητής και σκέφτομαι όταν πάρω το πτυχίο μου να κάνω αίτηση για να περάσω με το 10% στο Μουσικών Σπουδών. Γίνεται? Θα πρέπει προφανώς να δόσω αρμονία και dictee έτσι? Σε τί επίπεδο βρίσκονται οι εξετάσεις?
    Ευχαριστώ προκαταβόλικά.




    και εγω αυτο ηθελα αλλα με 10% που να παρακαλας δεν γινεται πρεπει να ξαναδωσεις πανελληνιες
    maspa
    26.06.2007, 00:43
    Παράθεση:

    Το μέλος frapes-drinker στις 25-06-2007 στις 02:11 έγραψε...

    Καλησπέρα σας!
    Είμαι φοιτητής και σκέφτομαι όταν πάρω το πτυχίο μου να κάνω αίτηση για να περάσω με το 10% στο Μουσικών Σπουδών. Γίνεται? Θα πρέπει προφανώς να δόσω αρμονία και dictee έτσι? Σε τί επίπεδο βρίσκονται οι εξετάσεις?
    Ευχαριστώ προκαταβόλικά.



    Με κατατακτήριες εξετάσεις από ό,τι γνωρίζω μπορείς να εισακτείς σε τμήμα μουσικών σπουδών. Πρέπει να ενημερωθείς, ποιά μαθήματα θα δώσεις (συνήθως είναι τρία) και να κάνεις μια αίτηση. Όλα αυτά αν είσαι κάτοχος πτυχίου τριτοβάθμιας.
    Αν για τις κατατακτήριες εννοείς το ποσοστό του 10%, λυπάμαι αλλά νομίζω ότι είναι πολύ μικρότερο.


    frapes-drinker
    26.06.2007, 01:49