ελληνική μουσική
    719 online   ·  210.832 μέλη

    Βοήθεια με ηλεκτρική κιθάρα

    g1
    11.10.2007, 20:12
    Γειά σας,θα ήθελα τη βοήθειά σας γιατί είμαι ψιλοάσχετος.

    Αγόρασα μια κιθάρα squier affinity fat strat. Έπαιζα χρόνια κλασσική αλλά τα είχα παρατήσει και τώρα που την ξανάπιασα στα χέρια μουπήρα την απόφαση και πήρα ηλεκτρική γιατί μ'αρέσει ο ήχος της και θέλω να προσπαθήσω να μάθω. Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω τίποτα από ηλεκτρικές.
    Ήθελα να ρωτήσω για τους μαγνήτες πως αλλάζει ο ήχος όταν τους ανεβάζεις ή τους κατεβάζεις και αν μπορείς να έχεις άλλους ψιλά άλλους χαμηλά κλπ.
    Ο διακόπτης που έχει 4 θέσεις(επιλέγεις μαγνήτες αν έχω καταλάβει) έχει σχέση με το ποιος μαγνήτης είναι ψιλά η χαμηλά?
    Πως μπορώ ρε παιδιά να τα συνδυάζω όλα αυτά. Προσπαθώ μόνος μου να βρω άκρη αλλά θέλω τη βοήθειά σας αν μπορείτε.
    Ότι άλλο νομίζετε ότι θα με βοηθήσει μη διστάσετε να το πείτε.

    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρω


    [ Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/την : g1 στις 11-10-2007 20:12 ]


    vouliakis
    11.10.2007, 20:32


    Το ποτενσιόμετρο Volume αυξάνει και μειώνει την ένταση γενικά (δεν μπορείς να απομονώσεις κάποιον από τους μαγνήτες).
    Τα Tone ποτενσιόμετρα είναι για τον μεσαίο μαγνήτη και γι αυτόν που είναι κοντά στο μπράτσο (neck pickup).

    Καλούς πειραματισμούς


    mike-railse
    12.10.2007, 10:47
    o ipologeas pou exeis panw sti stratocaster sou den exei 4 alla 5 theseis!
    twra, oi magnites pou vriskonte pio konta ston kavalari (ayto pou krataei tis xordes) einai oi treble magnites didadi oi magnites pou vgazoun prime hxo
    oi magnites pou einai pio konta sti tastiera exoun pio bass hxo!
    wraio ws edw... otan o ipologeas aytos vrisketai deksia akri leitourgei
    o prime magnitis. otan einai sti mesi kai deksia. leitourgei o mesaios kai o prime