ελληνική μουσική
204 online   ·  203.982 μέλη

Τρ(ο)ια πουλάκια πάλευαν να παν στη Eurovision

falimento
Σολίστ
Chat
31.05.2004, 14:01
Ευχαριστώ τον Οrpheus (τώρα το έγραψα σωστά..) για τα χρόνια πολλά!!!

Καλά δεν καταλάβατε (Jorge) ότι το ήταν στημένο? Χα την πατήσατε όλοι! Βλέπω τα μηχανάκια της AGB να παίρνουν φωτιά!


#21   
jorge
Musantiquus , Administrator
Chat
31.05.2004, 21:40
Λοιπόν, μια που φτάσαμε ως εδώ (έπιασε το κόλπο!), ξεκινάμε ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ !

Ποιός πρέπει να αποχωρήσει;; Ρωτάμε όλα τα μέλη!

Οι υποψήφιοι για αποχώρηση είναι:
Ο orpheus, ο falimento, o Hastaroth και ο Jorge !!!


Ούτε SMS θέλουμε, ούτε τίποτα! Ψηφίστε τώρα!!
#22   
Giorgos
Σολίστ
Chat
31.05.2004, 22:51
Λοιπόν, ψηφίζω πρώτος. Να φύγει η Καλομοίρα πριν σπάσω την τηλεόραση των διπλανών μου και γίνει της Κακομοίρας. Όχι τίποτε άλλο, αλλά αυτό το στυλάκι american-greeklish έχει -ευτυχώς- εκλείψει από την εποχή που η Λάσκαρη είχε ακόμα φρύδια (συγκεκριμένα έξι πλαστικές κι ένα Λυκουρέζο πριν) και τραγουδούσε το Crazy girl.

Και στην τελική, δεν κατάλαβα, άμα θέλετε reality, να διαγωνιστείτε. Ο Orpheus στο τραγούδι, ο Jorge στην κιθάρα, ο Hastaroth στα drums κι ο Falimento στο...σκι!

Όσον αφορά στο χολλυγουντιανό έπος-συνονθύλευμα, κατά την γνώμη μου η ουσία έγκειται στο ότι η οποιαδήποτε διασκευή ενός ιστορικού γεγονότος/λογοτεχνικού έργου θα πρέπει να δικαιολογείται καλλιτεχνικά, να έχει συγκεκριμένη άποψη και με γνώμονα πάντα τον σεβασμό του κοινού. Αν η αιτία είναι η εμπορευματοποίηση, η "ευκολία", το να γίνει πιο...εύπεπτο ένα αριστούργημα διότι, πώς να το κάνουμε, είναι δύσκολο να κατανοηθεί και να "καταναλωθεί" από τα Αμερικανάκια και, αλλοίμονο, να έχουμε μέσα και σύγχρονα διαπολιτιστικά στοιχεία, τότε μιλάμε για ευτελισμό της Τέχνης. Όπου σύγχρονος διαπολιτισμός, η εικόνα που έχει η πλειοψηφία του Αμερικάνικου λαού για τους αρχαίους Έλληνες με δίαυλο την Zena και τον Hercules, ένα μπασταρδεμένο συνδυασμό δηλαδή του Hollywood με τρίμματα από Ελληνική Μυθολογία και ολίγον από Όμηρο για αλατοπίπερο, για να δέσει το φαγητό. Εύπεπτο, δε λέω. Αλλά, βρε αδερφέ, πολύ άνοστο.

Και πες ρε παιδί μου ότι έτσι σου 'κατσε εσύ σαν παραγωγός να ενδιαφέρεσαι για το κέρδος και μόνο. Θεμιτό -και κυρίως προσοδοφόρο. Είναι τόσο δύσκολο να βάλεις στην αρχή δυο-τρεις τίτλους όπου να τονίζεται ότι "Η παρούσα ιστορία ουδεμία σχέση έχει με το έπος του Ομήρου"; Για σύγχρονες ταινίες και φυσικά για την αποφυγή παρεξηγήσεων-μηνύσεων, γράφεις δυο αράδες όπου αναφέρεται ξεκάθαρα ότι "Τα πρόσωπα και οι καταστάσεις είναι φανταστικές. Οποιαδήποτε ομοιότητα με την πραγματικότητα είναι τυχαία". Τώρα επειδή ο Όμηρος, ο Αγαμέμνων και η υπόλοιπη παλιοπαρέα βολτάρουν μεταξύ Αχέροντα και Ιλισσίων Πεδίων και αδυνατούν να εγείρουν δικαστικό αγώνα εναντίον του Petersen κι είναι άγνωστο ποιος έχει τα πνευματικά δικαιώματα του Ομήρου, αφού ο κακόμοιρος δεν άφησε μάνατζερ στο πόδι του, ας ασελγήσουμε ελεύθερα εις το όνομα του κέρδους και της ευπεψίας.

Καλή μας όρεξη.
#23   
kapoia
Περαστική Νότα
Chat
11.06.2004, 15:23
Λοιπόν....Εγώ συμφωνώ οτι τα τρία παιδιά αδικήθηκαν,αφού διαγωνίστηκαν για κάτι που τελικά δεν ίσχυε.ΌΜΩΣ επειδή είμαι και φανατική ρουβίτσα δηλώνω υπέρ του Σάκη και λέω οτι δεν τους έπεσε και λίγο που τον συνόδευσαν σε ένα ευρωπαικό φεστιβάλ...Gooooooooo Sakisssss!!!! Όσο για το FAME STORY όχι μόνο θα ήθελα αλλα απαιτώ να φύγει η ΚΑΛΟΜΟΙΡΑ! Δηλαδή επειδή ξέρει να κάνει λίγα ναζάκια και να λέει ηλιθιότητες έγινε star???????? Τα νέυρα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MARO-KARAFOTIS-RALLIA! Η τελική 3δα! Ααααα και ο Γιώργος είναι 2 hotttttt!!!
#24   
Hastaroth
Βετεράνος
Chat
11.06.2004, 22:41
Ti blepw egina kai prwtagwnistis se reality show sto musicheaven? xexexe proteinw loipon na fygoume oloi kai na pame sto "na fame" story :)))) (pali mou anoikse i oreksi me ta efpepta klp pou diavasa edw:)


#25   
revekka
Φθασμένος
Chat
25.06.2004, 22:08
ti einai auto to prama me tin troia...exei thigei o ellinismos epeidi den einai panomoiwtypi me to omiriko epos?! gia mia mikri dikaiwsi tis taineias deite ti syzitisi pou arxise me titlo ti troiaaa???!!! gia na min ta xanaleme kiolas...
#26   
Hastaroth
Βετεράνος
Chat
25.06.2004, 22:59
Την συζήτηση που λές την έχω παρακολουθήσει και έχω γράψει την άποψή μου.Πιστεύω πως καλά κάνουμε όσοι διαμαρτυρόμαστε γιά την -τρόπον τινά- παραποίηση τού Ομηρικού έπους.Αν οι ξένοι θέλουν ν'ασχοληθούν με την αρχαία Ελλάδα,άς ασχοληθούν σωστά.Διαφορετικά,να μήν εκπλαγούμε άν μάθουμε πως,γιά τούς ξένους,ο Ηρακλής ήταν ένας από τους γκόμενους τής Ζήνας.....
#27   
revekka
Φθασμένος
Chat
25.06.2004, 23:11
na asxolithoun swsta, alla 'swsta' gia poion? eipame eixe sfalmata i taineia alla na ti thavoume gia tous 'swstous' logous, oxi epeidi den einai i idia me tin ekdoxi tou omirou. oso gia ti zina kai ton irakli, i sygkekrimeni seira den adikei mono ton irakli alla kai ti zina, i opoia einai prigipissa mythologias allou laou. den akousa kanenan na paraponietai gi auto...
#28   
Hastaroth
Βετεράνος
Chat
25.06.2004, 23:28
Η Ιλιάδα είναι ένα ιστορικό έπος,και συνεπώς δέν μπορούμε να δημιουργούμε δικές μας εκδοχές κατα πώς μάς βολεύει,εφ'όσον δέν μπορούμε να τεκμηριώσουμε αυτές τίς εκδοχές.Σε κανένα ιστορικό σύγγραμμα δέν αναφέρεται π.χ. οτι τα πλοία που συμμετείχαν στην εκστρατεία έφυγαν από το Ναύπλιο και όχι από την Αυλίδα,και αυτό επιβεβαιώνεται και από το οτι η τραγωγία "Ιφιγένεια εν Αυλίδι",βασίστηκε στο συγκεκριμένο αυτό γεγονός.Εκτός κι'άν ο Πέτερσεν έχει στα χέρια του κάποιο σύγγραμμα που αποδεικνύει οτι η Αυλίδα που αναφέρει ο Ομηρος είναι το σημερινό Ναύπλιο..

Οσο γιά την Xena,φαντάζομαι οτι και στην χώρα εκείνη,στην μυθολογία τής οποίας αναφέρεται το συγκεκριμένο πρόσωπο,θα υπάρχουν κάποιοι που διαμαρτύρονται γιά την παραποίηση τής μυθολογίας τους από τους χολλυγουντιανούς "ιστορικούς" κινηματογραφιστές.Απλά,δέν έτυχε να το μάθουμε ακόμη..
#29   
revekka
Φθασμένος
Chat
26.06.2004, 00:06
enas apo tous logous pou den anaferthike i taineia stin Aulida einai akrivws o kyklos tis mythologias pou afora tin Ifigeneia kai tous Atrides, den tha mporouse mia tainia na xwresei olokliro ton kyklo, ton Agamemnona pou skotwse to elafi, to thymo tis theas Artemis, ti thysia tis Ifigeneias, to oti tis yposxethikan na pantreutei ton Axillea kai gi auto pige stin Aulida, tin pikria tis Klytaimnistras kai outw katheksis...., auto to eipa kai stin proigoumeni syzitisi. twra ti Zena stin ellada tin exoume kanei ethniko asteio, oxi mono logw tis seiras, mexri kai sti eurovision ti Ruslana tin apokalousan Zena. (kai oxi mono oi ellines). Theloume diladi na sevontai oloi ta dika mas alla emeis? Na pw kiolas oti symfwnw me ton Giorgo se kapoia apo auta pou leei, oti px opoiesdipote allages mporoun na yparxoun alla na exoun ena logo kai autos na min einai to emporio. Ekei mporoume na doume kapoies adynamies. Alla i ektasi pou exei parei to zitima einai perissotero logw synaisthimatwn para kritikis kinimatografou. Legontas to auto den ypotimw to synaisthima, aplws ypodeiknyw kapoia pragmata opws ta vlepw egw.
Epiprostheta, oi pateres tis istorias, o Irodotos kai o Isiodos, den anagnwrizoun ta epi tou Omirou ws istorikes piges, xwris auto na afairei otidipote apo tin axia tous. Auto pou ekanan itan na diastaurwnoun tis plirofories pou evriskan ston Omiro kai me alles piges, auti einai kai i diafora tou istorikou apo ton aoido i ton poiiti. Me auto ton tropo, vrikan kapoies plirofories pou itan istorika swstes alla kai kapoies pou den itan. O Omiros gia paradeigma perigrafei tin troia ws poly megalyteri apo oti itan stin pragmatikotita, istorika diladi. O logos einai oi diastaseis pou eixe parei o thrylos tis troias ws poli pou den eixe ittithei. To allo einai oti i iIiada katagrafike meta pou perasan 100 xronia apo to thanato tou Omirou, to ti synevike sto epos kata ekeini tin periodo den exei katagrafei pouthena. Kai to teleutaio pou thelw na pw einai oti i metafrasi tou titlou tou epous tou Omirou sta agglika den einai Troy alla The Iliad. O Petersen den xrisimopoiise ton titlo tou Omirou, oute kai ypograpse symvolaio pistis antigrafis twn gegonotwn. Twra an thelei kapoios na kanei mia taineia kai na lavei ypopsin tin kathe leptomereia pou vrisketai ston Omiro, mporei na to kanei.


[ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: revekka on 26-06-2004 00:18 ]


[ Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: revekka on 26-06-2004 22:57 ]
#30   
Hastaroth
Βετεράνος
Chat
27.06.2004, 00:57
Γιά να κλείσουμε αυτή τη συζήτηση,που δέν εμπίπτει στά μουσικά:
Οταν κάνης μιά ταινία όπου χρησιμοποιείς στοιχεία παρμένα από ένα έπος,οφείλεις τα στοιχεία αυτά να τα χρησιμοποιής αυτούσια και όχι με αλλαγές,όσο λίγα κι'άν είναι τα στοιχεία αυτά.Ο Πέτερσεν έκανε μιά ταινία όχι απλά χρησιμοποιώντας τον Τρωϊκό πόλεμο ώς "υπόβαθρο" γιά να περιγράψη μιά δική του,φανταστική ιστορία που συνέβη μεταξύ κάποιων φανταστικών ηρώων του (π.χ. το ειδύλλιο μεταξύ ενός Ελληνα στρατιώτη και μιάς Τρωαδίτισσας),αλλά "εξιστορώντας" τον ίδιο τον Τρωϊκό πόλεμο.Συνεπώς έπρεπε να μήν έχη ανακρίβειες.Αφού,σύμφωνα με το έπος πάνω στο οποίο βασίστηκε,ο Αχιλλέας σκοτώθηκε πρίν την εισβολή με τον Δούρειο Ιππο,δέν μπορεί να τον βάζη να είναι μέσα στον Δούρειο Ιππο.Οπως επίσης,αφού σύμφωνα με το έπος πάνω στο οποίο βασίστηκε,ο Ελληνικός στόλος είχε σημείο αναχώρησης την Αυλίδα,δέν μπορεί να λέη οτι το σημείο αναχώρησης ήταν το Ναύπλιο.Αυτό δέν σημαίνει οτι ήταν υποχρεωμένος να συμπεριλάβη και ολόκληρη την ιστορία τής Ιφιγένειας.

Γιά τα περί τού Ηρόδοτου και τού Ησίοδου δέν θα αναφέρω τίποτε απλά επειδή η συζήτηση θα ξεστρατίση πολύ.Αμα αρχίσουμε να μιλάμε γιά ιστορικές έρευνες κλπ,δέν μάς βλέπω να τελειώνουμε ούτε σε δέκα χρόνια..

Συμπερασματικά:Αυτό που θέλω να πώ είναι οτι ο Πέτερσεν μπορεί να μήν χρησιμοποίησε τον τίτλο τού Ομήρου,αλλά χρησιμοποίησε την ιστορία που είπε ο Ομηρος,δηλαδή τον Τρωϊκό πόλεμο,κάνοντας αυθαίρετα και ατεκμηρίωτα δικές του αλλαγές.Η ταινία του δέν είναι μιά φανταστική ιστορία με φόντο τον Τρωϊκό πόλεμο,είναι η ιστορία τού Τρωϊκού πολέμου.Εφ'όσον λοιπόν πηγή του ήταν το Ομηρικό έπος,ώφειλε να το σεβαστή μέχρι κεραίας.Αλλοιώς άς διάλεγε κάποιο άλλο θέμα να κάνη ταινία..

Οσο γιά την Xena,που φαντάζομαι είναι πρόσωπο τής κελτικής μυθολογίας,νομίζω οτι αυτός που θα έπρεπε να την σεβαστή πρώτος είναι ο δημιουργός τής ομώνυμης σειράς....
#31   
revekka
Φθασμένος
Chat
27.06.2004, 01:04
fysika kai empiptei sta mousika i syzitisi, o omiros itan kai aoidos! twra symfwnw me perissotera ap auta pou les alla pali diafwnoume! kai afou einai na kleisei i syzitisi den tha pw tipote allo, eksallou ti gnwmi mas tin eipame. auta
#32   
Hastaroth
Βετεράνος
Chat
27.06.2004, 01:12
Αφού συμφωνείς στα πιό πολλά,δέν πειράζει που διαφωνούμε σε κάποια...


#33   
revekka
Φθασμένος
Chat
28.06.2004, 00:29
e oxi kai sta pio polla, don't push your luck!! xexexexexe!!! epi ti eukaireia ti nomizete gia mia alli taineia pou einai empneusmeni apo gegonos men alla me polles prostheseis de: to Le Pacte Des Loupes ( twra i metafrasi pou eixe sta ellinika nomizw einai i adelfotita twn lykwn). an tin eide kaneis kai thelei na sxoliasei. apologoumai kai gia ta greeklish alla eimai ekswteriko kai akoma na valw ellinika. ftou mou vevaia alla tha valw leian syntomws!
#34