ελληνική μουσική
    873 online   ·  210.851 μέλη

    O Chris Benoit (WWE) δολοφόνος και αυτόχειρας!!!

    noizreduction
    04.08.2007, 10:44
    Συγνωμη, αλλα δεν θα κατσω να αναλυσω τωρα τη διαφορα του show αθλητισμου, απο τον ευγενη αθλητισμο. Εαν δεν μπορει να γινει αντιληπτη διαφορα με την απλη λογικη, τοτε καμια φιλοσοφια δεν θα σε αποτρεψει να το πιστευεις.
    Ορισμενοι απο αυτους περασαν απο τον αθλητισμο και δεν διαφωνω. Ομως το WWE δεν ειναι αθλητισμος. Ειναι θεαμα.
    StavmanR
    04.08.2007, 11:42
    Παράθεση:

    Ο Τριανταφυλλίδης, που πολλοί εκθείασαν πρίν...


    Να υποθέσω ότι κάθε αναφορά σε επιστήμονα ή σε καλλιτέχνη εκλαμβάνεται ως εκθειασμός; Σε αυτήν την περίπτωση δε νομίζω να εκθείασε κανείς τον Τριανταφυλλίδη, περισσότερο από ότι κάποιος άλλος τον Μπαμπινιώτη ή και τον Τεγόπουλο κλπ.
    Από πότε αθλητισμός είναι κάτι που απαιτεί την ύπαρξη βραβείου ή επάθλου; Όταν βγαίνω στο βουνό και κάνω τζόκινγκ δεν αθλούμαι; Μη συγχέουμε επομένως τον επαγγελματικό αθλητισμό με τον αθλητισμό γενικότερα.
    Τα ίδια ισχύουν και στις τέχνες. Τέχνη μπορούν να παράγουν όλοι. Όπως, προφανώς, μπορούν και να την εμπορευτούν. Το δύσκολο είναι να προσδιορίσει κανείς τα όρια της παραγωγής τέχνης και της προπαγανδιστικής δημιουργίας θεαμάτων για οικονομική εκμετάλλευση.

    Μέσα σε τέτοια πλαίσια, δυσκολεύομαι να δεχθώ ότι το Wrestling αποτελεί άθλημα. Όχι γιατί οι συμμετέχοντες δεν αθλούνται πριν και μετά, αλλά πρόκειται μάλλον για ένα φθηνό σόου-παρωδία της πάλης στο οποίο μετρούν άλλοι παράγοντες πέρα από την προσωπική γύμναση του καθενός. Μπορούμε να το εντάξουμε μάλλον σε ένα στυλ θεάτρου πολεμικών τεχνών παρά σε κάποια κατηγορία αθλημάτων.
    Paloukeze
    04.08.2007, 13:17
    Μα γιατί δε με προσέχεις;!

    α) Για τον Τριανταφυλλίδη το είπα ακριβώς επειδή κάποιοι παραδέχθηκαν τον ορισμό του, ώστε να τον χρησημοποιήσω ως επιχείρημα, ούτε συγκρίσεις με τον Μπαμπινιώτη έκανα ούτε τίποτα!!! Έχει γίνει αυτή μου η φράση Μεσανατολικό ζήτημα χωρίς καν να υπάρχει αφορμή!!!

    β) Ακριβώς επειδή εγώ προσωπικά χρησημοποίησα τον Τεγόπουλο, θα έπρεπε να προσέξεις λίγο τον ορισμό του ιδίου που παρέθεσα: "αγώνισμα, που απαιτεί την καταβολή σωματικών δυνάμεων ή δεξιοτήτων, για την κατάκτηση υλικού ή ηθικού επάθλου." Όταν λοιπόν κάνεις τζόκιν, όπως λες, κατακτάς ένε ηθικό έπαθλο, γιατι γουστάρεις που το κάνεις! Δε μίλησα για υλικό έπαθλο μόνο!
    StavmanR
    04.08.2007, 13:46
    Από πότε "αυτό που γουστάρεις" ονομάζεται ηθικό έπαθλο και όχι προσωπική ικανοποίηση; Η ηθική έχει σχέση με την ικανοποίηση που πιθανόν να ένιωσε ο Α όταν δολοφονούσε ή ο Β όταν βίαζε; Ήταν κάτι που προφανώς το γούσταρε εκείνη την ώρα. Δεν έχει σχέση με ηθική η οποία αποτελεί ατομική αρετή με κοινωνικές προεκτάσεις (για να μην το διατυπώσω και αντίστροφα).

    Άλλο παραδέχομαι τον ορισμό κάποιου και άλλο τον εκθειάζω. Βλέπεις ότι η επιθετική σου φρασεολογία δημιούργησε αντιδράσεις. Μπορείς απλά να πεις: "λάθος διατύπωση, ανακαλώ" για να κλείσει ένα θέμα που ξεκίνησες και όχι να περιμένεις από τους άλλους να αποδεχθούν τις υπερβολές σου.

    Noizreduction συμφωνώ σε μεγάλο βαθμό με τις διατυπώσεις σου. Εκεί που διαφωνώ είναι η αναφορά στους αρχαίους Ολυμπιακούς Αγώνες. Εκεί μιλούμε για αγώνες κι όχι για άθληση. Δεν είναι τυχαία η χρήση από τους αρχαίους της λέξεως Αγώνος έναντι Αθλήματος. Οι αθλητές αθλούντο προκειμένου να συμμετέχουν στους αγώνες. Είναι δύο έννοιες που μπλέκουν καθώς η άθληση αποτελεί προετοιμασία για τον αγώνα. Ας μη λησμονούμε ότι ρίζα της αθλήσεως αποτελεί ο Άθλος, ο οποίος είναι υπέρβαση των δυνατοτήτων μας, με τους γνωστούς πχ. άθλους του Ηρακλέως. Μετά την αναβίωση των Ολυμπιακών, χρησιμοποιήθηκε έντεχνα η λέξη Άθλημα, ώστε να ξεφύγουν από τον στενό κύκλο των Αρχαίων Αγώνων και να δημιουργήσουν το καινούργιο πανηγυράκι, χωρίς να απολέσουν την αίγλη της σηματικότερης διαπολιτισμικής έννοιας, όπως αυτή του Ολυμπισμού.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 04-08-2007 13:49 ]


    Paloukeze
    06.08.2007, 04:11
    Παράθεση:

    Το μέλος StavmanR στις 04-08-2007 στις 13:46 έγραψε...

    Άλλο παραδέχομαι τον ορισμό κάποιου και άλλο τον εκθειάζω. Βλέπεις ότι η επιθετική σου φρασεολογία δημιούργησε αντιδράσεις. Μπορείς απλά να πεις: "λάθος διατύπωση, ανακαλώ" για να κλείσει ένα θέμα που ξεκίνησες και όχι να περιμένεις από τους άλλους να αποδεχθούν τις υπερβολές σου.


    Η ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ μου φρασεολογία;!;! Λάθος διατύπωση;!;! Να ανακαλέσω;!;!;!;!

    StavmanR, δεν παίζεσαι... Δεν έχει νόημα. Η συζήτηση λήγει εδώ.

    Υ.Γ. Η ηθική ικανοποίηση έχει να κάνει με το ηθικό, όχι την ηθική...


    -------------
    Δεν υπάρχει ειρήνη χωρίς δικαιοσύνη

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : Paloukeze στις 06-08-2007 04:23 ]


    StavmanR
    06.08.2007, 12:10
    Από πότε το "συμφωνώ" και το "εκθειάζω" έχουν την ίδια σημασία Paloukeze? Διάβασα κάποιους ορισμούς από τους οποίους ο ένας μου φαίνεται πληρέστερος για διάφορους λόγους. Αυτό δε σημαίνει ότι δαφνοστεφανώνω τον ερμηνευτή της, τον οποίο μάλιστα ανέφερα μέσα σε παρενθέσεις απλά ως πηγή. Υπερέβαλες στη διατύπωσή σου και δεν το αναγνωρίζεις καν.

    Μαρία, ο StavmanR δεν είναι καθόλου τσαντίλας. Μακάρι να τον γνωρίσεις από κοντά κάποια στιγμή για του λόγου το αληθές. Απλά σήμερα η κοινωνία διδάσκει την υπερβολή στους ανθρώπους και είναι φυσικό να την υιοθετούν ως τρόπο ανάπτυξης κάθε τύπου διαπροσωπικών σχέσεων. Διατύπωσα απλά την ένστασή μου σε μία φράση που έκρινα ότι είχε σκοπό την υπερβολή και τον εντυπωσιασμό.

    Όσο για την ηθική ικανοποίηση Paloukeze έχεις δίκιο ότι κατά την μπουγατσοποίηση (όπως πολύ σωστά ανέφερε σε άλλη συζήτηση η Μαρία) της ελληνικής γλώσσας, πήρε το νόημα του γενικότερου εσωτερικού κόσμου, υποσκελίζοντας την αρχική της έννοια που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με το ήθος. Επειδή σήμερα ομιλούμε την εκφυλισμένη (δυστυχώς αντί του εξελιγμένη) δημοτική, δεν μπορώ παρά να αναγνωρίσω το αληθές των λεγομένων σου.

    Επειδή μάλιστα αποτελεί άβυσσος ο εσωτερικός κόσμος του ανθρώπου, ηθικό έπαθλο μπορεί να θεωρηθεί και η ικανοποίηση που προέρχεται από φόνο ή βιασμό, όπως προανέφερα; Μπορούμε να θεωρήσουμε άθλημα το "ξύλο" που παίζεται μέσα σε κλουβί μέχρι λιποθυμίας, το οποίο πολλοί σπεύδουν να ορεχθούν; Κι εκεί υπάρχει σωματική καταπόνηση καθώς και υλικό και ηθικό έπαθλο. Ας πάρουμε τώρα μία ακόμα εξαιρετική περίπτωση: σε έναν πόλεμο ο καθένας αγωνίζεται ώστε να καταφέρει να κερδίσει υλικό και ηθικό έπαθλο. Αποτελεί ο πόλεμος άθλημα;

    Επάνω σε μία τέτοια ένσταση βασίστηκε η κρίση μου ώστε να θεωρήσω τον ορισμό του Τριανταφυλλίδη πληρέστερο από εκείνου του αντίστοιχου Φυτράκη.

    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : StavmanR στις 06-08-2007 12:40 ]